جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی اسلام آباد

لوله-بازکنی-اسلام آباد

لوله بازکنی در اسلام آباد شبانه روزی

لوله بازکنی اسلام آباد را در روز های تعطیل هم بدون منتظر ماندن از شرکت ارزان قیمت لوله بازکنی برادران جعفری دریافت نمایید.
نزدیک ترین و مرکزی ترین محل را برای ایفای شعبه لوله بازکنی در محله اسلام آباد تهران را ما بلوار هنرستان اسلم آباد قرار دادیم.

🟡 سرویسکار لوله بازکن آماده به حرکت است تماس بگیرید: 09198806367
🟡 چند دقیقه بعد از تماس لوله بازکن میرسد؟ فوری بعد از تماس شما ما به زمان 15 دقیقه ای در اسلام آباد تهران نیاز داریم
🟡 سرویسکار ارسال شده به محل کار دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ خوش قول، معدب، کاربلد، باتجربه در زمینه لوله بازکنی و همه فن حریف برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب
لوله-بازکنی-محله-اسلام 
آباد
لوله بازکنی در خود محله اسلام آباد تهران

لوله بازکن اسلام آباد تهران را از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید

اسلام آباد تهران در شرق تهران بر روی نقشه تهران مستقر شده است، شما در سراسر محدوده این منطقه و سایر مناطق تهران برای دریافت لوله بازکن شرق تهران می توانید از این شرکت برادران جعفری استفاده نمایید.

چرا ما در هر مقاله ای و هر منطقه ای از استان تهران به صورت تکراری ابلاغ می کنیم که قبل از ورود لوله بازکن ببه منزل و محل کار برسی نمایید که کارت صلاحیت لوله بازکنی و کارت مجموعه اتحادیه لوله بازکنی تهران را به همراه داشته باشد بعد اجازه ورود بدهید؟
توجه داشته باشید تک تک نفرات لوله بازکن شرکت برادران جعفری در زمینه لوله بازکنی کارت دوره لوله کشی، کارت تجربه گری در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، کارت صلاحیت باز کردن لوله از نظر اخلاق و هزینه قانونی را با مشتری دارند و قبل از ورود به منزل می توانید برسی نمایید.
غیر از لوله بازکن های شرکتی و بدون کارت صلاحیت سیار لوله بازکن می باشند و هیچ اطمینانی در انجام کار به این نوع افراد نمی شود کرد.

خدمات لوله بازکنی اسلام آباد تهران

نفرات تکنسین لوله بازکنی که برای باز کردن مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما ارسال می شوند چه نوع خصوصیاتی دارند و در چه حرفه هایی فعالیت دارند که روزانه بیش از 50 مشتری در محدوده اسلام آباد و خود این منطقه با این شرکت تماس می گیرند؟

  1. لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب از آشپزخانه تا سرویس بهداشتی از لوله های سخت سیمانی تا لوله های گرفتگی صاده را در محله اسلام آباد تهران می توانید به ما بسپارید.
  2. تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه و لایروبی انواع چاه های فاضلابی و جذبی در محله اسلام آباد تهران با ماشین یا با نیروی انسانی را می توانید به صورت 100 درصد تضمینی به شرکت کامل و حرفه ای برادران جعفری در منطقه اسلام آباد تهران بسپارید.
  3. حفر چاه معمولی، حفر چاه فاضلاب، حفر چاه مخصوص آب، حفر چاه جذبی و سایر چاه کنی های مورد نظر خود را در منطقه اسلام آباد تهران به شرکت حفر چاه تهران بسپارید.
  4. تعویض یا کار های مورد نیاز به سرویس بهداشتی را در مورد لوله کشی فاضلاب یا نصب و تعمیر انوواع لوله و وسایل فاضلابی را در سراسر اسلام آباد تهران از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید.
    لوله-بازکنی-تضمینی-در-اسلام آباد
    چاه بازکنی تضمینی در اسلام آباد تهران فوری

