رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
لوله بازکنی آیت الله کاشانی

فهرست مطالب

لوله بازکنی آیت الله کاشانی

اگر دچار مشگل گرفتگی در آیت الله کاشانی شده اید برای مشاوره و بازدید رایگان با شرکت لوله بازکنی آیت الله کاشانی تماس بگیرید .
ارسال لوله بازکنی از محل شما
بازدید و قیمت گذاری در محل رایگان می باشد
خدمات شبانه روزی

آماده پاسخگویی در هر ساعت از شبانه روز مشاورین لوله بازکنی در غرب تهران

لوله بازکنی در آیت اله کاشانی زیر قیمت
لوله بازکنی آیت الله کاشانی با کمترین هزینه و کمترین قیمت پوشش سراسر تهران بزرگ.لوله بازکنی در آیت الله کاشانی به صورت شبانه روزی با نیروی کاری مبتکر و مجرب انجام میشود .

لوله بازکنی در آیت الله کاشانی بدون تعطیلی در 24 ساعت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل رسمی . شرکت ما دایر به انجام خدمات رسانی در رابطه با فاضلاب می باشد .

لوله بازکنی در آیت الله کاشانی

مؤسسه لوله بازکنی باکیفیت برادران جعفری در منطقه آیت الله کاشانی با بهترین تکنسین های پیشرو و حرفه ای آمادگی باز کردن گرفتگی ، رفع بوی بد از لوله های فاضلابی شما ،تعمیر و نصب تجهیزات فاضلابی ، باز و بسته کردن درب چاه و به صورت تمام وجه هر خدماتی که مرتبط به چاه یا لوله فاضلاب بشود را به صورت حرفه ای در منطقه آیت الله کاشانی انجام می دهیم .

لوله بازکنی تهران
لوله بازکنی تضمینی و فوری در مناطق غرب تهران

لوله بازکنی آیت الله کاشانی

باز کردن انواع لوله از نوع گرفتگی سخت و ساده با سرویسکاران مجرب. عازم به محل زیر ( نیم ساعت ) پایین ترین قیمت و بهترین خدمات . در کمترین زمان برای همشهریان در آیت الله کاشانی انجام میشود .

مشاوران خدمات فنی برادران جعفری آمادگی پاسخگویی برای تماس شما جهت رفع گرفتگی در طول 24 ساعت شبانه روزی در هر پروسه زمانی انجام میشود .

باز کردن لوله های توالت ایرانی و فرنگی . حمام وغیره در آیت الله کاشانی با بهترین تجهیزات و مطمئن ترین سرویسکاران بدون خرابکاری و کثیف کاری انجام میشود . بهترین کیفیت چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت را در منطقه آیت الله کاشانی دریافت نمایید .
شماره لوله بازکنی در کاشانی : 09190596238
چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت درشهرک آپادانا

لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه آیت الله کاشانی

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد ، در هر ساعتی از محدوده این منطقه یا از خود منطقه برای باز کردن لوله های فاضلابی خود می توانید با ما تماس بگیرید .
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با ارسال 10 دقیقه ای لوله بازکن در درب منزل شما انجام می شود ، مزیت نزدیک بودن شرکت به منطقه شما باعث کاهش هزینه ها و ارتباط مستقیم با خود شرکت می باشد .

لوله-بازکنی-شبانه-روزی-آیت-الله-کاشانی
لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه آیت الله کاشانی

لوله بازکنی سینک ظرفشویی در بلوار آیت الله کاشانی

چرا سینک ظرفشویی مسدود می شود ؟ علل اصلی گرفتگی و مسدود شدن سینک ظرفشویی ضایعات مختلف شامل باقی ماندن اضافی مواد غذایی روغنی ، تفاله چایی ، مو ، شستن خاک سبزیجات ، خاک میوه جات ، پوست کندن میواه ها و سبزیجات داخل سینک ظرفشویی که در هنگام تخلیه آب از این بخش باعث گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی می شود .
علاوه بر این موارد استاندارد نبودن شیب مناسب لوله تخلیه سینک ظرف و شکم دار بودن لوله پایین سینک ظرفشویی باعث جم شدن رسوبات در این بخش می شود .

یکی از اصلی ترین دلیل های گرفتگی لوله سینک ظرفشویی یا دستشویی نزدیک به شما ریختن تفاله چایی می باشد .

ما برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در تمامی مناطق استان تهران و بلوار آیت الله کاشانی از پیشرفته ترین و تمیز ترین دستگاه هایی که در کثیف کاری هنگام رفع گرفتگی جلوگیری نماییند استفاده می کنیم . دستگاه لوله بازکنی پمپ هوا ، ربات لوله بازکن ، باز کردن گرفتگی سینک با کربونات و سرکه از روش هایی می باشد که بدون هیچ گونه کثیف کاری ارائه خدمات می شود .

لوله-بازکنی-توالت-فرنگی
لوله بازکنی توالت ایرانی و توالت فرنگی در آیت الله کاشانی

باز کردن لوله توالت بدون کثیف کاری در آیت الله کاشانی

رفع گرفتگی لوله توالت ایرانی و فرنگی در آیت الله کاشانی تهران
اگر لوله فاضلاب توالت فرنگی یا ایرانی شما با هر مواردی دچار گرفتگی شده است ، برای باز کردن گرفتگی از سرویسکاران متخصص شرکت برادران جعفری در این منطقه با تضمین کتبی استفاده نمایید .

چرا توالت ایرانی مسدود می شود ؟

  • انداختن دستمال مرطوب به داخل توالت
  • انداختن پوشک و مای بیبی کودکان بعد از استفاده داخل کاسه توالت
  • ریختن مصالح ساختمانی در هنگام تعویض کاسه توالت یا سنگ کاری
  • انداختن دستما کاغذی به داخل توالت
  • افتادن مدفوع بزرگ
  • مشگل داشتن شترگلویی و شیب نامناسب داشتن لوله تخلیه توالت از اصلی ترین علل های گرفتگی می باشد

بعد از گرفتگی لوله توالت فرنگی یا گرفتگی توالت ایرانی اگر خودتان تمایل به باز کردن آن ندارید از سرویسکاران شرکت برادران جعفری در آیت الله کاشانی برای باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه های تخصصی و رباطی با کمترین هزینه شرکتی و با ارائه فاکتور انجام دهید .

رفع بوی بد توالت در آیت الله کاشانی

اگر هر یک از لوله های فاضلابی در بخش سرویس بهداشتی به هر دلیل بوی بدی بالا می دهد شما با انجام موارد زیر یا درخواست سرویسکار در جهت از بین بردن بوی بد از لوله فاضلاب استفاده نمایید .
ریختن آب نمک و آب صابون با آب جوش به مراطب تا زمانی که بوی بد از بین برود
ریختن جوهر نمک و کربونات با آب سرکه داخل لوله توالت
ساده ترین کار برای از بین بردن بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلابی مخصوصا در فصل تابستان ذیختن آب گرم زیاد داخل لوله فاضلاب می باشد
همچنین شما از سرویسکاران شرکت برادران جعفری در این منطقه برای رفع گرفتگی و رفع بوی بد فاضلاب به صورت تضمینی در هر لوله فاضلابی می توانید با ما تماس بگیرید .

ارسال لوله بازکن از محل در آیت الله کاشانی

شعبه مرکزی لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد و در هر ساعتی از شبانه روز برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی می توانید با ما تماس بگیرید .
ارسال لوله بازکن به هر نقطه ای از آیت الله کاشانی و مناطق حومه در کمتر از 10 الی 20 دقیقه بدون بدقولی انجام می شود . اگر به شرکت چاه بازکنی برادران جعفری در هر منطقه از استان تهران اعتماد نمایید با ارزان ترین هزینه بدون ریخت و پاش وسایل محوطه لوله فاضلاب شما را با تکمیل ترین تجهیزات چاه بازکنی باز می کند .

تخلیه-چاه-فاضلاب-در-آیت-الله-کاشانی
لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب ( توالت ) در آیت الله کاشانی تهران

لوله بازکنی تخلیه چاه فاضلاب در آیت الله کاشانی

شرکت لوله بازکنی بلوار آیت الله کاشانی هم در این منطقه چاه بازکنی می کند و هم تخلیه چاه فاضلاب را با اصولی ترین و تکمیل ترین تجهیزات فاضلابی انجام می دهد .
انجام خدمات حمل نخاله در آیت الله کاشانی ، تخلیه چاه توالت و فاضلاب در آیت الله کاشانی ، لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب در آیت الله کاشانی ، رفع بوی بد با کمترین هزینه و شستشوی چاه فاضلاب منزل با مواد مناسب در آیت الله کاشانی با متخصص ترین نفرات بدون کثیف شدن محیط و بالا زدن بوی بد فاضلاب انجام می شود .

رفع-گرفتگی-با-فنر-در-آیت-الله-کاشانی
رفع گرفتگی و چاه بازکنی تضمینی با فنر در آیت الله کاشانی

فنر زنی لوله فاضلاب در آیت الله کاشانی

بهترین روش برای تراش رسوب و چاه بازکنی لوله فاضلاب در سراسر مناطق و هر نوع گرفتگی با فنر زنی انجام می شود .
اگر می خواهید در منطقه آیت الله کاشانی بهترین فنر زن لوله بازکن را برای شما با ارائه تضمین ارسال نماییم همین الان با ما تماس بگیرید
پوشش شبانه روزی لوله بازکنی و چاه بازکنی در منطقه آیت الله کاشانی با شرکت برادران جعفری انجام می شود

خدمات فنی برادران جعفری در آیت الله کاشانی

باز کردن انواع گرفتگی .(( لوله های توالت ایرانی و فرنگی ، لوله های فاضلاب در آیت الله کاشانی ، لوله حمام ، لوله سینک ظرفشویی ، حیاط ، پشت بام و باز کردن انواع لوله سخت چدنی و قدیمی )) لوله بازکنی غرب تهران ، لوله بازکنی تضمینی سراسر مناطق ، چاه بازکنی ارزان قیمت در مناطق غرب تهران

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب و ترمیم نشتی لوله فاضلاب با ارزان ترین قیمت کاری

خدمات چاه (( حفر چاه ، تخلیه چاه با انواع تانکر ، پمپ های لجنکش و ساکشن ، لایروبی چاه با نیروی انسانی یا بادستگاه سکاشنی ، از بین بردن حشرات و بوی بد چاه در آیت الله کاشانی ، حفر انباری چاه ، طوقه چینی ، کول گزاری و… )) حفر چاه فاضلاب ، حفر چاه آب با نیروی کاری باتجربه ایرانی انجام می شود . تمامی سرویسکاران مشغول در این مؤسسه دارای بیمه خدماتی می باشند .

لوله بازکنی فوری
خدمات لوله بازکنی برادران جعفری فوری و تضمینی با کمترین قیمت خدماتی ، لوله بازکنی ارزان این منطقه

سوالات مشاورین لوله بازکنی از مشتریان در آیت الله کاشانی

  • گرفتگی شما برای کدام قسمت از خانه میباشد ؟ مانند توالت / حیات یا حما
  • چه مدت زمانی است که لوله شما دچار گرفتگی شده است ؟
  • آیا شما یقین میدانید لوله دچار گرفتگی شده است یا چاه پرشده است ؟
  • بعد از اطلاعات لوله آدرس منزل شما ؟

سوالات متداولی که در مورد لوله بازکنی در آیت الله کاشانی پرسیده میشود

  • قیمت لوله بازکنی در آیت الله کاشانی چقدر میباشد ؟
  • مدت زمان رسیدن سرویسکار به محل در آیت الله کاشانی ؟
  • چه نوع دستگاه هایی برای لوله بازکنی در آیت الله کاشانی استفاده میشود ؟
  • آیا در آیت الله کاشانی خدماتی به غیر از لوله بازکنی ارائه میدهید ؟
  • طرز برخورد سرویسکاران با مشتری چگونه است ؟
  • آیا واسطه ای میان کار شما وجود دارد ؟
  • آیا بعد پایان کار فاکتور ارائه میشود و چقدر ضمانت اعلام میشود ؟
⇓ پاسخ های ما همراه با عمل به کار ⇓
قیمت باز کردن لوله در آیت الله کاشانی چقدر میباشد ؟

قیمت به صورت دقیق نمیتوانند مشاورین شرکت ما پشت گوشی بدهن فقط قیمت نوع فنر را اعلام میکنند که بعدا سوء تفاهم پیش نیاد .

زیرا سرویسکاران نسبت به نوع فنری که استفاده میکنند تا مشگل شما حل شود قیمت اعلام میکنند

توجه : همه همکارانی که پشت گوشی قیمت خیلی پاینی اعلام میکنند که توجه شمارا جلب کنند بعد از آمدن سرویسکار به محل شما قیمت را چند برابر میکنند و در صورت رد سرویسکار توسط شما از شما هزینه بالایی برای ایاب و ذهاب سرویسکار دریافت میکنند.

خدمات فنی لوله بازکنی برادران جعفری در آیت اله کاشانی به صورت صادقانه برخورد میکند که بعد از اعلام آمادگی شما و اعزام سرویسکار به محل گرفتگی را برسی میکند و قیمت دقیق را به شما اعلام میکند اگر راضی بودین انجام میدهد و در غیر این صورت بدون دریافت هیچ هزینه ای برمیگردد .

مدت زمان رسیدن سرویسکار به محل در آیت الله کاشانی ؟

از بازه زمانی که شما در آیت اله کاشانی با ما تماس میگیرید بعد اتمام تماس رسیدن سرویسکار به محل زیر (( نیم ساعت )) میباشد ,  زیرا بیشترین و سریعترین سرویسکاران لوله بزکنی غرب تهران در اطراف این منطقه مسقر میباشند و در سریعترین زمان برای خدمات رسانی به محل شما عازم میشوند .

لوله بازکنی ارزان قیمت تهران
لوله بازکنی ارزان قیمت تهران ، خدمات تخلیه چاه
چه نوع دستگاه هایی برای لوله بازکنی در آیت الله کاشانی استفاده میشود ؟

امروزه لوله بازکنی با دستگاه های مختلفی انجام میشود ,  با پیشرف تکنولوژی دستگاه های جدید و بهتر برای لوله بازکنی به بازار اراعه میشود .

امروزه با اندازه گیری قطر لوله و ضخامت آن از دستگاه مخصوص به این محاسبات استفاده میشود تا هیچ آسیبی به لوله وارد نشود , مثلا در منازل مسکونی اکثرا برای رفع مشگل گرفتگی از دستگاه برقی فنری استفاده میشود این دستگاه نسبت به اندازه ای که دارد اکثر مشگل های گرفتگی در منازل را حل میکند ,  این دستگاه قادر است سخت ترین لوله های منازل را به آسانی باز کند .

اسامی دستگاه های لوله بازکنی که برادران جعفری در آیت الله کاشانی استفاده میکنند :

دستگاه لوله بازکنی برقی فنر دار ، دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا ، دستگاه لوله بازکنی پمپ هوا ، دستگاه لوله بازکنی سه نظام ، دستگاه پمپ هوای ساکشن ، فنر دستی و…

آیا در آیت الله کاشانی خدماتی به غیر از لوله بازکنی ارائه میدهید ؟

بله خدمات فنی شرکت برادران جعفری شامل : 1- لوله بازکنی ( انواع لوله )  2- تخلیه چاه به صورت حرفه ای و بدون کثیف کاری  3- تشخیص نشتی لوله های منازل با دستگاه نشت یاب مخصوص  4- لایروبی چاه کهنه به دو روش صورت می گیرد  دستگاهی و انسانی 5- حفر چاه  6- تشخیص درب چاه  7- کول گزاری و خلاصه تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه توسط شرکت ما انجام میشود .

طرز برخورد سرویسکاران با مشتری چگونه است ؟

سرویسکاران لوله بازکنی در آیت اله کاشانی با داشتن حداقل 5 سال سابقه کاری در لوله بازکنی در این شرکت مشغول به کار هستند که تا به امروز هیچ گونه بی احترامی سرویسکاران به ما گزارش نشده است , ترز برخورد با مشتری به بهترین نهف انجام میشود .

آیا واسطه ای میان کار لوله بازکنی وجود دارد ؟

با افزایش روزمره سرویسکاران در آیت اله کاشانی هیچ واسطه ای را قبول نکرده و ما تنها برای سرویسکاران شرکت سرویس لوله ارائه میکنیم به دلیل اینکه هم قیمت بالا برای مشتری نباشد و هم کار برای شماره شرکت ما ثبت شود تا امتیاز لوله بازکنی در آیت اله کاشانی بالا برود .

آیا بعد پایان کار فاکتور ارائه میشود ؟ و چقدر ضمانت اعلام میشود ؟

فاکتور ارائه شده توسط سرویسکاران داری تاریخ است که از زمان باز کرن لوله به مدت 2 سال تضمین نامه امضا و مهر شرکت و اتحادیه میشود که در هنگام بروز مشگل با ما تماس بگیرید تا بدون دریافت وجه مشگل شما را حل کنیم .

رفع بوی نامطلوب فاضلاب از لوله و چاه فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب فقط با یک تماس !!  

دلیل ایجاد بوی نامطلوب از لوله های فاضلابی : اولین دلیل رسوب بستن لوله فاضلاب ، دومین دلیل بالا زدن آب چاه فاضلاب ، سومین دلیل گرفتگی با اندازه متوسط در لوله فاضلاب یا نشتی لوله فاضلاب در منزل . این چند دلیل اصلی ترین موارد بالا زدن بوی نامطلوب از لوله فاضلاب می باشد .

راهکار رفع بوی نامطلوب در منزل : اگر می خواهید در منزل به صورت دستی رفع بوی نامطلوب از لوله های فاضلاب انجام دهید بدانید این روش 80 درصد عملی می شود . بهترین روش رسوب زدایی لوله فاضلاب یا تخلیه چاه فاضلاب برای رفع بوی بد از لوله فاضلاب و چاه فاضلاب می باشد .

شرکت خدمات فنی لوله بازکنی برادران جعفری آمادگی بستن قرار داد تمام وقت و غیره با تمامیی شرکت ها بیمارستان ها ، خدمات آموزشی ، تفریهی ، ساختمان های تجاری، مسکونی و غیره می باشد .

جهت دریافت بهترین لوله بازکنی که در زمینه رفع گرفتگی دارای تجربه و خوش قولی می باشد با مؤسسه لوله بازکنی کاشانی تماس بگیرید .

>>09190596238<<
>>09194104643<<
>>09920262447<<

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

47 پاسخ

  1. سلام واحترام. مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی بدی میاد وداخل سالن میپیچه وسنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره البته سنگ دستشویی سالهاست عوض نشده و بنظرم باید عوضش کرد.
    میخاستم بدونم میشه از ترک سنگ کمی اب به زیر سنگ وارد وفاسد بشه وبو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟ سوال دوم اینکه اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر؟
    ممنون از پاسخ سبزتون 😊

  2. سلام ما در یک مجتمع مسکونی ده واحدی زندگی میکنیم پس از گذشت هشت سال سفت تانک پرشد انرا تخلیه کردیم از ان پس ماهی یکدفعه پرمیشود دلیلش چیست؟

    1. عزیز چاهتونو با گذر زمان به صورت استاندارد تخلیه نکردین و دیواره های خاک چاهتون هم از خاصیت مکنده بودن و کشش داشتن در اومده و آلان مثل تانکر براتون کار میده . چاه شما نیاز به لایروبی داره تا مثل روز اول باشه و خوب آب چاهتونو بکشه . مؤسسه فنی برادران جعفری از بهترین کارکناد برای ارائه خدمات چاه فاضلابی شما استفاده می کند برای استعلام از قیمت حفر چاه با ما تماس بگیرید .: 09190596238

  3. سلام فاضلاب حمام گرفته شده با سیمان واب از داخلش رد نمیشه باید چیکار کنیم لطفا پاسخ را بدهید تشکر.

  4. سلام وخسته نباشید میگم خدمت مجموعه شرکت برادران جعفری، تو کارتون خیلی حرفه ای هستید ممنونم.

    1. سلام عزیز برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از دستگاه تراکم هوا برای جلوگیری از ظربه زدن به توالت فرنگی استفاده می کنیم

  5. بینهایت از خدمات خوب شما ممنونم
    سرویس بهداشتی شرکت گرفته بود نیروی فنی شما انقدر خوب لوله رو باز کرد که کثیف کاری خاصی هم نشد از مدیریت مجموعه هم تشکر میکنم.

  6. سلام من ساکن کرج هستم خونه ما در طبقه اول هست از زمانیکه یکم هواگرم میشه فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوریکه نمیتونیم تو خونه بمونیم. چیکار کنیم شما کرج هم شعبه دارید؟

  7. سلام اگه محل نصب توالت فرنگی دارای شتر گلو باشه موقع تخلیه کاسه توالت فرنگی ایجاد مشکل میشه؟

  8. مطالبتون خیلی جامع بود ممنون ما تازه ۲ هفته هست به این اپارتماناین ساختمون یک سال ساخته ولی بوی فاضلاب اشپزخونه خیلی زیاده با محلول جوش شیرین حل میشه؟؟؟؟

  9. با سلام ما در خانه ۳ واحد ساخت سال ۶۰ هستیم که ۱۰ سال پیش تخلیه چاه انجام دادیم که به ما گفتند که ده سال دیگر هم تخلیه انجام دهیم اکنون وقت اقدام به باز کردن درب چاه کردیم در ابتدا آب چاه کمی بالا بود و بعد که ماشین برای تخلیه اومد آب مشاهده نشد وفقط کمی شن و لجن داخل چاه بود لطفاً در صورت امکان راهنمایی کنید که ما نگرانیم که آب کجا رفته و مشکلی پیش نیاد برامون با تشکر و سپاس از لطف شما

  10. سلام داخل حیاط ما کوچک است می‌توانیم چاه دیگری کنارش حفر کنیم مشکلی نداره لطفاً راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام و درود چاه فاضلاب شما پاسخگو نیست و سری پر میشه به اندازه چاه به اندازه حیاط شما بستگی دارد اگر حیاط شما بزرگه میتونید توی چند متری آن به چاه فاضلاب جدید حذف کنید در غیر این صورت ما میتونیم فاضلاب شما را اندازه زیاد کنیم چاه فاضلاب قدیمیتون لایروبی میکنیم اندازه شم زیاد میکنیم که میتونه کارآیی شما بده برای بررسی می توانید با ما تماس بگیرید کرمانشاه برادران جعفری بهترین شرکت

  11. سلام بسیار خوب توضیح دادید از شما متشکرم از شما سوالی داشتم ما نمیدونیم چه ساختمون کجاست یکی دوتا از دیواره آن هم دارند که به هیچ وجه لوله از آنجا نرفته و دچار لرزش شده ممکنه که چاه همون مسیر باشه؟

  12. سلام ممنون از اینکه تو شرایط کرونایی ماسک زدن را رعایت می کنید من اولین بار بود از این شرکت درخواست خدمات کردم خیلی خوب و سریع انجام دادید.

  13. سلام و خسته نباشید از خدمات لوله بازکنی کاشانی که برای لوله فاضلاب سرویس فرنگی انجام شد خواستم تشکر کنم و بهتون بگم بنده از حضور به موقع سرویس کارتون راضی بودم چون خیلی عجله داشتم.

    1. نحوه باز کردن گرفتگی توالت با 7 روش مختلف

      The Old Stand By – The Plunger
      هر خانواده باید یک پیستون داشته باشد. چرا؟ زیرا پیستون بهترین راه برای رفع گرفتگی توالت است. خانه بدون پیستون خانه ای است که در صورت گرفتگی توالت باید دارای آن باشد.

      باور کنید یا نه، انواع مختلفی از پیستون ها وجود دارد در حالی که پیستون های مسطح برای سطوح صاف اطراف زهکشی دوش یا سینک مناسب هستند، یک پیستون با فلنج بهتر است برای باز کردن گرفتگی توالت ها طراحی شود.

      یک هنر برای فرو رفتن موثر توالت وجود دارد. برای دستیابی به بهترین نتایج، مراحل زیر را دنبال کنید:

      پیستون را در کاسه توالت قرار دهید و به آرامی فشار دهید تا به یک مهر و موم خوب برسید. اولین فشار برای خلاص شدن از شر هوا است. اگر با فشار بیش از حد فشار دهید، می توانید آب کثیف را روی خود بپاشید.
      اکنون که آب بند خوبی دارید، پیستون را با مقداری نیرو به بالا و پایین پمپ کنید، اما مطمئن شوید که آب بند را حفظ کرده اید.
      در نهایت، پیستون را به سمت بالا بکشید تا درزگیر هوا شکسته شود. آب باید به سرعت از زهکشی عبور کند.
      اگر گرفتگی رفع نشد، این مراحل را تکرار کنید تا گرفتگی شل شود.

      هنگامی که گرفتگی توالت خود را باز کردید، پیستون را در جایی قرار دهید که به راحتی دوباره آن را پیدا کنید. چون همیشه دفعه بعدی هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *