جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی فرحزاد

لوله-بازکنی-فرحزاد

لوله بازکنی فرحزاد

لوله بازکنی فرحزاد شبانه روزی با مجرب ترین تکنسین های لوله بازکن شرکت برادران جعفری انجام می شود
ارسال لوله بازکن 24 ساعته در فرحزاد
بازدید و تشخیص گرفتگی رایگان

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس مستقیم

بهترین لوله بازکنی فرحزاد کجاست؟

اگر به دنبال بهترین سرویسکار لوله بازکن در فرحزاد می گردید می توانید با ما در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید . به صورت شبانه روزی برای باز کردن انواع لوله فاضلابی با بهترین دستگاه های فاضلابی بدون بدقولی با هماهنگی کوتاه می توانید در کمترین زمان درخواستی لوله بازکن داشته باشید .

لوله-بازکنی-فرحزاد-فوری
بهترین شرکت لوله بازکنی در فرحزاد

نمونه خدمات لوله بازکنی در فرحزاد

  1. لوله بازکنی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی
  2. لوله بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه
  3. لوله بازکنی لوله فاضلاب لوله کفشور
  4. رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله حیاط و پارکینگ
  5. لوله بازکنی تضمینی لوله پشت بام ، ناودانی و پاستیو

هر نوع گرفتگی لوله های فاضلابی را 100% تضمینی بدون کوچیک ترین خط و خش باز می کنیم ، برای درخواست لوله بازکن فوری و انواع لوله فاضلاب با بهترین دستگاه های چاه بازکنی همین الان با ما تماس بگیرید .

خصوصیات بهترین لوله بازکنی فرحزاد

هر سرویسکاری که در مؤسسه خدماتی لوله بازکنی و چاه بازکنی فرحزاد ارائه خدمات می کند حداقل دارای 2 سال سابقه کاری حرفه ای و در زمینه لوله بازکنی با انواع دستگاه و روش های کار با دستگاه ها آشنایی کاملی دارند .
سرویسکار لوله بازکن در فرحزاد دارای اخلاق بسیار خوب و گذشت در قیمت لوله بازکنی دارد . شما بدون نارحتی می توانید از میزان کار لوله بازکن ارائه نظر بکنید و به هر شرایطی می توانید قیمت لوله بازکنی را پرداخت بکنید .

  • لوله-بازکن-مطمئن-فرحزاد
    بهترین لوله بازکن در فرحزاد

    ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در بلوار فرحزاد

خطر گرفتگی یا ترکیدگی لوله خطری نیست که زمان و مکان مشخصی داشته باشد از این رو در هر قسمت از ساختمان و در هر ساعت از شبانه روز امکان گرفتگی لوله ها وجود دارد؛ اولین ویژگی بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد این است که خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه دهد تا پرسنل آن در مواقع لازم فورا به محل ایجاد مشکل مراجعه نمایند.

با اطلاع از این مزیت ما در مجموعه لوله بازکنی خود ارائه خدمات لوله بازکنی را به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال انجام می دهیم تا به عنوان بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد تامین کننده کامل نیازهای مشتریان مان باشیم.

پس در هر زمان و هر مکان در صورت نیاز به دریافت انواع خدمات لوله بازکنی . توسط نیروی فنی متخصص و دستگاه های مدرن و پیشرفته با ما تماس حاصل نمایید . تا شاهد رفع مشکل به وجود آمده خود در کمترین زمان ممکن باشید. هیچ مشکلی در زمینه انواع خدمات لوله بازکنی در مجموعه ما حل نشدنی نیست و این گفته را به جهت تخصص و تجربه پرسنل خود تضمین می کنیم.

لوله-بازکنی-انواع-لوله-فاضلاب-در-فرحزاد
رفع گرفتگی انواع گرفتگی لوله فاضلاب در فرحزاد
  • ارائه خدمات لوله بازکنی با قیمت مناسب در بلوار فرحزاد

یکی دیگر از دغدغه های شهروندان در زمینه استفاده از خدمات مراکز لوله بازکنی بحث هزینه است. مراکز لوله بازکنی غیر معتبر در زمینه هزینه انواع خدمات لوله بازکنی توجهی به تعرفه های تعیین شده از سوی اتحادیه ندارند و بعضا در ازای ارائه خدمات، مبالغ هنگفتی را به عنوان دستمزد از مشتریان مطالبه می کنند. این در حالی است که ارائه همان خدمت توسط یک مرکز لوله بازکنی معتبر و تحت نظر اتحادیه علاوه بر هزینه کمتر می توانست با کیفیت بسیار بهتری نیز انجام شود.

از آنجایی که گرفتگی لوله ها در بخش های مختلف منزل اعم از فاضلاب حمام. چاه دستشویی، سینک ظرفشویی، توالت فرنگی و … در تهران دور از انتظار نبوده . و به گرفتاری ها و مشکلات طبیعی و روزمره افراد افزوده شده اند . استفاده از خدمات مراکز نامعتبر در زمینه لوله بازکنی می تواند از دو جهت منجر به وارد آمدن خسارت مالی بیشتر شود. اول اینکه افراد ارائه دهنده خدمات در این مراکز غالبا افرادی غیر متخصص و نابلد در زمینه لوله بازکنی اصولی هستند . و ممکن است باعث آسیب به لوله ها و به وجود آمدن مشکلات جدی تر و ضررهای مالی بزرگتر شوند . و از طرف دیگر این مراکز تابع تعرفه های اتحادیه نبوده .  اغلب هزینه های بیشتری در قبال ارائه خدمات مطالبه می کنند.

لوله-بازکنی-ارزان-قیمت-فرحزاد
لوله بازکنی ارزان قیمت و با کیفیت خیلی بالا

علاوه بر این اغلب مراکز نامعتبر ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی خدمات خود را به صورت ناقص ارائه می کنند و از آنجایی که گرفتگی لوله ها با استفاده از خدمات این مراکز کاملا برطرف نمی شود در آینده خیلی نزدیک دوباره با مشکل گرفتگی لوله ها و نیاز به هزینه کرد اضافی برای رفع آن مواجه خواهید شد.

ما در مجموعه خود به عنوان بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد تابع نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه هستیم. اتحادیه با توجه به عواملی که در مقاله قبلی در مورد این عوامل به بحث و بررسی پرداختیم . تعرفه های مشخصی را برای ارائه انواع خدمات لوله بازکنی تعیین می کند . و تمام مراکز عضو رسمی اتحادیه که مراکز معتبر در این زمینه هستند . ملزم به پیروی از این تعرفه ها می باشند.

  • جلب رضایت مشتری در لوله بازکنی بلوار فرحزاد

بهترین لوله بازکنی فرحزاد را می توان مرکزی در نظر گرفت . که مشتریان آن رضایت صد در صد از دریافت خدمات این مرکز داشته باشند. تعداد مراکز لوله بازکنی به دلیل شایع بودن مشکل گرفتگی لوله ها در مناطق مختلف تهران بسیار زیاد است .  هر یک از این مراکز به تبلیغات گسترده در مورد کیفیت بالای خدمات خود می پردازند . اما نباید این تبلیغات را ملاک و معیار برای انتخاب یک مرکز لوله بازکنی در نظر گرفت . بلکه بایستی به بررسی و پرس و جو از کسانی که قبلا از خدمات این مرکز استفاده کرده اند، پرداخت.

در مجموعه لوله بازکنی ما به عنوان بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد تمامی پرسنل آموزش دیده اند . که هدفی جز جلب رضایت مشتری نداشته باشند. این مسئله از آنجایی نشات می گیرد که مرکز ما دارای اهداف بلند مدت است و در این راستا تلاش برای جلب رضایت صد در صدی مشتریان را هموار کننده مسیر نیل به اهداف خود می داند.

  • تجهیزات پیشرفته و کادر متخصص بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد

کادر حرفه ای، متخصص و مجرب ما به هنگام مراجعه به محل دچار مشکل گرفتگی لوله ابتدا تمام جوانب مشکل را بررسی و نوع تجهیزات لازم برای برطرف کردن آن را تشخیص می دهند. نسنجیدن جوانب مختلف کار، استفاده نکردن از تجهیزات مناسب . و پیشرفته و اکتفا کردن به وسیله های ساده ای همچون دریل و چند متر فنر از ویژگی های مراکز لوله بازکنی کارنابلد است . که در صورت عدم کسب اطلاعات لازم به دام آنها خواهید افتاد.

علاوه بر کادر متخصص، دارا بودن تجهیزات بروز و پیشرفته نیز از دیگر ویژگی های مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی است. برای آشنایی با برخی از پیشرفته ترین تجهیزات لوله بازکنی با ما همراه باشید.
لوله بازکنی شبانه روزی در خیابان فرحزاد

لوله-بازکنی-لوله-کفشور-در-فرحزاد
لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله کفشور در فرحزاد

دستگاه فنر برقی لوله بازکنی فرحزاد

دستگاه فنر برقی لوله بازکنی وسیله ای بسیار متداول برای برطرف کردن گرفتگی لوله هاست و می تواند هر گونه گرفتگی در مجاری فاضلاب قسمت های مختلف منزل را باز کند. این دستگاه از یک موتور الکتریکی و یک فنر بلند و انعطاف پذیر تشکیل شده که قادر است . تا چند ده متر در عمق لوله ها نفوذ و گرفتگی آنها را برطرف کند. موتور فنر برقی لوله بازکنی قادر است به سمت چپ و راست گردش و عمل فنر زنی را تسهیل کند. در یک دسته بندی کلی انواع دستگاه فنر زنی لوله بازکنی را می توان به سه دسته دستگاه های فنر زنی تمام اتومات، نیمه اتومات و ساده تقسیم کرد.

متخصصین ما به عنوان کادر بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد ابتدا نوع گرفتگی پیش آمده در لوله ها را بررسی کرده . در مورد استفاده از نوع دستگاه فنر زنی موثر در رفع مشکل تصمیم گیری می کنند. فنی کاران ما در کار با دستگاه فنر زنی ابتدا آن را با دور پایین روشن می کنند.  سپس سر فنر را به داخل لوله دارای گرفتگی وارد می نمایند. در این حالت تا جایی فنر به داخل لوله فرو می رود (این کار با دوران موتور انجام می شود) که به عامل گرفتگی برسد. در این حالت سرویس کار دور موتور را افزایش می دهد. تا با افزایش فشار فنر عامل گرفتگی برطرف شده و از بین برود.

توجه داشته باشید که دستگاه های فنر برقی دارای سرفنرهای مختلفی نیز می باشند . که هر یک بنا به تشخیص متخصص در مورد نوع گرفتگی خاصی به کار می روند. پس از رفع گرفتگی فنر از داخل لوله خارج و مسیر لوله باز می شود. در نهایت ریختن مقداری آب به مجرا می تواند رسوبات یا هر جرم دیگر باقی مانده در مجرا را شستشو داده و از مسیر لوله خارج کند.

دستگاه کمپرس هوای لوله بازکنی فرحزاد

اساس کار این دستگاه لوله بازکنی استفاده از فشار هوا برای هدایت اجسام در مجرای لوله است. دستگاه کمپرس هوای لوله بازکنی از یک مخزن فولادی تشکیل شده . که هوای داخل آن در فشارهای بالای 100 پاسکال فشرده سازی شده است. این فشار هوا به سرعت بالا وارد مسیر لوله می شود و عوامل گرفتگی را در داخل آن به حرکت درآورده و برطرف می کند. دستگاه های کمپرس هوای مخصوص لوله بازکنی نیز دارای انواع مختلفی هستند.

البته لازم به ذکر است که دستگاه کمپرس هوا در مقایسه با فنر برقی به دلیل ایجاد کثیف کاری . بیشتر در محل گرفتگی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد . متخصصین ما در بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد در اغلب موارد برای انجام تخصصی لوله بازکنی از دستگاه فنر برقی که قدرتمندترین و متداول ترین دستگاه برای رفع انواع گرفتگی لوله ها هستند بهره می گیرند.

دستگاه واترجت لوله بازکنی فرحزاد

این دستگاه که شوینده فشار قوی نیز نامیده می شود . قادر به تبدیل جریان آب معمولی به آب پر فشار است . همچون دو دستگاه دیگر معرفی شده برای انجام پروسه لوله بازکنی دارای انواع مختلفی می باشد.

علاوه بر موارد گفته شده دستگاه ها و تجهیزات دیگری . نیز در مجموعه پیشرفته و تخصصی ما به عنوان بهترین مرکز لوله بازکنی فرحزاد وجود دارد . که بسته به نوع مشکل پیش آمده کادر متخصص و مجرب ما از آنها برای رفع انواع گرفتگی ها استفاده می کنند.

لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی در فرحزاد تهران

برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی از دستگاه های مخصوصی برای جلوگیری از بروز خسارت و کثیف کاری محیط استفاده می کنیم . برای باز کردن گرفتگی لوله توالت ایرانی با هر نوع گرفتگی 100% تضمینی با فنر لوله بازکنی و دستگاه تراش برقی استفاده می کنیم و برای باز کردن لوله فاضلاب توالت فرنگی بدون فنر زدن و آسیب از دستگاه تراکم هوا به صورت تضمینی بدون صدا و آسیب در فرحزاد و سراسر تهران استفاده می کنیم .

رفع گرفتگی و چاه بازکنی توالت ایرانی در فرحزاد با فنر ، رفع گرفتگی و لوله بازکنی فوری توالت فرنگی با دستگاه تراکم هوای مخصوص و کنترل هوا انجام می دهیم . برای لوله بازکن با فنر ، لوله بازکن توالت ، لوله بازکن سرویس بهداشتی و لوله بازکن توالت در فرحزاد می توانید با ما در تماس باشید

رفع گرفتگی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه در بلوار فرحزاد

همین الان با لینک تماس درج شده در سمت چپ گوشی خود تماس بگیرید تا بدون نگرانی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه شما را باز کنیم و از بوی بد فاضلاب شما را در منطقه فرحزاد و حومه راحت نماییم .
شاید برای شما سوال باشد که چرا ما از کفشور آشپزخانه استفاده نمی کنیم ولی میگیرد ؟
یک جواب کاملا واضح : لوله کشی آشپزخانه از سینک ظرفشویی ، کفشور آشپزخانه ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی همگی به یک لوله مشترکی برای خروجی آب فاضلاب متصل می شوند و لوله کفشور آشپزخانه در پایین ترین قسمت لوله کشی آشپزخانه شما قرار دارد که بعد از تخلیه هر یک از لوله های ذکر شده داخل این لوله رسوب و جرم تشکیل می شود که در آیند باعث گرفتگی می شود .

قیمت لوله بازکنی با دستگاه سه نظام

قیمت و هزینه اصلی با نرخ اتحادیه لوله بازکنی در منطقه فرحزاد چقدر می باشد ؟
قیمت باز کردن لوله با فنر کوچیک یا همان فنر معمولی سه متری تا 6 متری چقدر می باشد ؟
هزینه لوله بازکنی با فنر و دستگاه سه نظام باهمدیگر چه تفاوتی دارد ؟
قیمت هزینه ایاب و ذهاب و قیمت ارسال سرویسکار در منطقه بلوار فرحزاد چقدر می باشد 

برای پاسخ خیلی کوتاه و مفید برای تمامی سوالاتی که در بالا ذکر شد فقط و فقط با یک تماس از کارشناسان لوله بازکنی برادران جعفری به صورت شبانه روزی دریافت نمایید .

باز کردن گرفتگی کف پارکینگ با فنر در بلوار فرحزاد

آیا از لوله کفشور پارکینگ شما آب فاضلابی مورد استفاده ساختمان بالا می زند ؟
اگر لوله کفشور پارکینگ شما بوی بسیار بدی را در محیط ارائه می کند؟
برای لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ در منطقه فرحزاد به دنبال لوله بازکن هستید ؟

معمولا در اکثر ساختمان های مسکونی و تجاری به دلیل نبود مکان مناسب در حیاط و شیب بندی نبودن لوله ها با شیب حیاط در پارکینگ چاه فاضلابی ارائه می کنند . معمولا لوله فاضلاب پارکینگ را با لوله فاضلاب کفشور پارکینگ برای کم کردن تعداد لوله کشی یکی می کنند که این نوع کار معایب بسیار زیادی دارد که شامل : اگر لوله فاضلاب کفشور پارکینگ شما به هر دلیلی دچار گرفتگی بشود لوله های فاضلابی تمامی قسمت های ساختمان می گیرد ، اگر چاه فاضلاب پر بشود از اولین خروجی یعنی لوله کفشور پارکینگ آب فاضلابی و بوی بد فاضلابی را بالا می زند .

برای لوله بازکن ، چاه بازکنی و رفع گرفتگی لوله کفشور پارکینگ در منطقه فرحزاد به صورت شبانه روزی می توانید با ما تماس بگیرید .

تعویض، نصب و لوله کشی توالت ایرانی

اگر نیاز به تعویض کاسه توالت ایرانی در فرحزاد دارید ، اگر نیاز به تعمیر نشتی کاسه توالت ایرانی دارید ، اگر آب فاضلابی از لبه های سنگ توالت شما بالا می زند ، اگر نیاز به لوله بازکن توالت ایرانی با مدفوع دارید و دیگر خدمات توالت ایرانی را به صورت تضمینی انجام می دهیم .

لوله بازکنی کف حمام و لوله تخلیه وان در فرحزاد

لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله تخلیه کفشور و وان حمام در منطقه فرحزاد تهران
چاه بازکنی ارزان قیمت لوله کفشور حمام در فرحزاد
لوله بازکنی با فنر در فرحزاد تهران
بهترین لوله بازکن حمام در فرحزاد

برای هماهنگی مشاوره و تماس با لوله بازکنی محله بر روی شماره های زیر کلیک کنید .

 غرب تهران   44173983
شمال تهران  22981856
جنوب تهران   66968120
شرق تهران   77379673
09198806367 تماس مستقیم

110 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی فرحزاد»

      1. سلام و خسته نباشید تقدیم روی
        ماهتان میکنم داداش کارتون حرف
        نداشت امید وارم توی همه کاراتون
        موفق باشید داداش کارتون دیروز مرکه
        کرد من که از کارتون راضی بودم
        خیلی ممنون

  1. درود بزشما وسپاس از اطلاعات وتوضیحات مفیدی که ارائه دادید.
    از خدمات خوب شما هم تشکر میکنم.

  2. سلام ما میخایم در گوشه ای از حمام توالت فرنگی بگذاریم ولی از قبل برای اینکار هیچ پیش بینی نشده
    ینی جای لوله اینا ندارن میخام ببینم ایا امکانش هست توالت فرنگی بزاریم؟
    ایا نیاز به خراب کردن کف حمام هست؟
    اینکار هزینش زیاد میشه؟
    تشکر ازتون.

    1. سلام و خسته نباشید
      شما می تونید توالت فرنگیرو به سمت لوله فاضلابی خروجی بگذارید و اگر بخواهید ما این کار را انجام می دهیم و بدون خرابکاری اضافه کار شما رو به خوبی انجام می دهیم .

  3. کیارش توفیقی

    سلام خانه ما ویلایی هست
    جنوبی و توالت داخل حیاطه هر وقت
    بریم توالت بوی بدی داخل حال وپذیرایی و آشپزخانه
    تا چند دقیقه میاد. لوله ها هم باز هستند مشکل گرفتگی ندارند فقط بو هست.
    اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.

  4. جناب ببخشید قیمت تخلیه چاه چقدره سه عدد چاه داشتیم خواستم بپرسم ببینم قیمتش چقدره ممنون میشم جواب بدین

  5. جناب ببخشید قیمت تخلیه چاه چقدره سه عدد چاه داشتیم خواستم بپرسم ببینم قیمتش چقدره ممنون میشم جواب بدین. /

    1. ممنونم امیدوارم به لطف دعای شما عزیزان بتونیم بهترین خدمات را با ارزان ترین هزینه ها به شما عزیزان ارائه منیم

  6. پردیس افکاری

    ما در یک ساختمان ده واحدی زندگی میکنیم واحد ما در زیر رمین است حدود شش ماه پیش چاه سرویسها گرفت وما فنر انداختیم و دوباره دوهفته پیش گرفت وفنر انداختیم الان دوباره پر شده میخاستم بدونم علت چیه؟ واینکه مگه فاضلاب همه تهران به بیرون از چاه منازل برده نشده و دیگه خونه ها چاه ندارند؟؟؟؟
    لطفا کمک کنید دیگه واقعا خسته شدیم از بوی بد.

  7. سلام ممنون از مطالب مفیدتون که اطلاعات کاملی بهم داد.
    یه یوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین: زیرزمین ما یکی دوتا از موزائیک هاش یخورده خیس شده یعنی چاه پر شده؟

  8. سلام لوله فاضلاب ما با آبدوغه گرفته شده و دسترسی به لوله بازکن برقی هم نیست و اب در سنگ توالت جمع میشه.
    چیکار کنیم؟
    با تشکر.

  9. لوله بازکنی برادران جعفری با کیفیت بسیار بالا در خدمت ما مردمان است و من هم قدر تمام ذحمات شما را می دانم
    ممنونم

  10. ممنونم از مطالب مهمتون حتی ریز کار را هم توضیح دادید به سایت بعضی ها میریم فقط سه خط نوشته شده ولی با مطالب کامل شما تونستم خودم لوله خودمون را باز کنم مممممنونم

  11. کارتون سخته برای این که کارتون سخته یه خدا قوت تقدیمتون میکنم بعدم میگم.که کارتون خیلی خیلی عالی بود تشکر فراوان

  12. ببخشید ما یک چاهی می خواهیم بکنیم چاه اب. در باغ مون در اطراف طهران ما مجوز هم گرفتیم پولش را متری حساب میکنید یا روزانه؟؟

  13. 👌💧💧💧❣️اسفندیار

    داداش یه شخصی اومد کابینت ظرف شویی مارا نصب کنه لوله های ظرف شویی دوراهه هستش به سمت بالا باید به سمت پایین میشد ولی اینا به سمت بالا کردن حالا خیلی بوی بد میده میایید درستش کنید چون ماهرکاری کردیم بازشه نشد

  14. دیوار آشپزخانه ما چند روزه که نم میده فکر کنم لوله ترکیده میشه تشخیسکار بیاد یک نکاه کند تشکر از خدمات خوب شما

  15. داداش مخواستم از زحمت هایی که میکشید تشکر کنم خدا ازتون راضی باشه ممنونم از لوله باز کنی برادران جعفری

  16. لوله مسجد حضرت ابولفضل درمنطقه فرحزاد کوچه لااه گرفته بیایی
    اگه میایید بگید تا ادرس بدم اگه نمیایید بگید یه لوله بازکن دیگه دعوت کنیم

  17. افتخار میکنم که کشور مان لوله باز کن های معروفی مثل شما و لوله بازکن تای دیگه داره
    ممنون از زحماتتون

  18. فریبا کامران

    سلام و صبحتون بخیر بلخشید ما لوله پارکینگمون گرفته میتونید بیاید بازش کنید ممنون میشم.

    1. سلام مشگل نداره با مشاورین همیشه فعال برادران جعفری تماس بگیرید 09190596238 کمتر از چند دقیقه سرویسکار خدمتتون میرسه

  19. خیلی ممنون از توضیحات خوبتون. سرویسکار شما از ماسک استفاده میکرد و خیلی تشکر میکنم بابت باز کردن سرویس بهداشتی بنده.

  20. ممنونم از خدمات عالی و پیشرفتتون واقعا کیفیت کارتون بسیار عالی بود
    قیمت کارتون هم بسیار منصفانه بود

    دقت توی کارتون هم خیلی بالا بود
    تشکر
    🥰🥰🥰

    1. سلام تشکر بابت لطفتون موسسه لوله بازکنی برادران جعفری از شما بسیار صمیمانه تشکر می کند ما آماده ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ارزان‌قیمت هستیم در هر ساعت شبانه روز برای رفع گرفتگی و خدمات چاه بازکنی تخلیه چاه حفر چاه لایروبی چاه فاضلاب ۱۰۰ درصد تضمینی و ارزان قیمت با قیمت شرکتی می توانید با موسسه برادران جعفری تماس بگیرید
      09190596238

  21. ممنونم از خدمات عالی و پیشرفتتون واقعا کیفیت کارتون بسیار عالی بود
    قیمت کارتون هم بسیار منصفانه بود

    دقت توی کارتون هم خیلی بالا بود…
    تشکر
    🥰🥰🥰

  22. سلام‌جناب‌‌خیلی‌ممنونم‌شما‌دیروز‌لوله
    ما‌را‌باز‌کردید‌خیلی‌تمیز‌‌‌‌و‌با‌هزینه‌خیلی
    خوب‌‌و‌‌‌کاملا‌سریع‌با‌تشکر‌

  23. ببخشید جرم بسته چه جوری باعث گرفتگی میشه اینو باید تعویض شود راهکاری نداره که این رو درست کنید چون من یه سال پیش رو خریدم خیلی گران خریدم واقعا الان سرویسکار اومده میگه تعویضش کنید با یک اتحادیه دیگه تماس بگیریم بیان تعویضش کنم واگر راهکار دیگه نداره واسه این جرح و عروسکی گرفته و بعد خودم به هم ریخته ممنون میشم با مشاوره خوبتون راهنمایی کنین درضمن این مطالباتی که بالا می نوشته خیلی عالی بودن ممنون از لوله بازکنی خوبتون

    1. سلام و خسته نباشین ما با دستگاه تراش لوله بازکنی تضمینی سخت ترین جرم های لوله های فاضلابی رو به صورت ۱۰۰% تضمینی تراش می‌دهیم بدون نگرانی با کمترین قیمت لوله فاضلاب شما تحویل شما داده میشه در هر ساعت از شبانه روز می توان با ما تماس بگیرید

  24. عرض سلام و خسته نباشید حدود دوسال است که توالت فرنگی نصب شده و در کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم اب بندی شده است در بعضی از قسمت هایی که اب بندی شده لکه های سیاه رنگی مشاهده میشود علت بوجود آمدن این لکه هارو برای بنده توضیح بدید. ممنون.

    1. سلام و عرض ادب و خسته نباشید دوست عزیز به احتمال زیاد از لبه‌های لوله تخلیه توالت فرنگی شما نشتی داره و آب فاضلاب و هر از گاهی میده بیرون به همین دلیل اگر آب فاضلاب بیرون بمونه هم باعث ایجاد بوی بد میشه هم باعث لکه های سیاه ماندن فاضلاب شما میشه اگه میخوای این مشکل سریعتر حل کنیم و موسسه شرکت برادران جعفری در هر منطقه آزاد تهران تهران تماس بگیرید تا در کمتر از ۱۵ دقیقه برای رفع مشکل و تنظیمات بسیار تمیز و منظم توالت فرنگی و اختیار شما

  25. ممنونم از لوله بازکنی عالیتون قیمت تو خیلی منصفانه تر از اتحادیه‌های دیگر بود و حین کارتون که به رعایت بهداشت من خیلی خوب فکر کردید و خیلی پیشرفته بود کارتون غیر از اینا خدماتی داشتیم که واقعاً خیلی پیشرفته بود مثلاً این کارشون واینمیستم فقط توی پنجره رو باز کرد و تمام شد بعضی ها رو میبینی نیم ساعت داره تازه مثل آماده میکنه تا باز کنه ولی برای شما خدمتتون خدمات تون خیلی پیشرفته بود ممنونم از لطفتون که در به در بخش من کردین واقعا اگه نبودید خونمون آب می‌برد خیلی ممنونم

  26. ممنونم از لوله بازکنی عالیتون قیمت تو خیلی منصفانه تر از اتحادیه‌های دیگر بود و حین کارتون که به رعایت بهداشت من خیلی خوب فکر کردید و خیلی پیشرفته بود کارتون غیر از اینا خدماتی داشتیم که واقعاً خیلی پیشرفته بود مثلاً این کارشون واینمیستم فقط توی پنجره رو باز کرد و تمام شد بعضی ها رو میبینی نیم ساعت داره تازه مثل آماده میکنه تا باز کنه ولی برای شما خدمتتون خدمات تون خیلی پیشرفته بود ممنونم از لطفتون که در به در بخش من کردین واقعا اگه نبودید خونمون آب می‌برد خیلی ممنونم..

  27. ممنونم از لوله بازکنی عالیتون همه جره من از لوله بازکنی شما حمایت میکنم خواهم کرد ممممممممنون😊😊😊

  28. ممنونم از لوله‌بازکنی عالی و حرفه ای حرفه ای تون بسیار مسئولانه بود تو کارتون تخصص تونم تو این کار خیلی عالی بود نشان دهنده چند سال سابقه کار داشت تشکر

  29. آقا لوله فاضلاب توالت ایرانیمون دائما میگیره واقعا کلافه شدم مشکل از پرشدن چاه هم نیس به نظرتون از چی میتونه باشه؟

  30. بسیار مطالب خوبی نوشتید و خیلی عالی توضیح دادین چه خدماتی ارائه میدین یک منهول داریم که با فنر باز نمیشه.
    امکان باز شدنش هست شما میتونید اینکارو بکنید.

  31. لوله بازکنی برادران جعفری شبانه روزی و با مجرب ترین تکسین های لوله بازکنی کار انجام میشود
    اقای جعفری این نظر من در مورد کار شما بود بسیار متشکرم

  32. مختار مردانی

    سلام و درود ببخشید من در رابطه با لوله بازکنی لوله فاضلاب روش سرکه رو خوندم سایت شما آیا واقعا میشه با سرکه و دیگر موارد که وجود دارد لوله بازکنی کرد و اگر میشه لطفاً توضیح بدهید تا ما انجام بدیم چون لوله فاضلاب کفشور حمام و کفش در پارکینگ ما دچار گرفتگی شده و نیاز به رول بازکن داره ممنون از شما بهترین سایت لوله بازکنی تهران و سراسر ایران

    1. یک لیوان جوش شیرین در سینک ریخته می شود
      سپس یک لیوان سرکه ریخته می شود
      فرقی نمی کند سرکه سیب باشد یا انگور. نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است؛ جوش شیرین و سرکه باید برابر باشند
      کربنات و سرکه به دلیل ساختار شیمیایی خود واکنش نشان می دهند و سعی می کنند اجسامی که باعث انسداد می شوند را حل کنند.
      نیم ساعت انتظار
      سپس 1 لیتر آب جوشیده ریخته می شود
      نحوه باز کردن سینک ظرفشویی با سرکه و نمک
      در این روش مانند روش باز کردن با سرکه و جوش شیرین است.
      ابتدا نمک داخل سینک ریخته می شود
      سپس از همان محل سرکه می ریزند
      نیم ساعت انتظار
      1 لیتر آب جوشیده ریخته می شود
      سرکه همانطور که با کربنات واکنش می دهد با نمک واکنش می دهد.

      اصولی ترین روش لوله بازکنی با سرکه و دیگر موارد موجود در خانه برای رفع گرفتگی را به شما معرفی کردیم که میتونید استفاده کنید شرکت لوله بازکنی برادران جواهری در هر ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات است برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی هم با لوله فاضلاب همین ساعت با ما تماس بگیرید
      09198806367

  33. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی و حمام بوی بد فاضلاب میپیچه شبیه به بوی گوشت گندیده که انگار گاز میخورد تو صورت آدم. خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادین اومد مشکل رو حل کرد و اونطور که توضیح دادن مشکل از لجن و رسوب و چربی داخل لوله بوده که تمیز کردن و یسری کارای دیگه انجام دادن بو رفع شده واقعا ازتون ممنونم.

  34. شما به جز لوله بازکنی لوله کشی هم میکنید //؟؟
    چون مبخواهیم لوله های توالتون رو تعویز کنیم
    به خاطر همین پرسیدم

  35. روح الله نادری

    سلام و خسته نباشید خدمت لوله باز کن عزیز شرکت برادران جعفری میخواستم بگم ما یه لوله ای داریم که با فن معمولی باز نشد بعدشم واترجت آوردیم زد ترکوند می خوام بگم که ما میخواهیم این لوله را تعمیر کنیم تعویض نکنیم کلاً چقدر هزینش میشه لطفاً راهنمایی کنید

  36. خسته نباشید برای باز کردن لوله آشپزخانه از شما کمک گرفتن مشکل بنده رو با فرستادن سرویسکار حل کردید شخصی که اومد حرفه‌ای و سریع کار را انجام داد مسئله برای من اهمیت داشت داشتن ماست بود که خوشبختانه شما را رعایت می کنید و ماسک زده بودن ممنونم از شرکت خوب و فعال تون.

  37. جناب لوله بازکنی شما ضمانتی می باشد چون ۳ روز پیش یه شخص بی شخص اومد لولمون را باز کرد الان دوباره گرفته بدون دلیل چرا این دوباره گرفته چون ما اصلا ازش استفاده نکردیم همون روز باز کرد ما هم رفتیم مسافرت الان دوباره گرفته میشه بگی چیکار کنیم شما میتونید این گرفتگی را بر طرف کنیم یا بگین علتش چیه

  38. واقعاً عالی که تو تعطیلات رسمی به خصوص عید نوروز خدمات میدن.
    وقتی لوله کفشور مون گرفت نمیدونستم چیکار کنم ولی وقتی دیدم این شرکت تو عید هم کار میکنه خیالمون راحت شد.
    واقعاً دست مریزاد به همکاران شما که تمام روز سال فعال هستند تا مشکل امسال من رو حل کنند.

  39. پر شدن مجدد چاه فاضلاب از چه چیزی میتونه باشه؟
    ما یکبار چاه فاضلاب منزلمون رو دو هفته پیش تخلیه کردیم ولی در همین زمان کوتاه چاه دوباره پر شده لطفاً راهنمایی کنید. نصرتی

  40. واقعا لوله گرفته شده با سیمان رو میتونید بازش کنید؟
    اگه باز کنید هر چقدر هزینش باشه بهتون میدم
    یه استخر داریم لوله تخلیه اون گرفته میتونید یکی رو بفرستید سمت فرحزاد؟

  41. لوله مون با سیمان گرفته بود اومدید خیلی سریع و بدون تخریب کار رو انجام دادید سپاسگزارم.

  42. درود و عرض ادب خدمت استاد محترم یک کفش شویی در منزل واقع در خیابان فرحزاد داریم که چند وقت پیش به علت ورود مصالح ساختمانی به دلیل بازسازی ساختمان مسدود شده و در حال حاضر از کف شوی آبی خارج نمیشود از شما تقاضا دارم در صورت امکان راهنمایی لطفاً بفرمایید چه کاری باید انجام بدهیم و مورد دوم اینکه آیا خودتان برای رفع مشکل سرویس کار اعزام می فرمایید یا خیر

  43. اقا درجه یکین دمتون گرم با این کارتون
    تراکم بهتر از فنر هستش؟
    فنر زدیم جواب نداده الان تراکم بزنیم بنظرت؟

  44. شما کارتون حرف نداره واقعا مامان فرهاد از شرکت لباس کنی برادران جعفری توی منطقه فرستاد استفاده کردیم که بهترین تکنیسین را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ارسال کردند که این تکنسین هم گرفتگی توالت فرنگی ما را باز کرد هم مشکل نشی توالت فرنگی را حل کرد هم توالت فرنگی و خوب آب خالی نمی کرد یعنی اون دکمه تخلیه آب درست کار نمی کرد که خودشون درست کرده اند خواستم تشکر کنم و گلی که با آقای جلیلی داده بودم ثبت نظر کنم ثبت کرده باشه

  45. سلام رحمان بیگدلی هستم دیروز لوله سینک ظرفشویی ما همراه با کفش را آشپزخانه دچار مشکل گرفتگی شده بود و هر چی همسایگان از طبقات بالا آب و فاضلاب استفاده می کردند از آشپزخانه ما بالا میزد واقعاً بسیار مشکل بود که من از کار و زندگیم افتادم ولی با شرکت لباس کنی برادران جعفری تو منطقه فرحزاد برای لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله فاضلاب آشپزخانه تماس گرفتم که اومدن این مشکل و هر کردم خواستم تشکر کنم ما امروز با این مشکل روبرو نیستیم تشکر از آقای جعفری و سایت لوله بازکنی فرحزاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+