لوله بازکنی اسلام آباد با هزینه مطابق کیف پول شما

ما در اولین تماس شما هزینه ای برای حداقل و حداکثر لوله بازکنی اعلام خواهیم کرد که شمات مطابق با هزینه کیف پول خود لوله بازکن سفارش نمایید.
آیا از هزینه لوله بازکنی در اسلام آباد تهران خبر دارید؟
چه مواردی در افزایش هزینه لوله بازکنی تاثیر دارد؟
ارزان ترین لوله بازکن را در اسلام آباد تهران را چگونه پیدا کنیم؟

شرکت برادران جعفری با هزینه حداقل 250 هزار تومان و حداکثر 500 هزار تومان به صورت تخصصی با فنر 8 متری تا 40 متری لوله بازکنی می کند. اگر می خواهید دیگر مسائل لوله بازکنی را بیشتر مطالعه نمایید در ادمه مقاله با ما همراه باشید.

  1. هزینه لوله بازکنی در جنوب تهران
  2. هزینه لوله بازکنی در افسریه
  3. هزینه چاه بازکنی در مسعودیه
  4. هزینه چاه بازکنی در خاوران
  5. لوله بازکنی ارزان قیمت در نیاوران
  6. تخلیه چاه تهران

از نظر سایت مرجع گوگل google ارزان ترین لوله بازکنی و ارزان ترین شرکت لوله بازکنی در منطقه اسلام آباد تهران شرکت تضمینی و باتجربه برادران جعفری می باشد.

لوله بازکن فوری و تضمینی توالت ایرانی و فرنگی در اسلام آباد تهران

اگر آب فاضلابی از سرویس بهداشتی توالت فرنگی و ایرانی شما بالا زده و نمی توانید مشکل را با وسایل لوله بازکن دستی حل کنید و کثیف کاری به وجود آمده با ما تماس بگیرید تا برای حل مشکل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی شما در اسلام آباد لوله بازکن ارسال نماییم.

مشکل گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی از کجا می تواند باشد؟

باتوجه به تجربه کاری و برسی مشکل اکثر لوله های فاضلابی در بخش سرویس بهداشتی می توان گفت 90 درصد گرفتگی توالت فرنگی از بخش داخل توالت فرنگی می باشد و دلیل گرفتگی توالت ایرانی از قبل از شترگلویی و از بخش شیب لوله فاضلاب تا رایزر اصلی می باشد.

با برسی و انجام موارد زیر دیگر گرفتگی توالت فرنگی نخواهید داشت:

  • توالت فرنگی خود را هر ماه یک بار با آب و تاید دستی شستشو دهید تا جرم و رسوب نبندد
  • لوله کشی و شیب مناسب توالت فرنگی را کامل برسی کنید تا شیب به صورت دقیق کشیده شود و با ماندن جرم و رسوب داخل لوله فاضلاب در گذر زمان باعث گرفتگی نشود
  • سیفون توالت فرنگی را بعد از استفاده به صورت 2 مرتبه بکشید تا به هیچ وجه مدفوع های سخت داخل لوله باقی نماند
  •  از لوله بازکن های مواد شیمیایی استفاده نکنید زیرا دلیل اصلی جرم و رسوب بستن لوله نشود
    لوله-بازکنی-توالت-فرنگی-ایرانی
    رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در اسلام آباد تهران

شماره تماس لوله بازکن سیار و شبانه روزی در اسلام آباد تهران

44173983
22981856
66968120
77379673

09198806367  

سیار لوله بازکن را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در هر قسمتی از منزل خود یا محل کار خود از شرکت سیار لوله بازکنی برادران جعفری در اسلام آباد تهران را دریافت نمایید.

این شرکت چه مزیت هایی دارد که در منطقه اسلام آباد بیشتر مورد تایید قرار گرفته و بیشتر درخواست می شود؟

  • پوشش تمامی کوچه ها و محله های منطقه اسلام آباد با 20 سرویسکار موتوری و 2 سرویسکار ماشینی در مواقع بارندگی
  • ارسال سرویسکار در کمتر از 15 دقیقه
  • باز کردن لوله بدون کوچیک ترین آسیب و کثیف کاری
  • بازدید برای برسی مشکل در اسلام آباد تهران رایگان می باشد
  • شما نزدیک ترین مسیر را از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری دریافت خواهید کرد
  • با فاکتور رسمی اتحادیه لوله بازکنی برادران جعفری با مقدار هزینه پرداختی از سرویسکار شرکت با مهر اتحادیه و شرکت با آدرس کامل شرکت دریافت خواهید کرد
  • شما هم از این شرکت برای تخلیه چاه و هم برای لوله بازکنی می توانید استفاده نمایید
  • ما به شما قول می دهیم که 100 درصد از ما و همکاران لوله بازکن شرکت برادران جعفری در منطقه اسلام اباد تهران راضی خواهید بود

انتخاب شما باعث کثب افتخار شرکت برادران جعفری می باشد

لوله بازکن ارزان سینک ظرفشویی با دستگاه فنر برقی در اسلام آباد تهران

چرا سینک ظرفشویی بوی فاضلاب را پخش می کند ؟
سینک ظرفشویی شما اگر دچار گرفتگی شود بوی بد فاضلاب از خود سینک، لوله تخلیه سینک ظرفشویی و کفشور آشپزخانه یا حتی از داخل ماشین های لباسشویی و ظرفشویی بالا می زند.

اکثر افراد حساس برای گرفتگی سینک ظرفشویی با لوله بازکنی تماس نمی گیرند بلکه برای رفع بوی بد فاضلاب از کفشور آشپزخانه و خود سینک ظرفشویی که باعث ناراحتی ساکنین می شود تماس می گیرند.
آیا پودر یا مایع لوله بازکن بوی بد فاضلاب را ناپدید می کند ؟
بله شاید کمی از بوی بد را پنهان کند اما بعد از گذر زمان روزانه باز همان بو با غلظت بالاتر از خود سینک و کفشور های آشپزخانه بالا می زند، می توان گفت تنها ترین را برای رفع بوی بد فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی می باشد که مشکل گرفتگی را حل کند و چربی یا جرمی که داخل لوله باقی مانده است را تراش دهد.

رفع گرفتگی لوله ناودانی کفشور پشت بام در زمستان برای منطقه اسلام آباد

  • لوله بازکنی لوله کفشور پشت بام در اسلام اباد
  • لوله بازکنی لوله کفشور ناودانی در اسلام آباد تهران
  • لوله بازکنی لوله کفشور پاستیو در اسلام اباد تهران

کفشور پشت بام شما برای فصل زمستان منتظر گرفتگی است:
اگر نمی دانید چرا کفشور دچار گرفتگی می شود یا چیکار کنیم تا لوله کفشور پشت بام ( ناودانی ) دچار گرفتگی نشود را در ادامه محتوا مطالعه نمایید.
لوله بازکن کفشور پشت بام بسیار سخت تر و دشوار تر از گرفتگی های داخل ساختمان می باشد، گرفتگی کفشور پشت بام از مصالح ساختمانی یا یخ زدگی لوله می باشد که کار هر کسی یخ زدایی لوله فاضلاب کفشور پشت بام نیست، باز کردن لوله یخ کفشور پشت بام نیاز به دستگاه یخ تراش فنری است که از این دستگاه فقط شرکت برادران جعفری دارد که 100 درصد تضمینی بدون شکستگی لوله بازکنی یخ را انجام می دهد.

رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله یخ زده با فنر مخصوص در منطقه اسلام آباد را کاملا تضمینی با بهترین تجهیزات لوله بازکنی تجربه نمایید.

  1. لوله بازکنی بدون خطر
  2. لوله بازکنی بدون آسیب به محیط لوله گرفته
  3. لوله بازکنی ارزان هزینه
  4. لوله بازکنی خیلی فوری با بازخورد عالی
  5. لوله بازکنی مطمئن

لوله بازکنی در این اعتراضات چگونه است؟

این روزها که بیش از چند ماه است اعتراضات ادامه دارد و خیابان های شهر تهران شلوغ است از کجا لوله بازکن فوری در سراسر ساعات شبانه روز پیدا کنیم.
در منطقه اسلام آباد به دلیل شعبه داشتن شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در کمترین زمان از نزدیک ترین مسیر ها برای شما لوله بازکن ارسال خواهد شد.”
برای حسرت یک زندگی معمولی برای دریافت چاه بازکن در منطقه اسلام آباد تهران می توانید از شماره تماس های متخصص این سایت لوله بازکنی دریافت نمایید.

اگر در محله شما یا خیابان نزدیکی شما شلوغی است و می خواهید لوله بازکن خیلی سریع به محل شما برسد از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری زد شورش استفاده نمایید.

اگر در جنوب تهران نیاز به تخلیه چاه جنوب تهران دارید با ما تماس بگیرید 09198806367

12 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی اسلام آباد»

    1. سینک و لوله بازکن سینک رفع گرفتگی

      اگر مشکل بزرگی مانند گرفتگی مکرر سینک خود دارید، سیستم تعلیق رفع گرفتگی سینک خدا دزانه ین

      رفع گرفتگی سینك محصولی است كه برای تمیز كردن انواع تصمیمات گرفتگی و پر از ضایعایی تمیو ساي تو ساي تو ساي تو ساي تو ساي تو ساي تو ساي تو ساي تو ساي با دوتا با دوات ماي ساي با دوتا

      از لوله بازکن سینک و استفاده از:

      برای باز کردن معیوب گرفتگی، درب بازکن زه سینک را با چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعا.

      وقتی به قسمت گرفتگی رسید، آن را بچرخانید و این کار را به عقب و جلو انجام دهید. در صورت لزوم، این عمل را با برداشتن درب بازکن و تمیز کردن نوک آن را تکرار کنید.

      ویژگی های دستگاه لوله بازکن 5 متری انسداد سینک:

      طول محصول: 5 متر

      دستگیره ارگونومیک لوله بازکن سینک باعث استفاده آسان می شود.

    1. پاک کردن گرفتگی توالت استرس زا است، به خصوص زمانی که مکرر باشد. پس اگر توالت گرفتگی دارید و پیستون ندارید چه کار می کنید؟ شما به دنبال یک راه خاص برای کمک به خلاص شدن از شر انسداد هستید. به خصوص که انسداد یکی از مشکلات فوری است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. در نبود پیستون حمام باید بیش از یک راه حل برای مشکل داشته باشید. اگر از این مشکل رنج می برید، مقاله روش های خلاص شدن از گرفتگی توالت فرنگی را با تصاویر ادامه دهید. این به منظور اجتناب از توسل به تکنسین های متخصص است، اما با تجربه گروهی از ترفندهای طبیعی که به شما کمک می کند از گرفتگی توالت خلاص شوید. ما فهرستی از راه‌هایی که به شما در باز کردن گرفتگی توالت کمک می‌کند گردآوری کرده‌ایم.

    1. راه های ایمن برای پاکسازی گرفتگی توالت ها را برای شما کامل با مثال و روش های رفع گرفتگی رو توی خونه توضیح میدیدم

      1. آب گرم:
      برای خلاص شدن از گرفتگی توالت می توانید از آب گرم استفاده کنید. فقط مراحل بعدی را دنبال کنید.

      مرحله اول: آب گرم
      رفع گرفتگی توالت فرنگی

      ما به این روش ساده 3 مرحله‌ای روی آورده‌ایم تا گرفتگی توالت شما را باز کند و لوله‌کش سال‌هاست که به شما مراجعه نکرده است. جایی که ریختن آب گرم یکی از راه حل های سریع است که به شما کمک می کند گرفتگی حمام را به راحتی درمان کنید. این یک راه حل ایده آل در شرایط اضطراری است و نیازی به لوازم اضافی ندارد.

      اگر سطح آب توالت بالا است، اولین چیزی که باید از شر آن خلاص شوید، آب اضافی توالت است. همچنین می توانید پوشش مخزن توالت را بردارید و فلاپ را در پایین فشار دهید زیرا روکش توالت اجازه می دهد تا آب از مخزن به داخل توالت جریان یابد. و با فشار دادن بلافاصله بسته می شود و از بالا آمدن سطح آب و ایجاد سیل جلوگیری می کند. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد منبع آب توالت را به عنوان اقدامی اضافی ببندید و به دنبال دستگیره ای در پشت توالت بگردید. معمولاً نزدیک زمین است و آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا آب قطع شود.

      رفع گرفتگی توالت فرنگی

      مرحله دوم: آب داغ را اضافه کنید
      مرحله بعدی اضافه کردن آب داغ به کاسه توالت است که به رفع گرفتگی و در نتیجه تسهیل فرآیند شستشو کمک می کند. می توانید یک سطل خالی در آشپزخانه خود پیدا کنید، آن را با آب داغ سینک پر کنید، آب را داخل توالت بریزید و یکی دو دقیقه صبر کنید. سپس سعی کنید توالت را با آب پر کنید یا دوباره توالت را شستشو دهید در این صورت باید آب را روشن کنید.

      رفع گرفتگی توالت فرنگی

      مرحله سوم، صابون را اضافه کنید:
      اگر آب داغ نمی تواند مشکل را به طور کامل درمان کند، ممکن است به یک مرحله اضافی نیاز داشته باشید، که عبارت است از افزودن آب به صابون ظرفشویی ، صابون دست یا حتی شامپو برای کمک به رفع گرفتگی لوله ها. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند قاشق غذاخوری صابون یا شامپو را داخل کاسه توالت اسپری کنید و چند دقیقه دیگر صبر کنید، سپس توالت را به خوبی بشویید. مخلوط آب گرم و صابون می تواند گام کافی برای خلاص شدن از گرفتگی در توالت باشد. سینک و سپس برای جابجایی آب در توالت کار کنید.

      توالت گرفتگی

      2. توپ های گرفتگی توالت خود را بسازید:
      شاید، اما این مرحله مزایای زیادی را به شما ارائه می دهد که به دنبال آن هستید، اما حداقل در پایان به شما کمک می کند تا توالت را به خوبی تمیز کنید. می توانید توپ های توالت را برای تمیز کردن توالت آماده کنید و به این ترتیب گرفتگی توالت فرنگی را به راحتی از بین ببرید.

      راه های رفع گرفتگی توالت فرنگی

      مواد تشکیل دهنده:

      2 فنجان جوش شیرین.
      1/4 فنجان نمک.
      1/2 فنجان صابون ظرفشویی.
      قالب سیلیکونی
      مراحل:

      راه های رفع گرفتگی توالت فرنگی

      می توانید جوش شیرین و نمک را به کاسه همزن اضافه کنید و با قاشق خوب هم بزنید تا بتوانید مواد را با هم مخلوط کنید و سپس صابون ظرف را به تدریج اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط مانند ماسه خیس شود.

      راه های رفع گرفتگی توالت فرنگی

      در مرحله بعد، مخلوط را به طور مساوی در قالب سیلیکونی تقسیم کنید، آن را محکم بسته بندی کنید و سپس قالب را به یک سمت قرار دهید تا یک شب خشک شود. پس از خشک شدن کامل توپ های توالت، می توانید آنها را از قالب خارج کرده و در ظرف دربسته نگهداری کنید. .

      چگونه از آن استفاده کنیم؟
      توالت گرفتگی

      برای اطمینان از گرفتگی توالت، یکی از توپ ها را داخل کاسه توالت بیندازید، یک چهارم سطل را با آب داغ بریزید و سعی کنید تا جایی که ممکن است توپ ها را در توالت رها کنید که می تواند به یک ساعت برسد. یک دوره ایده آل است اجزای توپ ها با آب داغ کار می کنند تا توالت را تمیز کنند.

      3. بوراکس اسید:
      شما می توانید گرفتگی توالت خود را با بوراکس باز کنید و اگرچه این ماده ای است که معمولاً به عنوان تقویت کننده لباسشویی استفاده می شود، اما در بسیاری از برنامه های تمیز کردن دیگر از جمله تعمیر گرفتگی توالت مفید است.

      برای استفاده از آن، می توانید با قطع آب توالت شروع کنید، سپس حدود 1/2 فنجان اسید بوراکس را در کاسه توالت بریزید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند، سپس یک سطل آب داغ بریزید. .

      در صورت لزوم، می توانید در صورت نیاز، بوراکس و آب گرم بیشتری اضافه کنید.

      آگهی ها

      4. استفاده از پیستون توالت:
      حدود 90 درصد افرادی هستند که مشکل گرفتگی توالت فرنگی را با گرفتگی حل می کنند فقط کافی است وسیله مناسبی را پیدا کنید که بتوانید آن را در چاه توالت فرنگی گسترش دهید و تلاش خود را در نظافت توالت به خوبی انجام دهید.

      هنگامی که هوا به شدت خارج می شود و حدود 10-20 بار با تاکید بر فشار به داخل توالت فرو می رود، تا در نتیجه آب به عقب و جلو رانده شود تا از زهکشی اطمینان حاصل شود، که منجر به رفع اکثر انسدادهای توالت می شود. خوب و قطعا تلاش شما در پایان نتیجه خواهد داد.

      راه های بیشتر برای کمک به پاک کردن گرفتگی توالت:
      همچنین می توانید برای خلاص شدن از گرفتگی توالت به یکی از روش های زیر اعتماد کنید.

      5. سطل آب ساده:
      می توانید از یک سطل آب معمولی برای بازکردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید، فقط با فشار دادن با ریختن یک سطل بزرگ در توالت، به شما کمک می کند گرفتگی توالت را باز کنید. سطل را با آب پر کنید و در نزدیکی توالت خود بایستید و هر چه سطح ریختن بیشتر باشد بهتر است زیرا سطح بالاتر فشار بهتری برای شما ایجاد می کند زیرا حداقل فشار به شما کمک می کند تا جرم گرفتگی را حل کنید.

      6. استفاده از رخت آویز:
      برای رفع گرفتگی توالت می توانید از رخت آویز استفاده کنید اگرچه روشی قدیمی است اما موثر است. ما به شما توصیه می کنیم آویزهای سیمی تهیه کنید و قسمتی از چوب لباسی را با چسب بپوشانید، پس از آن کار کنید تا چوب لباسی را به داخل سوراخ فشار دهید و یک دقیقه حرکت دهید، سپس توالت را بشویید.

      7. دریل توالت:
      اگرچه مارپیچ توالت یکی از ابزارهایی است که لوله کش برای رفع گرفتگی توالت از آن استفاده می کند، اما اگر آن را داشته باشید، بسیار خوش شانس هستید زیرا مارپیچ توالت فرنگی انعطاف پذیر است که باعث می شود بدون ایجاد خراش روی توالت، با خطوط توالت سازگار شود. بنابراین ابزار پیشرفته تری نسبت به رخت آویز است.

      8. سرکه و جوش شیرین:
      بیایید به روش ساده تری متوسل شویم که باعث آشفتگی بیشتر نشود، مانند مخلوط سرکه و جوش شیرین، زیرا ممکن است برخی بخواهند به دنبال روشی بگردند که در هم ریختگی زیادی ایجاد نکند. می توانید دو فنجان سرکه و نصف فنجان جوش شیرین را در یک کاسه توالت مسدود شده مخلوط کنید تا انسداد آن برطرف شود. ما به شما توصیه می کنیم برای نتایج موثرتر آن را قبل از آبکشی 2 تا 3 ساعت در توالت بگذارید.

      9. آب گرم و صابون لباسشویی:
      یکی از روش‌های رایجی که برای گرفتگی حمام استفاده می‌شود این است که تمام چیزی که نیاز دارید یک سطل آب گرم و مواد شوینده ظرفشویی است. مایع ظرفشویی دیواره‌های داخلی توالت را تمیز می‌کند و آب گرم آنها را حل می‌کند. می توانید ابتدا در صابون ظرفشویی بریزید، سپس آب را گرم کنید، آب داغ را با احتیاط بریزید تا جوش نخورید و قبل از آبکشی، مخلوط را به مدت 15 تا 25 دقیقه در کاسه توالت بگذارید.

      10. از یک بطری پلاستیکی استفاده کنید:
      این روش ممکن است برای شما کاربردی باشد و پس از استفاده از آن راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. ابتدا آب توالت را قطع کنید. بعد از آن دستکش بپوشید چون دستتان از کثیفی رنج می‌برد و آب گرم را داخل بطری بریزید و با انگشت شست روی آن بپوشانید و بطری را به سمت پایین کاسه توالت هدایت کنید و درب بطری را بردارید تا آب را به زور وارد توالت کنید. به این ترتیب ضایعات لوله توالت را از بین می برید و باعث انسداد می شوید.

      11 . نمک:
      یک روش مفید زیرا اکثر ما از نمک در آشپزخانه استفاده می کنیم و اغلب یکی از مواد تشکیل دهنده بمب حمام ما است. برای درمان گرفتگی توالت، می‌توانید مقدار کمی نمک اپسوم را داخل کاسه توالت بریزید، زیرا به حل شدن ضایعات در توالت کمک می‌کند و آن را چند دقیقه قبل از شستشو بگذارید. نمک یک راه موثر برای رفع گرفتگی حمام است و اگر نمک ندارید می توانید آن را بخرید.

      12. برس توالت:
      اگر ضایعات تازه هستند، برس توالت سنتی به شما کمک می‌کند تا انسداد را برطرف کنید، اما باید آن را در منحنی‌های توالت به خوبی فرو کنید تا زباله‌ها را به شدت فشار دهید. اگرچه برخی ممکن است نخواهند به این تجربه دست یابند، اما بهتر است از اینکه منتظر رسیدن لوله کش باشید

      13. دستکش لاستیکی:
      دستکش‌های لاستیکی یکی از روش‌های قدیمی هستند و بسیاری از مردم اکنون از استفاده از آن متنفرند، اما در رفع انسداد سینک با موفقیت ثابت شده است و ممکن است تنها راه نجات شما از ایجاد آشفتگی زیاد باشد. لوله کش معمولاً به آن تکیه می کند تا به راحتی سینک را باز کند.

      14. مواد شیمیایی قوی:
      اگر می خواهید به مواد شیمیایی قوی که حاوی مواد خنثی کننده هستند و به عنوان حل کننده عمل می کنند، تکیه کنید، اما قبل از استفاده از هر ماده شیمیایی، باید عوارض جانبی آن و نحوه استفاده از آن را از طریق اینترنت بررسی کنید تا آسیبی به توالت فرنگی وارد نشود.

      15. از جاروبرقی مرطوب یا خشک استفاده کنید:
      می توانید روی استفاده از این تکنیک حساب کنید، اگرچه رایج نیست، اما موثر است. می توانید جاروبرقی خود را آماده کرده و سوراخ را در کاسه توالت قرار دهید. و باید مطمئن شوید که نازل جاروبرقی محکم بسته شده و گرفتگی را به خود جذب می کند اما پس از اتمام باید بتوانید بقایای گرفتگی را از بین ببرید.

      16. کوکاکولا:
      اگر بعد از امتحان روش های مختلف به این فکر می کنید که چگونه از شر گرفتگی توالت خلاص شوید، کوکاکولا یکی از راه های واقعا شگفت انگیز است. تعجب نکنید زیرا به شما کمک می کند تا از شر گرفتگی های گیر کرده در توالت خلاص شوید . -بطری لیتری کوکاکولا

      17. سفید کننده لباس:
      وقتی هیچ یک از ترفندهای بالا جواب نداد، می توانید سفید کننده را امتحان کنید. اگر توالت به شدت گرفتگی دارد، فقط استفاده از یک یا دو فنجان سفید کننده می تواند به شما کمک کند روز را نجات دهید. سفید کننده را داخل کاسه توالت بریزید و چند دقیقه صبر کنید. سپس نتیجه شگفت انگیز را تماشا کنید و باید چندین بار شستشو دهید تا از اثر سفید کننده در توالت خلاص شوید.

      18. با لوله کش تماس بگیرید:
      پس از آزمایش بسیاری از روش ها، اگر از گرفتگی رنج می برید، باید با لوله کش تماس بگیرید. زیرا تشدید ماجرا برای حل این مشکل پول بیشتری می طلبد. ما می دانیم که استخدام یک لوله کش می تواند برای شما گران تمام شود و عواقب عدم تعمیر گرفتگی توالت حتی گران تر است.

  1. واقعا از این همه استعداد و توانایی هاتون ممنونم چند هفته بود که لوله بازکنی اومد نتونست نمیتونست لوله رو باز کنه ولی شما با یک بار اومدن و باطن با فنر زدن مشکلی رو حل کردیم دست مریزاد واقعا راضی بودم از شما هر هزینه‌ای که گرفتید حلالتون باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+