رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
چاه بازکنی سینک ظرفشویی

فهرست مطالب

با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان، در این محتوا می خواهیم روش های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را در خانه با کامل ترین ویدیو ها و سایر روش های لوله بازکنی سینک ظرفشویی آموزش بدهیم.
 این مقاله به شما کاربران عزیز کمک زیادی می کند تا در کمترین زمان (خودتان) در منزل گرفتگی سینک ظرفشویی را با چند روش ساده باز بکنید.

قبل از توضیح روش های رفع انسداد لوله فاضلاب سینک ظرفشویی، شما می توانید از چهار هزار لوله بازکن این سایت در سراسر تهران برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی با یک تماس استفاده بکنید.

09198806367

44173983
22981856
66968120
77379673

ارائه خدمات در سراسر تهران برای باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی آشپزخانه با فنر های بهداشتی و روش های تضمینی انجام می شود.

☑️ تشخیص دلیل گرفتگی: چرا لوله فاضلاب سینک دچار گرفتگی می شود؟
☑️ چگونه از گرفتگی جلوگیری بکنیم: رعایت چند نکته برای پیشگیری از گرفتگی سینک ظرفشویی
☑️ لوله بازکنی سینک ظرفشویی در خانه: آمورزش صفر تا صد برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی
☑️ شماره تماس لوله بازکن فوری آشپزخانه: 09198806367

نگران گرفتگی سینک ظرفشویی خود نباشید، با آموزش های مطمئن و نتیجه دار این سایت در زمینه رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، در کمترین زمان می توانید گرفتگی چاه ظرفشویی خودتان را باز کنید.

نکته به نکته این توضیحات را برسی بکنید، این توضیحات از تجربه بیش از 30 ساله در زمینه لوله بازکنی ارائه می شود.

چه نشانه هایی بیانگر گرفتگی سینک ظرفشویی است؟

قبل از گرفتگی کامل لوله فاضلاب سینک ظرفشویی به شما نشانه هایی ارائه می شود که حتما باید برای جلوگیری از گرفتگی اقدامات لازم را بکنید. 

  • ساکن و بی حرکت ماندن آب سینک ظرفشویی
  • گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی به دیوار فاضلاب
  • انتشار بوی نامطلوب لجن و چربی از کفشور و پایین سینک ظرفشویی آشپزخانه
  • استماع صدای نامطلوب تخلیه آب از سینک ظرفشویی
  • وجود کف در خود سینک ظرفشویی
  • جریان و سرعت تخلیه آب سینک ظرفشویی به فاضلاب کاهش یا بیشتر می شود

شما عزیزانی که امروز با این نشانه ها روبه رو هستید، یا از آموزش هایی که در ادامه سایت ارائه می کنیم استفاده کنید و گرفتگی فاضلاب سینک ظرفشویی را باز بکنید. یا از طریق سایت لوله بازکنی تهران برای محل خود نزدیک ترین لوله بازکن سینک ظرفشویی را درخواست بکنید.تشخیص نشانه های گرفتگی سینک ظرفشویی

چرا سینک ظرفشویی دچار گرفتگی می شود؟

در این بخش از محتوای لوله بازکنی سینک ظرفشویی، ما می خواهیم از رایج ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی آشپزخانه، خدمت شما عزیزان توضیحات کامل ارائه بکنیم.

  • شیب کم لوله فاضلاب سینک ظرفشویی یا لوله فاضلاب متصل دیواری سینک ظرفشویی به فاضلاب
  • استفاده نادرست از روغن و چربی پس مانده مواد غذایی و خالی کردن این موارد داخل سینک 
  • جرم و رسوب
    وجود رسوب و جرم در هر لوله آب یا فاضلابی طبیعی است، اما به دلیل استفاده زیاد از سینک ظرفشویی ایجاد جرم و رسوب در لوله بیشتر از سایر لوله های فاضلاب است
  • پس مانده مواد غذایی
    خالی کردن نان خورده سفره به سینک ظرفشویی، خالی کردن اضافه برنج ظروف به سینک ظرفشویی، خالی کردن پوست تخم مرغ آب پز به سینک ظرفشویی و سایر موارد
  • گل و لای سبزیجات و میوه ها
    اصولا سیب زمینی و سایر میوه ها یا سبزیجات در هنگام خرید با کمی گل و لای همراه هستند. بانوان برای تمیز کردن گل و لای، سبزیجات یا میوه ها را داخل سینک ظرفشویی شستشو می دهند و گل و لای داخل لوله فاضلاب سینک خالی می شود.
  • کیسه چای تفلن، خالی کردن تفاله چایی، خالی کردن تفاله قهوه به داخل سینک ظرفشویی

این بخش از محتوا تقریبا کامل ترین دلایل گرفتگی سینک ظرفشویی را خدمت شما انتشار کرده است. شما می توانید تمامی این موارد را در نظر بگیرید و برای جلوگیری از گرفتگی سینک ظرفشویی از این موارد جلوگیری بکنید.

در ادامه بخش توضیحات رفع گرفتگی سینک ظرفشویی، آموزش لوله بازکنی را به دو قسمت آسان و حرفه ای تبدیل کرده ایم.

رسوب و جرم دلیل گرفتگی سینک

روش های آسان برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی در خانه

  1. ریختن یک کتری آب جوش به سینک ظرفشویی
    خالی کردن یک کتری آب جوش به سینک ظرفشویی زمانی پاسخ می دهد که گرفتگی لوله فاضلاب سینک بدون آب جمع شده باشد. یعنی آب داخل لوله های فاضلاب سینک ظرفشویی پایین برود و آب جوش کار خودش را برای لایروبی و رفع گرفتگی انجام بدهد.
  2. تلمبه دستی چاه بازکنی برای گرفتگی سینک ظرفشویی
    امروزه توی تمامی منازل معمولا می شود از تلمبه های لاستیکی برای چاه بازکنی پیدا کرد. اگر آب داخل سینک ظرفشویی جمع شد این روش بهتر از هر روشی پاسخ می دهد. فشار آب با استفاده از تلمبه به لوله فاضلاب وارد می شود و گرفتگی را باز می کند.چاه بازکنی با تلمبه
  3. استفاده از مواد شوینده صنعتی
    مواد شوینده صنعتی بهتر و قوی تر از مواد های شوینده یا لوله بازکنی خانگی است. شاید استفاده از این مواد ریسک خطر به لوله های فاضلاب را داشته باشد، اما مطمئن باشید که هر نوع گرفتگی را باز می کند.
  4. استفاده از قلاب یا سیم مفتول نرم برای خالی کردن گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی
    بعد از باز کردن لوله کشی پایین سینک ظرفشویی می توانید قلاب را داخل لوله فاضلاب آشپزخانه که در دیوار قرار دارد بکنید و موی پرز یا سایر موارد که باعث گرفتگی می شود را از داخل لوله فاضلاب بیرون بکشید.
  5. جوش شیرین و سرکه
    معجزه واقعی در زمینه لوله بازکنی خانگی یعنی استفاده از جوش شیرین و سرکه است.
  6. نمک، سرکه، جوش شیرین و آب جوش

مطمئن باشید که این روش ها کامل و با تکرار چندین باره به شما ارائه می شود. شما می توانید در کمترین زمان بدون پرداخت هزینه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب خودتان را در منزل باز بکنید.باز کردن سینک ظرفشویی

روش های حرفه ای برای باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی در خانه

منظور از روش های حرفه ای یعنی کمی بیشتر از روش های معمولی در لوله بازکنی سینک ظرفشویی باید دست به کار بشوید.

  1. فنر دستی مخصوص آشپزخانه
    دلیل دسته بندی کردن فنر دستی در لوله بازکنی حرفه ای این است که روش فنر زنی باید به صورت دقیق و مرحله ای انجام بشود.
    مرحله اول این است که سر فنر را همراه عایق فنر به لوله دیواره پشت سینک ظرفشویی بکنید و اجازه ندهید که عایق وارد لوله فاضلاب بشود. یعنی با یک دست عایق را بگیرید و با دست دیگر فنر را بچرخانید. این کار سبب می شود که هر نوع گرفتگی را لایروبی بکنید و از لوله خارج بشود.
    برای برسی بهتر و دریافت بهترین خروجی از آموزش لوله بازکنی سینک ظرفشویی با فنر دستی بهتر است ویدیو زیر را برسی بکنید:

  2. باز کردن تک تک لوله های پایین سینک ظرفشویی
    در بعضی از شرایط نیاز به فنر زنی به لوله فاضلاب دیواره آشپزخانه نیست. شما می توانید تک تک لوله های پایین سینک ظرفشویی را مخصوصا لوله U شکل را باز کنید و چربی یا لجن را از لوله ها کامل خالی کنید و دوباره ببندید.
  3. استفاده از شیلنگ آب تراس
    این روش نیاز به چند کار اضافه و به دو نفر جهت کمک به شما را دارد. باید فشار آب تراس شما زیاد باشد، یعنی زمانی که تا آخر باز کردید حداقل تا یک متر فشار آب پرتاب داشته باشد. 
    شیلنگ آب را به لوله فاضلاب دیواره سینک ظرفشویی فشار دهید و تا جایی که می توان فشار دهید برود داخل. بعد از این کار دور شیلنگ را با مشمپا حتما استتار یا بپوشانید که فشار آب به بیرون از سینک ظرفشویی نیاید.
    یک نفر  نیاز دارید که با یک پارچه یا مشمپار به کفشور آشپزخانه فشار بیاورد و یک نفر دیگر به لوله فاضلاب ماشین لباسشویی یا ظرفشویی با مشمپا فشار بیاورد تا آب بیرون نریزد.
    الان می توانید آب را باز کنید و بعد از یک دقیقه مشاهده کنید که لوله فاضلاب سینک ظرفشویی به مانند روز های گذشته باز شده است.
  4. خرید دستگاه های لوله بازکن خانگی معمولی
  5. ساخت محلول شیمیایی خانگی و خالی کردن داخل سینک ظرفشوییخرید دستگاه لوله بازکنی برقی و فنری برای سینک ظرفشویی

بهترین محلول لوله بازکن سینک ظرفشویی

ما در معرفی بهترین محلول لوله بازکن سینک ظرفشویی، نمی خواهیم از مواد شیمیایی که باعث آسیب به لوله کشی و خطر تنفسی ایجاد می کنند را ارائه بکنیم. ساخت محلول های لوله بازکن خانگی به شما می تواند هم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی کمک کند و هم می تواند برای جلوگیری از رسوب بستن لوله فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در آینده کمک زیادی بکند.

ساخت محلوله لوله بازکنی با روش های زیر:

  • به مقدار نیم کلیو لیمو ترش خریداری بکنید
  • جوش شیرین و سرکه (سفید) اگر باشد
  • تاید دستی
  • آب جوش

بعد از خریداری لیمو ترش، سعی کنید آب کامل آن را با هر روشی که می توانید داخل کاسه ای بریزید. آب را از چند فیلتر رد کنید تا تفاله آب لیمو باقی نماند. جوش شیرین و سرکه را با هم مخلوط کنید و آب لیمو را جدا از این ها نگه دارید.

اگر آبی در لوله فاضلاب سینک ظرفشویی وجود دارد آن را کامل خالی کنید تا این مواد نتیجه کاملی را ارائه بکند. حال جوش شیرین و سرکه را کامل خالی کنید، پشت سر یک تاید کامل را بدون مخلوط کردن با آب داخل لوله بریزید و آب لیمو ترش را با یک کتری آب جوش مخلوط کرده و به داخل لوله فاضلاب آشپزخانه خالی بکنید.

شما می توانید یک روش شیمیایی برای باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی آشپزخانه خود را با چشمان خود مشاهده کنید. این محلول معجزه می کند و در کمتر از نیم ساعت می توانید به مانند روز های اول از سینک ظرفشویی استفاده کنید.تضمینی ترین محلول لوله بازکن سینک ظرفشویی

از سینک ظرفشویی بوی فاضلاب می آید، چیکار کنیم؟

تجربه کاری در این زمینه مشخص کرده است که اگر لوله کشی و داخل لوله کشی فاضلاب سینک ظرفشویی و آشپزخانه مشکل داشته باشد بوی نامطلوب فاضلاب انتشار می یابد.

در چه مواقعی بوی بد فاضلاب از سینک ظرفشویی آشپزخانه انتشار می شود؟

  • اگر چند روز بیرون از خانه باشید و به منزل برگردید با بوی بسیار بد فاضلاب از سینک ظرفشویی و کفشور آشپزخانه روبه رو می شوید.
  • اگر چند ساعت استفاده طولانی مدت داشته باشید و تا چندین ساعت در روز استفاده نداشته باشید
  • بعد از خالی کردن آب جوش به داخل سینک ظرفشویی
  • استفاده زیاد از مواد شوینده

توجه داشته باشید که موارد بیان شده دلیل بوی بد فاضلاب نیست! بلکه این موارد را شما مواقعی حس خواهید کرد که لوله فاضلاب شما مشکل دارد.چرا بوی بد فاضلاب انتشار میابد؟

دلیل انتشار بوی فاضلاب از سینک ظرفشویی آشپزخانه چیست؟
  1. گاز چاه فاضلاب یا اگوی شهری
    از گاز فاضلاب باید جدا بترسید، چون بنا به تشخیص اکثر دکتر های ریوی، دلیل اصلی مرگ و گاز گرفتگی خاموش در منزل، گاز فاضلاب است.
    دلیل انشار این گاز چیست؟
    تجزیه شدن باکتری ها در چاه فاضلاب یا داخل لوله فاضلاب به مرور زمان باعث ایجاد گاز فاضلابی می شود. این گاز ها معمولا در طبقات همکف بیشتر از سایر طبقات ایجاد می شود، اگر شما در طبقه چهارم هستید با بوی بد فاضلاب گاز فاضلاب روبه رو هستید. یا اصلا چاه فاضلاب ندارید و بوی گاز فاضلاب انشار می شود، حتما لوله های فاضلاب شما دچار مشکل شده اند
  2. لجن شدن یا فاسد شدن پس مانده مواد غذایی در داخل لوله فاضلاب
    اگر داخل لوله فاضلاب شما تا لوله فاضلاب اصلی ساختمان شیب کمی داشته باشد و باعث جمع شدن اضافه مواد غذایی داخل لوله بشود. این مواد غذایی یا سایر موارد در گذر زمان فاسد می شوند و تبدیل به لجن تازه ای می شوند که باعث انتشار بوی بد فاضلاب به محیط خانه می شود.
    حتی برای بعضی از موارد شیب لوله کشی مناسب است، اما با گذشت زمان رسوب و جرم لوله فاضلاب اجازه خروج پس مانده مواد غذایی را به چاه فاضلاب نمی دهند و تشکیل لجن داخل لوله فاضلاب می کنند.
  3. پر شدن چاه فاضلاب
    پر شدن چاه فاضلاب مشکلی است که اکثرا طبقات همکف و اول با مشکل بوی بد فاضلاب و کاهش سرعت تخلیه لوله های فاضلاب منازل خود هستند.
  4. کم شدن قطر لوله فاضلاب اصلی
    قطر لوله فاضلاب به دلایل مختلف با جرم و رسوب بستن لوله فاضلاب کاهش می یابد و با جمع شدن چربی و سایر موارد باعث انتشار بوی بد فاضلاب به داخل منازل می شود
  5. گرفتگی لوله تخلیه گاز چاه

    چاه فاضلاب گاز مخصوص و خطرناکی دارد که به مرور استفاده ساکنین و ریختن آب یا لجن به چاه فاضلاب از طریق لوله تخلیه گاز چاه فاضلاب خارج می شود. مشاهده می شود که در بعضی از مواقع پرندگان یا موش به دلیل سردی هوا در پشت بام نزدیک این لوله می شوند. گاز گرفتگی باعث مرگ این پرندگان می شود و به داخل لوله تخلیه گاز چاه فاضلاب پرت می شوند.

    این تازه شروع مشکل است و گازی که باید از لوله تخلیه خارج بشود از لوله های فاضلابی به منازل برگشت داده می شود.

بهترین و باکیفیت ترین آموزش های لوله بازکنی را خدمت شما ارائه می کنیم. در این بخش می توانید از ویدیو زیر روش لوله بازکنی سینک ظرفشویی با محلول های جوش شیرین، سرکه و نوشابه را در 3 دقیقه مشاهده کنید.

رفع بوی بد سینک ظرفشویی با چند روش مطمئن

توجه داشته باشید که ما موارد مهم و تضمینی را در این بخش نام می بریم، اگر شما با انجام این موارد دوباره با بوی بد فاضلاب روبه رو شدید، با نزدیک ترین لوله بازکنی جنت آباد تهران تماس بگیرید. 09198806367

  1. در قدم اول نیاز به هیچ مواد شیمیایی و غیره ای نیست، شما می توانید لوله کشی پایین سینک ظرفشویی مخصوصا فیلتر های پایین سینک ظرفشویی را باز کرده و شستشو بدهید و باز ببنید.
  2. استفاده از جوش شیرین، تاید و سرکه
    لایه های داخلی قطر لوله فاضلاب جرم و رسوب می بندد و در گذر زمان این مشکل باعث انتشار بوی بد به داخل آشپزخانه می شود.
    ما می خواهیم این لایه ها را به صورت کامل لایروبی کنیم، به مقدار یک یا دو فنجان جوش شیرین و سرکه را داخل لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بریزید. بعد از نیم ساعت یا 40 دقیقه یک کیسه تاید کامل را به همراه آب جوش به داخل سینک ظرفشویی خالی کنید تا جرم هایی که جوش شیرین و سرکه از لایه های لوله خالی کرده است را کامل شستشو بدهید.
  3. نمک و یخ
    یخ برای خوش بو کردن لوله سینک ظرفشویی و نمک برای لایروبی لجن لوله فاضلاب سینک  ظرفشویی استفاده می شود. بعد از خالی کردن این موارد به مدت یک ساعت تحمل کنید و دوباره آب جوش را داخل لوله فاضلاب خالی بکنید.
  4. فنر دستی
    اگر جرم و رسوب به طریقی باشد که با فنر دستی تراش بدهید می شود با این مورد نیز مشکل را کامل باز کرد.روش صحیح فنر زنی

لوله بازکنی سینک ظرفشویی دو قلو

سینک ظرفشویی دو قلو امروزه بیشتر از لوله های پایین خود دچار گرفتگی می شود، چرا؟

  1. پیچیدگی لوله کشی پایین سینک ظرفشویی
  2. وصل شدن لوله فاضلاب های ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی
  3. استفاده از فیلتر های زیاد برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب اصلی آشپزخانه
  4. مشکل شیب لوله تخلیه سینک به لوله فاضلاب دیواره آشپزخانه

جدا از دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی دوقلو ما می خواهیم مشتریان این سایت در کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه گرفتگی سینک خود را باز بکنند. اگر وقت خدمات فنی و تجهیزات این خدمات را دارید ما روش های تضمنی را برای باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی ارائه می کنیم.

  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی دو قلو با نوشابه و پودر صابون
  • استفاده از قلاب های مشکل گشا
  • تمیز کردن سیفون سینک ظرفشویی
  • با سیم چند سانتی از خود سینک لجن و مو های پرز شده سینک را خارج کنید
  • نمک، دارچین و پودر زنجبیل

اگر توانایی این کار را ندارید یا با اجرای این نکات باز با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی دوقلو روبه رو هستید، با نزدیک ترین لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.
09198806367

هواگیری سینک ظرفشویی چه کمکی می کند؟

هواگیری لوله های پایین سینک ظرفشویی برای رفع مشکل چکه آب از لوله کشی پایین سینک ظرفشویی و رفع صدای نامطلوب از لوله کشی سینک ظرفشویی ارائه می شود.

بایستی لوله های پایین سینک ظرفشویی را کامل باز کنیم و لوله P و U شکل را به صورت کامل شستشو داده و دوباره با عایق های مناسب نصب بکنیم. اگر شما خودتان این کار را می کنید و دوباره با چکه آب پایین سینک ظرفشویی روبه رو هستید از لوله بازکن های متخصص لوله بازکنی آشپزخانه این سایت کمک بگیرید.

اگر یک دقیقه زمان بگذارید و ویدیو زیر را برسی کنید، می توانید آموزش کامل لوله بازکنی سینک ظرفشویی را با جوش شیرین و سرکه مشاهده نمایید.

لوله بازکنی سینک ظرفشویی با سایت برادران جعفری

این سایت به غیر از آموزش لوله بازکنی سینک ظرفشویی، برای مشتریان ساکن مناطق استان تهران سرویسکار لوله بازکن آشپزخانه نیز ارسال می کند.

  • گرفتگی سینک ظرفشویی را چیکار کنیم؟
  • آب از سینک ظرفشویی پایین نمیرود
  • دلیل برگشت آب در بعضی از مواقع به سینک ظرفشویی چیست؟

و خیلی از موارد دیگر که مشتری برای رفع این نوع مشکل ها به متخصص لوله بازکن نیاز دارد، خدمات رسانی لوله بازکنی شبانه روزی سینک ظرفشویی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بهترین متخصص لوله بازکن را دریافت بکنید.

سایت لوله بازکنی Lolehbazkonii.com در استان تهران بیش از 4 هزار لوله بازکن با بیش از 30 دفتر کاری ثابت در سراسر تهران امادگی ارائه خدمات لوله بازکنی را دارند.سایت لوله بازکنی برادران جعفری

قیمت لوله بازکنی سینک ظرفشویی چگونه است؟

هزینه یا قیمت فنر زنی سینک ظرفشویی با شرایط مختلف چگونه است؟ هزینه های لوله بازکنی سینک ظرفشویی در سال 1403 با چه نرخی ارائه می شود؟

قیمت لوله بازکنی سینک ظرفشویی بین 200 هزار تا یک میلیون و پانصد هزار تومان با نرخ اتحادیه ارائه می شود. کف هزینه برای گرفتگی لوله های فاضلابی که مشکل ملایم یا معمولی دارند انجام  می شود.

مشکل سخت و قیمت بالا در چه شرایطی است؟
رسوب، جرم، چربی بیش از اندازه داخل لوله فاضلاب سینک ظرفشویی باعث افزایش قیمت لوله بازکنی می شود که این هزینه تا 2500 هزار تومان است.

نتیجه توضیحات

اگر آب سینک یا هر یک از لوله های فاضلاب آشپزخانه پایین نرفت و نیاز به لوله بازکن متخصص در استان تهران برای باز کردن گرفتگی فاضلاب سینک ظرفشویی داشتید، می توانید از سرویسکاران این سایت استفاده بکنید.

  • لوله بازکنی شبانه روزی سینک ظرفشویی در سراسر تهران
  • لوله بازکنی ارزان قیمت سینک ظرفشویی در تهران
  • فنر زنی و لوله بازکنی سینک ظرفشویی به صورت بهداشتی در تهران

بهداشت کار، خوش قولی و قیمت مناسب در لوله بازکنی آشپزخانه و سایر لوله های فاضلاب باعث افزایش اعتماد مشتریان شده است.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

14 پاسخ

  1. آقا عرض سلام و خسته نباشید داریم خدمتتون
    ما دیروز سینک ظرفشویی مون گرفته بود و بوی بدی هم میداد ومن یک لوله بازکن اسیدی ریختم داخل سینک و تقریبا باز شد و اب پایین میرفت
    ولی الان حالا دوباره گرفته و بوشم شدید تر شده میخاستم ببینم مشکل چی هست؟
    و اینکه آیا امکانش هست یه سرویسکار بفرستید بیاد و فنر بزنه واقعا خسته شدیم از این گرفتگی های پی در پی.. معذرت میخام یکم طولانی شد ولی لطفا جواب بدین
    با تشکر 🙏🏿

    1. سلام اسید بسیار اشتباه است که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده بشود
      این روش های برای رفع بوی بد فاضلاب بهترین گزینه است:
      آب داغ و صابون ظرفشویی
      با اجازه دادن به یک سینک پر از آب گرم و صابون در حین کار از زباله شروع کنید. این اولین قدم است و ممکن است این کار را انجام دهد!

      یک درپوش داخل سینک قرار دهید و آن را با چند اینچ آب داغ پر کنید.
      یک قطره صابون ظرفشویی اضافه کنید.
      دستگاه دفع را روشن کنید و سینک را از برق بکشید تا آب از آن عبور کند. (این با اجرای ساده شیر آب مانند ما متفاوت است زیرا دفع در واقع با آب پر می شود.
      اگر گمان می‌کنید که مقصر بدبو واقعاً دفع زباله است، ما با چند نکته دیگر برای تازه کردن زباله‌ها به طور خاص به شما کمک می‌کنیم

      تکه های یخ، نمک درشت و پوست لیمو
      اگر هنوز بوی بدی به مشامتان می رسد، قدم بعدی این است که مطمئن شوید تیغه های دفع کننده تمیز و عاری از ذرات غذای مزه دار هستند. همانطور که خوانندگان ما به ما گفته اند، ترکیب تکه های یخ، نمک درشت و لیمو یک شگفتی تمیزکننده سه پانچ است.

      چند تکه یخ و یک مشت نمک کوشر را در محل دفع بریزید. (یخ کمک می کند تا غذا از آسیاب جدا شود در حالی که نمک کناره ها را می مالد.)
      این کار را با یک دور دیگر تکه های یخ و نمک کوشر تکرار کنید.
      برای طراوت بیشتر، چند پوست لیمو را در محل نگهداری خرد کنید.
      تکه های یخ سرکه و لیمو
      میانبر تمیز کردن؟ قاچ های لیمو را در سرکه سفید منجمد کنید و سپس آن را در دور ریختن خرد کنید! در اینجا نحوه انجام این کار به راحتی آورده شده است:

      یک لیمو را به قاچ های کوچک (به اندازه یک چهارم) برش دهید و در فنجان های مافین قرار دهید.
      سرکه سفید مقطر را داخل فنجان ها بریزید.
      اجازه دهید مکعب ها یک شب در فریزر قرار گیرند.
      مکعب ها را از سینی بیرون بیاورید و چند عدد را در قسمت پایین بریزید.
      جریان کم آب را اجرا کنید و کلید را بچرخانید.
      آب جوش
      قدرت ساده آب گرم را نباید دست کم گرفت. اگر فقط برای چیزی آب جوشانده اید – مثلاً کمی پاستا یا یک قابلمه چای – اجازه ندهید روی اجاق خنک شود. در عوض، آن را در سینک بریزید. این ممکن است برای مراقبت از بوی خفیف زهکشی کافی باشد (به ویژه در لوله های قدیمی و ضعیف تر). اگر نه، به پایین آوردن این لیست ادامه دهید تا قدرت تمیز کردن را تقویت کنید، اما همانطور که متوجه خواهید شد، هر نکته در این لیست با یک شستشوی خوب آب گرم به پایان می رسد!

      جوش شیرین، سرکه و آب جوش
      محبوب ترین ترفند در بین خوانندگان Kitchn برای خلاص شدن از شر بوی بد فاضلاب سینک؟ مخلوط جوش شیرین و جوش شیرین و سرکه که با آب بسیار داغ شسته شده است. در اینجا نحوه استفاده حداکثری از این معجون پاک کننده طبیعی آورده شده است:

      یک فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید.
      بگذارید 15 دقیقه بماند (آب نریزید).
      1/4 تا 1/2 فنجان سرکه سفید را پایین بریزید.
      حباب ها را تماشا کنید، صدای وزیدن و صدا را بشنوید و بگذارید 15 دقیقه دیگر بماند.
      آب گرم اجرا کنید. (هرچه آب گرمتر باشد، باکتری های بیشتری را از بین می برد، بنابراین توصیه می کنیم از یک کتری بزرگ پر از آب جوش استفاده کنید.)
      برای رفع بوی بد فاضلاب از لوله کشی این بهترین راهه و این روش ها می تواند برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب کمک زیادی بکند
      اگر شما نتوانستید با این روش ها بوی بد فاضلاب را از لوله کشی رفع کنید با پشتیبانی سایت لوله بازکنی ما تماس بگیرید

  2. ببخشید ما سینک ظرفشویی مون خیلی بوی بدی میده هیچ گرفتگی نداره فقط مشکلمون همین بو هست که واقعا آزار دهندست میخاستم ببینم راه حلی دارین برای رفع مشکل؟

    1. سلام بله
      اگه این محتوا رو کامل برسی می کردید می تونستید راه های اصلی رفع بوی بد فاضلاب از سینک ظرفشویی رو بدونید
      چگونه از شر بوی بد فاضلاب سینک خلاص شویم؟
      در حین استفاده از سطل زباله یا صافی سینک، اغلب در سخت‌تر کردن سینک آشپزخانه کوشا هستیم. مطمئناً ضایعات مواد غذایی، گریس و چندین ماده بدبو دیگر، فاضلاب سینک را مسدود می کند. متأسفانه، صبح روز بعد از خواب بیدار شدیم و متوجه شدیم که یک لوله فاضلاب مسدود شده با ذرات مواد غذایی که منجر به بیرون آمدن بوی بد از سینک آشپزخانه شده بود. چندش آور! اما حالا چی؟

      دریچه های سیاه روی سینک ظرفشویی باعث جمع شدن غذای فاسد در حین استفاده از آن می شود. به این دلیل که مدتی است به درستی تمیز نشده است، احتمال زیادی وجود دارد که فاضلاب سینک آشپزخانه شما بو می دهد. بنابراین، بهتر است اگر برایتان مهم نیست که صابون ظرفشویی و اسفنج را بردارید و به سرعت سینک ظرفشویی را بشویید تا ذرات غذا و بوی بد آن از بین برود. می‌توانید با استفاده از کف صابون و برس اسکراب، لبه‌های سیاه را روی لوله‌های فاضلاب بدبو خراش دهید.

      علاوه بر این، راه های آسان زیادی برای تمیز کردن سینک بدبوی خانه شما وجود دارد. در این راهنما، ما به شما کمک می کنیم تا سینک ظرفشویی و فاضلاب های بدبو را تمیز کنید.

  3. سپاسگزار و قدر دان شما هستم دیشب نصف شبی لوله آشپزخونمون گرفته بود زنگ زدم و درخواست لوله بازکن کردم و نیم ساعته اومد و به دادمون رسید کل آشپزخونه رو آب برداشته بود و کم مونده بود زندگیمون به فنا بره ولی سرویسکار متخصص شما کارش رو خیلی حرفه ای بلد بود و یک دنیا ممنونم ازشون خواستم از این طریق هم ازتون تشکر کنم و خدا قوت بگم به شما و پرسنل کار بلدتون.

    1. سلام بله حرفه نداره واقعا استفاده از جوش شیرین از نکته های مهم رفع گرفتگی و رفع بوی بد فاضلاب از سینک ظرفشویی است
      شما می توانید این بخش از آموزش های لوله بازکنی سینک ظرفشویی را در بخش دیدگاه مطالعه بکنید

      برخی از خوانندگان سوگند یاد می‌کنند که افزودن نمک درشت به ترکیب آزمایش شده و واقعی جوش شیرین و سرکه، سایش بیشتری را برای شکستن گنک ایجاد می‌کند. در اینجا نحوه انجام کار آمده است:

      1/2 فنجان نمک درشت را در آبکش بریزید.
      بعد، 1/2 فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید.
      در نهایت ۱ فنجان سرکه را در آبکش بریزید.
      زهکش را بپوشانید تا حباب ها فقط در زهکش کار کنند (حدود 30 ثانیه طول می کشد).
      یک کتری آب جوش بریزید تا همه آن بیرون بیاید و نمک باقی مانده را حل کنید.
      جوش شیرین، آب لیمو و آب جوش
      مانند سرکه، آب لیمو نیز در تماس با جوش شیرین واکنش حباب ایجاد می کند. به اندازه سرکه مقرون به صرفه نیست (بدون زباله، در واقع باید یک لیمو را آب کنید، زیرا نمی توانید یک قاچ از قبل آب شده و پوست گرفته شده را آسیاب کنید)، اما بوی بسیار بهتری دارد!

      یک فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید.
      بگذارید 15 دقیقه بماند (آب نریزید).
      1/4 تا 1/2 فنجان آب لیمو را بریزید.
      حباب ها را تماشا کنید، صدای وزیدن و صدا را بشنوید و بگذارید 15 دقیقه دیگر بماند.
      آب گرم اجرا کنید. (هرچه آب گرمتر باشد، باکتری های بیشتری را از بین می برد، بنابراین توصیه می کنیم از یک کتری بزرگ پر از آب جوش استفاده کنید.)

      جوش شیرین، اسانس و آب جوش
      اگر بعد از مواجهه با بوی وحشتناک تنها چیزی که می خواهید این است که بویی واقعاً عالی را بو کنید، چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را بعد از پاکسازی جوش شیرین داخل آبکش بریزید .

      در حدود نصف فنجان جوش شیرین بریزید
      سپس، چند قطره از روغن‌های ضروری را بچکانید – اکالیپتوس، درخت چای و نعناع مورد علاقه من هستند.
      بگذارید یک ساعت یا بیشتر بماند یا اگر دوست دارید یک شب بماند
      در نهایت با آب داغ در حال جوش بشویید.

      سرکه داغ و جوش شیرین
      دفعه بعد که قهوه ساز خود را تمیز کردید ، تمام آن سرکه داغ را تغییر دهید و از آن برای رفع بوی بد آب استفاده کنید! این روش نمی تواند ساده تر باشد:

      یک فنجان جوش شیرین را در آبکش اضافه کنید.
      سرکه داغ باقی مانده از تمیز کردن قهوه ساز خود را بریزید.
      وویلا! شما اکنون یک زهکشی بدون بو دارید.

    1. سلام کامل ترین توضیحات را خدمت شما ارائه می کنیم

      1- نحوه تمیز کردن سینک استیل ضد زنگ
      شما واقعاً فقط به مقداری جوش شیرین و صابون ظرفشویی نیاز دارید. (جوش شیرین ساینده خفیفی است، بنابراین به تجزیه ذرات غذا بدون آسیب رساندن به سطح سینک کمک می کند.) همچنین می توانید سینک خود را با آب و کمی سفید کننده ضد عفونی کنید ، اما ما متوجه می شویم که سفید کننده در آشپزخانه مناسب نیست. هر کس. اگر سینک شما مینا یا چینی است ، متوجه شده ایم که این مواد مانند جادو عمل می کنند.
      2. نحوه تمیز کردن شیر آب و نازل اسپری آشپزخانه
      رسوبات آب سخت می توانند ایجاد شده و شروع به مسدود شدن سوراخ های شیر آب و آن نازل اسپری بیرون شونده کنند. خیساندن سرها در سرکه (اجازه دهید تا زمانی که شما می روید کار دیگری انجام دهید!) این کار را انجام می دهد. و اگر نیاز به صیقل دادن سطح روی شیر آب دارید، از یک تکه کاغذ مومی استفاده کنید – لکه‌ها را صاف می‌کند و به دفع لکه‌های آب در آینده کمک می‌کند.

      3. چگونه گرفتگی فاضلاب سینک خود را باز کنیم
      می توانید دفعه بعد که فاضلاب شما مسدود می شود به فروشگاه بروید تا پاک کننده مخصوص بخرید. یا می توانید با چیزهایی که از قبل در دست دارید، پاک کننده خود را بسازید. شما فقط به مقداری جوش شیرین، آب لیمو و یک کتاب خوب برای خواندن نیاز دارید، در حالی که منتظر هستید تا زهکشی خود مسدود شود. با توجه به ارزش آن، ما این چوب های تخلیه را دوست داریم تا به جلوگیری از گرفتگی در آینده کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *