جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نصب توالت ایرانی و هزینه تعویض کاسه توالت ایرانی

نصب توالت ایرانی و هزینه تعویض کاسه توالت ایرانی

ما آمادگی ارائه خدمات نصب توالت ایرانی ، تعویض کاسه توالت ایرانی ، تعمیر توالت فرنگی ، لوله کشی توالت و ارائه هزینه تعویض کاسه توالت ایرانی و فرنگی هستیم . استادکاران حرفه ای آمادگی ارائه خدمات در سراسر تهران و شهرستان ها برای ارائه خدمات فاضلابی می باشند .

توالت ایرانی
نصب کاسه توالت ایرانی و هزینه تعویض کاسه توالت ایرانی

ارائه خدمات نصب کاسه توالت با تکنسین های مؤسسه لوله بازکنی تهران بسیار آسان و تضمینی نصب می شود . نصب هر نوع کاسه توالتی با بهترین نفرات از صفر تا 100 خدمات ارائه می شود . منظور از صفر تا 100 یعنی تعویض کاسه توالت ایرانی ، تعویض سنگ دستشویی ، تعویض یا لوله بازکنی توالت ، ترمیم ترکیدگی کاسه توالت فوری و تضمینی در سراسر تهران ارائه می شود .

هزینه نصب کاسه توالت ایرانی

هزینه نصب کاسه توالت ایران 150 هزار تومان می باشد .

خیلی از موارد اضافه کاری به مانند تعویض لوله فاضلابی ، تعویض سنگ زمین سرویس بهداشتی و جابجایی وسایل می تواند در قیمت و هزینه نصب یا تعویض کاسه توالت ایرانی تاثیر داشته باشند .

نکات مهم در نصب کاسه توالت ایرانی

برای نصب کاسه توالت ایرانی باید به نکات زیر توجه کنید:

  • سطح سنگ توالت باید با سطح توالت همسطح باشد یا بهتر بگوییم کاشی و سرامیک کف توالت.

  • محور طولی سنگ نباید در جهت قبله باشد.

  • اطراف سنگ توالت باید به اندازه کافی از دیوار فاصله داشته باشد تا نصب و تعمیر آسان شود. این فاصله نباید کمتر از 30 سانتی متر باشد.

  • سطح زیر سنگ توالت مخصوصا لوله ها باید به خوبی عایق بندی شده باشد.

  • کف سنگ توالت فرنگی را با مواد نرمی مانند ماسه پر کنید تا در هنگام نصب سنگ توالت نشکند و نصب آسانتر باشد.

راهنمای کامل و نکات خرید توالت ایرانی

در این مقاله از چارسو قصد داریم درباره انواع توالت ایرانی و نکات مهم در خرید توالت ایرانی صحبت کنیم. شاید فکر کنید خرید یک سنگ توالت ایرانی ساده است و نکته خاصی ندارد. اما اگر می‌خواهید یک توالت مستحکم، با دوام، زیبا و با طراحی آرگونومیک خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

جنس توالت ایرانی

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس سنگ توالت است. اصولا سنگ توالت ایرانی از چینی بهداشتی ساخته می‌شود. اما این چینی خود انواع مختلفی دارد. تفاوت چینی‌ها در ضریب جذب آب است. اگر جذب آب بالا باشد سبب انباشت آلودگی‌ها، میکروب‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. یا اینکه با جذب و تجمع پس آب‌ها سبب ایجاد بوی نامطبوع در سرویس بهداشتی می‌شود.

چینی‌هایی با ضریب جذب آب کمتر از یک اصولا محکمتر و بادوام هستند. به این نوع چینی، چینی زجاجی نیز می‌گویند.

دسته دیگر که چینی نیمه زجاجی نام دارند ضریب جذب آب بیشتری دارند. این ضریب جذب آب بسته به کیفیت ساخت چینی می‌تواند عددی بین ۳ تا ۱۵ درصد باشد.

آبکاری توالت

پس از توجه به جنس بدنه، آبکاری یا لعاب سنگ توالت اهمیت پیدا می‌کند. بهتر است لعاب توالت ایرانی ضخامت مناسبی داشته باشد. اگر لعاب مناسب نباشد استحکام سنگ توالت کاهش یافته، ظاهری مات و نامناسب پیدا می‌کند. به علاوه مقاومت آبکاری با ضخامت کم در برابر شستشو و آب بسیار پایین است.

طراحی توالت

آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید. طراحی توالت است. طراحی آرگونومیک توالت ایرانی سبب می‌شود فشار وارده به کمر، زانوها و مچ پا در بیماران به شدت کاهش پیدا کند.

به علاوه ابعاد و اندازه کاسه توالت نیز اهمیت دارد. شما باید با توجه به اندازه سرویس بهداشتی خود و در نظر گرفتن سایر تجهیزات سرویس بهداشتی، توالت ایرانی با سایز مناسب خریداری کنید تا هم نصب راحتتری داشته باشد و هم هنگام استفاده از سرویس بهداشتی راحت باشید.توالت ایران زمینی بیتا مدیکال

انواع توالت ایرانی

توالت ایرانی نیز انواع مختلفی دارد که می‌توانید بسته به نیازتان یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید.

۱. توالت ایرانی ریم بسته یا آبریز بسته

از مدرن‌ترین توالت‌های ایرانی نوع ریم بسته یا (closed Rim) است. در این مدل کانال آبریز یا همان ریم، بسته است. ولی در طول کانال سوارخ‌های ریزی با فاصله‌های یکسان و مناسب وجود دارد. پس از ورود آب و جریان یافتن آن در کانال، آب به صورت آبشاری و به صورت یکنواخت در توالت پخش شده و سطح کاسه توالت را به خوبی می‌شوید.

سیستم ریم بسته باعث می‌شود آب به صورت یکنواخت در تمامی توالت پخش شده و تمام قسمت‌های آن به خوبی شسته شود. در این حالت از تجمع فضولات، آلودگی‌ها و حشرات نیز جلوگیری می‌شود.توالت ایران زمینی بیتا مدیکال

۲. توالت ایرانی ریم باز یا آبریز باز

این مدل نسبت به ریم بسته ساده‌تر بوده و بیشتر در توالت‌های قدیمی‌تر دیده می‌شود. در توالت ایرانی ریم باز (Open Rim) کانال فاقد سوارخ‌های ریز و منظم است. در عوض کانال باز بوده و هنگام ورود آّب به کانال از دو طرف و با شدت نسبتا زیادی وارد کاسه توالت شده و آن را شستشو می‌دهد.

۳. توالت ایرانی طبی

توالت‌های زمینی طبی تمامی ویژگی‌ها و محاسن سایر توالت‌ها را دارند. با این تفاوت که به صورت آرگونومیک و در بالاترین حد سازگاری با بدن انسان طراحی شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود کمترین فشار به اجزای بدن مانند پا و کمر و … وارد شود.

در توالت‌های طبی شیبی ملایم و محاسبه شده ایجاد شده که باعث می‌شود هنگام چمباتمه زدن وزن فرد به جلو انداخته شود و همین حالت فشار را از روی ستون فقرات و پاها برمی‌دارد.

توالت‌های طبی بهداشتی تر نیز هستند زیرا به علت فرم خاصشان بدن کمترین تماس را با محیط توالت دارد.
راه های باز کردن لوله فاضلاب
خشکشویی فرش در تهران

نتیجه توضیحات نصب کاسه توالت ایرانی و هزینه تعویض کاسه توالت ایرانی

مؤسسه خدماتی برادران جعفری آمادگی ارائه خدمات فاضلابی در سراسر تهران می باشد . با یک تماس بهترین تکنسین برای نصب کاسه توالت ایرانی برای درب منزل شما ارسال می شود و هزینه نصب کاسه توالت ایرانی را می توانید به صورت بروز با یک تماس دریافت بکنید .: 09190596238

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+