جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی الهیه

لوله-بازکنی-الهیه

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی الهیه با پشتیبانه همیشگی توسط تکنسین های شرکت برادران جعفری

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی یا فرنگی تضمینی در منطقه الهیه تهران
  • لوله بازکنی باکیفیت و تضمینی در منطقه الهیه تهران
  • باز کردن هر نوع گرفتگی با ارسال شبانه روزی لوله بازکن به سراسر الهیه

با شماره های زیر جهت مشاوره و درخواست لوله بازکن در منطقه الهیه در تماس باشید :
     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 فعال در همه ساعات شبانه روز

لوله-بازکنی-در-الهیه
لوله بازکنی در الهیه

لوله بازکن و چاه بازکنی حرفه ای مخصوص منطقه الهیه

اگر در منطقه الهیه تهران به دنبال لوله بازکن حرفه ای و تضمینی هستید همین الان با شرکت برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید
باز کردن لوله را با لوله بازکن برادران جعفری تجربه کنید 

  • لوله بازکن شبانه روزی در منطقه الهیه
  • لوله بازکن کاسه توالت ایرانی
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با بهترین لوله بازکن 
  • لوله بازکن متخصص و کاربلد
چاه-بازکن-مخصوص-برای-الهیه
چاه بازکنی و لوله بازکنی تخصصی در الهیه تهران

باز کردن لوله فاضلاب در الهیه بدون بالا زدن آب فاضلابی

همشهریان ساکن در محله الهیه تهران بدون نگرانی از کثیفی و از بین رفتن نظم منزل خود در مواقع رفع گرفتگی لوله فاضلابشان نباشند ، شرکت توصعه یافته برادران جعفری در این منطقه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای هر نوع گرفتگی را با آرامش و با استفاده از روش هایی که منجربه کثیف کاری یا آسیب نشود انجام می دهد .

  • باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه با دستگاه حرارتی بدون نیاز به فنر زنی و آسیب در منطقه الهیه تهران
  • باز کردن لوله فاضلاب حمام با دستگاه لیزری در کوتاه ترین زمان و با تراش تضمینی چربی داخل کفشور حمام با حرارت دستگاه لیزر
  • رفع گرفتگی و باز کردن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی با روشی بسیار تضمینی و ارزان قیمت با درجه یک ترین لوله بازکن تهران در الهیه

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب در الهیه

اگر می خواهید با دلایل و اصلی ترین علل هایی که در منزل باعث گرفتگی لوله می شود آشنا بشوید با ما همراه باشید ، بهترین خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب توالت :

  • جرم و رسوب بستن لوله های فاضلاب
  • مصالح ساختمانی ( در هنگام تعمیرات محیط لوله یا خود سنگ توالت امکان ریخته شدن مصالح به داخل ساختمان وجود دارد  ) .
  • ریختن وسایل بهداشتی بعد از استفاده به داخل کاسه توالت مانند دستمال کاغذی
  • میزان نبودن شیب لوله کشی فاضلاب ( در بعضی مواقع لوله کش های منازل برای آسانی کار خود، استاندارد های لوله کشی را رعایت نمی کنند و این عمل باعث ماندن رسوبات فاضلاب داخل لوله می شود .
  • نبود سیفون یا سیفون نکشیدن ( آیا می دانید سیفون کشیدن از 50 درصد گرفتگی لوله توالت جلوگیری می کند ، هر لحظه بعد از استفاده سیفون بکشید .)

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب حمام :

  • موی بلند
  • افتادن تکه صابون ، روشو داخل لوله کفشور حمام
  • استفاده نکردن از کفشور مناسب و جذب آشغال به لوله ها از کفشور
  • افتادن وسایل ریز پلاستیکی به داخل لوله فاضلاب حمام
  • تراش ندادن دستی لوله ها ( حداقل در هر یک سال یک بار از طریق شلنگ های موجود در منازل لوله های حمام را تراش بدهید تا اگر آشغالی داخل گیر کرده باشد رد شود.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی

  • ریختن اضافه غذایی ( مانند برنج ، نان سبزیجات و غیره به داخل لوله سینک ظرفشویی )
  • ریختن بیش از حد چربی و روغن
  • باز بودن درپوش کفشور و افتادن وسایل ریز به داخل لوله
  • استفاده کردن بیش از حد و متفاوت از مواد شوینده شیمیایی
دلیل-گرفتگی-لوله-فاضلاب
اصلی ترین علل هایی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود کدام اند ؟

چرا چاه فاضلاب کهنه نیاز به کف تراشی و دیوار تراشی دارد ؟

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق استان تهران به خوصوص در مناطق چسبیده به شمال و شمال غرب تهران فعالیت هایی در رابطه با چاه بازکنی و خدمات حفاری چاه یا تعمیرات کلی و جزئی چاه را دارد .
اگر به صورت براورد هزینه های سالانه قیمت تخلیه چاه فاضلاب خود را حساب کنیم بیشتر از هزینه حفر چاه جدید می شود چرا ؟ چون که شما از یک متخصص چاه کن دلیل پر شدن بیش از اندازه چاه فاضلاب خودتان را نمی پرسید و در هر دوره چند ماهه که چاه شما پر می شود با شرکت تخلیه چاه الهیه تهران تماس می گیرید و هزینه های نسبتا بالایی برای دستمزد تخلیه چاه فاضلاب خود پرداخت می کنید .

ما به شما در سراسر مناطق استان تهران روشی را معرفی می کنیم که تا حداقل 30 الی 40 سال از نیاز به تخلیه چاه فاضلاب خیالتان را راحت کنید ، کف تراشی و لایروبی چاه فاضلاب کهنه به روش دستی با نیروی انسانی در الهیه تهران که هم عمر زیادی به چاه شما اضافه میکند و هم استحکام چاه فاضلابی را از نظر فشار زمین برای ریزش چاه را بالا می برد .
با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری دیگر هزینه اضافه برای تخلیه چاه و دیگر خدمات چاه فاضلابی پرداخت نخواهید کرد .

برای پیدا کردن لوله بازکن مورد نیاز در محدوده الهیه از کجا پیگیری کنیم ؟

اگر به دنبال لوله بازکن فوری برای فنر زنی لوله گرفته خود در محله و محدوده الهیه تهران هستید با شرکت برادران جعفری همین ساعت تماس بگیرید . رسیدگی به درخواست شما بعد از تماس در کمتر از 15 دقیقه بدون اتلاف وقت انجام می شود .

بهترین سایت لوله بازکنی که در سراسر استان تهران ارائه خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه و خدمات تعمیراتی لوله فاضلاب یا چاه می کند شرکت چاه بازکنی برادران جعفری می باشد .

وظایف اصلی لوله بازکنی الهیه چیست ؟

تک تک لوله بازکن های شرکت برادران جعفری در محدوده منطقه الهیه تهران سعی می کنند که مشگل گرفتگی لوله فاضلاب شما را با کمترین هزینه و با تحویل فوری لوله باز از هر نوع گرفتگی انجام دهند .
شما اگر از شرکت ما درخواست نیروی لوله بازکن نمایید خیال شما از نظر امنیت آدرس و شماره تماس منزل ، از نظر ادب و رفتار لوله بازکن ، از نظر حرفه ای بودن و ارائه خدمات تمیز در الهیه تهران راحت خواهد شد . تمامی سرویسکاران لوله بازکن الهیه به وظیفه شغلی خود در زمینه باز کردن لوله کاملا اشراف دارند .

رفع گرفتگی لوله فاضلاب به روش لوله بازکنی صنعتی و لوله بازکنی قدیمی در سراسر محدوده الهیه تهران

توضیح مختصر در رابطه با لوله بازکنی قدیمی : چرا به مرور زمان روش های لوله بازکنی با دستگاه های قدیمی و خدمات قدیمی از بین کار لوله بازکنی جدا شده است ؟ روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب به روش های قدیمی معمولا احتمال باز شدن گرفتگی 50 درصد بود و احتمال آسیب به لوله فاضلاب گرفته 20 درصد که افرادی که دچار گرفتگی می شدند با ریسک زیادی درخواست لوله بازکن می دادند .

لوله بازکنی صنعتی یا بروز لوله بازکنی چگونه است ؟ امروزه در عصر قرن 21 هستیم و تمامی تجهیزات در هر زمینه ای پیشرفت کرده و به داد بشر رسیده است ، شما امروزه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود دستگاهی را می توانید سفارش بدهید که 100% تضمینی گرفتگی را بدون آسیب و هیچ خطری باز کند .

لوله بازکنی الهیه با هزینه منصفانه

اگر به دنبال خدمات لوله بازکنی بسیار مفید و با هزینه منصفانه هستید با مؤسسه فنی برادران جعفری تماس بگیرید . در منطقه الهیه تمامی خدمات فاضلاب با قیمت خیلی منصفانه انجام می شود، لوله بازکنی لوله های توالت ، آشپزخانه ، حمام و غیره با پرسنلان مجرب و حرفه ای در الهیه .

لوله بازکنی لوله آب باران در الهیه

لوله آب باران به از نظر کارشناسان لوله بازکنی یکی از حساس ترین بخش های لوله کشی ساختمان می باشد . علت حساس بودن لوله آب باران ایجاد نشتی برای دیواره های ساختمان ، ریزش دیواره های ساختمان و غیره می باشد که باید در هنگام بارندگی به نوع آب کشی لوله ها توجه کرد .

لوله بازکنی لوله آب باران با فنر های معمولی و ساده انجام می شود . این لوله ها معمولا بر اثر ریختن آشغال ، مصالح ساختمانی و غیره دچار گرفتگی می شوند .

لوله بازکنی لوله های سخت و پیچیده در الهیه

منظور از لوله های سخت یعنی در لوله کشی فاضلاب از چندین سه راه و چهار راه استفاده شده است و باز کردن این نوع لوله ها توسط هر سرویسکاری ممکن نیست . لوله بازکنی الهیه با به کار گیری فنر سرخم توانایی باز کردن هر چند لوله را دارند . پیچیده ترین لوله های فاضلاب را با فنر های چند راهی انجام می دهیم .

معرفی انواع فر در لوله بازکنی الهیه : 

  • فنر قلابی
  • فنر قیفی
  • نمونه فنر مستقیم با تیغه ارابه ای
  • فنر سرخم
  • فنر پهن تیغه ای
  •  نمونه فنر تیغه گردبر

شما می توانید با لوله بازکنی الهیه از هر نوع فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی و تراش لوله ها استفاده بکنید .

لوله بازکنی با کیفیت
دیگر نگران گرفتگی لوله های خود نباشید بهترین سرویسکاران لوله بازکنی در شمال تهران آمادگی ارسال به محل شما عزیزان هستند .

با خدمات فنی شرکت برادران جعفری در الهیه بیشتر آشنا بشوید

ارائه تمامی خدمات فاضلابی در لوله بازکنی شمال تهران الهیه مقدور می باشد . اصلی ترین خدمات را در این بخش مقاله توضیح خواهیم داد .

♦ خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

♦ خدمات تخلیه چاه بدون کثیف کاری

نمونه خدمات حفر چاه با کارکنان باتجربه

♦ خدمات تشخیص نشتی لوله و رفع نشتی در این منطقه

♦  تمامی خدماتفاضلابی مخصوصا لوله و چاه با پاسخگویی 24 ساعته انجام می شود . مشاورین شرکت لوله بازکنی الهیه آماده ارائه مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز می باشد .

اصلی ترین روش های لوله بازکنی 

در این توضیحات در رابطه با اصلی ترین روش های لوله بازکنی دستگاهی را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

لوله بازکنی با دستگاه فنر موشکی : از نظر کارشناسان لوله بازکنی اصلی ترین دستگاهی که در زمینه رفع گرفتگی به سرویسکاران کمک می کند ، دستگاه فنر موشکی می باشد . این دستگاه با تنظیم قدرت فنری توانایی تراش هر نوع گرفتگی با هر جنسی می باشد .

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا : یکی دیگر از دستگاه های لوله بازکنی که اکثرا در مناطق تهران مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا می باشد . این دستگاه شاید نام های مختلفی داشته باشد ولی کارایی جانبی یکی دارند .

لوله بازکنی دستی : شاید در اکثر منازل از فنر دستی جهت رفع گرفتگی استفاده می کنند . کارایی این فنر در لوله هایی که گرفتگی ضعیفی دارند ، به مانند گرفتگی اشیاء در لوله با فشار توسط این فنر رفع گرفتگی می شود .

لوله بازکنی شبانه روزی ( 24 ) در الهیه

اگر به دنبال مژسسه هستین که در هر ساعتی از شبانه روز به شما عزیزان خدمات رسانی بکند با لوله بازکنی الهیه مشتری بشوید . بعد از ثبت مشتری توسط مشاورین این شرکت اگر در هر زمانی از شبانه روزی دچار گرفتگی بشوید به محل شما نیرو ارسال می شود .

بعضی از همکارا قیمت لوله بازکنی بعد از ساعت کاری را چند برابر حساب می کنند . مؤسسه فنی ما در هر ساعتی از شبانه روز با نرخ های تایید شده دولت کار می کند .

لوله بازکنی زیر قیمت همکاران در محدوده الهیه

مؤسسه برادران جعفری در لوله بازکنی الهیه تصمیم دارد برای جذب مشتریان دائمی از خدمات قیمت پایین استفاده بکند . با لوله بازکنی شرکت ما در الهیه پایین تر از قیمت همکاران انجام می شود . توجه توجه قیمت پایین فقط نشانه جذب مشتری همیشگی می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت در تماس باشید .

آشنایی شما با لوله بازکنی الهیه چه میزان می باشد ؟

به احتمال خیلی زیاد برای تمامی افراد مشگل گرفتگی لوله های فاضلاب پیش آمده است ، آیا با نحوه لوله بازکنی الهیه آشنایی کامل دارید ؟ ازمیزان قیمت های لوله بازکنی در این منطقه اطلاع دارید ؟ با مؤسسه لوله بازکنی الهیه از تمامی اطلاعات لوله بازکنی در این منطقه اطلاع خواهید یافت .

قیمت های لوله بازکنی شرکتی مثل شرکت فنی برادران جعفری از زیر مجموعه های اتحادیه می باشد . و تمامی قیمت ها دولتی و تحت کنترل می باشند ، اگر شما با افراد غیرشرکتی تماس بگیرید جهت رفع گرفتگی ، تمامی عواقب کار به شما برمی گردد . از قیمت بالای کاری ، از آسیب های مالی و جانی به خود سرویسکار و لوله های شما می باشد . تمامی خدمات مؤسسه ما بیمه شده می باشد و مسئولیت کار به میزان ضمانت کاری بر عهده شرکت می باشد .

لوله بازکنی الهیه با سرویسکاران متخصص این رشته

اگر به دنبال لوله بازکنی سریع و خدمات مفید هستین با لوله بازکنی الهیه جهت رفع گرفتگی لوله های (( توالت ، دستشویی ، حمام ، حیاط ، پارکینگ و … )) با ما تماس بگیرین . لوله بازکنی در این منطقه توسط سرویسکاران متخصص فقط این رشته انجام می شود . سرویسکاران دارای خصوصیات اخلاقی از نظر خوش قولی و خوش برخوردی می باشند .

لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی در تهران

لوله بازکنی توالت به دوبخش اصلی تقسیم می شود ، توالت فرنگی و ایرانی . در توالت های فرنگی توالت ها به چهار بخش (( توالت آبفشانی ، توالت سیفون وارونه ای ، توالت فشاری و فروشور )) تقسیم می شوند . در این بخش در رابطه با نوع توالت فروشور و گرفتگی آن صحبت خواهیم کرد . کاسه توالت فروشور ساختمان ساده ای دارد و با این حال در چهارچوب محدودیت هایش از کارایی بالایی برخوردار است . عملکرد مناسب کاسه توالت به تخلیه گلویی بستگی دارد ، که با نیروی آبفشان ، که از روی سرریز پیرامونی جاری می شود ، شتاب بیشتری می گیرد .

گرفتگی توالت ها معمولا ناشی از افتادن اشیاء خارجی به داخل کاسه است . به طور کلی این گرفتگی را می توان با بادکش یا فنر برطرف کرد . معمولا روش فنری در تمامی رفع گرفتگی ها به کار می رود . اگر با این کار گرفتگی برطرف نشد ، باید کاسه توالت را با بازکردن پیچ های متصل کننده آن ، از کف زمین یا دیوار جدا کرد و با دستگاه های لوله بازکنی به صورت مستقیم لوله بازکنی کرد .

خدمات تخله و حفر چاه در لوله بازکنی الهیه

اگر ساختمان تازه ساخت دارید و نیاز به حفر چاه دارید با سرویسکاران حرفه ای مؤسسه ما می توانید همکاری بکنید . سرویسکاران چاه کن حداقل دارای تجربه 10 در این زمینه هستند ، این کاکنان با استفاده از جدید ترین تجهیزات قادر به کندن هر نوع چاهی در هر شرایطی هستند .

اگر چاه فاضلاب شما پر شده است و نیاز به تخلیه یا لایروبی چاه دارید می توانید با مؤسسه لوله بازکنی الهیه تماس بگیرین تا در کمترین زمان برای شما ماشین جهت تخلیه و کارشناس جهت بازرسی از وضیعت چاه ارسال بشود .

مؤسسه فنی فاضلابی برادران جعفری آماده بستن قرارداد کاری در زمینه فاضلاب با هر طرف مشخصی می باشد . برای دریافت سرویسکار می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

57 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی الهیه»

  1. سلام واقعا تو کارتون حرفه ای هستید. سرویسکاری که برای در اوردن انگشتر من از توالت اومد خیلی عالی دراوردتش در صورتی که من فکر میکردم اصلا دیگه حلقه ازدواجمو نمیبینم.
    واقعا ازتون ممنونم.

  2. سلام ما در یک ساختمان ده واحدی زندگی میکنیم که واحد ما در زیر زمین است. حدود شش ماه پیش چاه سرویسها گرفت وما فنر انداختیم ودوباره دو هفته پیش گرفت و فنر انداختیم الان دوباره چاه گرفته میخاستم بدونم علت چیه؟ واینکه مگه فاضلاب همه ی تهران به بیرون از چاه منازل برده نشده ودیگه خونه ها چاه ندارند؟؟؟؟
    لطفا کمک کنید واقعا خسته شدیم از بوی بد…

  3. امیرصالح باقرزاده

    لوله بازکنی خوبی بود دمتون گرم دیشب ساعت یازده نفر فرستادید برای لوله بازکنی قسمت اشپزخونمون کثیف کاری زیادی هم نداشت.

  4. سلام وممنون از راهنمایی های مفید شما عزیزان.
    من در منطقه خشک وکویری زندگی میکنم چاه فاضلابی داریم که تنها جهت استفاده توالت هست وابریز هم بصورت میانگین روزانه دو الی سه لیتر نداره وچاه حدودا یکساله که تا سطح یک متری اب بالا اومده ومن هم هنوز تخلیه انجام ندادم اکنون سوالم این است علت خروجی کم این چاه بر خلاف چاه های دیگه منزلمون که ابریز زیاد هم داره چیست؟ وشما برای بالا بردن نفوذ اب در این چاه چه پیشنهاد و راهکاری رو ارائه میدهید ممنون وتشکر.

  5. اینکه میگن تو چاه یک سری مواد میشه ریخت که دیگه نیازی به لایروبی نداشته باشه واقعیه یا نه؟

  6. سلام وقت بخیر داخل حمام دوغاب ریختیم و رفته داخل راه اب و سفت شده تقریبا دوسه ساله همینطوری مونده چون خونه خالی بوده ممنون میشم راهنمایی کنید.

  7. تکه ای از صابون افتاده به لوله حمام فک کردم لیزه میره پایین ولی نرفت چی کار کنیم
    راهنمایی میکنید

  8. سلام داداش ماهی قرمز خریده بودیم داشتم جاشو عوض میکردم که در رفت و مونده اونجا راضیم یک ماه در دشویی بخوابم ولی یه سری به اشپز خونه نزنک که انقدر بوی بدی میده ادرس میفرستم تورر خداااااااا زود بیایید

  9. شیر مادر نان پدرت حلالت باشه روزی درست حسابی به این میگن مشاوره خیلی خوش قول و سرویسکار خوش اخلاق و کار بلد بودید
    ممنون از شرکت ماهرانتون

  10. چاهمون احتیاج به متراژ داره تقریبا اطرافات کرج هستش حدودا هفت هشت متر احتیاج داره انجام میدین؟؟؟

  11. سلام چاه اب فاضلاب خونه من خاکش صابونی اب نشت نمیکنه۲ تا چاه ۵ متری کنار هم هست ایا موادی هست که بریزیم داخل چاه ته نشین بشه زود زود پر نشه ممنون.

  12. ببخشید جناب ای سال داشتم فنر زدن آیا کثیف کاری داره اگه دارین بگین و اگه داشته باشه شما خودتون اگه سرویسکار فرستادین تمیز میکنه یا باز ما خودمون تمیز کنیم این تمیز کاری شم پول میخواد ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. سلام و درود عزیز ارائه خدمات لوله بازکنی با فنر بستگی به سرویس کارش دارد به موسسه لوله بازکنی برادران جعفری از حرفه ای ترین سرویس کاران برای ارائه خدمات لباسشویی استفاده میکنه شما به صورت ۱۰۰% تضمینی بدون در رو میتونین لوله فاضلاب خودرو صورت ۱۰۰ درصد تضمینی و بدون کثیف کاری باز کنیم توسط شرکت لوله بازکن برادران جعفری ما همیشه آماده ارائه خدمات به شما مردم عزیز هستیم

  13. روح الله نادری

    آقا ببخشید اگه مصالح ساختمانی مانن گچ و سیمبیان باعث گرفتگی باشه این را با چه راهکاری می‌توان حلش کرد ممنون میشم راهنمایی کنید چون اولمون گرفته با بد مشکلی روبه رو شُدم

    1. ماسه سیمان و گچ و سنگ داخل لوله فاضلاب گیر کنه هر چقدر خودتان طراح تلاش کنید باعث سفت شدن گرفتگی میشه چون این نوع گرفتگی نیاز به تراش داره و باید فنر لباس کن با تراش فنر لباس کن با تراش گرفتگی رو ریز کند تا از بین بره مگه نه با فشار هم باعث آسیب دیدگی لوله میشه و هم گرفتگی سفت میشه که برای لوله بازکنی که خودکار انجام بده کارش سخت تر میشه لطفاً در این چنین مواردی با موسسه لوله بازکنی ما در هر منطقه‌ای از استان تهران و مناطق حومه تماس بگیرید

  14. لوله دست شوییمون گرفته هر چقدر سیفون میکشیم نمیره پایین به نظرتون از میتونه باشه آخه من تازه تخلیه کرده بودم

    1. سلام و درود قربان به احتمال زیاد که گرفتگی داریم گرفتگی شما از شترگلوی میتونه باشه یا سیفون شما مشکل داره که با آب دستی امتحان کنین که گرفتگی رفت پایین یعنی سیفون تو مشکل داره اگه نه که میکشین خودش باشه ولی نمیره پایین میتونید با سرویس کاران موسسه لباسهای برادران جعفری در سراسر تهران تماس بگیرید در کمتر از ۱۵ دقیقه نزدیکترین لوله بازکن را برای رفع گرفتگی لوله شما و انتقادات شما ارسال کنیم

  15. سهند امیرسلیمانی

    با سلام ما در خانه ای سه واحد ساخت سال 60هستیم که ده سال پیش تخلیه چاه انجام دادیم و به ما گفتند که حتما ده سال دیگر هم حتما تخلیه چاه انجام بدیم. اکنون وقتی اقدام به باز کردن درب چاه کردیم در ابتدا آب چاه کمی بالا بود و بعد که ماشین برای تخلیه اومد اب مشاهده نشد و فقط کمی شن و لجن از زمین کشیده شد لطفا در صورت امکان پاسخ دهید برایاینکه ما نگرانیم که آب کجا رفته و مشکلی پیش نیاد.

  16. سلام و خسته نباشید من یجور اسید گرفتم که ریختم درون لوله تا اگه گرفته باشه راهش باز شه چون بالا میومد و تاثیر چندانی نداشت و اب رفت پایین و باز برگشت حالا عرضم اینه که اگه فنر بزنیم اسید درون چاه بریزه خطر نداشته باشه یه موقع چون دوتا یک لیتری ریختم.

    1. سلام خیلی فرقی نداره همه قیمت‌ها یکسان قیمت لوله بازکنی در سراسر استان تهران با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری ۸ هزار تومان می شود

  17. قیمت رفع نشتی چنده چون که ما لولمون گرفته نشتی هم پیدا کردیم و بیایید و هلش کنید که لوله را عوض نکنیم ممنون میشم که بیا اینو درست کنید اولش قیمت رو بهم بگین ممنون میشم

  18. میخوایم نوسازی چاه انجام بدیم و اینکه ممنون میشم که ما را از قیمت باخبر کن که مثلاً یک متری که بخواهیم نوسازی انجام بدیم چقدر میشه ممنونم از شرکت عالی و بی نظیر تون

    1. عزیز نوسازی چاه فاضلاب متری نیست اگه میشه تماس بگیرید تا به صورت کاملا واضح هم قیمتشو و هم نوع انجام نوسازی چاه فاضلابو خدمتتون توضیح بدم 09190596238

  19. از سریع و بادقت بودن و تمیز بودن سرویسکار و همچنین از زود ارائه دادن سرویسکار ممنونم

  20. با سلام ما در خانه ای سه واحد ساخت سال ۶۰ هستیم که ۱۰ سال پیش تخلیه چاه انجام دادیم و به ما گفتند که حتما ده سال دیگر هم مجدد تخلیه کنیم اکنون وقت اقدام به باز کردن درب چاه نمودیم در ابتدا به چاه کمی بالا بود و بعد که ماشین برای تخلیه آمد آب مشاهده نشد و فقط شیرین و کمی لجن از زمین کشیده شد لطفاً در صورت امکان پاسخ دهید برای اینکه ما نگرانیم که آب کجا رفته و مشکلی پیش نیاید.

  21. سلام و احترام مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمان بوی بدی میاد و داخل سالن میپیچه و سنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره البته سنگ دستشویی سالهاست عوض نشده و به نظرم باید عوضش کرد میخواستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی اب به زیر سنگ وارد و فاسد بشه و بو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه سوال دوم اینکه اگه بخوام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده روز خوش.

  22. محسن ابراهیم زاده

    مشاوره حضوری و غیرحضوری چه فرقی میکند مشاوره غیرحضوری تون رایگان یا هزینه می خواهد حضوری تون چقدر هزینه میخواد

  23. سلام واقعا دمتون گرم موقع عوض کردن توالت منزل کارگرا سیمان و دوغاب ریخته بود تو لوله لوله هم چدن بود فکرشم نمیکردم بدون کندن بشه بازش کرد
    شما زحمت کشیدید سرویسکار فرستادید مشکلمان را خیلی حرفه ای بدون تخریب و بدون آسیب رساندن به لوله سیمان را از بین برد و لوله رو باز کرد خیلی خیلی ممنونم.

  24. کارتون عالیه زنجیرم وقتی افتاد داخل چاه حموم چاه داخل وان بود هر چقدر نگاه کردم دیده نمیشد ولی شما اومدین زنجیرم رو پر اوردین دست سرویسکاراون درد نکنه.

  25. سلام و خسته نباشید. فاضلابمون مسدود شده و هیچ جوره باز نمیشه با اب فشار قوی گرفتیم توش ولی فرقی نکرد لطفا اگه میشه یه نفر رو بفرستید بیاد به دادمون برسه.

  26. با سلام خدمت شرکت لوله بازکنی برادران جعفری ما تو خونمون وقتی از توالت ایرانی استفاده می کنیم بوی بدی از توالت فرنگی که توی حمومه پخش میشه با توجه به این که حموم تو اتاق خوابه
    عملا نمیشه از اتاق خواب برای استراحت استفاده کرد
    و تحمل این بوی بد غیر قابل تحمل
    در ضمن وقتی فقط از توالت فرنگی استفاده میشه ویا چند روز مثلا به دلیل مسافرت
    از سرویس های بهداشتی استفاده نمیشه
    هیچ بویی وجود نداره لطفاً راهنمایی کنید
    علت چیه اگه نیاز باشه به صورت حضوری هم در خدمتتون هستیم
    با تشکر

  27. یک دستشویی فرنگی داریم که قبلا ایرانی بوده
    از وقتی فرنگی شده تند تند میگیره
    هر چی میاریم فنر میزنن درست نمیشه میشه از تجربه شما استفاده کنم و راهنماییم کنید که چرا این اتفاق میوفته؟
    بازم باید لوله بازکنی بیاریم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+