رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
رفع گرفتگی لوله فاضلاب تراس در استان تهران

فهرست مطالب

بررسی روش های لوله بازکنی تراس و بالکن فوری بدون تخریب لوله

گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های مختلف خانه به یکی از معضلات مهم خانواده ها تبدیل شده است. یکی از بخش هایی که بیشترین گرفتگی لوله را دارند تراس یا بالکن آپارتمان ها هستند. معمولا از بالکن برای شستشو لوازم خانه استفاده شده و به مرور برگ و شاخه درختان یا موادی مانند ماسه، قیر، فضولات پرندگان و غیره در لوله فاضلاب جمع می شود. لوله بازکنی تراس و بالکن با کمک روش های مختلفی قابل انجام است.

اگر هنگام آب دادن به گلدان ها یا شستن فرش در بالکن و تراس متوجه شده اید که آب از لوله فاضلاب خارج نمی شود یا دیر تخلیه می شود، لوله با مواد مختلف پر شده است. برای حل این مشکل باید با راه های مختلف لوله بازکنی تراس و بالکن آشنایی داشته باشید. کمک گرفتن از افراد ماهر و متخصص در زمینه لوله بازکنی بهترین گزینه برای حل این مشکل در خانه ها هستند.

بررسی دلایل گرفتگی لوله تراس و بالکن

دلایل زیادی برای گرفتن لوله فاضلاب وجود دارد که عدم توجه به آن ها منجر به مشکلات زیادی در خانه می شود. قبل از اینکه با مشکل روبرو شده و به فکر لوله بازکنی تراس و بالکن باشید، باید دلایل بروز این مشکل را بدانید. تراس و بالکن به عنوان فضای بیرونی محسوب شده که در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. به دلیل مسقف نبودن موادی مانند شن، ماسه، برگ درختان و حتی فضولات پرندگان در کف تراس جمع می شوند. با هر بار شستشو این مواد به درون لوله فاضلاب رفته و باعث تجمع در لوله خواهند شد.

لوله تراس ممکن است به دلیل رسوب چربی، افتادن یک شی کوچک، کم شدن قطر لوله یا ریختن موادی مانند دوغاب مسدود شود. با هر بار شستن تراس مواد جمع شده کف زمین، در صورت استفاده نکردن از کفشور وارد فاضلاب می شوند. قطر لوله به کار رفته در تراس و بالکن خیلی زیاد نیست و با انباشت مواد، مسیر لوله بسته شده و حتی ممکن است فاضلاب به بالا برگردد. دلایل زیادی برای گرفتگی لوله وجود دارد که در نهایت منجر به بالا زدن چاه و ریختن فاضلاب درون تراس می شوند.فنر زنی تضمینی لوله فاضلاب تراس

مهم ترین روش های لوله بازکنی تراس و بالکن

روش های مختلفی برای لوله بازکنی تراس و بالکن وجود دارد که قبل از تماس با شرکت های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی می توانید این روش ها را امتحان کنید. در ادامه 5 مورد از مهم ترین روش های لوله بازکنی را برایتان توضیح می دهیم:

لوله بازکنی تراس و بالکن با سرکه و جوش شیرین

ترکیب جوش شیرین و سرکه به عنوان یک ترفند خاص مخصوص خانه های خانه دار شناخته میشود. و برای تمیز کردن و از بین بردن رسوبات مختلف استفاده می شود. اما جالب است بدانید که این ترکیب جادویی برای لوله بازکنی تراس و بالکن هم کاربرد دارد. برای تهیه این محلول تنها به سرکه، جوش شیرین و مقداری آب نیاز دارید. با توجه به میزان گرفتگی از حجم مشخصی محلول استفاده کنید.

محلول را درون لوله گرفته می شود ریخته و اجازه بدهید حدود یک روز درون لوله باقی بماند. نگران آسیب این مواد به لوله نباشید؛ زیرا قدرت اسیدی آن در حدی نیست که به لوله فاضلاب آسیب وارد کند. بعد از گذشت یک روز، یک سطل آب روی آن بریزید تا کاملا شسته شود. در صورتی که گرفتگی لوله به دلیل رسوب و مواد کوچک باشد، خیلی زود گرفتگی از بین می رود. در صورت نیاز می توانید این روش را تکرار کرده تا آب به طور کامل و سریع از لوله رد شود.

توجه داشته باشید که از جوش شیرین و سرکه می توانید برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی نیز کمک بگیرید.

استفاده از فنر لوله بازکنی دستی

یکی از ابزارهای مناسب لوله بازکنی تراس و بالکن، فنر مخصوص لوله بازکنی دستی است. کار کردن با این فنر اصلا سخت نیست و در فروشگاه های مختلف قابل خریداری است. معمولا با مراجعه به ابزار فروشی ها می توانید یک فنر لوله بازکنی 5 متری را خریداری کرده و طرز کار با آن را از فروشنده بپرسید. اغلب گرفتگی های سطحی لوله با کمک فنر باز می شوند. قبل از باز کردن فنر باید آن را درون لوله قرار بدهید و به صورت چرخشی به سمت جلو هدایت کنید تا جایی که متوقف شود.

برای اینکه شیء قرار گرفته سر راه فنر را از لوله رد کنید، باید با اعمال کمی فشار و عقب و جلو کشیدن فنر، فشار لازم را به وجود بیاورید. در صورتی که با اعمال فشار، گرفتگی از بین رفت، می توانید فنر را از لوله خارج کرده و درون لوله را با آب و مواد شوینده پر کنید. بعد از گذشت حدود نیم ساعت یک سطل آب داغ درون آن بریزید تا گرفتگی به طور کامل از بین برود. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از گیر گردن فنر درون چاه، باید آن را به صورت چرخشی وارد لوله کنید.بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی

کمک گرفتن از چنگک فاضلابی

علاوه بر فنر، شما می توانید از یک ابزار ساده مانند چنگک فاضلابی استفاده کنید که ابزاری موثر برای لوله بازکنی تراس و بالکن است. این ابزار به صورت تخصصی مورد استفاده قرار نمی گیرد و برای افراد غیر حرفه ای قابل استفاده خواهد بود. با خرید چنگک و فرو کردن آن درون لوله فاضلاب می توانید هر شیء درون لوله را گرفته و به بیرون بکشید. چنگک ساختار پیچیده ای ندارد و با کمک یک دسته به صورت کامل جمع می شود. با رها کردن دسته چنگک باز شده و درون لوله نفوذ می کند. در صورتی که مطمئن هستید یک شیء درون لوله گیر کرده، استفاده از چنگک می تواند موثر ترین راه باشد.

عملکرد سرویسکار لوله بازکن سایت برادران جعفری در باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب تراس با دلیل گرفتگی سیمان در تهران:

استفاده از اسید لوله بازکنی یا چنته

قطعا اسم لوله بازکن های اسیدی را شنیده اید که برای لوله بازکنی تراس و بالکن و بخش های مختلف خانه قابل استفاده هستند. اسید میزان خورندگی بسیار بالایی دارد. در صورت عدم توجه به نکات استفاده از اسید، می تواند به پوست دست و لوله های فاضلاب آسیب جدی وارد کند. در نهایت اگر راه های مختلف را امتحان کردید و نتیجه نداد، از اسید لوله بازکنی استفاده کنید.

اسید چاه بازکن در فروشگاه های ابزار فروشی و لوازم ساختمانی پیدا می شود. باید از محلول های استاندارد استفاده کنید. توجه به برچسب و نحوه استفاده از اسید بسیار مهم است و طبق دستور اسید را درون لوله ریخته و اجازه بدهید تا مدت زمان مشخصی درون لوله باقی بماند. در نهایت با ریختن آب و شستن لوله متوجه خواهید شد که گرفتگی لوله کاملا از بین رفته است.گرفتگی لوله بالکن

استفاده از خدمات شرکت های لوله بازکنی تراس و بالکن برادران جعفری در تهران

در صورتی که با انجام روش های لوله بازکنی تراس و بالکن، لوله باز نشد یا تخصص کافی در این زمینه ندارید می توانید از شرکت های خدماتی لوله بازکنی کمک بگیرید. گاهی استفاده از روش های گفته شده مانند ریختن اسید توسط افراد غیر حرفه ای شرایط را بدتر می کند. شما با تماس با این شرکت ها می توانید برای حل مشکل خود از کارشناسان مشاوره بگیرید. تکنسین های حرفه ای لوله بازکنی به خانه شما آمده و با توجه به تخصصی که دارند، در زمان کوتاهی لوله را باز می کنند. افراد حرفه ای تجهیزات خاصی دارند که باعث می شود گرفتگی لوله به طور کامل از بین برود و با خیال راحت تراس یا بالکن خانه خود را بشویید.

در این حالت فقط سایت لوله بازکنی تهران می تواند مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز بکند.


مسدود شدن لوله فاضلاب

چطور از گرفتگی لوله های تراس جلوگیری کنیم؟

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب بهتر از جستجو برای راه های لوله بازکنی تراس و بالکن است. شما با رعایت نکات مهم می توانید از گرفتگی لوله های فاضلاب به کار رفته در تراس و بالکن جلوگیری کنید. برای جلوگیری از انباشته شدن مواد مختلف درون لوله فاضلاب، باید از توری های ریز به عنوان درپوش فاضلاب استفاده کنید. این توری ها مانع عبور اشیا مختلف و حتی رسوبات شن و ماسه به درون لوله می شوند.

کفشورهای پلاستیکی که سوراخ های بزرگ دارند، برای این کار مناسب نیستند و دوام بالایی ندارند. گاهی برخی افراد برای عبور سریع تر آب، کفشور را بر می دارند که در همین حین رسوبات به درون لوله نفوذ و باعث گرفتگی آن می شوند. سعی کنید قبل از شستن تراس حتما آن را جارو بکنید و آشغال های ریز و درشت را با جارو جمع کنید.

همچنین اگر بعد از فنر زنی به لوله فاضلاب بالکن و تراس متوجه شدید که داخل لوله فاضلاب پر از لجن و مدفوع است از خدمات تخلیه چاه تهران می توانید استفاده بکنید.

جلوگیری از گرفتگی لوله تراس

هزینه لوله بازکنی بالکن و تراس

افرادی که به دنبال یک شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در تهران هستند، دغدغه هزینه های این خدمات را دارند. استفاده از روش های غیر استاندارد و سنتی بدون اطلاع از قواعد لوله بازکنی برای کم کردن هزینه ها، منجر به خرابی لوله فاضلاب و هزینه های بیشتر تعمیرات آن می شود. لوله بازکنی تراس یا بالکن را باید به شرکت های معتبر و قابل اعتماد بسپارید. از هر شخص بی نام و نشان برای باز کردن لوله فاضلاب کمک نگیرید.

در هیمن زمینه در رابطه با لوله بازکنی کفشور آشپزخانه بیشتر بخوانید.

در صورت آسیب به لوله های فاضلاب یک واحد در ساختمان، باعث نشت آب به واحد های دیگر و مشکلات جدی خواهد شد. و در نتیجه شما نباید به خاطر هزینه کمتر به افراد غیر حرفه ای اعتماد کنید. معمولا نرخ خدمات لوله بازکنی توسط صنف مشخص شد و شرکت های معتبر نیز بر این اساس خدمات خود را ارائه می دهند. هزینه خدمات لوله بازکنی با توجه به نوع گرفتگی، محل زندگی شما، کیفیت کار و تجربه لوله بازکن مشخص می شود. هزینه لوله بازکنی می تواند حدود 600 هزار تومان تا 4 میلیون تومان باشد که با توجه به وسعت و تجهیزات مورد استفاده مشخص می شود. برای مشاوره و استفاده از خدمات تخصصی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما می توانید از دستگاه ه لوله بازکنی مخصوص و فنر های مخصوص برای رفع گرفتگی تراس را از این بخش مشاهده بکنید:

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *