جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی فرمانیه

لوله بازکنی فرمانیه

لوله بازکنی فرمانیه 

 آیا به دنبال لوله بازکنی و چاه بازکن در فرمانیه هستید ؟
آیا بوی بد فاضلاب شما را کلافه کرده و نمی توانید جلوگیری بکنید ؟
و آیا می خواهید گرفتگی شما را با کمترین هزینه رفع شود ؟
مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در فرمانیه تهران به صورت شبانه روزی و با حرفه ای ترین نفرات آماده ارائه خدمات فاضلابی می باشد
ارسال فوری لوله بازکنی در فرمانیه و در لوله بازکن تجریش

شماره تماس فوری با لوله بازکنی شمال تهران در فرمانیه :

>>09190596238<<
>>09194104643<<

 

لوله بازکنی فرمانیه
لوله بازکنی فوری زیر 20 دقیقه در فرمانیه

لوله بازکنی در فرمانیه

شرکت لوله بازکنی در فرمانیه در این منطقه چه نوع لوله های فاضلابی را می تواند باز بکند ؟ رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی ، رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله کفشور حیاط و پارکینگ ، رفع گرفتگی و لوله بازکنی تضمینی لوله کاسه توالت فرنگی و ایرانی و دیگر لوله های فاضلابی را با حرفه ای ترین تکنسین ها و سرویسکاران باز می کنیم .

هزینه لوله بازکنی در فرمانیه

چه شرکتی یا چه نهادی قیمت دقیق لوله بازکنی را تعیین می کند ؟ جواب این سوال نامشخص است یعنی از 30 گذشته تا به امروز بنا به تجربه هیچ شرکت یا نهادی را برای برسی قیمت لوله بازکنی به غیر از اتحادیه لوله بازکنی پیدا نکردیم .
برای دریافت لوله بازکن با قیمت مناسب و بدون ناراحتی در اولین قدم خواهشمندیم قیمت لوله بازکنی را با شرکت طی کنید تا بعد از ارسال سرویسکار چندین برابر از شما هزینه دریافت نکنند .

چاه-بازکنی-در-فرمانیه
چاه بازکنی تضمینی در فرمانیه

چاه بازکنی در فرمانیه تهران

اگر به دنبال چاه بازکنی تخصصی و حرفه ای در منطقه فرمانیه هستید همین الان در هر ساعتی از شبانه روز برای ارائه خدمات فاضلابی همچون لوله بازکنی و چاه بازکنی در فرمانیه می توانید با ما تماس بگیرید .
چاه بازکنی توالت فرنگی در فرمانیه تهران ، چاه بازکنی لوله کفشور پارکینگ در فرمانیه تهران ، چاه بازکنی لوله کفشور حیاط خلوط در فرمانیه تهران هر نوع گرفتگی را ما با بهترین فنر تراش های چاه بازکنی بدون خرابکاری و کثیف کاری باز می کنیم .

نحویه رفع گرفتگی لوله فاضلاب در فرمانیه

مؤسسه لوله بازکنی فرمانیه برای رفع کردن گرفتگی های لوله های فاضلاب ، توالت ( ایرانی و فرنگی ) ، لوله سینک ظرفشویی و غیره توسط دستگاه فنری که یکی از بهترین گزینه های لوله بازکنی می باشد رفع گرفتگی می کنند .

لوله بازکنی با پمپ هوا در فرمانیه :

برای رفع گرفتگی لوله های فاضلابی مشابه لوله کفشور حمام ، لوله سرویس بهداشتی استفاده مفیدی می شود . طریقه کار با این دستگاه این چنین می باشد که به لوله گرفته شده برای مثال پایین سینک ظرفشویی تبدیل می شود و با فشا هوایی که ایجاد می کند . گرفتگی را به بهترین روش باز می کند .
می توان گفت کارایی این دستگاه فقط برای لوله های آشپزخانه و توالت فرنگی به دلیل تبدیل مفید می باشد .

لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم ها در فرمانیه :

دستگاه پیشرفته پمپ تراکم هوا برای باز کردن انواع گرفتگی از قبیل لوله حیاط و غیره انجام میشود . با آبشن های پیشرفته تر از پمپ هوا ، پمپ هوا فقط قادر بود به گرفتگی به صورت ملایم و مستقیمفشار وارد کند ولی اما پمپ تراکم هوا با قدرت بالایی که دارد هم فشار را چند برابر می کند و هم قدرت هوا را به صورت ظربه ای وارد می کند . بدون آسیب به تجهیزات لوله کشی

لوله بازکنی با مواد شیمیایی :

رفع گرفتگی و لوله بازکنی با مواد شیمیایی نیاز به سرویسکار ندارد شما خودتان در منزل با تماشای آموزش لوله بازکنی با مواد شیمیایی از سایت لوله بازکنی برادران جعفری سخت ترین لوله های فاضلابی خود را به آسانی با ارزان ترین هزینه باز خواهید کرد.

لوله بازکنی با فنر دستی در فرمانیه :

در مواقعی که گرفتگی جزئی و می توانید با فشار باز کنید از فنر دستی جهت رف گرفتگی می توانید استفاده کنید . طول این فنر 3 متر بیشتر نمی باشد و در گرفتگی ای سخت کاربرد چندانی ندارد .
فنر دستی در خدمات لوله بازکنی خانگی قابلیت های بالایی دارد که در هر روش به باز کردن لوله می تواند کمک کند .

لوله-بازکنی-فرمانیه-تهران
نحوه رفع گرفتگی لوله با سرویسکار مجرب در فرمانیه تهران

دلایل گرفتگی لوله در فرمانیه

علل های گرفتگی لوله را در هر قسمتی می توان به بخش های مختلفی تقسیم بندی کرد ، به عنوان مثال در بخش سرویس بهداشتی دلیل گرفتگی لوله کاسه توالت شامل افتادن مدفوع بزرگ ، جمع شدن مدفوع در شترگلویی لوله توالت ، ریختن پوشاک یا نوار بهداشتی داخل کاسه توالت ، بالا زدن آب فاضلاب چاه و دیگر موارد از دلایل گرفتگی لوله توالت در سرویس بهداشتی می باشد .

دلیل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را می توان گفت اصلی ترین علل جرم و چربی در لوله است که از ریختن اضافه مواد غذایی ، استفاده بیش از حد روغ و چربی در شستشوی ظروف و دیگر موارد که از اصلی ترین علل های گرفتگی لوله سینک ظرفشویی می شود .

برای باز کردن هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب در فرمانیه می توانید با شرکت بروز و همیشه آنلاین لوله بازکنی فرمانیه تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکار لوله بازکنی را برای شما ارسال نماییم .

لوله بازکنی با واتر جت در فرمانیه

واتر جت لوله بازکن برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلابی ساخته شده است . این دستگاه قادر به باز کردن  گرفتگی هایی مانند ریخته شدن شنو ماسه ، دوغاب سیمان ، قیر و غیره داخل لوله را برای شما با قدرت بسیار زیاد باز می کند . این دستگاه در هیچ نوع گرفتگی ای در تهران دست خالی بر نگشته است .

لوله بازکنی با پمپ مکش هوا در فرمانیه

رفع گرفتگی و لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب در سراسر مناطق اگر شرایط مناسبی باشد از دستگاه پمپ مکشی برای بیرون کشیدن گرفتگی از لوله استفاده می کنیم .
معمولی اکثرا در مواقعی که وسایل ارزشی داخل لوله گیر کرده باشد از این دستگاه استفاده می کنیم . مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری از بهترین دستگاه های چاه بازکنی جهت ارائه خدمات فاضلابی همچون لوله بازکنی برای ارائه خدمات فاضلابی استفاده می کند .

لوله بازکنی توسط دستگاه فنر در فرمانیه

بهترین و استاندارد ترین روش لوله بازکنی . استفاده از دستگاه فنر میباشد . زیرا این روش مورد تاید استاندارد فنی مهندسی قرار گرفت . این روش یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین روشها در لوله بازکنی میباشد . با پیشرفت تجهیزات دستگاه فنری لوله بازکنی سرویسکاران برادران جعفری قادر هستند . تا لوله های شما را بدون آسیب و کثیفکاری در بهترین شرایط تقدیم حضور شما بکنند .

معرفی انواع فنر و سر فنر های لوله بازکنی در فرمانیه

  • 1 – فنر لوله بازکنی قلاب کن : برای استفاده از مواردی که موانع و جرمها متراکم و چسبنده اند و برای خرد کردن آنها فنر قلابی لازم است .
  • 2 – فنر لوله بازکنی قیفی : برای استفاده به عنوان ابزار ثانویه , که موانع باقی مانده بعد از فنر زنی مستقیم را میشکند و به بیرون میریزد .
  • 3 – فنر لوله بازکنی مستقیم : برای شناسایی و خرد کردن موانع یا نمونه برداری از نوع ماده مسدود کننده و انتخاب ابزار مناسب .
ادامه معرفی
  • 1 – فنر لوله بازکنی سرخم : برای تمیز کردن وسایل بهداشتی پشت به پشت مانند سینک هایی که در آنها فنر باید به داخل لوله پایینی خم بشود استفاده خاصی دارد .
  • 2 – فر مخصوص ( فنر یابی ) : برای جستوجوی فنری که در مسیر شکسته یا مفعود شده است استفاده میشود تا فنر را به خود قلاب کند و به بیرون هدایت بکند .
  • 3 – تیغه لوله بازکنی اره ای چهار پر : برای استفاده بعد از فنر زنی و برای باز کردن کفشور های آشپزخانه / حیاط و پارکینگ استفاده میشود .
  • تیغه لوله بازکنی چربی تراش : برای لوله هایی که د اثر استفاده از مواد شوینده .به شدت چربی گرفته شده استفاده میشود .

مهم یاد بگیریم

ارائه چند وعده غذایی در روز در یک غذاخوری یا رستوران میتواند . از طریق چربی ها لوله ها را بگیرد و شرایط لزوم استفاده از چربی گیر باشد . به طور متوسط اگر بیش از 100 وعده غذایی در روز ارائه شود . استفاده از چربی گیر در سیستم فاضلاب ضروری میباشد.

اگر سالن ناهارخوری . رستوران یا مکانهای مشابه ظرفیت پزیرایی بیش از پانزده مشتری در یک نوبت را داشته باشد. جزع مکانهایی هستند . که میتوانند 100 یا بیشتر در روز مشتری داشته باشند . ولی اگر از چربیگر استفاده نکنند لوله فاضلابی در طی مدت زمان کوتاهی پی در پی دچار گرفتگی میشود .

لوله بازکنی فوری در فرمانیه

به دلیل موقیت مکانی درجه یک فرمانیه در شمال تهران . در منطقه یک سرویسکاران دور تا دور این منطقه را پوشش میدهند و در کمترین زمان بعد از تماس شما حدود 10 دقیقه در خدمت شما عزیزان می باشند .

شرکت فنی لوله بازکنی برادران جعفری  آماده بستن قرار داد با تمامی ارقان ها و نهاد ها و دیگر مراکز به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد .

بهترین شرکت لوله بازکنی در شمال تهران از نظر اتحادیه لوله بازکنی فرمانیه این شرکت محسوب می شود ، برای ارائه خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه و حفر چاه فاضلاب شبانه روزی می توانید با این شرکت تماس بگیرید .

با مؤسسه لوله بازکنی و تخلیه چاه فرمانیه تماس بگیرید : 
>>09190596238<<
>>09194104643<<
>>09190596238<<
>>09920262447<<

لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان قیمت در فرمانیه

ارسال شبانه روزی لوله بازکن به سراسر مناطق شمال تهران برای رفع مشگل لوله بازکنی و تخلیه چاه 100 درصد تضمینی انجام می شود . اگر می خواهید لوله فاضلاب خود را با ارزان ترین هزینه با سرویسکار لوله بازکنی شرکتی باز بکنیم همین الان با مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

لوله بازکنی فرمانیه تهران

لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی لوله توالت فرنگی ، لوله بازکنی لوله تخلیه ماشین لباسشویی ، لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ ، لوله بازکنی لوله کفشور پشتبام ، لوله بازکنی تراس و دیگر لوله های فاضلابی را با ارزان ترین قیمت در شرکت لوله بازکنی فرمانیه انجام می دهیم .

چرا به شرکت لوله بازکنی فرمانیه باید اعتماد کرد ؟

مؤسسه لوله بازکنی فرمانیه یکی از شعبه های خدماتی شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران و شهرستان ها می باشد . این شرکت لوله بازکنی در تهران بیش از 40 سال سابقه خدماتی لوله بازکنی موفق را داشته است و به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کند .
همین الان از اتحادیه لوله بازکنی کشوری می توانید استعلام تاییدیه شرکت لوله بازکنی برادران جعفری را دریافت نمایید .

لوله بازکنی تخلیه چاه در منطقه فرمانیه

تخلیه چاه فاضلاب در فرمانیه ، تخلیه چاه جذبی در فرمانیه ، تخلیه تانکر چاه فاضلاب در فرمانیه ، تخلیه لوله چاه فاضلاب در فرمانیه ، تخلیه چاه ارزان قیمت و تضمینی در فرمانیه را از شرکت بزرگ و با پوشش سراسری منطقه فرمانیه دریافت نمایید .
ارائه خدمات شبانه روزی و ارزان قیمت در فرمانیه تهران

تخلیه-چاه-در-فرمانیه
تخلیه چاه فاضلاب 100 درصد تضمینی در فرمانیه تهران

لوله بازکنی منطقه فرمانیه 100 درصد تضمینی

یکی از اصلی ترین نکاتی که باعث جلب توجه بیشتر مشتریان لوله بازکنی شده است ارائه فاکتور تضمینی با مهر اتحادیه لوله بازکنی می باشد . شما با استعلام اینترنتی فاکتور لوله بازکنی اتحادیه می توانید از تضمین و کیفیت شرکت لوله بازکنی مطلع بشوید .
تمامی خدمات شرکت تضمینی و با ارائه فاکتور می باشد .

شماره لوله بازکن را از ما در فرمانیه دریافت نمایید

پوشش همه جانبه منطقه فرمانیه از نظر لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از نکات مثبت شرکت می باشد که در کمترین زمان نیروی کاری مرتبط را برای ارائه خدمات درب منزل شما ارسال می نماییم .
همین الان در هر منطقه ای که قرار دارید برای ارائه خدمات لوله بازکنی می توانید با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه نزدیک ترین سرویسکار خدماتی برای ارائه خدمات به منطقه ارسال بشود .

نمونه خدمات فاضلابی در منطقه فرمانیه

  • لوله بازکنی فوری و ارزان قیمت شمال تهران
  • تخلیه چاه در فرمانیه
  • لایروبی چاه در فرمانیه
  • حفر چاه فاضلاب در فرمانیه ، حفر چاه آب در فرمانیه ، حفر چاه ارت و دستی یا دستگاهی در فرمانیه
  • لوله بازکنی شبانه روزی
  • رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب در فرمانیه
  • چاه بازکنی تضمینی در فرمانیه
  • قیمت لوله بازکنی در تهران را از ما دریافت نمایید
  • ترمیم چاه خراب و ریزشی در فرمانیه
  • تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله با دستگاه در فرمانیه

سخت ترین خدمات لوله بازکنی را که با هر دستگاهی نمی توان رفع گرفتگی کرد می توانید به مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در شمال تهران ارجاع دهید تا با حرفه ای ترین نفرات و با پیشرفته ترین دستگاه ها در کمترین زمان بدون کثیف کاری و خرابکاری برای شما ارائه خدمات انجام دهند .

لوله بازکنی با دستگاه فنر قوی در فرمانیه

فنر دستگاه لوله بازکنی یکی از کارآمد ترین و یکی از خطرناک ترین دستگاه های لوله بازکنی می باشد . اگر می خواهید با کمترین هزینه در کمترین زمان بدون کثیف کاری و ایجاد ترکیدگی در لوله های فاضلابی لوله بازکنی انجام دهید با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .

ضمانت مجدد لوله بازکنی در فرمانیه

اگر به هر دلیلی لوله فاضلاب باشده شما در مدت یک سال دچار گرفتگی بشود با تضمین ارائه شده ما موظف هستیم تا بدون دریافت هزینه در کمترین زمان برای شما عزیزان ارائه خدمات لوله بازکنی انجام بدهیم .
ضمانت لوله بازکنی مجدد بعد از رفع گرفتگی یکی از اصلی ترین نکات مثبت این شرکت فعال در منطقه شما می باشد .

رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی در فرمانیه تهران

لوله بازکنی و چاه بازکنی برادران جعفری در منطقه فرمانیه تهران آمادگی باز کردن لوله توالت فرنگی را با هر نوع کیفیتی بدون کثیف کاری و بدون ریختن آب فاضلاب به محیط سرویس بهداشتی با کمترین هزینه باز می کنند .
قیمت لوله بازکنی با فنر توالت فرنگی و قیمت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا در فرمانیه را از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری قبل از درخواست سرویسکار به صورت بروز درخواست نمایید .

باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی در فرمانیه تهران با سرویسکاران مجرب و سیار لوله بازکنی با کمتری هزینه انجام می شود .

چاه بازکنی کفشور پارکینگ در فرمانیه تهران

رفع گرفتگی و چاه بازکنی کفشور پارکینگگ یا کفشور حیاط را بدون کنده کاری به سرویسکارن و تکنسین های چاه بازکن برادران جعفری ارائه بدهید . چرا گرفتگی لوله کفشور پارکینگ به سختی باز می شود و بعضا به روش های کنده کاری یا به روش لوله بازکنی با قیمت بالا حساب می شود .
به صورت میانگین از هر 10 گرفتگی یک گرفتگی در سراسر استان تهران گرفتگی لوله کفشور در بخش های مختلف می باشد .

رفع گرفتگی لوله شترگلویی در فرمانیه

اگر به یقین اطمینان دارید که گرفتگی لوله توالت ایرانی شما از بخش شترگلویی می باشد برای باز کردن این نوع گرفتگی با آموزش های لوله بازکنی خانگی به آسانی بدون ارائه هزینه خودتان در منزل لوله بازکنی می کنید .
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در هر زمینه ای آمادگی ارائه خدمات لوله بازکنی و راهنمایی خدمات رفع گرفتگی در منزل می باشد برای ارائه خدمات فاضلابی در هر زمینه ای با ما تماس بگیرید .

151 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی فرمانیه»

      1. وظیفس باید تمیز انجام بشه اگه خدماتی در رابطه با لوله و چاه هم داشتین با ما تماس بگیرید 09190596238

    1. هیچی اگه خودتون تونستین تلاش کنید با شیلنگ یا غیره باز بکنید در غیر اینصورت تماس بگیرید تا برسیم خخدمتتون با خیال راحت واستون لوله بازکنی انجام بدیم

  1. سلام اگر محل نصب توالت فرنگی دارای شتر گلو باشه موقع تخلیه کاسه توالت فرنگی ایجاد مشکل میشه؟

    1. سلام به هیچ وجه در نصب توالت فرنگی بیشتر از شترگلویی استفاده می کنند تا از بالا زدن بوی بد از توالت فرنگی جلوگیری بکنند .

  2. سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما
    ما تو طبقه اول ساکن هستیم منطقه فرمانیه تهران
    که حدودا دوهفته ای میشه مشکل بوی بد فاضلاب رو توحمام توالت وسینک ظرفشویی آشپزخانه داریم.
    میخاستم توضیح بدید این مشکل به چه علت هست واینکه چطور باید رفعش کنیم.
    آیا خودمون میتونیم یا اینکه نیاز هست سرویسکار برای رفع بوی فاضلاب از توالت… بفرستید؟

  3. سلام لوله فاضلاب ساختمان ما اب راحت جریان داره ومشکلی نداره ولی مشکلمون اینه که کف پودر یا شامپو از اخرین سیفون که در حیاط هست بالا میاد وتمام سرامیک اطراف رو پوشش میده.
    اگه امکانش هست راهنمایی کنید که مشکلش از کجاست.

  4. سلام عصر بخیر چند دیقه پیش ازتون درخواست سرویسکار کردم برای بازکردن لوله اشپزخانه خیلی سریع و به موقع رسیدن مچکرم.

  5. پارسا پیروزفر

    سلام خدمات شما بنظر خوب میاد پشتیبانیتونم که خوبه ونظرات رو دیدم تو سایت جواب دادین زمان رسیدن سرویسکارتون چقدره؟

  6. ویشکا آسایش

    سلام ممنون از مطالب مفیدتون ما طبقه پنج ساختمانیم واخرین طبقه هستیم.
    بوی چاه فاضلاب از تو کولر میاد خونه، لوله های ونت رو تا ۴ متر بردم بالا ولی متاسفانه تاثیری نداشت چه راه حلی پیشنهاد میکنید.

  7. کارتون خیلی خوب بود ممنون از لوله بازکنی برادران جعفری باز کردن لوله به خوبی به اتمام رسید بببخشید یه سوال داشتم اون وقت امدید لوله را باز کنید یادم رفت بپرسم میگم شما برای بوی بد فاضلاب فنر میزنید؟؟؟؟؟؟

  8. سلام خسته نباشید از مطالب مهمتون فقط راسته که اگه جوش شیرین توی چاه بریزیم بوی بدش را میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام عزیز بیشتر مواقع بنا به تجربه با ارائه این نوع کار رفع مشگل انجام شده است ولی اگه امتهان کردید نشد مطالب دیگری هم هست سایط امتهان کنید 100 درصد حل میشه

    1. سلام بله عزیزم این نوع چاه ها تا نزدیکی 500 متری رودخانه مجوز نمیدن ولی اگه بخاین ما بدون مجوزم به صورت شبانه واستون چاه می کنیم

  9. ممنون تشکر بابت تمام ذحمت های فراوان شما کارتون حرف نداشت یعنی به صورت حرفه ای کار و انجامش دادین
    نهاسب هستم از منطقه فرمانیه

  10. سلام جناب یه سوال داشتم شما تعمیر اوله هم دارین
    یکی از لوله هامون ترکیدگی داره
    گفتم اگه شما انجام میدین تشیف بیارین انجام بدین ممنون

  11. سلام آرزوی ما موفقیت شماست.یعنی به طوری که کارو خوب انجام میدین آدم میگه فقط مهو کارتون بشه نگاه کنه
    یعنی انقدر خوب لوله را باز کردین و بستین پسر کوچیکم آچار فرانسه میاره میگه منم میخوام مثل اون آقا شمم
    تشکررررررررررر

  12. ممنونم کارتون خیلی عالی بود بسیار ها جای تشکر داره ممنونم
    ببخشید فقط قیمت لایروبی چقدره؟؟؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

  13. ممنونم کارتون خیلی عالی بود بسیار ها جای تشکر داره ممنونم
    ببخشید فقط قیمت لایروبی چقدره؟؟؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین…

  14. ببخشید کفشور ما گرفته چی کار کنیم حتی با لوله بازکن دستی هم باز نمیشه…. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  15. آسام محمدی هستم مممنونم برای مطالب مهمتون در مورد لوله بازکنی مواد شیمیایی خیلی خوب نوشته بودید

  16. خییییلی نامردی کردین سرویسکارتون اومد کارا به خوبی انجام داد آخرش خیلی خراب کرد پول اضافی گرفت

  17. به علت رفتن پلاستیک به لوله حمام لوله حمام گرفته و آب در آن جمع شده من از شما مشاوره خوب لوله بازکنی برادران جعفری منطقه فرمانیه میخوام که باصحبت هاتون مارا راهنمایی کنید که دیگه ما لوله باز کنی دعوت نکنیم
    باتشکر لطفی هستم

  18. ببخشید جناب شیر سینک ظرف شویی با رسوبات فک کنم گرفته آب باز می کنیم آب نمیاد شما میتونید باز کنید،؟؟؟؟ (╯︵╰,)

  19. ممنون به خاطر تمام ذحمات شما کارتون به صورت ماهرانه به پایان یافت
    سریویسکارتون حرفه ای لوله را باز و وصل کرد

  20. من بارها بار کارمو سپردم دست شما عالی کار انجام میدین
    یعنی شخصی هستین که ما میتونیم بهتون اطمینان کنیم هر کسی مثل شما نیس

  21. بهداد هستم از استان کرج ممنونم برای اینکه کا را بادقت و با حوصله انجام میدیم
    واز همه مهم در کرج هم فعالیت دارین

  22. کارتون بدون کثیف کاری انجام شد من راضیم سرویسکار بیاد بشکنه وسایل را ولی کثیف کاری نکنه جون بعدش تمیز کردنش سخته

  23. تشکر میکنم از پرسنل برادران جعفری بابت این همه ذحمات به یاد موندنیتون
    چون که همیشه اسمتون توی یادمونه که مارا از این بوی بد خونه نجات دادین

  24. میناوه رضایی

    سلام و خسته نباشید داداش داشتم پوشک بچمو توی دست شویی عوض میکردن افتاد رفت لوله کاسه هرچه کردم بیرون در نیومد حالا نه آب میره نه چیز دیگه ای چیکار کنم؟

  25. بزرگمهر هستم از هماهنگیتون خیلی خوشم امد و بیشتر از خوش قول بودین ممنونم
    دستت و درد نکنه اومدید سه نظام انجام دادین عالی بود

  26. ازتون ممنونم بابت مهربونیتتون کارتون عالی بود
    متشکرم چاکرتم خاک زیر پاتم خدا خیرت بده ما را از این بوی بد خونه نجات دادین

  27. قیمت اصلی سه نظام چنده؟
    میخوام بدونم ببینم چنده که آقایی اومدن گفتن یک و نیم میلیون اگه زیاد گرفته باشه برم پدرشو در بیارم به من گفته که زیز قیمت گرفته درسته یانه؟؟

  28. ببخشید جناب یه سوالی دارم خواستم از خدمتتون بپرسم میخوام بدونم که فنر دستی با فنر برقی فرق داره قیمتشون چی ایناهم فرق دارن باهم دیگه؟؟؟
    ارسلان ارشادی هستم

    1. علی رضا حیدری

      ببخشید اگه بیایید فنر بزنید ممکن است کثیف کاری داشته باشه اگه کثیف کاری داشته باشه خودتون تمیز می کنید

  29. شما میتونین چاه هایی که فرسوده شده یا خراب شده را تعمیر کنید قیمتش خیلی بالاست اگه بالاست بگیم یکی دیگه حفر چاه کنیم

    1. سلام بله عزیزم میشه گفت داریم به اندازه تفسیری داره ولی بازم اگه دارین دیگه اف کنیم ما با مناسبترین گزینه میکنیم اگه بخوای منو حذف کنید و فاصلاب نه با متراژ به شما به منطقه را بیان کنیم که می‌خواهیم قیمت تماس بگیرید 09190596238
      09190596238
      شرکت خدمات برادران جعفری به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات چاه کنی چاه بازکنی حفر چاه فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت می باشد ۷۴ شما را ۷۴ فاضلاب شما را با شرکت موسسه انجام دهید

  30. از هماهنگی بالاتون حس همکاری بالاتون خیلی ممنونم واقعا یه جوری کار انجام می‌دادیم که انگار با وسیله‌ای وسایلات خودتون داریم کار انجام میدین بعضی از سرویس کارامیان ازت عصبانیت می زنند و می شوند بدون تقصیر خودمون مفتی پول میگیرم میرن بد شما خیلی سرویس کارتون خیلی عالی کار را انجام دادم خیلی با حوصله و با دقت ممنونم از هماهنگی بالاتون و رسیدن سریع به موقع انجام دادن خیلی سریع واقعا کیفیت کارتون حرف نداشت و اینکه خدمات تونم خیلی پیشرفته بود خیلی سریع انجام داد مثلا بعضی هاشون گیر کرده میگه نمیدونم تهران قدیم این آفرین بر شما خیلی ارزان جدید جدید ها بود و خواستم تو یه جمله از شما تشکر کنم و بگم که لوله بازکنی عالی و ماهرانی دارید سرویس کارهای پرتلاش مشاوره رایگان و خیلی با ادبی داریم واقعا خیلی ممنون از شرکت خوبتون ببخشید یه سوالی داشتم که این سه نظام یعنی چیزی است که نظام واقعیت داره از بعضی ها می پرسم که سه نظام وجود نداره بهم فرصت نظام میگن خواستم که مطالبتون اضافه کنید که سه نظام به چی میگن منابع مطالبتون خیلی عالی بودند برای من خیلی تاثیرگذار بود و اگه اضافه کنید یا پاسخ من را بدید ممنون میشم

  31. از هماهنگی بالاتون حس همکاری بالاتون خیلی ممنونم واقعا یه جوری کار انجام می‌دادیم که انگار با وسیله‌ای وسایلات خودتون داریم کار انجام میدین بعضی از سرویس کارامیان ازت عصبانیت می زنند و می شوند بدون تقصیر خودمون مفتی پول میگیرم میرن بد شما خیلی سرویس کارتون خیلی عالی کار را انجام دادم خیلی با حوصله و با دقت ممنونم از هماهنگی بالاتون و رسیدن سریع به موقع انجام دادن خیلی سریع واقعا کیفیت کارتون حرف نداشت و اینکه خدمات تونم خیلی پیشرفته بود خیلی سریع انجام داد مثلا بعضی هاشون گیر کرده میگه نمیدونم تهران قدیم این آفرین بر شما خیلی ارزان جدید جدید ها بود و خواستم تو یه جمله از شما تشکر کنم و بگم که لوله بازکنی عالی و ماهرانی دارید سرویس کارهای پرتلاش مشاوره رایگان و خیلی با ادبی داریم واقعا خیلی ممنون از شرکت خوبتون ببخشید یه سوالی داشتم که این سه نظام یعنی چیزی است که نظام واقعیت داره از بعضی ها می پرسم که سه نظام وجود نداره بهم فرصت نظام میگن خواستم که مطالبتون اضافه کنید که سه نظام به چی میگن منابع مطالبتون خیلی عالی بودند برای من خیلی تاثیرگذار بود و اگه اضافه کنید یا پاسخ من را بدید ممنون میشم..

  32. از هماهنگی بالاتون حس همکاری بالاتون خیلی ممنونم واقعا یه جوری کار انجام می‌دادیم که انگار با وسیله‌ای وسایلات خودتون داریم کار انجام میدین بعضی از سرویس کارامیان ازت عصبانیت می زنند و می شوند بدون تقصیر خودمون مفتی پول میگیرم میرن بد شما خیلی سرویس کارتون خیلی عالی کار را انجام دادم خیلی با حوصله و با دقت ممنونم از هماهنگی بالاتون و رسیدن سریع به موقع انجام دادن خیلی سریع واقعا کیفیت کارتون حرف نداشت و اینکه خدمات تونم خیلی پیشرفته بود خیلی سریع انجام داد مثلا بعضی هاشون گیر کرده میگه نمیدونم تهران قدیم این آفرین بر شما خیلی ارزان جدید جدید ها بود و خواستم تو یه جمله از شما تشکر کنم و بگم که لوله بازکنی عالی و ماهرانی دارید سرویس کارهای پرتلاش مشاوره رایگان و خیلی با ادبی داریم واقعا خیلی ممنون از شرکت خوبتون ببخشید یه سوالی داشتم که این سه نظام یعنی چیزی است که نظام واقعیت داره از بعضی ها می پرسم که سه نظام وجود نداره بهم فرصت نظام میگن خواستم که مطالبتون اضافه کنید که سه نظام به چی میگن منابع مطالبتون خیلی عالی بودند برای من خیلی تاثیرگذار بود و اگه اضافه کنید یا پاسخ من را بدید ممنون میشم………

    1. واقعاً خیلی خوشحال میشم نظرات خوبتون میشنوم شرکت لوله بازکنی برادران جعفری همیشه خدمتگزار شما مردم عزیز می باشد در هر ساعت شبانه روز یه گرفتگی لوله فاضلاب داشتی میتونی با شرکت تماس بگیرید تا با نازلترین قیمت برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما اقدام نماییم

  33. ببخشید مجرای توالت مسدود شده چگونه میتونیم رفع مشکل کنیم باید برای رفع مشکل لوله بازکنی خبر کنیم یا خودمون میتونیم حلش کنیم؟

    1. سلام ممنون سلامت باشیم و بهترین روش برای رفع گرفتگی را استفاده از فنر و تراکم هوا می باشد که ۱۰۰ درصد تضمینی و با ارائه فاکتور

  34. سلام چسب دور توالت فرنگی اگه باز بشه امکان داره آب نفوذ پیدا کنه و به طبقه پایین برسه سقف طبقه پایین چکه میکنه و دورتادور توالت فرنگی چسبش آسیب دیده یا کلا کنده شده؟

    1. سلام ۱۰۰ درصد برای چسب دوباره فرنگی چون نگهدارنده لوله فاضلاب اگه اون باز بشه باعث تکون خورده و به هم خوردن تنظیمات لوله خروجی توالت فرنگی میشه و هر آن احتمال دارد آب و فاضلابی که میکشید به محیط سرویس بهداشتی شما پخش بشه می تونید این تنظیمات رو انجام بدیم و ۲ رو دور توالت فرنگی چسب یا از مواد مختلف استفاده کنیم

  35. من میدونم که فنر دستگاه لوله بازکنی یکی از کارآمدترین آنها می‌باشد ولی چرا در مورد این فنر زدن میگن که خطرناک است ممنون میشم که در مورد اینکه توضیح بدین که چرا خطرناک است این فنر

  36. ببخشید جناب یه سوالی داشتم بعضی از وقتا که لوله بازکنی میاد لوموند را باز میکنه آب میریزیم نمیره پایین به دلیل همین دوباره سرویسکار خبر میکنیم میدونم که شما فرمودید بعد از مدتی از لوله استفاده کنید من هم همون جور کردم ولی آب پایین نرفت که هیچ بوی بد هم همراه خورش آورد به نظرتون تقصیر در سرویسکار هستش یا اینکه لوله مشکل داره؟

  37. ترمیم حفاری به نحو احسن تمام شد کارتون عالی و پیشرفت بدون توقع جلو رفت عالی و بدون عیب و ایراد ممنونم از زحمات عالی و بیکران تون سپاسگزارم از شرکت خوب برادران جعفری……‌‌

    1. sghl , ja سلام و تشکر بابت تعریفتون هر خدمات فاضلابی را به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه انجام می دهیم

      1. کیهان اطارد

        لوله اصلی سینک ظرف شویی ما جلبک میبنده و باعث گرفتگی لوله میشه به نظرتون چگونه ما می‌توانیم جلو دار این جلبک ها باشیم؟

        1. عزیز جلبک از باقی موندن آب در مدت زمان زیاد در یک مکانه اگه می خوایین این مشگل حل بشه باید شیب لوله هاتونو درست کنید در صورت نیاز به لوله کش هستیم خدمتتون

  38. مهبان ریالﷲ

    لوله فاضلاب مدرسمون گرفته من سرایه دار اینجا هستم الان به مدت خیلی زیاد هستش گرفته من آدرس دقیق را براتون میفرستم بیایید

  39. ببخشید آب به زور از سینک ظرف شویی رد میشه تا اینکه گرفتگی کامل نشه میشه بگید یا بیایید باز کنید؟

  40. سلام اقا خسته نباشید لوله سینک ظرفشویی گرفته هر کاری کردیم باز نشد بی زحمت یه سرویسکار میفرستید بیاد بازش کنه ممنون میشم ازتون.

  41. سلام جناب من در رستوران کار میکنم الان ساعت ۱۲شب رستوران را داریم می‌بندیم ولی یکی از لوله هاش مشکل داره خواستم تا اینکه ببنده شمابیاییر یه نگاه بندازید

      1. سلام و خسته نباشید ببخشید توالت فرنگی ما گرفته فرمانیه هستیم کی میتونید تشریف بیاورید ، باز کردن توالت فرنگی آیا با فنر انجام میشه و قیمتشم لطف کنید بگید بعداً مشگل نشه

      2. سلام و خسته نباشید ببخشید توالت فرنگی ما گرفته فرمانیه هستیم کی میتونید تشریف بیاورید ، باز کردن توالت فرنگی آیا با فنر انجام میشه و قیمتشم لطف کنید بگید بعداً مشگل نشه

        1. استفاده از لوله تخلیه نقش بسیار مهمی در گرفتگی دارد. در هنگام باز شدن گرفتگی زهکشی با دستگاه، شیء خارج شده از داخل آن پارچه، کیف، مو و غیره است. اگر چیزی باشد، در اطراف دستگاه به عقب کشیده می شود. این باعث مسدود شدن پین ها می شود.قابل درک است و ما می توانیم بر این اساس اقدام کنیم. این مشکلات در دستمال های توالت بسیار رایج است. پارچه‌ای که خانم‌ها در سطل‌های کف‌شوی‌شان فراموش کرده‌اند، در حین ریختن آب با سطل ناگهان به داخل فاضلاب می‌رود. در نتیجه این حرکت غیر ارادی، تراکم ایجاد می شود. اقدامات عمدی نیز وجود دارد. به عنوان مثال در این مورد; ما می توانیم به شما نشان دهیم که دستمال مرطوب ادکلن، نوار بهداشتی و پوشک را در توالت می شویید. هرگز نباید دستمال های خنک کننده را داخل توالت یا توالت انداخت. زیرا دستمال های ادکلنی مانند پارچه هستند. آنها ذوب نمی شوند و به راحتی از بین نمی روند. این اجسام که اغلب به زهکشی فرستاده می شوند، در نهایت جمع شده و باعث گرفتگی WC می شوند. به همین ترتیب، نوار بهداشتی و پوشک را هرگز نباید داخل فاضلاب توالت انداخت
          09198806367
          میتونید تماس بگیرید شبانه روزی تا سرویسکار ارسال کنیم

  42. دمتون گرم تا به حال لوله بازکنی تو فرمانیه انقدر سریع و فوری ندیده بودم.
    خیلی زود اومد باز کرد رفت.

  43. توالت فرنگیمون الان تقریبا سه روزه که گرفته لطفا بگید ببینم میشه اینو در منزل بهصورت دستی باز کنیم لطفا راهنماییمون کنید فردا شب مهمون داریم الان سه روزه همون جور مونده اصلا تغیر نکرده اگه با د ست باز نشه باید به لوله بازکن مراجعه کرد/؟

  44. باسلام واحترام خدمت آقای جعفری و پرسنل زحمت کش شرکت لوله بازکنی برادران جعفری میخاستم از خدمات خوبی که ارائه میدید تشکر کنم سرویس کارتون خیلی زحمت کشیدن بابت باز کردن لوله توالت دستشون درد نکنه. 🙏

  45. سلام خسته نباشید خدمت عوامل شرکت برادران جعفری
    ببخشید میخواستم بدونم قیمت حفر چاه برای فاضلاب چقدره
    ما 2نفر هستیم و می خواهیم یه چاهی بکنیم که برای 30 سال اینده جواب بده
    شما می تونید کمکمون کنید/؟

  46. جناب بکی بد فاضلاب خیلی کلاسمون کرده و اصلا نمیتونیم جلو گیری کنیم که بوش کاهش یابد رفته رفته خیلی هم زیاد میشه لطفا راهنمایی کنید

  47. دمتون گرم تا به حال لوله باز کنی تو فرمانیه انقدر سریع و فوری ندیده بودم خیلی زود اومد باز کرد رفت.

  48. سلام گرفتگی لوله ناودانی چقدر هزینه میخواد باز بشه آیا فنر زنی با دستگاه تراکم هوا هزینه جزاست لطفاً هزینه آنالیز کنید ما میخوایم لوله بازکن درست کنیم حدود ۴۰ ساله داریم که گرفته اگه قیمتاتون تضمینی باشه و پایین باشد شرکت برادران جعفری درخواست رول بازکن نماییم

  49. سلام جناب ببخشید یه سوال داشتم قیمت لوله بازکنی با فنر معمولی با فنر قوی فرق میکنه میشه کمی توضیح بدین چه فرقی دارند مثلا الان این سنزام با مثلاً همون فنر معمولی چه فرقی داره آخه من شنیدم سه نظام مثل فنر معمولی میمونه شما آزاد در مورد فنر رو برام راهنمایی کنید خیلی ممنونم مطالبتون خیلی عالی بود

  50. سلام یک بنده خدایی که کارش تشخیص نم ساختمان و تعمیرات است به من گفت به جای لایروبی چاه فاضلاب سه تا چهار تا ۲۰ لیتری اسید سولفوریک بریزم تا صبح تمام چشمه های چاه باز میشه و چاه نیاز به تخلیه و لایروبی نداره آیا درسته؟

  51. اگه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از چندین نقطه باشه و نیاز به چند مورد فنر زدن باشه داشته باشه باید چیکار کرد و به کجا مراجعه کرد

  52. سلام وقت بخیر داخل حمام دوغاب ریختیم و رفته داخل راه اب و سفت شده تقریبا دو سه ساله همینطوری مونده چون خونه خالی بوده راهی داره و مشکل دیگه همون دو سه سال پیش اب به حمام طبقه پایین نشت میکرد میخاستم بدونم هر جفتشو میشه بدون خرابی درست کرد.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ما سمت شرق هستیم
    اگه میشه تلفنتونم برام بنویسید
    با تشکر.

  53. جناب جعفری سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمتتون
    کارتون بسیار عالی بود در باز کردن لوله مدرسه من سرایه دار هستم خاستم از این طریق ازتون تشکر کنم مدیر مدرسه هم از مبلغی که دریافت کردین راضی بودن
    سپاس🙏

  54. سلام خردمند هستم من خواستم نظر مردم در رابطه با سایت لوله بازکنی برادران جعفری در شمال تهران مخصوصاً در منطقه تجریش خدمت شما عزیزان ارائه کنم من حدود یک سال پیش از سایت لوله بازکنی تجریش که واقع در شمال تهران است درخواست رول بازکن کردم واقعا کارشون حرف نداشت خیلی فوری و آمدن گرفتگی لوله فاضلاب و بدون هیچگونه مشکلی با هزینه‌ی ارزان و کننده باز کردم من که راضی بودم و امیدوارم خدمت به درخواست کنندگان عزیز �ضح توضیح داده باشم که بهترین سایت لوله بازکنی در استان تهران این سایت واقعاً تکنسین‌های مودب خیلی فوری تضمینی با دستگاه تمیز فنرهای مخصوص آشپزخانه سرویس بهداشتی جداگانه دارند که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می کند

  55. شبنم شاهرودی

    سلام شاهرودی هستم خواستم ازتون تشکر کنم بابت لوله بازکنی فوری و تضمینی که به منطقه تجریش ارسال کردین من از سایت لباس کنی برادران جعفری بیش از ده ساله که استفاده می کنم و تکنیسین هاشون واقعا خوش اخلاق و معتقد هستند تشکر می کنم از مدیریت سایت لباس کنی برادران جعفری

  56. سلام ببخشید شما به منطقه فرمانیه برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستگاه فنر یا دستگاه تراکم هوا چقدر هزینه می گیریم ما اشتباه کردیم از شرکت لوله بازکنی درخواست خدمات لوله بازکنی کردیم که اومدم با ترفندهای سنزام و سرزنده و خیلی از موارد مزخرف از ما پنج میلیون و هشتصد گرفتند خواستم بپرسم اگه قیمتش پایین پیگیری کنم شکایت کنم ممنونم از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+