رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
لوله-بازکنی-رسالت

فهرست مطالب

لوله بازکنی رسالت

لوله بازکنی رسالت با پشتیبانه شبانه روزی و پوشش سراسر مناطق تهران و حومه می باشد
برای باز کردن گرفتگی توالت ، حمام ، آشپزخانه ، حیاط ، پشت بام و سایر لوله های فاضلابی به صورت شبانه روزی می توانید با ما تماس بگیرید 

 شبانه روزی   44173983
                  22981856
                 66968120
               77379673
09198806367 تماس مستقیم

لوله-بازکنی-خیابان-رسالت
لوله بازکنی تضمینی و 24 ساعته در خیابان رسالت تهران

لوله بازکنی در رسالت

لوله بازکنی در خیابان رسالت واقع شده در منطقه 8 شهرداری تهران محسوب میشود ، خیابان رسالت یکی از بزرگترین خیابان ها از نظر کسبو کار در شرق تهران محسوب میشود. این محدوده از خیابان دماوند شروع شده تا پایان پل سید خندان به پایان می رسد.
اگر در سراسر منطقه و خیابان رسالت نیاز به لوله بازکن ، چاه بازکن ، تخلیه چاه و حفر چاه داشتید می توانید به شرکت برادران جعفری اعتماد نمایید .

)) هزینه لوله بازکنی با رضایت مشتری  ((

لوله-بازکنی-لوله-پایین-سینک-ظرفشویی-در-رسالت
رفع گرفتگی و باز کردن لوله پایین سینک ظرفشویی در خیابان رسالت تهران

لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در رسالت

اگر لوله فاضلاب سینک ظرفشویی شما با فضولات و پسمانده های ماده غذایی کیپ شده و هرچه تلاش برای پاک سازی درب کفشور می کنید یا لوله پایین سینک ظرفشویی را تمیز می کنید و دوباره آب در سینک ظرفشویی شما جمع می شود همین الان با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در خیابان رسالت تماس بگیرید تا در کمتر از 10 دقیقه لوله بازکنی از محله شما ارسال بشود .

نمونه خدمات فاضلابی در رسالت

☆ لوله بازکنی و چاه بازکنی در رسالت ☆
خدمات لوله بازکنی با دستگاه های فنری و پمپی برای باز کردن لوله توالت، لوله حمام، لوله سینک ظرفشویی و… با بهترین تجهیزات لوله بازکنی رسالت.
☆ تشخیص نشتی و ترمیم لوله ☆
اگر لوله های فاضلابی یا لوله آب منزل شما نشتی داشته باشد در کمترین زمان با بهترین دستگاه تشخیص پیدا کرده و اگر در صورت رضایت با کمترین هزینه مورد را برسی کرده و ترمیم می کنیم

☆ تخلیه چاه در رسالت ☆
تخلیه چاه فاضلاب در رسالت ، تخلیه چاه جذبی در رسالت ، لایروبی چاه فاضلاب در رسالت ، ترمیم ریزش چاه فاضلاب در رسالت تهران ، خاکبرداری چاه فاضلاب در رسالت

☆ ارائه خدمات حفر چاه فاضلاب تضمینی در رسالت ☆
حفر چاه با اکیپ مجرب ایرانی با دستگاه و دستی ، حفر چاه فاضلاب در رسالت ، حفر چاه آب در رسالت ، حفر چاه ارت در  رسالت و… با بهترین مقنیان کهنه کار در سراسر تهران
☆ لایروبی چاه فاضلاب در رسالت ☆
لایروبی چاه به دو روش دستی نفر بر و ماشینی لجن کش، تبدیل چاه کهنه به چاه تازه با ما، تراش دیواره های امباری و میله چاه فاضلاب، اضافه کردن انباری چاه بعد از استفاده.
☆ تشخیص درب چاه در رسالت ☆
تشخیص درب چاه با دستگاه جدید تاسیساتی در خیابان رسالت

☆ مشاوره رایگان در محل ☆
مشاوره شبانه روزی رایگان به صورت تلفنی و حضوری در محل، بدون دریافت هزینه با بهترین راه کارها، مشاورین لوله بازکنی شرق تهران در تهران آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما و ارسال سرویسکار متخصص به محل

لوله-بازکنی-شبانه-روزی-رسالت
ارسال شبانه روزی لوله بازکنی به سراسر خیابان رسالت تهران

لوله بازکنی شبانه روزی در خیابان رسالت

انجام خدمات رفع گرفتگی لوله در خیابان رسالت در سراسر شبانه روزی می باشد. لوله بازکنی رسالت برای باز کردن گرفتگی لوله (( توالت ایرانی و فرنگی، حمام،  حیاط،  پشت بام،  سینک ظرفشویی، تمامی کفشور ها در منازل و…  )) با دستگاه فنری به صورت شبانه روزی در کمترین از 10 دقیقه می باشد.
اگر به دنبال چاه بازکنی حرفه ای در در خیابان رسالت هستید با ما تماس بگیرید : 09190596238

لوله بازکنی کفشور حمام با فنر در اتوبان رسالت تهران

چاه بازکنی و لوله بازکنی تضمینی لوله کفشور حمام با استفاده از فنر به صورت 100 درصد تضمینی و ارزان قیمت باز می شود .
رفع گرفتگی و چاه بازکنی کفشور حمام با دستگاه فنر و دستگاه مکنده ساکشنی ارائه می شود .
اگر گرفتگی شما در کفشور حمام منزل خود سخت می باشد و مطمئن هستید با فنر معمولی باز نمیشود به شرکت مورد نظر خود بعد از تماس راهنمایی کاملی نمایید تا فنر مربوطه را با تجهیزات کامل به محل شما ارسال نمایند .

مراحل کامل لوله بازکنی در رسالت

بعد از گرفتگی هر نوع لوله منازل ، اگر تلاش شما برای باز کردن کار ساز نبود. باید با لوله بازکنی تماس بگیرید تا مشگل شما را به آسانی و بدون کثیف کاری حل کند.

☆ مراحل کامل لوله بازکنی در رسالت به صورت زیر می باشد ☆
تماس شما با مشاورین لوله بازکنی رسالت، برای درخواست سرویسکار. مؤسسه فنی خدمات رسانی در رسالت نزدیک ترین سرویسکار را با تمام تجهیزات برای شما عزیزان ارسال میکند.
بعد از بازرسی و تشخیص گرفتگی لوله قیمت فنر مورد نظر برای مشتری ابلاغ میشه در صورت تایید قیمت گرفتگی باز می شود. بعد از باز کردن لوله با ضدعفونی کردن محیط کار و فنر ارائه فاکتور به مشتری و ترک محل.

لوله بازکنی توالت ایرانی همراه با مدفوع در رسالت

اگر داخل کاسه توالت فرنگی یا ایرانی شما به هر دلیلی بعد از گرفتگی با مدفوع پر شده است و بوی بسیار بدی به محیط منزل یا حیاط شما منتقل می کند می توانید برای لوله بازکنی و چاه بازکنی توالت ایرانی و فرنگی با شرکت منطقه رسالت برای ارسال لوله بازکن تماس بگیرید .
ارسال لوله بازکن در کمتر از 20 دقیقه
باز کردن لوله فاضلاب شما فوری و تضمینی
تمیز کردن فنر و محیط لوله بازکنی با دستگاه ضدعفونی
شستشوی فنر برقی
تحویل لوله با ارائه فاکتور به مشتری

اعتبار فاکتور بعد از لوله بازکنی

بر اساس روال کار مؤسسه فنی لوله بازکنی برادران جعفری در تهران بعد از اتمام کار به مشتری فاکتور ارائه میکنند. این فاکتور دارای ضمانت 1 سال رایگان لوله بازکنی لوله شما میباشد. یعنی در مدت یک سال اگر لوله مختص دچار گرفتگی شد سرویسکاران بدون دریافت هزینه رفع گرفتگی می کنند.
با نوشتن قیمت فاکتور زیر فاکتور شماره اتحادیه وجود دارد شما میتوانید با تماس اطلاع از قیمت لوله بگیرید. در صورت ناراضی بودن میتوانید شکایت بکنید.

رفع گرفتگی و چاه بازکنی حرفه ای و شبانه روزی در رسالت را به ما بسپارید .

لوله-بازکنی-لوله-فاضلاب-در-رسالت
رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت در خیابان رسالت تهران

لوله بازکنی بدون کثیف کاری و خرابکاری در رسالت

در لوله بازکنی رسالت مهمترین عمل باز کردن لوله بدون کثیف کاری و خرابکاری میباشد.

سرویسکاران لوله بازکنی در رسالت با سابقه بیش از 5 سال در این ضمینه، در باز کردن گرفتگی لوله توالت، حمام، حیاط، سینک، تمامی کفشور های منازل در هر ابعادی بدون کثیف کاری میباشند. در این موقعیت ساختمان نشینی کثیف کاری در کار مخصوصا در لوله بازکنی، برای مشتری بسیار سخت میباشد.  این کار قابل تحمل نمیباشد.

پس در نتیجه با مؤسسه فنی لوله بازکنی در این منطقه تماس بگیرید تا مشگل شما را بدون هیچ گونه کثیف کاری انجام بدهد.

نمونه تجهیزات مفید لوله بازکنی در رسالت

دستگاه های رفع گرفتگی در لوله بازکنی بسیار مختلف میباشد.  ما در این گفتگو بهترین ها را برای شما معرفی میکنیم.

دستگاه لوله بازکنی پمپ هوا:

یکی از کار ساز ترین وسیله در لوله بازکنی تقریباً ساده،  برای مثال گرفتگی از نوع ماسه ای یا گیر کردن اجسام باشد. این دستگاه با قدرت باد ملایم گرفتگی را به سمت خروجی دفع میکند. لوله بازکنی با پمپ هوا برای باز کردن لوله توالت، حیاط، حمام، سینک ظرفشویی و کفشورهای مستقیم و غیره مستقیم.

دستگاه لوله بازکنی واتر جت

واتر جت دستگاه بسیار قوی در لوله بازکنی میباشد. باز کردن لوله حمام، توالت ایرانی و فرنگی با بهترین پرسنلان زیر 10 دقیقه ، واتر جت یک نوع دستگاه فنری میباشد. که قادر به باز کردن هر نوع گرفتگی با هر قطری بدون آسیب به لوله . فنر واتر جت اندازه مختلفی دارد و قادر به باز کردن با طول 200 متر با هر نوع فشاری.

دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا

پمپ تراکم هوا دستگاهی مشابه با پمپ هوا میباشد. اما با قابلیت های بسیار بالا یکی از این قابلیت ها فشار هوای قابل کنترل میباشد. پمپ تراکم هوا بسار قوی و باعث باز شدن گرفتگی بدون آسیب و کثیف کاری میباشد. باز کردن گرفتگی لوله های کفشور حیاط، حمام لوله کاسه توالت ایرانی و فرنگی با کمترین هزینه در رسالت.

دستگاه لوله بازکنی فنری

دستگاه لوله بازکنی فنری بهترین نوع وسیله در لوله بازکنی میباشد. این دستگاه از اول شروع لوله بازکنی وجود دارد و در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده است. منظور از پیشرفت بروز شدن میباشد که این دستگاه در هر دوره تاریخ با باز کردن هر نوع گرفتگی جزوه بهترین ها در لوله بازکنی معرفی میشود.

لوله-بازکن-رسالت
لوله بازکن چاه بازکن رسالت

لوله بازکنی بی واسطه در رسالت

لوله بازکنی در رسالت به صورت خیلی حرفه ای و مجزا با دیگر همکاران انجام میشود. باز کردن لوله بدون واسطه مهترین فعالیت در حرفه کاری ماست. لوله بازکنی بی واسطه منجر به کم بودن هزینه رفع گرفتگی، بالا رفتن زمانت کاری 100٪ تضمینی، در لوله بازکنی رسالت.

لوله بازکنی با رعایت پروتکل های بهداشتی

مدیریت مؤسسه فنی لوله بازکنی رسالت، بعد از شیوع ویروس کرونا، تصمیم جدی برای مقابله با گرفتاری برابر کرونا گرفت. سرویسکاران باید در هر زمینه کاری مشغول کار بودند،  با زدن ماسک چند لایه و دستکش مخصوص مراعات بکنند.  به دلیل حساس بودن کار ما در زمینه بهداشت باید رعایت کنیم.

پس خیال 👍 شما عزیزان راحت باشه.

مایع لوله بازکن و الکل مخصوص لوله بازکنی سینک ظرفشویی

گرفتگی سینک ظرفشویی بیشتر از لوله های فاضلابی دیگر در منازل به رخ کشیده می شود به همین علل برای جلوگیری از گرفتگی لوله سینک ظرفشویی همین الان از شرکت لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت برادران جعفری در اتوبان رسالت درخواست مایع لوله بازکنی نمایید تا از گرفتگی دوباره لوله جلوگیری نمایید .

لوله بازکنی با مواد شیمیایی در رسالت

باز کردن گرفتگی های لوله فاضلاب با مواد شیمیایی بسیار سخت و نامشخص میباشد.  مواد شیمیایی اگثر برای رفع بوی بد فاضلاب استفاده می شود.  با توجه به اسیدی که وارد لوله میشود باعث نشتی لوله و از بین رفتن اتصالات بشود.

متخصصان لوله بازکنی در رسالت

سرویسکاران متخصص در لوله بازکنیدر این محدوده و کل تهران دارای مدرک لوله بازکنی از مؤسسه فنی اتحادیه میباشند. رفع گرفتگی لوله توالت،  لوله حمام، لوله حیاط،  لوله کفشور و غیره با متخصصین لوله بازکنی رسالت بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام می شود.

بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله و چاه در رسالت

یکی از اصلی ترین مشگلات مردم در سراسر تهران و رسالت افتادن ناگهانی وسایل قیمتی داخل لوله فاضلاب ماننده طلا،  ساعت، انگوشتر و…  .

نگران نباشید ما وسایل شما را بدون نگرانی خرابکاری و کثیف کاری بیرون میاریم.  در اوردن وسایل با دستگاه فنر قلاب دار و آهنربایی برای سرویسکار بسیار آسان میباشد. وسایل قیمتی شما حتی داخل چاه هم برود متخصصین لوله بازکنی ما با ابتکارهای کاری به آسانی مشگل را حل  می کنند.

تراش رایگان بعد از لوله بازکنی

مهمترین عمل بعد از لوله بازکنی رفع رسوب ها از محل گرفتگی لوله میباشد. سرویسکاران لوله بازکنی رسالت با رعایت ایمنی کاری تراش بعد از لوله بازکنی با فنر تیغه تراش لوله مدنظر را بدون دریافت هزینه تراش می دهند.

تراش لوله یکی از کاربردی ترین روش برای رفع بوی بد لوله فاضلاب و رفع ورد حشرات به لوله منازل میشود.

نکات مهم برای جلوگیری از گرفتگی لوله در رسالت 

نکات خیلی مهم و ساده ای وجود دارد که با رعایت آنها از گرفتگی لوله به صورت تضمینی جلوگیری میکنید. بدون آمدن سرویسکار به محل، به نکات زیر توجه داشته باشید.👇
در لوله های توالت ایرانی و فرنگی حتما بعد از هر دوره کاری سیفون را بکشید.
از انداختن دستمال کاغذی داخل لوله توالت و غیره خود داری بکنید . از کفشور مناسب حتما استفاده بکنید، برای هر سر لوله کفشور مختص خودش را تهیه کنید.

در هنگام تعمیر محیط لوله های فاضلابی از پوشیده بودن سر لوله ها مطمئن بشوید.
از سرویسکاران متخصص در لوله بازکنی استفاده کنید . از مواد شیمیای به هیچ وجه برای رفع گرفتگی استفاده نکنید و…

تخلیه چاه در لوله بازکنی رسالت

بالا زدن چاه باعث ایجاد بوی بسیار بد و مضر میشود. تخلیه چاه باعث رهایی از مشگل بالا زدن آب فاضلاب از لوله های منازل، ورود حشرات به محیط زندگی، بوی بد و… میشود.
با تخلیه چاه رسالت به چه اندازه ای آشنایی دارید؟
از قیمت تخلیه چاه در رسالت خبر دارید ؟

خدمات تخلیه چاه با تانکرهای مجهز به اندازه های مختلف، با پمپ های بسیار قوی و لجنکش انجام میشود. انجام تخلیه چاه فاضلاب به هر اندازه ای با تانکر 12 هزار لیتری به بالا.
ارائه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی و فوری در منطقه رسالت ، تخلیه چاه توالت ، تخلیه چاه سپتیک ، تخلیه چاه فوری و شبانه روزی در منطقه رسالت
بهترین لوله بازکن و چاه بازکن همیشه آنلاین را در شرق تهران پیدا بکنید .

لایروبی چاه در لوله بازکنی رسالت

انجام خدمات تراش و لایروبی چاه به روش کاملا ارگانیک و مدرن. انجام خدمات لایروبی دستگاهی و نفر رو.
تراش دیواره های میله چاه، تراش دیواره های انباری چاه، افزایش طول انباری، افزایش ارتفاع چاه، رفع ریزش چاه، کول چینی، توقه چینی و… در لوله بازکنی رسالت.

 حفر چاه در خیابان رسالت 

حفر چاه فاضلاب و آب با اکیپ مجرب ایرانی در سراسر تهران و حومه بخصوص در خیابان رسالت، حفر چاه آب با عمق بالا با دستگاه دور تراش، حفر چاه فاضلاب به هر متراژی به صورت دستی و دستگاهی ارائه می شود . بهترین چاه کن چاه فاضلاب ، چاه آب را به متخصصین چاه کن در رسالت بسپارید .
شماره چاه کن در شرق تهران ، رسالت : 09190596238

قیمت لوله بازکنی در خیابان رسالت

قیمت لوله بازکنی در خیابان رسالت به صورت رقابتی با همکاران میباشد.  خدمات فنی لوله بازکنی رسالت تمامی تلاش خود را میکند تا لوله بازکنی منصفانه انجام بشود. باز کردن لوله توالت، حمام، حیاط و غیره به صورت کاملا حرفه ای و با قیمت بسیار مناسب در رسالت به صورت شبانه روزی.
شماره لوله بازکنی و چاه بازکنی در رسالت :

<<09190596238>>

<<09194104643>>

لوله بازکنی فوری در خیابان رسالت

لوله بازکنی بسیار سریع و فوری در خیابان رسالت،  رفع گرفتگی در این منطقه بدون آسیب رساندن به تجهیزات. رفع گرفتگی با بهترین کیفیت با نازلترین قیمت در رسالت، بسیار فوری باز کردن لوله های فاضلابی بدون کثیف کاری
سرویسکاران لوله بازکنی برای ارائه خدمات فوری، تمام سعی خود را میکنند، برای رسیدن به محل در زیر 10 دقیقه فقط با وسیله موتورسیکلت ممکن است.ما با تمام احترام به حقوق ترافیکی تمامی سرویسکاران با موتورسیکلت ارائه سرویس میکنند.

توجه توجه خدمات لوله بازکنی رسالت به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد. 

رسوب زدایی تضمینی در لوله بازکنی رسالت

رسوب زدایی چه تاثیری در جلوگیری گرفتگی لوله دارد؟

اگر در منازل هر 8 ماه یک بار لوله های فاضلابی را رسوب زدایی کنید به هیچ وجه دچار گرفتگی نمیشوند. بعد از رسوب گیری، لوله فاضلاب به مانند روز اول می شود . سرویسکاران لوله بازکنی در این منطقه به صورت کاملا تخصصی رسوب زدایی میکنند. با ارائه ضمانت 10 ماهه، رسوب زدایی برای تمام لوله های منازل نیاز میباشد. زیرا لوله ها مانند سماور عمل میکنند، و در گذر زمان دچار گرفتگی میشوند.

رسوب زدایی به چند روش انجام میشود؟

رسوب زدایی به دو روش اصلی تقسیم میشود، رسوب زدایی دستگاهی و شیمیایی . خدمات فنی لوله بازکنی رسالت به تمام همشهریان رسوب زدایی دستگاهی را معرفی میکند. زیرا این روش تضمین دستگاهی دارد، از رسوب گیری کامل مطلع میشویم، در هنگام رسوب گیری مشاهده تراش تمام رسوب های لوله هستیم.
رسوب زدایی شیمیایی احتمال 50 به 50 را دارد زیرا ممکن است آن مواد با رسوب لوله نتواند مقابله کند در تراش رسوب. به همین خاطر ما دستگاهی را به شما معرفی کردیم تا با تضمین 100 درصدی کار شما انجام بشود.
با قیمت های لوله بازکنی در شرق تهران بیشتر آشنا بشوید

زمان دقیق رسوب زدایی لوله کی میباشد؟

زمان دقیق رسوب زدایی در منازلی که استادارد از مواد شوینده شیمیایی و چربی غذایی استفاده میکنند، هر 10 ماه یک بار. اما در آشپز خانه غذا خوری هایی که روزانه بیش از 20 مشتری دارند، هر 3 ماه یک با توصیه میشود.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

47 پاسخ

    1. سلام عزیز هزینه معمولی داره باید متراژ بشه ببینیم تا کجای لوله رفته بعد در بیاریم . خدمات بیرون کشیدن وسایل از لوله فاضلاب با ضمانت کتبی انجام می شود خیالتون راحت باشه

  1. سلام مشکلی که در ساختمان ما هست اینه که الان چند ماهی میشه که لوله فاضلاب ساختمان در قسمت کف شور پارکینگ اب وگنداب و بعضا فضولات بیرون میزنه و در کف پارکینگ راکد میمونه وبوی بدی را ایجاد میکنه.
    ما تا الان ظرف این مدت چهار دفعه لوله رو دادیم فنر زدن واکثرا یک ماه دوام میاورد و بعدش دوباره همون حالت قبل اتفاق می افتاد
    واین اخرین بار نزدیک به یک هفته بیشتر طول نکشید که دوباره این اتفاق افتاد
    الان به نظر شما این مشکل از لوله فاضلاب ساختمان به بیرون هست یا ممکنه از پرشدن چاه فاضلاب باشه؟
    مساله ای که بخام خدمتتون بگم این هست که این ساختمان قدیمی هست ولی این قسمتی که دایما گرفته میشه همون قسمتی هست که موقع کشیدن لوله فاضلاب به اگو شهری چند سال پیش هزینه شد تا این
    لوله کشی جدید که از کف پارکینگ کار گذاشتیم واز جنس پولیکاهم بود به اگو شهری وصل بشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  2. مچکرم دیروز تو اون بارندگی خیلی سریع اومدید لوله رو باز کردید. از سرویسکاری هم که فرستادید نهایت تشکر رو دارم کارش خوب بود. بنده خدا تو اون بارون با موتور هم اومده بود.

  3. سلام زیرزمین خانه ما گاهی بوی فاضلاب میپیچه این مشکل چند ساله که داریم ایا ممکنه که دلیلش پرشدن چاه باشه؟

  4. سلام ما میخایم در گوشه ای از حمام توالت فرنگی بزاریم ولی از قبل برای اینکار هیچ پیش بینی نشده یعنی جای لوله اینا ندارن میخام ببینم ایا امکانش هست توالت فرنگی بزاریم؟
    ایا نیاز بهه خراب کردن کف حمام هست؟
    اینکار هزینش چقدره؟

    1. عزیز اگه بخاین توالت فرنگی داخل سرویس بهداشتی اجرا بکنید یا باید داخل کاسه توالت فرنگی چاه 3 متری ارائه بکنید یا کل کف سرویس بهداشتی رو کاشیاشو بردارید تا لوله کشی فاضلاب و آب سرد و گرم اجرا بشه

  5. سلام خسته نباشید ما توی ساختمان طبقه دوم توی کمد دیواری یک دریچه است خیلی بوی بد میده چه راهکاری توصیه میکنید که این بو از بین بره؟

  6. علت بوی بد توالت در اپارتمان همین چیز هایی ههست که توضیح دادین؟ یا ابن روش هاحل میشه یانه؟ اخه چون دیدم نوشتید برای پبشگیری اگه برای پیشگیری هست چطور میشه از بین بردتش؟

    1. سلام 100 درصد اگه بتونید باز کنید اوکیه اگه نشه می تونید با مؤسسه خدماتی برادران جعفری برای ارائه خدمات تماس بگیرید 09190596238

  7. سلام فاضلاب حمام گرفته شده با سیمان و اب از داخلش رد نمیشه باید چیکار کنیم لطفا پاسخ را بدهید.

  8. سلام اقا ممنونم مچکر ازتون خیلی ممنون که انقدر سریع اومدین. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. ببخشید جناب شما بلدید که چگونه سیفون نصب میکنن یه دونه خوردیم لوله هاشم کنارشه فقط مونده نصبش اگه دارید اطلاع بدین به این شماره ای که تو پی وی ارسال کردم

  10. سلام چسب دور توالت فرنگی اگر باز بشه امکان دارهاب نفوذ پیدا کنه و به طبقه پایین برسه؟ سقف طبقه پایین چکه میکنه و دور تا دور توالت فرنگی چسبش اسیب دیده یا کلا کنده شده؟

  11. سلام حمام ما دوتا کفشور داره و دوتا شونم شترگلو دارن ولی با این که آب دارند بازم بوی بد میاد بیرون کفشور حمام وقتی که داریم دوش میگیریم آب میریزه توش ازش بوی بد میاد بیرون کلافم کرده.

  12. سلام سر برس توالت شور از قسمت دسته خارج شد و داخل لوله توالت افتاد چند بار فلاش تانک را زدم آیا از قسمت شتر گلویی خارج شده؟

  13. پر شدن مجدد چاه فاضلاب از چه چیزی میتونه باشه؟
    ما یکبار چاه فاضلاب منزل مان را دو هفته پیش تخلیه کردیم ولی در همین زمان کوتاه چاه دوباره پر شده لطفاً راهنمایی کنید ممنونم ازتون.

  14. یکی از بهترین مجموعه هایی که برای من لوله بازکن فرستاد از آقای جعفری ممنونم لوله کفشوی آشپزخانه باز شد تمام چربی های داخلش هم از بین رفت از سرویسکارتون خاستم لوله رو برام تست کنه که باز شده یا نه.

    1. مسدود شدن دهانه فاضلاب اضطراری 24/7 چرا مواد توالت حتی اگر آن را بیرون نیندازید مسدود می شود؟
      مسدود شدن دهانه فاضلاب اضطراری 24/7 چرا مواد توالت حتی اگر آن را بیرون نیندازید مسدود می شود؟
      قسمت داخلی سیفون که در پایین سنگ های توالت قرار دارد به مرور زمان رسوب آهک را حفظ می کند. دستمال مرطوب و دستمال توالت به این آهک متصل شده و توالت را مسدود می کند . علاوه بر این ، زانویی بسته استفاده شده در هنگام ساخت لوله های تخلیه توالت ، مانع از خروج آسان کثیفی می شود. در ساختمان های قدیمی، داخل لوله های تخلیه توالت به مرور زمان کثیف می شود. با راه حل های رفع گرفتگی زهکشی ما می توانید 100% از شر مشکلات خود خلاص شوید .

      حتی اگر کاسه توالت و لوله های فاضلاب خود را تعویض کنید ، گاهی ممکن است در لوله اصلی ساختمان باریک شود. باز کردن زهکش بدون شکستن ممکن است نتیجه قطعی در لوله هایی با آهک بیش از حد داخل نداشته باشد.

      در صورت انسداد در هزینه های منزل یا محل کار خود می توانید با شرکت ما تماس گرفته و خدمات رفع گرفتگی فاضلاب را بدون شکستگی دریافت نمایید. با تشکر از صنعتگران مجرب و ماشین آلات ربات، انسداد فاضلاب را بدون آسیب رساندن به شما باز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *