جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی فرشته

لوله-بازکنی-در-منطقه-وردآورد

لوله بازکنی فرشته

لوله بازکنی فرشته شبانه روزی ، برای باز کردن هر نوع لوله فاضلابی در خیابان فرشته و حومه این منطقه می توانید با ما تماس بگیرید
چاه بازکنی سرویس بهداشتی
چاه بازکنی حمام
چاه بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه و سایر لوله های فاضلابی در فرشته

همین الان با یک تماس در کمتر از 20 دقیقه بدون بدقولی لوله بازکن از خیابان فرشته دریافت نمایید

  📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞   77379673
09198806367 تماس مستقیم

لوله-بازکنی-در-فرشته-تهران
لوله بازکنی در خیابان فرشته تهران

چاه بازکنی انواع لوله فاضلاب در هر شرایطی در خیابان فرشته تهران

شما در خیابان فرشته تهران برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی انواع لوله فاضلاب منزل و محیط منزل با هر شدت گرفتگی در هر تایمی بدون در نظر گرفتن روز های تعطیل می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در این خیابان تماس بگیرید

  • چاه بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی
  • چاه بازکنی لوله کفشور حمام
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ
  • چاه بازکنی لوله تخلیه ناودانی

شماره تلفن مستقیم لوله بازکن در خیابان فرشته 09198806367

شما در خیابان فرشته برای دریافت لوله بازکن ، دریافت چاه بازکن ، دریافت تشخیص کار نشتی ، دریافت چاه کن و دریافت ماشین تخلیه چاه می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

شما بدون در نظر گرفتن تایم کاری و غیره به صورت شبانه روزی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب خود و رفع بوی بد فاضلاب می توانید با شرکت ما در خیابان فرشته تهران تماس بگیرید فوری تر از همه شرکت ها به دلیل نبود واسطه می رسیم خدمتتون

لوله بازکنی شمال تهران
خدمات فاضلابی لوله بازکنی فرشته

نمونه خدمات فاضلابی در فرشته

آیا می خواهید بدانید در منطقه فرشته و مناطق حومه به غیر از لوله بازکنی شمال تهران چه خدمات دیگری به مشتریان ارائه می‌شود . صفر تا 100 خدمات فاضلابی را در تهران بزرگ به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می دهیم .

نمونه خدمات ما تقسیم می شود به ( کار لوله ، کار چاه و نصابی تجهیزات فاضلابی )
در کار لوله خدمات شرکت فنی لوله بازکنی فرشته شامل : لوله بازکنی ، رفع نشتی لوله ، تشخیص نوع گرفتگی ، تراش و رسوبگیری لوله های فاضلابی ، از بین بردن بوی بد لوله ها در سراسر منازل خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و غیره 

لوله-بازکنی-فوری-خیابان-فرشته
نمونه خدمات فاضلابی در فرشته تهران

 

در کار چاه از خدماتی به مانند حفر چاه گرفته تا تخلیه چاه را انجام می دهیم . هر نوع چاهی با هر ابعادی را اگر از ما درخواست بکنید حفاری می کنیم . تمامی افراد مشغول در مؤسسه دارای بیمه کاری می باشند . در کار نصب تجهیزات فاضلابی هر نوع وسایلی که مرتبط به فاضلاب باشد انجام می دهیم . از نصب توالت فرنگی گرفته تا لوله کشی و غیره را انجام می دهیم .

لوله بازکنی خیابان فرشته بدون تعطیلی می باشد

اگر به دنبال خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی هستید با لوله بازکنی فرشته تماس بگیرید تا با پایین ترینر قیمت مشگل شما حل بشود . تمامی افراد کاری مؤسسه فنی برادران جعفری با برنامه ریزی کاری مشغول به کار هستند . در هر یک از محله های فرشته بیش از دو سرویس کار آماده به کار می باشند ‌. کار مؤسسه برادران جعفری تعطیلی ندارد و به صورت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل ارائه سرویس دارد .

لوله بازکنی خیابان فرشته بدون خرابکاری

اکثر افرادی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شوند در اولین مرحله نگران ایجاد خرابکاری و کثیف کاری در محیط لوله می شوند .

با سرویس کارانی که مؤسسه ما برای ارائه سرویس لوله بازکنی به ارمغان آورد است ، دیگر نگران ایجاد خرابکاری یا کثیف کاری در محیط خانه خود نباشید . ما سعی کردایم با استفاده از بهترین دستگاه های بروز لوله بازکنی مشگل گرفتگی را با حداقل کثیف کاری و خرابکاری حل بکنیم.

رفع گرفتگی با نازلترین قیمت در لوله بازکنی خیابان فرشته

اگر به دنبال خدمات کلی لوله هستید با لوله بازکنی فرشته تماس بگیرین . این مؤسسه با دریافت قیمت بسیار پایین سخت تمرین کارهای فاضلابی را برای شما عزیزان انجام می دهند . اگر مشتری چند دوره ای شرکت برادران جعفری باشید از تخفیف های 40 درصدی ما می توانید استفاده کنید . منصفانه ترین قیمت با بهترین تجهیزات و سرویس کاران ، توانایی باز کردن سخت تمرین لوله ها به مانند ( رفع گرفتگی لوله پرشده از سیمان ، ماسه ، قیر ، موهای بلند ، چربی یا غیره ) با کمترین هزینه توانایی انجام می باشیم .

هزینه لوله بازکنی و باز کردن لوله گرفتگی با فنر در فرشته چقدر می باشد ؟

اگر به دنیال هزینه و قیمت لوله بازکنی با فنر معمولی ، قیمت لوله بازکنی با فنر تراش ، قیمت رفع گرفتگی با دستگاه سه نظام شات ، قیمت باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه فشار هوا و سایر دستگاه ها هستید می توانید با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید .
برای دریافت هزینه استعلام لوله بازکنی و چاه بازکنی در خیابان فرشته فقط با شرکت مورد تایید سایت گوگل و اتحادیه تهران تماس بگیرید

09198806367 شبانه روز تماس بگیرید
لوله-بازکنی-ارزان-قیمت-در-فرشته
خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و استاندارد در خیابان فرشته تهران

باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی به دستگاه مکنده در فرشته تهران

گرفتگی سینک ظرفشویی از نمونه گرفتگی هایی محسوب می شود که نباید از فنر استفاده کرد تا باعث کثیف کاری و آسیب بشود ، شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران مخصوصا خیابان فرشته تهران از دستگاه لوله بازکن مکنده به شکل جارو برقی و با فشار 100 برابر استفاده می کند و تا به امروز در زمینه لوله بازکنی سینک ظرفشویی و توالت فرنگی پاسخ خوبی داده است .

شما اگر در خیابان فرشته تهران نگران کثیف کاری در رفع گرفتگی هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا از وسیله ای استفاده کنیم که بدون هیچ خطر و آسیبی و مهم تر از هم بدون استفاده از فنر برای شما رفع گرفتگی نماید .
برای رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه در خیابان فرشته تهران همین ساعت با ما تماس بگیرید
لوله بازکنی سینک ظرفشویی
لوله بازکنی لوله پایین انواع لوله فاضلاب سینک ظرفشویی
چاه بازکنی لوله سینک
رفع گرفتگی لوله تخلیه مشترک آشپزخانه

لوله بازکنی خیابان فرشته ۱۰ دقیقه ای

منظور از ۱۰ دقیقه ای بودن لوله بازکنی یعنی مدت زمانی که بعد از زنگ زدن شما سرویس کار به محل می رسد . ما سعی کرده ایم با کمترین قیمت و زمان مشگل شما را حل بکنیم تا مشگل گرفتگی لوله برای شما و خانواده شما آزاردهنده نباشد .

اگر در هر نقطه‌ای از تهران بزرگ و حومه این شهر قرار دارید فقط کافی است با ما تماس بگیرید . با داشتن بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر  این استان توانایی خدمات رسانی در کمتر از ۱۰ دقیقه به هر محله ای می باشیم.

سخت ترین کارهای فاضلابی را به ما بسپارید ، کار نشد ندارد هر لوله ای با هر نوع گرفتگی می توانیم باز کنیم .

لوله بازکنی با اطمینان فرشته

منظور از اطمینان کاری در لوله بازکنی فرشته حفظ امنیت در منازل مشتری و غیره می باشد . لوله بازکنی برادران جعفری در تهران یکی از اصیلترین و باسابقه ترین مؤسسه می باشد که توانسته اطمینان تمامی مشتریان را به خود جلب کند .

اطمینان مشتری یکی از چند نکته ای می باشد که باعث افزایش مشتری در این زمینه شده است .

چرا به لوله بازکنی فرشته نیاز داریم ؟

اکثر افرادی که بیش از دو یا سه سال در یک منزل سکونت داشته باشند . حتماً تجربه گرفته گی لوله های فاضلاب را کرده اند .

گرفتگی لوله یکی از مشکلات فاضلابی می باشد که با رعایت چند اصول استاندارد رفع می شود . شما می توانید چند سال را بدون گرفتگی لوله بگذرانید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی

توالت فرنگی یکی از آسیب پذیرترین تجهیزات در مواقع رفع گرفتگی می باشد . برای لوله بازکنی توالت فرنگی از بهترین تجهیزات فاضلابی برای آسیب نرساندن به تجهیزات فاضلابی تمامی تلاش خود را کرده ایم .

برای اطمینان به مؤسسه فنی برادران جعفری میتوانید از اتحادیه های کشوری در رابطه با نوع بالا یا پایین بودن قیمت و مشخصات کاری دریافت بکنید  .

باز کردن لوله کفشور ناودانی ، لوله کفشور پشت بام ، لوله تخلیه تراس و لوله بازکنی لوله پاستیو در فرشته تهران

اگر تمایل دارید در منزل خود لوله بازکنی کنید با ما تماس بگیرید تا مایع اصلی لوله بازکنی با تضمین 100 درصدی به شما عزیزان ارسال کنیم
لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله کفشور ناودانی ، رفع گرفتگی لوله کفشور پشت بام ، لوله بازکنی لوله تخلیه تراس ساختمان و باز کردن انواع کفشور را با اصولی ترین فنر های لوله بازکن در خیابان فرشته تهران به ما بسپارید .

اگر باران می بارد و آب از تخلیه ناودانی با سرعت کم خارج می شود یا اصلا خارج نمی شود نشانه گرفتگی یا رسوب گیری لوله تخلیه ناودانی است و برای باز کردن این نوع گرفتگی در خیابان فرشته تهران می توانید به ما تماس بگیرید تا در فوری ترین زمان خدمت شما لوله بازکن حرفه ای ارسال بشود .

بیرون کشیدن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب

اگر وسایل قیمتی یا غیره داخل لوله فاضلاب گیر کرده است نگران بیرون کشیدن آن نباشید . با دستگاه های جدید لوله بازکنی در کل تهران بزرگ و حومه با این تجهیزات اکثر نگرانی های فاضلابی را رفع کرده ایم .

اگر اشیاء کوچک مانند اسباب بازی کودکان داخل لوله فاضلاب گیر کرده است و باعث بالا زدن آب شده است . با ما تماس بگیرید در کمترین زمان و با نصف قیمت لوله بازکنی گرفتگی را بیرون می کشیم .

بیرون-کشیدن-اجناس-قیمتی-از-لوله-فاضلاب-در-فرشته
برون کشیدن وسایل قیمتی و ارزشی در خیابان فرشته تهران

باز کردن سخت ترین لوله های فاضلابی در لوله بازکنی فرشته

در تمام مناطق تهران اگر همکاران نتوانند رفع گرفتگی کنند با لوله بازکنی برادران جعفری تماس می گیرند.  با کمترین هزینه بهترین خدمات را برای شما عزیزان ایفا می کنند .اگر یک لوله با سخت ترین نوع گرفتگی دچار بسته شدن بشود ، با تجهیزات و سرویسکاران حرفه ای که در اختیار شرکت لوله بازکنی فرشته می باشد سخت ترین گرفتگی ها را باز می کنند .

اگر داخل لوله شما دغاب سیمان یا قیر پر شده است و می خواهید تعویض لوله بکنید دست نگر دارید . با فنرزنی سرویسکاران فرشته سخت ترین لوله ها را مثل روز اول تحویل شما می دهیم . تمامی خدمات مؤسسه با هزینه بسیار اندک و به صورت 24 ساعته می باشد .

آیا مواد شیمیایی وجود دارد که در کم کردن آب چاه و از بین بردن لجن چاه فاضلابی کمک کند ؟

در تبلیغات اکثر سایت های همکاران مایعی وجود دارد با نام کم کننده آب چاه که برای بالا رفتن کلیک سایت خود استفاده می کنند و هیچ کلام درستی و صحیح در رابطه با تخلیه ناخداگاه چاه وجود ندارد و فقط باید تخلیه شود تا آب چاه کم شود .
اما برای از بین بردن حشرات و نابود کردن بوی بد فاضلاب از چاه و لوله فاضلاب ما مواد غیر شیمیایی به شما ارسال می کنیم که اگر عمل مثبتی نداشت می توانید هزینه خود را در کمتر از 24 ساعت پس بگیرید .

لوله بازکنی توالت ایرانی ، لوله بازکنی کفشور حیاط ، لوله بازکنی لوله تخلیه بالکن ، لوله بازکنی تضمینی با فنر لوله فاضلاب مشترک ساختمان در خیابان فرشته تهران

فنر زنی لوله بدن کثیف کاری در لوله بازکنی فرشته

اکثر مشتریانی که اولین بار است با مؤسسه فنی برادران جعفری آشنا می شوند ، ترس از کثیف کاری و خرابکاری را دارند . با بیشترین تجهیزات جهت جلوگیری از کثیف کاری برای رفع گرفتگی شمابه صورت شبانه روزی در تلاش هستیم . رفع گرفتگی سخت ترین لوله ها ( لوله گرفته شده توالت توسط مصالح ساختمانی ، لوله گرفته شده آشپزخانه توسط جرم و چربی و غیره ) با بهترین سرویسکاران و تجهیزات انجام می دهیم .

خدمات تخلیه چاه با تانکر در لوله بازکنی فرشته

در هر منطقه ای و محله ای حتی بیرون از شهر قرار دارید می توانید تماس با لوله بازکنی فرشته در کمتر از نیم ساعت سرویسکار دریافت بکنید . تخلیه هر نوع چاهی با هر ارتفاعی ، با بهترین پمپ های لجنکشی که در اختیار داریم تا ارتفاع 30 متری در چاه فاضلاب را خالی می کنیم . تخلیه چاه با کمترین قیمت با بهترین ماشین آلات ها به صورت تمام وقت در سراسر تهران آماده به کار می باشد .

لوله بازکنی فرشته به صورت شبانه روزی

آیا به دنبال خدماتی هستیند که هر ساعتی از شبانه روز درخواست بکنید . برای ایفای خدمات آماده باشد با لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید . در هر ساعتی از شبانه روز به صورت تمام ساعته مشاورین شرکت آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان و ارسال سرویسکار می باشند . با یک تماس از گرفتگی لوله خود نجات یابید . شرکت برادران جعفری تمامی خدمات خود را به مانند .( لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، رفع نشتی ، حفر چاه ، تشخیص درب چاه . تشخیص نشتی لوله ، بیرون کشیدن اشیاء قیمتی و غیره ) به صورت شبانه روزی ارائه می دهد .

بهترین دستگاه های لوله بازکنی فرشته 

در لوله بازکنی فرشته از بهترین دستگاه های فنی شرکت استفاده می کنیم . دستگاه های لوله بازکنی به مانند ( دستگاه برقی ، دستگاه واترجت ، دستگاه موشکی ، دستگاه چهار پایه ، دستگاه سه نظام و غیره ) را برای رفع گرفتگی لوله های فرشته استفاده می کنیم .

از بهترین دستگاه ها برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها استفاده می کنیم . تمامی سعی و تلاش ما در این است که مشگلات لوله گرفتگی شما عزیزان را با کمترین قیمت و در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهیم .

مؤسسه خدمات فنی برادران جعفری آماده بستن قرارداد با تمامی شرکت ها ، مؤسسه ها ، ساختمان های تجاری و مسکونی آماده بستن قرارداد کاری می باشد . با کمترین قیمت آماده کار با شما عزیزان هستیم ، برای دریافت مشاوره و ارسال سرویسکار در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید . .

78 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی فرشته»

  1. سلام کارتون واقعا عااالیه
    زنجیرم وقتی افتاد داخل چاه حموم
    چاه داخل وان بود
    هرچقدر نگاه کردم دیده نمیشد
    کاملا نا امید بودم که
    شمارو پیدا کردم
    وقتی تشریف آوردین بعید
    میدونستم در بیاد زنجیرم
    وبا کمال نا باوری شما زنجیرم رو
    در اوردین
    کلا پنج دیقیقه طول نکشید
    ممنون از خدماتتون.

  2. باسلام وعرض ادب
    یک ساختمان دوطبقه دارم که چاه توالت وفاضلاب از هم جداست
    حدود یک ماهی میشود هر از چند روز موقع استحمام یا ظرف شستن دریک حوضک که در حیاط داریم حدود ده سانت اب بالا میزند وبعد سریع حوضک تخلیه میشود شاید چند روز هم مشکلی نداشته باشد
    چند نفر تخلیه چاه وکوله کش اوردیم تعدادی میگویند چاه پرشده وتعدادی میگویند گرفتگی است
    دیروزهم فنر زدم ولی مشکل حل نشد

  3. سلام لوله حمام ما گرفته شما سرویسکارانتان در شهرک شهید محلاتی هستند یا از جای دیگری اعزام میشوند

  4. سلام جناب خسته
    ممنونم از مطالب کامل تون
    ببخشید لوله دست شویی ما که وسلش کردیم به حیاط
    چسبوندیم به کاشی های حیاط الانم که نگاه میکنم میبینم
    از کناره هاش آب میده با چسب کاشی هم چسبوندیم
    اگه اونو دربیاریم باید کاشی هارم در بیاریم فک میکنم لوله دست شویی
    گرفته یا سوراخ شده آب و میده بیرون
    لطف کنید بیایید یه نگاه بهش بندازید
    ممنوم

  5. داداشببخشید نمیدونم چرا لوله شیری توی ظرف شویی
    هستش الان پنج روزه که گرفته نمیدونیم هم چی کار
    کنیم باس تعویضش کنیم؟///

  6. داداشببخشید نمیدونم چرا لوله شیری توی ظرف شویی
    هستش الان پنج روزه که گرفته نمیدونیم هم چی کار
    کنیم باس تعویضش کنیم؟////

  7. داداش ممنونم بابت اینکه شب اومدید
    لوله ما را باز کردید امروز هم توی
    باغمون یه چاه کندیم بیست متر
    چون توی باغه میخوام عمقش
    زیاد باشه احتیاج به متراژ داره
    شما می تونید انجامش بدین ؟//
    اون روز یادم رفت ازتون بپرسم

  8. سلام وعرض ادب وخسته نباشید تشکر میکنم از این خدمات خوبتون واین سایت مفید وعالیتون.

  9. ببخشید کفشور حیاطمون کار میکرا ولی تو این وقت ها که بارون میباره نمیدونم چه مرگشه هی میکیه به نظرتون علتش از چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

  10. داداش یه لوله بازکن اومد لولمون با فنر معمولی باز نشد فک کنم احتیاژبه سه نظام داشته شما میایید انجام بدین یارو سه نظام نداشت

  11. دستم خورد به شیر دست شویی بعد النگوم شیکست کمیش خورد شد رفت داخلش الان دارم میبینم شما میتونید بیایید درش بیارید لولمون پیچی هستش مونده اونجا مگر نه الان رفته بود پایین

    1. سلام شکر خدا که راضی بودین
      ♻️لوله بازکنی و تخلیه چاه فوری و شبانه روزی با ارزان ترین هزینه در سراسر خیابان فرشته و مناطق شمال تهران ارائه می شود بهترین سرویسکار لوله بازکنی تحلیه چاه و حفر فاضلابی را از ما بخواهید♻️

      ✅تمام نقاط تهران✅

      ↙️حتی در ایام تعطیلات↘️

      ❌ارزان فوری تضمینی بهداشتی❌

      ↩۴۰٪تخفیف_________ ۱۰۰٪تضمینی ↪

      ✅✅پایین ترین نرخ بالاترین کیفیت✅✅

      شبانه روزی _________ بمدت ۲۰ دقیقه

      ⭕بازکردن تمام لوله های سخت وسیمانی⭕

      ⚪باکادرمجرب کار بلد با رعایت اصول بهداشتی⚪

      ❌دراوردن اشیا از داخل لوله های فاضلاب ب مانند❌
      طلا گوشی سرشیر و غیره …. با ابزار مخصوص
      ________________________________________ ⭕ارسال نیروازنزدیک ترین شعبه کمتر۲۰دیقه⭕

    1. سلام تشکر ایشالله دفعات بعدی حتما جبران می کنیم هوا بارانی بود اون بخشم حساس بود نتونستیم ارائه خدمات به فکری انجام بدیم

  12. لوله بازکنی توی منطقه فرشته حرف نداره چون از همه همسایه ها می پرسم آدرس لوله بازکن بیتابی آدم رو باز کنه همشون آدرس شما رو میده به من ازتون خواهش می کنم اگه میخوای بیای اصلی ما رو باز کنید آدرس به شماره ای که توی صفحه نوشتین بزنیم تا بیاید اگه بخواد بیاید بگید لطفاً فکر کنم با فنر معمولی باز بشه

    1. سلام و تشکر شما لطف زیادی دارین ممنون بابت تعریفتون شرکت لوله بازکنی برادران جعفری یکی از با تجربه ترین شرکت های ارائه خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه می باشد در هر ساعت از شبانه روز برای ارائه خدمات لباسشویی می توانید با این شرکت تماس بگیرید رفع گرفتگی لوله فاضلاب ۱۰۰% تضمینی با فاکتور تضمینی انجام میشود

  13. فریدون احمدی

    سلام آقای جعفری کارتون خیلی خوب و تمیز انجام شد ممنون بخاط خوش قولی و به موقع رسیدنتون سپاس🙏

  14. با سلام و عرض ادب یک ساختمان دو طبقه دارم که چاه توالت و فاضلاب از هم جداست.
    حدود یک ماهی میشود هر از چند روز موقع استحمام یا ظرف شستن در یک حوضک که در حیاط داریم حدود ۱٠سانت اب بالا میزند و بعد سریع حوضک تخلیه میشود شاید چند روز هم مشکلی نداشته باشد چند نفر لوله کش و تخلیه چاه اوردند تعدادی میگویند چاه پر شده و تعدادی میگویند گرفتگی است دیروز هم فنر زدم ولی مشکل حل نشد

    1. سلام و عرض ادب و خسته نباشید عزیزدلم به احتمال تراش نداده ما با دستگاه تراش لوله فاضلاب گرفته شما که میگین هر روز یا هر دو طرف میگیره به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی با ارائه فاکتور باز می کنیم

  15. سلام و خسته نباشید ممنونم از دل باز کنی و عالیتون واقعا خیلی کارشون تعویض بود و حین انجام کار شوند به به داشتم فکر میکردم و اینکه کار شورا خیلی با دقت و با حوصله انجام می‌دهد که می دیر کردن موقع رسیدن ولی کار و خیلی زود تموم من تموم کردن به خاطر همین ما هیچ گله ای ندارم از تو ندارم از لوله بازکنی برادران جعفری

  16. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی و حمام بوی بد فاضلاب می‌پیچد شبیه بوی گوشت گندیده که انگار گاز میخورد تو صورت آدم خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادید اومدم مشکل را حل کرد و آن طور که توضیح دادن مشکل از لجن و رسوب و چربی داخل لوله بوده که تمیز کردم و یه سری کارای دیگه انجام دادند و برطرف شد واقعا ازتون ممنونم.

  17. سلام وقتی در سرویس بهداشتی رو باز میکنیم بوی بدی می آید و اصلاً قابل تحمل کردن نیست مخصوصا زمانی که مهمون داریم آدم خجالت میکشه برای رفع بوی فاضلاب سرچ کردم شما را گوگل نشون داد و مطلب رو کامل خوندم خیلی راهنمایی کردید و از روی شاتون هم استفاده کردم اما مشکل رفتن شد خواهش می کنم ازتون بگید واسه از بین بردن بوی بد تو خونه چیکار باید بکنیم؟

  18. سلام داداش خسته نباشید ببخشید باز کردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی با دستگاه مکنده کلاً هزینش چقدر میشه لطفاً بگین و بگین آیا ارائه سرویس کار رایگان است یا کرایه میخواد

  19. سلام داخل حیاط ما کوچک است میتونیم چاه دیگه کنارش حفر کنیم مشکلی نداره لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید.

  20. بیرون کشیدن اشیا از چاه یا لوله با چه دستگاهی انجام میشود و قیمتش چقدر میباشد در هر کجای لوله باشه شما میتونید درش بیارید

  21. ببخشید جناب استفاده از محلول شیمیایی باعث پوسیدگی لوله نمی شود توی متن هاتون خون خوندم که محلول شیمیایی گرفتگی را رفع میکنه باعث پوسیدگی و خرابی لوله نمیشه؟

  22. حسین خوشنام

    واقعاً به موقع می رسید
    من مهمان داشتم که سرویس بهداشتی مون گرفت و نمیدونستم جلوی مهمون ها چیکار کنم تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که تو گوگل جستجو کنم با جستجوی لوله بازکنی تهران شما را پیدا کردم و با شما آشنا شدم که تماس گرفتم و همون لحظه برای من لوله بازکن فرستادید اومد کار رو سریع انجام داد و رفت تشکر از زحمات شما و اینکه این قدر ساده و سریع در دسترس هستید.

  23. مت انگشتر نامزدیم افتاده تو دستشویی چیکار باید بکنم تو روخدا کمکم کنید دارم دیونه میشم
    میشه درآوردتش!

  24. ممنون از خدماتتون وسرویسکار حرفه ای که برای درآوردن
    اشیا و برای باز کردن مسیر لوله تشریف آوردن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+