جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی دهکده المپیک

لوله-بازکنی-دهکده-المپیک-تهران

لوله بازکنی دهکده المپیک

لوله بازکنی دهکده المپیک تهران فوری شبانه روزی با نرخ اتحادیه می باشد
باز کردن لوله های فاضلابی گرفته شما با مجرب ترین تکنسین های لوله بازکنی برادران جعفری در دهکده المپیک تهران انجام می شود
ارسال لوله بازکن به سراسر دهکده المپیک تهران به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد

لوله-بازکنی-دهکده-المپیک
لوله بازکنی دهکده المپیک تهران

پشتیبانه شبانه روزی لوله بادکنی در دهکده المپیک

به صورت شبانه روزی در هر ساعتی از اوقات هفتگی بدون در نظر گرفتن روز های تعطیل برای درخواست لوله بازکن در دهکده المپیک تهران و مناطق حومه این منطقه می توانید با ما تماس بگیرید .
نکات مثبت مشاوره با پشتیبانی شرکت لوله بازکنی برادران جعفری :
1 – راهنمایی قیمت های لوله بازکنی با هر نوع دستگاهی و تجهیزاتی
2 – تعیین زمان رسیدن سرویسکار لوله بازکن به محل شما
3 – آموزش لوله بازکنی خانگی با کمترین هزینه
4 – مشاوره کلی در رابطه با لوله بازکنی ، تخلیه چاه و حفر چاه فاضلاب و ریز ماسئل موارد انجام می شود

پشتیبانی-لوله-بازکنی-دهکده-المپیک
پشتیبانی 24 ساعته لوله بازکنی در دهکده المپیک تهران

اصلی ترین خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک

  • لوله بازکنی لوله توالت فرنگی
  • لوله بازکنی لوله توالت ایرانی
  • لوله بازکنی آشپزخانه
  • لوله بازکنی سینک ظرفشویی
  • لوله بازکنی کفشور حمام
  • لوله بازکنی کفشور پشت بام ( پاستور )
  • لوله بازکنی تخلیه استخر حیاط
  • لوله بازکنی کفشور پارکینگ
  • لوله بازکنی کفشور حیاط
  • لوله بازکنی لوله تخلیه حیاط خلوت
  • لوله بازکنی لوله ماشین لباسشیی و غیره در مؤسسه فنی برادران جعفری انجام می شود .

اگر هر یک از لوله های فاضلابی شما در هر ساعتی از شبانه روز دچار گرفتگی بشود می توانید با ما تماس بگیرید . ارسال سرویسکار به سراسر تهران بزرگ و حومه این شهر در کمتر از 20 دقیقه ، با مجرب ترین سرویسکاران که دارای مدرک قانونی لوله بازکنی هستند می توانید رفع گرفتگی بکنید .

لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در دهکده المپیک

باز کردن گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی 100 درصد تضمینی با مناسب ترین هزینه بدون کوچیک ترین کثیف کاری انجام می شود ، شما عزیزان در سراسر منطقه و محله دهکده المپیک به شرکت چاه بازکنی برادران جعفری برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی می توانید تماس بگیرید .
چگونه گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را باز می کنیم ؟
استفاده از دستگاه تراکم هوا و دستگاه فنری مغناطیستی از اصولی ترین و مورد تایید ترین روش های لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی می باشد که بدون آسیب و کثیف کاری ارائه خدمات می شود . باز کردن لوله سینک ظرفشویی و دستشویی خود را در کمتر از 20 دقیقه با ما تجربه نمایید .

لوله-بازکنی-سینک-ظرفشویی-دهکده-المپیک
باز کردن لوله پایین سینک ظرفشویی در دهکده المپیک

لوله بازکنی با فنر برقی در دهکده المپیک

یکی از بهترین روش هایی که برای رفع هر نوع گرفتگی با جنس لوله مختلف مناسب است دستگاه لوله بازکنی فنری می باشد .

استفاده از فنر دستگاه در لوله بازکنی چه مزیت هایی دارد ؟
رفع گرفتگی فوری و تضمینی ، باز کردن لوله بدون آسیب ، تراش رسوبات و جرم از سراسر لوله و چاه فاضلاب ، باز کردن لوله گرفتگی با سیمان و سایر موارد سخت با بهترین فنر تراش های لوله بازکنی انجام می شود . اگر دچار گرفتگی شدید و می خواهید به صورت اصولی و قانونی لوله بازکنی انجام شود با مؤسسه لوله بازکنی دهکده المپیک در غرب تهران تماس بگیرید .

معایت جزئی لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی : اگر سرویسکاری که از این دستگاه برای لوله بازکنی استفاده می کند تجربه و مهارت به این دستگاه را نداشته باشد می تواند به تجهیزات فاضلابی شما مانند لوله کشی آسیب برساند .
شماره چاه بازکنی شبانه روزی در دهکده المپیک : 09198806367

فنر زدن لوله فاضلاب دهکده المپیک

  • باز کردن انواع لوله فاضلاب به روش فنر زنی لوله فاضلاب
  • فنر زنی لوله فاضلاب توالت ایرانی در دهکده المپیک
  • رفع گرفتگی به روش فنر زنی لوله فاضلاب توالت فرنگی
  • فنر زنی لوله فاضلاب آشپز خانه
  • فنر زنی لوله پایین سینک ظرفشویی
  • چاه بازکنی و فنر زنی لوله کفشور حمام در دهکده المپیک
  • فنر زنی لوله دستشویی
  • فنر زنی اگو فاضلاب
  • فنر زنی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ
  • فنر زنی فوری و تضمینی
  • فنر زنی لوله فاضلاب با ارائه فاکتور معتبر
  • فنر زنی بدون خرابکاری و کثیف کاری به لوله های فاضلابی

استفاده از تمیز ترین فنر های لوله بازکن و شستشوی فنر و ضدعفونی کردن فنر لوله بازکنی بعد از استفاده در سراسر تهران

لوله بازکنی 100 درصد تضمینی

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در دهکده المپیک تهران چگونه به صورت 100 درصد تضمینی با پشتیبانه چند ساله لوله های فاضلابی را باز می کند ؟

ما به شما هم قول کلامی و هم قول کتبی با ضمانت فاکتور کتبی با مهر تایید اتحادیه لوله بازکنی تهران این قول را می دهیم که بعد از رفع گرفتگی سرویسکاران شرکت برادران جعفری لوله مورد نظر شما را تا 2 سال بدون گرفتگی تضمین می کند ، اگر در مدت 2 سال لوله فاضلاب شما به صورت دوباره دچار گرفتگی بشود  می توانید بدون پرداخت هزینه لوله خود را با سرویسکاران لوله بازکن شرکت ما باز بکنید .

اعتبار شرکت ما از نظرات مثبت مشتریان ارائه شده است که می توانید در پایان مقاله مشاهده نمایید 

هزینه لوله بازکنی دهکده المپیک

امروز هزینه لوله بازکنی با فنر در دهکده المپیک تهران چقدر می باشد ؟
قیمت لوله بازکنی با تعیین ایاب و ذهاب لوله بازکن در سراسر مناطق تهران چقدر می باشد ؟
آیا ارسال لوله بازکن با خدمات رفع گرفتگی ناموفق هم با ارائه پرداخت هزینه می باشد ؟
چگونه قیمت دقیق لوله بازکنی را با نرخ قانونی دریافت کنیم ؟

شما اگر هر سوالی در رابطه با هزینه لوله بازکنی ، هزینه لوله بازکنی با فنر ، هزینه لوله بازکنی دستی ، هزینه لوله بازکنی توالت فرنگی و سایر لوله های فاضلابی دارید می توانید با مشاورین همیشه آماده ما تماس بگیرید و دریافت نمایید .

لوله-بازکنی-فوری-دهکده-المپیک
ارائه خدمات لوله بازکنی کم هزینه در غرب تهران

رفع بوی نامطلوب فاضلاب

چه دلایلی باعث بالا آمد بوی نامطلوب فاضلاب از لوله ی فاضلابی می شود ؟

  • گرفتگی جزئی لوله فاضلاب
  • رسوب بستن لوله فاضلاب
  • پر شدن چاه فاضلاب
  • نشتی لوله فاضلاب از دهانه خروجی از منبع
  • کم بودن شیب لوله خروجی فاضلاب و تهنشینی فضولات داخل لوله فاضلاب
  • استفاده از مواد شوینده شیمیایی بیش از حد

آمزش رفع بوی بد فاضلاب خانگی :

اگر می خواهید در منزل خود بدون درخواست سرویسکار رفع بوی نامطلوب از لوله های فاضلابی بکنید به متن زیر توجه فرمایید و عملی بکنید .
برای رفع بوی نامطلوب از لوله های فاضلابی این مواد لازم است ( به اندازه 5 قاشق غذا خوری چایی خشک ، 500 گرم یا بیشتر نمک ، یک لیوان معمولی آب لیمو ) این موارد را داخل هم ریخته و مخلوط می کنید به صورتی که بوی الکلی مانند از این مواد بالا بزند .

بعد از گذر چند دقیقه ای مایع این مواد را داخل لوله فاضلاب بریزید و درب لوله را کاملا با پارچه ببندید تا هوا رد نشود . اگر هر چند لوله بوی نامطلوب بالا می دهد این مواد را جداگانه واسه هر لوله یک لیوان آماده کنید بریزید و بعد از گذر زمان یک ساعته می توانید باز کنید و داخل لوله ها آب داغ بریزید تا به صورت کامل گرفتگی را پاک نماید .

لوله-بازکنی-دهکده-المپیک
بهترین روش های چاه بازکنی خدمات فردی فاضلاب منزل شما در دهکده المپیک تهران

لوله بازکنی کاسه توالت با فنر در دهکده المپیک تهران

اگر لوله فاضلاب توالت فرنگی یا کاسه توالت ایرانی شما با مدفوع پر شده است و هر چقد با فشار آب تلاش می کنید گرفتگی باش نمی شود ، با شرکت لوله بازکنی مخصوص منطقه دهکده المپیک تهران تماس بگیرید تا از نزدیک ترین شعبه لوله بازکن درب منزل شما ارسال بشود .
باز کردن گرفتگی و چاه بازکنی کاسه توالت ایرانی با فنر زنی حرفه ای در کمترین زمان بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام می شود ، همین الان از لوله بازکنی تخصصی با فنر توالت ایرانی و فرنگی در دهکده المپیک استفاده نمایید .

لوله-بازکنی-دهکده-المپیک-با-فنر
رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی با فنر در دهکده المپیک

چه دلایلی ساده ای باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود ؟

از نظر متخصصان لوله کشی و لوله بازکنی شما با رعایت نکردن ساده ترین مسائل باعث گرفتگی لوله فاضلاب در بخش های مختلف منزل می شود . ما در بخش زیر چند تا از دلایل اصلی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه می شود را به صورت دقیق بیان کرده ایم  می توانید برسی نمایید .

علل گرفتگی لوله فاضلابی آشپز خانه ( سینک ظرفشویی ) : ریختن اضافه مواد غذایی داخل سینک ظرفشویی ، استفاده بیش از حد از مواد چربی و رسوب دار در هنگام شستشو ، باز بودن درب کفشور سینک ظرفشویی و ریختن وسایل ریز داخل لوله فاضلاب و دیگر موارد که از اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب می باشند .

ارسال-فوری-لوله-بازکن-به-سراسر-دهکده-المپیک-تهران
در کمتر از 15 دقیقه درب منزل خود لوله بازکن دریافت نمایید

لوله بازکنی کفشور حمام تضمینی و ارزان در دهکده المپیک

چرا گرفتگی لوله کفشور حمام شما به صورت دستی باز نمی شود ؟ قیمت لوله بازکنی کفشور حمام در دهکده المپیک چقدر می باشد ؟ نزدیک ترین لوله بازکن در این منطقه چقدر زمان می برد تا به محل شما برسد ؟
گرفتگی لوله کفشور باعث عصاب خوردکنی و بالا زدن آب در کف حمام می شود که باعث جلوگیری از استشمام در حمام می شود . اصلی ترین دلیلی که امروزه باعث گرفتگی لوله کف حمام می شود افتادن اشیاء داخل کفشور ، چربی گیری لوله با استفاده از رسوبات پراکنده داخل لوله کفشور حمام از دلایلی می باشد که ما برای رفع گرفتگی بیشتر با این موارد رو به رو می شویم .

چاه بازکنی لوله کفشور حمام در منطقه دهکده المپیک با استفاده از روش فنر زنی انجام می شود ، با ارائه فاکتور تضمینی در کمترین زمان لوله کفشور حمام ، لوله کفشور پارکینگ شما را تراش می دهیم و باز می کنیم

مزیت مهم استفاده از لوله بازکنی فوری دهکده المپیک

مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری به صورت 24 ساعته مناطق غرب تهران و محله های دهکده المپیک را از نظر ارسال فوری لوله بازکنی  پوشش می دهد . یکی از اصلی ترین مزیت های درخواست لوله بازکن از این شرکت ارسال فوری از خود منطقه شما می باشد که در کمترین زمان بدون بدقولی لوله بازکن خدمت شما می رسد .

چه دلایلی باعث افزایش قیمت لوله بازکنی در دهکده المپیک می شود ؟
  •  گرفتگی از نوع سخت باشد ( اگر داخل لوله گرفته شده مصالح ساختمانی ریخته باشد که کار کردن روی این نوع گرفتگی چند ساعت طول می کشد برای شما هزینه ای نسبط به لوله معمولی بالایی دارد . )
  • محیط کار  ( در بعضی از مواقع محیط لوله گرفته شده به مانند لوله توالت از آب  فاضلاب پر می شود و با دستگاه های نمی توان کار کرد زیزا احتمال برق گرفتگی دارد . از دستگاه مخصوص زد آب لوله بازکنی برای رفع این نوع گرفتگی ها استفاده می کنیم .

