جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی آزادی

لوله بازکنی آزادی

لوله بازکنی آزادی

لوله بازکنی در آزادی ، تخلیه چاه فاضلاب در آزادی ، حفر چاه فاضلاب در آزادی و لایروبی چاه فاضلاب در سراسر آزادی از نمونه خدمات فاضلابی می باشد که به صورت شبانه روزی ارائه می شود .
اگر در منطقه آزادی نیاز به لوله بازکن دارید همین الان با ما تماس بگیرید 
ارسال 15 دقیقه لوله بازکن به سراسر منطقه آزادی و حومه
لوله بازکنی شبانه روزی   شبانه روزی  غرب تهران

لوله بازکنی آزادی
لوله بازکنی شبانه روزی با بازدید رایگان در سراسر مناطق آزادی و حومه 

علت گرفتگی لوله در آزادی:

   لوله های سینک آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام ممکن است که دچار گرفتگی شوند. این گرفتگی گاه با چند راهکار ساده برطرف می شود اما در صورتی که گرفتگی زیاد باشد حتما لازم است تا با کمک گرفتن از فنر و دستگاه لوله بازکنی به شکل اولیه خود باز گردد.
لطفا از سایت لوله بازکنی در شهرک آزادی بازدید نمایید

عللی که باعث می شود. تا لوله دچار گرفتگی شود معمولا به خاطر گیر کردن باقیمانده مواد غذا. خوراکی یا افتادن قاشق و چاقو در لوله های سینک، گیر کردن مو داخل لوله های حمام . تمام شدن ظرفیت لوله فاضلاب سرویس بهداشتی یا فرسودگی و ریزش دیواره ها اتفاق می افتد.

رفع گرفتگی لوله هم بستگی به این دارد که گرفتگی از کدام نوع می باشد تا با توجه به آن از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده شود.

چنانچه نوع گرفتگی لوله سطحی باشد خیلی راحت و با هزینه ی کمی برطرف می شود اما چنانچه گرفتگی عمیق باشد نیاز به دستگاه و تجهیزات حرفه ای خواهد بود که البته در بردارنده هزینه خواهد بود. در لوله بازکنی آزادی این کار با نازلترین قیمت و طبق تعرفه های مشخص شده، محاسبه می شود.

در برخی مواقع ممکن است . بوی بدی که از لوله ها استشمام می شود. به خاطر نشتی لوله ها باشد و نیاز به ترمیم لوله های فاضلاب برای رفع بوی بد ضروری خواهد بود. چرا که تمیر به موقع جلوی خسارات سنگین بعدی را خواهد گرفت. علت گرفتگی لوله ها به هر دلیلی که باشد لوله بازکنی آزادی در اسرع وقت به کمک شما می شتابد. و با بهترین سرویس کار در خدمت شما می باشد.

>>09190596238<<

>>09194104643<<

روش های لوله بازکنی آسان در آزادی:

 

لوله بازکنی آزادی
استفاده از فنر دستی یکی از روش های خانگی لوله بازکنی

 

روشهای زیادی برای رفع بوی بد و گرفتگی لوله وجود دارد. روشهای خانگی که با استفاده از ابزارهای راحت و دم دستی است. که در زمانی کوتاه موثر خواهد بود . که گرفتگی از نوع سطحی را رفع نماید. اما اگر گرفتگی عمیق باشد نیاز است تا کار توسط متخصص لوله بازکنی انجام شود.

چنانچه یک روز متوجه شدید که آب سینک آشپزخانه تخلیه نمی شود. و راکد مانده است یا بوی بد و نامطبوع فاضلاب فضا را پر کرده، مطمئن باشید که نیاز به لوله بازکنی دارید. ابتدا پیشنهاد می کنیم. که با چند روش ساده و آسان خانگی برای رفع گرفتگی لوله تلاش کنید تا در صورت امکان گرفتگی لوله رفع شود.

راه های برای رفع مشگل لوله بازکنی در منزل:

1-فنر دستی: در این روش باید ابتدا خودتان یک فنر دستی درست کنید. می توانید قسمت های خمیده چند جا لباس را صاف کنید و به عنوان یک فنر از آن استفاده نمایید و آن را به مرور وارد لوله کنید تا مواد زائد به وسیله قلاب سر فنر از لوله خارج شوند. مراقب باشید تا با وارد کردن فشار زیاد مواد را بیشتر در لوله پایین نفرستید. پس از این کار مقداری آب داغ را که تاید و مواد شوینده به آن اضافه شده است داخل لوله بفرستید تا مواد چربی را حل کرده و لوله به خوبی باز شود.

2-محلول سرکه و نمک: در این روش برای باز کردن لوله نیاز است تا یک سوم لیوان نمک و سرکه را با هم ترکیب کرده و در همان حین که محلول در حال جوشیدن است آن را داخل لوله سرازیر کنید. اگر از این روش در پایان شب استفاده کنید بسیار موثرتر خواهد بود.

3-پاک کردن لوله سینک: بهتر است که لوله زانویی زیر سینک آشپزخانه را باز نمایید و تمام مواد زائدی که در آن انباشته شده، تمیز کنید و مجدد لوله ها را بهم متصل نمایید

لوله بازکنی آزادی
ریختن جوهر نمک داخل لوله برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

 

راهکارهای بی ضرر برای باز کردن لوله در آزادی 

-جوهر نمک: از دیگر راههای موثر برای باز کردن لوله بهره گرفتن از جوهر نمک است. داخل یک ظرف گود سه چهارم آب و سپس به میزان سه فنجان چای خوری جوهر نمک بیفزایید و محلول را همزده تا ترکیب شوند. سپس داخل لوله ریخته تا چند ساعت بماند و پس از آن مقادیر زیادی آب داغ داخل لوله سرازیر نمایید و چندین بار این کار را تکرار کنید.

5-محلول نمک، جوش شیرین و آب جوش: نصف لیوان نمک را با نصف لیوان جوش شیرین را در آب جوش حل کرده و آن را داخل لوله بریزید و چند ساعتی صبر کنید تا محلول راه لوله را باز نماید. سپس با ریختن آب داغ لوله را شستشو دهید

6-محلول جوش شیرین، سرکه، نمک و آب: در این روش نصف فنجان جوش شیرین را با نصف فنجان سرکه و نصف فنجان نمک را در مقداری آب به خوبی حل کنید و داخل لوله سرازیر نمایید و یک ساعت فرصت دهید و پس از آن با فشار آب داغ را وارد لوله کنید.

7-چاه بازکن: استفاده از چاه باز کن دستی هم می تواند کارساز باشد. آب داغ را باز کنید و چاه باز کن را بر روی خروجی آب فشار دهید تا رفتن و متوقف شدن هوا و آب باعث باز شدن لوله شود.

روشهای گفته شده در بالا می تواند گرفتگی لوله از نوع سطحی را مرتفع نماید اما چنانچه سطح گرفتگی لوله با متوسل شدن با این روش ها رفع نشد باید از لوله بازکنی کمک خواست تا با استفاده از روش ها، تجهیزات و فناوری روز این مسئله را مرتفع نماید.

لوله بازکنی با پمپ
استفاده از فنر برقی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی کاملا حرفه ای در مؤسسه لوله بازکنی آزادی .

روش های لوله بازکنی توسط متخصص کاملا تضمینی در آزادی:

  • استفاده از ژنراتور لوله بازکنی: به آن لوله باز کن فنری هم گفته می شود. فنر به یک موتور الکتریکی متصل است و فنر را به داخل لوله ای که دچار گرفتگی شده هدایت می کنند تا جایی که به گرفتگی و مواد زائد برخورد کند. سپس موتور را روشن کرده و فنر با شدت مواد زائد را می شکند و راه لوله باز می شود. تمامی شرکت های لوله بازکنی از این روش مفید و موثر برای رفع گرفتگی لوله استفاده می کنند.
  • دستگاه تراکم هوا: این دستگاه هم کاربرد زیادی جهت باز کردن لوله دارد. روش کار آن مانند فنر لوله بازکنی است اما تنها تفاوت آن این است که توسط فشار هوایی که در لوله ایجاد می کند باعث رفع گرفتگی آن می شود. این روش یکی از بهترین و با کیفیت ترین راه های ممکن می باشد.
    لوله بازکنی از طریق محلول شیمیایی
  • محلول های شیمیایی: بهره گیری از محلول های شیمیایی هم یکی از موثرترین راهها برای لوله بازکنی محسوب می شود. باز کردن گرفتگی کفشوی حمام که در اثر وجود مو و صابون به وجود آمده . با استفاده از محلول های شیمیایی مفید خواهد بود. در این روش باید به میزان استفاده از این محلول ها توجه کرد. متخصصان لوله بازکنی آزادی با سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص . با استفاده از محلول های شیمیایی اقدام به رفع گرفتگی لوله می نماید. ابتدا میزان مشخصی از محلول شیمیایی داخل لوله ریخته می شود . تا با نفوذ به مواد زائد آنها را حل نماید و لوله باز شود. چنانچه بیش از میزان مشخص از محلول های شیمیایی استفاده شود ممکن است باعث فرسودگی و از بین رفتن بدنه لوله و نشت آب شود . لذا این کار را به متخصصان این حوزه بسپارید.
    شماره لوله بازکنی در غرب تهران : 09190596238

 

لوله بازکنی سینک ظرفشویی و توالت
باز کردن لوله زانویی زیر سینک ظرفشویی در لوله بازکنی آزادی

 

یکی از سخت ترین کارها باز کردن لوله توالت ایرانی و فرنگی می باشد . این کار باید حتما توسط لوله بازکنی متخصص و دستگاه انجام شود. سرویسکاران حرفه ای مؤسسه لوله بازکنی آزادی توانایی رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلاب را با نصف قیمت همکاران انجام دهد .

تخلیه چاه در لوله بازکنی آزادی :

    چاه فاضلاب شما ممکن است به دلیل مسدود شدن . ازدیاد حشرات موذی . گرفتگی و بالا آمدن فاضلاب  و بوی بدی نیاز به تخلیه داشته باشد. در این زمان با استفاده از پمپ های ساکشن لایروبی یا مکنده و لجن کش تک فاز . یا سه فاز با تانکر 12 تا 16 هزار لیتری انجام می گیرد . معمولا در ساختمان هایی که درب چاه در طبقات پایین قرار دارد . باید از پمپ لجن کش برای تخلیه چاه بهره برد . اما در دیگر موارد با استفاده از پمپ مکنده یا ساکشن کار به سهولت قابل انجام است. بدین شکل که تیغه های پمپ تخلیه یا دستگاه ساکشن که همه اجسام سخت مانند پلاستیک و … را شکسته و بیرون می آورد . و چاه فاضلاب تخلیه می شود.

لایروبی چاه در لوله بازکنی آزادی:

   از آنجا که فضولات با گذشت زمان به دیواره های لوله های فاضلاب می چسبد . خوب است که با لایروبی چاه آنها را از بین ببریم . چرا که ریزش آنها در زمان کوتاهی مجددا باعث خواهد شد . تا به تخلیه چاه نیاز پیدا کنید.

توصیه می شود بعد از انجام شدن لایروبی، طوقه گذاری نیز انجام شود . تا ایمنی چاه حفظ شده و احتمال ریزش مواد به درون چاه را به صفر برساند.

نکات مهم برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه:

  • گذاشتن توری روی ورودی لوله ها برای جلوگیری از ورود پسماند مواد غذایی، مو و غیره داخل لوله
  • استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه داخل لوله و استفاده از آب داغ فراوان برای از بین رفتن چربی هایی که در لوله ها مانده اند .
  • پس از هر بار شستشو شیر آب داغ را برای زمان کوتاهی باز بگذارید . تا لوله ها شسته شوند و نیاز به لوله بازکنی نباشد
هدف از لوله بازکنی فنری در آزادی
استفاده از فنر برقی برای باز کردن توسط متخصص لوله بازکنی آزادی
لوله بازکنی آزادی:

   چاه بازکنی در آزادی با بهترین کادر متخصص و مجرب در تمامی نقاط تهران در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شده و با تجهیزات روز اقدام به رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، تخلیه چاه، لایروبی منازل، رستوران ها و هتل ها می نماید.

تمامی اقداماتی که توسط متخصصان لوله بازکنی آزادی انجام می شود با رعایت استانداردها می باشد و هزینه ها بر مبنای تعرفه های اتحادیه دریافت می شود. شما در هر ساعتی از شبانه روز در هر نقطه ای از تهران بزرگ می توانید . از خدمات موثر و تضمین خدمات در لوله بازکنی آزادی بهره مند شوید. در لوله بازکنی آزادی بهترین سرویس کارها را با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات می باشد.

لوله بازکنی با بهترین سرویسکاران در آزادی

در هنگام خرید لباس یا انجام خدمات بهترین نتیجه برای شما کیفیت کار محسوب میشود. ما با بهترین لوله بازکنان در مؤسسه لوله بازکنی در غرب تهران آماده رفع مشگل شما عزیزان به صورت شبانه روزی در هر ساعتی از شبانه روز هستیم. رفع گرفتگی با جدیدترین تجهیزات لوله بازکنی در آزادی.

لوله بازکنی لوله های فاضلابی شامل  : لوله توالت ایرانی و فرگنی، لوله کفشور حمام،پشت بام  ، پارکینگ و غیره به صورت تخصصی با سرویسکاران مجرب و حرفه ای.

بیرون کشیدن اشیاء قیمتی از داخل لوله فاضلاب با ضمانت 

دیگر نگران افتادن وسایل خود در کفشور ها، کاسه توالت ها و تمامی لوله فاضلاب ها نباشید. مؤسسه فنی لوله بازکنی آزادی از بهترین تجهیزات و سرویسکاران جهت مقابله با این کار استفاده میکنند. بعد از مراجعه شما با لوله بازکنی آزادی با کمترین هزینه وسایل شما را با فنر مخصوص بیرون می کشد.
لوله بازکنی فوری و ارزان قیمت در تهرانسر

<<09190596238>>
<<09194104643>>
<<09920262447>>

ساکنین شمال، جنوب، شرق، غرب و حتی حومه تهران می توانند با مراجعه به سایت

www.Lolehbazkonii.com از خدمات برتر و نازلترین قیمت ها استفاده نمایند.

