رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-در-پونک

فهرست مطالب

لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی پونک فعال ترین شعبه چاه بازکنی در سراسر غرب تهران می باشد
برای باز کردن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و سایر لوله های منازل در صورت گرفتگی در منطقه پونک می توانید با ما تماس بگیرید
شماره لوله بازکنی در مناطق غرب تهران :

    44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 لوله بازکن سیار در پونک

 

لوله-بازکنی-منطقه-پونک
چاه بازکنی تضمینی در منطقه پونک تهران

لوله بازکنی پونک بدون تعطیلی

لوله بازکنی پونک در منطقه غرب تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود . رفع گرفتگی و لوله بازکنی در پونک بسیار سریع می باشد و با سروسیکاران معدب ، مجرب انجام می شود. باز کردن هر نوع گرفتگی در هر جنسی از لوله بهترین کار شرکت محسوب می شود . در کمترین زمان بهترین نتیجه را تقدیم شما می کنیم .

لوله-بازکنی-شبانه-روزی-پونک
مؤسسه لوله بازکنی پونک با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه خدمات فاضلابی

لوله بازکنی پونک بسیار سریع

اگر شما به دنبال بهترین خدمات در کمترین زمان و بهترین کیفیت  زیر قیمت همکاران هستید. با خدمات لوله بازکنی پونک تماس حاصل نمایید . با تعداد بسیار زیاد سرویسکار در این منطقه و حومه تمامی محله های پونک را به صورت شبانه روزی در کمتر از 10 دقیقه خدمات رسانی می کنیم .

جهت مشاوره رایگان و ارائه خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه ، حفر چاه و غیره با همسایه لوله بازکنی پونک تماس بگیرید


لوله بازکنی پونک با سرویسکاران مجرب

خدمات فنی لوله بازکنی پونک کاملا تضمینی و زیر قیمت  همکاران، با سرویسکاران مجرب و حرفه ای در زمینه لوله بازکنی و غیره انجام می شود.با سابقه بیش از 30 سال کاری در زمینه لوله بازکنی، بهترین خدمات را برای همشهریان در منطقه پونک اعمال کرده ایم و میکنیم، شرکت ما برای جلب رضایت مشتریان بهترین خدمات را ارائه کرده.

کار به صورت 24ساعته بدون تعطیلی
لوله بازکنی 24 ساعته در غرب تهران با توجه به وجود شیفت کاری در کار ما به صورت تمام وقط و بدون تعطیلی محسوب می شود.

خدمات لوله بازکنی پونک تهران یکی از بهترین  ارائه دهنده سرویس لوله بازکنی به صورت شبانه روزی با شیفت بندی سرویسکاران بدون تعطیلی و زیر نظر مؤسسه فنی لوله بازکنی برادران جعفری محسوب میشود.

لوله بازکنی پونک تهران

اگر کیفیت کار لوله بازکنی و هزینه باز کردن لوله در پونک برای شما بسیار مهم است همین الان که در حال مشاهده این محتوا لوله بازکنی هستید با ما در منطقه پونک تماس بگیرید .
ارسال لوله بازکن سریع تر از همه جا ، باز کردن لوله گرفتگی بدون شکستگی ، رفع گرفتگی در پونک همراه با فاکتور و با پوشش شبانه روزی سراسر مناطق و حومه انجام می شود .
یکی از شعبه های شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه پونک مستقر به پونک شمالی و پونک جنوبی در بلوار میرزا بابایی قرار دارد که در اولین تماس در کمتر از یک ربع نزدیک ترین سرویسکار آماده به کار را برای شما ارسال می کنیم .

لوله بازکنی پونک شمالی

فعالیت حرفه ای شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در مناطق بزرگ پونک شمالی به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته بدون تعطیلی می باشد . ارسال لوله بازکن فوری باز کردن هر نوع گرفتگی لوله بدون افزایش هزینه انجام می شود .
اگر در منزل یا محل کار شما هر لوله فاضلابی بوی بد چاه فاضلاب را از خود بیرون می دهد یا خروجی آن قسمت برای تخلیه آب بسته شده است برای رفع گرفتگی لوله های فاضلابی می توانید به ما اعتماد نمایید . لوله بازکنی تضمینی با ارائه فاکتور تضمینی در پونک شمالی ارائه می شود فقط تماس بگیرید .

لوله-بازکنی-منطقه-پونک-شمال-و-جنوبی
چاه بازکنی تضمینی در منطقه پونک شمالی و جنوبی تهران

لوله بازکنی در پونک جنوبی

رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله فاضلاب حمام در پونک ، چاه بازکنی سینک ظرفشویی در پونک جنوبی ، چاه بازکنی کفشور پارکینگ در پونک جنوبی ، چاه بازکنی توالت ایرانی و توالت فرنگی در پونک جنوبی با هزینه مناسب و به صورت شبانه روزی انجام می شود .
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با دستگاه های مربوطه بدون آسیب و خرابکاری انجام می شود .

لوله بازکنی خیابان پونک

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه پونک آماده بستن قرارداد با هر نوع شرکت یا مؤسسه برای ارائه خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه و حفر چاه می باشد . شما عزیزان در سراسر مناطق پونک و حومه این منطقه بدون نگرانی از شرکت ما سرویسکار دریافت نمایید ، باز کردن لوله های فاضلابی شما در هر ساعتی با کمترین هزینه به گردن سرویسکاران شرکت ما محسوب می شود .
لوله بازکنی در سراسر پونک با پشتیبانه چند ماهه ارائه می شود 
تضمین کیفیت و قیمت خدمات چاه بازکنی در سراسر پونک شمالی و جنوبی

نمونه خدمات فاضلابی در پونک

لوله بازکنی غرب تهران

  • لوله بازکنی در پونک
  • چاه بازکنی در پونک
  • رفع گرفتگی تضمینی و شبانه روزی در پونک
  • حفر چاه فاضلاب در پونک
  • تخلیه چاه فاضلاب در پونک
  • لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان قیمت سراسر غرب تهران
  • چاه بازکنی بی واسطه و تضمینی در پونک
  • رفع گرفتگی فوری در 15 دقیقه پونک
  • راه های لوله بازکنی دستی در جنت آبد
  • لایروبی چاه فاضلاب در پونک
  • خدمات فروش و اجرای کول چاهی در پونک
  • تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله با دستگاه در پونک
  • لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری و با پوشش شبانه روزی
  • ارائه مشاوره و بازدید رایگان در رابطه با خدمات فاضلابی در پونک

لوله بازکنی توالت فرنگی در پونک

سوال : آیا گرفتگی توالت فرنگی را می توانیم در منزل به صورت دستی باز کنیم ؟ بله در اکثر مواقع گرفتگی های بخش توالت فرنگی بسیار صاده بوده و با چند فشار کم قدرت باز می شود ولی اما به دلیل چندشی بودن و کثیف کاری شدن در سرویس بهداشتی بعضا از سرویسکار لوله بازکن برای رفع گرفتگی درخواست می شود .
ما به شما این اطمینان را می دهیم که شما با فشار آب می توانید گرفتگی لوله توالت فرنگی خود را باز کنید .

لوله بازکنی کاسه توالت ایرانی در پونک : در مواقع گرفتگی لوله توالت ایرانی به دلیل داشتن شترگلویی و حساس بودن لوله شما نمی توانید چاه بازکنی انجام دهید و در این تایم بایستی با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه پونک برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی خود با دستگاه فنر برقی درخواست نیرو نمایید .

لوله-بازکنی-کفشور-حمام-پونک-تهران
چاه بازکنی کفشور ، توالت فرنگی تضمینی و با فنر فشار آبی در مناطق مخلت تهران

لوله بازکنی کفشور حمام با پمپ فنر آبی

رفع گرفتگی لوله کفشور حمام در پونک با دستگاه پمپ فنر فشار آبی به صادگی در کمترین زمان بدون خرابکاری انجام می شود . در تصویر زیر مشاهده می کنید که این فنر با چه قدرتی به گرفتگی فشار وارد می کند ولی امام به لوله فاضلاب در هر جنسی فشار وارد نمی کند .
برای باز کردن لوله کفشور حمام ، لوله کفشو آشپزخانه ، لوله کفشور پارکینگ و لوله کفشور پشت بام در مناطق پونک شمالی و جنوبی می توانید با ما به صورت 24 ساعته تماس بگیرید .

تخلیه-چاه-در-پونک-تهران
تخلیه چاه فاضلاب تضمینی در منطقه پونک تهران 100 درصد تضمینی

لوله بازکنی تخلیه چاه در پونک

یکی از نیاز های اصلی در منازلی که از فاضلاب شهری استفاده نمی کنند ، تخلیه چاه می باشد . تخلیه چاه به هیچ عنوان معایب خواصی ندارد . به دو روش دستگاهی و لایروبی به صورت نفر رو انجام می شود . در روش دستگاهی از پمپ های ساکشن ، مکنده ، کف تراش و غیره استفاده می کنند ، و نوع انسانی به منظور لایروبی محسوب می شود ، کف تراشی و دیوار تراشی چاه به دست فرد مغنی حرفه ای و کاربلد انجام می شود .

اگر چاه فاضلاب شما پر شده است یا بوی نامطلوبی بالا می زند با مؤسسه برادران جعفری در غرب تهران تماس بگیرید تا زیر 15 دقیقه برای خدمات رسانی درب منزل شما آماده باشند .
شماره تخلیه چاه چاه کن در پونک : 09190596238

رفع گرفتگی در پونک با دستگاه لوله بازکنی فنری 

یکی از بهترین روش و اصلی ترین روش لوله بازکنی با دستگاه فری می باشد . رفع گرفتگی با این دستگاه از 50 سال پیش رواج پیدا کرده و تا العان به اینجا رسیده است . این دستگاه با به کار گیری هر نوع فنری قادر به باز کردن هر گرفتگی با هر نوع شدت گرفتگی می باشد . باز کردن لوله های سرویس بهداشتی ، توالت فرنگی ، حمام ، کفشور حیاط و پارکینگ به ساده ترین روش

بیرون کشیدن حلقه و مدارک از کاسه توالت در پونک

اگر حلقه نامزدی شما داخل کاسه توالت افتاده است و نگرانی نارحتی همسر خود و از بین رفتن هزینه خود هستید همین الان با ما در سراسر منطقه پونک و حومه این منطقه تماس بگیرید تا در کمتر از یک ربع سرویسکار متخصص با دستگاه مربوطه به منزل شما برسد .
بیرون کشیدن طلا از چاه و لوله فاضلاب با دستگاه های مخصوص ما خیلی صاده و آسان می باشد در کمتر از 10 دقیقه این خدمات انجام می شود . در بعضی مواقع به علت چندشی بودن کاسه توالت حلقه یا وسایل دیگر به مانند مبایل همراه داخل کاسه توالت افتاده و ما با هزینه بیار ناچیز وسایل شما را بیرون کشیده و با تمیز کردن بهداشتی تحویل شما می دهیم .

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای چه نوع لوله های فاضلابی در منازل طراحی شده است ؟ این دستگاه برای لوله بازکنی لوله فاضلاب در بخش آشپزخانه و حمام طراحی شده است . خدمات لوله بازکنی با این دستگاه بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام می شود . دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا را از شرکت فنی لوله بازکنی برادران جعفری بخواهید .

رفع بوی نامطلوب فاضلاب

دلایل ایجاد بوی نامطلوب در منازل ؟

بوی بد یا نامطلوب فاضلاب به دو دلیل اصلی ایجاد می شود . 1 – رسوب بستن لوله فاضلاب : یعنی در بعضی از مواقع از چربی یا با ریختن مواد غذایی داخل لوله فاضلاب باعث می شوید این نوع مواد داخل لوله تبدیل به رسوب بشوند . رسوبات معمولا داخل لوله فاضلاب بعد از خشک شدن بوی نامطلوب را با می دهند و بهترین روش برای رفع گرفتگی در این بخش فنر زدن می باشد .

2 – بالا زدن آب چاه فاضلاب : امکان دارد چاه فاضلاب شما پر شده باشد . در بعضی از مواقع که چشمه های چاه آب گرفته شده را پس می دهند امکان بالا آمدن آب وجود دارد . در این نوع خدمات باید سریعا با مؤسسه تخلیه چاه منطقه غرب تماس بگیرید .

دلایل گرفتگی لوله در پونک

بیشترین علت گرفتگی لوله های ساختمانی به صورت زیر میباشد.

««( بالا رفتن سن لوله کشی ساختمان  ،  تراش ناموفق دوره قبلی  ،  استفاده و ریختن بیش از حد از چربی ها و مواد شیمیایی  ،  انداختن اشیا داخل لوله توسط کودکان. و…  )»» محسوب می شود. خدمات فنی چاه بازکنی پونک در هر بورهه زمانی که شما دچار مشکل گرفتگی لوله شوید آماده خدمات رسانی به سراسر تهران و حومه آن می باشد.

چاه بازکنی بی واسطه پونک

یکی از اصلی ترین علت و دلیل گرانی خدمات و… وجود واسطه یا دلال میباشد که اکثر همکاران اجرا میکنند. شرکت برادران جعفری به علت نداشتن واسطه کاری توانسته با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان زیر 20 دقیقه برای شما عزیزان خدمات رسانی بکند، اگر واسطه میان کار باشد هم زمان زیادی مصرف میشود و هم هزینه ها بالا میشود.

لوله بازکنی پونک با کمترین هزینه 

اگر میخواهید از نظر هزینه لوله بازکنی در پونک خیالتان راحت شود اول می توانید از همکاران و اتحادیه کار قیمت لوله بازکنی را بگیرید . تا بعد از تماس با مشاوین شرک پونک خیال شما بسیار راحت بشود . بعد از مشاوره رایگان و درخواست سرویسکار از جانب شما می توانید اگر حتی در میان کار یا هر جایی از قیمت ناراضی بودین کنسل کرده . ما کمترین قیمت را در لوله بازکنی می دهیم تا هم خیال شما راحت بشود و هم وجدان کاری ما .


خدمات تشخیص ترکیدگی لوله:

آیا به دنبال دستگاه نشتی آب و رفع ان هستید ؟

آیا از بوی بد نم دیواره ها رنج میبرید که بوی ان باعث ایجاد سردرد میشود هستید ؟

سرویسکاران مؤسسه فنی لوله بازکنی در پونک مشگل نشتی لوله های فاضلابی شما را حل میکنند بدون خراب کاری با کمترین هزینه بهترین سرویسکاران را ارائه میکنیم به صورت 100% تضمینی که نیازی به دوباره کاری مجدد نداشته باشد .

  • تشخیص مکان ترکیدگی لوله آب و فاضلاب و تعمیر آن
  • رفع نشتی در ( دیوار . زمین . سقف )
  • پیدا کردن محل دقیق نشتی بدون خراب کاری اضافه با دستگاه Lolehbazkonii.com
  • رفع نم و رطوبت دیواره ها
  • تعویض وتعمیر لوله کشی ساختمان

"">09190596238<<
>>09920262447<<
>>09194104643<<

 (( آماده پاسخ تماس شما عزیزان هستیم ))

خدمات فنی برادران جعفری اماده بستن قرارداد جهت خدمات رسانی  ( لوله بازکنی ، تشخیص ترکیدگی لوله ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، لوله کشی فاضلاب ، تعمیر چاه کهنه ، تشخیص درب چاه، طوقه چینی کول چینی و … ) در کل تهران بزرگ و حومه ان با سازمان های نظامی انتظامی سپاه و نهاد ها ارگان ها، هتل ها رستوران ها بیمارستان ها وشرکت ها می باشد .

جهت بستن قرارداد با نهادها ، ارگان ها ، ساختمان های تجار و تفریحی ، مدارس و دانشگاه ها ، بیمارستان ها  ادارات ، منازل تک واحده یا چند واحده و دیگر مراکز با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

09190596238
09372546238
09190596238
09920262447

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

114 پاسخ

  1. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم وکثیفی داخل اب باقی میمونه با یکی دونفر مشورت کردم میگن عیب از خود توالت فرنگیه وتعویض کن لطفا درصورت امکان راهنمایی بفرمایید با تشکر

  2. امروز لوله ما گرفته بود زنگ زدم لوله باز کنی برادران جعفری آمدن بازکردن من ازشون رازی بودم خیلی خوش اخلاق بودن خدا ازشون رازی باشد

  3. سلام ببخشید لوله ما نشریه داره دیوار آشپزخانه نمی میده چیکار کنیم میشه یک راهنما ی کنید ممنونم

  4. چاه خانه ما خیلی وقت است که بوی بد میده چیکار کنیم میشه یک راهنما ی کنید ممنونم بابت وقتی که به ما میدین

  5. توالت ما بوی خیلی بدی میده ووقتی بارندگی شروع میشه بدترهم میشه بقدری که چند شب پیش نتونستیم تو خونه بخابیم وشب رفتیم خونه مادرم طبقه اول هستیم توروخدا اگه میشه این بوی بد فاضلاب رو از بین برد راهنماییمون کنید.

  6. سلام چند وقت پیش لوله اشپزخانه ما گرفت وفنر انداختیم متاسفانه سر فنر شکست ودر لوله ماند این سر فنر رو چطور میتونیم بیرون بیاریم؟

  7. لوله فاضلاب ما با ابدوغه گرفته شده و دسترسی به لوله بازکن برقی هم نیست، واب در سنگ توالت جمع میشه، چیکار کنیم؟
    تشکر.

  8. سلام خسته نباشید دیروز تماس گرفتم با شرکتتون کار لوله بازکن اقای جعفری خوب بودطرز برخوردشون مناسب بود و رفع گرفتگی لوله پارکینگ خوب انجام دادن ممنون ازشون

  9. ممنون از مطالب مفیذثدی که نوشتید این توضیحات میتونه هر کسی رو در انتخاب لوله بازکنی خوب کمک کنه.

  10. زنجیرم افتاد داخل چاه حموم خیلی نلاش کردم بتونم داخل چاه رو نگاه کنم ولی نشد لطفا یک سرویسکار میفرستید الان ادرس رو میفرستم بهتون.

  11. خیلی ممنونم داداش منم مثل نظرات بالا نظرم عالی بابت کار شماا خیلی عالی بود سرویسکار تون خیلی خوش اخلاق بوووووووود

  12. سلام کارتون عالی بود اصلا معلوم بود که دارای چندین سال تجربه بودید از خوش قولیتون خیلی خوشم امد احسنت دارید آقای جعفری
    تشکر

  13. تتتتتتتتتتششششششششکر ممنون آقای جعفری از این صحبت عالی تون خوش قولیتون از پشت تلفون معلوم که پسر خیلی خوبی هستین
    ممنون

    1. ممنونم به خاطر اینکه روز های تعطیل شما هم کار میکنید مهم تر از این شبانه روزی کار میکنید….
      ممنون

  14. ممنونم کارتون عالی بود لوله لباسشویی با مو گرفته بود بعد خانه را اب برداشته بود امدید درستش کردید ممنونم

    1. سلام عزیز هرچی از بی احتیاطی میاد به مانند مثال بعد از ارائه فاضلاب سیفونو نکشید یا دستمال کاغذی رو به جای ستل مخصوص داخل کاسه توالت بندازید

  15. سلام‌اقای‌جعفری‌‌ممنون‌از‌این‌که‌زود‌امدید‌لوله
    مارا‌باز‌کردید‌با‌بت‌هر‌چیز‌ازتون‌ممنونم

  16. ببخشید‌هنگام‌شست‌و‌شوی‌ظرف‌در‌سینک‌ظرف‌شویی‌اب‌از‌ورودی‌تخلیه‌به‌سختی‌رد‌‌میشه‌به‌نظرتان
    از‌چی‌میتونه‌باشه؟

  17. با‌سلام‌خدمت‌پرسنل‌مجموعه‌برادران‌جعفری‌
    کارتون‌عالی‌بود‌و‌خیلی‌با‌انصاف و‌با‌دقت‌فراوان
    در‌کار‌داشتید

  18. با‌سلام‌خدمت‌پرسنل‌مجموعه‌برادران‌جعفری‌
    کارتون‌عالی‌بود‌و‌خیلی‌با‌انصاف و‌با‌دقت‌فراوان
    در‌کار‌داشتید.‌‌‌‌‌…

  19. سلام‌ممنون‌از‌لوله‌باز‌کنی‌ماهرانه‌و‌خوبتون‌لوله‌مون
    نشری‌داره‌دو‌بار‌خودم‌حلش‌کردم‌الان‌نمی‌تونم
    بر‌طرف‌کنم‌لطفا‌ممنون‌میشم‌بیایید‌حلش‌کنید

  20. نمی‌‌دونم‌چرا‌بی‌دلیل‌کاسیه‌توالت‌فرنگی‌اب‌جمع
    میشه‌به‌نظرتون‌از‌چی‌میتونه‌باشه‌اخه من‌تازه‌تخلیش‌کرده‌بودم

  21. سلام‌حضور‌لوله‌باز‌کن‌خوب‌.و‌سریع‌انجام‌شد‌در‌کل‌از‌کارشون‌رضایت‌داشتیم‌دستتون‌درد‌نکنه

  22. سلام ممنون از خدمات خوبتون من از لوله بازکنی شما استفاده کردم و مشکلم حل شده، نحوه برخورد کسی که سفارش ما رو پشت گوشی ثبت کرد خوب بود. انجام کار هم خوب بود ممنون تشکر.

  23. سلام برای لوله بازکنی پونک چقدر زمان میبره همکاران شما برسن؟
    یه سرویس داریم که لوله فاضلابش گرفته و اب بالا زده و میخایم هر چه سریعتر باز بشه.

  24. لوله بازکنی شما از معتبر ترین لوله بازکنی است همچیتون با اعتبار و خدمات عالیو…… دارید ممنون

  25. توی کارتون برنامه ریزی داشتین کلا به همه کارتون توجه انداختم هبچ عیبی پیدا نکردم
    ممنونم از اینکه توجهتون به مشتریان هستش

  26. سلام‌ببخشید‌یک‌سوال‌داشتم‌لوله‌اشپز‌
    خانه‌ما‌نم‌می‌دهد‌‌و‌بوی بدی‌‌می‌دهد‌‌
    بگید‌ما‌چیکار‌کنیم‌‌با‌تسکر‌از‌برادران‌جعفری…..

    1. سلام سلام و درود و اگر لوله کفشور آشپزخانه است میتونید با ریختن جوهر نمک و آب صابون همراه با آب �ر داخل لوله کفشور این مشکل را حل کنید ولی اگه لوله سینک ظرفشویی شما بوی بد میده و میتونید با ریختن آب نمک و آب جوش این مشکل را حل کنید در هر مواقعی که نتوانستید مشکل را حل کنید می‌توانید سرویسکاران متخصص سلول باستانی برادران جعفری برای ارائه خدمات لباس کنید خیلی ها و رفع بوی بد فاضلاب در سراسر تهران استفاده کنید و متخصصین چاه بازکن کنسرو موسسه برادران جواهری در سراسر تهران را به خدمات می کند

    1. سلام و تشکر شما لطف دارین وظیفه ما بود امیدوارم از خدمات ما و از قیمت لوله بازکنی ما راضی باشیم ما ارائه خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه فرجاد تشخیص نشتی لوله فاضلاب را در وهله بعدی با ۵۰ درصد تخفیف برای شما انجام میدیم ارائه خدمات با بهترین کیفیت با بهترین تکنسین های لباس کن و دیگر پروژه های خدماتی در شرکت لوله بازکنی برادران جعفری ارائه می‌شود

  27. سلام من تازه چاه کندم و چاه داخل باغ هست خاک و شن و سنگهای رودخانه ای قاطیه و خاک احتمال جذب آب ۵۰ درصد هنوز که درب چاه بسته نشده باید چی بریزیم تا خاکش کفش آبکش کنه لطفاً ماده را پیشنهاد بدید ممنون میشم از شما تشکر از سایت مفیدتون

  28. جناب سلام علیکم من یه سوال دارم آیا گرفتگی لوله توالت فرنگی را می‌توانیم در منزل به صورت دستی باز کنیم یا باید دستگاه باشه؟؟؟؟

    1. سلام عزیز اگه وقتشو دارید می تونید مراحلشو داخل سایت لوله بازکنی شهرک غرب به صورت کامل در رابطه با لوله بازکنی توالت فرنگی ذکر شده و می تونید استفاده کنید و باز می شود ولی اگه می خواین سرویسکار با هزینه ای ارزان به منطقه شما ارسال بشه همین الان با ما تماس بگیرید

  29. سلام اقای جعفری کارتون بسیار عالی بود و خیلی تمیز انجام شد مچکرم انشالله همیشه در مراحل کاریتون موفق وموئد باشید. 🙏

  30. کن انگشتر نامزدیم افتاده تو دستشویی چیکار باید بکنم تو رو خدا کمکم کنید دارم دیونه میشم.
    میشه درآوردش؟؟؟؟؟؟؟

  31. سلام یک دنیا ازتون ممنونم بخاطر کاری که امروز برام انجام داددین پلاک طلا رو خیلی حرفه ای بعد از یک روز از سرویس بهداشتی خارج کردید.

  32. سلام چسب دور توالت فرنگی اگه باز بشه امکان داره اب نفوذ پیدا کنه و به طبقه پایین برسه، سقف طبقه پایین چکه میکنه و دورتا دور توالت فرنگی چسبش اسیب دیده یا کلا کنده شده.

  33. سلام خسته نباشید بسیار مطالب خوبی نوشتید و خیلی عالی توضیح دادین چه خدماتی ارائه میدین یک منهول داریم که با فنر باز نمیشه امکان باز شدنش هست شما میتونید کمکی به ما بکنید در پونک تهران هستیم ممنونم از شرکت خدماتی برادران جعفری سایتتون بسیار مطالب خوب و عالی داره

    1. سلام و درود ممنون از لطفتون تشکر می کنم بابت ترکی که نوشتم امیدوارم راضی و خوشنود و پیروز باشید همیشه به کامتون شاد دلتون خندون یا علی مدد خداحافظ

  34. سلام توالت ما گرفته بود آب زده بود بالا یه وضعیت بدی بود فکر نمی کردیم تو این وضعیت کرونایی بیاید برای لوله باز کنی ولی بعد از این که زنگ زدم یکی فرستادید اومد مشکل را حل کرد واقعا ازتون تشکر می کنم دمتون گرم.

  35. توضیح خدماتتون تو سایت عالیه تقریبا هر چیزی رو توضیح دادید سرعت انجام کار هم خوبه
    ممنون از شما.

  36. سلام من تو پونک هستم خدمات دارید اینجا با همین شماره تلفن چاه بازکنی که تو سایت زدید تماس بگیرم؟

  37. سلام چاه توالت ما وصل به توالت پایین

    طبقه پایین چاه توالتش هواکش نداره

    بوی نامطبوع فاضلاب به نظرتون از نداشتن هواکش پایین؟

  38. سلام خسته نباشید سینک ظرفشویی من واقعا بوی خیلی بدی میده یکبار تقریباً یک هفته پیش اومدن و فنر زدن ولی درست نشد اگه میشه سرویسکار بفرستید تا بیاد نگاه کنه

    1. آن را گرم کنید – صابون ظرفشویی و آب داغ
      پیستون یا مار ندارید؟ از جوش شیرین و سرکه؟ خوب، این چیزی است که حتماً به شما کمک می کند: آب و صابون ظرفشویی.

      یک گالن آب داغ روی اجاق بگذارید تا گرم شود.
      در حالی که آب در حال گرم شدن است، مقداری صابون ظرفشویی را داخل توالت بریزید.
      زمانی که آب بسیار داغ است، اما نمی جوشد، آن را با احتیاط داخل توالت بریزید.
      چند دقیقه صبر کنید تا آب داغ و صابون ظرف باعث نرم شدن گرفتگی شود.
      اکنون باید گرفتگی توالت گرفته شود و آزادانه شستشو شود.
      نکته مفید: اگر می‌خواهید بدون خروج از حمام، توالت را تمیز کنید، می‌توانید از شامپو و آب داغ سینک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *