جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی چیذر

لوله بازکنی

لوله بازکنی در چیذر

در هر شرایطی در مواقع بارندگی ، در هر ساعتی از شبانه روز اگر نیاز به چاه بازکنی و لوله بازکنی هر لوله فاضلابی با بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی در چیذر دارید به صورت %100 تضمینی با مؤسسه خدماتی برادران جعفری تماس بگیرید .
چاه بازکنی تضمینی و شبانه روزی در شمال تهران
⊗ ارسال لوله بازکن در 15 دقیقه  ⊗ رفع گرفتگی و لوله بازکنی 100 درصد تضمینی 
⊗ لوله بازکنی ارزان قیمت      ⊗ رفع گرفتگی و چاه بازکنی شبانه روزی 

09372546238
09190596238

لوله بازکنی شمال تهران
مؤسسه لوله بازکنی چیذر تضمینی زیر قیمت همکاران در این منطقه

قیمت لوله بازکنی در چیذر

اگر می خواهید در رابطه با قیمت های لوله بازکنی و چاه بازکنی لوله فاضلاب در چیذر به صورت بروز و حرفه ای آشنایی بیشتری پیدا بکنید همین الان با ما تماس بگیرید . بهترین شرکت لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در منطقه خود تشخیص بدهید .

در این بخش از توضیحات قیمت های لوله بازکنی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد . مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در چیذر یکی از ارزان ترین شرکت های لوله بازکنی می باشد .

قیمت لوله بازکنی چیذر : قیمت لوله بازکنی به صورت قانونی در همه جای تهران یکی می باشد که مشاورین طبق شرایط گرفتگی لوله فاضلاب شما بالا یا پایین می گویند . اگر می خواهید هزینه لوله بازکنی لوله فاضلاب خود را دقیق بدون دبله کاری سرویسکار بدانید با ما تماس بگیرید (( 09190596238 )) ارائه قیمت دقیق پشت تلفنی در منطقه چیذر

کلاهبرداران لوله بازکنی در این منطقه : شاید برای شما که دارید این بخش از توضیحات لوله بازکنی را مطالعه می کنید. اطفاق افتاده باشد که با مؤسسه ای تماس بگیرید برای ارائه خدمات و پشت تلفنی قیمت بسیار پایینی برای شما ارائه دهد . اما بعد از خدمات دهی به  صورت زوری یا غیره مبلغ چند برابری از شما دریافت بکند .

این نوع افراد کلاهبرداران لوله بازکنی می باشند که افرادی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شوند را چنگ می زنند .

مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری از عادلانه ترین قیمت های که به صورت قانونی ارائه می شود خدمات ارائه می کند .

خدمات لوله بازکنی
رفع گرفتگی سخت لوله فاضلاب

لوله بازکنی سریع و تضمینی چیذر

اگر مشگل فاضلابی در خصوص گرفتگی لوله فاضلاب دارید و نیاز فوری به سرویسکار لوله بازکنی دارید با مؤسسه لوله بازکنی چیذر تماس بگیرید . ارائه خدمات خیلی فوری در کمتر از 20 دقیقه به سراسر تهران .

دلیل فوری بودن سرویسکاران لوله بازکنی در این منطقه : بعضی از همکاران برای ارائه خدمات لوله بازکنی سرویسکارا را از مناطق دور به منطقه مقصد ارسال می کند . این مسئله باعث ناراحتی مشتری می شود . در این مؤسسه سرویسکاران لوله بازکنی بسیار خوش قول هستند و پوشش دهنده همان منطقه و مناطق حومه می باشند .

در لوله بازکنی چیذر مهمترین نتیجه برای ما رضایت مشتری می باشد .

رفع بوی بد ( نامطلوب ) فاضلاب 

آیا لوله های فاضلابی شما بوی نامطلوب بالا می دهند ؟

آیا چاه فاضلاب شما بوی نامطلوب به محیط چاه می دهد ؟

آیا می خواهید از اثرات بوی بد فاضلاب از لوله ها و چاه فاضلاب خدافضی بکنید با مؤسسه لوله بازکنی چیذر در شمال تهران تماس بگیرید . رفع بوی بد فاضلاب با اصولی ترین روش های لوله بازکنی .

چه روش هایی برای از بین بردن بوی نامطلوب فاضلاب وجود دارد ؟ استفاده از مواد طبیعی خانگی ، فنر زدن دستی به شتر گلویی لوله فاضلاب ، ارائه خدمات تراش لوله فاضلاب توسط فرد متخصص لوله بازکنی

در بعضی از مواقع امکان دارد داخل یک بخش از لوله فاضلاب فضولات باقی بماند و موادی همچون نمک ، جوهر نمک ، آبلیمو این اثرات را رفع کند . ولی در بعضی از مواقع امکان دارد لوله فاضلاب شما از طریق چرب و دیگر مواد دچار رسوب بستن بشود . در این مواقع باید با متخصصین لوله بازکنی هماهنگ بکنید که لوله فاضلاب شما را کاملا استاندارد تراش بدهند تا رسوبات ساکن در لوله فاضلاب از بین برود .

لوله بازکنی برادران جعفری
شرکت خدماتی لوله بازکنی چیذر

نمونه خدمات مؤسسه برادران جعفری در چیذر

  • لوله بازکنی چیذر
  • رفع رسوب لوله فاضلاب به وسیله دستگاه تراش
  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و بدون تعطیلی در منطقه چیذر
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • لوله بازکنی شمال تهران
  • لوله بازکنی توالت فرنگی بدون خرابکاری و کثیف کاری
  • حفر چاه فاضلاب
  • حفر چاه آب ، حفر قنات چاه آب
  • لایروبی چاه فاضلاب ، لایروبی چاه آب
  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی
  • تشخیص دقیق نشتی لوله فاضلاب ، رفع نشتی با خرابکاری کم و انجام خدمات با هزینه پایین
  • لوله بازکنی آشپزخانه
  • لوله بازکنی فوری
  • ارائه مشاوره و بازدید از محل به صورت رایگان
  • رفع بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلاب
  • باز و بسته کردن درب چاه
  • رفع حشرات از درب چاه و لوله های فاضلابی
  • نصب و تعمیرات وسایل فاضلابی
  • پاکسازی محل کثیف شده محل به بهترین روش ها
  • لوله بازکنی تضمینی چیذر
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با کمترین تجهیزات
  • آمزش لوله بازکنی خانگی

چاه بازکنی خزانه

اگر لوله فاضلاب شما با سخت ترین نوع گرفتگی دچار گرفتگی شده است با مؤسسه چاه بازکنی چیذر تماس بگیرید . لوله بازکنی توالت ایرانی ، لوله بازکنی حمام ، لوله بازکنی توالت فرنگی ، لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی فوری شمال تهران ، لوله بازکنی حمام ، لوله بازکنی کفشور پارکینگ   ((  09190596238  ))

هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب دارید با ما تماس بگیرید با کمترین قیمت برای شما لوله بازکنی می کنیم .

چاه بازکنی
لوله بازکنی فوری و تضمینی چیذر

بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله و چاه فاضلاب

آیا داخل لوله فاضلاب شما مبایل ، طلا ، مدارک و دیگر وسایل قیمتی گیر کرده است ؟

اگر با این نوع مواقع روبه رو شدید و نتوانستید کاری بکنید ، کار اضافه انجام ندهید . زیرا با این کار باعث پایین رفتن وسایل از لوله فاضلاب و گیر کردن آن داخل لوله فاضلاب می شوید . بیرون کشیدن وسایل از لوله فاضلاب به صورت تضمینی و بدون آسیب به تجهیزات

لوله بازکنی توالت فرنگی

آیا از رفع گرفتگی توالت فرنگی ترس دارید که باعث آسیب زدن به توالت فرنگی و ایجاد کثیف کاری در این محدوده کاری بشود . شما می توانید با مؤسسه باسابقه لوله بازکنی چیذر در شمال تهران تماس بگیرید تا به وسیله بهترین تجهیزات بدون آسیب به تجهیزات لوله بازکنی بکنید .

برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی از چه تجهیزاتی باید استفاده کرد تا به تجهیزات آسیب نزد ؟ لوله بازکنی توالت فرنگی به وسیله فنر مستقیم لوله بازکنی در این مؤسسه برادران جعفری انجام می شود .

مدت زمان دقیق رسیدن سرویسکار به مقصد

در هر منطقه ای از تهران قرار دارید که دچار گرفتگی شده اید با ما تماس بگیرید مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در هر منطقه از تهران بیش از 20 سرویسکار دارد . با سرویسکاران مجرب در این منطقه در کمتر از 20 دقیقه برای ارائه سرویس به مقصد شما می رسند .

لوله بازکنی چیذر با کمترین زمان برای شما انجام می شود .

لوله بازکنی کفشور پارکینگ

چه علل هایی باعث گرفتگی لوله کفشور پارکینگ می شود ؟

ریختن مصالح ساختمانی در هنگام رفت و برگشت ماشین ها به داخل لوله کفشور پارکینگ ، بالا زدن آب چاه فاضلاب ، افتادن حشرات و حیوانات کوچک مانند موش داخل لوله فاضلاب کفشور پارکینگ ، جارو زدن خاک پارکینگ و ریختن خاک داخل لوله فاضلاب پارکین

لوله بازکنی تخصصی چیذر
خدمات فاضلابی به مانند لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه در این مؤسسه انجام می شود . 09190596238

چه علل هایی باعث بالا رفتن قیمت لوله بازکنی چیذر می شود ؟

معمولا قیمت لوله بازکنی در هر بخش از منطقه های تهران یکی می باشد . اما بعضی از موارد باعث بالا رفتن قیمت لوله بازکنی می شود ، به دلایل زیر توجه نمایید که باعث بالا رفتن قیمت می شود .

  • نوع گرفتگی
  • متراژ فنر استفاده شده برای لوله بازکنی
  • شرایط لوله بازکنی
  • نوع پیچیدگی لوله فاضلاب های گرفته شده
  • فنر استفاده شده برای لوله بازکنی

و دیگر موارد ریز که در شرایط بالا یا پایین بودن قیمت لوله بازکنی برادران جعفری تاثیر دارد .

لوله بازکنی چیذر با سرویسکاران خوش قول و مجرب

مؤسسه برادران جعفری از باتجربه ترین وخوش قول ترین سرویسکاران لوله بازکنی استفاده می کند . بهترین زمان برای خدمات رسانی به مقصد می رسند ، ارائه خدمات با اخلاقی خوش و برخوردی مناسب با مشتری . رفع گرفتگی لوله فاضلاب چیذر به بهترین روش انجام می شود تا هم مشتری و هم سرویسکارا از کار ارائه شده راضی باشد .

مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در هر منطقه از تهران بزرگ مخصوصا منطقه چیذر آمادگی بستن قرارداد همکاری با شرکت های خدماتی ، بیمارستان های ، رستوران ها ، ساختمان های مسکونی تجاری و دیگر موارد در خدمات فاضلاب به خصوص لوله بازکنی ، تخلیه چاه و حفر چاه آمادگی کاملی دارد .

برای ارائه مشاوره و ارسال سرویسکار به شماره های زیر تماس بگیرید :

09190596238
09372546238
09190596238
09920262447

64 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی چیذر»

  1. سلام ممنون که تو این تعطیلات وقرنطینه مشکل ما رو سریعا حل کردید. لوله خونمون گرفته بود وبه محض تماس خیلی سریع کسی رو برای انجام کار فرستادین.

  2. سلام برای رفع بوی بد سرویس بهداشتی کثیف کاری نمیشه هزینش چطور؟ چون خونه استیجاری هست نمیدونم صاحب خونه قبول کنه یانه؟ واقعا بوش ازار دهندس

  3. پر شدن چاه فاضلاب از چه چیزی میتونه باشه؟
    ما یکبار چاه فاضلاب منزلمون رو دوهفته پیش تخلیه کردیم ولی در همین زمان کوتاه چاه دوباره پرشد ممنون میشم راهنمایی کنیدـ

    1. عزیز حتما برسی کنید یا چاهتون ریزش کرده یا لوله های آب ساختمانی نشتی پیدا کردن به چاه که تن تن پر میشه چاهی که نیاز به لایروبی داشته باشد حداقل در 20 روز و بیشتر تخلیه میشه ولی مشگل شما ریزشی یا نشتی حتما برسی بکنید

  4. رابعه اسکویی

    سلام لوله های منزل ما بخاطر سیمان گرفته بود اومدید بازش کردید بدون تخریب ممنونم.

  5. عارف عارف کیا

    سلام ما در یک مجتمع مسکونی ده واحدی زندگی میکنیم پس از گذشت هشت سال سقف تانک پرشد انرا تخلیه کردیم از ان پس ماهی یکدفعه پر میشود. دلیلشو میشه بگین.

  6. ریحان استادی

    سلام کارتون درسته واقعا من گردنبندم افتاده بود توالت خیلی نگران بودم که درنیاد، ولی وقتی که با شما تماس گرفتم سرویسکارتون خیلی حرفه ای دراوردتش ممنونم ازتون.

  7. سلام لوله های روشویی حمام ودستشویی لوله ۶ هستند توسط کاشی کار پارسال پر شده وقتی گونی رو برداشتیم و متوجه شدیم یعنی دوغاب ریختند پر کردند چیکار کنیم با اسید بتن مشکل برطرف میشود یا باید کنده کاری بشه با تشکر.

  8. محمد پورستار

    بسیار مطالب خوبی نوشتید وعالی توضیح دادید چه خدماتی ارائه میدید
    یک منهول داریم که با فنر باز نمیشه امکان باز شدنش هست؟
    شما میتونید به ما کمک کنید.

  9. سلام ببخشید وقتی اب داخل روشویی دستشویی وسینک ظرفشویی اشپزخانه جمع بشه و خالی نشه دراین صورت گرفتگی پیش اومده یا اینکه ممکنه در لوله اصلی فاضلاب ساختمان گرفتگی ایجاد شده باشه؟

    1. سلام عزیز ما 5 تا شعبه توی سراسر تهران داریم برای ما فرقی نداره کجا تشیف دارید در کمتر از 20 دقیقه سرویسکار درب در شما آمادگی ارائه خدمات فاضلابی می باشد

  10. لوله باز کنی تون تو این منطقه عالیت همه راضی هستن
    tonkyo♡♡♡♡
    ✓✓اعتماد دارم بهتونامیر شاهی

    1. ممنونم شکر خدا که راضی بودین
      لوله بازکنی تخلیه چاه سراسر تهران چیذر ✔
      لوله‌کشی سرد گرم آب و فاضلاب سراسر تهران ✔
      رفع نم حمام توالت اشپزخانه وغیره ✔
      تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه حرفه‌ای ✔
      نصب شیرآلات ساختمان ✔
      نصب توالت فرنگی نصب فلاش تانک ✔
      تعمیر لوله های قدیمی به نو ✔
      فنر زنی چاه بازکنی سراسر تهران✔
      کف برداری سرامیک کاری کاشی کاری✔
      ایزوگام تعمیر لوله های چدنی و آهنی ✔
      لوله بازکنی شبانه روزی و تضمینی در چیذر
      تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب در چیذر

  11. سلام توالت فرنگی نو هست و خروجی تخلیه هشت و مسیر لوله باز هست ولی موقع چسب زدن توالت فرنگی عمل سیفون بسیار کند انجام میشود ولی وقتی دوتا جارو چسب نمیزنیم سیفون خوب خالی میکنه
    مشکل چیست؟

  12. ممنونم جناب که سرویسکارتون روزود ارئه کردین الان لوله را باز کردن من میتونم ازش استفاده کنم یا داخلش آب بریزم

  13. برای گرفتگی های لوله اشپزخانه میتونیم از روش های خونگی مثل جوش شیرین و جوهر نمک استفاده کنیم؟

  14. سلام وقتتون بخیر
    لوله فاضلابمون بدون اینکه چیزی توش رفته باشه دچار گرفتگی شد و بوی بدی همه جارو فرا گرفته لطفا یک سرویسکار بفرستید بیاد مشکلمون رو حل کنه ممنون.

  15. ببخشید اگه شما متراژ انجام بدین باید به چاه نگاه کنید قیمت بگید چون چاه ما احتیاج به متراژ خیلی سریعی داره اگه بخواهین اندازه عمق عرض و طولانی شم میفرستم

    1. سلام بله باید بازدید بشه چون وضعیت خاک چاه برای من مهمه و بدون اینکه قدرت چاه چقدر که ما برای چاه کنی انجام بدیم حفر چاه فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت در سراسر تهران
      09190596238

  16. سلام و خسته نباشید خدمت برادران جعفری لوله وان نمون الان کلا ۲۰بار هستش میگیره بدون دلیل به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه رسوب بسته یا ….؟

    1. سلام و درود عزیز که از فنر تراش برای باز کردن رولت استفاده کنیم که تراش میدن و اطمینان داشته باشیم که این سرویس کاری که میاد شرکتی باشه و کارش را به درستی انجام بده اگه تراش انجام بدیم مثلاً کمتر از یک ماه و حداکثر تلاش برای سال باید اصولش باشد ولی اگه کمتر از یک ماه قبل تاکنون دچار گرفتگی لوله فاضلاب توالت تعویض کنید چون که عمر مفید خود را از دست داده یا چیزی داخلش انعکاس پیدا کرده و نشری داره باعث رسوب گیری فوری میشه فاضلاب را تمیز کنید

  17. ببخشید جناب در مورد دستگاه فنر برقی که میگن کثیف کاری زیادی به وجود میاره راسته کدوم دستگاه کمترین کثیف کاری را داره

    1. سلام و درود عزیز بهترین دستگاه برای بازکردن لوله فاضلاب دستگاه تری محسوب میشه اگه سرویسکار متخصص داشته باشه به هیچ وجه کثیف کاری نمیشه اگه بخوایم میتونیم از موسس لوله بازکنی برادرم از جعفری در هر منطقه از استان تهران برای رفع گرفتگی و چاه بازکنی استفاده نمایید �له بازکنی سینک ظرفشویی آشپزخانه لباس کنی کشف پارکینگ رو باز کنید توالت با هر نوع گرفتگی با دستگاه فنر برقی صورت رسمی آغاز می‌شود

  18. سلام و احترام مدتی است که از توالت ایرانی آپارتمان بوی بدی می آید و داخل سالن میپیچه و سنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک برداشته البته سنگ دستشویی سال‌هاست عوض نشده و به نظرم باید تعویض کرد میخواستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی آب به زیر سنگ وارد و فاسد بشه و بو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟
    سوال دوم اینکه اگه بخوام تبدیل به توالت فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر. سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمند ممنون از سایت خوبتون تشکر

    1. سلام و درود احتمالاً لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی با تو صبح شده اگه میخواین این مشکل به توسط سرویس کالا سرویس کاران لوله بازکنی برادران جعفری حل بشه همین الان با ما تماس بگیرید تا نزدیکی شما شعبه داریم لوله بازکن ارسال میکنیم لباس کنید سینک ظرفشویی لوله بازکنی آشپزخانه لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب با شرکت تعاونی لباسشویی برادران جعفری در سراسر مناطق استان تهران انجام می‌شود

  19. داداش ما چی کار کنیم که بوی بد لوله های فاضلاب رفع شه واقعا کلاسمون کرده مشاوران رایگانه ما زنگ بزنیم راهنماییمون کنید

  20. میثمـــــ...

    خسته نباشید برای باز کردن لوله آشپزخانه از شما کمک گرفتن مشکل بندر با فرستادن سرویسکار حل کردیم شخصی که اومد حرفه‌ای و سریع کار را انجام داد مسئله ای که برای من اهمیت داشتن ماسک بود که خوشبختانه شما را رعایت می‌کنید و ماسک زده بودن ممنونم از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری.

    1. سلام و تشکر شکر خدا که راضی بودین امیدوارم در آینده اگر مشکل دچار مشکل گرفتگی یا نیاز به حفر چاه تخلیه نداشتیم با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید ما در هر شبانه روز آماده ارائه خدمات است

  21. سلام و خسته نباشید توالت ما بوی خیلی بدی میده و وقتی بارندگی شروع میشه بد تر هم میشه به قدری که چند شب پیش نتونستیم خونه بخوابیم و شب رفتیم خونه مادرم طبقه اول هستیم تو چیذر تهران تورو خدا اگه میشه این بوی فاضلاب را از بین برد راهنمایی میکنید.

  22. سلام مشکلی که در ساختمان ما هست اینه که الان چند ماهی میشه که لوله فاضلاب ساختمان در قسمت کف شور پارکینگ آب و گنداب و بعضاً فضولات بیرون میزنه و در کف پارکینگ راکد میمونه و بوی بدی را ایجاد می‌کند ما تا الان ظرف این مدت ۱۴ لوله رو دادیم فنر زدن و اکثر یک ماه دوام می‌آورد و بعدش دوباره همون حالت قبل اتفاق می افتاد و این آخرین بار نزدیک به یک هفته بیشتر طول نکشید که دوباره این اتفاق افتاد الان به نظر شما این مشکل از لوله فاضلاب ساختمان به بیرون است یا ممکن است پر شدن چاه فاضلاب باشه مثل هایی که بخوام خدمتتون بگم این هست که این ساختمان قدیمی هست ولی این قسمتی که دائماً گرفته میشه همون قسمتی است که موقع کشیدن لوله فاضلاب به اگوی شهری چند سال پیش از این شد تا این لحظه کشتی جدید که از کف پارکینگ کار گذاشتیم و از جنس پولیکا هم بود به شهری وصل بشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید با تشکر.

  23. ببخشید بیرون کشیدن چیز های قیمتی مثل طلا و غیره با چه دستگاهی انجام میشه و قیمتش تقریباً چقدره

  24. سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت مجموعه شرکت برادران جعفری از کار خدماتی تون واقعا راضی بودم لوله باز کن خوب و ماهری برامون ارسال کرده بودین سپاسگزارم از خدمات بی نظیر شما.

  25. خیلی خوبه که آدمای مسئولیت پذیری مثل شما پیدا میشن که به وقت و زمان خیلی اهمیت میدن و بدقولی نمیکنن من از زمانی که زنگ زدم تا زمانی که لوله بازکن اومد کلا نیم ساعتم طول نکشید اگه یه زره دیر می یومدن کل خونه رو گند بر میداشت.
    متشکرم.

  26. خیلی خوبه که آدمای مسئولیت پذیری مثل شما پیدا میشن که به وقت و زمان خیلی اهمیت میدن و بدقولی نمیکنن من از زمانی که زنگ زدم تا زمانی که لوله بازکن اومد کلا نیم ساعتم طول نکشید اگه یه زره دیر می یومدن کل خونه رو گند بر میداشت.
    متشکرم..

  27. حاجی عبدالله

    درود تشکر میکنم از خدمات خوبتون.
    یک انتقاد هم دارم اینکه سرویسکارانتون لطفا از لباس فرم استفاده کنند.

  28. بنظرم خیلی ایده جالب و قابل تقدیریه که خدماتتون رو اینترنتی ارئه میدین
    به طور کلی سروبس دهی های اینترنتی دغدغه های بسیار زیادی رو برای ما کم کردند
    سپاسگزارم بابت این کارتون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+