جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی شمال تهران به صورت تمام وقت بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات رفع گرفتگی و چاه بازکنی می باشد. برای دریافت خدمات فاضلابی به مانند (( لوله بازکنی، تخلیه چاه، لایروبی چاه، حفر چاه و دیگر خدمات فاضلابی )) می توانید از طریق تماس با مشاورین شرکت جهت بازدید رایگان از کار به محل سرویسکار ارسال بشود.

  • لوله بازکنی توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه
  • بیرون کشیدن وسایل گیر کرده داخل لوله فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت در محدوده شمال تهران

لوله بازکنی در سراسر تهران

لوله-بازکنی-شمال-تهران
لوله بازکنی شمال تهران فوری و تضمینی با بازدید رایگان

 نحوه درخواست لوله بازکن معتبر در مناطق شمال تهران

سوال مهم چگونه و از چه منبعی درخواست لوله بازکن نماییم تا بدون واسطه و خیلی فوری با قیمت ارزان برای محل کار یا منزل ما لوله بازکن ارسال بشود؟

درخواست لوله بازکن از سایت گوگل برای مناطق شمال تهران: کار اصولی و منبع بسیار معتبر ( این منبع برای محله شما نزدیک ترین لوله بازکن را معرفی می کند )
 لوله بازکنی شمال تهران از طریق برنامه دیوار:  نمی شود کامل اطمینان کرد زیرا هر فردی به آسانی می تواند با پرداخت هزینه 45 هزار تومانی خود را در لینک یک لوله بازکن معرفی کند.
 درخواست لوله بازکن از برچسب درب منزل: توجه داشته باشید که شرکت اتحادیه لوله بازکنی عواقب هزینه و کار لوله بازکنی از طریق برچسب دیواری را به هیچ وجه قبول نمی کند.

لینک یک گوگل ادورز هم برای شمایی که به دنبال لوله بازکن معتبر و ارزان قیمت هستید درست نیس، زیرا این افراد هم از طریق پرداخت هزینه در لینک یک گوگل قرار گرفته اند. پس شما برای دریافت لوله بازکن می توانید از لینک های اول تا سوم سئو شده در صفحه اول گوگل استفاده نمایید.

قیمت لوله بازکنی در شمال تهران

قیمت و هزینه باز کردن لوله فاضلاب در شمال تهران چگونه تعیین می شود؟ قیمت باز کردن لوله فاضلاب با گرفتگی معمولی چقدر است و قیمت باز کردن لوله فاضلاب با گرفتگی سخت و سیمانی چقدر محسوب می شود؟
تمامی سوالات شما را با یک تماس در کمتر از یک دقیقه در پشتیبانی شرکت برادران جعفری جواب داده می شود. اگر می خواهید از هزینه های چاه بازکنی و لوله بازکنی با هر دستگاهی و در هر منطقه ای بیشتر مطلع بشوید همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی لوله بازکنی 24 ساعته در منطقه شمال تهران:  22981856

شماره تماس همراه لوله بازکن در شمال تهران: 09198806367 

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق شمال تهران برای باز کردن لوله فاضلاب از قیمت ثابت و تایید شده صنف کار استفاده می کند که شما می توانید با یک تماس بیشتر آشناییت پیدا نمایید.

آدرس اتحادیه لوله بازکنی در شمال تهران

شما برای دریافت استعلام قیمت و برسی سوابق کاری لوله بازکن در سراسر ایران مخصوصا در منطقه شمال تهران نیاز به نهادی همچون اتحادیه لوله بازکنی تهران خواهید داشت که تک تک سوابق های لوله بازکن ها را با حداکثر و حداقل قیمت های لوله بازکنی را خدمت شما ارائه نمایند.
شکایت خود را به صورت مستقیم هم حضوری و هم از طریق تماس تلفنی برای لوله بازکن و تخلیه چاه می توانید اعلام نمایید.

لوله بازکن در شمال تهران

در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روز های تعطیل در سر صبح و یا هر تایمی می توانید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری درخواست لوله بازکن شمال تهران را به مناطق نمایید.
رفع گرفتگی تضمینی با سرویسکاران خوش قول، خوش برخورد و حرفه ای در زمینه لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب با هر دستگاهی می باشد. شما برای باز کردن لوله های فاضلابی خود می توانید به معتبر ترین شرکت با تجربه بیش از 30 سال در این زمینه اطمینان کاملی نمایید.
لوله بازکن سینک آشپزخانه ، لوله بازکن سرویس بهداشتی ، لوله بازکن پشت بام، لوله بازکن سراسر لوله های فاضلابی را در هر منطقه ای از شمال تهران را ما انجام می دهیم.

لوله بازکنی در محدوده شمال تهران

پوشش شبانه روزی و ارسال لوله بازکن تضمینی به شمال و محدوده شمال تهران با شرکت مجرب برادران جعفری انجام می شود.
در هر محدوده ای از شمال تهران اگر نیاز به لوله بازکن یا تخلیه چاه فاضلاب داشتید می توانید با ما برای رفع گرفتگی تضمینی با ارائه فاکتور تضمینی لوله بازکنی بکنید

لوله-بازکنی-فوری-شمال-تهران
ارسال فوری لوله بازکنی به سراسر مناطق شمال تهران

رفع گرفتگی لوله های فاضلابی سخت و سیمانی در شمال تهران

ناامید نشوید و در مواقع گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی می توانید از شرکت برادران جعفری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در سراسر محدوده منطقه های شمال تهران استفاده نمایید.
گرفتگی لوله های سیمانی و گیری اصول و قواعد خاص خودشان را دارند که بایستی توسط دستگاه بتون شکن لوله بازکنی رفع گرفتگی انجام شود. شرکت برادران جعفری در شمال تهران تنها شرکتی می باشد که از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله های فاضلابی استفاده می کند.

لوله بازکنی فوری در شمال تهران

یکی از مزیت های شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق استان تهران و کرج پوشش سراسر مناطق با شعبه های زیاد می باشد . شما عزیزان در هر منطقه از شمال تهران نیاز به چاه بازکنی داشتید می توانید به صورت شبانه روزی با بازدید رایگان با ما تماس بگیرید.
ارسال فوری در کمتر از 15 دقیقه درب منزل شما
باز کردن اصولی لوله های فاضلابی در هر منطقه ای با مجرب ترین سرویسکاران

تخلیه-چاه-در-شمال-تهران
تخلیه چاه فاضلاب در شمال تهران بدون کثیف کاری و تضمینی

لوله بازکنی تخلیه چاه در شمال تهران

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در شمال و سراسر استان تهران هر خدماتی که مرتبط به چاه فاضلاب و لوله فاضلاب باشد را با بهترین تکنسین ها کاملا فوری و بدون کثیف کاری انجام می دهند.
تخلیه چاه فاضلاب اصولی در شمال تهران، در هر منطقه ای از شمال تهران اگر نیاز به ماشین های تخلیه چاه با هر اندازه ای و به هر تعداد سرویسی می توانید با ما تماس بگیرید. برای دریافت قیمت تخلیه چاه فاضلاب با پمپ مکنده و دستگاه ساکشن ماشین به صورت شبانه روزی می توانید با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر به دنبال تخلیه چاه تهران در شمال تهران باشید ما هستیم خدمت شما

لوله بازکنی در مناطق شمال تهران:

از بهترین خدمات لوله بازکنی در این بخش از تهران و حومه می توانید استفاده بکنید. با بهترین پرسنلین و سرویسکاران تمامی مناطق شمال تهران را به صورت شبانه روزی پوشش می دهیم.
لوله بازکنی فوری در غرب تهران

لوله بازکنی شمال تهران
خدمات فنی لوله بازکنی برادران جعفری بهترین خدمات را در کمترین زمان و کمترین قیمت برای شما انجام میدهند .
لوله بازکنی در مناطق شمال تهران به این صورت می باشد :

لطفا توجه فرمایید 🙁 لوله بازکنی در مناطق شمال تهران برای خدمات رسانی لوله بازکنی برادران جعفری بدون تعطیلی می باشد و حداکثر زمان رسید سرویسکار به محل 20 دقیقه میباشد )

این مناطق شامل :{( تجریش * اقدسیه * نیاوران * پل رومی * درکه * آجودانیه * کاشانک  * ظفر * گاندی * زعفرانیه * ولنجک * فرشته * شهرک غرب * دزاشیب * اوین * مینی سیتی * دروس * زرگنده * آراج * فرشته *  جماران * حسین آباد * شهرآرا * دارآباد * محمودیه * دربند *  آجودانیه * گیشا * کوی فراز *  سعادت آباد * چیذر * قلهک * سوهانک * داودیه * فرحزاد * کامرانیه * درکه *  لواسان * الهیه * شهرک نفت *  تختی * جماران *  دار آباد * ازگل * فرمانیه * باغ فردوس * جردن و قیطریه ))

بهداشتی بود و اصول رعایت پروتکل های بهداشتی در رده اولیه الویت کار ما میباشد .

خدمات فنی لوله بازکنی در شمال تهران بدون هیچ گونه کاستی و کثیف کاری برای شما عزیزان اعمال میشود پس از کار ما راضی باشید زیرا بهترین کار از طرف بهترینهاست ⊕

دلایل مهمی که منجربه گرفتگی لوله فاضلاب در شمال تهران میشود: 

  • در ساختمان های نوساز یا تازه تعمیر شده اکثر دلایل گرفتگی لوله این چنین میباشد که ریخته شدن سیمان گج ماسه و یا تکه آجر داخل لوله که باعث ایجاد رسوب میشود و لوله را دچار گرفتگی میکند.
  • انداختن وسایل بهداشتی به مانند دستمال کاغذی، نوار بهداشتی و پوشاک کودکان
  • ریخته شدن بیش از حد چربی و یا مواد شیمیایی که باعث بسته شدن خروجی لوله میشود.
  •  نداشتن شیب کافی خروجی لوله فاضلاب به چاه یا شبکه که اکثر این نوع لوله ها باید سالانه حداقل 3 بار تراش فنری بشود که فضولاتی که داخل لوله میماند ته نشین میشود و رسوب میبندد.
  • وجود جرم و رسوب داخله قطر لوله ها که در اکثر مواقع از توجه نداشتن در استفاده از مواد شیمیایی مانند کلر و… که داخل ریخته میشود و باعث ایجاد رسوب میشود.
  • یکی از مهمترین دلایل انداختن دستمال کاغذی داخل کاسه توال میباشد که بعد از استفاده از دستمال آن را دخل کاسه انداخته و سیفون را میکشند. اشتباه ترین کاری است که شما عزیزان انجام میدهید که اگر دستمال از کاسه پایین برود در اکثر مواقع جذب لوله ها میشود. که باعث تنگی قطر لوله میشود. و در طی گزر زمان دستمال در داخل لوله سفت میشود و جلوی خروجی آب از لوله میشود.

سوالات متراکم در رابطه با لوله بازکنی در شمال تهران چیست؟

  • بهترین روش برای لوله بازکنی در شمال تهران چیست؟
  • آیا در باز کردن لوله می توان به مواد شیمیایی اعتماد کامل کرد؟
  • خدمات فنی لوله بازکنی زیر 20 دقیقه در شمال تهران چگونه میباشد؟
  • نحوی درخواست سرویسکار در شمال تهران از ما؟
  • بیشترین سوالاتی که در مورد لوله بازکنی در شمال تهران میشود؟
بهترین روش برای لوله بازکنی در شمال تهران چیست ؟

اکثر افرادی که در شمال تهران قرار دارند. بعد از گرفتگی لوله با ما تماس میگیرند. ولی بعضی از افراد هستند که بعد از گرفتگی لوله خودشان دست به کار میشوند. و از مواد شیمیایی مانند:( کلر و جوش شیرین ) استفاده میکنند. یا از فشار آب و فشار هوایی که اکثرا باعث سخت شدن گرفتگی لوله میشود.

کارشناسان لوله کشی و لوله بازکنی به این نتیجه رسیده اند که بهترین روش در لوله بازکنی استفاده از دستگاه لوله بازکنی به همراه سرویسکار مختصص لوله بازکنی میباشد با این کار هم خیال شما از بابت محکم کاری و کثیف کاری نکردن و هزینه بزرگی مانند هزینه زمان به هدر نرفتن میشود که شرکت ما در کمتر از 20دقیقه سرویسکار به محل عازم میکند با مدارک صابقه کاری که خیال مشتری راحت شود.

  • آیا در باز کردن لوله می توان به مواد شیمایی اعتماد کامل کرد؟

جواب ما منفی میباشد که مواد شیمیایی نه تنها مشگل شما را حل نمیکند بلکه سخت تر و بسیار دشوار میکند.

دلیل :اکثریت لوله کشی و اتصالات منازل در شمال تهران به صورت پلاستیکی میباشد که این اتصالات با چسب به هم متصل شده اند و اگر شما از مواد شیمیایی استفاده کنید ممکن است که اگر در لوله ساکن باشد و به اتصالات ان مواجه شود باعث میشود. چسب حالت خودش را از دست بدهد و لوله شما دچار نشتی شود. جبران آن بسیار سخت و دشوار می باشد و یا اگر بعد از ریختن مواد شیمیایی سرویسکار از فنر استفاده کند باعث متلاشی شدن لوله میشود پس با ما تماس بگیرید تا مشگل شما را در کمترین زمان و به آسانی حل کنیم ¶

  • خدمات فنی لوله بازکنی زیر 20 دقیقه در شمال تهران چگونه میباشد؟

خدمات 20 دقیقه ای: باتوجه به زیاد بودن سرویسکاران لوله بازکنی برادران جعفری  در شمال تهران توانسته است سرویسکاران خود را شیفتی عازم کار کند تا نه به مشتری بد قول شویم و نه سرویسکارا خسته شوند در شمال تهران بیشترین دفاتر لوله بازکنی به ارمغان آورده ایم تا شما عزیزان در کمترین زمان مشگل گرفتگی حل شود واضح ترین دلیل این است که شمال تهران دارای ترافیک طولانی است پس ما از موتر سیکلت استفاده میکنیم تا در سریع ترین زمان برای حل مشگل شما برسیم.

  • نحوه درخواست سرویسکار در شمال تهران از ما؟

بهترین و آسان ترین روش که هیچ هزنه ای ندارد فقط به سایت ما مراجعه کنید. و در هر منطقه ای که هستید با ما تماس بگیرید. با مشاوره و بازدید رایگان برای شما عزیزان نیرو مبتکر عازم میکنیم.

  • بیشترین سوالاتی که در مورد لوله بازکنی در شمال تهران پرسیده میشود؟

1- نرخ باز کردن لوله چگونه است؟

2- بعد از باز شدن لوله به چه مدت لوله نمی گیرد؟

3- چه گونه متوجه شویم که لوله گرفته است یا چاه زده بالا؟

4- چگونه متوجه سریع نشتی لوله ها بشویم؟

5- لوله بازکنی فقط با دستگاه برقی انجام میشود؟

6- بهترین کار بعد از گرفتگی لوله چیست؟

تمامی پاسخ ها را به شما عزیزان به صورت مختصر و مفید ارائه میکنم .

پاسخ های مشاور ارشد لوله کشی برادران جعفری به صورت رایگان !!

پاسخ (1)– با توجه به سابقه بیش از 30 سال شرکت برادران جعفری که توانسته است . این امتیاز همکاری با اتحادیه کشوری را به دست بیاورد و در نتیجه این شرکت قادر است. قیمت های خود را زیر قیمت اتحادیه ارائه کند. و مراعات هزینه های مردم عزیز بکند و خدمات ما به صورت دیجیتالی ثبت میشود. ( تمامی سعی ما این است که شما از ما رازی باشید )

پاسخ (2)- به این سوال به صورت کاملا دقیق نمیتوان جواب داد. زیرا متناسب با استفاده شما اندازه لوله وجود کودک در منزل بسگی دارد .زیرا بعد تراش لوله باید به مدت 2 سال به صورت منظم کار کند. ولی بعضی از لوله ها دارای قطر کم و استفاده زیاد از چربی و مواد شیمیایی میباشد. که این عمل باعث میشود در زیر 2 سال لوله دچار گرفتگی شود.

<< تمامی پاسخ ها در پی چند سال تجربه نوشته شده >>

پاسخ (3)- روش متوجه شدن این که آیا لوله گرفته است یا چاه پرشه است فقط در یک نگاه است. اول باید داخل کاسه تا لبالب آب پر کنید و به حالت آن نگاه کنید . اگر میزان حجم تخلیه آب در لوله های فاضلابی کم باشد علل گرفتگی لوله فاضلابی محسوب می شود ولی اگر آب حجمش بعد 5 الی 10 دقیقه تغیر نکند علل اصلی پر شدن چاه فاضلاب محسوب می شود.

پاسخ (5)- در لوله بازکنی انواع و اقسام دستگاه های مختلفی وجود دارد .که اصیل ترین و مدرن ترین دستگاه های برقی که چندین نوع هستند و به راهتی قابل حمل میباشد. این نوع دستگاه ها اکثرا برای منازل استفاده میشود به همین دلیل کارایی زیادی دارد.

پاسخ (6)- بهترین کار و صحیح ترین کار این است که سریعتر باخدمات لوله بازکنی تماس  بگیرید . که در 1 ساعت اولیه گرفتگی به صورت خیلی آسان لوله باز میشود.

لوله بازکنی در شمال تهران آمادگی ارائه خدمات و تکمیل قرارداد با هر نهاد و مخاطبی می باشد.

رفع گرفتگی و چاه بازکنی در شمال تهران، حفر چاه شمال تهران ، تخلیه چاه شمال تهران

لوله-بازکنی-با-تراکم-هوا
لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا در شمال تهران

لوله بازکنی با تراکم هوا در شمال تهران

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری یکی از مزیت هایی که دارد از بهترین و بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی که کاربرد مفیدی در باز کردن لوله دارد استفاده می کند.
رفع گرفتگی لوله با دستگاه تراکم هوا در شمال تهران : لوله های فاضلابی در بخش سرویس دستشویی و آشپزخانه که دچار گرفتگی می شوند، معمولا اگر با فنر لوله بازکن گرفتگی را باز کنیم کثیف کاری در محیط و باعث لکه دار شدن سینک ظرفشویی می شود. اما در مؤسسه خدماتی برادران جعفری برای باز کردن این نوع گرفتگی در بخش های حساس به مانند آشپزخانه از دستگاه لوله بازکنی فشار هوا استفاده می کنیم.
رفع گرفتگی تمیز بدون نیاز به فنر لوله بازکنی
باز کردن هر نوع گرفتگی لوله
چاه بازکنی تضمینی و تراش لوله فاضلاب با فشار هوا از نمونه مزیت های استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای رفع گرفتگی می باشد.

مناطق شمال تهران

((( لوله بازکنی تجریش تضمینی، لوله بازکنی اقدسیه، لوله بازکنی پل رومی، لوله بازکنی درکه، لوله بازکنی آجودانیه، لوله بازکنی ظفر، لوله بازکنی گاندی، لوله بازکنی زعفرانیه، لوله بازکنی ولنجک، لوله بازکنی فرشته، لوله بازکنی شهرک غرب شمالی، لوله بازکنی دزاشیب، لوله بازکنی اوین، لوله بازکنی مینی سیتی، لوله بازکنی دروس، لوله بازکنی زرگنده، لوله بازکنی آراج، لوله بازکنی فرشته، لوله بازکنی جماران، لوله بازکنی دارآباد، لوله بازکنی محمودیه، لوله بازکنی دربند، لوله بازکنی آجودانیه، لوله بازکنی گیشا، لوله بازکنی کوی فراز، لوله بازکنی سعادت آباد، لوله بازکنی چیذر، لوله بازکنی قلهک، لوله بازکنی سوهانک، لوله بازکنی، لوله بازکنی داودیه، لوله بازکنی فرحزاد، لوله بازکنی کامرانیه، لوله بازکنی درکه، لوله بازکنی الهیه، لوله بازکنی شهرک نفت، لوله بازکنی تختی، لوله بازکنی جماران، لوله بازکنی دارآباد، لوله بازکنی فرمانیه، لوله بازکنی باغ فردوس، لوله بازکنی جردن و لوله بازکنی قیطریه )))

جهت دریافت خدمات می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

44173983
22981856
66968120
77379673

103 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی شمال تهران»

  1. خشایار ترابی

    واقعا لوله گرفته شده با سیمان رو میتونید باز کنید؟
    اگه بتونید باز کنید هرچقدر هزینش باشه بهتون میدم یه استخر داریم لوله تخلیه اون گرفته میتونید یکی رو بفرستید سمت شهرک غرب

  2. سلام و خسته نباشید ارض میکنم
    داداش قیمت یک فنر معمولی چقدره
    ممنون میشم جواب بدین چون ما
    یدونه داشتیم می خواستم
    بپرسم اگه قیمتش مناسب بود انشاالله
    زنگ بزنیم تشیف بیارید

  3. سلام جناب همون طور که
    توی کارهاتون موفق هستین
    امید وارم تا اخر عمر توی
    کارهاتون موفق باشید خیلی
    ممنونم که دیروز امدید لوله
    ما را باز کردید کارتون با
    موفقیت به اتمام رسید
    ممنونم

  4. سلام برادرلطفایه کاری کنید یا یه کاری
    بگید انجام بدیم ما لولهی حمام و ظرف
    شوویی مان خیلی خیلی بوی بد میده
    یعنی ابرومان جلو همه رفته هر کس
    میاد خونمون میگه این بوی چیه
    علتشو شما میدانید/؟چیه لطفا بگید
    یا بیایید
    اگه باید لوله را عوض کنیم که اشکالی
    نداره تعویضش میکنیم یا از چیز دیگه ای یه
    انجامش میدیم اگه به شماهم ذحمت نمیشه
    یه تک پا بیایید انجامش بدین خیلی خیلی
    ممنونم.

  5. ممنونم بابت اون لوله ای که امدید
    بازش کردید اقای جعفری جان یادتونه اون
    روز امدید لوله همسایمان را باز کردیدمیگه
    که بعد از اون رفع گرفتگی یه لوله بوی بد
    از لوله میاد شما فکر میکنید از چی میتونه
    باشه میگه خیلی بده بوش
    اگه یادتون باشه لوله دست شویی گرفته شده
    بود درب مایه ظرف شویی رفته بود انجامش
    که دادین بعد از اون سه روز بعدش شروع کرد به بوی
    بد دادن میگه کهلطفا یا بیایید یا اگه میشه
    مازنگ بزنیمبا شما حرف بزنیم ما با کدوم شماره
    تماس بگیریم چهارتاشماره اونجا هستش
    لطفا یکیش را بگید ما تماس بگیریم

  6. سلام جناب جعفری بنده خانوم اکبری
    هستم همین الان النگوی من افتاد
    توی دست شویی ماجرا از اونجا
    شروع شد که من هر ماه تور دست شویی
    را باز میکنم و می شوییم به خاطر اینکه کناره
    های لوله رسوب میبنده لوله دست شوییهم
    خیلی بزرگه همین امروز که باز کردم بشوییم
    دستم نرفت داخل لوله چون که توی دستم النگو داشتم
    النگو را در اوردم گذاشتم کنار دست شوی بعد روسریم
    بهش خورد افتاد توی دست شویی اقای جعفری
    پانزده میلیون دده بودم واسه النگوم منظور از دست شویی کاسه
    دست شویی را نمیگم ها اونی که توش دست هارا میشوین
    اونا میگمبعد افتاد همونجور موند بهشم دستم نمیرسه که
    درش بیارم اگه دست شویی را بشکنیم النگو هم میشکنه اگه نشکنیم
    بازم ممکنه که فشار بیاد بشکنه حالا ما چی کار کنیم
    اقای جعفری؟؟؟؟لطفا کاری کنید
    اقای جعفری هر چقدر بخواهید میدم فقط خواهش میکنم زود
    خودتون را برسونید اگه یه ساعت هم بمونه فشار میاد میشکنه

  7. سلام وخسته نباشید
    داداش ما لوله حیاطمون
    گرفته چی کار کنیم البته لوله هه
    حق داره که بگیره چون
    خیلی باریکه خیلی خیلی باریکه
    بیایید هم بازش کنید و هم لوله
    را عوضش کنید الان دوهفته هستش که
    حیاطمون را نشوستم فک کنم
    سوسک مرده رفته باشه داخلش
    زنگ میزنم هماهنگ میکنم بیایید
    ممنونم

  8. با ارض سلام و تسلیت شهادت
    اقا حسن عسگری را تسلیت ارض
    میکنم اقا واقعا اقایی کردی و امدی لوله ما را
    باز کردید
    به خدا کم موندخ بود که خانمان را
    اب ببره

  9. سلام چسب دور توالت فرنگی اگر باز بشودامکان داره اب نفوذ کنه وبه طبقه پایین برسه سقف طبقه پایین چکه میکنه و دورتادور توالت فرنگی چسبش اسیب دیده یا کلا کنده شده

  10. سلام جناب ممنونم که امدیید
    و چاه تخلیه باز کردید ببخشید
    بیرون از تهران یه ویلا داشتیم
    می خواهیم ده متر چاه واضلاب
    بکنیم و چون اونجا اب وجود نداره
    می خواهیمیک چاه اب بکنیم اگه
    شمارتون را بزارید من با شما
    تماس میگرم و هماهنگ
    می کنم کی بیایید
    ممنونم

  11. سلام اگر محل نصب توالت فرنگی دارای شتر گلویی باشد موقع تخلیه کاسه توالت فرنگی ایجاد مشکل میشه؟؟؟

  12. سلام جناب خیلی ممنونم که امدید
    چاه ما را تخلیه کردید ببخشید بیرون تهران
    یه ویلا داشتیم که می خواهیم یه چاه فاضلاب بکنیم
    ویه چاه اب اگه شمارتون را بزارید من
    با شما تماس میگیرم و هماهنگ
    میکنم که کی بیایید
    ممنونم

  13. سلام و خسته نباشید ارض میکنم
    داد اش دیروز زنگ زدم گوشیتون اشکال
    بود گفتم اینجا بگم ما یه لوله معمولی داشتیم اگه
    ذحمت بکشید بیایید بازش کنید اقایی میکنید

  14. سلم و خسته نباشید فندقی هستم
    از شمال تهران پری روز یه
    لوله داشتیمامدید باز کردید
    خیلی ممنونم کارتون عالی
    و بدون اسیب رسوندن به
    وسایلات و و خیلی پاکیزه
    بود خیلی ممنونم موفق باشید

  15. گلباد اسطرلابی

    والا راست گفتید واقعا لوله بازکنی فوری که میگن همینه.
    دیروز تهران انقدر باران بارید فکر کنم همه مثل ما ناردونشون گرفته بود وسریعا احتیاج به یه نفر داشتن بیاد فنر بزنه گرفتگی رو باز کنه.
    ممنون که تو این شرایط اب وهوایی هم سرویسکار رو به موقع میفرستبد. البته قبلش تو تماس تلفنی پشتیبانی شرکت گفت که امکان داره با تاخیر برسه به خاطر بارندگی که خب قابل قبول بود حرفشون.

  16. حسام نواب صفوی

    مدت زمان پر شدن چاه همینی هست که در سایت توضیح دادین ایا میشود به این استناد کرد؟

    1. عزیز توی توضیحاتم هم گفتم بستگی به اندازه و متراژ چاه تا میزان استفاده ساکنین و نفرات داره

  17. واقعا تو کارتون حرفه ای هستید، سرویسکاری که برای در اوردن انگشتر من از توالت اومد خیلی عالی در اوردتش در صورتی که من فکر میکردم اصلا دیگه نمیشه در اوردتش ممنونم مرسی

  18. مرتضی فدابی

    سلام منزل ما در طبقه اول قرار داره ولی فاضلاب ما متصل به اگو وشبکه فاضلاب است با اینحال زمان بارندگی بوی فاضلاب در حمام میاد از چی میتونه باشه؟

  19. سلام لوله فاضلاب سرویس بهداشتی میگیره متوجه شدیم کارگرا سیمان و گچ اضافی رو ریختن داخلش و چندین بار هم لوله بازکن اومده و فنر زده ولی فقط موقت باز شده و دوباره دچار گرفتگی میشه ایا راهی داره که بدون تخریب تخلیه بشه؟

  20. خیلی ممنون از توضیحات خوبتون
    سرویسکار شما از ماسک استفاده میکرد و خیلی تشکر میکنم بابت بازکردن لوله سرویس بهداشتی بنده.

    1. سلام عزیز اگه مقنی موقع کندن چاه بهتون بگه احتمال ریزش داره باید کول گذاری بکنید تا در آینده ریزش نکنه یا اگه کول نداره برای جلوگیری از ریزش باید حتما لایروبی و تخلیه چاهو به موقع انجام بدید

  21. خسته نباشید
    برای باز کردن لوله اشپزخانه از شما کمک گرفتم مشکل بنده رو با فرستادن سرویسکار حل کردید، شخصی که اومد حرفه ای و سریع کار رو انجام داد.
    تشکر میکنم مرسی.

  22. مسلا ببخشید میخواستم بدونم وقتی مواد شیمیایی میریزیم تو لوله ممکن بعد چند ماه باعث نشتی بشه؟

  23. بنظر من یکی از دلایل گرفتگی های لوله دقت نکردن در نوع لوله ریختن وسایل استفاده نکردن از کفشور و غیره در لوله ها هست به هر حال لوله بازکنی شما عالی بود.

  24. گزل ارسلانی

    میخواهم از شما تشکر کنم امروز آمد ید لوله مارا باز کردید من خانه نبودم مادر م بود مادرم پول نداشت شما شماره کار ت دادید من آ مدم زدم مادرم خیلی دعاتون میکنه

    1. سلام مشگل نداره فقط باید بازدید بشه و قیمت متراژی لرلئه بشه در صورت رضایت ارائه خدمات می شود .

  25. سلام و خسته نباشید خدمت برادران دحمت کشم یه سوال داشتم که نرخ باز کردن یه لوله چگونه است؟؟؟

  26. سلام داداش با تمام وجودم یه خسته نباشید بهتون میگم
    عالی کارتون خیلی خوب و حرفه ای انجام میدین

  27. مخلصیم کاراون عالی واقعا ایدتون جواب داد خونمون بوی بد میداد گفتین شاید از سینک ظرف شویی باشه

    1. سلام عزیز باید با دستگاه تشخیص بازدید بشه تا نظر دقیقی گفت ولی اصلی ترین علل نشتی لوله میشه یا بالا زدن چاه فاضلاب

  28. سلام جناب اگه الان شما اومدید لوله مارا باز کردین چند دقیقه دیگه میتونیم ازش استفاده کنیم؟؟؟

  29. کارتون عااالیه
    زنحیرم وقتی افتاد داخل چاه حموم
    چاه داخل وان بود
    هرچقدر نگاه کردم دیده نمیشد
    کاملا نا امید بودم
    که شمارو پیدا کردم
    وقتی تشریف اوردین بعید
    میدونستم در بیاد زنجیرم
    و با کمال نا باوری شما زنجیرم رو در اوردین
    کلا پنج دقیقه بیشتر طول نکشید ممنوتم ازتون مرسی.

  30. کارتون عااالیه
    زنحیرم وقتی افتاد داخل چاه حموم
    چاه داخل وان بود
    هرچقدر نگاه کردم دیده نمیشد
    کاملا نا امید بودم
    که شمارو پیدا کردم
    وقتی تشریف اوردین بعید
    میدونستم در بیاد زنجیرم
    و با کمال نا باوری شما زنجیرم رو در اوردین
    کلا پنج دقیقه بیشتر طول نکشید ممنوتم ازتون مرسی تشکر..

  31. اقای جعفری واقعا تو کارتون خیلب حرفه ای هستید مچکرم از اینکه خدمات خوب و عالی ارائه میدید ممنون. 👌👌👌

  32. ببخشید جناب این بوی بدی که توی آپارتمان میپیچه به نظرتون از چی میتونه باشه دیگه تو بد به مشام آدم میخوره راهکاری دارین یا می تونید تشخیص بدید این از چی میتونه باشه شمارمو به پیوی تو میفرستم لطفاً تماس بگیرید

  33. امروز فدایی

    ببخشید ما خودمون چجوری میتونیم نشتی های ساده و پیش بینی کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید .

  34. ببخشید جناب داشتم ازگاهی پشت بامون را تعویض میکردم که نمیدونم چی رفته داخلش الان گرفته است و الان داره از پایین نم میده بارون هم میباره تازگی ها دیگه واقعا وضعیتمون بهم خورده لطف کنید بیایید بازش کنید ممنونم

  35. آیا در باز کردن لوله می توان به مواد شیمایی اعتماد کامل کرد؟
    یعنی میتونه مثل یه سرویسکار به خوبی لوله را باز کرد؟

  36. سلام مصطفی رحمتی هستم از منطقه شماره یک تهران خواستم بپرسم قیمت لوله بازکنی چنده و آیا طبق قیمت های گذشته کار می کنین چون ما حدود دو سال پیش از همین شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای منطقه تجریش تهران درخواست رول بازکن داریم که اومدم باز کردن قیمتشون مونده بود دو سال پیش با قیمت ۸۰ هزار تومان رفع گرفتگی انجام شد ولی امروز من بدون قیمت گیری مثلاً خسته میپرسم از شما که حداکثر و حداقل قیمتش چنده اگه لطف کنید پاسخ ممنون میشم تشکر می کنم از آقای جعفری بابت خدمات لوله بازکنی فوری و تضمینی شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+