جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی تختی

لوله-بازکنی-تختی

لوله بازکنی تختی

لوله بازکنی تختی همین الان برای شما لوله بازکن ارسال می کند در کمتر از 20 دقیقه 
شما برای رفع گرفتگی هر لوله فاضلاب و تخلیه چاه فاضلاب تضمینی و بدون کثیف کاری می توانید با لوله بازکن تختی تماس بگیرید

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367  با ما برای کار لوله بازکن و تخلیه چاه در تختی تهران تماس بگیرید

لوله-بازکنی-میدان-تختی
لوله بازکنی در میدان تختی تهران

چاه بازکنی و حفر چاه در میدان تختی تهران

  • چاه بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه 
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب کفشور کف آشپزخانه
  • چاه بازکنی ارزان قیمت کف حیاط و پارکینگ 

اگر دچار گرفتگی لوله شده اید و آب استفاده شما از منبع اصلی تخلیه نمی شود با ما در میدان تختی تماس بگیرید تا بهترین لوله بازکن را خیلی فوری با ارزان ترین هزینه خدمت شما ارسال نماییم

حفر چاه فاضلاب در میدان تختی تهران ، حفر چاه جذبی در تختی ، حفر چاه آب باران و دستشویی در تختی ، حفر چاه ارت و خدمات باز بسته کردن درب چاه فاضلاب در تختی ، تشخیص دقیق درب چاه ، لایروبی چاه فاضلاب ، ترمیم چاه ریزشی ، کول گذاری و طوقه چینی چاه فاضلاب را در میدان تختی و مناطق حومه این منطقه می توانید به ما بگویید .

باز کردن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با لوله بازکن ارزان قیمت تختی

گرفتگی توالت ایرانی و لوله فاضلاب توالت فرنگی شما را بدون ایجاد بوی بد و زره ای کثیف کاری باز می کنیم ، کافی است در هنگام رو به رو شدن با گرفتگی توالت ایرانی دست به هیچ کاری نزنید و فقط با شرکت برادران جعفری برای لوله بازکنی لوله کاسه توالت در منطقه تختی تماس بگیرید
باز کردن گرفتگی توالت ایرانی در مواقعی که مدفوع جمع شده است بدون ریختن مدفوع به زمین و کاملا اصولی اقدام می شود
شما در منطقه تختی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی هر زمانی می توانید با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید

خدمات ارائه شده در لوله بازکنی تختی 

تمامی خدمات فاضلابی مخصوصا لوله بازکنی جنوب تهران و تخلیه چاه در مؤسسه فنی ما انجام می شود :

  1. لوله بازکنی ( شبانه روزی ، با تخفیف 40 درصدی . خدمات تراش رایگان ، زیر 15 دقیقه ، با سرویسکاران مجرب و کار بلد . تراش رایگان لوله ها و غیره )
  2. تخلیه چاه در تختی ( بدون کثیف کاری ، خدمات 24 ساعته ، با سرویسکاران حرفه ای و مجرب . آبگیری رایگان چاه ، تراش چاه ، لایروبی چاه ، اضافه کردن متراژ چاه ، تشخیص درب چاه و غیره )
  3. خدمات حفر چاه فاضلاب و غیره در تختی ( حفر چاه جدید مخصوص فاضلاب و آب ، حفر چاه دستی و دستگاهی . حفر چاه با مغنیان ایرانی و افغانی با بیمه های کامل و غیره )
  4. تشخیص نشتی لوله فاضلاب با دستگاه در تختی ( با دستگاه های جدید و ایرانی ، بدون خرابی و کثیف کاری ، نشت یابی به صورت میلی متری بدون خرابی اضافه محل نشتی ) و تمامی خدمات مرتبط به فاضلاب از صفر تا 100 این خدمات را در مؤسسه ما ارائه می شود .<

    /li>

چرا به لوله بازکنی در تختی تهران نیاز داریم ؟

اگر بیش از یک سال باشد که در یک منزل زندگی بکنید ، حتما دچار مشگل گرفتگی لوله می شوید . بعد از گرفتگی لوله فاضلاب های خود می توانید در هر منطقه به مانند در منطقه تختی با لوله بازکنی تختی تماس بگیرید . سرویسکاران متخصص این رشته بدون کثیف کاری و خراب کاری هر مشگلی از گرفتگی لوله های شما را باز می کنند .

یکی دیگر از دلایلی که باید هر 6 ماه یک بار با لوله بازکنی تماس بگیرید . برای تراش لوله ها و جلوگیری از رسوب بستن لوله ها می باشد . اگر لوله فاضلاب شما رسوب ببندد به احتمال 50 % می توان باز کرد ولی اما رسوب های سنگین باشد باید لوله کنده کاری و تعویض بشود . به همین دلیل شما برای رهایی از مشگلات کثیف کاری و اضافه هزینه باید نیاز گرفتگی لوله های خود را با لوله ها محله خود در میان بگذارید .

کار لوله بازکن در تختی تهران چگونه انجام می شود ؟

شما در میدان تختی بعد از گرفتگی لوله فاضلاب خود در اولین قدم بایستی به هیچ سایتی به غیر از سایت معتبر گوگل اعتماد نکنید زیرا این سایت معتبر ترین شرکت ها و خدمات را به درخواست کنندگان معرفی می کند .
مفتخریم که در منطقه تختی در کلمه لوله بازکنی در تختی رتبه اول سایت گوگل را به دلیل اعتماد مردم و سایت گوگل کثب کرده ایم شما هم برای باز کردن لوله فاضلاب خود با قیمت کاملا تضمینی بدون چونه زنی با ما تماس بگیرید .

کار لوله بازکن ارسال شده را به محل خود اگر نپسندید ما می توانیم در کمترین زمان لوله بازکن را بدون افزایش هزینه تعویض کنیم 

لوله-بازکن-تختی
کار لوله بازکن تختی در جنوب تهران را همه پسندیده اند

لوله بازکنی تختی با بهترین سرویسکاران

اولین بخش اصلی لوله بازکنی سرویسکار می باشد . اگر سرویسکار لوله بازکنی صلاحیت های استاندارد را نداشته باشد امکان آسیب رساندن به تمام بخش های منازل می باشد . لوله بازکنی یکی از اصلی ترین دغدغه های امروزه همه ما می باشد ، که در هر صورت در یک سال یک بار باید با این مسئله روبه رو بشویم .

سرویسکارانی که در لوله بازکنی تختی مشغول به کار می باشند دارای تجربه کاری بیش از 5 سال ، در اجرای کار از بهترین تجهیزات جهت رفع گرفتگی استفاده می کنند . دارای اخلاق و امانت داری خوب می باشند ، از بهترین روش ها برای رفع گرفتگی سریع لوله ها استفاده می کنند

تشخیص نشتی لوله با دستگاه تصویری بدون ردخوری در میدان تختی تهران

تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله تنها با دستگاه تضمینی تصویری و صوتی در میدان تختی تهران انجام می شود ، اگر لوله آب منزل شما ، لوله فاضلاب شما در گذر زمان دچار نشتی شده است و به دیواره ها یا دیگر بخش های منازل آب می دهد می توانید با شرکت برادران جعفری در منطقه تختی تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مشکل نشتی لوله شما را با دستگاه حل نمایند .

تشخیص-نشتی-لوله-با-دستگاه-در-تختی
تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله منازل با دستگاه تضمینی در میدان تختی تهران

تشخیص نشتی با تکنسین با تجربه بدون طلف شدن وقت در کوتاه ترین زمان انجام می شود و اگر تمایل داشتید نشتی لوله شما را با حداقل کنده کاری و حداقل زمان رفع می کند و با امتهان کار لوله را به شما تحویل می دهد

تشخیص-تضمینی-نشتی-لوله-با-دستگاه-تصویری
تشخیص تضمینی و تعمیر ترکیدگی و نشتی لوله با دستگاه در سراسر مناطق جنوب تهران و تختی

شماره لوله بازکن در میدان تختی تهران 09198806367

شماره لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله کفشور حمام ، شماره لوله بازکن برای باز کردن لوله تخلیه ماشین لباسشویی ، شماره لوله بازکن برای باز کردن لوله کفشور پشت بام و شماره لوله بازکن همه کاره با تجربه بالا در خیابان تختی از همین سایت می توانید دریافت نمایید
شماره چاه بازکن در میدان تختی
شماره تکنسین مجربی که بتواند سخت ترین گرفتگی لوله فاضلاب شما را در میدان تختی باز کند فقط در این سایت می شود پیدا کرد

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب در لوله بازکنی تختی

در لوله بازکنی تختی با توجه به تجربه ای که در مدت بیش از 30 سال در این زمینه ارائه شده است ، از اصلی ترین نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب برای شما عزیزان ارائه می شود .

نشانه های گرفتگی لوله های فاضلابی در منزل :

  • بالا زدن بوی بد در محیط لوله و منزل
  • جمع شدن آب و حرکت نکردن به خروجی
  • بالا زدن آب از بخش های پایینی لوله فاضلاب
  • بعد از کشیدن سیفون توالت فشار آب باعث بیرون ریختن آب از کاسه می شود
  • تخلیه کند یا اصلا تخلیه نشدن آب فاضلابی از لوله کفشور

در هنگام موجه شدن با گرفتگی یا ترکیدگی لوله فاضلاب تنها می توانید با شرکت ما در تختی تماس بگیرید

تعمیر آب گرمکن در میدان تختی ، لوله کشی تضمینی آب سرد و گرم در میدان تختی ، کندن چاه فاضلاب مخصوص با انباری در میدان تختی ، نصب توالت فرنگی و تعویض مکان توالت فرنگی در میدان تختی ، باز کردن گرفتگی لوله ناودانی با فنر در میدان تختی و باز کردن لوله سخت سیمانی با تعویض لوله فاضلاب گرفته در خیابان تختی تهران خیلی فوری و ارزان قیمت انجام می شود .

مهمترین نکات برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

در این بخش از توضیحات لوله بازکنی تختی از مهمترین نکات که باعث جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب را می شود ، به شما عزیزان ارائه داده می شود .

در لوله های فاضلابی در اصلی ترین بخش از استاندارد بودن شیب لوله های فاضلابی مطمئن باشید ، در هنگام تعمیرات یا غیره از ریختن مصالح ساختمانی در داخل لوله ها جلوگیری بکنید . لوله هایی که بیشتر از چربی و روغن استفاده می شود ،  برای رفع این موارد از مخزن چربی گیر های مخصوص استفاده بکنید . حداقل در سالی یک بار از تراش لوله های فاضلاب بهرمند بشوید تا از روسوب بستن لوله ها جلوگیری بشود .

بیرون کشیدن اشیاء در لوله بازکنی تختی

اگر وسایل قیمتی شما داخل لوله های فاضلاب افتاده است دیگر نگران نباشید . با لوله بازکنی تختی تمامی مشگلات فاضلابی حل شدنی می باشد . بیرون کشیدن اشیاء قیمتی و غیر قیمتی از داخل لوله های فاضلاب بدون خرابکاری و کثیف کاری با کمترین قیمت کاری .

با دستگاه های جدید فاضلابی اگر وسایل قیمتی شما داخل چاه فاضلاب هم افتاده باشد بدون آسیب بیرون می کشیم . برای جلوگیری از افتادن اشیاء داخل لوله های فاضلاب بهترین راهکار ها را ارائه داده ایم که باید مطالعه نمایید .

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی تختی

هر نوع خدمات فاضلابی که وجود داشته باشد از رفع گرفتگی تا تخلیه چاه در لوله بازکنی تختی انجام می شود . خدمات تخلیه چاه با سرویسکاران باتجربه و خوش اخلاق انجام می شود . در خدمات تخلیه چاه شما می توانید از خدمات رایگان مرتبط به این بخش استفاده بکنید . به مانند تشخیص سالم بودن چاه ، ارائه خدمات تعمیرات دیواره یا انباری چاه ، پیدا کردن درب نامشخص چاه به صورت رایگان و دقیق در لوله بازکنی تختی انجام می شود .

لوله بازکنی تختی با قیمت منصفانه

اگر به دنبال خدمات لوله بازکنی و دیگر خدمات فاضلابی با قیمت منصفانه هستید با لوله بازکنی تختی تماس بگیرید . سخت ترین خدمات را با کمترین قیمت انجام می دهیم .

ارائه خدمات لوله بازکنی زیر قیمت همکاران مشغول به کار با نرخ اتحادیه ، دقیق ترین قیمت های فاضلابی را از شرکت فنی لوله بازکنی تختی دریافت بکنید .

ارائه خدمات فاضلابی با فاکتور تضمینی

اگر بخواهیم وسایلی و یا چیز دیگری تهیه بکنیم در اولین قدم توجه به ( کیفیت ، قیمت ) و ضمانت می کنیم . امروزه تضمین نامه فقط برای وسایل ارائه نمی شود بلکه برای ارائه کار هم تضمین نامه ایجاد می شود . در کار لوله بازکنی یکی از اصلی ترین بخش هایی که بعد از انجام کار انجام می شود ارائه فاکتور می باشد . شرکت لوله بازکنی تختی با داشتن معتبر ترین مهر اتحادیه کاری توانایی ارائه فاکتور در هر زمینه های فاضلابی می باشد .

سرویسکاران شرکت برادران جعفری بعد از اتمام هر کاری در زمینه فاضلاب فاکتور ارائه می کنند . فاکتور شرکت ما به این منظور می باشد که تا مدت زمان مشخص شده هر مشکلی در محور کار انجام شده پدید بیاید . بدون دریافت هزینه کار شما را در کمترین زمان انجام می دهیم .

لوله بازکنی تختی بدون واسطه می باشد !!

آیا می دانید چگونه واسطه در کار لوله بازکنی اعمال می شود ؟ آیا می دانید چرا در هنگام واسطه کاری لوله بازکنی قیمت ها چند برابر می شوند ؟

لوله بازکنی برادران جعفری در تختی تنها شرکتی می باشد که نه کار واسطه ای قبول می کند و نه به بیرون ارائه می دهد . به همین دلیل در انجام کار فاضلابی از مشتریان کمترین قیمت را دریافت می کنند تا همیشه مشتری بمانند .

افرادی که کار واسطه ای ارائه می دهند و یا انجام می دهند . به هیچ وجه مورد تایید اتحادیه شرکتی نمی باشد . اکثر این افراد بدون داشتن مجموعه یا شرکت ، فقط با ارائه آگهی جلب مشتری می کنند . این افراد کار خود را به افرادی که در نزدیکی منطقه ای که کار ایجاد شده اعمال می کنند تا انجام دهند . در این میان واسطه می تواند دو طرفه یا چند طرفه باشد که با بالا رفتن افراد واسطه گر در کار هم قیمت کار بالا می رود . و هم کیفیت کار مورد تایید قرار نمی گیرد . پس برای جلب اطمینان کافی در کار خود با یکی از شرکت های مورد تایید مانند شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .
اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله های فاضلابی و روش های رفع گرفتگی در سراسر تهران

عامل های مهمی که در قیمت لوله بازکنی تختی تاثیر دارند

در این توضیحات ما به شما توضیح می دهیم که چه کارهایی را انجام دهیند تا حداقل قیمت از شما دریافت شود . اگر بخواهیم قیمت لوله بازکنی را به شرایط کاری تقسیم کنیم . بایید بگوییم که این موارد در قیمت لوله بازکنی تاثیر زیادی دارد . ( بالا بودن متراژ فنر استفاده شده ، نوع فنر استفاده شده ، میزان زمان صرف شده جهت رفع گرفتگی ، تعداد زانو استفاده شده در امتداد مسیر و غیره ) این موارد و موارد های دیگر در قیمت لوله بازکنی تختی و غیره تاثیر مستقیمی دارند .

شما در سراسر میدان تختی و مناطق حومه این منطقه برای در یافت چاه بازکن و لوله بازکن فوری می توانید از سایت معتبر برادران جعفری استفاده نمایید و برای تماس شما شبانه روزی می توانید اقدام به استعلام هزینه و دریافت لوله بازکن به منطقه خود در کمتر از 20 دقیقه نمایید .

78 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی تختی»

  1. سلام واقعا کارتون درسته من زنجیرم افتاده بود تو توالت انقد از شوهرم میترسیدم که بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجا بود دعوا بشه که نگو. ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید در میاد خیلی اروم شدم و وقتی هم که در اومد واقعا نمیدونستم بهتون چی بگم فقط میتونم تشکر کنم واقعا سپاسگزارم.

  2. سلام وقت بخیر داخل حمام دوغاب ریختیم ورفته داخل راه اب وسفت شده تقریبا دوسه ساله همینطوری مونده چون خونه خالی بوده راهی داره ومشکل دیگه همون دوسه سال پیش اب به حمام طبقه پایین نشت میکرد میخاستم بدونم بدون خرابی میشه هر جفتشو درست کرد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ما سمت شرق هستیم اگه میشه تلفنتونم برام بنویسید ممنونم.

  3. سلام کف اتاق ما خیس میشه هر دفعه هم یه جای جدید از اتاق خیس میشه من کل اتاق رو بیشتر از ۵٠ سانت کندم رفتم پایین نه چاهی هست نه لوله ای رد شده جایی هم که خیس میشه زیرش کاملا خشکه بنظرتون چیکار کنیم چند تا تخلیه چاه هم اومدن دیدن همشون گفتند ما تا حالا همچین چیزی ندیدیم.

  4. سلام یک بنده خدایی که کارش تشخیص نم ساختمان وتعمیرات هست به من گفت بجای لایروبی چاه فاضلاب ۳تا ۴تا ۲۰لیتری اسیدسولفریک بریزیم تا صبح تمام چشمه های چاه باز میشه وچاه نیاز به تخلیه ولایروبی نداره آیا درسته؟

  5. سلام چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت وفنر انداختیم متاسفانه سر فنر شکست ودر لوله ماند این سر فنر رو چطور میتونیم بیرون بیاریم؟

  6. مطهره احمدی

    سلام من تازه چاه کندم داخل باغ هست خاک و شن وسنگ های رودخونه ای قاطیه وخاکش احتمال جذب ابش ۵۰ درصده هنوز که درب چاه بسته نشده باید چی بریزیم تا خاکش کفش ابکش کنه ماده ای رو پیشنهاد بدید ممنونم از شما.

  7. آقا تورا به خدا انگشتر نامزدیم افتاده توی لوله با ابم در نمیاد دیده میشه ولی در نمیاد توی مطالب بالا نوشته بودید که در آوردن زیدرالات هم دارین
    زود تر خودتون را برسانید

  8. لولمون تریکیدگی داره نمیدونن از کجاشه فقط درب کابینت را باز میکنیم کابینت خیص آبه بیایید تشخیص بدید قبلش بگید قیمت چقدره؟؟

  9. سعادتی هستم و از کار شما خوشم میاد ۰ ببخشید شما تمیر لوله دارین؟ آخه همسایمون لولشون نشری داشت اگه انجام میدین بگین معرفی کنم زنگ بزنن

  10. همسایمون خیلی تعریفتون را میکرد میگفتخوب حفر چاه انجام می دین میگم مادر اطرافات کرج ویلا داریم که میخواهیم حفر فاضلاب بکنیم که بعد ده سال پر نشه به نظرتون چند متر باشه خوبه میایید انجام بدیم؟؟

    1. سلامم والا از بچگی حفر چاه انجام میدادیم ولی لوله بازکنی بیش از 20 سال در این زمینه سابقه کاری داریم

  11. ببخشید الان خودتون هم میبینید تو این سرمای ی بودن تهران اخیرا بعضی از لوله ها میگیره علت و راه حلش چیه؟؟؟

  12. کارتون باور نکردنی پیش رفت مثل خنگ ها لوله سینک را اشتباهی وسل کرده بودم اومدید درست کردید بعدش کلی خندیدم به این کار اشتباهم

  13. سلام ممنون از مطالب مفیدتون.
    ما طبقه ۵ ساختمانیم و اخرین طبقه هستیم. بوی چاه فاضلاب از تو کولر میاد توی خونه. لوله های ونت رو تا چهار متر بردم بالا ولی نتاسفانه تاثیری نداشت چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

    1. عزیز طبق گفته شما به احتمال خیلی زیاد لوله فاضلاب شما جرم گرفته یا چاه فاضلابی شما در صورتی که از همه قسمت های لوله کشی بو میدهد پر شده است در غیر اینصورت جرم بسته و باید با فنر تراش رفع بشود

  14. سلام چاه منزل ما پر شده و تا الان دوبار تخلیه شده بهترین مار برای منزل ما چیست؟ چاه دیگری حفر کنیم؟

  15. احسان علیخانی

    سلام امروز بارون زیادی اومدی و بدون استفاده از حمام بوی بدی از سرویس بهداشتی تازه تاسیس می اید خونه ما دو طبقه است و چاه ساختمان در زیر زمین قرار دارد.

  16. ببخشید جناب قیمت تشخیص نشتی دیوار چنده کامل توضیح بدم زیرزمین ما که بالاش طبقه بالاش حمامه دیوارهای زیرزمین نم میده یعنی آب چکه میکنه ازش میشه بگید مثلا تشخیص بدید مثلا کاشی هاش آب میده بیرون اگه تشخیص بدین قیمتش چقدر میاد مثلاً صوتی یا دستی یا ضربه ای اگه بخواهین تشخیص بدین

  17. مهدی کریم خوانی

    قیمت تخلیه چاه چنده یه چاه پنج متری در اطرافت کرج داریم میخواهیم تخلیه کنیم

    1. سلام و درود قربان ببخشید تخلیه چاه قیمت کامل شوش تونم بگم تخلیه باهرماشین نفر می کنم به نظرم شما می‌خواهم با بادسان انجام بدیم بیا با خاور یا با نیسان هرکدومشون قیمتیه بستگی به متراژ ۴ شما داره اگه می خوام با یه ماشین تموم بشه هم واتسون سفارش بدین که قیمتش از ۳۵۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان به منظور از این قیمت‌ها قیمت اولیه مون برای پمپ آبکش قیمت دومین حراست دستگاه ساکشن ماشین که هرکدوم فرق میکنه دستگاه ساکشن ماشین لایروبی انجام میده و چهره شما را تمیز میکنه هر کدام بنا بر میل شما انجام میدیم ارائه خدمات تخلیه چاه فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت در سراسر مناطق کرج

  18. سلام و ممنون از راهنمایی های مفید شما عزیزان. من در منطقه خشک و کویری زندگی میکنم چاه فاضلابی داریم که تنها جت استفاده توالت است و آبریز هم به صورت میانگین روزانه دو الی سه لیتر نداره و چاه حدودا یک ساله که تا سطح یک متری اب بالا اومده و من هم هنوز تخلیه انجام ندادم اکنون سوالم این است علت خروجی کم این چاه برخلاف چاههای دیگه منزلمون که ابریز زیاد هم داره چیست؟ و شما برای بالا بردن نفوذ اب در چاه چه پیشنهاد و راهکاری رو ارائه میدید ممنون و متشکرم.

  19. سلام کف اتاق ما خیس میشه هر دفعه هم یه جای جدید از اتاق خیس میشه من کل اتاق رو بیشتر از 50سانت کندم رفتم پایین نه چاهی هست نه لوله ای رد شده جایی هم که خیس میشه زیرش کاملا خشکه بنظرتون چیکار کنیم چند تا تخلیه چاه هم اومدن دیدن همشون گفتند ما تا حالا همچین چیزی ندیدیم.

  20. پوریا پورسرخ

    سلام به خدمت مشاوره عزیز شرکت لوله بازکنی برادران جعفری خونه ما گرفته از خودم متوجه نشدم و این باعث شده که ایزیکام پشت بوم خونه ما سوراخ شه و آب بیاد پایین من می‌خواهم شما بیایید تشخیص بدهد که این سوراخ از کجاست تا بتوانیم سوراخ را بگیریم هم این لوله رو باز کنین
    شما تشخیص انجام میدین اگه میدین بگین اگه هم نمیدین فقط بیایید لوله رو باز کنید

  21. ممنونم از مطالب عالی و مفیدتون ببخشید مطالب بالا می خوندن لوله بازکنی تضمینی نوشته بودیم لوله بازکنی تضمین یعنی چی میشه در موردش کمی توضیح بدین

  22. باسلام چاه خانه من در پارکینگ است و تا همسایه پشت دیوار خانه ما تخلیه می‌شود همسایه مانند آبشار در چاه من سرازیر میشود دیوار پذیرایی من نم زده و ترک برداشته و دیوار حیاط هم ترک بزرگی برداشته به حدی که دیوار شکم برداشته و در حال ریزش است، من باید چیکار کنم؟ آیا میتونم شکایت کنم؟

  23. سلام مطالب به اشتراک گذاشته خیلی مفید و کارشناسی شده بود از رشت مطالب شما را مطالعه کردم و ای کاش امکان استفاده از تجربیات شما برای رفع مشکل بوی بد واحد آپارتمانی بنده که در طبقه چهارم هست علت اصلی آن به نظر خودم ایراد لوله کشی غیر استاندارد می باشد وجود می‌داشت.

  24. سلام و خسته نباشید برای مشاوره عزیز شرکت لوله بازکنی برادران جعفری من یه سوال داشتم ازتون که مایل می دونید جوابشو بدین سوالم این بود که چرا در هنگام واسطه کاری لوله بازکنی قیمت ها چند برابر میشود

  25. سلام ممنونم از فرستادن سرویسکار خوبتون کارش را خیلی درسته خوب انجام داد من راضی بودم تشکر.

  26. ببخشید جناب یه سوال داشتم میشه بگید که در کل ما چقدر فنر داریم مثلاً از چند متری تا چند متری داریم

  27. جهان نوروزی

    واقعاً وقت شناسید ساعت ۱۱ شب تماس گرفتم شخصی که فرستادید به موقع رسید واقعاً جای تشکر داره

  28. از خدماتی که ارائه می دهد نهایت سپاس را دارم خیلی خوب و عالی انجام شد امیدوارم در مراحل کاری تو موفق و موید باشید ختایی هستم از تختی تهران.

  29. درود بر شما.
    امیدوار هستم طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز مورد درگاه قبول حق قرار گرفته باشه.
    از سرویس دهی خوب شرکت شما تشکر میکنم که انقدر وقت شناس هستید و مشتری را منتظر نمیگذارید.
    واقعا سپاس از نحوه برخورد پشتیبانی در تماس تلفنی که با احترام با بنده برخورد کردند امیدوارم در تمام مراحل شغلی موفق و موید باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+