لوله بازکنی شبانه روزی لوله توالت در آزادی

اگر لوله فاضلاب توالت فرنگی ، لوله فاضلاب کاسه توالت ایرانی در منطقه آزادی به هر دلیلی دچار گرفتگی شده است در هر ساعتی از شبانه روزی با شرکت چاه بازکنی برادران جعفری مخصوص منطقه آزادی می توانید تماس بگیرید .
ارسال 15 دقیقه و تضمینی سرویسکار به محل شما ، باز کردن دشوار ترین گرفتگی های لوله فاضلابی ، رفع گرفتگی ارزان قیمت لوله فاضلاب با ارائه فاکتور تضمین چاه بازکنی برای مشتری در سراسر مناطق تهران با شرکت برادران جعفری انجام می شود .

برای باز کردن تضمینی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی همین الان با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق استان تهران مخصوصا غرب تهران تماس بگیرید .

چاه بازکنی سینک ظرفشویی در آزادی

اگر لوله سینک ظرفشویی شما به هر دلیلی در هر ساعتی از شبانه روز دچار گرفتگی شده است شما عزیزان می توانید با شرکت چاه بازکنی برادران جعفری در منطقه غرب با شرکت لوله بازکنی خیابان آزادی تماس بگیرید .
رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی در آزادی ، رفع گرفتگی لوله تخلیه سینک دستشویی در آزادی ، باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه بدون کثیف کاری و بدن ظربه به بدنه سینک ظرفشویی با دستگاه فشار هوا انجام می شود .

دیگر خدمات سینک ظرفشویی در آزادی با شرکت برادران جعفری :
رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی در آزادی
باز کردن سخت ترین گرفتگی لوله سینک با دستگاه تراکم هوا در خیابان آزادی
نصب و تعمیر سینک ظرفشویی و دستشویی در آزادی
تعویض لوله کشی و تعویص سیفون سینک ظرفشویی در آزادی
تنظیم کردن مکان مناسب سینک ظرفشویی و هر خدماتی را برای آشپزخانه شما در زمینه نصب ، تعمیر و رفع گرفتگی انجام می دهیم .

اگر چاه سینک ظرفشویی شما دچار گرفتگی شده است و به صورت دستی نمی توانید باز کنید همین الان با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در همین منطقه تماس بگیرید .

خدمات تعمیر فاضلابی در منطقه آزادی

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در زمینه لوله بازکنی در این منطقه چه خدماتی ارائه می کند ؟

لوله بازکنی سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی توالت فرنگی ، لوله بازکنی لوله پشت بام ، لوله بازکنی لوله کفشور آشپزخانه ، لوله بازکنی لوله کفشور پشت بام ، لوله بازکنی لوله کفشور حمام ، لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ ، لوله بازکنی لوله آب راه ، لوله بازکنی لوله ناودانی ، رفع گرفتگی لوله کاسه توالت ایرانی ، لوله بازکنی تضمینی سراسر لوله های فاضلابی در آزادی را ما انجام می دهیم .

شماره لوله بازکن در آزادی

اگر در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به چاه بازکن در منطقه آزادی آزادی داشتید می توانید با شرکت همیشه آنلاین برادران جعفری تماس بگیرید .
رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب با قیمت منصقانه در منطقه آزادی
ارسال لوله بازکن در کمتر از 15 دقیقه
رفع گرفتگی همراه با فاکتور
بازدید رایگان و بدون دریافت رفت و برگشت در مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق

147 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی آزادی»

  1. رضایی هستم از خیابان ازادی ممنونم از لطفتون خدمات لوله بازکنی شما حرف نداره برادر

  2. وحید مسائلی

    باسلام امیدوارم کسب وکار شما همیشه رونق داشته باشد
    میخاستم از این طریق ازخدمات خوبی که درمحله اختیاریه تهران ارائه میدهید تشکرکنم مرسی ممنون

  3. سلام واقعا خسته نباشید عرض میکنم
    داداش ایشالله که از خداهرچی که
    خواستی برات ببخشه که دیروز به
    داد من رسیدی
    ممنون از شما وکارکنانتون

  4. داداش ممنون از شما و خدمات شما.
    برای من زمان خیلی خیلی مهمه و
    دوستدارم از جایی خدمات بگیرم که
    برای وقت مشتری ارزش قائل باشن
    شما دقیقن همین جور هستین خیلی
    زمان را رعایت می کنید
    با تشکر

  5. واقعا ممنون تمامی لوله بازکن های این شرکت بهداشت ونظافت رو رعایت میکنن. همچنین لوله بازکن های این مجموعه هنگام ورود به منزل مشتری وحین انجام کار ازماسک استفاده میکنن وتمامی مراحل کاربدون کثیف کاری انجام میشود علاوه براین تمامی فنرها تمیز وشسته شده هستند مرسی ازکاردرستتون ممنونم.

  6. آقای جعفری سلام لطفا اگه وقت داری
    ن بیاین به خانه ما تو لوله آشپز خونه
    نمی دونم یهو چی گیر کرد زودی آب
    را بالا آورد لطفا کمکمون کنید آدرس
    را پیام می کنم
    ممنون

  7. سلام و خسته نباشید تقدیم می کنم
    ببخشید داخل لوله لباس شویی ما
    نمیدونم چی گیر کرده آب را از خودش
    خارج نمیکنه با ظرف آبش را را بیرون
    می آوریم چی کار کنیم مشکل از لوله
    هستش یا یه چیز دیگه.

    1. سلام کامل متوجه نشدم لطفا تماس بگیرید تا کامل توضیح دریافت کنیم و دقیق ترین جواب را برای شما ارائه دهیم

  8. سلام جناب یک کف پوش داشتیم
    که با سیمان گرفته بودیم این گرفته
    گی را می توانید باز کنید ممنون میشم
    جواب بدین اگه میتونید بگید که آدرس
    پیامک کنم
    ممنون 🖖🤗🤗

  9. ببخشید آقا ما لولمان گرفته دیروز
    یک لوله باز کن از محل مون آوردیم
    نتونست باز کنه شما میاید باز کنید
    چقدر طول میکشه که بیایید اینجا؟

  10. مچکرم دیروز تو اون بارندگی
    آمدین لولمون را باز کردین بندِه خدا.
    با موتور هم آمده بود
    خیلی ممنون

  11. آقا شما خیلی خیلی ارزون میگرین
    بابا هشتاد هزار تومان گرفت کارکنانتون
    من فکر می کنم هیچ پول کرایش در بیاد
    خیلی ارزون میگیرین

  12. سلام جناب سلام و خسته نباشید
    ارض میکنم خدمت شما من راضی
    بودم از کار شما هم زود رسیدید هم
    تمیز انجام دادین
    ممنون

    1. سلام از چند دلیل اصلی متونه باشه برای مثال شاید آب فاضلاب شما پر شده و زده بالا برای مطمئن شدن می تونید با متخصصین ما تماس بگیرید تا از بازدید رایگان ما استفاده بکنید

  13. شبنم شاهرودی

    ممنون از شرکت برادران جعفری
    که واقعا زمان براشون خیلی
    مهمه که کمی دیر تر میرسیدن
    آب میرسید پزیرایی
    ممنون

  14. لام از زمانی که زنگ زدم و آدرس
    دادم نیم ساعت طول نکشید که تا
    نیروی لوله بازکن برسه خدا به
    کسب و کارتون روزی حلال بده
    با تشکر

  15. تورو خدا آقای جعفری زود کمکمون کنید سیمان رختیم تو لوله بعد نشوستیم لطفا یه کاری کنید
    🤔🤔

    1. سلام بله در سراسر تهران تمامی خدامات فاضلابی را با بهترین تجهیزات انجام می دهیم . لایروبی چاه یکی از اصلی ترین خدمات مؤسسه فنی برادران جعفری در لوله بازکنی آزادی محصوب می شود

  16. سلام آقای جعفری ممنون از لطف فراوانتون کارتون هیچ عیب وایرادی نداشت امید وارم موفق باشی داداش

  17. سلام ممنون از اینکه تو شرایط کرونا یی ماسک زدن رو رعایت میکنید من اولین بار بودازاین شرکت درخاست خدمات کردم خیلی خوب وسریع انجام دادید

  18. سلام ببخشید یه سوال دارم من میخام از لوله بازکنی شمااستفاده کنم ولی قبلش میخام بپرسم سرویسکاری که میفرستید بهداشت رو رعایت میکنه

    1. سلام بله مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تمام تلاش خود را می کنند که تمامی نکات بهداشتی را در هر زمینه ای رعایت کنذ

    1. سلام ممنونم بله بع تمام مناطق تهران و حومه تهران آمادگی ارسال سرویسکار را داریم در کمتر از 10 دقیقه

  19. جواد خاکسار

    سلام خداقوت ممنون از خدمات سریعتون.
    درخواست لوله بازکنی داشتیم که نیم ساعته رسیدن و مشکل رو حل کردن تشکراز شما جوادخاکسار هستم از خیابان آزادی

  20. اقاسلام خیلی تشکر میکنم دیشب زتگ زدم بهتون لوله بازکن فرستادید فنرودستگاه رو تو همون سرویس بهداشتی بازکردو همونجا جمع کرد برو بیرون.
    خداخیرتون بده متشکرم ازتون

  21. رامین حسینی

    ممنون از شما ودوست عزیزی که اومدن وزحمت کشیدن واقعا خاستم ازتون تشکرکنم از این طریق ممنون.

  22. مهرداد داداشی

    سلام شبتون بخیر یک ساعت پیش تماس گرفتم سرویسکار فرستادید ما سمت نیرو هوایی هستیم نیم ساعته رسید.
    خیلی سریع بود ممنون از شرکت شما که خدمات فوری ارائه میده

  23. سلام وخسته نباشید. غرب تهران هم برای لوله بازکنی میاید؟ چقدر زمان میبره؟
    ازقبل باید هماهنگ کنیم یا لازم نیست زنگ بزنیم همون موقع میاید؟

  24. عرض ادب خسته نباشید. گرفتگی کف شوی اشپزخانه راهم میشه بافنر بازکرد؟ شما عزیزان این کار را انحام میدهید؟

  25. مسعود صادقلو

    واقعا دمتون گرم موقع عوض کردن لوله توالت کارگر سیمان و دو غاب ریخته بود تو لوله، لوله هم چدن بود فکرشم نمیکردم بازبشه شما زحمت کشیدید اقای جعفری که مشکلممون رو خیلی حرفه ای وبدون تخریب وبدون اسیب رسوندن به لوله سیمان رو از بین بردید ممنونم مرسی.

