رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

فهرست مطالب

لوله بازکنی در چهار راه استانبل

رفع گرفتگی و چاه بازکنی انواع لوله فاضلاب به صورت شبانه روزی در مؤسسه چاه بازکنی و لوله بازکنی استانبل
اگر در سراسر مناطق و حومه چهار راه استانبل نیاز به لوله بازکنی دارید همین الان با شرکت برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .
لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه و لایروبی چاه از اصلی ترین خدمات شرکت محسوب می شود .
رفع گرفتگی شبانه روزی در غرب تهران

آشنایی با لوله بازکنی استانبول

لوله بازکنی استانبول با ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی استانبل و تخلیه ی چاه در خدمت شما عزیزان است. در صورت بروز هرگونه مشکل بلافاصله می توانید با مؤسسه لوله بازکنی در غرب تهران لوله بازکنی استانبول در تماس باشید، ما به اندازه ی یک تماس تلفنی با شما فاصله داریم.  با بهره مندی از بهترین سرویسکاران در جهت رفع مشکلات مربوط به گرفتگی لوله ی فاضلاب و تخلیه ی چاه، در خدمت شما عزیزان هستیم.

آیا  به دنبال خدمات سرویسکار لوله بازکنی با کیفیت هستید ؟ آیا از دردسرهای تکراری گرفتگی لوله های فاضلاب خسته شده اید؟  با ما همراه باشید.  گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله بارزترین مشکلاتی است که در هر ساختمانی رخ می دهد. به منظور بهره مندی از خدمات  لوله بازکنی همواره مراکز و شرکت های معتبر و شناخته شده را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن باشید، هرگونه سهل انگاری در مرحله ی بعدی می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد.  تخصص در کنار تجربه می تواند کیفیت نهایی را افزایش دهد.

لوله بازکنی استانبل از پیشرفته ترین تجهیزات و روش ها برای  تخلیه ی چاه و لوله بازکنی بهره مند هستیم به همین دلیل توانسته ایم در همه ی این سال ها رضایت کامل را بدست آوریم. به صورت 24 ساعته می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایتمان  با ما در تماس باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

استانبول لوله بازکنی
لوله بازکنی استانبول

خدمات لوله بازکنی استانبول

لوله بازکنی استانبول با ارائه ی کاملترین خدمات در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه و دریافت هزینه ی مناسب توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند. تهرانی های عزیز در نواحی چهارراه استانبول و هر نقطه ی دیگر تهران می توانند با ما در تماس بوده و هماهنگی مربوط را نهایی کنند. در کوتاهترین مدت زمان سرویس کاران ما در محل حاضر شده و مراحل مربوط در اولویت قرار می گیرد. آیا از بوی بد ایجاد شده در اثر خرابی لوله های فاضلاب چاره ای ندارید؟ نگران نباشید ما بهترین راهکار را برای برطرف ساختن ترکیدگی لوله ها، تخلیه چاه و برطرف ساختن مشکلات مربوط به لوله بازکنی در نظر خواهیم گرفت. از خدمات لوله بازکنی استانبول می توان موارد زیر را نام برد:
شماره لوله بازکنی در غرب تهران : 09190596238

با مؤسسه فنی لوله بازکنی استانبل همراه باشید
  • تشخیص ترکیدگی لوله ها
  • لوله بازکنی در استانبول
  • چاه بازکنی در استانبول
  • لوله بازکنی غرب تهران
  • حفر چاه غرب تهران
  • حفر چاه چاه کن در استانبول
  • تخلیه  چاه تضمینی در استانبول
  • تشخیص علت رطوبت و نم
  • نصب تجهیزات مورد نیاز
  • رفع بی بد و نم در ساختمان ها در لوله بازکنی استانبول
  • انجام تدابیر مربوط برای جلوگیری از تخریب چاه

لوله بازکنی نیازمند تخصص و تجربه ی کافی است. در حال حاضر دستگاه و روش های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ایجاد شده اند و کارایی هر کدام از آنها متفاوت است. یک فرد با تجربه در این زمینه می تواند به راحتی با ارزیابی دقیق مناسب ترین روش و دستگاه را در اولویت قرار دهد. بر خلاف گذشته که بیشتر مراحل تخلیه چاه و تشخیص ترکیدگی لوله که بر پایه ی آزمون و خطا بوده است. امروزه  دستگاه های مدرن قابلیت این را دارند. با دقت عالی ، اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهند. با ما برای همه ی خدمات انجام شده، گارانتی مربوط را دریافت کنید. حتما نظرات و انتقادهای خود را با ما به اشتراک بگذارید، هدف ما رضایت شما عزیزان است. به همین دلیل حساسیت ویژه ای در این زمینه در نظر داریم.

فاضلاب چاه بازکنی استانبل

لوله بازکنی ارزان قیمت در استانبول ، لوله بازکنی فوری در استانبول

بهترین لوله بازکنی استانبول

بهترین لوله بازکنی استانبول کدام است؟ چرا کاربران به دنبال آن هستند که بهترین لوله بازکنی را هدف قرار دهند؟ شرکت های فعال در زمینه ی لوله بازکنی معتبر به دلیل به کارگیری دستگاه و تجهیزات مرغوب فرایند مربوط را با کیفیت مطلوب انجام می دهند. استفاده از دستگاه های پیشرفته مزایای بسیاری دارند. با به کار گیری آنها می توان فرایند لازم را در کوتاهترین مدت زمان نهایی کرد.

ما به عنوان بهترین لوله بازکنی استانبول توانسته ایم  با ارائه ی تعرفه ی مناسب برای لوله بازکنی  در اولویت انتخاب شما عزیزان باشیم. با انتخاب بهترین ها دیگر نگرانی در مورد فرایند اجرا نخواهید داشت.  همکاران ما با حضور در محل و ارزیابی دقیق شرایط می توانند اطلاعات کاملی در مورد مدت زمان  و هزینه ی مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهند داد. در این صورت می توانید تصمیم معقولی بگیرید. ما به فکر پول جیب شما هستیم. اگر چه در حال حاضر تورم اقتصادی موجود در کشورمان سبب شده است که تعرفه های به مقدار بسیار زیاد افزایش یابد. با این حال ما به منظور ارائه ی خدمات مشتری پسند در صدد هستیم که بتوانیم هزینه های معقول و مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تخفیف های ویژه ای نیز در شرایط خاص لحاظ می شود.
شماره شرکت لوله بازکنی در استانبول : 09190596238

بهترین خدمات
لوله بازکنی فوری استانبل

تعرفه لوله بازکنی استانبول

تعرفه لوله بازکنی استانبول چقدر است؟ برای انجام خدمات مربوط به تخلیه ی چاه و لوله بازکنی چه هزینه ای باید پرداخت شود؟ هزینه ی لازم برای انجام فرایند لوله بازکنی به عوامل گوناگونی وابسته است به همین دلیل نمی توان یک نرخ مشخصی را بیان کرد. از جمله عوامل موثر در تعرفه ی در می توان موارد زیر را نام برد:

  • شرایط موجود
  • مدت زمان اتلاف شده
  • کیفیت نهایی
  • تجهیزات به کار رفته
  • روش انتخاب شده
  • تخصص سرویس کاران

هر کدام از پارامترهای یاد شده می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای در هزینه ی نهایی تاثیر گذار باشد هر گاه برای اجرای عملیات تخلیه ی چاه یا لوله بازکنی هزینه ی بسیار کمتری به شما پیشنهاد شد، در این صورت به کیفیت نهایی مشکوک باشید زیرا هیچ ارزانی ، بی دلیل نیست. کلاهبرداران به منظور  فریب افراد معمولا هزینه ی کمتری را درخواست می کنند.  یک عملیات نامرغوب می تواند در کوتاهترین مدت زمان،  سبب تکرار مشکلات قلبی باشد. به همین دلیل سعی کنید کیفیت عالی را هدف قرار داده و از کارایی آن بهره مند باشید.

به منظور انجام فرایند لوله بازکنی ما دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی را به طور دقیق در اولویت قرار خواهیم داد. اگر در حین اجرا، هر گونه مشکلی ایجاد شود،  مسئولیت جبران با ما خواهد بود. به دغدغه و نگرانی های خود در رابطه با گرفتگی لوله های فاضلاب پایان دهید زیرا شما با یک تیم حرفه ای لوله بازکنی استانبل در ارتباط هستید که می توانند  بهترین عملیات را مد نظر قرار دهند.
شماره تماس لوله بازکنی ارزان قیمت در استانبول : 09190596238

تخلیه چاه و لوله بازکنی استانبول

تخلیه چاه یکی از خدمات شرکت لوله بازکنی استانبول می باشد که به طور گسترده دنبال می شود. تخلیه ی چاه نیازمند افراد کاربلد و دستگاه های ویژه ای است. در کلان شهر تهران ما به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه ی تخلیه ی چاه . در کوتاهترین مدت زمان، اقدامات لازم را انجام می دهیم. اگر فرایند خالی کردن چاه فاضلاب با استفاده از دستگاه های مجهز انجام نشود . در این صورت ممکن است مشکلاتی از جمله تخریب چاه به وجود آید. این امر در مرحله ی بعدی نیازمند هزینه ی گزاف برای است. برای لوله بازکنی  تخلیه چاه لازم است تجهیزات مناسب مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مثال لوله بازکنی با فنر از رایج ترین روش ها برای لوله بازکنی می باشد.  که به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه های ویژه انجام می شود.

فقط یک فرد با تجربه در این زمینه می تواند بهترین روش را برای لوله بازکنی و تخلیه چاه انتخاب کند. شما می توانید به صورت 24 ساعته با ما در ارتباط بوده و مشاوره ی رایگان در مورد فرایند اجرای لوله بازکنی دریافت کنید. آیا به دنبال به صرفه ترین  خدمات لوله بازکنی هستید می توانید با اطمینان کامل ما را در اولویت قرار دهید.
آموزش لوله بازکنی اظطراری بدون نیاز به سرویسکار در منزل شما با یک کلیک

شماره تماس لوله بازکنی ارزان قیمت در استانبول : 09190596238

مزیت انتخاب لوله بازکنی استانبل

ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه ی لوله بازکنی استانبول توانسته ایم کیفیت عالی را در اختیار شما قرار دهیم. از اصلی ترین مزیت انتخاب ما می توان موارد زیر را نام برد:

  • پشتیبانی همیشگی
  • تضمین خدمات
  • تعرفه ی مناسب
  • کیفیت عالی
  • سرویسکاران با تجربه
  • تجهیزات مدرن
  • مشاوره ی رایگان در لوله بازکنی استانبول
  • پرداخت غیر نقدی

شرکت های مختلفی در زمینه ی ارائه ی خدمات لوله بازکنی استانبول فعالیت دارند ولی سودجویان زیادی نیز هستند که با به کارگیری نیروی کم تجربه و تجهیزات غیر حرفه ای ، به دنبال فریب افراد هستند. آنها معمولا هزینه ی کمتری را به کاربران پیشنهاد می دهند تا از این طریق بتوانند توجه افراد را به سوی خود جلب کنند. ندانم کاری در فرایند لوله بازکنی استانبول می تواند دردسرهای زیادی داشته باشد. اگر فرایند لوله بازکنی با رعایت دستورالعمل های لازم دنبال شود در این صورت احتمال ترکیدن لوله ها بیشتر خواهد بود. فرایند مربوط به لوله بازکنی هر چه در اسرع وقت انجام شود . به مراتب هم هزینه ی کمتری درخواست می کند . و هم اقدامات لازم در کوتاهترین مدت زمان انجام می شود.

شماره تماس های لوله بازکنی در استانبول :

09190596238
09372546238
09194104643
09920262447

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

107 پاسخ

  1. سلام لوله فاضلاب ما ابدوغه گرفته شده ودسترسی به لوله بازکن برقی هم نیست و اب در سنگ توالت جمع میشه
    چیکار کنیم؟ تشکر.

  2. سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما
    ما تو طبقه اول ساکن هستیم منطقه استانبول تهران که حدودا دوهفته ای میشه مشکل بوی بد فاضلاب رو توحمام سرویس بهداشتی وسینک ظرفشویی اشپزخانه داریم. میخاستم توضیح بدید این مشکل به چه علت هست واینکه چطور باید رفعش کنیم آیا خودمون میتونیم یا نیاز هست که سرویسکار برای رفع بوی بد فاضلاب از توالت و… بفرستید.

  3. سلام ممنون از مطالب مفیدتون.
    ماطبقه پنج ساختمانیم واخرین
    طبقه هستیم. بوی چاه فاضلاب
    از کولر میاد تو خونه. لوله های
    ونت رو تا چهار متر بردم بالا
    ولی متاسفانه فایده ای نداشت
    چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

  4. سلام ممنون از توضیحات خوبتان.
    ما در یک ساختمان چهار طبقه زندگی میکنیم متاسفانه بوی چاههای فاضلاب خودمان از پشت بام امان ازما بریده.چه باید بکنیم؟

  5. سلام ما وقتی در سرویس بهداشتی رو باز میکنیم بوی بدی میاد واصلا قابل تحمل کردن نیست مخصوصا زمانی که مهمون داریم ادم خجالت میکشه. برای رفع بوی فاضلاب سرچ کردم گوگل شمارو نشون داد ومطلب رو کامل خوندم خیلی راهنمایی کردید واز روش هاتون هم استفاده کردم اما مشکل رفع نشد.
    خواهش میکنم ازتون بگید واسه از بین بردن بوی بد توی خونه چیکار باید بکنیم؟

  6. سلام
    یکی از مقالات وتوضیحات در زمینه بوی فاضلاب بود. واقعا عالی هستید تمام مشکلات رو گفتید ودرضمن تماس گرفتم برای رفع مشکل که پشتیبانی پاسخ دهید به مشتریان فوق العاده بود. باحوصله تمام سوالاتم رو انجام دادن وسرویسکار متخصص برام اعزام کردن.
    خداقوت.

  7. سلام توالت ما بوی خیلی بدی میده ووقتی بارندگی شروع میشه بدترهم میشه به قدری که چند شب پیش نتونستیم خونه بخابیم وشب رفتیم خونه مادرم. طبقه اول هستیم تو هروی تهران توروخدا اگه میشه این بوی فاضلاب رو ازبین برد راهنماییمون کنید.

    1. سلام لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی رسوبی شده و چربی و هر چیز مایعی را در خود جذب می‌کنه برای رفع این مشگل باید لوله فاضلاب شما تراش داده بشه

  8. سلام توضیحاتتون واقعا عالی وزمانی که با متخصص شما تماس گرفتم تا برای رفع بوی فاضلاب بعد از باران تشریف بیارن خدمات ارائه بدن دیدم که کارشون خوب بود.

  9. سلام زیر زمین خانه ما گاهی بوی فاضلاب میپیچه این مشکل و چند ساله که داریم ایاممکنه که دلیلش پرشدن چاه باشه؟

  10. باسلام خدمت شما ماتوخونمون وقتی از توالت ایرانی استفاده میکنم بوی بدی از توالت فرنگی که توی حمومه پخش میشه وباتوجه به اینکه حموم توی اتاق خواب عملا نمیشه ازاتاق خواب برای استراحت استفاده کرد وتحمل این بوی بد غیر قابل تحمل درضمن وقتی فقط از توالت فرنگی استفاده میشه و یا چند روز مثلا به دلیل مسافرت از سرویس های بهداشتی استفاده نمیشه، هیچ بویی وجود نداره لطفا راهنمایی کنید علت چیه؟ اگه نیاز باشه به صورت حضوری هم در خدمت هستیم.

  11. سلام مشکلی که در ساختمان ماهست اینه که الان چند ماهی میشه که لوله فاضلاب ساختمان در قسمت کف شور پارکینگ اب وگند اب وبعضا فضولات بیرون میزنه ودر کف پارکینگ راکد میمونه وبوی بدی را ایجاد میکند ماتاالان ظرف این مدت ۴دفعه دادیم لوله رو فنر زدند واکثرا یک ماه دوام میاورد وبعدش دوباره همون حالت قبل اتفاق میوافتاد (ینی بالا زدن گنداب ازکفشور پارکینگ) واین اخرین بار نزدیک به یک هفته بیشتر طول نکشید که دوباره این اتفاق افتاد. الان به نظر شما این مشکل از لوله فاضلاب ساختمان به بیرون هست با ممکنه از پرشدن چاه فاضلاب باشه؟ مساله ای که میخام خدمتتون بگم این هست که این ساختمان قدیمی هست ولی این قسمتی که دائما گرفته میشه همون قسمتی هست که موقع کشیدن لوله فاضلاب به اگو شهری چند سال پیش هزینه شد تا این لوله کشی جدید که از کف پارکینگ کار گزاشتیم واز جنس پولیکاهم بود به اگو شهری وصل بشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ـتشکر

    1. سلام عزیز با توضیحات دقیقی که دادین احتمال داره چاه شما در شده باشه اگه مشگل از چاه نباشه لوله اصلی فاضلاب شما دچار گرفتگی شده است

  12. باسلام ما ساکن طبقه اول هستیم. هنگام بارندگی شدید از کف اشپزخانه اب میزند بیرون گاهی بافنر زدن درست میشود وگاهی هم نه. لوله کش گفتن شیب لوله پارکینگ مناسب نیست وهمینطور لوله منزل ما بالوله ای که از پشت بام اب را خالی میکند یکی هست.
    امکان جداکردن لوله اشپزخانه ما از پشت بام هست؟ منزل ما بیست سال ساخت هست.

  13. سلام من ساکن کرج هستم. خونه ما طبقه اول هستش از زمانیکه هوایکم گرم میشه فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوریکه نمیتونیم تو خونه بمونیم. چکارکنیم؟ شما کرج هم شعبه دارید.

  14. سلام ضمن تشکر از اطلاعات مفیدی که در سایتتون گزاشتید اپارتمان من توی طبقه سوم از یک ساختمان ۵طبقه هست برخی مواقع وبه صورت مقطعی بوی نا مطبوع در ساختمان به شدت پخش میشه وپس از مدت کوتاهی مثلا یه ربع بعد برطرف میشه. این درحالی است که اصلااز سرویس سرویس های بهداشتی یا اشپزخانه استفاده نمیشود. ضمنا دریچه های کولرهم بسته هست وهم باپلاستیک های چسبان کاملا اب بندی شده. من ونت هارو چک کردم به نظرم منشا ان حمام باشد ولی وقتی که بو یکباره در ساختمان پخش میشه شناسایی ان مشکله. لازم به ذکر است که سیستم فاضلاب حمام و توالت فرنگی وهمچنین توالت ایرانی یکی هست ممنون میشم نظرتون رو در این باره داشته باشم.

    1. سلام تشکر
      به احتمال خیلی زیاد چاهتون یا پر شده یا خیلی وقته تخلیه نکردیم و فضولات باعث بالا زدن بوی بد میشن لطف سریعا تخلیه چاه انجام دهید در غیر اینصورت مریضی تیزر میگیرید

  15. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی وحمام بوی بد فاضلاب میپیچد شبیه به بوی گوشت گندیده که انگار گاز میخورد تو صورت ادم. خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادید اومد مشکل رو حل کرد و اونطور که توضیح دادن مشکل از لجن ورسوب وچربی داخل لوله بوده که تمیز کردن ویسری کارای دیگه انجام دادن و بو رفع شد. واقعا ازتون ممنونم.

  16. سلام ما طبقه سوم ازیک ساختمان ۵طبقه هستیم. وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میاد ودستشویی کلا بو میگیره ووقتی اب رو باز میکنیم این بو کم میشه واز بین میره میخاستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت اب ریخته نمیشه در دستشویی این بو به وجود میاد؟ خاهش میکنم لطفا کمک کنید واقعا این مساله مثل یک عذاب هست برامون.

    1. سلام عزیز به احتمال 💯 درصد لوله فاضلاب شما رسوب بسته و وقتی لوله خشک میشه بوی بدش بالا میزنم و آب می‌ریزید باعث پایین رفتن بوی بد از لوله میشه تنها راه شما تراش لوله با فنر تراش هستش
      اگر مایل باشید موسسه برادران جعفری با کمترین قیمت برای شما خدمات تراش لوله انجام می دهند

  17. سلام مطالب به اشتراک گذاشته خیلی مفید وکارشناسی شده بود. از رشت مطالب شمارو مطالعه کردم وای کاش امکان استفاده از تجربیات شما برای رفع مشکل بوی بد واحد اپارتمانی بنده که در طبقه چهارم هست (علت اصلی ان بنظر خودم ایراد لوله کشی غیر استاندارد میباشد وجود میداشت.

  18. سلام برای رفع بوی بد دستشویی اپارتمان چه راهکاری دارید؟
    چه کارهایی انجام میدید اصلا میتونید رفعش کنید یا نه؟ من تو غرب تهران هستم اونجاهم میتونید کسی رو بفرستید؟

  19. ازتوالت ما خیلی بوی بد فاضلاب میاد. انگار گازه ادم سردرد میگیره از چی میتونه باشه؟ شبیه این توالت های عمومی بین راهی شده واقعا اذیتمون میکنه اقا هرچقدر پولش باشه میدم فقط درستش کنید.

    1. سلام عزیز باید لوله فاضلاب شما تراش انجام ببینه در غیر این صورت بوی نامطلوب بالا میزنه با ما تماس بگیرید 09190596238 تا با کمترین قیمت رفع گرفتگی و تراش انجام می دهیم

  20. سلام واحترام مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی بدی میاد وتوی سالن میپیچه وسنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره. البته سنگ دستشویی سالهاست عوض نشده وبنظرم باید عوضش کرد. میخاستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی اب به زیر سنگ وارد وفاسد بشه و بو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟
    سوال دوم اینکه اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر. سپاس ازپاسخ سبزتون واقعا ارزشمنده.

  21. سلام چاه فاضلاب ما گاهی اوقات گاز خیلی سمی خارج میکنه که باعث حالت تهوع میشه، ولی بعد از اب ریختن در چاه بو برطرف میشه، احتمال داره برای شتر گلویی باشه؟

    1. سلام عزیز برای چاه آبی که از گلدانی چاه استفاده میکنند بوی بد به هیچ وجه از چاه بالا نمیزنه ولی اگه نداشته باشه بالا میزنم برای رفع این مشگل فقط تخلیه چاه انجام بدهید

  22. باسلام علت بوی بد روشویی چی میتونه باشه؟ باوجود اینکه قبلا چاه فاضلاب بوده والان چاهو کور کردیم وبه فاضلاب شهری وصل کردیم ولی بو هنوز هست یه وقت زیاد یه وقت کم.

    1. سلام عزیز علت بالا زدن بوی بد از رسوب بستن و جرم بستن لوله فاضلاب شما می سه گفت . اگر برای رفع بوی نامطلوب از مواد شیمیایی استفاده کردید و پاسخگویی ندارید باید از طریق سرویسکار متخصص لوله فاضلاب شما تراش ببینه

  23. سلام منطقه اول قرار داره ولی فاضلاب ما متصل به اگو وشبکه فاضلاب هست بااین حال زمان بارندگی بوی فاضلاب در حمام میاد از چی میتونه باشه.

    1. سلام عزیز احتمالا لوله اصلی فعالیت کم شده یا داره کلا میگیره اگر لوله های دیگر فاضلاب شما آب نده بالا به احتمال لوله اون بخشتون گرفته شده

  24. سلام به طریقی میشه محلی که منجر به انتشار بومیشه رو پیدا کرد؟ بادستگاه نشت یاب، میشه محل انتشار بورا پیدا کرد

  25. امروز جمعه ۲۳ابان ماه باران مفصلی اومدو بدون استفاده از حمام بوی بدی از سرویس بهداشتی تازه تاسیس می اید. خونه ما دو طبقه است وچاه ساختمان در زیر زمین قرار دارد.

  26. سلام من شهرستان هستم وامسال یه سرویس بهداشتی جدید در منزل ساختم.
    درسرویس بهداشتی ما یک کفشور برای استحمام، یک دستشویی فرنگی ویک روشویی وجوددارد. چند دقیقه بعد از استحمام بوی بدی درحمام پخش میشود مشکل از چی میتونه باشه؟

  27. سلام وعرض ادب خدمت شماعزیزان زحمت کش واقعا ممنونم که تو این شرایط سخت کرونایی به مشکلات مردم رسیدگی میکنید لوله آشپزخانه ما گرفته بود سرویس کار فرستادید اومد ۵دقیقه طول نکشید که زحمت کشیدن بازش کردن
    بینهایت ممنونم ازتون.

  28. سلام ما میخایم در گوشه ای از حمام توالت فرنگی بزاریم ولی از قبل برای اینکار پیش بینی نشده ینی جای اوله اینا ندارن میخام ببینم ایا امکانش هست توالت فرنگی بزاریم؟ ایا نیاز به خراب کردن کف حمام هست؟ اینکار هزینش زیاد میشه؟

    1. سلام عزیز کف کمام باید حداقل تا جای توالت فرنی و لوله خروجی حمام یک لایه برداشته بشود تا لوله توالت فرنگی متصل بع لوله فاضلاب بشود . یا می تونید آب فاضلابی توالت فرنگی رو به چاه اصلیتون وصل نکنید و همون جایی که می خواین بزارین یه چاه 2 متری بکنید تا آخر عمر بس میشه این شرایت زمان انجام شدنی که شما توی طبقه هم کف قرار داشته باشین در غیر اینصورت باید وصل کنید به لوله فاضلاب
      حفر چاه فاضلاب هم در کمترین زمان با کمترین قیمت برای شما عزیزان ارائه می شود

  29. سلام ممنون از خدمات خوبتون من از لوله بازکنی شما استفاده کردم و مشکلم حل شده.
    نحوه برخورد کسی که سفارش ما رو پشت گوشی ثبت کرد خوب بود. انجام کار هم خوب بود تشکر از شرکت شما.

  30. مطالب مفیدزیادی در سایت هست با مطالعه این مطالب فهمیدم که نباید یک سری از کار ها رو انجام بدیم تا لوله اسیب نبینه ممنونم.

    1. سلام عزیز حداقل ماهی یک بار به تک تک لوله های فاضلابتون آب نمک و جوش شیرین بریزید تا از رسوب بستن لوله های جلوگیری بکند . اگر بتونید از اسید 10 درصدی هم میتونید استفاده نمایید

  31. سلام حمام ما دوتا کفشور داره و دوتا شونم شتر گلو دارند و با اینکه اب دارند بازم بوی بد میاد بیرون. کفشور حمام وقتی که داریم دوش میگیریم اب میریزه توش ازش بوی بد میاد بیرون کلافم کرده.

  32. لولمون بهش ضربه خورده بعد کم مونده بشکنه الان تقریبا نزدیک ده بیست تا لوله بازکنی خبر کردم هیچ کدوم نیومدن شما اگه میایید بگید اگه نمیایید هم بگید منو مثل بقیه الاف نکنید می خواهیم لوله را عوض کنیم🥀

    1. سلام درود بله چاهی که خالی باشد که نیاز به تخریب هزار عزیز اگه بخوایم انجام میدین شانه خالی می‌کنند منظور از لایروبی همان تراش دیواره‌های چاه فاضلابی شماست که باعث میشه شما به روز شود در آینده نیاز به تخلیه دوباره نداشته باشه ما هستیم خدمتتون بازم سوال توده قانع نشدیم اگه میتونی با ما تماس بگیرید تا به صورت تماسی حضوری خدمت شما ارائه روش

  33. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم و کثیفی داخل آب باقی میمونه با یکی دو نفر مشورت کردن میگن عیب خود توالت فرنگی و تعویض کن لطفاً در صورت امکان راهنمایی بفرمایید با تشکر.

  34. آقا دست مریزاد واقعا
    تا الان همچین سرویسی ندیده بودم
    ساعت ده و نیم شب تماس گرفتم ۱۱ نشده تشریف آوردن سرویس کارتون و مشکل را سریع حل کردند خدایی شرکت هایی مثل شما که به کارشون اهمیت میدن واقعا نعمت بزرگ هستن برای ما قطع به یقین کار شما بسیار پیشرفت خواهد کرد ممنونم
    خدا قوت

  35. سلام جناب خسته نباشید فاضلاب مون مسدود شده و هیچ جوره باز نمیشه با آب فشار قوی گرفتیم توش ولی فرقی نکرد اگه میشه یه نفر را بفرستید بیاد به دادمون برسه

  36. سلام
    مطالب به اشتراک گذاشته خیلی مفید و کارشناسی شده بود.
    از رشت مطالب شما را مطالعه کردم و ای کاش امکان استفاده از تجربیات شما برای رفع مشکل بوی بد واحد آپارتمانی بنده که در طبقه چهارم هست ( ایراد اصلی آن بنظر خودم ایراد لوله کشی غیر استاندارد می باشد) وجود می‌داشت.

  37. والا راست گفتید واقعا لوله بازکنی فوری که میگن همینه دیروز تهران اینقدر بارون بارید فکر کنم همه مثل ما ناودون شون گرفته بود و سریعاً احتیاج به یه نفر داشتند بیاد فنر بزنه گرفتگی رو باز کنه ممنون که تو این شرایط آب و هوایی هم سرویس کار رو به موقع میفرستید البته قبلش تو تماس تلفنی پشتیبانی شرکت گفت که امکان داره با تأخیر برسه به خاطر بارندگی که خوب قابل قبول بود حرفشون

    1. در اینجا علائم مشکل تخلیه سپتیک تانک وجود دارد:
      1. بوی بد
      اگر متوجه بوی بدی در خانه خود شدید و هیچ توضیحی برای آن پیدا نکردید، به احتمال زیاد به دلیل مشکل در زهکشی سپتیک است.

      هنگامی که پساب یا فاضلاب به درستی تخلیه نمی شود، در اطراف سطح خاک جمع می شود و بوی بدی ایجاد می کند که توسط هر کسی در خانه شما قابل تشخیص است.

      به محض مشاهده این علامت، با یک لوله کش با تجربه که تعمیر سیستم سپتیک را ارائه می دهد تماس بگیرید. برخی از افراد با پمپاژ کردن مخازن خود اشتباه می کنند. به همان اندازه که ممکن است به کاهش یا از بین بردن بو کمک کند، اما راه حلی موقتی است. مشکلات سپتیک را به طور کامل حل نمی کند.

      2. آب راکد
      این یکی دیگر از دلایل رایج مشکلات میدان زهکشی است. اگر در اطراف حیاط خود با گودال هایی از آب غیرقابل توضیح مواجه شدید، باید در اسرع وقت ترتیبی دهید که تانک سپتیک را بررسی کنید.

      آب راکد معمولاً به دلیل تجمع بیش از حد پساب از زهکشی ایجاد می شود. اگر فضای کافی وجود نداشته باشد، شروع به سرریز شدن روی زمین می کند. باقی ماندن چنین آب راکدی در خانه می تواند سلامتی کودکان یا حیوانات خانگی شما را به خطر بیندازد.

      3. مسائل مربوط به زهکشی
      یک میدان تخلیه مخزن سپتیک که به درستی کار نمی کند قطعا منجر به پشتیبان گیری و گرفتگی در خانه شما می شود. اگر دائماً در وان حمام، سینک یا دوش خود تخلیه می کنید، احتمالاً مشکل در زمینه تخلیه وجود دارد.

      اگر توالت شما کندتر از حد معمول شروع به آبکشی کرده است یا توالت شما سیفون نمی شود ، ممکن است نشانه ای از وجود مشکل در سیستم سپتیک شما باشد . بهترین راه برای اطمینان، استخدام یک متخصص برای انجام بازرسی سیستم سپتیک تانک است.

      با تعمیر میدان تخلیه، عمر سیستم خود را افزایش دهید. رفع سریع زمانی که نوبت به کنترل موقت مشکل می رسد خوب است. اما یک راه حل دائمی نیاز به بازرسی کامل دارد که به شناسایی منبع مشکل کمک می کند.

      این کاری است که فقط توسط یک متخصص سپتیک ماهر و با تجربه انجام می شود.

      4. افزایش رشد گیاه
      چمن سبز، رشد علف های هرز و سرسبز بودن در یک زمین زهکشی نیز نشانه ای است که علامت سپتیک شما مشکل دارد. هنگامی که یک میدان تخلیه سریعتر از حد معمول نشت می کند یا با پسابی که قرار است داخل مخزن باقی بماند پر شود، علائم در خارج آشکار خواهد شد.

      شما متوجه افزایش رشد گیاهان در نزدیکی منطقه سپتیک تانک خواهید شد. مواد مغذی و فاضلاب اضافی رشد گیاهان را در آن منطقه خاص در مقایسه با هر مکان دیگری در خانه شما تسریع می کند.

      5. جریان برگشتی
      مشکلات سپتیک خاصی وجود دارد که فقط با پمپاژ قابل تشخیص نیست. برخی از آنها را فقط می توان در طول تعمیر و نگهداری منظم یا زمانی که یک مخزن توسط یک تکنسین سرویس می شود، شناسایی کرد. یک متخصص می تواند متوجه شود که فاضلاب از طریق جریان معکوس از خروجی وارد مخزن شده است.

      اگر آب به جای خیساندن در یک زمین تخلیه راکد شود، هیچ راه دیگری برای عبور آب وجود نخواهد داشت و هر زمان که فضا ایجاد شود، دوباره به مخزن باز می گردد.

      جریان معکوس ناشی از میدان تخلیه به وضوح نشان می دهد که باید لوله ها یا جت های خود را تعویض کنید . شما می توانید به طور موثر این کار را از طریق تعمیر و نگهداری منظم میدان سپتیک انجام دهید .

  38. مچکرم دیروز تو اون بارندگی خیلی سریع اومدید لوله رو باز کردید از سرویسکاری هم که فرستادید نهایت تشکر رو دارم کارش خوب بود بنده خدا تو اون بارندگی با موتور هم اومده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *