جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی توانیر

لوله-بازکنی-آشپزخانه-در-توانیر

لوله بازکنی توانیر با سرویسکاران متخصص

لوله بازکنی توانیر می تواند خدمتی باشد که شما را از یک دردسر آزار دهنده نجات دهد. ایجاد انسداد در لوله ها هر چند که به نظر مشکلی پیش پا افتاده و معمولی به حساب می آید، اما این مشکل کوچک می تواند تمامی بخش های زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. صبح یک روز آفتابی را در نظر بگیرید که با انرژی زیاد از خواب بیدار شده و قصد آغاز یک روز پر از مشغله های شغلی و خانوادگی را دارید. اما به محض پا گذاشتن در توالت، بالا آمدن فاضلاب در کاسه توالت را مشاهده می کنید. با این اتفاق نه تنها روز شما خراب خواهد شد بلکه ممکن است که از بسیاری از کارهای خود عقب بمانید.

09198806367

لوله-بازکنی-توانیر-تضمینی
لوله بازکنی توانیر با سرویسکاران متخصص

در این حالت دو راه دارید، یا دیرتر به محل کار رفته و با سرویسکار لوله بازکنی توانیر تماس بگیرید و یا حل مشکل را به بعد از ساعت کاری خود بسپارید. در مورد راهکار اول بسته به نوع و شدت گرفتگی ممکن است یک ساعت یا چند ساعت از برنامه روزانه خود عقب بمانید. اما در مورد راهکار دوم شاید متحمل آزار روحی بیشتری شوید. تصور کنید که فاضلاب مسدود شده توالت منزل خود را به همین حالت رها کرده و به محل کار می روید. ساعتی نخواهد گذشت که تماس های تلفنی همسایگان معترض شما به گوش خواهد رسید. کانال های فاضلاب به خصوص در آپارتمان ها به هم متصل هستند و از این رو ایجاد مشکل در یکی از آنها با مشکلاتی در دیگر واحدها نیز همراه است.

علاوه بر این کانال فاضلاب مسدود شده با بوی نامطبوعی همراه است که تمامی همسایگان و اهالی محل را اذیت خواهد نمود. پس بهتر است راهکار اول را انتخاب و پس از تماس با مرکز لوله بازکنی تهران، با محل کار خود برای رسیدن با تاخیر نیز تماس حاصل نمایید!

🟡 شماره تماس شرکت لوله بازکنی برای محله توانیر:

09198806367 # 66968120 # 77379673

🟡 چقدر زمان سپری خواهد شد تا سرویس کار توانیر برسد؟  بدون بدقولی و وقت گذرانی در کمتر از 20 دقیقه
🟡 از کجا تشخیص دهیم که لوله بازکن دارای صلاحیت کاری می باشد؟ تک تک نفرات لوله بازکن شرکت برادران جعفری در محله توانیر با کادر صلاحیت کاری و لوله بازکنی ارائه خدمات می کنند.

اعزام فوری سرویسکار در معتبرترین مرکز لوله بازکنی توانیر

ما در شرکت لوله بازکنی تهران به عنوان معتبرترین مرکز لوله بازکنی توانیر اعزام فوری سرویسکاران به محل حادثه را مورد توجه ویژه قرار داده ایم. تیم های تخصصی ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و اقدامات لازم را برای رفع گرفتگی لوله ها انجام می دهند.

برخی افراد در مواجهه با مشکل انسداد لوله ها به جای تماس با مراکز لوله بازکنی توانیر، خود اقدام به برخی راهکارها برای رفع مشکل می کنند. به عنوان مثال بسیاری از افراد در این مورد انواع مواد شیمیایی و اسیدها اعم از جوهر نمک یا هیدروکلریک اسید را در دهانه فاضلاب دچار انسداد می ریزند. توجه داشته باشید که این محلول ها غالبا در تماس با آب به شدت واکنش داده و به اطراف پخش می شوند. این احتمال می تواند با خطرات جانی برای شما یا هر کسی در هنگام استفاده از محلول در آنجا حضور دارد، همراه باشد. از طرفی مواد اسیدی ضمن گشایش موقت مسیر لوله ها، به احتمال زیاد به بدنه لوله های فاضلاب نیز آسیب وارد می کنند. خوردگی و نازک شدن لوله ها و در نهایت سوراخ شدن آنها می تواند از نتایج استفاده از اسید برای رفع گرفتگی لوله ها باشد.

برخی افراد نیز در مواجهه با مشکل انسداد لوله ها اقدام به پمپاژ دستی با استفاده از بادکش می کنند. این راهکار هر چند در مورد گرفتگی ضعیف فاضلاب سینک ظرفشویی یا روشویی می تواند اثربخش باشد، اما غالبا نتایج مطلوبی را نشان نمی دهد. راهکار دیگری که افراد به صورت خودسرانه برای رفع گرفتگی لوله ها انجام می دهند، فرو کردن اجسام نوک تیز همچون میله های فلزی در کانال فاضلاب است. این کار نیز در اغلب موارد در رفع مشکل عملکرد خوبی را نشان نمی دهد. در بعضی از موارد نیز گزارش شده که بر اثر این عمل به لوله ها آسیب فیزیکی وارد شده است.

لوله بازکنی توانیر برای رفع گرفتگی لوله ها در بخش های مختلف منزل

انسداد لوله ها و نیاز به استفاده از خدمات لوله بازکنی توانیر، در بخش های مختلفی از منزل اتفاق می افتند. در هر بخش بایستی بسته به قطر لوله، شدت گرفتگی، عمق گرفتگی و … از راهکار مناسبی برای رفع مشکل استفاده نمود.

لوله-بازکنی-همه-کاره-توانیر
لوله بازکنی توانیر برای رفع گرفتگی لوله ها در بخش های مختلف منزل

انسداد لوله فاضلاب حمام

کف حمام غالبا در زمان ساخت به گونه ای طراحی و اجرا می شود که آب از تمام نقاط سطح به سمت دهانه کانال فاضلاب روانه گردد. در واقع ناحیه زهکشی و حدود چند ده سانتی متر مناطق اطراف آن کمی گودتر تعبیه می شوند تا آب و کف به راحتی به داخل کانال فاضلاب جریان یابد. این گودی چندان محسوس نیست اما با مشاهده جریان آب از گوشه های حمام به راحتی وجود آن را درک خواهید نمود. زمانی که لوله های فاضلاب حمام دچار گرفتگی شوند، سرعت جریان آب کند می شود و در دهانه خروجی فاضلاب آب جمع خواهد شد. انسداد در لوله های حمام غالبا به دلیل گیر کردن مو، تیغ اصلاح، تکه های صابون، اجسام کوچکی که از لباس ها کنده شده و به داخل کانال فاضلاب می افتند و … ایجاد می شود. برای جلوگیری از این مشکل غالبا توصیه می شود که از یک آبکش مخصوص دهانه فاضلاب در حمام استفاده کنید.

انسداد لوله فاضلاب در توالت

توالت ها غالبا به دلیل گیر کردن دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، پوشک بچه و … دچار انسداد لوله فاضلاب می شوند. لوله فاضلاب توالت غالبا قطورتر بوده و کمتر دچار انسداد می شود اما هر جسم خارجی که به کانال آن وارد می شود می تواند باعث ایجاد گرفتگی شود. بالا آمدن آب و فاضلاب در کاسه توالت، عبور کند آب از کانال فاضلاب و ایجاد بوی نامطبوع از علامت های گرفتگی لوله در فاضلاب توالت هستند. گرفتگی لوله فاضلاب توالت یکی از بدتر انواع انسداد لوله محسوب می شود.

متخصصان مجموعه ما در لوله بازکنی تهران به عنوان بهترین مرکز لوله بازکنی توانیر، رفع انسداد در بخش های مختلف منزل اعم از توالت را به صورت کاملا تمیز و بهداشتی انجام می دهند. در واقع پرسنل متخصص ما، در کنار داشتن نظم و انضباط و وجدان کاری، تحویل تمیز محل به مشتری و رعایت بهداشت را نیز مدنظر دارند. پس در صورت گرفتگی لوله فاضلاب توالت نیازی  نیست در مورد ایجاد کثیفی ها به هنگام باز کردن مسیر لوله مسدود شده نگران باشید.

گرفتگی لوله در آشپزخانه

گرفتگی لوله در آشپزخانه می تواند شامل انسداد لوله ماشین لباسشویی، انسداد لوله ماشین ظرفشویی، انسداد سینک یا انسداد لوله فاضلاب کف آشپزخانه باشد. در تمامی این موارد پرسنل متخصص و مجرب ما بهترین راهکارها را برای رفع تضمینی مشکل اتخاذ می کنند. غالبا توصیه می شود که از ریختن روغن ها به داخل کانال فاضلاب اجتناب کنید. این روغن ها در کنار باقی مانده مواد غذایی که وارد کانال می شوند، اجسام متراکمی را در سطح لوله ها به وجود می آورند. این تجمع و تراکم به مرور زمان می تواند باعث تشدید انسداد و در نهایت گرفتگی لوله شود. هر چند که برخی افراد استفاده از محلول های لوله بازکن را در این مورد موثر می دانند، اما بهتر است برای اطمینان از باز شدن کامل کانال فاضلاب با سرویسکاران متخصص تماس بگیرید.

لوله-بازکنی-آشپزخانه-در-توانیر
گرفتگی لوله در آشپزخانه- معتبرترین شرکت لوله بازکنی توانیر

گرفتگی کانال فاضلاب در حیاط یا باغ

حیاط یا باغ از جمله فضاهای بیرونی ساختمان ها محسوب می شوند. برگ های درختان و خار و خاشاک، خاک و سنگ ریزه، انواع مصالح ساختمانی و … می توانند باعث گرفتگی کانال فاضلاب در این بخش ها شوند. متخصصان لوله بازکنی در مورد رفع انسداد لوله های فاضلاب در این مکان ها پس از انجام عملیات، آب تحت فشار را وارد کانال می کنند. این آب مواد جامد تخریب شده در مسیر لوله ها را با خود شسته و محل انسداد را پاکسازی می کند.

هزینه خدمات لوله بازکنی توانیر چگونه تعیین می شود؟

در تعیین هزینه خدمات لوله بازکنی توانیر عوامل مختلفی دخیل هستند. قطعا هزینه رفع انسداد لوله سینک ظرفشویی که یک گرفتگی سطحی داشته باشد با هزینه گرفتگی لوله فاضلاب حیاط منزل که با گچ و سیمان مسدود شده است و عمق و شدت گرفتگی آن زیاد است یکسان نخواهد بود. در حالت کلی فاکتورهایی از جمله آدرس محل، مکان ایجاد انسداد، علت انسداد، شدت و عمق انسداد، نوع انسداد و … در تعیین هزینه رفع گرفتگی لوله ها موثر هستند.

قیمت-چاه-بازکنی-در-توانیر
هزینه خدمات لوله بازکنی توانیر چگونه تعیین می شود؟

ما در شرکت لوله بازکنی تهران، خدمات خود در زمینه لوله بازکنی توانیر را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می کنیم. کیفیت خدمات ما با توجه به نیروی انسانی متخصص، دستگاه های لوله بازکن پیشرفته و خدمات پشتیبانی مشتریان تضمین می شود. در مورد قیمت و هزینه ارائه خدمات نیز متخصصان ما مطابق با تعرفه های تعیین شده عمل می کنند. آنها با حضور در محل علت گرفتگی و شدت آن را تشخیص داده و پس از برآوردهای لازم، هزینه نهایی کار را تعیین می کنند.

جهت استفاده از خدمات مجموعه ما کافی است با کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرید. کارشناسان لوله بازکنی تهران علاوه بر ثبت درخواست اعزام تیم های تخصصی در مورد پاسخ به پرسش های مشتریان نیز به ارائه خدمات می پردازند. پس اگر نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد مشکل گرفتگی لوله ها نیز داشته باشید می توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. مشکل گرفتگی لوله را باید فورا برطرف نموده و برای انجام این کار از تخصص و تجربه استادکاران استفاده نمود.

لینک صفحات مورد تایید شرکت اتحادیه لوله بازکنی تهران:

شما شبانه روزی برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی تضمینی در منطقه توانیر می توانید تماس بگیرید:

09198806367

44173983
22981856
66968120
77379673

6 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی توانیر»

  1. سلام تشکر میکنم از شرکت لوله بازکنی در محله توانیر که خیلی فوری تمیز گرفتگی آشپزخانه خونه منو باز کردند
    تشکر

    1. بستگی داره سنگش چه مدلی باش و دیگر موارد بهتره تماس بگیرید تا کامل برسی بشه بعد قیمت گفت بهتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+