  26. واقعا ممنون تمامی کارکنان این شرکت بهداشت و نظافت رو رعایت میکنن همچنین لوله بازکن های این مجموعه هنگام ورود به منزل مشتری وحین انجام کار از ماسک استفاده میکنن وتمامی مراحل کار بدون کثیف کاری انجام میشه علاوه بر این تمامی فنر ها تمیز و شسته شده بودن
    مرسی ازتون واقعا ممنون

  27. سلام آقا ببخشید مو رفته به
    لوله حمام ما بعد هرکاری
    کردیم باز نشد میشه یه
    راه حل بگید تابازش کنیم
    خیلی ممنون

    1. با سلام خدمت شما عزیز اگه لوله در مدت کوتاهی گرفته باشه یعنی مو توی زانوی اولیه لوله گیر کرده است و با یه سیم یا سیخی می تواند بازش کنید ولی اگه مدت زمان گذشته باشه حتی با فشار آبم بازش کنید جرم مو داخل لوله می موند در این مواقع سریع دچار گرفتگی پیشین با ما تماس بگیرید تا با کمترین هزینه با 80 هزار تومان لوله شمارو تراش بدیم

  28. سلام لوله های روشویی حمام ودستشویی لوله شش هستش توسط کاشی کار پارسال پرشده وقتی گونی رو برداشتیم ومتوجه شدیم یعنی دوغاب ریختند وپرشده
    چیکار کنیم با اسید بتن مشکل برطرف میشه یا باید کنده کاری بشه. تشکر.

  29. سلام من شهرستان هستم وامسال یک سرویس بهداشتی جدید در منزلم ساختم.
    در سروبس بهداشتی ما یک کفشور برای استحمام یک دستشویی فرنگی ویک روشویی وجود دارد. چند دقیقه بعد از استحمام بوی بدی در حمام پخش میشود مشکل از چی میتونه باشه؟

  30. بهادر مالکی

    خسته نباشید اقا خدا به مالتون برکت بده که انقدر هوای ادمای کم درامد رو دارید سپاسگزارم.

  31. سلام وخسته نباشید خیلی ممنون که لولیه مارو باز کردید خیلی تکمیل بود تمیز،ارزون،سری به هر حال خیلی عالی بود ممنون

  32. سلام ببخشید لولیه ما باموی سر گرفته شده امکان باز شدن هست ؛ ببخشید حفر چاه در باغ هم مجوز میخواد چنتا از دوستام بدون مجوز حفر کردن می خواستم بدونم اشغالی نداره که من هم می خواستم بکنم ؟!!

  33. سلام وخیلی ممنون ازکمک بزرگتون من منزلم در مازندران بود وهمکاراتون اومدن خیلی تمیز پاک ارزون باز کردند ببخشید می خواستم بدونم شما در مشهد هم فعالیت میکنید؟ پدر بزرگ ومادر بزرگ من در اونجا زندگی می کنن و لولیه آشپز خونه شون گرفته عمقش تقریبن ۷متری هست خواستم بدونم میشه برید اونجا هم لولیه اونارو باز کنید البته اگه فعالیت میکنید من لوله بازکنی شمارو بهشون معرفی کردم خیلی خوش حال شدن ورضایت دادن که اگه بشه برید ولولیه اونارو باز کنید

  34. سلام و خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه. میخاستم بگم ممنونم از خدمات خوبتون از سرویسکارتون هم تشکر کنید.

  35. شکیبا صبور پور

    با سلام به پشتکارو پرسنل شرکت برادران جعفری کارتون ماهرانه پیش رفت و همه چیز اوکی بود

  36. ممنونم که جای نظر دهی گذاشتین مثلا یکی سوال میپرسه شما جوابشو میدین آدم یه چیز جدی یاد میگری یا آدم میتونه از طریق این نظر ها بفهمد که مصلا شما فعالیتتون خوبه یا نه که از این نظر ها پیشنهاد هایی که بالا دیدم ماشاالله همه راضی هستم

    1. سلام اقای‌جعفری
      ممنون‌خدمت‌برادران‌چعفری
      خیلی‌ممنونم‌بابت‌اینکه‌
      لوله‌ما‌را‌زود‌باز‌کردید

  37. سلام خسته نباسید بر پرسنل شرکت خوب برادران جعفری داداش یه از خدا بی خبر اومده بود شیب لوله های فاضلابی مون را بکشه بعد الان توجه کردم که میزان نیست کجو کوله است الانم تماس میگیرم جواب نمیده چی کار کنیم الان شما میتونید کاری کنید؟؟

  38. لوله‌‌کف‌شور‌حمام‌ما‌گرفته
    ‌و‌خیلی‌بوی‌بدی‌میده‌
    چقدر‌میگیرید‌تا‌باز‌کنید؟؟

  39. لوله پاستیو یا همون لوله کفشور ناودانی بعد از بارش باران شدید گرفته و توی پشت بوم جمع شده لطفن خودتون رو سریع برسونین ما در خیابان آزادی هستیم

  40. جناب میشه لطفا راه کار های بی ضرر واسه ی باز کردن لوله بگین که خودمون توی خونه بتونیم بدون هزینه باز کنیم؟

  41. سلام و خسته نباشید ببخشید لوله ناودانه پشت باممون گرفته و باعث یه مشکل خیلی بزرگی شده باعث سوراخی ایزگاممون شده اب جمع شده و کلا دیوار داره میریزه ممنون میشم بیایید لطف کنید با هزینه مناسب درستش کنید

  42. سلام و خسته نباشید ببخشید لوله ناودانه پشت باممون گرفته و باعث یه مشکل خیلی بزرگی شده باعث سوراخی ایزگاممون شده اب جمع شده و کلا دیوار داره میریزه ممنون میشم بیایید لطف کنید با هزینه مناسب درستش کنید…..

  43. ببخشید ارائه سرویسکار از محل کار تا درب منزل چند ساعت میباشد لطفا دقیق ترش رو بگین ممنون

  44. سپاس از لطف و کورتوا شما بابت تمامی تلاش و اراده بر ما واقعا خیلی ممنونم و سپاسگزارم خسته نباشید عرض می کنم

  45. با سلام و خسته نباشید از خدمات خوبتان هم می خواستم تشکر کنم واقعا ممنون که تو تعطیلاتم لوله باز کنی انجام میدید.

  46. با سلام علت بوی بد روشویی چی میتونه باشه؟
    با وجود اینکه قبلا چاه فاضلاب بوده و الان چاه کور کردیم و به فاضلاب شهری وصل کردیم ولی بو هنوز هست یه وقت زیاد یه وقت کم.

    1. تمیزکننده تخلیه مکانیکی خود را به چیزی که مترجم مدار خطای زمین (GFCI) نامیده می شود وصل کنید. این نوع خاصی از پریز برق برای جلوگیری از شوک الکتریکی خطرناک است. اکثر پریزهای برق خارجی GFCI هستند، اما برای اطمینان بررسی کنید.

      به یاد داشته باشید که روی خطی کار می کنید که حاوی فاضلاب خام است. دستکش و محافظ چشم خود را بپوشید.

      مرحله 3: درپوش پاکسازی را باز کنید

      از آچار لوله برای شل کردن درپوش تخلیه استفاده کنید. هنگامی که شل شد، به سرعت درپوش را باز کنید و دور شوید. باز کردن درپوش فشار را در خط کاهش می دهد و این فشار می تواند باعث بیرون ریختن فاضلاب شود. قبل از ادامه، منتظر بمانید تا نشت به طور کامل از بین برود (اگرچه ما مشکوک هستیم که نیازی به گفتن این موضوع ندارید).

      مرحله 4: گرفتگی خط فاضلاب را بردارید

      مارپیچ های لوله کشی حرفه ای در انواع مدل ها و دستورالعمل های عملیاتی مختلف ارائه می شوند. حتماً کتابچه راهنمای کاربر ابزاری را که دارید بخوانید و دنبال کنید. به طور کلی باید کابل مارپیچ را تا زمانی که به گرفتگی برخورد نکنید، وارد درین کنید.

      با قرار دادن نوک پاک کننده مکانیکی تخلیه در دهانه شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که تقریباً 12 اینچ در دهانه قرار داده شده است. هنگامی که این کار را انجام دادید، از شیلنگ باغچه برای ارسال آب به داخل فاضلاب استفاده کنید. (توجه: برخی از پاک کننده های تخلیه مکانیکی برای این منظور مستقیماً به یک شلنگ متصل می شوند.)

      انتظار داشته باشید که متوجه شوید که چه چیزی شبیه یدک کشیدن ابزار مارپیچ است. این طبیعی است. همچنان ابزار را بیشتر به داخل خط تخلیه اصلی فشار دهید و همزمان آب بیشتری را در آن فشار دهید. وقتی نمی توانید بیشتر از این فشار بیاورید، گرفتگی را پیدا کرده اید.

      ابزار را تا زمانی اجرا کنید که مقاومت کمتری احساس کنید. ممکن است صدایی شبیه موج مایع را بشنوید. نگران نباشید، این چیز خوبی است! به احتمال زیاد به این معنی است که گرفتگی شروع به پاک شدن کرده است. ممکن است بخواهید چند فوتی به عقب برگردید تا در صورت پاشش مایعات.

      اگر متوجه شدید که مارپیچ دیگر به جلو حرکت نمی کند، آن را چند فوت عقب بکشید، سپس دوباره به جلو فشار دهید. این به آن کمک می کند تا همچنان از طریق خط فاضلاب عبور کند. دستگاه را تا زمانی که گرفتگی پاک شود روشن نگه دارید. آب را روی لوله اسپری کنید و بررسی کنید که آیا آب تخلیه می شود. می‌دانید که گرفتگی پس از کاهش سطح آب در لوله تخلیه پاک می‌شود و در نهایت به طور کامل تخلیه می‌شود.

      در نهایت، ابزار را به آرامی از سوراخ اصلی تخلیه بیرون بکشید و درپوش را دوباره روی آن قرار دهید. از آچار لوله برای سفت کردن آن استفاده کنید، شیلنگ را جدا کنید تا زمانی که تمام زباله هایی که ممکن است به آن بچسبند را بردارید.

      مرحله 5: تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را انجام دهید

      برای تمیز نگه داشتن خط فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی و نیاز به اجاره تمیز کننده مکانیکی فاضلاب، تعمیر و نگهداری تخلیه ماهانه را انجام دهید. هر یک از سینک های خود را تا بالا پر کنید، سپس آنها را یکی یکی آبکش کنید. فشار آب هر زباله ای را که در لوله های تکی شما (شاخه های درخت) آویزان است، حرکت می دهد.

      همچنین، از ریختن چربی در مجرای فاضلاب خود و شستشوی هر چیزی که قصد رفتن به داخل توالت را ندارد خودداری کنید (یعنی نه دستمال کاغذی، تامپون، دستمال مرطوب بچه، نخ دندان یا زباله های خانگی). مخصوصاً گریس به کناره‌های لوله‌ها می‌چسبد و هنگامی که با مواد ضخیم ترکیب می‌شود که قصد تخلیه توالت را ندارند، در یک گرفتگی جمع می‌شوند.

      مرحله 6: چه زمانی باید با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید

      اگر احساس راحتی نمی کنید، احتمالاً ترجیح می دهید یک لوله کش حرفه ای گرفتگی فاضلاب شما را باز کند. سیستم جوانسازی لوله های آبی برایت آبی بنجامین فرانکلین لوله کشی برای حذف تمام آلودگی ها و تجمعات از لوله های شما کار می کند. با استفاده از هیدرو جت، جوانسازی لوله آکوا برایت علت گرفتگی را از بین می برد.

      با این حال، اگر مراحل بالا را امتحان کردید و متوجه شدید که نمی‌توانید خودتان فاضلاب را پاک کنید، به احتمال زیاد مشکل بزرگ‌تری وجود دارد که تمیز کردن لوله به تنهایی می‌تواند آن را برطرف کند.

      عوامل محیطی و فرسودگی عمومی نیز در عملکرد سیستم های فاضلاب و تخلیه شما نقش دارند. ریشه درختان مقصر اصلی هستند. شکستن ریشه درخت در حال رشد به خط فاضلاب غیرعادی نیست. این گرفتگی است که نمی توانید با مارپیچ از بین ببرید. نیاز به تعمیر و تعویض واقعی فاضلاب دارد.

      تعمیر سنتی فاضلاب کار فشرده است و معمولاً منجر به کندن چمن و محوطه سازی شما برای کندن لوله می شود. به عنوان یک جایگزین، لوله کشی بنجامین فرانکلین از تعمیر فاضلاب بدون ترانشه استفاده می کند. ما لوله فاضلاب موجود شما را با یک لاینر کاملاً جدید و بدون درز ساخته شده از مواد انعطاف پذیر اشباع شده با اپوکسی بازسازی می کنیم. آستر بدون درز از لوله اصلی قوی تر است و طول عمر بیشتری دارد.

      برای نصب جوش لاینر از یک دستگاه مخصوص برای دمیدن آستر به لوله موجود از یک نقطه دسترسی کوچک استفاده کنید. هنگامی که آستر داخل آن شد، یک مثانه را داخل لاینر قرار می دهیم و آن را با هوا باد می کنیم. فشار هوا لاینر جدید را به داخل لوله اصلی فاضلاب فشار می دهد و تمام آسیب ها و ترک ها را آب بندی می کند. پس از سفت شدن لاینر، مثانه را خارج می کنیم و فرآیند کامل می شود.

      اگر برای رفع گرفتگی فاضلاب به تمیز کردن یا تعویض حرفه ای فاضلاب نیاز دارید، همین امروز با لوله کشی بنجامین فرانکلین تماس بگیرید و یک وقت ملاقات درخواست کنید!

      پست های مرتبط
      7 راه برای رفع گرفتگی توالت
      لوله کشی DIY در مقابل استخدام یک متخصص
      10 راه برای جلوگیری از بلایای لوله کشی DIY
      بهترین توالت برای خرید – راهنمای خرید
      چرا در حمام من بوی فاضلاب می آید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+