رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-منطقه-19

فهرست مطالب

لوله بازکنی در منطقه 19

لوله بازکنی منطقه 19 استان تهران شبانه روزی مشاوره و ارسال لوله بازکن دارد
رفع گرفتگی هر لوله فاضلابی در منزل تمیز و بهداشتی با تایید شما عزیزان
استفاده از نفرات مجرب و حرفه ای برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه 19 تهران

  📞📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
09198806367  همین الانم تماس بگیر تا راهنمایی بشین

لوله-بازکنی-در-منطقه-19-تهران
لوله بازکنی در منطقه 19 تهران

لوله بازکنی کاسه توالت ایرانی و فرنگی در منطقه 19

گرفتگی لوله کاسه توالت ایرانی خود را در هر ساعتی از شبانه روز فقط با یک تماس رفع نمایید
نگران نباشید اگر داخل سنگ کاسه توالت شما پر از مدفوع و کثیفی فضولات شده با شرکت لوله بازکنی توالت ایرانی در منطقه 19 تهران تماس بگیرید

مؤسسه لوله بازکنی منطقه 19 با سرویس کاران حرفه ای

مؤسسه لوله بازکنی منطقه 19 یکی از باسابقه‌ترین مؤسسه های فاضلابی می باشد . برای انجام خدمات فاضلابی از بهترین تجهیزات و سرویس کاران استفاده می کند .
مهمترین اصول اولیه لوله بازکنی استفاده مناسب از سرویس کار و تجهیزات استاندارد می باشد . تمامی سرویس کاران حاضر در منطقه 19 دارای سابقه بیش از 5 سال در این زمینه را دارند .

خصوصیات اصلی سرویس کاران لوله بازکنی منطقه 19 (( دارای نظم و انضباط کاری ، تمیز بودن تجهیزات کاری مانند فنر تراش یا دستگاه ، خوش قول بودن در مدت زمان رسیدن ، باز کردن سخت ترین نوع گرفتگی های فاضلابی در لوله‌های ( توالت ، حمام ، حیاط ، آشپز خانه ، لوله های فاضلابی مستقیم و دیگر موارد ) ، امانت دار بودن در محیط کاری ، داشتن سابقه موفق کاری و دیگر موارد )) باز کردن سخت ترین نوع لوله‌های فاضلابی با تجهیزات کم و قیمت کم در مواقع اضطراری با سرویس کاران شرکت فنی لوله بازکنی منطقه 19 بدون کثیف کاری و خرابکاری قابل اجرا می باشد .

اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله در منطقه 19

اگر بخواهیم اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلابی را در منطقه 19 ذکر کنیم ، به چند بخش اصلی تقسیم می شود.
علت گرفتگی لوله فاضلابی توالت 

( یکی از حساس ترین بخش های که دچار گرفتگی می شود و درخواست بالایی از شرکت لوله بازکنی منطقه 19 دارد لوله توالت می باشد ‌. لوله توالت به دو دسته ایرانی و فرنگی تقسیم می شود. در منطقه 19 اکثر گرفتگی ها در لوله فاضلابی توالت ایرانی می باشد . اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله توالت ( رعایت نکردن در اجرای شیب لوله ، انداختن وسایل بهداشتی به مانند پوشاک کودکان و نوار بهداشتی به داخل کاسه توالت ، ریختن مصالح ساختمانی در هنگام تعمیرات محیط لوله ، رسوب بستن در طول چند ساله به دلیل تراش نداشتن لوله با فنر ، استفاده نکردن از سیفون توالت و دیگر موارد ) اصلی ترین دلایل گرفتگی توالت ایرانی را به صورت کامل و مفید ذکر شد .

علت گرفتگی لوله فاضلابی کفشور حمام

کفشورها مخصوصا کشور حمام بیشتر از لوله فاضلابی های دیگر دچار گرفتگی چرا ؟ علت اصلی گرفتگی لوله کشور حمام ( رسوب بستن لوله بر اثر ریختن مواد شیمیایی به مانند موارد شستشوی و غیره زیاد داخل لوله فاضلابی ها ، افتادن اجسام کوچک و ریز به مانند تکه صابون ، روسو ، درب شامپو ، درب ژلت و غیره به داخل کشور و دیگر مواردی که باعث گرفتگی لوله فاضلابی حمام می شود . 

علت گرفتگی لوله فاضلابی پایین سینک ظرفشویی

دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلابی سینک ظرفشویی ( رسوب و جرم بستن لوله بر اثر استفاده بیش از حد از لوازم چربی و روغنی در شستشوی می باشد ، ریختن بیش از حد مواد شیمیایی برای از بین بردن بوی بد لوله فاضلابی باعث جرم بستن لوله می شود ، ریختن اضافه غذایی در هنگام شستشو به مانند تکه نان ، خورده میوه و سبزی جان ، تفاله چایی و غیره ) اکثر لوله های سینک ظرفشویی بعد از شستشو بوی بدی را انتشار می کنند . اصلی ترین دلیل ایجاد این بوی رسوب بست لوله می باشد . برای از بین بردن دقیق رسوب لوله باید با فنرهای مخصوص تراش داده بشود .

علت گرفتگی لوله فاضلابی در حیاط و باغچه

در کشورهای منازل با توجه به نسبت درخواست مشتریان اصلی ترین دلایل گرفتگی ( باز بودن درب کفشور و افتادن وسایل ریز به داخل لوله ، رسوب بستن لوله ، ریختن مصالح ساختمانی به مانند تکه آجر و دعای سیمان به داخل لوله ، ریختن شاخه و برگ درختان به داخل لوله ، گیر کردن حیوانات کوچک به مانند موش و غیره در داخل لوله کشوری و دیگر موارد )

معایب و مزیت های لوله بازکنی سینک ظرفشویی با فنر لوله بازکن

ما به شما توصیعه می کنیم که اگر برای رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی از نفرات شرکت های همکار و غیره استفاده کردید درخواست لوله بازکنی با دستگاه فشار هوا را نمایند ، زیرا لوله های آشپزخانه از جنس نرم و آسیب پذیر هستند با فشار و تراش فنر در هر لحظه احتمال نشتی و آسیب به لوله های فاضلابی در بخش آشپزخانه وجود دارد .
ما برای رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی در سراسر مناطق استان بزرگ تهران و کرج از دستگاه های فشار هوا استفاده می کنیم که تضمینی و تمیز لوله بازکنی می کنند .

شما می توانید برای لوله بازکنی لوله آشپزخانه خود در منطقه 19 تهران از پمپ هوا استفاده نمایید زیرا بدون فنر زنی و کثیف کاری در کوتاه ترین زمان چاه بازکنی می کند .

در منطقه 19 برای لوله بازکنی با چه شرکت تماس بگیریم ؟ 09198806367

شماره تماس لوله بازکن توالت فرنگی ، شماره تماس لوله بازکن توالت ایرانی ، شماره تماس فنر زن لوله فاضلاب گرفته آشپزخانه تمیز و بهداشتی ، شماره تماس تکنسین چاه بازکن لوله فاضلاب منازل با بهترین نفرات شبانه روزی را در منطقه 19 تهران از سایت برادران جعفری دریافت نمایید .

لوله بازکنی تضمینی کفشور پشت بام در منطقه 19

اگر بعد از بارش شدید باران و برف در سقف پشت بام شما آب بسیاری جمع می شود و دچار گرفتگی کفشور ناودانی می شوید با ما در منطقه 19 تماس بگیرید تا بهترین سرویسکار چاه بازکن را برای باز کردن گرفتگی شما ارسال بشود .
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تخصصی تضمینی در رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شرایط سخت دارد

از چه مواد شیمیایی برای لوله بازکنی می توان استفاده کرد ؟

اگر به صورت کاملا آشکار بخواهیم در رابطه با لوله بازکنی مواد شیمیایی صحبت کنیم بایستی گفت که در اکثر لوله های فاضلابی به غیر از ضرر هیچ مزیتی ندارد و باعث خراب شدن لوله فاضلاب و بوی گندیدگی میشود . ولی در بعضی از قسمت ها به مانند لوله کفشور آشپزخانه که بیشتر با چربی و غیره دچار بوی بد و گرتگی می شود می توان از آب نمک و آب سرکه انگور استفاده کرد .

ما لوله بازکنی با دستگاه فنر را در مقابل لوله بازکنی با مواد شیمیایی به مشتریان عزیزان ترجیح می دهیم ( شما با کمتر از 100 هزار تومان سخت ترین گرفتگی های لوله فاضلاب را می توانید باز نمایید .

لوله بازکنی لوله تراس در منطقه 19 تهران

تراس قسمتی از منازل ساختمان نشین می باشد ، در بعضی از مواقع به دلیل مختلف دچار گرفتگی لوله تراس می شوید که چاره ای جز درخواست لوله بازکن ندارید که می توانید برای لوله بازکنی تراس در منططقه 19 با ما تماس بگیرید .

لوله-بازکنی-تراس-در-منطقه-19
لوله بازکنی کفشور تراس در منطقه 19 تهران

تخلیه چاه با تانکر در لوله بازکنی در منطقه 19

تخلیه چاه منطقه 19 یکی از زیرمجموعه های خدمات فاضلابی لوله بازکنی منطقه 19 محسوب میشود . خدمات تخلیه چاه در این منطقه زیر قیمت همکاران با سرویس کاران متخصص شرکت انجام می شود.
نکات مثبت تخلیه چاه : تخلیه کردن چاه باعث بالا رفتن عمر چاه می شود و نمی گذارد چاه فرسوده بشود . این عمل باعث می‌شود که شما از وضعیت سالم یا ناسالم بودن چاه اطلاع پیدا بکنید. اگر بوی بد از لوله های فاضلابی به صورت دائمی بالا می زند با تخلیه کردن چاه از این مشگل رهایی یابید .
قیمت تخلیه چاه در منطقه 19 زیر نظر اتحادیه این منطقه می باشد . با نازلترین قیمت ها بهترین کیفیت کاری را تحویل شما عزیزان می دهیم .

چاه بازکنی ارزان و شبانه روزی در لوله بازکنی منطقه 19

لوله بازکنی جنوب تهران منطقه 19 با منصفانه ترین قیمت ها انجام می شود. تمامی قیمت های کاری انجام شده زیر نظر اتحادیه منطقه 19 می باشد .
خدمات لوله بازکنی اولین زمینه کاری این مؤسسه در این منطقه محسوب می شود، برای جذب مشتریان بیشتر و حلال بودن نتیجه کار از نازلترین قیمت ها استفاده می کنیم . تمامی خدمات شرکت بخصوص لوله بازکنی به صورت 24 ساعتی ارائه می شود . در هر ساعتی از شبانه روز اگر از ما درخواست سروی کار یا مشاوره بکنید آماده کمک و ارائه خدمات هستیم .

چاه-بازکنی-ارزان-در-منطقه-19
چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت در منطقه 19

مشاوره رایگان در لوله بازکنی منطقه 19

در هر ساعتی از شبانه روز اگر درخواست مشاوره حضوری یا تلفنی از شرکت لوله بازکنی منطقه 19 بکنید آماده پاسخگویی و ارائه سرویس می باشیم . افراد متخصص لوله بازکنی از لحاظ فنی و مهندسی آماده پاسخ دادن به تمامی سوالات مطرح شده توسط مشتری می باشد .

تعمیر توالت فرنگی و نصب توالت فرنگی در منطقه 19 تهران

نصب توالت فرنگی در محل جدید ، تعمیر نشتی توالت فرنگی در منطقه 19 تهران ، باز کردن گرفتگی لوله تخلیه ماشین توالت فرنگی در منطقه 19 تهران انجام می شود .

علایم گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه 19

    • تخلیه کند آب از کاسه توالت بعد از کشیدن سیفون
    • بالا زدن آب فاضلاب از پایین ترین قسمت های لوله کشی فاضلاب به مانند لوله کفشور پارکینگ
    • بالا زدن بوی نامطلوب فاضلابی در لوله کشی ها
    • رسوب بستن سریع لوله سینک ظرفشویی ، به دلیل پایین نرفتن چربی و رسوبات
    • در صورت بالا رفتن مدت زمان گرفتگی و بالا بودن ارتفاع لوله گرفته شده باعث نشتی لوله فاضلاب می شود .

رفع گرفتگی لوله سینک دستشویی در منطقه 19 تهران

شاید باور نکنید لوله تخلیه سینک دستشویی شما در قسمت سرویس بهداشتی و دیگر قسمت های منزل دچار گرفتگی می شود و دلایلی به مانند چربی ، رسوب و جرم دارد که دلیل بالا زدن بوی بد و گرفتگی می شود
رفع گرفتگی لوله تخلیه سینک دستشویی در منطقه 19 تهران
باز کردن گرفتگی و رفع انسداد لوله فاضلاب سینک دستشویی در منطقه 19 تهران

لوله-بازکنی-لوله-سینک-دستشویی-در-منطقه-19
رفع گرفتگی لوله سینک دستشویی در منطقه 19 تهران

لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ ارزان قیمت و فوری در منطقه 19 تهران

رفع گرفتی و چاه بازکنی تضمینی لوله کفشور پارکینگ در منطقه 19 تهران با بروز ترین سرویسکاران شرکت برادران جعفری
لوله بازکنی کفشور کف حیاط با لوله بازکن فنری در منطقه 19 تهران
ارسال لوله بازکن تضمینی برای باز کردن گرفتگی لوله کفشور پشت بام با دستگاه فنر تراکم هوا در منطقه 19 تهران
همین الان با بهترین نفر لولهه بازکن 24 ساعته در منطقه 19 تهران تماس بگیرید

 اصلی ترین نکات برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

    • از ریختن اضافه مواد غذایی داخل سینک ظرفشویی جدا خود داری نمایید .
    • بیش از حد از چربی و روغن در شستشوی ظروف استفاده نکنید .
    • از انداختن لوازم بهداشتی مانند نوار بهداشتی و پوشاک کودکان در کاسه توالت جلوگیری بکنید .
    • تمامی لوله های کفشوری را از درب کفشور مناسب استفاده کنید
    • از انداختن تفاله چایی در داخل سینک ظرفشویی خودداری شود.
    • از مواد شیمیایی برای تراش یا باز کردن لوله ها استفاده نشود .

بهترین سرویسکار لوله بازکنی در جنوب تهران را می توانید با تماسی کوتناه دریافت کنید . شماره تماس لوله بازکن در منطقه 19 : 09190596238

تراش لوله فاضلاب با فنر لوله بازکنی

دلایل نیاز لوله های فاضلابی به تراش با فنر چه می باشد ؟
اکثر لوله های فاضلابی که دچار گرفتگی می شوند در مدت زمان رسوب یا جرم بسته و باعث گرفتگی تدریجی لوله ها می شود .با توجه به گفته دقیق کارشناسان لوله بازکنی باید هر ۶ ماه یک بار تمامی لوله‌های فاضلابی با فنر معمولی تراش داده شود .
تراش لوله بسیار حساس و مهم می باشد ، به همین دلیل باید از تجهیزات و سرویس کار مسلطی استفاده شود . تمامی سرویس کاران حاضر در لوله بازکنی منطقه 19 از بهترین تجهیزات جهت تراش لوله ها استفاده می کنند . تراش لوله با فنر تراش پره ای بدون آسیب و خطر ایفا می شود .

نمونه سوالات متداول مشتریان از مشاورین شرکت 

& هزینه لوله بازکنی و چاه بازکنی در منطقه نوزده چقدر می باشد ؟

در تمامی مناطق تهران مخصوصاً منطقه 19 تمامی قیمت ها تحت نظر اتحادیه می باشد . هیچ شرکتی حق ندارد بالاتر از نرخ اتحادیه مبلغ دریافت کند . تمامی تلاش ما در این است که شما عزیزان را از خدمات خود راضی و دائمی نگه داریم .

& ساعت کاری و ارائه مشاوره و سرویس در لوله بازکنی منطقه 19 تا چه مقدار می باشد ؟

تمامی سرویس کاران شرکت در هر زمینه ای ( لوله بازکنی، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص نشتی لوله ، ارائه خدمات ترمیم لوله‌های نشتی و غیره ) به صورت تمام وقت  و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی و ارائه سرویس هستند . فقط و فقط برای دریافت سرویسکار در هر منطقه‌ای با ما تماس بگیرید ( 09190596238 )

& آیا فاکتور بعد کار ارائه می شود ؟ و چه میزان معتبر می باشد ؟

تمامی سرویسکاران در هر زمینه ای بعد از انجام کار با ارائه فاکتور و ضمانت نامه به مشتری خیال مشتریان را از کیفیت کاری راحت می کنند . ضمانت نامه مؤسسه طبق نامه اتحادیه ارائه می شود . طبق نامه قانونی بعد از باز کردن هر لوله به صورت یک سال تمام وقت از نظر گرفتگی لوله تضمین میشود و اگر دچار گرفتگی بشود ، باید بدون دریافت هزینه رفع بشود .

نکته پایانی لوله بازکنی منطقه 19

مؤسسه برادران جعفری آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان می باشد . مشاورین شرکت لوله بازکنی منطقه 19 آماده ارائه مشاوره حضوری و تلفنی می باشند . برای دریافت سرویسکار فوری با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

74 پاسخ

  1. سلام بنده از خدمات لوله بازکنی منطقه ۱۹ استفاده کردم و از نحوه بر خورد پشتیبانی شرکت خیلی خوشم اومد اعزام نیرو هم بت موقع بود تشکر و خسته نباشید خدمت شما کارکنان محترم

    1. سلام بو دادن لوله آشپزخونه اگه تنها یک لوله اشپزخونه بو بده به احتمال لوله رسوب بسته یا گیری داره که رسوباتو در خود جمع کرده که بوی بد رو بالا می زنه ولی اگه تمام لوله های فاضلابی منازل شما بوده به احتمال آب فاضلاب از چاه بالا زده یا لوله اصلی فاضلابی شما بسته شده

  2. با سلام بنده یک شخص حساس و خیلی وسواس هستم از این همه لوله باز کن از همه ناراضی بودم ولی بعد از این که کارکنان شما آمد بسیار از کارشون راضی بودم فقط خواستم ازتون تشکر کنم

    1. سلام ببخشین نشناختم ولی اگه هر جا هستینو مشتری ما هستین یا تازه شدین تمامی سرویسکاران ما در زمینه فاضلابی حساس تر از مشتری هستن تا راضی باشین

  3. با سلام و خسته باشید تشکر از شرکت لوله باز کنی برادران جعفریکه با بهترین خدمات و سرویس کار به دادمون رسیدید خیلی ممممممنون (✷‿✷)

  4. من فکر نمی کردم که این بوی بد رفع بشه از خونمون. ولی بعد از اینکه شما آمدید وکمکمان کردید این بوی بد رفع شد واقن ممنونم آقای جعفری.

  5. من تا الان به بیشترین لوله بازکنی تماس گرفتم ولی همشون سرم کلاه گزاشتن یکی آمد کار بلد نبود یکی آمد کارش کثیف بود یکی نیومد سر کارم گذاشت….. ولی شرکت لوله بازکنی شما اصلا همچین کاری نمی کرد من راضی هستم از کار شما ممنون از ذحمت فراوان.

  6. سلام من یه سوال دارم انگشتر یک گرم خورده ای داخل حمام افتاده بود امکان داره در بیارید؟ تقریبا یک روزی میشه که افتاده.

  7. سلام کف اتاق ما خیس میشه هردفعه هم یه جای جدید از اتاق خیس میشه من کل اتاق رو بیشتر از ۵سانت کندم
    رفتم پایین نه چاهی هست نه لوله ای رد شده جایی هم که خیس میشه زیرش کاملا خشکه بنظرتون چیکار کنیم
    چند تا تخلیه چاه هم اومدن دیدن همشون گفتن ما تاحالا همچین چیزی ندیدیم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  8. سلام برای رفع بوی بد سرویس بهداشتی کثیف کاری نمیشه؟
    هزینش چطور؟
    چون خونه استیجاری هست نمیدونم صاحبخونه قبول کنه یانه
    واقعا بوش ازار دهندس.

  9. لوله بازکنیتون واقعا عالی بود وقتی زنگ زدم قیمت گرفتم ودرخاست سرویسکار کردم دقیقا همون قیمتی رو که گفته بودن گرفتند ممنونم ازتون مرسی

  10. سلام برای رفع بوی بد دستشویی اپارتمان چه راهکاری دارید؟ چه کارهایی انجام میدید اصلا میتونید رفعش کنید یا نه؟
    من تو غرب تهران هستم اونجا هم کسی رو میفرستید.

  11. سلام چاه اب فاضلاب خونه من خاکش صابونی اب نشت نمیکنه ۲ تا چاه ۵ متری کنار هم هست ایا موادی هستکه بریزیم داخل چاه ته نشین بشه زود زود پرنشه ممنون.

  12. بسیار مطالب خوبی نوشتید وعالی توضیح دادین.
    چه خدماتی ارائه میدین؟ یک منهول داریم که با فنر باز نمیشه امکان باز شدنش هست؟ شما میتونید کمکی به ما بکنید؟

  13. سلام‌
    آقای‌جعفری‌واقعا‌ممنون‌از‌کارتون
    دستتون‌درد‌نکنه
    بعضی‌ها‌هستند‌که‌نا‌مردی‌میکنند‌و‌غلک‌میسازند
    ولی‌شما‌نه‌نامردی‌کردید‌هم‌زود‌امدید

  14. سلام‌
    آقای‌جعفری‌واقعا‌ممنون‌از‌کارتون
    دستتون‌درد‌نکنه
    بعضی‌ها‌هستند‌که‌نا‌مردی‌میکنند‌و‌غلک‌میسازند
    ولی‌شما‌نه‌نامردی‌کردید‌هم‌زود‌امدید….

  15. سلام‌
    آقای‌جعفری‌واقعا‌ممنون‌از‌کارتون
    دستتون‌درد‌نکنه
    بعضی‌ها‌هستند‌که‌نا‌مردی‌میکنند‌و‌غلک‌میسازند
    ولی‌شما‌نه‌نامردی‌کردید‌هم‌زود‌امدید….

  16. قیمت لوله بازکنی توالت خارجی با توالت ایرانی فرق داره؟ 💧💧💧💧💧😶💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧😶💧💧💧💧

  17. سلام خسته نباشید سینک ظرفشویی ما بوی بدی میده پشت بوم رفتم نگا کردم لوله ونت اجرا نشده چیکار میتونیم بکنیم؟

  18. لوله بازکنی با اطمینان سریع و عالی و خیلی خوبی داشتین ممنونم از خدمات خوب و عالیتون

    1. بنا به تجربه کار های ۳۰ ساله در این زمینه دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و توالت ایرانی شامل موارد زیر می باشد گرفتگی لوله فاضلاب با مدفوع بزرگ گرفتگی لوله فاضلاب با ریختن وسایل بهداشتی مانند پوشاک کودکان مانند پارچه ی کوچیک مانند شلختن دستمال کاغذی داخل توالت یا در بعضی از موارد امکان داره شما اقدام به تعویض یا تعمیر کس توالت کنید که در این موارد باید در به لوله توالت رو ببندیم در غیر این صورت هر زمان امکان داره که مصالح ساختمانی سیمان یا تکه سنگ داخل لوله فاضلاب توالت شما گیر کنه که � شما باید در این مواقع نیاز به لوله بازکن حرفه ای گرفتگی انجام میشه و اصلی‌ترین دلایل بودن که طبق تجربه ۳۰ ساله در این زمینه به شما عزیزان ارائه شد

  19. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی و حمام بوی بد فاضلاب میپیچه شبیه به بوی گوشت گندیده که انگار گاز تو صورت ادم میخوره. خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادید اومد مشکل رو حل کرد و اونطور که توضیح دادن مشکل از لجن و رسوب و چربی داخل لوله بوده که تمیز کردن و یه سری کارای دیگه انجام دادن و بو رفع شد.
    واقعا ازتون ممنونم.

  20. سلام ممنون از مطالب مفیدتون که اطلاعات کاملی به مداد یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدید زیرزمین ما یکی دو تا از موزاییک هاش یه خورده خیس شده یعنی چاه پر شده؟

  21. با سلام خدمت پرسنل زحمت کش لوله بازکنی برادران جعفری ضمن تشکر از شما بزرگواران از خدماتی که برای ساختمان بنده در تهران ارائه دادید و نیروی فنی شما توانست درب چاه را پیدا کرده و انرا تخلیه نماییم.

  22. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو فردیس بهداشتی و حمام بوی بد فاضلاب میپیچه شبیه بوی گوشت گندیده که گاز می خورد صورت آدم خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادی اومد مشکل را حل کرد همانطور که توضیح داد مشکل از لجن و رسوب و چربی داخل لوله بوده که تمیز کردم و یه سری کارهای دیگری انجام دادند و رفع شد واقعا ازتون ممنونم.

  23. باسلام خدمت پرسنل برند زحمتکش لوله بازکن برادران جعفری زن تشکر از شما بزرگ واران از خدماتی که برای ساختمان بنده در تهران ارائه دادید و نیروی فنی شما توالت درب چاه را پیدا کرد و آن را تخلیه نمایید سپاسگزارم

    1. سلام حتما لطفا اگه میشه تماس با مشاورین شرکت برادران جعفری نمایید تا در اصرع وقت خدمت شما نیروی ماشین تخلیه چاه ارسال بشود
      اگر می خواهید توالت فرنگی خودتونو باز نگه دارید ه نکته زیر توجه نمایید
      به نظر می رسد گرفتگی توالت همیشه در زمان های نامناسب اتفاق می افتد، اما خوشبختانه شما می توانید اکثر گرفتگی ها را خودتان بدون نیاز به پرداخت هزینه به یک لوله کش برای این کار حل کنید. بیشتر گرفتگی ها را می توان با یک پیستون خوب یا یک پاک کننده فاضلاب خانگی ساخته شده از آب داغ، بی کربنات سدیم و سرکه برطرف کرد. برای گرفتگی عمیق‌تر، زهکش را بچرخانید یا از جاروبرقی مرطوب یا خشک برای انجام کار استفاده کنید.

  24. من از خدمات تون استفاده کردم همین که تو این شرایط کرونا خدمات رو گفتید با رعایت بهداشت ارائه می دهد خوبه.
    نیرویی که فرستاده بودید ماسک زده بود و کثیف کاری کم بود.
    دستتون درد نکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *