جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی جماران

لوله-بازکنی-جماران

لوله بازکنی جماران شبانه روزی

لوله بازکنی جماران را 24 ساعته حتی در ایام تعطیل هم با یک تماس می توانید دریافت نمایید
لوله بازکنی با رعایت کامل بهداشت فردی و کاری
ارسال چاه بازکن به سراسر جماران و حومه این منطقه در کمتر از 20 دقیقه ( بدون بدقولی )
هر گرفتگی لوله فاضلاب یا لوله های عادی را با دستگاه های تضمینی در جماران لوله بازکنی می کنیم
شماره تماس لوله بازکن و چاه بازکن در شمال تهران :

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 فقط برای مشاوره و درخواست لوله بازکن به منطقه جماران

لوله-بازکنی-در-جماران
لوله بازکنی در منطقه جماران

لوله بازکنی جماران با بازدید رایگان

اگر در منطقه و محله جماران نیاز به لوله بازکن حرفه ای و شبانه روزی با بازدید رایگان دارید با شرکت برادران جعفری همه تایمه می توانید تماس  بگیرید .

  • لوله بازکنی لوله فاضلاب کفشور حمام
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی بدون کثیف کاری
  • ارسال لوله بازکن برای کفشور پشت بام و پارکینگ در مواقع بارندگی بدون معطلی
  • رفع گرفتگی هر لوله فاضلابی در داخل منزل و خارج از محدوده منزل با لوله بازکن متخصص
لوله-بازکن-حرفه ای-در-جماران
لوله بازکنی درجه یک و حرفه ای در جماران

شماره تماس لوله بازکنن 24 ساعته در جماران تهران 09198806367

اگر صبح زود نیاز به لوله بازکن دارید ، اگر ظهر در اوج گرمی هوا نیاز به لوله بازکن دارید ، اگر در ساعات بی وقت شب نیاز به لوله بازکن جماران دارید حتی در مواقعی که بارندگی شدید باشد ما برای باز کردن گرفتگی شما لوله بازکن ارسال می کنیم فقط کافی است تماس بگیرید .

شرکت تخلیه چاه فاضلاب در منطقه جماران

اگر چاه فاضلاب شما پر شده است و نیاز به تخلیه کردن دارد در منطقه جماران فقط با شرکت مستقر برادران جعفری می توانید تماس بگیرید اگر از شرکت های همکار استفاده کنید با هزینه واسطه ای رو به رو خواهید شد .
تخلیه چاه توالت در جماران ، تخلیه چاه فاضلاب تضمینی در جماران تهران ، تخلیه چاه جذبی آب و باران در جماران تهران فقط با یک تماس کوتاه انجام می شود .

رفع گرفتگی و لوله بازکنی ارزان قیمت کفشور حمام در جماران تهران

قیمتی که برای لوله بازکنی کفشور حمام ارائه می شود به طور معمولی چقدر است و در شرایط سخت چقدر می شود ؟
هزینه رفع گرفتگی لوله کفشور حمام در بازار امروز بستگی به متراژ فنر استفاده شده دارد که اگر گرفتگی لوله فاضلاب حمام شما از همان زانویی اول باشد با هزینه ارزان و هر چه گرفتگی به سمت چاه نزدیک باشد فنر زیادی نیاز است و هزینه بالا می رود .

شما برای باز کردن گرفتگی لوله کفشور حمام در جماران می توانید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری استفاده نمایید که خیلی فوری بدون اطلاف وقت به منزل شما می رسند استفاده نمایید .

اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ها در جماران

گرفتگی لوله فاضلاب ها با بهترین سرویسکاران لوله بازکنی جماران حل می شود . در این توضیحات در رابطه با اصلی ترین دلایلی که باعث گرفتگی لوله ها در هر بخشی از منازل می شود را نام می بریم .

  • دلایل گرفتگی لوله فاضلابی آشپز خانه :

( نبود درپوش خروجی لوله سینک ظرفشویی . ریختن بیش از حد چربی و روغن داخل لوله سینک ظرفشویی ، ریختن آشغال و اضافه مواد غذایی در هنگام شستشو . ریختن تفاله چایی بعد از استفاده و غیره ) لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در آشپزخانه جماران

  • دلایل گرفتگی لوله فاضلابی توالت :

اگر بخواهیم تمام علل های گرفتگی لوله فاضلابی توالت را نام ببریم بیش از 50 مورد می شود . از نمونه ترین و اصلی ترین دلایل گرفتگی در این زمینه را برای شما عزیزان نام می بریم . بهترین شرکت لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی بدون کثیف کاری و خرابکاری در جماران

( ریختن وسایل بهداشتی بعد از استفاده به داخل کاسه توالت به مانند ( دستمال کاغذی ، پوشاک کودکان ، نوار بهداشتی و غیره ) باز بودن درب لوله در هنگام تعمیرات و یا تعویض کاسه توالت ( معمولا اکثرا در هنگام تعمیرات و یا تعویض کاشی دیواره ها و کف توالت برای بستن درب لوله توالت رسیدگی نمی شود . این مورد باعث ریختن مصالح ساختمانی به داخل لوله توالت می شود . ) فضولات با اندازه بزرگ و غیره باعث گرفتگی لوله های توالت در منازل می شود .

  • دلایل گرفتگی لوله کفشور حمام :

( باز بودن درب کفشور و ریختن لوازم بهداشتی به داخل لوله . افتادن اشیاء ریز مانند درب شامپو و غیره به داخل لوله . افتادن ناگهانی تکه صابون و روشو به داخل لوله ها و غیره ) رفع گرفتگی و لوله بازکنی کفشور حمام

اکثر این موارد گفته شده در کوتاه مدت باعث گرفتگی نمی شود بلکه بعد از گذر زمانی باعث گرفتگی خفیف لوله های فاضلابی می شود .

اگر لوله بازکن اسمی از سه نظام آورد سریعا لغو کار کنید

امروزه با نام سه نظام لوله بازکنی یا با فنر تراش لوله بازکنی کلاهبرداران این کار سود های بسیار زیادی به صورت غیر قانونی می کنند که از جیب شما هزینه های بسیار زیادی می رود . اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدید و لوله بازکن برای رفع گرفتگی از شما اجازه رفع گرفتگی با فنر سه نظام کرد لغو کار کنید و از شرکتی درخواست نیروی لوله بازکن نمایید که فقط با فنر معمولی لوله بازکنی کند .

لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه جماران

لوله بازکنی شبانه روزی بدون بدقولی در منطقه جماران بدون تعطیلی ارائه می شود . شبانه روز بودن کار لوله بازکنی باعث جلب مشتری و یا غیره نمی باشد ، به علت حساس بودن بخش کاری ما باید خدمات شرکتی خود را به صورت شبانه روزی ارائه داد تا افراد از گرفتگی های لوله خود بدون آزار و اذیت رفع بشوند .

چاه بازکنی تضمینی لوله کفشور پارکینگ ساختمان با فنر 6 متر تا 50 متر در جماران

اگر لوله کفشور پارکینگ شما با هر چیزی دچار گرفتگی شده حتی با مصالح ساختمانی می توانید با شرکت لوله بازکنی فوری در منطقه جماران تهران تماس بگیرید . باز کردن گرفتگی لوله کفشور پارکینگ در شرایط سخت ، یعنی منظور از شرایط سخت در مواقعی که لوله کفشور پارکینگ دچار گرفتگی می شود ساکنین ساختمان هر چه آب فاضلابی استفاده می کنند از کف پارکینگ بالا می زند و برای باز کردن کفشور نیاز به لوله بازکن حرفه ای با تجهیزات مجهز برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی دارد.

شما در منطقه جماران اگر نیاز به لوله بازکن کفشور پارکینگ یا نیاز به لوله بازکن کفشور حیاط دارید همین الان با شرکت ما در جماران تهران تماس بگیرید .

لوله بازکنی لوله فاضلاب توالت با دستگاه فنری

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلابی توالت شده اید با لوله بازکنی جاران جهت رفع سریع مشگل تماس بگیرید . رفع گرفتگی با هر نوع دستگاهی در زمینه لوله بازکنی انجام می شود ولی اصلی ترین روش که از نظر کارشناسان لوله بازکنی مورد تایید قرار می گیرد روش دستگاه فنری می باشد .

روش کار دستگاه فنری در رفع گرفتگی چگونه می باشد ؟ این دستگاه تشکیل شده از سه نظام و دورتراش های مکانیزه می باشد . اصلی ترین بخش هایی که باعث رفع گرفتگی توسط این دستگاه می شود ، موتور فشار بر دور دستگاه و فنر دستگاه محسوب می شود . بعد از نصب این دستگاه در محیط یک متری لوله های گرفته شده با هر مشخصه ای ، شروع به رفع گرفتگی می کنیم . باز کردن لوله های توالت با این دستگاه بسیار آسان و با تراش رسوب انجام می شود .
شماره تماس لوله بازکنی و چاه بازکنی در منطقه جماران : 09190596238

لوله بازکنی و رفع بوی بد از ماشین ظرفشویی در جماران و سراسر تهران

اگر به هر دلیلی چربی ظروف باعث گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی در جماران شدهه است با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید تا برای باز کردن گرفتگی تخلیه ماشین ظرفشویی شما نیرو ارسال نمایند . اگر از داخل ماشین ظرفشویی در مواقعی که خشک است و استفاده نمی کنید بوی لجن یا بوی نامطلوب چربی می آید با ما تماس بگیرید تا در همان زمان لوله بازکن متخصصی برای رفع مشگل ارسال نماییم .

  • لوله بازکنی کفشور لوله کف آشپزخانه در منطقه جماران تهران
  • لوله بازکنی لوله فاضلاب لوله پایین سینک دستشویی در جماران تهران
  • لوله بازکنی تضمینی لوله کفشور ناودانی یا لوله کفشور تراس با ارزان ترین هزینه در جماران تهران

لوله بازکنی لوله فاضلاب پایین سینک ظرفشویی با دستگاه تراکم هوا

لوله هایه فاضلابی مخصوصا لوله سینک ظرفشویی در دوره های کوتاه مدتی دچار گرفتگی می شوند . برای باز کردن این نوع لوله ها لازم نیست از دستگاه فنری و غیره استفاده شود زیرا این نوع لوله ها با کمترین فشار هوا رفع گرفتگی می شوند . دستگاه تراکم هوا بدون ایجاد صدا و کثیف کاری توانایی باز کردن هر نوع گرفتگی را دارد .

علل های گرفتگی لوله سینک ظرفشویی به صورت خیلی ملایم می باشد و این دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا با فشار هوایی که به گرفتگی وارد می کند باعث رفع گرفتگی می شود .

لوله-بازکنی-سینک-ظرفشویی-در-جماران
رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی در منطقه جماران

لوله بازکنی جماران با مناسب ترین هزینه ها

برای انجام دادن هر کاری باید توان و یا هزینه ای برای فرد مرتبط پرداخت بشود . در کار لوله بازکنی با منصفانه ترین قیمت ها که حتی شاید باور نکنید انجام می شود . تمامی خدمات مؤسسه لوله بازکنی جماران با منصفانه ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می شود .

بعضی از همکاران به نسبط به میزان هزینه کار انجام می دهند که مورد پسند افراد نمی باشد ، ولی با مؤسسه ما هم از نظر قیمت کاری و هم از نظر کیفیت کاری خیالتان راحت باشد . سرویسکاران لوله بازکنی بعد از انجام خدمات لوله بازکنی با دریافت کمترین مبلغ هزینه محل را ترک می کنند .

صفر تا صد لوله بازکنی در منطقه جماران

برای هر یک از شما که ساکن در منازل هستین ممکن است هر ساله یا هر چند ساله مشگل گرفتگی لوله ها پیش بیاید . اگر بخواهین خدمات با ضمانت کاری و امنیت کامل ارائه شود باید با شرکت های معتبر در این زمینه تماس بگیرید .

اگر با مشاورین شرکت لوله بازکنی جماران تماس بگیرید . شاید نیاز به سرویسکار نداشته باشین و با مشاوره رایگان خودتان رفع گرفتگی بکنید . و در غیر این صورت باید سرویسکار به محل ارسال بشود . بعد از رضایت شما و دریافت آدرس دقیق محل سکونت شما سرویسکاران در کمتر از 10 دقیقه از همین منطقه و مناطق حومه به مانند منظریه ، دزاشیب ، کامرانیه ، حصارک و غیره ارسال سرویسکار می شود .

خدمات لوله بازکنی جماران با ضمانت کتبی

اصلی ترین علل بالا بودن مشتریان شرکت فنی لوله بازکنی جماران به دلیل ارائه فاکتور ضمانت می باشد . ضمانت کردن در کار ما به شکل می باشد که بعد از باز کردن گرفتگی لوله مشخص همان لوله را تا به مدت زمان یک سال ضمانت کتبی می کنیم . زمینه های بعدی این ضمانت به این صورت می باشد که در مدت یک سال اگر لوله مشخصه دچار گرفتگی بشود شما با ارائه فاکتور به مؤسسه می توانید رفع گرفتگی  بدون هزینه بکنید .

چاه بازکنی جماران به شرط باز شدن

اگر گرفتگی ای دارید که دیگر همکاران نتوانسته اند رفع کنند می توانید با چاه بازکنی جماران تماس بگیرید تا به شرط باز شدن برای شما رفع گرفتی بکنند . منظور از شرط باز شدن اگر سرویسکار توانست در کار نتیجه بگیرید از شما دریافت هزینه می کند . در غیر این صورت بدون دریافت هزینه ترک مکان کی کند .

اکثر لوله هایی که سرویسکاران شرکت های همکار توانایی باز کردن آن را نداشته باشن با خدمات فنی لوله بازکنی جماران و مناطق دیگر تماس می گیرند . با سرویسکاران لوله بازکنی در تمام مناطق تهران به بهترین روش و تجهیزات برای شما عزیزان رفع گرفتگی می کنیم .

خدمات مشاوره شبانه روزی رایگان در زمینه لوله بازکنی

اگر در هر ساعتی از شبانه روز دچار مشگل گرفتگی لوله های فاضلاب شده اید و درخواست سریع سرویسکار را دارید با لوله بازکنی جماران تماس بگیرید . اگر دچار مشگل گرفتگی بشوید و درخواست کمک مشاوره اضطراری بکنید سرویسکاران مؤسسه فنی برادران جعفری با راهنمایی های کامل و استاندارد باعث رفع گرفتگی می شوند .

خدمات مشاوره می تواند دو نوع باشد اولی مشاوره تلفنی و دومی مشاوره حضوری هر یک از خدمات به صورت رایگان ارائه می شود . خدمات بازدید رایگان از چاه های فاضلاب ، لوله های گرفته شده ، محل کندن چاه و غیره با مؤسسه فنی لوله بازکنی جماران به صورت رایگان ارائه می شود .

معرفی نمونه ترین خدماتی که مشتریان درخواست می کنند

از تمامی خدماتی که ارائه می شود در زمینه فاضلاب تمام مشتریان رضایت کامل را دارند . از نمونه ترین خدماتی که بیش از 10 درخواست در روزانه در منطقه جماران به مانند ( لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه و حفر چاه ) ارائه می شود .

یکی از خدماتی که بیشتر درخواست می شود رفع نشتی و چکه های لوله ها می باشد . با بهترین سرویسکاران و تجهیزات نشتگیر برای رفع مشگل تلاش می کنیم ، خدمات نشت یابی بدون خرابکاری اضافه و با دقیق ترین وسایل محل را برسی و رفع مشگل می کنیم .

از طریق همکاری با مؤسسه فنی لوله بازکنی برادران جعفری در هر منطقه جماران از تهران بزرگ و حومه می توانید در کمترین زمان دریافت سرویسکار بکنید . تمامی سرویسکاران شرکت در کمتر از 10 دقیقه در هر زمنه ای برای رفع مشگل به محل شما می رسند .

52 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی جماران»

  1. سلام بنده احتمال میدم که گوشوارم در داخل چاه حمام افتاده باشه، اما داخل حمام متوجه نبودن گوشواره ام نشدم، وقتی توی اینه متوجه شدم که یک لنگه از گوشواره ام نیست داخل چاه را نگاه انداختم اما چیزی داخل چاه نبود با این حساب که اب زیادی هم بعد از ان داخل چاه ریخته باشیم پیداکردن گوشواره امکان پذیر هست؟

  2. بینهایت از خدمات خوب شما ممنونم
    سرویس بهداشتی شرکت گرفته بود نیروی فنی شما انقدر لوله رو خوب باز کرد که کثیف کاری خاصی نشد.
    از مدیریت مجموعه هم تشکر میکنم.

  3. پاشا باباجانیان

    سلام شبتون بخیر یک ساعت پیش تماس گرفتم سرویسکار فرستادید ماسمت نیروهوایی هستیم نیم ساعته رسید. خیلی سریع بود ممنون از شرکت شما که خدمات فوری ارائه میده.

  4. سلام
    چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت وفنر انداختیم متاسفانه سر فنر شکست ودر لوله ماند این سر فنر رو چطور میتونیم بیرون بیاریم؟

  5. توران مهرزاد

    سلام بسیار خوب توضیح دادید از شما متشکرم.
    از شما سوالی داشتم ما نمیدونیم چاه ساختمونمون کجاست یکی دوتا از دیوار ها نم دارن که به هیچ عنوان لوله ای از انجا نرفته ودچار لرزش شده ممکنه که چاه همون مسیر باشه.

  6. سلام چند روز پیش از خدمات شما استفاده کردیم میخاستم تشکر کنم چون بجایی رسید که فکر میکردم باید کف اشپزخونه رو بکنیم تا سیمان سفت شده داخل لوله رو از بین ببریم و لوله رو عوض کنیم که هزینه خیلی زبادی داشت.
    وقتی با شما تماس گرفتیم اول فکر میکردیم که شما هم نمیتونید باز کنید ولی واقعا همینطور که میگفتبد سرویسکارتون خیلی با تجربه بود و فقط با فنر زدن لوله رو برامون باز کردند وسیمان رو از بین بردن!!
    واقعا دستتون درد نکنه کارتون خیلی درسته.

  7. سلام داخل حیاط ما کوچک است میتوانیم چاه دیگری کنارش حفر کنیم مشکلی نداره لطفا راهنمایی کنید..

  8. در صورتی که اب در داخل روشویی دستشویی وسینک ظرفشویی اشپزخانه جمع بشه و خالی نشه دراین صورت گرفتگی پیش اومده یا ایتکه ممکنه در لوله اصلی فاضلاب ساختمان گرفتگی ایجاد شده باشه؟

    1. سلام عزیز در اول ارائه خدمات ما به شما ارائه می کنیم که محل شرکت ثابت کجاس ولی میخوام بگم من برای ارائه خدمات برای شما فاکتور ارائه می کنیم

  9. سلام ممنونم از شما که خیلی زود مشکل را ویدا کردید و بر طرفش کردین
    از کار بلد بدنتون خوشم اومد

  10. کیفیت کارتون عالی بود ممنونم
    تخصصتون هم توی کار لوله بازکنی عالی بود
    و تشکر راجب دحمت های فراوانتون

  11. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما کارتون عالی بود واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم خیلی کمک کردین مچکر.

  12. موسوی من خیلی بوی بدی میده چیکار کنم چیزی رفته توش یاروسو بسته میشه کاری براش کرد لطفاً راهنمایی کنید خانومم تشخیص میده که توفاله رفته توش ما خودمون میتونیم لوله رو باز کنیم یا باید باز کن بیاد

  13. سلام ما طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه هستیم وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میادو دستشویی کلا بو میگیره و وقتی اب رو باز میکنیم این بو کم میشه و از بین میره میخاستم بپرسم مشکل از چیه که وفتی چند ساعت اب ریخته نمیشه در دستشویی این بو بوجود میاد.

  14. سلام بسیار خوب توضیح دادید از شما متشکرم.
    از شما سوالی داشتم ما نمیدانیم چاه ساختمونمون کجاست، یکی دوتا از دیوار ها نم دارن که به هیچ عنوان لوله ای از آنجا نرفته و دچار لرزش شده، ممکنه که چاه همون مسیر باشه؟

    1. سلام و خسته نباشید مشکل نداره عزیز ما به صورت دقیق و دستگاهی که در اختیار داریم و فاضلاب شما را مشخص می کنیم که می‌خواهیم انجام میدیم برای ارائه خدمات در هر منطقه از استان تهران و کرج میتوانید با ما تماس بگیرید

  15. سلام و خسته نباشید از شما یه سال داشتم که شما ترمیم و حفاری چاه من انجام میدین چون چاه مون ریخته ترمیم کنیم شما ترمیم چه میکنید و اگه ندارید یه شرکت خوب بهم معرفی کنید تا ما به اونا بگین بیان

  16. اسماعیل کلهر

    سلام ما طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه هستیم وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میاد و دستشویی کلا بو میگیره و وقتی آب را باز میکنیم این بو کم میشه و از بین میره میخواستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت آب ریخته نمیشه در دستشویی این به وجود میاد؟

  17. سلام و خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم قیمت بازدید لوله چند تومنه مثلاً اینکه بیایید ببینید لوله چشمه و کاری نکنی دوباره برگردید به میگم بازدید یا یا به چی میگن بازیش در مورد توضیح بدین

  18. سلام و عرض خسته نباشید ما شمالی آپارتمان ۴ طبقه داریم که جای ساختمان در زیر ساختمان ۷ شده و بدنه جا هم از بتن است البته اکثرا در شمال دیواره چاه بلوک میبینند ولی ما لوله های بتنی آماده گذاشتیم به علت مقاومت بالاتر ولی ساده خیلی زود به زود پر میشه که کارشناس گفتم به خاطر اینکه زمین رطوبتی است و چون دیواره چاه بتنی ه جذب انجام میشه و یکی هم پیشنهاد داده اسید بریزیم لطفاً میشه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟

  19. ببخشید دیروز یه سرویس کار آمد نتونست لوله روبا باز کند گفت پمپ مکش هوا میخواد شما دارید اصلاً قیمت لوله بازکنی با پمپ مکش هوا چقدر می باشد

  20. درود
    روزتون بخیر
    ازتون تشکر می کنم آقای جعفری از خدماتی که ارائه دادید گرفتگی لوله زیر فرنگی را به طور کامل باز کردید
    شی ای که داخلش افتاده بود رو هم درآوردید
    موفق باشید

  21. سلام اقا یه آیه از این شیشه ای ها از جیبم افتاد تو توالت هر کاری کردم در نیومد بعد یخورده اب گرفتم الان خیلی نگرانم که قران بود افتاد اونجا به نظرتون چیکار کنم؟

  22. سلام و خسته نباشید عرض مبکنم خدمت شرکت لوله بازکنی برادران جعفری یک سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ بدین
    اب از سینک ظرفشوییمون خیلی دیر تخلیه میشه و زمانی که داخل سینک ابی ریخته نشده و خشک هست بوی خیلی بد و نامطلوبی میاد که اصلا قابل تحمل نیست میخاستم بدونم ممکنه که لوله سینک گرفته باشه خودمون میتونیم حلش کنیم یا اینکه نیاز هست درخواست لوله بازکن بکنیم.؟

  23. سلام یکی از لوله های مشترک با سینک ظرفشویی فاضلاب پس میزنه ازش، این مربوط به کار شما میشه؟
    منظور لوله بازکن ارزان که نوشتید رو برای اینکار هم انجام میدید؟

  24. سلام بسیار عالی خدمات تون رو توضیح دادید
    زمان رسیدن سرویس واقعاً خوبه مخصوصاً برای کسایی که میخوان مشکل شون خیلی زود رفع بشه تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+