جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خشکشویی فرش در تهران

خشکشویی فرش در تهران

خشکشویی یا خشک شویی فرش در تهران ، قالیشویی فرش در تهران ، ترمیم فرش کهنه ، رفع لکه تضمینی فرش در تهران با مرسسه خدماتی برادران جعفری ارائه می شود .

اگر مراقبت صحیح و به موقع باشد فرش ها برای مدت طولانی دوام خواهند داشت. اما مراقبت از فرش به طرز شگفت انگیزی با پوشش های سخت متفاوت است، از از بین بردن لکه ها و پایان دادن به ترمیم یک توده. و برای هر نوع فرش قوانینی برای تمیز کردن وجود دارد.

برای مراقبت روزانه از فرش چند قانون ساده وجود دارد.

تمیز کردن مرتب جاروبرقی ها 2-3 بار در هفته. جارو در اینجا درمانده است، زیرا، مانند هر فرش دیگری، در یک چرت فقط یک توده عمیق تر می کوبد. جاروبرقی برای استفاده با برس چرخان بهترین است. الیاف پوشش را بالا می برد که تمیز کردن باکیفیت فرش را تضمین می کند.

لکه ها باید فورا پاک شوند. اگر لکه مایع است، نمی توان آن را مالش داد، لازم است تا حد امکان دستمال کاغذی یا حوله را فشار دهید. هنگام از بین بردن رطوبت، محل باید با یک برس مرطوب کاملا پاک شود. اگر فرش در خانه تمیز شود، قانون اصلی آب کمتر است! برای شستن لکه های روی فرش پیروی نمی کند. خشک، حداکثر تمیز کردن مرطوب است. اگر لکه را پاک نکنید، خشکشویی فرش کمک می کند.

برای اطمینان از اینکه پوشش در کل فضای اتاق یکنواخت باقی می ماند، بهتر است تشک های اضافی را در مکان هایی که بیشترین سایش را دارند قرار دهید. این در، زیر پنجره، روی مبل یا تخت و غیره است.

بهترین راه برای تمیز کردن فرش، جاروبرقی معمولی است. با این حال، ممکن است کافی نباشد، آیا می توانم از جاروبرقی برای تمیز کردن فرش استفاده کنم؟ ممکن است، اما با دقت. نه بیشتر از یک بار در هر 1-2 هفته. به خصوص نیاز به چنین مکان تمیز کردن خوردگی شدید، آن را بر روی آنها است و باید تاکید کرد. سطوح باقیمانده و کمتر آلوده و کف را می توان بدون استفاده از جاروبرقی روی آنها رها کرد.

برای اینکه فرش ها را با جاروبرقی تمیز کنید نتیجه مطلوب را به ارمغان آورد، توصیه های زیادی نیز وجود دارد. رنگ باید در چندین جهت مخالف تمیز شود. در هر یک از آنها لازم است برس را چندین بار در یک مکان راه بروید.

فرش روی پایه چسب بهتر است با جاروبرقی تمیز نشود، نیاز به خشک شویی دارد. لاستیک فوم یا پایه لاتکس معمولاً در برابر تمیز کردن مرطوب مقاومت می کند، اما باید به خوبی خشک شود، که زمان زیادی می برد.

از آنجایی که هوا سرد نیست، نمی توان با جاروبرقی کار کرد، بنابراین گاهی اوقات مجبور می شوید به تمیز کردن مرطوب فرش های خانه متوسل شوید. به یاد داشته باشید که آب برای فرش بسیار نامطلوب است و این تمیز کردن نباید بیش از یک بار در ماه انجام شود. هرگونه نظافت مرطوب و مخصوصاً خشک شویی فرش با وسایل و محلول های خاص، بر وضعیت چرت زدن تأثیر می گذارد نه بهتر. با خیس شدن مکرر، رنگ می تواند به سرعت ظاهر جذاب اولیه خود را از دست بدهد.

مسواک زدن با استفاده از شمع نرم یا دستمال کاغذی مرطوب انجام می شود، اما خیس نیست. شستشوی فرش فقط با وسایل خاص انجام می شود، دقیقاً مانند قفسه های ساختمانی و فروشگاه های خانگی. محلول را طبق دستورالعمل آماده کنید و نواحی را تمیز کنید تا به موقع از محلول استفاده کنید. باید از پنجره شروع کنید و به سمت در حرکت کنید.

هنگام انتخاب محصول، بسته بندی آن را به دقت مطالعه کنید، از مناسب بودن آن با نوع فرش خود مطمئن شوید. استفاده از چندین محلول توصیه نمی شود، آنها به شدت روی پوشش تأثیر می گذارند و ترکیب آنها می تواند منجر به اثرات نامطلوب شود: محو شدن، شمع skomkivaniyu، از بین رفتن پوشش های محافظ روی شمع، و سپس بسیار سریع شروع می شود و جذب زیادی می کند. از گرد و غبار و خاک

پس از چنین خشکشویی فرش با وسایل حرفه ای، رطوبت پوشش بیش از 10٪ نیست. برای تسریع در خشک شدن رنگ، خوب است پیش نویس در اتاق وجود داشته باشد. در صورتی که تهویه هوا ضعیف باشد و دمای اتاق بالا نباشد، فرش باید حداکثر 8 ساعت خشک شود.

برای فرش های چسبنده، تمیز کردن مرطوب مناسب نیست، پس می توانید فقط از خشک استفاده کنید. پوشش با توده جوت طبیعی بسیار سخت و عجیب است. این فرش را فقط با یک اسفنج خوب و رنگ یا دستمال می توان تمیز کرد. در نظافت از وسایل مخصوص منحصراً برای فرش های طبیعی استفاده کنید. خشک کردن باید در یک محیط فشرده، با تهویه خوب و دمای بالای 25 درجه انجام شود. این فرشی است که در اثر رطوبت بیش از حد مستعد پوسیدگی است و کپک می تواند وارد آن شود.

خشک شویی فرش ها رواج پیدا کرده است. پس از آن نیازی به تهویه و گرم کردن اتاق ندارید و می توانید بلافاصله از اتاق استفاده کنید. ابتدا باید روکش را با جاروبرقی تمیز کنید، سپس می توانید با پودر شروع به تمیز کردن کنید.

پودر مخصوصی برای تمیز کردن فرش خشک از رنگ استفاده می شود و کمی مالیده می شود. بعد باید یکی دو ساعت بماند ولی گاهی نیم ساعت کافی است و بستگی به میزان آلودگی دارد. پودر با جاروبرقی پاک می شود. بهتر است جاروبرقی با برس توربو داشته باشید، فضای بین کرک ها را به خوبی تمیز می کند و حتی گرد و غبار عمیق را کاملا جذب می کند.

گرانول های پودری دارای رطوبت هستند که به آنها اجازه می دهد با ناخالصی ها واکنش نشان دهند و آنها را تمیز کنند. پس از خشکشویی، رطوبت کمی احساس می شود. اما نیازی به خشک کردن ندارد، فقط نیم ساعت صبر کنید و رطوبت از بین می رود.

یک جایگزین متوسط ​​برای تمیز کردن فرش وجود دارد – تمیز کردن با فوم. فوم از محلول پر شده در یک نازل مخصوص در جاروبرقی تشکیل می شود. این فوم تمام قسمت فرش را می پوشاند. در پایان زمان مشخص شده در دفترچه راهنما، فوم خالی می شود.

این روش میانی است، زیرا فوم به عنوان محلولی برای تمیز کردن مرطوب نیازی به مالیدن به پرزها ندارد و رطوبت در پوشش هنوز بسیار کمتر است. اما هنوز هم فرش پس از چنین تمیزکاری باید خشک شود، البته نه 8 ساعت، حداکثر 3-4.

اگر تمام تلاش ها برای از بین بردن لکه ها بیهوده است، باید از خدمات خشکشویی فرش در منزل استفاده کنید. اگر روکش قابل جابجایی باشد، می توان آن را برای نظافت نیز داد، اما در غیر این صورت، متخصصان به خانه می آیند. شرکت های نظافتی نه تنها از یک ابزار حرفه ای، بلکه از مواد شیمیایی پاک کننده با کیفیت بالا و موثر نیز استفاده می کنند. اما نباید زیاد به خدمات خشکشویی فرش متوسل شد، اولاً این روش ها یک آزمون جدی برای پوشش هستند و ثانیاً بسیار گران هستند. اما چه چیزی به خاطر بهداشت انجام نمی شود!

نحوه کار تمیز کردن و خشکشویی فرش در تهران

قالیشویی تهران
نحوه نظافت و خشکشویی فرش در تهران

برای اینکه فرش ظاهری جذاب داشته باشد، باید مرتباً تمیز شود، شستشوی منظم فرش اجازه می دهد تا از پوشش برای مدت طولانی استفاده شود، در حالی که مواد همیشه ظاهر خوبی خواهند داشت و گرد و غبار مضر جمع نمی شوند. این کار را می توان در خانه و محل کار، در دفتر، بدون برداشتن آن انجام داد. این ماده کاملاً بی تکلف است ، اما قادر به جذب گرد و غبار و خاک است و به دلیل لکه ها ظاهر آن به طور قابل توجهی از بین می رود.

 نحوه تمیز کردن فرش در خانه

تمیز کردن کف خانه را خودتان می توانید انجام دهید. اما قبل از تمیز کردن پوشش، لازم است ساختار بستر را تعیین کنید – این می تواند الیاف مصنوعی، طبیعی (جوت)، پایه لاتکس پلیمری یا لاستیک متخلخل (فوم شده) باشد.

تمیز کردن فرش ها با جاروبرقی مجهز به نازل مخصوص آسان و سریع است

چندین گزینه برای تمیز کردن فرش وجود دارد:

  • شستشوی مرطوب با مواد شوینده با استفاده از آب، برس معمولی و جاروبرقی؛
  • روش خشک پودر یا مخلوط جهانی برای فرش، بدون استفاده از آب؛
  • تمیز کردن با جاروبرقی (اگر فرش قابل شستشو باشد می توانیم از جاروبرقی استفاده کنیم).
  • روش تمیز کردن فوم، بهینه در حضور لکه های کوچک.
  • تصفیه با روش های عامیانه به روش خشک و مرطوب.

در مورد مواد اولیه طبیعی، نمی توانید از جاروبرقی استفاده کنید. عبور از سطح به صورت دستی خواهد بود، روش مرطوب 1 بار در ماه در نظر گرفته شده است، تمیز کردن خشک – 1 بار در شش ماه.

پارچه های مصنوعی را می توان با جاروبرقی تمیز کرد، اما پس از آن برای حفظ رنگ و جلوگیری از طلاق، لازم است رطوبت اضافی را از بین ببرید.

برخی از مواد ممکن است ترکیبی مخلوط از چرت داشته باشند و این نیز باید در نظر گرفته شود. طول شمع و همگنی نیز هنگام انتخاب روش تصفیه مهم هستند.

روش مرطوب برای تمیز کردن فرش

تمیز کردن مرطوب شامل استفاده از شامپو، پودر یا یک درمان خاص، با استفاده از برس و آب است. ناگفته نماند که شستشوی واقعی ضروری نیست.

  1. ابتدا کثیفی و زباله های کوچک با جاروبرقی پاک می شوند و سپس محصول انتخاب شده به آرامی به سطح مواد مالیده می شود. اگه سایت زیاد باشه یا بزرگ و بزرگ باشه میشه یه مدت گذاشت.
  2. سپس ترکیب مواد شوینده با آب حذف می شود و لازم است مدتی صبر کنید تا کف خشک شود.
  3. در نهایت جاروبرقی دوباره وارد عمل می شود. باید مراقب بود که تمام باقی مانده های فرمول استفاده شده حذف شود.
خشکشویی فرش
خشکشویی فرش در تهران

هنگام تمیز کردن فرش خیس بهتر است اتاق را بیرون بیاورید

با به دست آوردن فرمولاسیون های ویژه برای تمیز کردن رنگ، باید در نظر بگیرید که چه نوع فرش خانه یا محل کار. اگر چرت از مواد طبیعی ساخته شده است، شستشو باید با استفاده از وسایل در نظر گرفته شده برای این کار انجام شود. فرش های مصنوعی را نمی توان بیشتر تمیز کرد – بیش از 1 بار در 30 روز. در غیر این صورت ساختار آن به تدریج خراب می شود که منجر به سایش سریع می شود.

توجه لطفا! قبل از تمیز کردن فرش، باید به دستورالعمل هایی توجه کنید که خواص مواد شوینده را توضیح می دهد و برای چه سطوحی در نظر گرفته شده است. ممکن است حاوی توصیه هایی در مورد زمان قرار گرفتن در معرض و سایر جزئیات باشد.

مزایا و معایب شستشوی فرش خشک

می توانید سطح را به صورت خشک تمیز کنید. بسیار موثر در نظر گرفته می شود. پودری که شامل جاذب های مخصوص می باشد، توانایی تمیز کردن مواد را تا 80 درصد یا بیشتر دارد.

  1. ابتدا باید خاک و گرد و غبار انباشته شده را با جاروبرقی پاک کنید.
  2. سپس عامل انتخاب شده با توجه به ترکیب فرش به فرش مالیده می شود. برای از بین بردن لکه ها باید جاذب را با یک لایه یکنواخت ریخته و چند ساعت نگه دارید.
  3. با لکه های شدیداً لکه دار، 3-4 ساعت طول می کشد تا از بین بروند.
  4. در پایان، ترکیب با یک جاروبرقی با دقت جمع آوری می شود.

از مزایای خشکشویی فرش می توان به کارایی و سرعت اشاره کرد

جذب، که بخشی از پودر است، دارای رطوبت خاصی است. در طول قرار گرفتن در معرض آن تبخیر می شود و گرانول ها شروع به جمع شدن می کنند و ذرات کثیفی را جذب می کنند تا کاملاً خشک شوند. هنگام جاروبرقی، جاذب به همراه کثیفی در گیرنده است.

مزیت این روش کارایی بالا است، با این حال ممکن است برای همه راحت نباشد که چندین ساعت در حالی که ناخالصی های موجود در پودر شوینده جذب می شود، منتظر بمانند. شما می توانید این لکه بر را هنگام محو شدن آن اعمال کنید – همیشه به طور موثر با لکه ها مقابله می کند، اما نکته منفی این ابزار هزینه بالای آن است.

بهترین داروهای مردمی برای شستشوی فرش

همچنین می توان لکه های روی سطح کف را با کمک داروهای مردمی شست.

در صورتی که مواد شوینده و پودر مناسب در منزل وجود نداشته باشد و نظافت آن ضروری باشد، می توان از ترکیبات زیر استفاده کرد:

  • جوهر سرکه؛
  • اسید سیتریک؛
  • سودا به صورت پودر یا محلول است.

توصیه می شود بلافاصله از این ابزارها استفاده کنید، زیرا به نظر می رسد یک لکه است، زیرا بعداً کار بسیار دشوارتر خواهد شد.

هنگام تهیه قالیشویی، نسبت

ابتدا باید دستمال یا کاغذی روی لکه قرار دهید تا مقداری از آلودگی جذب مواد شود. اگر لکه ای از توت ها یا آب میوه باشد، اسید سیتریک که از بالا اسپری می شود کمک می کند و چند دقیقه باقی می ماند. پس از آن، می توانید باقی مانده ها را با یک پارچه مرطوب بشویید.

برای بهبود کف ها و برگرداندن آن به شکل از دست رفته، می توانید از دستور العمل های محبوب مانند استفاده از سرکه و نوشابه استفاده کنید. آنها برای تمیز کردن مواد فرش عالی هستند.

مخلوط خشک سودا و همچنین نوشابه حل شده در آب، نتیجه ای به همان اندازه خوب می دهد. فرش سبک و ظریف را می توان با کمک محلول نوشابه به حالت قبلی خود بازگرداند. از این روش و همچنین سرکه رقیق شده می توان برای از بین بردن لکه از روی فرش ماشین استفاده کرد.

نحوه تمیز کردن فرش در خانه

روش های مختلفی برای پاک کردن کثیفی فرش در خانه وجود دارد، بنابراین نیازی به برداشتن و شستشوی روکش نیست. بسته به فرش خانه، ماشین یا محل کارتان، همیشه می‌توانید روش مناسبی را برای حذف آلودگی‌ها انتخاب کنید. در یک حالت شدید، می توانید با متخصصانی تماس بگیرید که تمام کارها را با کمک تجهیزات ویژه انجام می دهند.

قالیشویی بدون مشکل در تهران

هنگام انتخاب کفپوش، ما با ملاحظات کاربردی، دوام و جذابیت زیبایی شناسی هدایت می شویم. یکی از مهمترین لحظات، امکان تمیز کردن آسان آن است. فرش باعث می شود مهماندار سوالات زیادی در مورد آن داشته باشد. تمیز کردن آن در خانه چقدر آسان و سریع است؟

ویژگی های فرش با پرزهای مختلف

فرش نیاز به مراقبت دقیق دارد: نمی توان آن را بیرون انداخت، خیس کردن آن غیرممکن است، شستن و خشک کردن آن مشکل ساز است. انتخاب رنگ، توجه به شمع در خواص آن نه تنها به ظاهر یا دوام آن بستگی دارد، بلکه به راحتی تمیز کردن نیز بستگی دارد.

موادی که متداول ترین آنها پرز برای فرش است:

  • طبیعی (پشم، کتان، پنبه، گشنیز و غیره)؛
  • (نایلون، پلی اکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن)؛
  • مختلط

مواد طبیعی با سازگاری با محیط زیست و هدایت حرارتی کم مشخص می شوند. اما آنها کاستی های زیادی دارند:

  • افزایش قیمت ها؛
  • مقاومت در برابر سایش ضعیف؛
  • عدم تقارن در مراقبت؛
  • تجمع الکتریسیته ساکن

مواد مصنوعی که برای فرش روی هم جمع می شوند، ویژگی های خاص خود را دارند.

  1. نایلون طولانی و کاربردی است.
  2. پلی پروپیلن ارزان ترین ماده است، اما کیفیت آن مطابق با هزینه است.
  3. پلی استر مانند پشم در لمس احساس می شود که موقعیت مصرف کننده را به دست آورد.
  4. اکریلیک به طور گسترده ای در اتاق های خانه استفاده می شود. تنها اشکال چنین چرت زدن – هنگام تمیز کردن غلت می خورد، بنابراین نمی توانید مالش دهید. اغلب اکریلیک با سایر مواد مصنوعی یا طبیعی ترکیب می شود.

پشته ای به طول بیش از 1 سانتی متر. ظاهر و عمر مفید آن به ساختار (حلقه، تقسیم یا مخلوط) بستگی دارد. هر نوع دارای مزایایی در عملیات است:

  • شمع حلقه چند سطحی لاف زدن را پنهان می کند.
  • هیچ نشانه قابل مشاهده ای از سایش در ساحل وجود ندارد.
  • با مقاومت سایشی کم، تمیز کردن آن آسان است.

زیباترین و با کیفیت ترین شمع حلقه برش چند لایه است.

کدام پایه رنگ بهتر است تمیز شود

از مواد مصنوعی و طبیعی به عنوان پایه پارچه استفاده می شود.

  1. جوت؛ طبیعی در معرض کپک، پوسیدگی، سایش سریع. مراقبت محدود به تمیز کردن خشک است. جوت مصنوعی در برابر رطوبت مقاوم است، اما سطح سخت آن می تواند به پوشش فرش آسیب برساند.
  2. لاستیک. فرش روی پایه لاستیکی به دلیل استحکام بالا در مکان های عمومی با تردد زیاد پهن می شود. این پایه از آب نمی ترسد، اما برای خشک کردن آن باید رنگ را کاملا پاک کنید.
  3. شعر. فرش اغلب به عنوان یک گزینه مصنوعی استفاده می شود. دارای خواص عایق حرارتی عالی است، در کاشت و مراقبت ساده است، از رطوبت نمی ترسد.
  4. منسوجات به دلیل پیچیدگی ساخت، پایه آن گران ترین است. اما این ماده دارای خواص عالی است که هزینه را توجیه می کند. فرش های منسوجات را می توان با جاروبرقی، فوم یا پودرهای خشک تمیز کرد.
  5. فوم لاتکس. عملکرد خوب به دلیل حفظ حرارت و عایق صدا. بادوام، نسوز است، اما عمر مفید آن تنها 6 سال است. سپس پایه خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به خرد شدن می کند. خواص مواد مشابه لاستیک است: در برابر رطوبت مقاوم است، اما برای مدت طولانی خشک می شود.

کدام فونداسیون بهتر است؟ بستگی به هدف اتاق و سطحی که فرش روی آن گذاشته شده است.

  1. در صورتی که زیرزمین گران باشد، نمد مناسب است.
  2. در راهروها، در مناطق ییلاقی، در مکان های با ظرفیت تردد بالا، فرش روی پایه لاستیکی مناسب است. ضد آب و مقاوم در برابر سایش است.
  3. برای اتاق کودکان بهتر است از فونداسیون مصنوعی استفاده کنید. آلرژی ایجاد نمی کند و به راحتی تمیز می شود.

آستر فرش مخصوص عمر مفید آن را افزایش می دهد و نظافت را ساده می کند، بنابراین در خرید آن کوتاهی نکنید.

با چه روش هایی می توانید فرش های خانه یا آپارتمان را تمیز کنید

روش تمیز کردن بسته به ماده ای که پوشش از آن ساخته شده است انتخاب می شود. پرز فرش با ترکیبات خاصی که از آلودگی سریع جلوگیری می کند، درمان می شود. درمان بیش از حد مکرر این لایه را از بین می برد. بنابراین، هر چه بیشتر تمیز کنید، فرش سریعتر کثیف می شود. می توانید لکه های روی آن را به روش های مختلف پاک کنید:

  • تمیز کردن خشک یا مرطوب؛
  • تمیز کردن با جاروبرقی؛
  • فوم تمیز کننده؛
  • ناخالصی ها را با روش های حرفه ای پاک کنید.

مواد طبیعی پس از تمیز کردن مرطوب (فوم یا جاروبرقی، به عنوان مثال، Kircher) نمی توانند به سرعت خشک شوند. بنابراین بهتر است از فرمولاسیون های خشک مخصوص استفاده شود. شما می توانید فرش را با یک پارچه خوب پاک کنید، اما حداکثر یک بار در ماه.

با مواد مصنوعی، تمیز کردن ساده شده است. امکان استفاده از جاروبرقی شستشو در شرایط حداکثر حذف رطوبت وجود دارد.

توجه کن! اگر فرش روی پایه چسب باشد، تمیز کردن مرطوب می تواند تغییر شکل دهد.

از روش انتخاب شده بستگی دارد و نیاز به حذف رنگ از کف است. تمیز کردن خشک – عملکرد آسان و ایمن محصول: اعمال می شود، صبر می کند، جاروبرقی می شود. پس از تمیز کردن مرطوب، فرش و بستر باید خشک شوند.

شوینده هایی که به شستن فرش ها و از بین بردن لکه ها کمک می کنند

انواع مختلفی از محصولات شستشوی فرش وجود دارد: شامپو، آئروسل و پودر خشک. اصل کار آنها یکسان است: جمع آوری ذرات خاک در پایه و در امتداد شمع، فوم یا پودر بلند می شود، جایی که آنها به راحتی با جاروبرقی تمیز می شوند.

  1. برای رنگ هایی که نمی توانند به شدت خیس شوند، گزینه ایده آل برای از بین بردن کثیفی، پودرهای خشک است. سعی کنید از جوش شیرین استفاده کنید. در شب با یک لایه یکنواخت روی سطح پراکنده می شود و در صبح خالی است.
  2. یک بار در ماه، هر رنگی را می توان با شامپو یا فوم شستشو داد.
  3. آئروسل خوب است زیرا نیازی به رقیق شدن با آب ندارد. در فرآیند استفاده، می توان از شر لکه خلاص شد، زیرا فرش رطوبت کمتری را جذب می کند و نیازی به خشک شدن ندارد.

توجه: شما نمی توانید وجوه را مخلوط کنید، به دلیل واکنش شیمیایی می توانید فرش را از بین ببرید.

تمیز کردن فعلی: گرد و غبار و بوی نامطبوع را حذف کنید

تمیز کردن فعلی باید به صورت هفتگی انجام شود.

  1. فرش بر اساس طبیعی و با چرت طبیعی خلاء کافی.
  2. اگر می خواهید رنگ را به روز کنید، از نوشابه استفاده کنید، زیرا گرد و غبار و بوی نامطبوع را جذب می کند.
  3. برای فرشی با پرز طبیعی، از جاروبرقی پرکاربرد استفاده نکنید. این رنگ برای مدت طولانی خشک می شود و محیط مرطوب باعث تکثیر باکتری ها و ایجاد بوی نامطبوع می شود.

نظافت عمومی در منزل

بسته به جنس شمع و پایه، امکان شستشوی خشک، مرطوب یا شستشوی فرش وجود دارد. تمیز کردن خشک با استفاده از پودر مخصوص انجام می شود.

  1. ترکیب شیمیایی را روی فرش پخش کنید و بگذارید یک شب بماند.
  2. صبح، پودر را با جاروبرقی جمع کنید.

تمیز کردن مرطوب شامل تمیز کردن با فوم، آئروسل یا جاروبرقی است.

  1. کف را روی پوشش بمالید (آئروسل را می توان بلافاصله استفاده کرد و شامپو را با آب رقیق کرد).
  2. صبر کنید تا فوم خشک شود.
  3. فراغ.

شستشوی فرش از خاک فقط در مواردی امکان پذیر است که پرز و پایه آن از مواد مصنوعی ساخته شده باشد. پس از شستن، رنگ را بردارید تا خشک شود.

  1. پودر را طبق دستورالعمل با آب گرم رقیق کنید.
  2. فرش را کاملا با ترکیب خیس کنید، با برس برس بزنید.
  3. آب کثیف، قاشق را در جای جداگانه فشار دهید و با پارچه تمیز کنید.
  4. رنگ را از روی زمین جدا کرده و آویزان کنید.

ما از شر لکه ها خلاص می شویم

پاک کردن لکه های تازه بسیار راحت تر از لکه های قدیمی است. آنها را مالش دهید، از لبه به مرکز حرکت کنید تا لکه نشوند. علاوه بر پاک کننده های لکه های تولید صنعتی، مهماندار از داروهای مردمی استفاده می کند: سودا، سرکه، آمونیاک، اسید سیتریک یا الکل. آنها برای سلامتی بی خطر هستند، اما گاهی اوقات موثرتر از موارد خریداری شده هستند.

  1. برای از بین بردن لکه ها از شکلات، آب میوه یا چای، سرکه و الکل را به نسبت 1: 3 مخلوط کرده، بمالید و مسواک بزنید.
  2. لکه های خون و تخم مرغ، آب صابون را با نوشابه پاک کنید، سپس با سرکه بشویید و با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
  3. آلودگی با منشا شیمیایی (لاک، رنگ، جوهر) را می توان با حلال ها با افزودن الکل از بین برد.
  4. لکه توسط بنزن از جوهر پاک می شود.
  5. آثار میوه با اسید سیتریک (1/3 قاشق چای خوری به 1 فنجان آب) حذف می شود.
  6. اگر فرش سبز ریخته است، لکه را با پراکسید هیدروژن مرطوب کنید. وقتی خشک شود، اثری از آلودگی باقی نخواهد ماند.
  7. چسباندن آدامس با یک تکه یخ: آن را به یک توده چسبناک بچسبانید و نگه دارید تا لثه ها شکننده شوند. باقی مانده ها را با دست یا جاروبرقی بردارید.
  8. یک لکه جدید از شکلات به راحتی کلم ترش را پاک می کند.

توجه: لکه های تازه با منشاء ارگانیک (از شراب، آب میوه، قهوه، کاکائو، انواع توت ها و میوه ها) را با محلول صابون پاک کنید، می توانید آنها را بیشتر در چرت زدن برطرف کنید.

یک ابزار جهانی برای از بین بردن لکه از روی فرش یا فرش وجود دارد. برای تهیه آن نیاز دارید:

  • آب – 1 لیتر؛
  • سودا – 1 قاشق غذاخوری. NS.
  • پودر لباسشویی – 1 قاشق غذاخوری. NS.
  • سرکه – 4 قاشق غذاخوری. NS.

محلول را درست کنید و به آرامی خاک را پاک کنید. نتیجه را بلافاصله متوجه خواهید شد.

نتیجه توضیحات خشکشویی فرش در تهران

ما آمادگی ارائه خدمات شبانه روزی به سراسر تهران هستیم ، خشکشویی فرش در تهران ، خشکشویی فرش تضمینی در تهران ، خشکشویی فرش شبانه روزی در تهران ، خشکشویی و قالیشویی فرش شبانه روزی در تهران ، خشکشویی ارزان قیمت فرش در تهران ، خشکشویی فرش ماشینی و دستی در تهران و دیگر خدمات ما لوله بازکنی تهران می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+