رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
بهترین تکنسین در ستارخان

فهرست مطالب

 لوله بازکنی ستارخان برای خدمات رسانی فوری و تضمینی در زمینه خدمات رسانی رفع گرفتگی لوله های فاضلاب انجام می شود. امروز شما برای دریافت سرویسکار لوله بازکن در محله ستارخان تهران برای خدمات رسانی در زمینه های زیر می توانید با ما تماس بگیرید.

  • باز کردن چاه سرویس بهداشتی در منطقه ستارخان
  • باز کردن چاه آشپزخانه در منطقه ستارخان
  • رفع گرفتگی کفشور حمام با فنر تمیز در ستارخان
  • رفع گرفتگی کفشور حیاط، پشت بام، پارکینگ و غیره در ستارخان
  • همچنین برای باز کردن گرفتگی های سیمانی و دشوار که لوله بازکن های دیگر شرکت ها توان باز کردن گرفتگی را نداشتند، می توانید با ما تماس بگیرید تا این مشکل را به صورت تضمینی با بهترین سرویسکار حل کنیم.
✅ شماره تماس لوله بازکن آنلاین در ستارخان:؟ 09198806367
✅ چند دقیقه بعد تماس لوله بازکن می رسد:؟ کمتر از 20 دقیقه لوله بازکن درب منزل شماست
✅ دیگر خدمات شما در ستارخان:؟ تخلیه چاه، حفر چاه، لایروبی چاه، لوله کشی

برای دسترسی به نزدیک ترین لوله بازکن های غرب تهران از لینک آبی رنگ به صورت 24 ساعته می توانید نزدیک ترین لوله بازکن را انتخاب کنید. یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت خدمات رسانی لوله بازکنی ستارخان می توانید با لوله بازکن مورد نیاز خود تماس بگیرید.

لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی ستارخان شمال غرب استان تهران را با کمترین هزینه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شرایط 24 ساعته از شرکت ما درخواست نمایید.
ما برای خدمات رسانی در منطقه ستارخان تمامی تلاشمان را می کنیم که با بهترین و تمیز ترین فنر دستگاه لوله بازکنی هر نوع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب داشتید را باز کنیم.

     44173983
     22981856
    66968120
    77379673
09198806367 

برای باز کردن انواع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه فنر برقی، دستگاه تراکم هوا، دستگاه فشار هوا، دستگاه تراش بتون لوله فاضلاب و هر نوع دستگاهی که بخواهید بدون آسیب و کثیف کاری گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز کند را می توانید در منطقه ستارخان از ما درخواست نمایید.

بهترین متخصص لوله بازکنی
رفع گرفتگی لوله در منطقه ستارخان

بهترین لوله بازکن های خوش اخلاق در ستارخان

یکی از نکات مهم در انتخاب شرکت خدمات رسانی فنی، تکنسین خوش اخلاق و خوش برخورد می باشد. به دلیل کار حساس و سخت خدمات رسانی نیروهای لوله بازکنی منطقه ستارخان، تمامی تلاش تکنسین های این منطقه در تلاش هستند که، چه از لحاظ برخورد در حین انجام کار و چه بعد از اتمام کار لوله بازکنی با مشتری خوش برخورد باشند.

ما دوست داریم رضایت 100 درصدی شما را در رابطه با تکنسین های فنی این شرکت در منطقه ستارخان تهران دریافت کنیم. توجه داشته باشید که اگر یکی از تکنسین های این شرکت با شما برخورد بد کرده باشند که امکان ندارد، می توانید با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل رسیدگی انجام بشود.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در ستارخان با کمتری هزینه

لوله بازکنی ستارخان برای باز کردن لوله های توالت ایرانی و فرنگی، لوله سینک ظرفشویی ، تمامی لوله کفشوری در منازل با ضمانت کتبی می باش، فقط با یک تماس نزدیک ترین سرویسکار را جهت رفع گرفتگی به محل ارسال می نماییم.
برای باز کردن لوله های فاضلابی در منطقه ستارخان با هزینه مناسب و با سرویسکاران خوش قول به صورت 24 ساعته می توانید با ما تماس بگیرید.
شما می توانید از صفحه شماره لوله بازکن در سعادت آباد تهران بازدید نمایید، اگر نیاز لوله بازکن در این منطقه داشتید ما در خدمت هستیم.

لوله-بازکن-شبانه-روزی-ستارخان
لوله بازکن فوری و شبانه روزی در ستارخان

لوله بازکنی ستارخان تهران

بهترین چاه بازکن را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود در منطقه ستارخان از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری انتخاب نمایید. باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی در ستارخان، باز کردن لوله فاضلاب توالت فرنگی و توالت ایرانی در منطقه ستارخان یکی از نمونه درخواست هایی می باشد که روزانه بیشتر از چند مورد در این منطقه درخواست می شود.
برای باز کردن لوله فاضلاب با قیمت مناسب و بدون کثیف کاری در منطقه ستارخان همین الان با لینک تماس سایت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید.

بازدید لوله بازکنی رایگان
ارسال فوری لوله بازکن به سراسر منطقه ستارخان تهران فوری

پشتیبانه شبانه روزی لوله بازکنی در منطقه ستارخان

تنها شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه ستارخان در زمینه چاه بازکنی لوله های فاضلابی شبانه روزی می باشد
شما برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره در رابطه با لوله بازکنی دستی در منزل به صورت شبانه روزی بدون پرداخت هزینه می توانید با ما تماس بگیرید.
مشاورین شرکت در ستارخان برای ارسال چاه بازکن به محل شما به صورت 24 ساعته به تماس شما پاسخ می دهند

شرکت-لوله-بازکنی-ستارخان
وشرکت لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه ستارخان

شرکت لوله بازکنی در ستارخان

شرکت معتبر 100% تضمینی و دارای مجوز خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در منطقه ستارخان
باز کردن لوله های فاضلابی با قبول کردن تمامی مسئولیت ها در منطقه ستارخان
لوله بازکنی ستارخان با پشتیبانی چند ماهه شرکت برادران جعفری انجام می شود.
برای استعلام قیمت لوله بازکنی با مشاوره و بازدید رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

انواع لوله های ساختمانی و نوع گرفتگی در لوله بازکنی ستارخان 

(( لوله های ساختمانی که احتما گرفتگی آنها بالا می باشد به پنج دسته تقسیم میشوند ))

1 – لوله فاضلاب و ونت بالای زمین

  2 – لوله فاضلاب و ونت مدفون در زمین

3 – لوله فاضلاب داخل ساختمان

4 – لوله آب باران ساختمان و تخلیه مدفون ساختمان

1و2 – علت گرفتگی لوله های فاضلاب و ونت بالای زمین و در زمین: اکثرا این لوله ها از جنس چودن یا مس سخت می باشد و این نوع لوله ها جذب کننده عمل میکنند هنگام شستو شوی چربی یا مایع به خود جذب میکنند که در گذر زمان باعث ایجاد لایه ای از چربی و گرفتگی در لوله فاضلاب شما می شود.

3و4 – علت گرفتگی لوله های فاضلاب آب باران و تخلیه مدفون ساختمان؟

برای لوله کشی فاضلاب ساختمان می توان از جنس ازبست، چدن، مس سخت یا نرم, بتون یا پلاستیکی باشد. در این نوع لوله ها اگر بیش از حد چربی و مواد شیمیایی استفاده نکرد میتوانند بیش از دو سال دچار گرفتگی نشوند. پس در نوع لوله میزان استفاده از از مواد چربی زا دقت کنید ممکن است هزینه زیادی در پی داشته باشد.

لوله-بازکنی-ستارخان
لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی در منطقه ستارخان

شرکت برادران جعفری در منطقه ستارخان با چه دستگاه های چاه بازکنی رفع گرفتگی لوله را انجام می دهند؟ معرفی بهترین و بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی برادران جعفری که با بهترین تکنسین ها برای چاه بازکنی و لوله بازکنی کمک زیادی می کند.

  • دستگاه لوله بازکنی فنر آبی
  • دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا
  • لوله بازکنی با دستگاه مته ای
  • دستگاه لوله بازکنی فنر پره ای

یکی از دستگاه هایی که در رشته کاری ما کاربرد زیادی دارد و در رفع گرفتگی بدون کثیف کاری و تضمینی کمک زیادی می کند دستگاه لوله بازکنی فنر آبی و در بعضی موارد دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا می باشد.
شاید تا به امروز از دستگاه لوله بازکنی فنر آبی که با فشار آب سر فنر و لبه فنر هم تراش و هم رفع گرفتگی می کند استفاده نکرده باشد زیرا این دستگاه چاه بازکنی کاملا بروز و در دسترس مؤسسه چاه بازکنی برادران جعفری می باشد.

تمامی سعی شرکت و تکنسین های شرکت برادران جعفری در این است که بدون کثیف کاری با نازلترین قیمت و 100 درصد تضمینی لوله های گرفته شما را باز کنند.

لوله-بازکنی-در-منطقه-ستارخان
چاه بازکنی تضمینی در منطقه ستارخان

لوله بازکنی کفشور پشت بام حمام و آشپزخانه در ستارخان

لوله بازکنی لوله کفشور حمام ، لوله بازکنی لوله کفشور پشت بام، لوله بازکنی لوله کفشور آشپزخانه و کف پارکینگ با دستگاه فنر تراش تخصصی در منطقه ستارخان با شرکت برادران جعفری انجام می شود.
گرفتگی لوله کفشور پشت بام شما را در شرایط بارندگی با ارسال لوله بازکن اظطراری در منطقه ستارخان 100% تضمینی باز می کنیم
در منطقه ستارخان اگر خودتان به دلیلی جلوگیری از اتلاف وقت و بروز مشگل خطرناک نخواستید رفع گرفتگی کنید با ما به صورت شبانه روزی می توانید تماس بگیرید.

لوله-بازکن-در-ستارخان
لوله بازکن 24 ساعته در ستارخان تهران

لوله بازکنی تخلیه چاه ستارخان

رفع گرفتگی لوله و تخلیه لوله فاضلاب یا تخلیه چاه فاضلاب از دیگر خدمات شرکت نوین برادران جعفری می باشد که در منطقه ستارخان به صورت شبانه روزی ارائه می شود. شما می توانید در منطقه ستارخان اگر چاه فاضلابتان نیاز به تخلیه داشته یا در صورت نیاز به لایروبی و افزایش متراژ چاه فاضلاب کهنه داشت با شرکت بروز برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید.
شما می توانید در هر ساعتی قیمت تخلیه چاه با هر نوع تانکری یا قیمت تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب خود را به نسبط آگاه بودن اندازه چاه از ما به صورت کاملا رایگان به صورت حضوری و تلفنی دریافت نمایید.

تخلیه-چاه-در-منطقه-ستارخان
تخلیه چاه لایروبی چاه فاضلاب ارزان قیمت و فوری در منطقه ستارخان تهران

قیمت لوله بازکنی در ستارخان

نرخ قیمت لوله بازکنی به صورت خیلی منصفانه در ستارخان ارائه میشود.  قیمت لوله بازکنی به شرایط و عوامل زیر بستگی دارد لطفا کامل مطالعه کنید.
میزان گرفتگی که لوله دارد ، ممکن است خیلی سخت باشه و ممکن است خیلی آسون باشه
مدت زمان کار در لوله بازکنی ، سنجش زمان تلاش در رفع گرفتگی
اندازه فنر ، ممکن است فنر معمولی یا کلفت سر الماسه باشه
تعداد سه نظامی که در تراش لوله به کار بررده می شود.
لوله بازکنی ارزان ستارخان ، لوله بازکنی شبانه روزی ستارخان، ارائه خدمات لوله بازکنی با فاکتور رسمی در ستارخان
لوله بازکنان شرکتی مواظف هستند که از روی فاکتور داده شده توسط اتحادیه نرخ لوله را اعلام کنند در غیر این صورت مشتری قادر به شکایت به اتحادیه هست. سیرویسکارانی که خود به خود قیمت اعلام میکنند جزع سرویسکار لوله بازکنی فردی محسوب میشوند نه بیمه و نه شرایط اتحادیه را قبول نکرده اند.
پس برای اینکه خیال شما در رابطه با لوله بازکنی ستارخان راحت باشه با مؤسسه شرکتی لوله بازکنی در این منطقه تماس بگیرید.

باز کردن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی در ستارخان

رفع بوی بد فاضلاب از محیط سروی بهداشتی و باز کردن لوله فاضلاب کاسه توالت ایرانی از شترگلویی تا به چاه فاضلاب و توالت فرنگی بدون استفاده از فنر از شرکت برادران جعفری در منطقه ستارخان و حومه دریافت نمایید.
و رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی در ستارخان
رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی با تراش رایگان در منطقه ستارخان انجام می شود.

لوله-بازکنی-سرویس-بهداشتی-منطقه-ستارخان
رفع گرفتگی لوله سرویس بهداشتی در منطقه ستارخان تهران تضمینی و با کیفیت عالی

برای لوله بازکنی توالت ایرانی در ستارخان از چه دستگاهی استفاده می کنیم؟

یکی از بهترین روش های چاه بازکنی کاسه توالت ایرانی در ستارخان استفاده از دستگاه لوله بازکن فنری می باشد که به صورت تضمینی با ارزان ترین هزینه و بدون کثیف کاری لوله فاضلاب توالت ایرانی شما باز می شود.
رفع گرفتگی کاسه توالت ایرانی همراه با مدفوع، رفع گرفتگی توالت ایرانی با دستگاه سه نظام و باز کردن توالت ایرانی به همراه تراش رایگان و بدون بالا زدن بوی بد ایجاد می شود.

لوله-بازکنی-ستارخان
لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله توالت ایرانی در ستارخان

لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در ستارخان

رفع گرفتگی و لوله بازکنی سینک ظرفشویی یا لوله تخلیه ماشین لباسشویی در منطقه ستارخان بدون آسیب و کثیف کاری انجام می شود. اگر لوله تخلیه ماشین لباسشویی شما به هر دلیلی و گاهن با گیر کردن لباس های حجم پایین در داخل لوله تخلیه ماشین لباسشویی قرار می گیرد که باید با حساسیت بالایی باز بشود.
شما عزیزان به صورت شبانه روزی برای رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی، رفع گرفتگی لوله پایین سینک دستشویی بدون آسیب به سنک و جنس سینک ظرفشویی و دستشویی می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی در منطقه ستارخان

  • لوله بازکنی انواع گرفتگی لوله فاضلاب ستارخان (لوله های توالت، حمام، حیاط ، سینک ظرفشویی آشپزخانه، باغچه و غیره)
  • تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی ستارخان: تشخیص ترکیدگی لوله توسط دستگاه حرفه ای لوله تشخیص و برسی مشگل رفع نشتی لوله با بهترین و مناسب ترین وسایل
  • تخلیه چاه توسط اکیپ مجرب (تخلیه چاه با افراد مبتکر دارای سابقه بیش از 5 سال با تانکر های متفاوت از لحاظ ابعادی، پمپ های ارتفاع کش، ساکشن و مکنده)
  • اعزام زیر نیم ساعت سرویسکار به محل
  • مشاوره و بازدید رایگان جهت باز کردن لوله در ستارخان
  • خدمات بدون تغعطیلی شبانه روزی اعزام فوتی فوری بدون دردسر در خیابان ستارخان
  • دادن فاکتور مورد تاید اتحاده بعد اتمام کار

ویژگی های متخصصان لوله بازکنی در ستارخان

1 – خوش قول بودن در رسیدن به محل، خوش برخورد بودن با مشتری در هنگام کار، مطمئن و امانت دار بودن در محیط کار

2 – پس از پایان کار محیط کار و ابزار های مخصوص خود مانند فنر لوله بازکنی را تمیز کرده و ضدعفونی میکند.

3 – تردد با موتور سیکلت در خیابان ای ستارخان جهت جلوگیری از ترافیک و سریع رسیدن به محل

4 – دارای گواهنامه صلاحیت لوله بازکنی با رتبه 3

لوله-بازکن-تضمینی
چاه بازکن ستارخان با سرویسکاران مجرب در غرب تهران

نکته مهم

*برای ایجاد صداگیر و دور کردن خطرات ناشی از فشار رسوبات لوله 

فاظلاب در سیستم لوله کشی منازل چه چاره ای ممیتوان کرد؟

در تمام سیستم های فاضلابی باید محفظه هوا یا دیگر وسایل مکانیکی
مناسب برای جلوگیری از سروصدا ناشی از ضربه قوچ در لوله خطرات ناشی
از فشار آب را پیش بینی میکند . ضربه گیر مکانیکی فاضلاب باید از نظر سهولت
بازدید و تعمیرات در دسترس باشد.

رفع گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی در ستارخان

امروزه به دلیل استفاده های نادرست و رعایت نکردن اصول استفاده از ماشین لباسشویی دچار گرفتگی می شود و آب لباس های ماشین خارج نمی شود و امکان سوختن و دیگر خطرات برای ماشین لباسشویی دارد.
گرفتگی ماشین لباسشویی هم از خود ماشین با گیر کردن لباس های کوچک داخل لوله تخلیه و هم می تواند از گرفتگی لوله اصلی فاضلاب آشپزخانه باشد که در هر دو صورت به صورت تضمینی بدون آسیب و کثیف کاری لوله گرفتگی را بدون باز کردن درب ماشین لباسشویی رفع میکنیم.

انواع دستگاه پمپی لوله بازکنی در غرب تهران

1 – پمپ های لوله بازکنی رفت و برگشت پیستونی: در انتخاب پمپ برای نوع لوله از نظر جنس قطر و طول باید دقت دقیقی کرد زیرا ممکن است بر اثر فشار هوای پمپ دچار پارگی لوله یا اتصالات بوشود.

این پمپ قدرت فشاری خروجی و مکنده ساکشن دارد که آپشن هایی مانند مکیدن و فشار مستقیم دارد، یعنی هم میتواند اجسام را به سمت مخزن خود دستگاه بکشد و هم به نقطه خروجی توجه: این دستگاه لوله بازکنی تازه وارد شده از المان میباشد و فقط توسط خدمات فنی برادران جعفری به کار گرفته میشود.

2 – پمپ های لوله بازکنی چرخشی تیغه دار

3 – پمپ های لوله بازکنی قریز از مرکز

4 – پمپ ساکشن ظربه ای در لوله بازکنی ستارخان

چه اصولی در لوله کشی فاضلاب ساختمان رعایت نمیشود که باعث گرفتگی میشود؟

1 – اولین دلیل وقتی لوله های افقی فاضلاب همراستا با شیب استاندارد یکنواخت نباشند

2 – رعایت نکردن در قطر لوله های فاضلاب : حداقل قطر مجاز برای لوله های فاضلاب ساختمان ها، شامل انشعاب افقی یا لوله قاعم فاضلاب که یک یا چند لوله توالت یا آشپزخانه به آن متصل است نباید کمت از 4 اینچ باشند.
توصیه میشود از طرف کارشناسان لوله کشی که نباید لوله اصلی فاضلاب ساختمان کمتر از چهار اینچ باشد.

3 – در تغیر جهت لوله فاضلاب باید ا سه راه 45 درجه، زانو 90 درجه بلند و زانو 45 درجه یا ترکیب از آنها در اتصالات معادل انجام شود.

چه نوع کفشور در کدام قسمت از لوله کشی ساختمان استفاده کنیم تا دچار گرفتگی از ریخته شدن اشیاع شویم؟

1 – کفشور سه ربعی یا نیمه : این نوع کفشورها با پنجره مناسب به درون کفشور یا سینک در فضای باز می ریزد استفاده می شود.

2 – کفشور سبدی: این کفشور برای مواردی مناسب است که جا به جایی سبد آشغالگیر مقدور نباشد. این کفشور دارای پنجره گود به منزله سبد برای جمع آوری آشغال ها و خرده ریزه ها در اکثر رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی و غیره به کار برده میشود.

3 – کفشور با پنجره سوراخ دار در پارکینگ،حیاط و باغچه ساختمانها استفاده میشود

4 – کفشور قیفدار: در سینک های آشپزخانه و غیره استفاده میشود

5 – کفشور تخلیه: این نوع کفشور در حوض حیاط و استخر قرار میگیرد

اگر لوله کفشور پارکینگ، پشت بام، حمام، پاستیو، کفشور آشپزخانه و دیگر کفشور های منازل شما گرفته است و نیاز به لوله بازکن ستارخان دارید همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره لوله بازکن در ستارخان تهران

شماره تماس چاه بازکن در ستارخان، شماره تماس بهترین شرکت چاه بازکن در ستارخان را از قسمت پایین این صفحه می توانید دریافت نمایید یا به صورت مستقیم با خود مدیریت در لینک چپ صفحه تماس بگیرید.
شما می توانید از خدمات مشاوره رایگان لوله بازکنی به صورت 24 ساعته استفاده نمایید، شاید بتوانید با راهنمایی های مشاورین ارشد شرکت برادران جعفری به صورت دستی لوله گرقتگی خود را باز نمایید.
این شرکت در ستارخان شبانه روزی ارائه خدمات می کند

نتیجه توضیحات

به دلیل بازدید کاری رایگان در زمینه لوله بازکنی فوری در منطقه ستارخان رایگان می باشد که نزدیک به این منطقه با شعبه خدمات رسانی 24 ساعته برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب تلاش می کنیم. امروز روزی است که بهترین و ارزان ترین تکنسین لوله بازکن را برای ساختمان خود درخواست نمایید. ما در منطقه تهران روزانه بیش از 50 سرویسکار برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ارسال می کنیم که تقریبا 90 درصد این افراز از هزینه و کار تکنسین راضی هستند.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

65 پاسخ

  1. بینهایت از خدمات خوب شما ممنونم.
    سرویس بهداشتی شرکت گرفته بود نیروی فنی شما انقدر لوله رو خوب باز کرد که کثیف کاری خاصی هم نشد از مدیریت مجموعه هم تشکر میکنم.

  2. سلام سینک اشپزخونه ما بوی بدی میده پشت بوم رفتم نگا کردم لوله ونت اجرا نشده چیکار میتونیم بکنیم

  3. سلام منزل ما در طبقه اول قرار داره ولی فاضلاب ما متصل به اگو وشبکه فاضلاب است با این حال زمان بارندگی بوی فاضلاب در حمام میاد از چی میتونه باشه؟

    1. احتمال گرفتگی لوله یکی می‌تونه باشه بگیم نشتی لوله فاضلاب شما دلیل بالا زدن بوی بده ولی احتمالا گرفتگی داره چون بارندگی فشار میاره و بوی نامطلوب بالا میزنه

  4. توالت ما بوی خیلی بدی میده و وقتی بارندگی شروع میشه بدتر هم میشه به قدری که چند شب پیش نتونستیم خونه بخابیم وشب رفتیم خونه مادرم.
    طبقه اول هستیم تو هروی تهران تورو خدا اگه میشه این بوی فاضلاب رو از بین برد کمکون کنید.

  5. ممنون از توضیحات خوبتون ما در یک ساختمان چهار طبقه زندگی میکنم.
    متاسفانه بوی چاههای فاضلاب خودمان از پشت بام امان از ما بریده چه کنیم؟

  6. خیلی ممنون از توضیحات خوبتون سرویسکار شما از ماسک استفاده میکرد وخیلی تشکر میکنم بابت باز کردن سرویس بهداشتی بنده.

  7. سلام لوله حمام ما گرفته شما سرویسکارانتان درشهرک شهید محلاتی هستید یا از جای دیگری اعزام میشوند..

  8. سلام ما در یک اپارتمان زندگی میکنیم، چند وقتی هست که به طور مداوم بوی بد فاضلاب از کانال کولر داخل خانمان را پر میکنه حتی وقتی کولر خاموش است همین بوها وجود دلرد.

  9. سلام داداش به علت اینکه شیب لوله های فاضلابیمون در خروجی فاضلاب میزان نیست نگرانی بسیاری دارم که خدا نکرده در گرفتن لوله ها تاثیر داشته باشه
    چی کار کنیم راه حلی چیزی دارید؟

  10. سلام اقای جعفری ممنون از شما
    کارتون بسیار فوری و تمیز انجام شد
    متشکرم از لوله باز کنی شرکت فنی و خدماتی شما

  11. سلام اقای جعفری ممنون از شما
    کارتون بسیار فوری و تمیز انجام شد
    متشکرم از لوله باز کنی شرکت فنی و خدماتی شما کارتون بسیارعالی بود ممنون🎈

  12. با سلام توی یک سال گذشته لوله فاضلاب توالت سه بار دچار گرفتگی شده بود که با انجام هر بار فنرزنی راهش باز شده هر موقع که از توالت استفاده میکنیم بعد از ریختن یک مقدار آب صدای شبیه به قلپ قلپ می آید خواستم بدونم این علت این صدا از نظر شما چیه شخصی که بار آخر فنر زد و گرفتگی باز شد گفت این مربوط به مکش چاه است آیا این حرفش درسته و اینکه بازی احتمال گرفتگی لوله توالت برای ما وجود داره؟

  13. عرض سلام و خسته نباشید حدود دو سال است که توالت فرنگی نصب شده و در کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم آب بندی شده است در بعضی از قسمت هایی که آب بندی شده لکه های سیاه رنگ مشاهده میشه علت به وجود آمدن این لکه ها را برای بنده توضیح بدید با تشکر از شما

    1. سلام موتورو دوبله در نظر داشته باشیم که یک قطره از آب و فاضلاب توالت فرنگی اتوکد توالت ایرانی روی کاشی بریزید بعد از یک هفته اینکه زرد رنگ قهوه ای رنگ میشه که به صورت سخت پاک میشه و در بعضی از مواقع بوی بدی ها با بوی بدی همراه میشه و اگه بخواهیم این لکه پاک کنین از اسید ۳۵ درصد صرفه ادراک برای این نوع خدمات میتونید استفاده کنید یا آب و الکل همان آب و الکل کل میتونید برای رفع و تمیزی و کثیفی محیط توالت فرنگی خودتون استفاده کنید

  14. سلام و ممنون از راهنمایی های مفید شما عزیزان من در منطقه خشک و کویری زندگی می کنم چاه فاضلاب ای داریم که تنها جهت استفاده توالت است و آبریز هم به صورت میانگین روزانه دو الی سه لیتر است و چاه حدوداً یک ساله که تا سطح یک متری آب بالا آمده و من هم هنوز تخلیه انجام نداده ام اکنون سوال من این است علت خروجی کمی این چاه برخلاف تا های دیگه منزلمون که آبریز زیاد هم داره چیست و شما برای بالا بردن نفوذ آب در این چاه چه پیشنهاد و راهکار ای رو ارائه می دهید ممنون و متشکر.

  15. سلام لوله بازکنی شبانه روزی شما ساعت ۲ بامداد هم میان من تا ۱۲ سرکار هستم تا بیام خونه و یه خورده استراحت کنم همین حدودا میشه تو این ساعت تشریف میارید؟

  16. سلام به چه طریقی میشه محلی که منجر به انتشار بو میشه رو از بین برد؟
    با دستگاه نشتیاب میشه محل نشتی بو رو پیدا کرد؟

      1. چگونه گرفتگی توالت را باز کنیم و دوباره سیفون بشوییم
        ما تمایل داریم بسیاری از چیزها را بدیهی بدانیم، مانند این که توالت‌هایمان در صورت لزوم سیفون می‌شوند. نیازی نیست به چیزی فکر کنید، همه چیز فقط آنطور که باید کار می کند. ما یاد نمی گیریم چگونه گرفتگی توالت را باز کنیم زیرا همیشه کار می کند.

        تا زمانی که این کار را نکند.

        کسب و کار حمام شاید در لیست چیزهایی که دوست داریم در مورد آنها صحبت کنیم بالا نباشد، اما واقعیت این است که همه ما در یک زمان با مشکل گرفتگی توالت روبرو هستیم. چیزی برای خجالت نیست اتفاقاتی می افتد و در صورت انجام، باور کنید یا نه، بیش از یک راه برای رفع گرفتگی توالت وجود دارد. در واقع، هفت راه مختلف برای باز کردن سریع گرفتگی توالت ها وجود دارد. در این پست بررسی می کنیم:

        چگونه از گرفتگی توالت فرنگی جلوگیری کنیم؟
        روش های مختلف برای رفع گرفتگی توالت ها
        ابزار و موادی که برای رفع گرفتگی توالت ها نیاز دارید
        چه زمانی با یک لوله کش تماس بگیرید

  17. سلام و سپاس خدمت کارکنان زحمت کش شرکت لوله بازکنی برادران جعفری
    خاستم از این طریق از سرویسکارتون تشکر کنم کارشون خوب و باکیفیت بود.

  18. کشور حمام ما شبها که استفاده نمی‌کنیم بوی بد فاضلاب ازش بالا می‌زنم و به محیط آپارتمان انتشار می‌کنه چیکار میشه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *