جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی پیروزی

لوله-بازکنی-پیروزی

لوله بازکنی در پیروزی

شما عزیزانی که این مقاله را مطالعه می کنید در سراسر منطقه پیروزی برای ارائه خدمات تخلیه چاه پیروزی و لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ ، لوله بازکنی برای سرویس بهداشتی و دیگر بخش های گذفتگی لوله می توانید با لوله بازکنی منطقه پیروزی تهران به صورت شبانه روزی تماس بگیرید .

لوله بازکنی فوری پیروزی

اگر لوله فاضلاب شما به هر علتی در هر ساعتی دچار گرفتگی شده است به صورت شبانه روزی برای رفع گرفتگی می توانید با مؤسسه چاه بازکنی و لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید .

امروزه در خیابان پیروز گرفتگی لوله مشگل جدی شده است که مردم به صورت پی در پی گرفتار میشوند . اصلی ترین علت هم این میباشد که در هنگام گرفتگی لوله برای انتخاب سرویسکار دقت نمیکنند . سرویسکاران فردی و واسطه ای را انتخاب میکنند .

این اطمینان باعث شده است تا در خیابان پیروزی لوله ها با کمترین علت بگیرند . پس برای اطمینان خاتر جمع از کار با خدمات شرکتی مثل خدمات فنی لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید که خدمات پس از ارائه هم دارد .
شماره لوله بازکن در خیابان پیروزی : 09190596238

لوله بازکنی خیابان پیروزی

در هر ساعتی از شبانه روز در سراسر خیابان پیروزی در کمتر از 15 دقیقه می توانید نزدیک ترین سرویسکار لوله بازکن را از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید .
رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله سینک ظرفشویی در پیروزی ، چاه بازکنی لوله کفشور حمام در پیروزی ، چاه بازکنی لوله ناودانی پشت بام در پیروزی را با کمترین هزینه به صورت شبانه روزی می توانید از مؤسسه همیشه آنلاین برادران جعفری دریافت نمایید .

لوله بازکنی پیروزی تهران

رفع گرفتگی و چاه بازکنی شبانه روزی با قیمت لوله بازکنی اتحادیه تهران در منطقه پیروزی تهران با کمترین هزینه ارائه می شود . برای باز کردن سخت ترین گرفتگی با مناسب ترین هزینه به صورت 24 ساعته به ما ارائه دهید .
ارسال چاه بازکن فوری و تضمینی به منطقه پیروزی با بدون دریافت هزینه بازدید در کمتر از 15 دقیقه

لوله بازکن در منطقه پیروزی

چگونه سرویسکار مطمئن در منطقه پیروزی دریافت کنیم ؟ اهمیت سرویسکار متخصص با سرویسکار تازه کار در چه مواردی است ؟
مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران بیش از 50 شعبه شرکتی خدمات فاضلابی و لوله بازکنی دارد که این مچجموعه از تجربه بیش از 30 ساله در این خدمات به دست آمده است .
برای دریافت لوله بازکن تخصصی در منطقه پیروزی 24 ساعته می توانید با ما تماس بگیرید .

لوله بازکنی با رعایت پرتکول های بهداشتی در پیروزی

بعد از افزایش ویروس منحوس کرونا سرویسکاران لوله بازکنی با جدیت خیلی بالا برای رعایت پرتکول های بهداشتی تلاش فراوانی کرده اند . با زدن ماسک چند لایه ضدعفونی کردن تجهیزات و محیط کار از ابتلا خود و مشتریان در پیروزی جلوگیری کرده اند . رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلابی بدون کثیف کاری و خرابکاری در سراسر منطقه پیروزی ارائه می شود .

"<yoastmark

لوله بازکنی در منطقه پیروزی

محله پیروزی در منطقه 14 شهرداری در شرق تهران  , که دارای 6 ناحیه و 26 محله بیشترین محلات را در تهران به این منطقه اختصاص داده اند . خیابان های 17 شهریور از غرب و منطقه در مجاورت مناطق 12 – 13 – 15 قرار دارد . لوله بازکنی بیشترین نیاز در این منطقه پیروزی به خود اختصاص داده است .

نمونه خدمات فنی و سریع در پیروزی

خدمات لوله بازکنی در پیروزی : * رفع گرفتگی لوله فاضلاب در پیروزی * تشخیص نشتی با دستگاه نشت یاب در پیروزی * رسوب زدایی تضمینی در پیروزی  * نصب لوله فاضلاب در پیروزی رفع گرفتگی و لوله بازکنی ارزان قیمت

خدمات چاه : حفر چاه فاضلاب در پیروزی * تخلیه چاه فاضلاب در پیروزی * تشخیص درب چاه * لایروبی چاه و تبدیل چاه کهنه به نو در پیروزی ، تخلیه چاه فاضلاب در پیروزی ، لایروبی چاه فاضلاب در پیروزی

خدمات نصب و تعمیر : نصب و تعمیر مهندسی توالت فرنگی ، نصب کاسه توالت نصب سیفون و تعمیر اختصاصی ، نصب هوا کش توالت .

  • رفع گرفتگی لوله در پیروزی : باز کردن انواع گرفتگی با تجهیزات جدید و مطمئن رفع گرفتگی های سخت سیمانی در پیروزی با سخت ترین شرایط به بهترین نحوه . با سرویسکاران مبتکر در پیروزی رفع گرفتگی لوله های ( توات ایرانی و فرنگی ) لوله سینک ظرفشویی . لوله حیاط . پارکینگ حوض و غیره باز کردن لوله با بهترین تجهیزات و بهترین سرویسکاران در لوله بازکنی پیروزی .
  • تشخیص نشتی لوله با با دستگاه متخصص نشت یابی : آیا لوله منازل شما دچار نشتی شده است ؟ آیا دیوار شما دچار نم دادگی شده است ؟ برای پیدا کردن نشتی لوله با دستگاه حرفه ای و فرد متخصص بدون خرابکاری و کثیف کاری در پیروزی با ما تماس بگیرید .
    شماره لوله بازکنی لوله بازکن ، چاه بازکن چاه بازکنی در پیروزی : 09190596238
لوله بازکنی پیروزی
لوله بازکنی شرق تهران بروز و حرفه ای در خدمات فاضلابی

لوله بازکنی توالت فرنگی در پیروزی

رفع گرفتگی توالت فرنگی 100 درصد تضمینی بدون کثیف کاری به صورت شبانه روزی با هزینه مناسب در منطقه پیروزی با مؤسسه خدماتی برادران جعفری انجام می شود .
تخلیه چاه و لوله بازکنی توالت فرنگی با قیمت مناسب بدون کثیف کاری به صورت تضمینی و با تجهیزات تخصصی را به شرکت برادران جعفری در این منطقه ارائه بدهید .
چاه بازکنی توالت فرنگی در پیروزی تمیز و بهداشتی ، چاه بازکنی کاسه توالت ایرانی فوری و تضمینی ، چاه بازکن مخصوص منطقه پیروزی را از مؤسسه برادران جعفری دریافت نمایید .

چاه بازکنی سینک ظرفشویی در پیروزی

رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله سینک ظرفشویی کاملا تمیز و بهداشتی بدون ظربه به سینک ظرفشویی با دستگاه تراکم هوا انجام می شود . شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز برای چاه بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب جذبی خود در منطقه پیروزی می توانید به ما اطلاع بدهید .
رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی ، چاه بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی ، چاه بازکنی لوله کفشور آشپزخانه در منطقه پیروزی را به متخصصین چاه بازکن برادران جعفری ارائه بدهید .

باز کردن گرفتگی لوله ناودانی در پیروزی

در فواصل سرما و در مواقع بارندگی های شدید به هر علتی لوله ناودانی یخ می بندد و جلو خروجی آب از سقف را می گیرد . این نوع گرفتگی عواقب دشوار با هزینه های بالایی دارد ، بعد از گرفتگی شما امکان دارد تا چند روز اطلاع از این نو خطر نداشته باشد و باعث سوراخ شدن سخف یا باعث نشتی لوله ها به محیط دیوار و دیگر خطارت بشود که حداقل در مواقع سرما روزی یک بار باید این نوع مکان ها بازدید شود .

رفع بوی بد فاضلاب تضمینی در پیروزی

بالا زدن بوی بد از لوله های فاضلابی دو دلیل اصلی دارد ، در وحله اول گرفتگی لوله فاضلاب باعث بالا زدن بوی بد در محیط یا لوله می شود . در وحله دوم بالا زدن آب چاه فاضلاب باعث بالا زدن بوی بد در محیط می شود .
اگر بوی بد به هر دلیلی باعث ناراحتی شما عزیزان شده است بدون نگرانی در هر ساعتی برای رفع این مشگل با کمترین هزینه به مؤسسه چاه بازکنی برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .

جرم گیری رایگان در پیروزی 

بعد از باز کردن لوله توسط با هر دستگاهی شرکت فنی خدماتی لوله بازکنی پیروزی این خدمات رایگان را در اختیار مشتری قرار داده است . خدمات جرم گیری و رسوب گیری رایگان بعد از باز شدن لوله گرفته شده انجام میشود .

بعد از باز شدن لوله لایه های رسوب و جرم در منطقه گرفته شده باقی میماند که احتمال گرفتگی دوباره بالا است . سرویسکاران لوله بازکنی در خیابان پیروزی بعد از رفع گرفتگی با دستگاه حرفه ای تراش بدون دریافت هزینه لوله را تراش میدهند که مانند روز اول میشود .

از چه نوع دستگاه های لوله بازکنی در پیروزی استفاده میشود ؟

لوله بازکنی در پیروزی بسیار سریع و با تجهیزات مدرن انجام میشود . لوله بازکنی پیروزی برای باز کردن لوله های سرویس بهداشتی ، حمام ، لوله بازکنی کفشور مستقیم و غیره مستقیم در پیروزی و غیره .

دستگاه های مورد استفاده خدمات فنی برادران جعفری در خیابان پیروزی شامل : لوله بازکنی با پمپ هوا . لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا . لوله بازکنی با دستگاه فنر های لوله بازکنی .  لوله بازکنی با فنر و تلمه دستی . لوله بازکنی با دستگاه پایه دار سه نظام  . لوله بازکنی با مواد شیمیایی در پیروزی .

ارائه سرویسکار فوری به محله در پیروزی

ارائه سرویسکاران لوله بازکنی در پیروزی بسیار فوری و زیر 15 دقیقه انجام میشود . انجام خدمات لوله بازکنی در پیروزی توسط افراد مبتکر کار لوله انجام میشود که توسط موتور سیکلیت برای ارائه خدمات به محل عازم میشوند تا هم از آلودگی هوا , هم برای جلوگیری از ترافیک و ههم برای سریع رسیدن به محل .

سرویسکاران حرفه ای
لوله بازکنی شبانه روزی
تفاوت سرویسکاران مجرب و غیره در منطقه پیروزی

تمامی سرویسکاران لوله بازکنی زیر نظر خدمات فنی برادران جعفری به صورت حرفه ای و مجرب میباشند .مجرب بودن در لوله بازکنی یعنی چه ؟ وقتی سرویسکار , محل گرفتگی را مشاهده کند اصل کار را انجام میدهد . یعنی طبق روال پیش میرود با فنر تشخیص لوله جنس لوله و نوع گرفتگی را تشخیص میدهد . بعد با فنر مخصوص لوله و گرفتگی لوله را بدون خرابکاری و کثیف کاری باز کند .

تفاوت مجرب بود و غیره در لوله بازکنی این است که سرویسکار طبق اصول مهندسی پیش برود یا نرود . سرویسکاران برادران جعفری مجرب ترین و مبتکر ترین سرویسکاران را در اختیار دارد . شماره تماس لوله بازکنی در پیروزی : 09190596238

قیمت لوله بازکنی در پیروزی 

مشاورین لوله بازکنی  در پی تماس شما با ما به صورت کاملا راست و واضح قیمت نوع گرفتگی را با فنر های گونا گون به صورت مختصر و مفید توضیح به مشتری میدهد که اگر مورد تایید مشتری قرار گرفت سرویسکار به محل عازم میکنیم که بسیار سریع و زیر 15 دقیقه انجام میشود .

لوله بازکنی با تجهیزات جدید و با رعایت پرتوکل های بهداشتی

بعد از درخواست سرویسکار شما از لوله بازکنی پیروزی سرویسکاران شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تمامی پرتوکل های بهداشتی را جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت کامل میکنند .

لوله بازکنی در خیابان های پیروزی با حرفه ای ترین تجهیزات قابل اطمینان انجام میشود که لوله بدون خرابکاری و دوباره کاری باز بشود . بعد از باز کردن لوله سرویسکاران موظف هستند تا تمامی محیط و تجهیزات را ضدعفونی و تمیزکاری بکنند و تحویل شما عزیزان بدهند .

لوله بازکنی 100 درصد تضمینی 

سرویسکاران لوله بازکنی در تهران بعد از باز کردن لوله با چند امتهان ساده لوله را هم به صورت کتبی و عملی تحویل شما عزیزان میدهند . با ریختن چند سطل آب پی در پی و دادن ضمانت نامه سالانه که ذکر شده کتبی ضمانت لوله تا 12 ماه

رفع گرفتگی لوله آب راه در خیابان پیروزی

اگر لوله آب راه شما به هر دلیلی در منطقه پیروزی دچار گرفتگی شده است بدون نگرانی با مؤسسه خدماتی برادران جعفری در هر ساعتی از شبانه روز می توانید تماس بگیرید .
باز کردن لوله آب راه منازل با فنر تراش کاملا تضمینی و تخصصی با بهترین تکنسین ها انجام می شود . بدون نگرانی اگر آب در محیط حیاط  یا محیط پارکینگ جمع شده باشد با کمترین هزینه کاملا سریع و تخصصی باز می کنیم .

مراحل بازکردن لوله با فنر دستگاه لوله بازکنی در پیروزی

مراحل باز کردگرفتگی با فنر دستگاه لوله بازکنی به ترتیب زکر شده است .

  • اولین مرحله تماس با لوله بازکنی پیروزی جهت درخواست سرویسکار و ثبت آدرس دقیق محل .
  • اعزام نزدیک ترین سرویسکار به محل زیر یک ربع .
  • سوالات سرویسکار از مشتری در باره لوله مانند : آیا از جنس لوله خبر دارید ؟ مدت زمان گرفتگی ؟ آیا برای باز کردن لوله سعی در استفاده از مواد شیمیایی کرده اید ؟ زمان تراش قبلی لوله ؟ و غیره .
  • نصب دستگاه به محل گرفتگی و جا انداختن فنر تشخیص گرفتگی که از داخل دستگاه تراش رد کرده و به ورودی لوله فرو میکنیم .
  • با نصب اتصال به برق دستگاه را روشن کرده نوع گرفتگی را با فنر تشخیص خبر میگیرد . و در باز کردن از فنر مورد نظر استفاده میکند . که تا هم قطر فنر اندازه باشد و هم نوع سر فنر در باز کردن لوله .
  • بعد از باز کردن لوله با ریختن چند لیتر آب باز شدن گرفتگی را برسی کرده که اگر کاملا باز نشده باشد دوباره امتهان میکنند .
  • در آخرین مرحله محیط کار و تجهیات را کاملا تمیز کرده و ضدعفونی کرده و با ارائه فاکتور تحویل مشتری داده .

وظیفه سرویسکار در رفع گرفتگی لوله چه می باشد ؟

اصلی ترین وظیفه لوله بازکن در تمام مناطق این است که بعد از تماس مشتری خوش قولی در رسیدن به مقصد را داشته باشد . در محیط کار امانت دار و خوش برخورد خوبی باشد کار خود را به صورت تمام و کمال تحویل مشتری بدهد تا هم مشتری راضی باشد و هم خدا .

مدت زمان رسیدن لوله بازکن چقد می باشد ؟

مدت زمان رسیدن لوله بازکن به محل زیر 10 دقیقه در سراسر تهران می باشد . به دلیل اینکه در خیابان پیروزی بیشترین سرویسکاران چاه بازکنی وجود دارد که آماده ارائه خدمات می باشد و در کمترین زمان مثل جت در خدمت شما هستند .

لوله-بازکنی-پیروزی
چاه بازکنی فوری در پیروزی تهران

.

اشتباهات همیشگی و مرسوم در لوله بازکنی چیست ؟

اصلی ترین اشتباهات مرسوم در لوله بازکنی به دو بخش اصلی تقسیم میشود .

اولی اشتباهات مشتری و دومی اشتباهات سرویسکار که متخصص این رشته کاری نمیباشد . اشتباهات مشتری این میباشد که بعد از گرفتگی لوله با ریختن مواد شیمیایی و غیره گرفتگی لوله را سخت کرده و لایه داخلی لوله را از طریق مواد شیمیایی پوسیده میکند و یا با تلمه هوای دستی با فشار هوای ملایم گرفتگی را دشوار تر میکند که بسیار سخت میشود .

اشتباهات سرویسکار نابلد این است که بدون تشخیص گرفتگی از فنر نامنظم استفاده میکند که این عمل شاید لوله شما را باز بکند ولی 100 درصد به لوله شما آسیب میزند تا بعدا دچار نشتی لوله بشوید .

ارائه فاکتور بعد رفع گرفتگی تا چه اندازه ضمانت کاری دارد ؟

فاکتور ارائه شده توسط سرویسکاران لوله بازکنی برادران جعفری 100 درصد تضمینی میباشد زیرا دارای مهر کادری اتحادیه میباشد . که معلومات زکر به این صورت میباشد که بعد از باز کردن لوله کار شما به مدت یک سال ضمانت میشود و در صورت گرفتگی بدون دریافت هزینه لوله شما را باز خواهیم کرد .

مؤسسه خدماتی برادران جعفری در منطقه پیروزی تهران آماده ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله ، رفع بوی بد فاضلاب از لوله ها ، باز کردن هر نوع گرفتگی ، تخلیه چاه فاضلاب در خیابان پیروزی ، حفر چاه فاضلاب در خیابان پیروزی ، لایروبی چاه فاضلاب در خیابان پیروزی و دیگر خدمات فاضلابی می باشد .
شما عزیزان برای ارائه هر نوع خدمات فاضلابی در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مؤسسه همیشه آنلاین برادران جعفری تماس بگیرید .

تماس با لوله بازکنی

>>09190596238<<
>>09194104643<<
>>09190596238<<
>>09920262447<<

76 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی پیروزی»

  1. آمین. .... ـــــــــــــــ.

    سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی وحمام بوی بد فاضلاب میپیچد شبیه به بوی گوشت گندیده که انگار گاز میخورد تو صورت ادم. خدا خیرتون بده سرویس کار فرستادید اومد مشکل رو حل کرد واونطور که توضیح دادن مشکل از لجن ورسوب چربی داخل لوله بوده که تمیز کردن ویسری کارای دیگه انجام دادن و بو رفع شد.
    واقعا ممنونم ازتون.

  2. ما یک فرنگی داریم دیروز گرفته بود. بی دلیل یهو زد بالا یک لوله بازکن از محل آوردیم نتونست باز کنه گفت بایدفرنگی بلند شود. ینی چی فرنگی باید بلند شود؟ شما میتونید این کار رو انجام بدید.

  3. ارس انوشیروانی

    ما یک فرنگی داریم دیروز گرفته بود بی دلیل یهو زد بالا یک لوله بازکن از محل اوردیم نتونست باز کنه گفت باید فرنگی بلند بشه ینی چی فرنگی باید بلند شود شما میتونید این کار رو انجام بدید.

    1. هر چی می تونه باشه به عنوان مثال گرفتگی لوله فاضلاب یا بالا زدن ب=آب فاضلاب می تونه باشه

  4. سلام برای رفع بوی بد دستشویی اپارتمان چه راهکاری دارید؟
    چه کارهایی انجام میدید اصلا میتونید رفعش کنید یا نه؟
    من تو غرب تهران هستم اونجا هم کسی رو میفرستید؟

    1. سلام عزیزم مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تمامی مناطق تهران و حومه این شهر را به صورت شبانه روزی در زمینه های فاضلابی مخصوصا لوله بازکنی ، تخلیه چاه تهران ، حفر چاه تهران و دیگر خدمات مرتبط به فاضلاب را پوشش می دهد

  5. محرم زینال زاده

    سلام ما در یک اپارتمان زندگی میکنیم. چند وقتی هست که بطور مداوم بوی بد فاضلاب از کانال کولر داخل خانمان را پر میکنه حتی وقتی کولر حاموش است همین بوها وجود دارد.

  6. دمتون گرم تا به حال لوله بازکنی تو پیروزی انقدر سریع و فوری ندیده بودم،
    خیلی زود اومد باز کرد رفت.

  7. تشکر میکنم به واجح اینکه مطالب مهمی و آموزش دهنده ای در متن های بالا نوشتید خیلی تشکر بسیار میکنم

  8. ببخشید جناب چی کار کنیم دست دخترم توی سینک ظرف شویی گیر کرده الانم باد کرده داره میتریکه زود تر خودتون را برسونید بهتون زنگ زدم اشکال میزد تورا به خدا زود تر خدتون را برسونید

  9. ممنونم جناب جعفری کار باز کردن توالت فرنگی به راحتی و بدون آسیب رسوندن به وسایل شد
    مممممممممممممممنون

  10. بنظر من یکی از دلایل گرفتگی های لوله دقت نکردن در نوع لوله ریختن وسایل استفاده نکردن از کفشور و غیره در لوله ها هست به هر حال لوله بازکنی شما عالی بود.

  11. ممنون از لطف فراوانتون کارتون خیلی خوب پیش رفت انگشترم توی لوله گیر کرده بود اومدید باز کردید و درش آوردین

  12. به علت رفتن تفاله چای و…. ـ
    الان ظرف شویی ما گرفته و بوی لگن خونه را برداشته راهنمایی بفرمایید

  13. سایه فتوح مند

    فرمودید قیمت لوله بازکنی در منطقه پیروزی هشتاد هزار تومانه واگر از اونجا تا منطقه شهر زیبا برین چقدر میشه
    ؟؟؟؟
    چون خونه مادرم اونجاست

  14. سایه فتوح مند

    فرمودید قیمت لوله بازکنی در منطقه پیروزی هشتاد هزار تومانه واگر از اونجا تا منطقه شهر زیبا برین چقدر میشه
    ؟؟؟؟
    چون خونه مادرم اونجاست♡♡✓

  15. از خدا بیخبرت را سنگ راگذاشتن تچی لوله حمام الان اب ازش پایین نمیره هرچی ور زدم نشدبیایید با فنر بازش کنید اگه شد
    ادرس را ارسال میکنم

  16. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما جناب لوله اصلی حیاطمون گرفته اب جمع شده تو حیاط
    بی زحمت یک نفر رو بفرستبد بیاد کمک ممنونم. 🙏

  17. علت بوی بد توالت در آپارتمان همین چیزهایی هست که توضیح دادین؟ با این روش ها حل میشه. یانه؟ چون دیدم نوشتید برای پیشگیری اگه برای پیشگیری هست چطور میشه از بین بردتش؟

  18. سلام ببخشید سینک آشپزخانه ما بوی بدی میده پشت بوم رفتم نگاه کردم لوله ونت اجرا نشده چیکار میتونیم بکنیم؟

  19. سلام انگشتر افتاده در دستشویی چیکار باید بکنیم؟ چطوری درش بیاریم؟
    ما تهرانیم شما برای کدوم شهرید؟

  20. سلام و خسته نباشید داداش ما یه لوله ای داریم که خیلی
    پیچیده و سخت است هر سرویسکاری میاد میگه نمی تونیم بازش کنیم
    میخواستم ببینم شما یه سرویسکار ماهر در شرکت خودتتون
    سراغ دارید که بیاد با هزینه مناسب و با فاکتور گیری کار مارا راه
    بیندازه

  21. سرویسکار واقعاً به موقع رسید و مشکل را حل کرد از همه مهمتر چون خیلی روی کثیفی اینکار حساس بودم آقای لوله بازکنی که اومده بود وسایل رو داخل سرویس برد و اصلاً چیزی بیرون نیامد و همونجا هم بعد از انجام کار جمع کرد و رفت بیرون راستی ماست کم زده بود بابت خدماتتون ازتون تشکر می کنم.

  22. اینکه میگن تو چاه یه سری مواد میشه ریخت که دیگه نیاز به لایروبی نداشته باشه آیا این حرف درسته میتونیم به این حرف اعتماد کنیم و مواد بریزیم داخل چاه مون تا دیگه نیاز به لایروبی نداشته باشه؟؟؟

  23. درود روزتون بخیر آقای جعفری واقعا تشکر می کنم از خدماتی که ارائه دادید گرفتگی لوله زیر فرنگی رو به طور کامل باز کردید شیعی که داخلش افتاده بود رو هم درآوردید سپاسگزارم

    1. سلام قربان شما و شما هم می تونید روش های شیمیایی برای رفع گرفتگی توالت را در محتوای توضیحی زیر دریافت نمایید
      چگونه گرفتگی توالت را باز کنیم؟ باز کردن توالت با استفاده از مواد شیمیایی کاستیک ، سودا و تخلیه کننده: بازکن های کاستیک و تخلیه می توانند به انسداد توالت کمک کنند که خیلی پیشرفته نیست . با این حال، هنگام استفاده از این مواد، لطفا مراقب سلامتی خود باشید. از ماسک، دستکش و در صورت امکان از عینک ایمنی استفاده کنید.

      کوتاه ترین و مطمئن ترین راه برای رفع گرفتگی توالت فرنگی، رفع گرفتگی توالت فرنگی با ربات است. 10 دقیقه قبل از اینکه خانه شما کثیف شودتوالت شما باز

    2. چگونه گرفتگی زهکشی آب باران را حل کنیم؟
      سوال: سلام، من در یک آپارتمان دوبلکس زندگی می کنم. 3 ماه از خرید خانه می گذرد. وقتی باران می بارد، آب کمتر از زهکشی تراس می رود . برای بازکردن زهکشی از آهن فروشی سیم خریدم اما بعد از 20 سانتی متر نمی رود. جایی که فیلتر است شکستم. قطعات بتنی را تمیز کردم. بعد شلنگ رو گذاشتم و آب نگه داشتم دوباره گرفتم . من می خواهم داخل زهکشی با دوربین نگاه شود. ببینید مشکل از کجاست.

      پاسخ: ما می‌توانیم با دستگاه‌های تشخیص دوربین بدون شکستن آنها، علت انسداد زهکشی را پیدا کنیم. هر آنچه در لوله تخلیه است دقیقاً روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود. کافی است با شرکت ما تماس بگیرید و یک سابقه خدمات برای نظارت بر هزینه و خدمات رفع انسداد تخلیه باز کنید.

      آپارتمان پر از فاضلاب است،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+