رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
چاه بازکنی کفشور آشپزخانه

فهرست مطالب

لوله بازکنی کفشور آشپزخانه

اگر می خواهید همین الان برای باز کردن کفشور آشپزخانه بهترین لوله بازکن را دریافت بکنید:

09198806367

44173983
22981856
66968120
77379673

اگر می خواهید با چند روش تضمینی در منزل گرفتگی لوله فاضلاب کفشور چاه آشپزخانه را باز بکنید، با آموزش های دقیق و جوابگوی این سایت همراه باشید.

چرا گرفتگی کفشور آشپزخانه باعث ناراحتی ساکنین منازل مخصوصا بانوان می شود؟
این نوع گرفتگی را نمی توان با سایر گرفتگی لوله های فاضلاب برابر کرد، چرا؟ گرفتگی کفشور آشپزخانه می تواند دردسر زیادی داشته باشد. برای مثال با گرفتگی کفشور آشپزخانه کل لوله های فاضلاب آشپزخانه مسدود می شود و آب مصرفی از خود کفشور به کف آشپزخانه بالا میزند.

جزئیات این مقاله:؟ آموزش لوله بازکنی کفشور آشپزخانه، پیدا کردن دلیل گرفتگی 
دلیل انتخاب مشتری:؟ سابقه موفق بیش از 30 ساله و خدمات تضمینی
آیا در این مقاله می توان تصویری آموزش دید:؟ بله هم محتوای آموزی، هم ویدیو و هم تصویری
تعریف مقاله:؟ آموزش کاملا رایگان برای لوله بازکنی تضمینی کفشور آشپزخانه

اگر شما هم می خواهید بدون پرداخت هزینه برای گرفتگی کفشور آشپزخانه خود لوله بازکنی کنید، از گرفتگی کفشور آشپزخانه پیشگیری بکنید، دلیل گرفتگی کفشور آشپزخانه را پیدا کنید و در شرایط موفق نشدن به باز کردن لوله فاضلاب با نزدیک ترین لوله بازکن به منطقه خود در تهران از این سایت لوله بازکن دریافت بکنید، ادامه محتوا را کامل برسی بکنید.

آموزش لوله بازکنی کفشور آشپزخانه تضمینی

آموزش های غیرکاربردی در تمامی سایت های همکار می توان پیدا کرد، ما می خواهیم در این محتوا آموزشی به شما ارائه بکنیم که صد درصد تضمینی پاسخگو برای باز کردن گرفتگی کفشور آشپزخانه باشد.

این بخش اولیه از 3 آموزش حرفه ای، ساده، خانگی و 100 درصد تضمینی ارائه می شود:

1- آموزش چاه بازکنی کفشور آشپزخانه با شیلنگ آب:

روش انجام کار:
توجه داشته باشید که یک شیلنگ آب را که قدرت پرتابی آب زیادی داشته باشد را به کفشور فرو می کنید. دور شیلنگ را داخل کفشور با مشمپا و پارچه به گونه پوشش می دهید که زره ای هوا برگشت نداشته باشد.
لوله های فاضلابی سینک ظرفشویی و ماشین لباسشویی را به صورت کامل یا نایلون یا با پارچه بپوشانید تا فشار آب کفشور از آن ها برگشت نخورد.

توجه داشته باشید که اگر فشار آب منزل شما کم است، تمامی آب های مصرفی را ببندید و اگر توانستید از آب مرکزی ساختمان شیلنگ خود را هدایت بکنید.

با باز کردن فشار آب و گذشت 30 ثانیه زمان به صورت کامل گرفتگی لوله فاضلاب شما باز خواهد شد.

از مشتریان این سایت افرادی هستند که با استفاده از این آموزش برای باز کردن تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می کنند.

2- محلول جوهر نمک و آب لیمو ترش:

شاید تا به امروز در هنگام استفاده از مایع های ظرفشویی و سایر شونده های متوجه شده باشید که مواد تشکیل دهنده این مایع ها از جوش شیرین، جوهر نمک و آب لیمو تشکیل می شود. اما به دلیل صنعتی بودن و ترکیب نامناسب این مواد نمی توان اعتماد زیادی در زمینه لوله بازکنی کرد.

مهم: توجه داشته باشید که این روش برای زمانی پاسخگو است که آب فاضلاب در کفشور وجود نداشته باشد. یعنی گرفتگی کفشور آشپزخانه به گونه ای باشد که اگر آب جمع شد بعد از چند دقیقه از کفشور به صورت کم کم خالی بشود.

مواد نام برده با یک پیمانه پودر دارچین داخل لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه بریزید و 20 دقیقه زمان بدهید تا به نقطه گرفتگی برسند. احساس کردید که بوی چربی و لجن داخل لوله فاضلاب زیاد می شود، در همین زمان آب جوش را (یک کتری) به داخل کفشور آشپزخانه خالی بکنید.

3- تخلیه لجن و چربی از زانویی کفشور:

در زمان های اولیه گرفتگی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه احتمال دارد با جمع شدن لجن و چربی در کفشور اولیه آشپزخانه دلیل گرفتگی تشکیل بشود. شما می توانید با آویز لباس یا سیخ مانندی پیدا کنید که چربی ها را ریز به ریز از کفشور بیرون بکشید.

شاید تعداد آموزش های اولیه ما کم بوده باشد، اما این سه آموزش اساسی و تضمینی است. ما هم می توانستیم ترکیب جوهر نمک با جوش شیرین، جوش شیرین با سرکه، نمک و آب جوش، تلمبه دستی و فنر لوله بازکنی دستی را خدمت شما معرفی بکنیم. اما این روش ها کارساز نیستند و هیچ کمکی به مشتری در زمینه لوله بازکنی نمی کند.

اگر این چند روش را انجام دادید و پاسخی نگرفتید، با سایت لوله بازکنی معتبر تماس بگیرید یا با چندین آموزش جذاب این سایت همراه باشید.

09198806367

از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه بیشتر بدانید:

علت و مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب در تمامی ساختمان ها می تواند با موارد زیر اتفاق افتاده باشد. شما می توانید این موارد را در نظر بگیرید، با در نظر گرفتن این موارد و تکرار نکردن می توانید از گرفتگی لوله فاضلاب خود جلوگیری بکنید.

  1. خالی کردن پس مانده مواد غذایی به کفشور آشپزخانه
    اکثر بانوان منازل احساس می کنند که اگر پسمانده مواد غذایی ( برنج، بقیه آش، ماکارانی، چربی و گوشت های ریز آبگوشت و سایر موارد ) را خالی بکنند و آب بریزند از لوله کامل تخلیه می شود.
    خیر این مورد صحت ندارد و حتما از ریزه های چربی و پسمانده مواد غذایی به لایه های قطر لوله فاضلاب می چسبد و باعث گرفتگی کفشور آشپزخانه در آینده می شود.
  2. ظروف چرب و روغنی را با آب سرد شتن:
    یکی از اصلی ترین دلایل تشکیل رسوب در قطر لوله های فاضلاب شستشوی ظروف با آب سرد است. آب سرد بعث می شود که چربی و روغن در بین راه داخل لوله های فاضلاب جامد بشود و به مانند چسب (رسوب) به دیواره های لوله های فاضلاب بچسبد.
  3. افتادن اشیا به کفشور آشپزخانه:
    نبود درپوش مناسب باعث می شود که در انجام کار خود با اشتباه های کوچیک اشیا کوچیک و سخت داخل کفشور فاضلاب رها بشوند. در بعضی از مواقع هم کودکان در عالم بازی، اسباب بازی های ریز خود را داخل کفشور آشپزخانه پنهان می کنند.
  4. لوله کشی کفشور آشپزخانه با شیب کم:
    البته شیب کم لوله های فاضلاب باعث گرفتگی کل لوله های در گذر زمان می شود. اما به دلیل استفاده زیاد از کفشور آشپزخانه که چربی و روغن زیاد استفاده می شود. اگر مشکل شیب لوله فاضلاب باشد در همان روز ها و ماه اولیه مشخص می کند که شیب لوله باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود.
  5. شکستگی لوله
  6. تغییر فشار آب آشپزخانه

چند راهکار برای جلوگیری از گرفتگی کفشور آشپزخانه

این راهکارهایی که خدمت شما ارائه می شود از تجربه بیش از 30 ساله در زمینه خدمات رسانی لوله بازکنی و تخلیه چاه ارائه شده است. با انجام و تکرار این موارد دیگر در چند سال آینده با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه روبه رو نخواهید شد.

  1. برسی جنس لوله کشی کفشور آشپزخانه
    اگر لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه شما چدنی است، سعی کنید در اولین اقدام تعمیرات خانه لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه را تعویض بکنید. زیرا لوله فاضلاب چدنی بیشتر چربی و روغن را جذب می کند و زودتر دچار گرفتگی می شود.
  2. خرید فیلتر کفشور و نصب درب کفشور های کشویی
    فیلتر های جدید کفشور آشپزخانه هم از ورود حشرات به آشپزخانه جلوگیری می کنند، هم اگر اشیا داخل لوله انداخته بشود اجازه نمی دهد داخل لوله بشود و هم به مانند فیلتر مخصوص عمل می کند و اجازه نمی دهد چربی و روغن از این فیلتر عبود بکند.
  3. ملاحظه در شستشوی ظروف چرب و روغنی
    سعی کنید قبل از شستشوی ظروف چربی و روغنی، چربی و روغن را به صورت کامل به داخل کیسه زباله خالی کنید و بعد به سینک ظرفشویی بگذارید.
    چربی و روغن ظروف را اگر پاک کنید حتما عمر گرفتگی لوله فاضلاب شما بالا می رود و در چند سال آینده از مشکل گرفتگی لوله فاضلاب خداحافظی خواهید کرد.

  4. آب جوش خالی کردن بعد از هر بار شستشو
    چربی یا لجن به صورت ریز به ریز هم می تواند داخل لوله فاضلاب لانه گذاری بکند و در آینده باعث گرفتگی لوله فاضلاب بشود. شما می توانید بعد از هر شستشو شیر آب جوش را به مدت یک دقیقه به لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه خالی بکنید تا رسوب و چربی را بشوید ببرد.
  5. هر یک ماه از یک فنجان جوش شیرین و نیم لیتر آب لیمو داخل کفشور آشپزخانه بریزید

دلیل انتشار بوی بد از کفشور آشپزخانه چیست؟

کفشور آشپزخانه به دلایل مختلف که ارائه خواهیم کرد بیشتر از سایر لوله های فاضلاب دچار مشکل گرفتگی می شود و بیشتر از سایر لوله های فاضلاب بوی بد فاضلاب از خود انتشار می کند.

در منازل قدیمی کفشور آشپزخانه تنها به لوله فاضلاب اصلی ساختمان وصل نشده است. از کفشور آشپزخانه سینک ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کفشور حمام و تراس عبور می کنند. در هر یک از این لوله های فاضلاب استفاده نادرست شده باشد باعث گرفتگی و انتشار بوی بد فاضلاب می شود.

ما پیشنهاد می کنیم که در قدم اول لوله کشی ساختمان خود را جدا کنید تا از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری بشود. توجه داشته باشید که اگر کفشور آشپزخانه دچار گرفتگی بشود از تمامی لوله های فاضلاب متصل به آن هم آب عبور نمی کند و باعث گرفتگی می شود.

مهمترین علت انتشار بوی بد از لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه:

  1. کم بودن شیب کفشور آشپزخانه و تشکیل رسوب و لجن داخل لوله فاضلاب کفشور 
  2. مشترک بودن لوله کشی فاضلاب آشپزخانه با سایر لوله ها
  3. خالی کردن پسمانده مواد غذایی به کفشور آشپزخانه
  4. شکستگی یا نشتی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه به کف

و … از جمله مشکلاتی است که در گذر زمان باعث انتشار بوی بد فاضلاب از کفشور آشپزخانه می شود.

حذف کفشور آشپزخانه در مدت زمان بهترین راهکار برای رفع بوی بد فاضلاب

یکی از راهکار های مهم و تضمینی برای منازلی که از کفشور آشپزخانه هیچ استفاده ندارند و یک فرش روی کفشور یا کف آشپزخانه انداخته اند تا کثیف نشود، حذف کفشور به صورت مدت زمانی بسیار مناسب است.

اگر مستأجر هستید و نمی خواهید کلا این کفشور را حذف کنید تا زمانی که از منزل خوارج بشوید، بهتر است از درپوش های مخصوص کفشور کور کن استفاده کنید. این نوع درپوش ها به مانند پیچ و مهره هستند که داخل کفشور آشپزخانه چفت می شوند و اجازه نمی دهند بوی بد فاضلاب یا آب فاضلاب از کفشور خارج بشود. بعد از اتمام سکونت شما در منزل نیز می توانید بردارید و در سایر منازل استفاده بکنید.

آیا استفاده از مواد شیمیایی برای باز کردن کفشور آشپزخانه خوب است؟

مواد شیمیایی یکی از خطر ناک ترین روش های لوله بازکنی است که افراد برای باز شدن لوله فاضلاب با پرداخت هزینه کم می خواهد سرمایه زندگی سالم خود را به خطر بیندازند.

خطر مواد شیمیایی و بوی بدی که به ریه های ساکنین ساختمان مخصوصا کودکان میرساند بسیار سنگین تر از پرداخت هزینه یک سرویسکار لوله بازکن است. شما می توانید با پرداخت چند صد هزار تومان به صورت تضمینی هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه خودتان را باز کنید.

مواد شیمیایی به غیر از خطر جانی باعث تغییر شیب لوله کشی فاضلاب، باز شدن عایق لوله های فاضلاب و سایر موارد می شود. این مشکلات باعث نشتی به طبقات پایین و تخریب کف آشپزخانه شما خواهد شد.

چاه بازکنی کفشور آشپزخانه با سایت ما

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما به گونه ای سخت بود که نتواستید با آموزش های ما گرفتگی را باز کنید، بهترین راه تماس با نزدیک ترین لوله بازکنی است. سایت لوله بازکنی تهران آمادگی خدمات رسانی لوله بازکنی و فنر زنی برای انواع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با فنر های تمیز و بهداشتی است.

09198806367

شماره تماس بالا برای 24 ساعت شبانه روز و در هفت رو هفته برای دسترسی شما به نزدیک ترین لوله بازکنی آمادگی دارد.

قیمت لوله بازکنی کفشور آشپزخانه با این سایت چگونه است؟

هزینه و قیمت لوله بازکنی کفشور آشپزخانه از سال 1403 تا سال 1405 از سایت برادران جعفری ثابت است. شما می توانید با کف هزینه 250 هزار تومان تا 2 میلیون تومان برای باز کردن سخت ترین گرفتگی لوله فاضلاب هزینه به سایت لوله بازکنی برادران جعفری بپردازید.

انواع دستگاه لوله بازکنی کفشور آشپزخانه:

دستگاه هایی که برای باز کردن گرفتگی کفشور آشپزخانه استفاده می شود:

  1. دستگاه لوله بازکنی فنر برقی برای باز کردن کفشور آشپزخانه
  2. دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه
  3. البته دستگاه فشار آب یکی از اصلی ترین روش ها و دستگاه ها است، اما نیاز به تخصص زیادی دارد که هر سرویسکاری توانایی انجام کار را ندارد.

سرویسکاران سایت لوله بازکنی برادران جعفری بهداشتی و تضمینی گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز می کنند.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *