رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

فهرست مطالب

لوله بازکنی شهرک غرب

اگر نیاز به لوله بازکن و چاه بازکنی فوری و تضمینی در منطقه شهرک غرب دارید همین الان با ما تماس بگیرید
 لوله بازکنی توالت فرنگی ، لوله بازکنی توالت ایرانی ، لوله بازکنی سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی کفشور حمام ، لوله بازکنی آشپزخانه ، لوله بازکنی کفشور پارکینگ ، لوله بازکنی لوله فاضلابی ، لوله بازکنی کم هزینه در سراسر مناطق شهرک غرب ارائه می شود .

خدمات لوله بازکنی 15 دقیقه ، لوله بازکنی با ارائه فاکتور در شهرک غرب

لوله بازکنی سریع
لوله بازکنی برادران جعفری در کمترین زمان بهترین کار را برای شما عزیزان در تمام مناطق تهران ، مخصوصا در شهرک غرب انجام می دهد.

شرکت لوله بازکنی در شهرک غرب

اگر به هر دلیلی با گرفتگی لوله توالت ، گرفتگی لوله کفشور حمام ، گرفتگی لوله سینک ظرفشویی ، گرفتگی لوله کفشور پشت بام ، گرفتگی کفشور پارکینگ و دیگر لوله های فاضلابی در منطقه شهرک غرب رو به رو شدید می توانید با شرکت برادران جعفری در خود این منطقه تماس بگیرید .
باز کردن هر گرفتگی لوله ای با فنر و دستگاه های مناسب و بهداشتی انجام می شود ، به شرکت چاه بازکنی و لوله بازکنی ارزان قیمت با پوشش سراسر و حومه در شهرک غرب اعتماد نمایید .

لوله-بازکنی-در-منطقه-شهرک-غرب
لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت در منطقه غرب تهران

لوله بازکنی در منطقه شهرک غرب

لوله بازکنی با بازدید رایگان در منطقه شهرک غرب به صورت شبانه روزی انجام می شود ، اگر با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای رفع گرفتگی و تخلیه چاه تماس می گیرید لطفا توجه نمایید که هزینه این شرکت با صنف کار اصلی شرکت لوله بازکنی یکی می باشد و با هزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان لوله بازکنی انجام می دهیم .

چاه-بازکنی-شهرک-غرب
چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت در منطقه شهرک غرب

چاه بازکن در شهرک غرب

ارسال چاه بازکن فوری و تضمینی در شهرک غرب ، باز کردن انواع لوله فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت در شهرک منطقه با شرکت همیشه آماده ارسال سرویسکار لوله بازکنی برادران جعفری انجام می شود .
چاه بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه و چاه بازکنی لوله فاضلاب در بخش سرویس بهداشتی را به شرکت همیشه آنلاین با پوشش سراسری و شبانه روزی سراسر تهران تماس بگیرید .

رفع-انسداد-لوله-سینک-ظرفشویی
رفع انسداد و رفع بوی بد از سینک ظرفشویی در منطقه شهرک غرب

رفع انسداد لوله سینک ظرفشویی در شهرک غرب

چگونه از گرفتگی لوله سینک ظرفشویی با ریختن آب نمک و آب سرکه سفید جلوگیری نماییم ؟ شما عزیزان در منزل می توانید از گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و بالا زدن بوی نامطلوب آن از لوله های فاضلابی با ریختن ماهیانه آب نمک و آب سرکه سفید داخل لوله پایین سینک ظرفشویی و دستشویی خود از رسوب گیری داخل لوله که باعث گرفتگی و بوی بد می شود جلوگیری نمایید .
رفع انسداد لوله سینک ظرفشویی به چه دستگاهی در شرکت لوله بازکنی شهرک غرب انجام می شود ؟ برای از بین بردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی به صورت کاملا بهداشتی و تضمینی از دستگاه چاه بازکنی تراکم هوا و دستگاه لوله بازکنی فنر مته ای به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهیم .

هر نوع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی یا لوله سینک دستشویی دارید برای رفع گرفتگی فوری در منطقه با شرکت لوله بازکنی منطقه شهرک غرب شبانه روزی می توانید تماس بگیرید .

خدمات فنی برادران جعفری در شهرک غرب شامل: 

1-لوله بازکنی شهرک غرب

مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کند . لوله بازکنی منطقه شما با بهترین تکنسین های باتجربه در کمتر از چند دقیقه ارائه می شود .

حفر چاه فوری
خدمات چاه کنی شهرک غرب

مخصوص لوله بازکنی شهرک غرب 

لوله بازکنی شامل بازکردن لوله های سرویس بهداشتی، سینک ظرف شویی، لوله حمام، لوله حیاط و غیره با سرویسکاران متخصص می باشد . خدمات لوله بازکنی در این منطقه به صورت شبانه روزی و بدون کثیف کاری انجام می شود .

لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی شهرک غرب

مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران ارائه خدمات می کند . رفع گرفتگی توالت فرنگی شهرک غرب ، رفع گرفتگی توالت ایرانی شهرک غرب ، رفع گرفتگی با دستگاه فنر برقی در شهرک غرب ، رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب شهرک غرب . رفع گرفتگی لوله فاضلابی شهرک غرب تضمینی و ارزان قیمت می باشد .

بیرون کشیدن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب در لوله بازکنی شهرک غرب 

یکی از اصلی ترین دلیل نگرانی مردم عزیز ایران بعد از افتادن اشیاء قیمتی یا غیره داخل لوله می باشند . مؤسسه فنی شرکت ما در لوله بازکنی شهرک غرب با کمترین هزینه اشیاء قیمتی شما را از لوله و چاه فاضلاب بیرون می کشند .
شماره تماس چاه بازکنی در شهرک غرب : 09190596238

روال کار خدمات فنی لوله بازکنی شهرک غرب

در اولین مرحله کاری اگر لوله شما دچار گرفتگی، نشتی یا برگشت بوی بد فاضلاب از چاه به منزل شد شما در هر بازه زمانی میتوانید با ما تماس بگیرید.

در مرحله دوم بعد از تماس شما با منشی فنی شرکت ما ثبت آدرس و مشخصات لوله شما را ثبت میکند.

سومین مرحله منشی شرکت آدرس را به نزدیک ترین سرویسکار منطقه شما ابلاغ می کند.

در چهارمین مرحله بعد از دریافت آدرس سرویسکار با رعایت پرتوکل های بهداشتی در بازه زمانی زیر 20 دقیقه خدمت شما میرسد و بعد از تشخیص نوع گرفتگی لوله با دستگاه المانی سه نوع نتیجه وجود دارد:

اولین نتیجه این است که ممکن است چاه شما پر شده باشد در صورت پر شدن باز با تماس با خدمات فنی تخلیه چاه شرکت ما مشگل شما حل میشود.

دومین نتیجه اگر لوله های شما وصل اگوی شهری یا فاضلاب شهری باشد امکان بسته شدن مسیر فاضلاب به علت تراکم ان وجود دارد.

سومین نتیجه که اکثر مردم دچار این مشگل میشوند گرفتگی لوله میباشد در این حالت ممکن است جسمی داخل لوله گیر کرده باشد یا لوله باتوجه به افزایش رسوبات پی در پی چربی ها و مواد شوینده دچار بسته شدن کامل لوله میشود و ما در هر دو حالت برای حل مشگل شما با دستگاه های پیشرفته امادگی کامل را داریم.

لوله بازکنی
لوله بازکنی شهرک غرب

✓ خیلی خیلی مهم✓::

خدمات ما در غرب تهران بزرگ مخصوصا در شهرک غرب به علت تراکم مشتریان به صورت 24 ساعته میباشد و بدون تعطیلی زیر 20 دقیقه برای شما خدمات رسانی میکنیم . خدمات تخلیه چاه و حفر چاه را با بهترین سرویسکاران انجام می شود .


رفع گرفتگی فوری و زیر قیمت همکاران در لوله بازکنی شهرک غرب

در هر نقطه از تهران بزرگ قرار دارید اگر لوله شما دچار گرفتگی شده است یا اگر اشیا قیمتی در داخل آن گیر کرده است فقط با ما تماس بگیرین به دلیل افزایش روز مره سرویسکاران و کمک در اشتغال کار برای هم وطن خود با ما تماس بگیرین و شرکت ما در کمتر از 20 دقیقه خدمت شما سرویسکار اراعه می کند.

لوله بازکنی ارزان قیمت

قیمت لوله بازکنی شهرک غرب کاملا قانونی و زیر نظر اتحادیه کشوری می باشد . ارائه قیمت لوله بازکنی شهرک غرب زیر قیمت همکاران به صورت پشتیبانی دائمی می باشد .
لوله بازکنی توالت فرنگی
لوله  بازکنی فوری منطقه شما
رفع گرفتگی شهرک غرب
لوله بازکنی شبانه روزی
لوله بازکنی لوله حمام ، لوله بازکنی کفشور پارکین شهرک غرب
چاه بازکنی شهرک غرب
لوله بازکنی بدون کثیف کاری و خرابکاری
لوله بازکنی با ارائه فاکتور رسمی
رفع گرفتگی تضمینی با سرویسکاران مجرب مؤسسه لوله بازکنی شهرک غرب

لوله بازکنی تخلیه چاه شهرک غرب

اگر در منطقه شهرک و غرب و حومه این منطقه نیاز به تخلیه چاه فاضلاب یا پمپاژ آب از چاه ، پمپاژ آب از استخر و دیگر خدمات فاضلابی دارید همین الان می توانید با شرکت همیشه آنلاین برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .
تخلیه چاه فوری با ارسال کمتر از نیم ساعته در منطقه شهرک غرب با ما انجام می شود .

لوله بازکنی لوله آشپزخانه

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه فوری و تضمینی می باشد ، سرویسکاران حرفه ای مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری آمادگی ارائه خدمات لوله بازکنی فوری در منطقه شما می باشیم . چاه بازکنی لوله آشپزخانه شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی ارزان و تضمینی می باشد .

چاه بازکنی فوری و تضمینی منطقه خودتان را با یک تماس دریافت بکنید .


انواع فنر و دستگاه های برقی برای باز کردن لوله در شهرک غرب

برای باز کردن عنواع لوله ( لوله توالت فرنگی و معمولی، لوله حمام، لوله حیاط، لوله سینک ظرف شویی و…) از روش های مختلفی استفاده میشود تا لوله باز شود.

لوله بازکنی با دستگاه برقی در شهرک غرب

از این نوع  دستگاه در باز کردن لوله های رسوب دار ظربه ای همانند لوله های توالت و حمام استفاده میشود.

در استفاده از این دستگاه دو جزع اصلی وجود دارد اولین مورد دستگاه ( دستگاه چهارپایه، دستگاه موشکی،  دسگاه ظربه ای ) دستگاهی که با برق تک فاز کار میکند و هیچ آسیبی به برق ساختمان نمیرساند و دومین مورد فنر ها محسوب میشوند و چند نوع فنر برای گرفتگی های مختلف وجود دارد که عبارت اند از (فنر معمولی، فنر فولادی، فنر سر الماسی، فنر دور تراش، فنر ظربه ای. فشنگی و فنر آهن ربایی ) در کار ما و در شرکت ما موجود است.

این دستگاه تنظیم نیرو دارد و با توجه به نوع جنس لوله تنظیم میشود تا آسیبی به لوله نزند و به صورت چرخشی داخل لوله کار میکند تا لوله را کاملا باز کند.

لوله بازکنی با دستگاه پمپ هوادر شهرک غرب

در این روش با دستگاه پمپی که شرکت ما در اختیار دارد توانایی این را داشته است که لوله های با قطر بالا که فنر ها قادر به بازکردن آنها نیستن با دستگاه پمپ هوا لوله را باز بکنیم.

این دستگاه برای لوله های وصل شده به سپتیک که قطر زیادی دارند و لوله های خروجی مادری ساختمان که به چاه یا فاضلاب شهری وصل میشود را باز بکند.

این دستگاه لوله بازکنی قوی دارای قابلیت های فراوانی هست و یکی از این قابلیت ها تنظیم نیرو یا هوای فشاری بر روی باز کردن لوله است.

در کنار این دستگاه یک دستگاه تنظیم فشار هوا وصل میشود به علت تنظیم فشار آن بر روی لوله.

دستگاه فشار سنج برای پمپ هوا
با این سرعت سنج هوا قادریم که سرعت پمپ هوا را نسبت به لوله کنترل کنیم

با توجه به سرعت بالای این پمپ باید نسبت به ضخامت لوله و قطر و طول ان سرعت هوای ان را تنظیم کرد تا آسیبی به لوله یا تجهیزات ساختمان وارد نکند.


لوله بازکنی با دستگاه سه نظام فشنگی در شهرک غرب

این دستگاه با قدرت بالا بهترین دستگاه لوله بازکنی شرکتی شناخته شده است. به علت سنگینی بالا دارای چهار چرخ می باشد که آن جا به جا شود.

دستگاه سه نظام فوق قوی
این دستگاه از شرکت ژاپنی
کاترپیلار وارد شده 

خدمات فنی برادران جعفری به  علت سابقه فراوان توانسته است بهترین دستگاه ها را برای شما عزیزان فراهم بکند.

این دستگاه لوله بازکنی دارای قدرت  کاری بالایی است که میتواند سخت ترین لوله ها را ماننده لوله ( لوله پر شده از سیمان، لوله هایی که دارای محور چهار راه بسته شده که بر هم دیگر وصل هستند ، لوله های فاضلاب چدنی سر کاسه دار و…)✓ و تمامی لوله های سخت را به بهترین طریق و اسانترین و ملایم ترین روش باز میکند.


لوله بازکنی با مواد شیمیایی در شهرک غرب

خدمات شرکت ما توانسته است که در هر صورت گرفتگی لوله شما را باز بکند. 

در روش شیمیایی انواع سوالاتی به ذهن شما عزیزان میرسد ماننده:

1-آیا این روش آسیب به انسان میرساند؟

2-ایا این روش آسیبی به تجهیزات لوله کشی ساختمان میرساند؟

3-ایا با این روش کار ما حل میشود؟

و…

1- (( خدمات فنی لوله بازکنی برادران جعفری به علت اولین الویت سابقه کار بعد دارای اشنایی با مواد های شیمیایی بهترین نوع و بی ضرر ترین نوع مواد را  ( خود شرکت) ساخته است که با اعتماد میتوان گفت که هیچ آسیبی به انسان نمیرساند و امتحان شده است که در طول مدت 10سال پی در پی میباشد که از ان در حال استفاده است))

2-  (( جواب شما به یقین منفی میباشد لوله بازکنی هز این طریق به صورتی است که اگر قادر باشد لوله را باز میکند و وارد چاه میشود و در غیر این صورت در طول یک ساعت تبدیل به اب شده است که هیچ اسیبی نمیرساند این مواد که بوی سرکه مانند میدهد.))

3- (( اکثریت مشتریان این سوال را از ما می کنند. و جواب ما این است این روش در مواقع ضروری و در صورت نبود دستگاه های لوله بازکنی و شل بودن زانویی هایه لوله و کم بودن نوع گرفتگی لوله استفاده میشود مثلا اگر لوله شما با سیمان پر شده باشد این روش کارساز نمیباشد فقط این روش برای لوله های جزعی استفاده میشود.))

لوله بازکنی شبانه روزی و تضمینی شهرک غرب

در هر ساعتی از شبانه روز اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب بشوید بدون نگرانی با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تهران تماس بگیرید . ارائه خدمات لوله بازکنی منطقه شما و مشاوره لوله بازکنی فوری به صورت شبانه روزی و در کمتر از 20 دقیقه به سراسر تهران می باشد .


جهت دریافت بهترین سرویسکاران در کمتر از 15 دقیقه با ما تماس بگیرید .

 09190596238

09195119784

 09194104643

09920133963

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

248 پاسخ

  1. ممنون تشکر میکنم خدمت شما برادر عزیز کار شما هیچ عیب و ایرادی نداشت واقعا من هیچ ایرادی توی کار ندیدم واقعا خسته نباشید ارض می کنم

  2. سلام توالت ما گرفته بود اب زده بود بالا یه وضعیت بدی بود فکر نمی کردم تو این وضعیت کرونایی بیاید برای لوله بازکنی ولی بعداز اینکه زنگ زدم یکی رو فرستادید اومد مشکل رو حل کرد.
    واقعا ازتون تشکر میکنم ازتون گرم.

  3. سلام لوله بازکنی شبانه روزی شما ساعت ۳ بامدادهم میان ؟
    من تا۱۲سرکارهستم تا بیام خونه و کمی استراحت کنم تا اون موقع میکشه میخواستم ببینم میاین

  4. سلام ممنون که مشکل مارو تو این تعطیلات و قرنطینه سریعا حل کردید.لوله خونمون گرفته بود به محض تماس کسی رو فرستادن وسریع کارش رو انجام داد مرسی از لطفتون

  5. سلام ممنون از اینکه تو شرایط کرونایی ماسک زدن رو رعایت میکنید .من اولین بار بود از این شرکت درخواست کمک کردم خیلی خوب و سریع بودین ممنون

  6. سلام ببخشید یه سوال دارم من میخوام از لوله بازکنی شما استفاده کنم میخواستم ببینم کارکنان شما واقعا بهداشت رو رعایت میکنن؟

    1. سلام بله شما با شرکتی می خواین کار انجام بدین که بیش از نیم قرن سابقه کاری در زمینه های فاضلابی مخصوصا لوله و چاه را دارد و از ماهر ترین سرویسکاران جهت رفع گرفتگی استفاده می کند

  7. سلام
    من برای تشخیص نشتی لوله پکیج احتیاج به دستگاه نشست یاب لیرزی که دقیق نقطه نشتی را نشان دهد دارم لطفا در صورت انجام این مسئله با من تماس بگیرید

    1. سلام بله در هر نقطه ای از تهران که باشین با دستگاه های نشت یاب مشگل شمارو حل می کنیم فقط کافی تماس بگیرید 09190596238

  8. سلام دیروز از خدمات لوله بازکنی شما استفاده کردیم زمان رسیدن سرویسکار از وقتی تماس گرفتیم فقط ۴۰ دقیقه طول کشید که بسیار عالی بود.انجام کار هم که خیلی عالی بودسریع انجام شد خیلی هم کثیف نشد جایی.
    ممنون از شرکت خوبتون آقای جعفری.

    1. سلام تشکر حداکثر زمان رسیدن سرویسکار شرکت فنی لوله بازکنی برادران جعفری 30 الی 40 دقیقه می باشد . بازم معزرت میخوام اگه دیر اودن

  9. سلام
    من برای تشخیص نشتی لوله پکیج احتیاج به دستگاه نشست یاب لیرزی که دقیق نقطه نشتی را نشان دهد دارم لطفا در صورت انجام این مسئله با من تماس بگیرید🤗🤗🤗🤗

    1. سلام بله در اختیار دارین در هر زمانی اگه بخواین برای پیدا کردن محل نشتی به منزل شما میاریم ودر کترین زمان رفع مشگل می کنیم

  10. سلام وخسته نباشید…چنددقیقه ای هست سرویسکارتون از منزل ما رفته .برای بازکردن گرفتگی کف آشپزخانه اومده بودن دستشون دردنکنه خیلی زحمت کشیدن کارسخت بود تا باز بشه ولی سریع انجام دادن کثیف کاری آنچنانی هم صورت نگرفت ممنونم ازتون مرسی

  11. با سلام و درود فراوان
    خواستم تشکر کنمو اطلاع رسانی بشه، آقای جعفری کارشون بسیار حرفه ای است کارشون را عالی انجام میدن

  12. سلام
    در ساختمان دیوار راهرو از طبقه اول و دوم جایی که لولهها فاضلاب و ورودی آب به ساختمان رفته دیوار از پشت سرامیک نم داده است آیا مکان تشخیص وجود دارد یا خیر
    ممنون میشم اگر سریع پاسخ دهید
    با تشکر

    1. سلام و درود.
      بله از همون ورودی ساختمان تا جایی که لوله های فاضلاب میرند با دستگاه نشتیاب المانی نشتگیری می کنیم بدون خرابکاری اضافه

  13. سلام و خسته نباشید
    طبقه پایین ما سقفش نشستی میداد با یه استاد کار صحبت کردیم اومد با چسب آکواریوم محل اتصال کاسه توالت به شتر گلو رو چسب کاری کرد به مدت یه هفته خوب بود ولی باز سقف طبقه پایین شروع یه چکه کردن کرد
    لطفا راهنمایی کنید چیکار کنیم
    ممنون و تشکر

  14. باسلام
    قسمت پشت رو شویی همیشه خیس
    هست و آب از زیر آن جاری می شود
    اشکال از کجاست میشه لطفا راهنما
    کنید
    تشکر

    1. سلام از چند بخش میتونه احتمال نشتی باشه ما العان نمی تونیم دقیق بهتون توضیح بدیم اگه بخواین میایم اونجتا دقیق مشگلو بحون توضیح می دیم و اگخ خواستین انجام می دیم

  15. سلام
    خسته نباشید
    ممنون میشم حداقلو حداکثر قیمت تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب بفرمایید
    حتما قیمت بگید ممنون

    1. سلم براای دریافت قیمت دقیق با مشاورین تماس بگیرید . چون من الان قیمت بدم اینجا میمونه و افرادی که مطالعه می کنن بعدا دچار اشتباه میشن

  16. سلام خدا قوت ممنون از خدمات سریعتون .
    درخواست لوله بازکنی داشتیم که سریع اومدن ونیم ساعته انجام دادنوتشکرررر

  17. سلام عرض میکنم خدمت شما.اقاواقعا دستتون درد نکنه
    نوشتید باماسک وارد خونه میشن بازم آدم میترسیدرعایت نکنن وتواین شرایط کرونایی مشکل نخوریم.

  18. والا راست گفتید واقعا لوله بازکنی فوری که میگن همینه.دیروزتهران انقدربارون بارید فکرکنم همه مثل ما ناودونشون گرفته بودو سریعا احتیاج به یه نفر داشتن بیاد فنربزنه گرفتگی دوباره.ممنون که تواین شرایط آب و هوایی هم سرویسکار رو به موقع میفرستید .البته قبلش تو تماس تلفنی پشتیبانی شرکت گفت که امکان داره با تاخیر برسه به خاطر بارندگی که خب قابل قبول بود حرفشون بازم تشکر میکنم ازتون ممنون

  19. آقا دست مریزاد واقعا تا الان همچین سرویسی ندیده بودم ساعت ده و نیم شب تماس گرفتم یازده نشده تشریف آوردن سرویسکارتون مشکل رو سریع حل کردن
    خدایی شرکت هایی مثل شما که به کارشون اهمیت میدن واقعا نعمت بزرگی هستن برای ما قطع به یقین کار شما بسیارپیشرفت خواهد کرد مممنون مرسی

  20. آقا دست مریزاد واقعا تا الان همچین سرویسی ندیده بودم ساعت ده و نیم شب تماس گرفتم یازده نشده تشریف آوردن سرویسکارتون مشکل رو سریع حل کردن
    خدایی شرکت هایی مثل شما که به کارشون اهمیت میدن واقعا نعمت بزرگی هستن برای ما قطع به یقین کار شما بسیارپیشرفت خواهد کرد مممنون مرسی ازلطفتون

  21. اقاسلام خیلی تشکر میکنم دیشب زنگ زدم بهتون لوله بازکن فرستادید .فنرودستگاه رو تو همون سرویس بهداشتی بازکرد و همونجا جمع کرد برد بیرون
    خداخیرتون بده.

  22. سلام
    تو خونه ما زمانی پمپ آب روشن هست
    سقف پایین نشتی داره چکه میکنه، اما وقتی پمپ خاموشه میشه دیگه چکه نمی کنه چی کار کنیم
    ممنون میشم سوال من را جواب بدین

  23. همه چیز خوب بود واقعا کثیف کاری نداشت و خانمم خیلی راضی بود ولی فقط با ۱۵ دقیقه تاخیر ساعت ۱۲ ونیم شب رسیدن.البته ما ساعت ۱۱:۴۵دقیقه شب درخواست خدمات کردیم مرسی ازتون

    1. سلام عزیز صحبت کردن چیز منتقیی نیس برای دریافت دقیق خدمات با ما تماس بگیرین اگه کثیف کاری شد همین العان میگم هزینه دریافت نمیکنم

  24. لوله بازکنی خوبی بود دمتون گرم دیشب ساعت ۲ نفرفرستادین برای لوله آشپزخونمون کثیف کاری زیادی نداشت تا جایی که میتونستن واقعا زحمت کشیدن دستشون درد نکنه مادرم خیلی از کارشون راضی بود انشالله سلامت باشن

    1. سلام آقا جبار این نوع گرفتگی دلایل مختلفی دارد برای مثال امکان بالا زدن آب چاه نیز وجود دارد یا گرفتگی لوله از ناحیه ی زانویی و رسوب بستن لوله و غیره شما می تونین با تماس از کارشناسان ما دقیق ترین پاسخ ها را دریافت بکنید

  25. عرض ادب خسته نباشید گرفتگی کف شوی آشپزخانه روهم میشه با فنر باز کرد؟شما عزیزان این کار رو انجام میدید

    1. سلام ممنون شما هم خسته نباشین . بله دستگاه فنر برقی قادر به باز کردن هر نوع گرفتگی می باشد . با دستگاه های جدید فنری دیگر از ایجاد صدای فنر و کثیف کاری حراسی نداشته باشین

    1. سلام شرمنده اون روز شهرک غرب تمامی سرویسکارای شرکت مشغول کار بودن از مؤسسه فنی برادران جعفری در شرق تهران استفاده کردم تا مشگل شما رو حل کنند بخاطر همین دییر کردیم

  26. با سلام ممنون از توضیحات بسیارخوب وکاملتون که همه چیز رو توضیح دادید تاما درست تصمیم بگیریم مرسی ممنون

    1. سلام آقای مقدم خوب هستین اولا تشکر که نظر دادین دومن وظیفه کاری ماست که برای مشتریانمون بهترین تویحاتو بدیم تا مشگلشون حل بشه

  27. باسلام و آرزوی عاقبت بخیر برای شما درشب لیله الرغایب، ضمن تشکر از شماوهمکارانتان که به صورت مرتب وبارعایت نظافت لازم وحسن اخلاق وباهزینه مناسب در درآوردن انگشتر طلا از لوله و جلوگیری از ضرر وزیان به ما،خداقوت

    1. سلام اکثرا گرفتگی های جزئی مانند افتادنن اشیائ داخل لوله رو با پمپ هوا باز می کنند . بهترین روش لوله بازکنی سیمانی با فنر دستگاه برقی می باشد

  28. سلام خیلی ممنون دوسه روز پیش
    آمدید لوله حمام ما را باز کردید
    کار کارکنانتون خیلی خوب بود
    سریع و زیادم کثیف کاری
    نشد
    فقط خواستم تشکر کنم ممنون

  29. سلام شبتون بخیر دیدم نوشتید شبانه روزی یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید خانمم سرما رو که باز میکنه از گفپوش آشپزخانه آب و فاضلاب میزنه بالا لباس شویی هم که کار میکند این اتفاق می افته به نظر شما مشکل از چیه لوله گرفته ؟

    1. با سلام و درود فراوان ممنونم که سوال پرسیدین . آقای صدر به احتمال لوله اصلی فاضلاب شما دچار گرفتگی شده است . یا اینکه بعد از زدن آب چند دقیقه یا ساعت آب سینک و غیره اگه پایین بره یعنی چاه شما پر شده است در هر صورت اماده ارسال سرویسکار لوله بازکنی و تخلیه چاه به محل هستیم

  30. اقامرسی واقعا تا الان همچین سرویسی ندیده بودم ساعت ده ونیم شب تماس گرفتم یازده نشده تشریف آوردن سرویسکارتون و مشکل رو سریع حل کردن خدایی شرکت هایی مثل شما که به کارشون اهمیت میدن واقعا نعمت بزرگی هستن برای ما .پیروزوسربلندباشید

  31. درودوعرض ادب خدمت شما یک کفشوی در منزل واقع در خیابان دربندتجریش داریم که چندوقت پیش به علت ورودمصالح ساختمانی به دلیل باز سازی ساختمان مسدود شده ودر حال حاضر از کفشوی آبی خارج نمیشود ازشما تقاضا دارم درصورت امکان راهنمایی لطفا بفرمائید چه کاری باید انجام بدهیم و مورد دوم اینکه آیا خودتون برای رفع مشکل سرویس کار میفرستید یا خیر؟

    1. سلام آقای جعفری
      خیلی ممنون دیروز به دادمان رسیدید
      اگه یک دقیقه هم دیر می رسیدید
      کل ساختمان را آب برده بود
      خیلی ممنون تشکر می کنم از شما
      👏👏👏👏👏

  32. باسلام عید غدیر خم رو بهتون تبریک میگم امیدوارم حال دلتون خوب باشه از خدمات خوبتون هم میخاستم تشکر کنم واقعا ممنون که تو هر زمانی که میخایم برامون سرویسکار میفرستید

  33. واقعا عالیه که تو تعطیلات رسمی بخصوص عید نوروز خدمات میدن .وقتی لوله کفشورمون گرفت نمیدونستم چیکار کنم ولی وقتی دیدم این شرکت تو عید هم کار میکنه خیالمون راحت شد واقعااا مرسی ازتون

  34. خسته نباشید و تشکر از خدمات خوبتون.
    یک سوال هم دارم همکار شمازحمت کشیدن لوله سرویس بهداشتیمون رو باز کرد الان دیگه نمی گیره اخه چندوقت پیش چندبار پشت سر هم گرفت مشخص شد توش سیمان هست همکار شما باز کرد

  35. سلام
    آقا میشه کمک کنید یک سوال دارم ممنون میشم .
    یکی از لوله های آشپزخانه ما گرفته بود چندروز پیش. وما زنگ زدیم لوله بازکن محل اومد برای باز کردنش. فنرزدبازشد . بعداز دوروز دوباره گرفت چرااین اتفاق افتاده ؟من چیزی تو لوله نریختم .الان که از بالا آب میریزندتوواحد ما از لوله آشپزخانه آب وکف میزند بالا؟میشه راهنمایی کنید چیکار کنیم ؟
    دوباره نیاز به لوله بازکنی داره؟

  36. ضمن تشکر از اینکه مشکل گرفتگی ما توسط لوله بازکن شما حل شد یک سوال داشتم .آیا لازم هست بعدازفنرزدن و بازکردن گرفتگی توسط همکاران شما ما کاری انجام بدهیم تا لوله دوباره نگیرد؟

  37. سلام من تو منطقه ۱۷ هستم خدمات دارید اینجا ؟
    باهمین شماره تلفن چاه بازکنی که تو سایت زدید تماس بگیرم ؟

  38. سلام خسته نباشیدچند روز پیش بابت خارج کردن یه وسیله از توالتمون سرویسکار فرستادید .خانم بنده خیلی نگران بود فکر میکرد دیگه نمیشه در اوردتش ولی وقتی نیروی فنی شما رسید وخیلی سریع و حرفه ای وسیله رو خارج کرد اصلا باورش نمیشد .چون واقعا عمق چاه توالت خیلی زیاد بود اصلا تهش دیده نمیشد ازشما وسرویسکار حرفه ایتون تشکر میکنم سپاس

  39. عرض سلام و وقت بخیر بنده از زمان رسیدن سرویسکار واقعا رضایت داشتم به موقع وخوش قول بودن آقای جعفری ازشون تشکر میکنم.
    به ایشون هم گفتم حتما توی وبسایتتون نظر میزارم مچکرم ازتون مرسی

  40. با عرض سلام وخسته نباشید و عرض تشکر ویژه از دست اندرکاران شرکت لوله بازکنی برادران جعفری که شبانه روزی در خدمت مردم هستندومشکل مارو در عرض چند دقیقه حل کردند اونم ۱۲ شب

  41. سلام
    آقای جعفری کارتون حرف نداشت
    من که هر چه گشتم هیچ عیب
    و ایرادی پیدا نکردم با اینکه
    کمی دیر رسید ولی خیلی زود
    تمیز کارشو تمام کرد

  42. سلام واقعا واقعا واقعا تشکر میکنم از نیروهای شرکت برادران جعفری که مثل خیلی از شرکت های دیگه از ترفند سه نظام استفاده نمی کنند که یه مشت اراجیف تحویل مشتری بدبخت بدن وبی دلیل قیمت رو افزایش بدن .من تجربه داشتم وشنیدم خیلی از لوله بازکن ها چه کارایی انجام میدن وبا آوردن اسم سه نظام هزینه میلیونی دریافت میکنن این شرکت همین که از دروغ سه نظام استفاده نمیکنه واقعا جای تشکرداره که صادقانه کار میکنه. تشکر فراوان دارم ازتون مرسی ممنونم🙏

  43. سلام
    ما یک لوله داشتیم که گرفته
    و این اولین بارکه
    دارم با شما تماس می گیرم
    تو اینجا گشتم دیدم توی
    سایت این همه نظر خوبه
    خواستم بگم لوله ما نمی دونم
    چی رفته توش گرفته بعد هر کاری
    کردیم باز نشد باها تون تماس
    می گیرم و آدرس میدم
    با تشکر

  44. سلام واقعا دمتون گرم موقع عوض کردن توالت منزل کارگر سیمان ودوغاب ریخته بود تو لوله لوله هم چدن بود فکرشم نمیکردم بدون کندن بشه بازش کرد .شمازحمت کشیدید آقای جعفری رو فرستادید مشکلمون رو خیلی حرفه ای بدون تخریب وبدون آسیب رساندن به لوله سیمان رو ازبین برد ولوله رو بازکرد .خیلی خیلی ممنونم

  45. سلام خسته نباشید خدمت شما
    آقا ببخشید شما در بلوار فردوس
    هم لوله باز می کنید ما یه لوله
    داشتیم اگه باز میکنید بگید تا من
    آدرس بفرستم
    باتشکر

  46. درود روزتون بخیر آقای جعفری واقعا تشکر میکنم ازخدماتی که ارائه دادید
    گرفتگی لوله زیرفرنگی رو به طور کامل باز کردید شی ای که داخلش افتاده بود رو هم در اوردیدممنون.

  47. درود و خسته نباشید خدمت شما
    پیشا پیش عید غدیر خم را بر شما
    و کارکنانتون تبریک ارض میکنم
    خواستم ارض کنم که ما یک لوله
    داشتیم گرفته الان سه چهار بار
    زنگ زدیم به لوله باز کن های
    دیگر آمدن باز کردن ولی بعدش
    دوباره گرفته چیکار کنیم میشه یه
    نظر بدین که چیکار میشه کرد
    باتشکر

  48. سلام میخوام تشکرکنم از سرویسکارتون آقای جعفری که خیلی سریع رسید وکارروانجام داد واقعا کارشون رو بلد هستن

  49. سلام
    منم همین طور عید را برای شما تبریک ارض میکنم
    تشکر می کنم از مؤسسه برادران جعفری که بارعایت بهداشت و سرموقع و با تمیز و هزینه کم تر به داد ما مردم ها میرسید
    خیلی ممنون

  50. درود و خسته نباشید عرض میکنم
    واقعا کارتون مرکه است نمی شه
    اصلا از کار شما ایرادی در آورد
    ما دیروز ساعت ۳ شب لولمون
    ترکید زنگ زدیم زودی خودتون
    را رساندید من فکر نمی کردم تا
    این موقع بیدار باشین بعد دیدم
    که نوشتین شبانه روزی بعد زنگ زدم
    تا خودتون را برسانید
    با تشکر

    1. ممنونم عززیز در هر ساعتی از شبانه روز با شماره های زیر اگر تماس بگیرید بهترین خدمات را در کمتر از 10 دقیقه برای شما ارسال می کنیم
      09920262447
      09372546238
      09190596238
      09194104643

  51. سلام و درود ارض میکنم خدمت شما
    خواستم بابت دیروز ازتون تشکر کنم
    کارتون بی نظیر بود ممنون که سروقت
    رسیدین و کارتون را سریع انجام دادین
    من که خیلی از کارتون خوشم آمد
    با تشکر لطفی هستم

  52. با سلام و تشکر خدمت شما عزیزان
    کار بلد واقعا کارتون بسیار عالی بعضی
    ها هستن میان ولی کار بلد نیستن پول
    بیجا می گیرن و میرن واقعا شما کاربلدین
    احسن به کار زیباتون
    خسته نباشید

  53. درود خسته نباشید تقدیم می کنم🖖🖖
    واقعا میدونم کارتون سخته به خاطر
    همین گفتم یه خسته نباشید تقدیمتون
    کنم
    با تشکر

  54. بله منم می دونم کارتون سخته
    این کار بزرگ هم از دست خیلی آدم ها
    بر نمیاد واقعا لطف میکنید خدمت مردم
    خسته نباشید👏👏👏👏👏

  55. درودبرشما تشکر میکنم از خدمات سریع شما واقعا زمان برای من مهمه و دوست دارم همیشه از جایی خدمات بگیرم که برای وقت مشتری ارزش قائل هستندوشرکت شما دقیقا همین مورد که برای من مهم هست رو رعایت میکنه ممنون از لطف فراوان👍

  56. منم مثل کل این مردمی که خسته نباشید ارض کردن منم خسته نباشید تقدیم میکنم من از کا مرکه تون خوشم آمد ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون

  57. منم مثل کل این مردمی که خسته نباشید ارض کردن منم خسته نباشید تقدیم میکنم من از کا مرکه تون خوشم آمد ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون👌👌👌

  58. سلام آقای جعفری ما یه لوله داشتیم
    می تونید اون را باز کنید؟
    اگه قبول می کنید بگید من براتون
    آدرس را پیامک کنم
    تشکر

    1. تا الان ۳ تا لوله بازکنی امده تو خونه مون ولی هر ۳تاشون کصیف بودند ولی لوله باز کنی شما خیلی پاک ومنظم بود خیلی راضی هستم.

      1. سلام اقای جعفری ممنون از کار بسیار خوب ومقبولتون. کارحرفه ای شما تو تهران زبان زد همه شده امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  59. اقامتنی که نوشتیدعالی بود واقعا یسری ازلوله بازکن ها خیلی نامردن تا جیب ادم رو خالی نکنن ول کن نیستن بازشما که حقیقت رو نوشتید

  60. بسیار مطلب مفیدی بود.
    اطلاعات خوبی حداقل به بنده دادیدکه بتونم تصمیم بگیرم چه خدماتی رااستفاده کنم. تشکراز خدمات خوبتون

  61. سلام ینی همه اینایی که تبلیغ چسبوندن رو درو دیوار تهران همه لوله بازکنی برادران جعفری هستن؟ شما همه جای تهران میاید؟ ما منطقه 17هستیم

  62. سلام ممنون از خدمات خوبتون. من از لوله بازکنی شما استفاده کردم ومشکلم حل شده، نحوه برخورد کسی که سفارش مارو پشت گوشی ثبت کرد خوب بود. انجام کار هم خوب بود تشکراز شما

  63. سلام اقا میخاستم بدونم شما تو سراسر تهران سرویسکار میفرستین یا فقط منطقه مشخصی مد نظرتون هست؟
    ما منطقه ۱۷هستیم.

  64. مرسی حسن جان دست سرویسکاری که فرستادی درد نکنه بنده خدا خیلی زحمت کشید تواون بارون واقعا به موقع رسید ازطرف من ازش تشکرکن.

  65. سلام و خسته نباشید
    ارض میکنم امید وارم
    در همه کارهاتون موفق باشید
    خیلی ممنونمکه دیروز نصفه شب
    امدید لوله مارا درست کردین
    من هیچ فکرشم نمیکردم لوله بترکه
    خیلی خیلی خیلی خیلی مممممممنننونم

  66. سلام من تازه چاه کندم داخل باغ هست خاک وشن وسنگ های رود خونه ای قاطیه وخاکش احتمال جذب ابش ۵٠درصده هنوز که درب چاه بسته نشده باید چی بریزیم تا خاک کفش ابکش کنه ماده ای رو پیشنهاد بدیدخیلی ممنونم از لطفتون

  67. سلام وخسته نباشید عرض میکنم امید وارم موفق باشید یه سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید
    چرا سر توالت فرنگی خود بخود بسته میشه با اینکه هیچ گرفتگی نداره؟

  68. سلام خسته نباشید عرض میکنم
    میخاستم بدونم تقریبا چقدر طول میکشه من زنگ بزنم تا سرویسکار برسه آخه خیلی فوریه یه لوله داشتیم.

  69. سلام و خسته نباشید بر خدمت شما برادران گلم امید وارم که موفق شوید من از کار مقنی شما خوشم آمد آمدید برای ترمیم خانمون من نظرم در مورد کار شما عالی بسیار خوب بود مقنی باادب و خوش اخلاق و خیلی منصفانه بودید

  70. کارتون عالی بود یکشنه که تعطیل بود شما کارتون را تعطیل نکرده بودید ولی به هر حال کارتون عالی بود

  71. سلام بعضی از لوله بازکن ها واقعا کم تجربه هستند باعث آسیب زدن به توالت فرنگی میشن ولی شرکت شما عالی بود ممنونم.

  72. آقا سلام لوله سینک ظرف شویی ما دو خورتوم داره بهد آب ازش دیر میره پایین به خاطر دوراهه بودنش می تونید بیایید یک طرفش کنید

  73. سلام ممنون از راهنمایی هاتون یک سوال داشتم ما داخل یک مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی زندگی میکنیم که متاسفانه چه های مجتمع بعد از چهار سال پر شده و ما مجبور هستیم هر ۱۵ روز یکبار تخته کنیم میخواستیم لایروبی کنیم که بعد از بازدید چند نفر چاه چند گفتند که تا به شما تا پایین گلوی سیمانی داره و نمیشه لایروبی کنیم حالا به نظر شما ما چیکار کنیم تا این مشکل حل بشه با تشکر.

  74. سلام خسته نباشید چند روز پیش بابت خارج کردن یه وسیله از توالت مون سرویسکار فرستادید خانم بنده خیلی نگران بود فکر میکرد دیگه نمیشه در آورد تش ولی وقتی نیروی فنی شما رسید و خیلی سریع و حرفه ای و سی در خارج کرد اصلا باورش نمی شد چون واقعا عمق چاه توالت خیلی زیاد بود اصلا دیده نمی شد از شما و سرویسکاری که فرستادید و اینقدر حرفه ای بودند تشکر می‌کنم

  75. آقااز خدماتی که ارائه دادید نهایت تشکر را دارم واقعا سپاسگزارم که این سرویس کارتون به کارش اهمیت میده و تمیز انجام داد همه چیز مرتب بود سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *