جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی قیطریه

لوله-بازکنی-قیطریه

لوله بازکنی قیطریه

لوله بازکنی قیطریه شبانه روزی، بازدید از محل کار شما رایگان، ارسال لوله بازکن به سراسر قیطریه در کمتر از 15 دقیقه انجام می شود
چاه بازکنی و لوله بازکنی لوله فاضلاب (({ سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام، حیاط، بالکن، پشت بام و … })) در قیطریه تهران

هر ساعتی می توانی با ما تماس بگیرید حتی الان

  44173983
  22981856
   66968120
  77379673
09198806367 
 

لوله-بازکنی-قیطریه-تهران
لوله بازکنی قیطریه تهران

لوله بازکنی توالت در قیطریه

لوله بازکن لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی با بهترین تجهیزات لوله بازکنی در قیطریه تهران، لوله فاضلاب توالت ایرانی شما با سخت ترین موارد هم دچار گرفتگی بشود و بی بدی ترشح کند با ارزان ترین هزینه به روش فنر زنی گرفتگی شما را باز میکنیم.
چاه بازکنی توالت ایرانی در قیطریه، باز کردن گرفتگی کاسه توالت ایرانی با مدفوع در قیطریه، رفع گرفتگی فوری بدون انتشار بوی بد در محیط سرویس بهداشتی در قیطریه با بهترین تکنسین های لوله بازکن برادران جعفری انجام می شود.

لوله بازکنی لوله کف پارکینگ در قیطریه

لوله کفشور پارکینگ معمولا در کمتر از 2 سال با توجه به استفاده پی در پی و ریختن زباله در این بخش نیاز به باز کردن گرفتگی دارد که می توانید با لوله بازکن های آماده به کار در منطقه قیطریه تماس بگیرید.
برای لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله کف پارکینگ، لوله کفشور حمام در منطقه قیطریه می توانید با ما تماس بگیرید. رفع گرفتگی لوله کفشور پارکینگ، رفع گرفتگی لوله تراس، رفع گرفتگی لوله بالکن و حیاط در قیطریه فقط با یک تماس

لوله-بازکن-فوری-کفشور-پارکینگ
رفع گرفتگی لوله کفشور پارکینگ در قیطریه

شماره تماس با لوله بازکن مستقیم فقط برای قیطریه

در قیطریه تهران فقط با شماره زیر برای لوله بازکنی تماس بگیرید و درخواست لوله بازکن نمایید

09198806367  

اگر تمایل دارید بدون کثیف کاری و با ارزان ترین هزینه گرفتگی لوله های فاضلاب شما باز شود، فرقی ندارد چه در توالت باشد و چه در آشپزخانه و سایر قسمت ها می توانید با ما شبانه روزی به صورت 24 ساعته تماس بگیرید تا در کمترین زمان به محل شما لوله بازکن شعبه لوله بازکنی قیطریه ارسال بشود

وظایف لوله بازکنی قیطریه

لوله بازکنی قیطریه دارای وظایف مشخص و تعریف شده ای به صورت زیر است:

حفاری های مخصوص برای اصلاح شرایط فاضلاب های موجود در استان تهران، یا اصلاح شرایط لوله کشی های موجود در تهران از مهم ترین وظایف لوله بازکنی در قیطریه است. لایروبی چاه های موجود در این منطقه از مهم ترین وظایف مربوط به این لوله بازکنی می باشد. حفاری چاه ها برای تصحیح مشکلات موجود می تواند از اساسی ترین بخش های مربوط به این لوله بازکنی ها باشد. تعمیر چاه های ریزشی از دیگر وظایف بسیار مهم مؤسسه ما می باشند. همچنین به موارد دیگری از قبیل درآوردن اشیا مهم از انواع چاه ها می توان اشاره کرد.

انواع لوله کشی در سطح شهر برای اصلاح شرایط پیچیده و برطرف کردن نیازهای مختلف مردم انجام می شود، این لوله کشی ها به بررسی و رفع مشکلات نیاز مبرمی دارند. بنابراین این سیستم های لوله کشی، بیش از هر چیز به یک لوله کشی معتبر نیازمند هستند. بنابراین لازم است که از این لوله کشی ها بیشترین استفاده را ببریم.

فاکتور لوله بازکنی در قیطریه تهران

ما نرخ قیمت اتحادیه لوله بازکنی را در قیطریه تهران به شما توسط تصویر زیر ارائه می کنیم و می توانید دریافت هزینه نمایید.
اگر فردی از جانب شرکت ما هزینه ای بالاتر از نرخ اتحادیه زیر درخواست کردند با ما تماس بگیرید تا پیگیری نماییم و نگذاریم هزینه شما از دست برود.

اتحادیه-لوله-بازکنی-در-قیطریه
اتحادیه لوله بازکنی در منطقه قیطریه تهران

هزینه بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله فاضلاب توالت

ما برای بیرون کشیدن وسایل قیمتی شما از داخل کاسه توالت و لوله های کفشوری در شرایط مختلف هزینه های گفته شده در زیر را از شما دریافت خواهیم کرد.

  • بیرون کشیدن طلا از کاسه توالت با دستگاه طلایاب تضمینی با قیمت 250 هزار تومان در هر شرایطی
  • بیرون کشیدن گوشی همراه تلفن همراه از داخل کاسه توالت تنها با 150 هزار تومان
  • بیرون کشیدن انواع وسایل قیمتی از داخل لوله های فاضلابی با دستگاه مکنده فاضلابی و دستگاه سیمکش در منطقه قیطریه تهران

اگر می خواهید وسایل قیمتی خود را به صورت تضمینی با دستگاه یا دستی با ارزان ترین هزینه بیرون بکشید با ما در منطقه قیطریه تهران تماس بگیرید

گستره فعالیت لوله بازکنی در قیطریه

آشنایی با لوله بازکنی الهیه تهران

ترکیدگی های حاد موجود در انواع چاه ها، باید به سرعت توسط یک لوله بازکنی حرفه ای تشخیص داده شده و برطرف شود. به همین منظور لوله بازکنی در قیطریه در این زمینه فعالیت مستمری خواهد داشت.

کفتراشی های مخصوص انواع چاه ها توسط سرویسکاران به صورت دائمی انجام می شود. رفع نم های طولانی در انواع چاه ها و امور مربوطه به آن ها به صورت دائمی انجام می شود. نم چاه ها در صورتی که به صورت مستمر بر روی دهانه های چاه ها باقی بماند، مشکلات بسیار زیادی را ایجاد می نماید. طوقه چینی و کول گذاری مربوط به چاه ها هم از دیگر وظایف بسیار مهم این لوله بازکنی ها می باشد. تعمیر چاه های ریزشی مختلف در این زمینه به صورت بسیار فعالی در انواع مختلف این لوله بازکنی ها انجام می شود. حفاری چاه های مختلف به صورت حرفه ای توسط انواع مراکز لوله بازکنی قیطریه  انجام می شود.

 نیروهای انسانی مختلف در لوله بازکنی های مختلف موجود در تهران و شهرستان های مختلف فعالیت می کنند. هر نوع خطرهای احتمالی باید توسط این لوله بازکنی ها تشخیص داده شده و برطرف شود. به همین جهت شما باید برای رفع این خطرات برنامه ریزی های مناسبی داشته باشید. برنامه ریزی های مربوط به این بخش توسط کارشناسان خبره این شرکت لوله بازکنی انجام می پذیرد.

لوله-بازکن-ارزان-قیمت-قیطریه
رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی ارزان قیمت در قیطریه

اتحادیه لوله بازکنی مخصوص منطقه قیطریه تهران

  • شماره تماس اتحادیه لوله بازکنی در قیطریه تهران
  • نقشه مکان دقیق اتحادیه لوله بازکنی در منطقه قیطریه تهران
  • اتحادیه چاه بازکنی در قیطریه تهران

اتحادیه لوله بازکنی تهران در منطقه قیطریه تهران برای شما خدمات زیر را ارائه می کند:

شما در مقابل با شرایط زیر می توانید با اتحادیه لوله بازکنی تهران تماس بگیرید:

  • دریافت کردن هزینه لوله بازکن بیش از اندازه ( ما قیمت های لوله بازکن قانونی را برای شما در ادامه مطالب ارائه خواهیم کرد )
  • خشونت لوله بازکن برای ارائه خدمات لوله بازکن و دریافت هزینه لوله بازکنی
  • کامل نکردن کار رفع گرفتگی لوله بازکن ( اگر لوله بازکن سیار یا شرکتی که شما از شخص کاره فاکتور دریافت کردید رفع گرفتگی را انجام دهد و بعد از مدتی دوباره دچار گرفتگی شود و لوله بازکن برای رفع گرفتگی دوباره به مکان شما نیایید می توانید با ما تماس بگیرید تا پیگیری نماییم.

لوله بازکنی ارزان قیمت سینک ظرفشویی در قیطریه

نشانه های گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی:
1 – آب از سینک در مدت زمان طولانی نسبط به گذشته تخلیه می شود
2 – گروفتی و باز بودن سینک در بازه های زمانی متفاوت
3 – باقی ماند کف شسشتوی ظرف و کف زدن در درب کفشور
4 – پیچیدن بوی نامطلوب از لوله سینک در زمانی که استفاده نمی شود

برای لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی و دستشویی در قیطریه می توانید با بهترین تکنسین های شرکت برادران جعفری رفع گرفتگی بکنید. سرویسکار لوله بازکنی شرکت برادران جعفری برای رفع گرفتگی بدون کثیف کاری و خیلی فوری در سراسر مناطق تهران از دستگاه فنری تمیز و حرفه ای استفاده می کند.
چاه بازکنی سینک ظرفشویی، باز کردن لوله پایین سینک ظرفشویی، رفع گرفتگی و رفع بوی بد از لوله سینک ظرفشویی به صورت شبانه روزی در سراسر منطقه قیطریه تهران و حومه این منطقه انجام می شود.

لوله بازکنی فوری برای منطقه قیطریه

برای تمامی محدوده و خود منطقه قیطریه تهران در کمتر از 20 دقیقه لوله بازکن دریافت خواهید کرد فقط به شرط تماس با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

شما می توانید در هر تایمی از روز و شب برای دریافت لوله بازکن با ما تماس بگیرید و ما از نزدیک ترین مکان به محله شما نیرو ارسال خواهیم کرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکن فوری در منطقه قیطریه تهران به چه نوع لوله های فاضلابی مربوط می شود؟

  1. رفع گرفتگی توالت فرنگی در قیطریه
  2. رفع گرفتگی توالت ایرانی در قیطریه تهران
  3. رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در قیطریه تهران
  4. رفع گرفتگی ماشین لباسشویی در قیطریه تهران
  5. رفع گرفتگی کفشور پارکینگ در قیطریه تهران

هزینه قیمت لوله بازکن در قیطریه چقدر می باشد ؟

قیمت باز کردن لوله فاضلاب در قیطریه چقدر است؟ بهترین لوله بازکن را با ارزان ترین هزینه در منطقه قیطریه تهران دریافت نمایید.
هزینه رفع گرفتگی توالت فرنگی در قیطریه، هزینه رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در قیطریه تهران، هزینه چاه بازکنی کفشور پارکینگ در قیطریه را فقط با ما دریافت نمایید.

برای استعلام هزینه چاه بازکنی و لوله بازکنی در سراسر مناطق استان تهران همین الان می توانید به صورت 24 ساعته با ما تماس بگیرید

لایروبی چاه فاضلاب در قیطریه

خدمات لایروبی چاه فاضلاب و تعمیر تخصصی چاه فاضلاب با مقنیان ایرانی با شرایط بیمه شده در منطقه قیطریه تهران انجام می شود.
چاه فاضلاب شما چرا ریزش می کند؟
دلایل ریزش چاه فاضلاب در بازه زمانی بیش از 10 ساله یک چاه برای ساختمان:

  1. چاه فاضلابی مورد استفاده شما در منطقه قیطریه تهران کهنه شده و از دیواره ها ریختگی دارد
  2. ریزش چاه فاضلاب بر اثر فشار آب به میله ها و انباری چاه بعد از 10 سال استفاده

ما چه خدماتی را برای تعمیر و نوسازی چاه فاضلاب در منطقه قیطریه تهران انجام می دهیم؟

  • تعمیر میله چاه فاضلاب با مقنی ایرانی
  • لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب با دستگاه لجنکش و نیروی سرویسکار حرفه ای
  • تعمیر و تعویض کول های چاه فاضلاب در گذر زمان که کهنه شده باشد در منطقه قیطریه تهران

لوله بازکنی در قیطریه با شرکت برادران جعفری

لوله بازکنی در قیطریه با سال ها سابقه کار اجرایی و مستمر توان برطرف کردن مشکلات حاد و پیچیده شما را به بهترین نحو خواهد داشت. سوابق اجرایی مربوط به این مورد امکان تغییر شرایط پیچیده شما در استفاده از فاضلاب و لوله کشی ها را خواهد داشت. شرایط مربوط به این مورد را لازم است از قبل به خوبی بررسی کرده و از جنبه های مختلف آن را بشناسید. در صورتی که شناخت درست و کافی در مورد فاضلاب و لوله بازکنی داشته باشید، مشکلات شما بهتر از قبل برطرف خواهد شد

. لوله بازکنی قیطریه با توان فوق العاده ای که در این زمینه داراست، شما را در امر اصلاح شرایط مشکل و پیچیده یاری رسانی خواهد نمود. پس بهترین راهکار این است که سطح آگاهی خود را در مورد انواع فاضلاب ها و چاه ها افزایش دهید. بهتر است ویژگی های بهترین لوله بازکنی را نیز بشناسید. لوله بازکنی در قیطریه توانایی رفتن به محل در تمامی اطراف شهر تهران و محله های اطراف تهران را خواهد داشت. ما در کمترین زمان نسبت به رفع مشکلات مختلف شما در قسمت های مختلف شهر، اقدام خواهیم نمود.

لوله-بازکن-قیطریه
لوله بازکن در قیطریه

علت اهمیت شرکت لوله بازکنی

اهمیت شرکت های لوله بازکنی را به این صورت می توان بیان کرد. باید با مثال مشخصی توضیحات مربوطه را به شما ارائه دهیم. انشعاب های مربوط به لوله بازکنی، از موارد بسیار مهمی است که باید آن را به صورت کاملا واضح برای شما بیان کنیم. تشخیص ترکیدگی های مهم از مواردی است که اهمیت لوله بازکنی های مهم را به خوبی برای شما بیان می کند. لایروبی و ته زنی از دیگر مواردی است که دارای اهمیت بالایی در این شرکت ها می باشند. تصور کنید . در زمان خرابی لوله های فاضلاب و لوله هایی از این قبیل، مشکلات زیادی برای شما ایجاد می شود. لوله های خاص مربوط به این بخش های مختلف ، مشکلات زیادی برای سطح بهداشت محیط و کیفیت زندگی شما ایجاد می کند. در این صورت لوله بازکنی قیطریه می تواند به عنوان بزرگ ترین ناجی شما شناخته شود.

 اهمیت لوله های موجود در شرکت لوله بازکنی بسیار زیاد بوده و مشکلات موجود در این بخش را تا حد زیادی برطرف می نماید. دلایل بسیاری برای این مورد می توان بیان کرد، برای مثال شما در صورت ایجاد هر نوع مشکل در فاضلاب و لوله های مربوط به لوله کشی آب و فاضلاب، از یک شرکت لوله بازکنی ماهر مثل سرویسکاران قیطریه کمک می طلبید. پس بهتر است نکات مهم مربوط به یک شرکت لوله بازکنی معتبر را از قبل بدانید. در این صورت بیشترین میزان همکاری را می توانید با این شرکت های لوله بازکنی به ویژه لوله بازکنی قیطریه داشته باشید. سرویسکاران ویژگی های استاندارد یک شرکت بسیار معتبر لوله بازکنی را خواهد داشت. تشخیص ترکیدگی های مربوط به لوله های این بخش بسیار کار مشکلی است و توسط یک شرکت لوله بازکنی خوب و معتبر تنها انجام خواهد پذیرفت.

تخلیه چاه فاضلاب در لوله بازکنی قیطریه تهران

تخلیه چاه، لایروبی چاه فاضلاب، ترمیم چاه ریزشی، باز و بسته کردن درب چاه فاضلاب، حفر چاه فاضلاب، حفر چاه نو، تخلیه سپتینک فاضلابی، لایروبی و تخلیه چاه فاضلاب در قیطریه تهران با شرکت برادران جعفری انجام می شود .
اگر چاه فاضلابی شما پر شده است و نیاز به لایروبی  یا تخلیه دارد می توانید در هر ساعتی برای ارائه خدمات با ما تماس بگیرید.

تخلیه-چاه-در-قیطریه
تخلیه چاه فاضلاب شبانه روزی در قیطریه تهران
تخلیه-چاه-چاه-بازکنی-قیطریه
خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه در قیطریه تهران

تاریخچه فعالیت شرکت لوله بازکنی

شرکت های لوله بازکنی در ایران با ایجاد آجر پخته به فعالیت ابتدایی پرداختند. اولین شرکت در این زمینه مربوط به قوم مادها در شهر باستانی هگمتانه بوده است. البته ایجاد چاه های جدید به مرور زمان در طی این سال ها، سبب ایجاد تغییرات بسیار زیادی در فعالیت شرکت های لوله بازکنی شده است. گسترش شهرنشینی سبب ایجاد تغییرات منطقه ای در بافت مربوط به شهرهای مختلف در ایران شده است. با گسترش شهر نشینی تغییر بافت ها در شهرها بیش از گذشته مشهود شد. ساختمان های زیاد و جمعیت وابسته ها بخش های مختلف شهرها سبب شد که شهرنشینی امری پیچیده باشد.

لوله بازکنی قیطریه پس از ایجاد تغییرات بنیادین در تاریخ شرکت های لوله بازکنی، به فعالیت حرفه ای خود پرداخت. ایجاد جمعیت های بسیار زیاد در شهرها سبب گسترش این شهرنشینی ها شد و شرکت های مختلفی را در این زمینه ایجاد نمود. گرفتگی لوله ها در این شهرها به مرور زمان بیشتر شده و مرم نیاز بیشتری به رفع این مشکل با راه حل های مناسب پیدا کردند.

در ابتدا سیستم فاضلاب شهری با کمک آجر و پس از آن با کمک سفال آماده سازی می شد. اما به مرور زمان از مصالح بهتر و مقاوم تر برای ساخت این سیستم استفاده نمودند. برای مثال لوله بازکنی در قیطریه از بهترین مصالح آهنی و آهن آلات برای ساخت این سیستم ها استفاده کرد. همچنین مصالح دیگری مثل لوله های سیمانی در ساخت انواع پیچیده سیستم های فاضلاب استفاده می شود.

انعطاف پذیری بسیار فوق العاده ای در بخش های مربوط به فاضلاب های مختلف شهری در این سیستم ها مشاهده می شود. چدن از موادی است که کاربرد بسیار گسترده ای در بخش های مختلف لوله بازکنی قیطریه دارا می باشد. یکی از علت های ایجاد شرکت های لوله بازکنی مثل لوله بازکنی شمال تهران ، رهایی از بوی نامطبوع ایجاد شده در این فاضلاب ها می باشد.

لوله-بازکنی-قیطریه
لوله بازکنی سرویسکار

عوامل گرفتگی لوله ها

اما سوال اصلی این است که چرا باید گرفتگی لوله های فاضلاب یک امر رایج باشد؟ چرا این مسئله زیاد اتفاق می افتد و چه عواملی در این گرفتگی ها نقش دارند؟

با وجود تغییرات بسیار زیاد در سیستم لوله های فاضلاب، همچنان مشکلات بسیار زیادی در این بخش موجود است. یکی از مهم ترین مواردی که این گرفتگی ها را تشدید می کند . رسوب موادی مثل انواع روغن ها و مواد شیمیایی است. موسسه خدماتی در قیطریه قصد دارد این عوامل را به صورت واضح تری برای شما بیان کند. مشکلات بسیار پیچیده تری در بخش های مختلف این لوله کشی می تواند وجود داشته باشد . برای مثال لوله بازکنی قیطریه با مشکل جدی در عدم سازگاری تعداد و میزان فاضلاب با تعداد ساختمان ها مواجه است. با گسترش آپارتمان سازی، افراد فعال در این زمینه اقدامات کافی برای گسترش سطح لوله کشی آب و فاضلاب را انجام نمی دهند.

از این رو میزان این لوله کشی ها اصلا مناسب نبوده و پاسخگوی بخش های مختلف در این منطقه نبوده است. لوله های فعال در لوله بازکنی، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و از کیفیت و استاندارد ویژه ای برخوردار است. اما غیر از لوله های رفع گرفتگی در قیطریه، در کنار اقتصادی بودن لوله باید از کیفیت و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. در این زمینه می توانید از مشاورین کارکشته موجود در قیطریه کمک بگیرید. مشاورین لوله بازکنی با حضور در محل بررسی های لازم را در این مورد انجام خواهند داد.

نتیجه توضیحات

شما می توانید برای دریافت لوله بازکن و چاه بازکن در محدوده منطقه قیطریه تهران با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید تا با ارزان ترین هزینه بدون کثیف کاری رفع گرفتگی انجام شود.

شما می توانید از لینک های زیر وارد سایت های ما وارد شوید:

72 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی قیطریه»

  1. سلام امروز باران شدید داره میباره. کار میکنید؟
    کسی رو میتونید بفرستید لوله حیاط خلوت مارو باز کنه؟

  2. سلام ما در یک مجتمع مسکونی ده واحدی زندگی میکنیم پس از گذشت هشت سال سفت تانک پر شد
    انرا تحلیه کردیم از ان پس ماهی یک دفعه پر میشود دلیلش چیه؟
    باتشکر.

  3. مجید بلوریان

    سلام توضیحاتتون واقعا عالی وزمانی که با متخصص شما تماس گرفتم تا برای رفع بوی فاضلاب بعد از باران تشریف بیارن خدمات ارایه بدن دیدم که کارشون خوب بود

  4. سلام ما در یک ساختمان ده واحد زندگی میکنیم که واحد ما در زیر زمین است…
    حدود شش ماه پیش چاه سرویس ها گرفت وما فنر انداختیم دوباره هفته پیش گرفت وفنر انداختیم والتن دوباره چاه گرفته… میخاستم بدونم علت چیه؟ واینکه مگه فاضلاب همه تهران به بیرون از چاه منازل برده نشده ودیگه خونه ها چاه ندارند؟؟؟
    لطفا کمک کنید واقعا خسته شدیم از بوی بد…

    1. سلام عزیز باید بازدید بشه احتمال گرفتگی لوله اصلی باشه یا آب چاه فاضلابتون بالا زده باشه اگه بازدید بشه دقیق می تونیم توضیح بدیم

  5. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم وکثیفی داخل اب باقی میمونه با یکی دونفر مشورت کردم میگن عیب از خود توالت فرنگیه وتعویض کن لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید باتشکر

    1. مانی سیاح واله غلامی

      من از شما خیلی ممنونم بسیار تشکر از شما لوله بازکنی فقط کار شماست خیلی ممنونم یعنی انقدر از دست مردم های کلک باز ناراحتم که نگید میان میزنن خراب میکنن پول مفت میگیرن میرن دیروز خیلی ناراحت شدم ولی شما آمدید جبران کردید ممنونم یه تشکر خیلی بزرگ تقدیمتون میکنم لوله بازکنی کار شما آدم های کار بلد هستش

  6. مانی سیاح واله غلامی

    من از شما خیلی ممنونم بسیار تشکر از شما لوله بازکنی فقط کار شماست خیلی ممنونم یعنی انقدر از دست مردم های کلک باز ناراحتم که نگید میان میزنن خراب میکنن پول مفت میگیرن میرن دیروز خیلی ناراحت شدم ولی شما آمدید جبران کردید ممنونم یه تشکر خیلی بزرگ تقدیمتون میکنم لوله بازکنی کار شما آدم های کار بلد هستش

  7. احمد نرگس خاتون زاده

    سلام داداش خوبید میشه یه سوال هایی دارم به آنها پاسخ دهید دستتون درد نکنه بالا نوشته اید ولی برای من نمیدونم چرا شطرنجی میاره اولین سوالم اینکه درمورد بوی بد لوله ها برای رفع لوله حمام ،سینک ظرف شویی،لوله دست شویی چیکار میشه کرد؟دوین سوالم اینکه چاهی که پر شده از کجا بدنیم پر شده چه علاماتی نشون میده که چاه پر شده؟؟

    1. سلام عزیزم اگر بخواید بدونید چه زمانی چاه فاضلاب پر می شود باید دریچه بازدید داشته باشید در غیر این صورت در مواقع پر شدن چاه فاضلاب بوی نامطلوبی بالا می زند که نشانگر ایجاد به تخلیه چاه می باشد .

  8. احمد نرگس خاتون زاده

    سلام داداش خوبید میشه یه سوال هایی دارم به آنها پاسخ دهید دستتون درد نکنه بالا نوشته اید ولی برای من نمیدونم چرا شطرنجی میاره اولین سوالم اینکه درمورد بوی بد لوله ها برای رفع لوله حمام ،سینک ظرف شویی،لوله دست شویی چیکار میشه کرد؟دوین سوالم اینکه چاهی که پر شده از کجا بدنیم پر شده چه علاماتی نشون میده که چاه پر شده؟؟

    1. عزیز با آب نمک اگه حل نشه باید با یکی از موسسه های خوب لوله بازکنی تماس بگیرید تا دقیق ارائه سرویس بکنند

  9. روشنک رضائی

    تشکر فراوان ممنونم که وقت شناسی برای شما خیلی مهمه برخورد خوب با مشتری مخصوصا خانوم ها اون روز آقامون خونه نبود یه جوری با آدم صحبتکردید که آدم احساس برادری برای آدم حال داد ممنونم

  10. نیلوفر خوش خلق

    خدماتتون خیلی خوبه من در خواست سرویسکار کردم اومد خیلی سریع کارش رو انجام داد راضی بودم ممنون.

    1. سلام اگه تماس بگیرید سریعا راهنمایی می شید

      لوله بازکنی تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران فوری در عرض ۲۰دقیقه خدمت شماست

      لوله بازکنی ارزان قیمت و تضمینی در سراسر تهران با ارزان ترین هزینه ارائه خدمات انجام می شود

      تخلیه چاه با تانکر بزرگ و کوچک با پمپ لجن کش و آبکش و مکنده

      بازکردن لوله های حمام آشپزخانه سرویس بهداشتی پشت بام پارکینگ و غیره…….

      حتی لوله های سخت و سیمانی بدون کنده کاری و کثیف کاری

      در آوردن اشیاء از داخل لوله ماننده گوشی طلا کیلید وغیره…..

      شبانه روزی ۴۵%تخفیف ۱۰۰درصدتضمینی

  11. آقا حسن عزیز بسیار خوش قول و خوش اخلاق و مشاوره همه چیز بلد یعنی هر موقع که من مشکلی داشتم زنگ میزدم راح حلش و می گفت
    شرکت عالی دارین

  12. سلام چاه منزل ما هرسه ماه یکبار پر میشه ما اخرش نفهمیدیم چرا اینطوری میشه میشه دلیلش رو بگین؟

  13. سلام داخل حیاط ما کوچک است میتوانیم چاه دیگری کنارش حفر کنیم مشکلی نداره لطفا راهنمایی کنید.

  14. سلام چاه توالت ما وصله به توالت پایین طبقه پایین توالتش هواکش نداره بوی نامطبوع فاضلاب به نظرتون از نداشتن هواکشه پایینه؟

  15. عبدالله حق دان

    با سلام و عرض ادب خدمت لوله‌بازکنی شرکت برادران جعفری ببخشید ما خون خودمون میتونیم گرفتگی لوله رو برطرف کنیم فقط چیزی که دم دست داریم میشه بگین مثلا با چه چیزی ما میتونیم را باز کنیم گرفتگی لوله رو میگم ممنون میشم که راهنمایی کنید

    1. سلام بله شما با وسایلی همچون جوش‌شیرین سرکه سفید آب نمک یا همون اسید سولفوریک ۲۰ درصد میتونین رفع گرفتگی انجام بدیم ولی بهترین روش ما به شما می‌گوییم که سرویسکار درخواست کنید چون قیمت ۸۰۰۰۰ تومان قیمت ناچیزی و با سرویسکاران ما در کمترین زمان رفع گرفتگی انجام می‌دهند

    1. سلام و سپاس بعد از ضمانت اصلی ما فاکتور ماست و ساقه‌های کاری ماست جناب در اکثر مناطق استان تهران از شمال تا جنوب شرق خطاب کرد هر منطقه‌ای که بریم حداقل تو هر منطقه تو ۵۶ ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه انجام دادیم و اگر به خانه استعلام شرکت انجام بدی میتونین از فاکتورهای شرکت لباسشویی از طریق اتحادیه لباس کنیم استعلام قیمت و کیفیت لباس کنی و کنید ما با سابقه ۳۰ ساله در این زمینه بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می کنیم

  16. سلام روز بخیر در مجتمعی زندگی میکنیم که تعداد 200واحد خانوار دارد. از سال گذشته مخصوصا زمان بارندگی ها بالا زدگی در چاه های مجموعه مشاهده شده که البته به صورت مقطعی تخلیه نیز صورت گرفته است. اما به تازگی وجود گاز در چاه تشخیص داده شده و بوی بد در واحد های طبقات اول نیز احساس شده است. راه حل موضوع چیست و چه باید کرد؟

  17. مانی مهرابی

    با سلام توی یک سال گذشته لوله فاضلاب توالت سه بار دچار گرفتگی شده بود که با انجام هر بار فنر زنی راهش باز شد. هرموقع که از توالت استفاده میکنیم بعد از ریختن یه مقدار اب آفتابه یه صدایی شبیه به قلپ قلپ میاد…
    خواستم بدونم علت این صدا از چه چیزی میتونه باشه؟
    شخصی که بار آخر فنر زد و گرفتگی باز شد گفت این مربوط به مکش چاه هست آیا این حرفش درسته؟
    و اینکه باز احتمال گرفتگی لوله توالت برای ما وجود داره؟

    1. سلام و درود و خسته نباشید ببخشید قربان به احتمال زیاد لوله فاضلاب شما کم‌کم دچار گرفتگی میشه احتمالاً یا از شتر گلویی شما یا از لوله فاضلاب یکی از سه راه یا شاخه دچار مشکل شده برای رفع گرفتگی یا بازرسی از لوله های فاضلاب خودتون می تونید با موسسه لباس برادران جعفری در سراسر تهران تماس بگیرید

  18. سلام و خسته نباشید خدمت برادرانش آفرید ببخشید یه روز پیش لوله فاضلاب رو باز کردیم و گفتم شاید دیگه پر شده همون سرویس کارها نگاه انداختن دیدن که اصلاً پر نشده بعد دوباره امروز گرفته چیزی ننداختیم توش دیروز بازش کردیم دوباره گرفته چیکار کنیم از اون روز که باز کرده استفاده نکردیم ازش بیرون بودیم چرا امروز دوباره گرفته از چی میتونه باشه

  19. برای جلوگیری از گرفتن لوله باید چه کارهای انجام بدیم و راهکارهای انجام بدیم خیلی ممنون با مطالب خوبتون راهنمایی کنید

    1. سلام عزیز به صورت کامل و واضح توی سایت لوله بازکنی برادران جعفری قید شده ولی برای مثلا از ریخت مواردی که باعث گرفتگی در لوله میشه جلوگیری کنیم حتی اندازش کوچیک باشه ولی به سایت مراجه نمایید تا دقیق راهنمایی بشین

  20. سلام روز بخیر در مجتمعی زندگی می‌کنیم که تعداد ۲۰۰ واحد خانوار دارد از سال گذشته خصوصاً همزمان با بارندگی ها بالازدگی درچه های مجموعه مشاهده شده که البته به صورت مقطعی گرفته است اما به تازگی وجود گاز در چاه تشخیص داده شده و بوی بد در واحدهای طبقات اول نیز احساس شده راه حل موضوع چیست و چه باید کرد؟

  21. سلام من شهرستان هستم و این سال یه سرویس بهداشتی جدید در منزل ساختن در سرویس بهداشتی ما یک کفشور برای استحمام یک دستشویی فرنگی و یک روشویی وجود دارد چند دقیقه بعد از استحمام بوی بدی در داخل حمام پخش می شود مشکل از چی میتونه باشه؟

  22. جناب چرا ما از کفشور آشپزخانه مان استفاده نمیکنیم ولی می گیرد دلایل خاصی داره یا لوله خرابه چطوری میتونیم برطرف کنیم تا دوباره نگیره

  23. سلیمان شکوری

    سلام واقعا واقعا واقعا تشکر میکنم از نیروهای شرکت آقای جعفری که مثل خیلی از شرکت های دیگه از ترفند سه نظام استفاده نمیکنند که یه مشت اراجیف تحویل مشتری بدبخت بدن و بی دلیل قیمت رو افزایش بدن.
    من تجربه داشتم و شنیدم خیلی از لوله بازکن ها چه کارایی انجام میدن و با آوردن اسم سه نظام هزینه میلیونی دریافت میکنند.
    شما همینکه از دروغ سه نظام استفاده نمیکنید واقعا جای تشکر داره که صادقانه کار میکنید.

  24. سلام ممنون از مطالب مفیدتون که اطلاعات کاملی بهم داد یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدید:
    زیرزمین ما یکی دوتا از موزاییک هاش یخورده خیس شده یعنی امکان داره چاه پر شده باشه؟

  25. سلام و خسته نباشید عرض مبکنم خدمت محترمتان.
    یک سوال داشتم سینک ظرفشویی ما گرفتگی داره و نمیتونیم مشکلش رو حل کنیم. با یک شرکت تماس گرفتم سرویسکار اومد و نتونست مشکل رو برطرف کنه
    بعد چند روز دوباره دچار گرفتگی شده با اینگه چیزی توش ننداختیم میخواستم ایندفعه که گوگل شما رو معرفی کرده بهم درخواست سرویسکار کنم.
    ممنون از سایت شما.

  26. توالت با بوی خیلی بدی میده وقتی بارندگی شروع میشه بعد تر هم میشه به قدری که چند شب پیش نتونستیم خونه بخوابیم و شب رفتیم خونه مادرم
    طبقه اول هستیم در قیطریه تهران تورو خدا اگه میشه این بوی بد فاضلاب را از بین برد راهنمایی میکنید

  27. سلام چند روز پیش بارندگی بود لوله ناودان ما گرفت دستتون درد نکنه به موقع یکی رو فرستادید اومد
    لوله رو باز کرد.
    همینکه به موقع میرسید خیلی خوبه بقیش بماند
    خدا خیرتون بده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+