و دیگر موارد ولی سرویسکاران مؤسسه لوله بازکنی دهکده المپیک تمامی تلاش خود را در این زمینه می کند تا مشتریان داعمی این مؤسسه راضی از قیمت کار و کیفیت خدمات باشند .

کلاهبرداری در لوله بازکنی دهکده المپیک

توجه توجه لطفا کامل به توضیحات ارائه شده توجه فرمایید . بعضی از افراد کلاهبردار که در زمینه لوله بازکنی هیچ تخصصی ندارند و فقط برای کسب درآمد زیاد از این کار وارد این زمینه شده اند .

روش جلب مشتریان توسط افراد کلاهبردار : بعد از تماس شما با این افراد قیمت بسیار پایینی برای جلب توجه شما برای شما ارائه می کنند . بعد از رسیدن به منزل شما با دریافت قیمت چند برابری لوله گرفته شده شما را باز می کنند و بدون تضمین نامه و فاکتور محل را ترک می کنند .

چه مواقعی برای رفع چه مشگل فاضلابی می توانیم با مؤسسه لوله بازکنی دهکده المپیک تماس بگیریم ؟

در هر ساعتی از شبانه روز اگر هر یک از لوله های فاضلابی شما به مانند لوله فاضلاب آشپزخانه ، توالت ، حمام ، حیاط ، کفشور های مختلف و غیره دچار گرفتگی شدند می توانید با ما تماس بگیرید . در کمتر از 15 دقیقه برای ارائه خدمات فاضلابی به مقصد شما می رسیم . تمامی خدمات فاضلابی قانونی و زیر نظر خدمات فاضلابی کشوری می باشد .

09190596238
09372546238
09194104643
09920262447

34 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی دهکده المپیک»

  1. محیا اسناوندی

    سلام شبتون بخیر
    چند روز پیش از خدمات شما استفاده کردیم میخواستم تشکر کنم چون به جایی رسید که فکر میکردیم باید کف اشپزخانه رو بکنیم تا سیمان سفت شده داخل لوله رو از بین ببریم ولوله رو عوض کنیم که هزینه خیلی زیادی داشت
    وقتی با شما تماس گرفتیم اول فکر میکرپیم شما هم نمیتونید باز کنید ولی واقعا همونطور که میگفتید سرویسکارتون خیلی با تجربه بود وفقط با فنر زدن لوله رو برامون باز کردن وسیمان رو از بین بردن!!!
    واقعا دستتون درد نکنه کارتون خیلی درسته.خدا خیرتون بده.

  2. سلام واحترام. مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی بدی میاد وتوی سالن میپیچه وسنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره. البته سنگ دستشویی سالهاست عوض نشده وبنظرم باید عوضش کرد. میخاستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی آب به زیر سنگ وارد وفاسد بشه وبو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟
    سوال دوم اینکه اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر.
    سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده.

  3. سلام کارتون درسته واقعا من دستبندم افتاده بود تو توالت انقدر از شوهرم میترسیدم که بیاد بگه چرا انداختژحواست کجابوده ودعوابشه. ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید در میاد خیلی اروم شدم ووقتی هم که دراوردینش واقعا نمیدونستم بهتون چی بگم واقعا ازتون تشکر میکنم.

    1. ممنون و سپاسگزارم از توجه شما به عنوان ما خدارو شکر که از مطالب ما استفاده مفیدی کردید

  4. عبدالرزاقی

    سلام اگه محل نصب توالت فرنگی دارای شترگلو باشه موقع تخلیه کاسه توالت فرنگی ایجاد مشکل میشه؟

  5. سلام ما ساکن طبقه اول هستیم. هنگام بارندگی شدید از کف اشپزخانه اب بیرون میزند. گاهی با فنر زدن درست میشود گاهی هم نه لوله کش گفتن شیب لوله پارکینگ مناسب نیست وهمینطور لوله منزل ما با لوله ای که از پشت بام اب راخالی میکند یکی هست.
    امکان جداکردن لوله اشپزخانه ما از پشت بام هست؟
    منزل ما ۲۰سال ساخت هست.

  6. سلام توضیحاتتون واقعا عالی، زمانی که با متخصص شما تماس گرفتم تا برای رفع بوی فاضلاب بعد از باران تشریف بیارن خدمات ارائه بدن دیدم که کارشون خوب بود.

  7. سلام برای رفع بوی دستشویی اپارتمان چه راهکاری دارید؟ چه کارهایی انجام میدید اصلا میتونید رفعش کنید یا نه؟من تو غرب تهران هستم اونجا هم کسی رومیتونید بفرستید؟

  8. سلام توالت فرنگی نو هست و خروجی تخلیه ۸ و مسیر لوله باز هست ولی موقع چسب زدن توالت فرنگی عمل سیفون بسیار کند انجام میشود، ولی وقتی دوتا جارو چسب نمیزنیم سیفون خوب خالی میکنه مشکل چیست؟

  9. سلام میخاستم بدونم برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از چی استفاده میکنید؟
    ایا اسیب نمیزنه؟

  10. استفاده از روش های خانگی مثل محلول ها و جوهر نمک و سرکه و نمک ایا میتونه تو باز کردن لوله کمک کنه؟

  11. ببخشبد اقا اسکاچ رفته تو لوله سینک اشپزخونه گیر گرده هر کاری کردیم نتونستیم دربیاریم میتونید یکی بفرستید بیاد ممنون میشم.

  12. سلام اقا روزتون بخیر ما توی شرکت یه گرفتگی لوله داشتم لطفا اگه میشه بیاید برای انجام کار ممنونم

  13. سلام ما یه انگشتر ۱۱ گرمی داشتیم افتاد توی چاه دستشویی هر چی کردیم نتونسنیم در بیاریم چاه بازکنم اومد نتونست دربیاره فقط دستشویی ما سیفون ندارد امکان داره هنوز توی سیفون مشترک ساختمان مونده باشد.

  14. در منطق یافت آباد در جنوب تهران کار انجام میدیم؟؟
    مادر من اونجا جانشین هست اگه فعالیت دارین بگو

  15. سلام اقا ممنونم ازتون بخاطر کاری که امروز برام انجام دادین پلاک طلارو خیلی حرفه ای بعد از یک روز از سرویس بهداشتی خارج کردین مچکرم.

  16. باسلام چیلو چیست مقنی گفته زمین چیلو هست آیا موادی است که بتواند به جز با کمک کند کوداوره چیست

  17. سلام ممنون از صفحه آموزشی شما مشکل توالت فرنگی اونیکس چیه که تخلیه درست انجام نمیشه هر کاری کردم نشد.

  18. لوله بازکنی خوبی بود دمتون گرم دیشب ساعت ۱۱ نفر فرستادید برای لوله بازکنی قسمت آشپز خونمون کثیف کاری زیادی هم نداشتم تشکر.

  19. بی نهایت از خدمات خوب شما ممنونم سرویس بهداشتی شرکت گرفته بود نیروی فنی شما انقدر خوب رو باز کرد که کثیف کاری خاصی نشد از مدیریت مجموعه متشکر می کند.

  20. لوله کف آشپزخانه داره اب سیاه میده بالا هر چه با تلمبه زدم درست نشد با لوله بازکن تماس گرفتم از یک فنر باریک استفاده کرد و گفتن که کیسه پلاستیک فریزر که داخل لوله گذاشتیم برای اینکه بو نیاد افتاده داخل لوله و الان گیر کرده.
    خیلی سریع درش آوردن ولی من فکر میکردم بیشتر از اینا طول بکشه.

  21. سلام ضمن تشکر از اطلاعات مفیدی که در سایتتون گذاشتید آپارتمان من توی طبقه سوم از یک ساختمان ۵ طبقه است.
    برخی مواقع و به صورت مقطعی بوی نامطبوع در ساختمان به شدت پخش میشود و پس از مدت کوتاهی مثلاً یک ربع برطرف میشه.
    این در حالی است که اصلاً از سرویس‌های بهداشتی یا آشپزخانه استفاده نمی شود.
    ضمنا دریچه های کولر هم بسته است و هم با پلاستیک های چسبان کاملا آب بندی شده.
    من ونت ها را چک کردم به نظر من منشا آن از حمام باشد
    ولی وقتی که بوی یکباره در ساختمان پخش میشه شناسایی آن مشکله. لازم به ذکر است که سیستم فاضلاب حمام و توالت فرنگی و همچنین توالت ایرانی یکی هستند.
    ممنون میشم نظرتون رو در این باره داشته باشم🙏🏿

  22. سلام شبتون بخیر ۱ ساعت پیش تماس گرفتم سرویسکار فرستادید ما سمت دهکده المپیک هستیم نیمساعت رسید خیلی سریع بود ممنون از شرکت شما که خدمات فوری ارائه میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+