جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی افسریه

لوله بازکنی افسریه در جنوب تهران

لوله بازکنی در افسرایه

اگر نیاز به راهنمایی در رابطه به باز کردن لوله فاضلاب دارید و یا اگر نیاز به چاه بازکنی و لوله بازکنی حرفه ای در منطقه افسریه دارید همین الان با ما تماس بگیرید . برای رفع گرفتگی لوله های فاضلابی شما در کمتر از 15 دقیقه بهترین سرویسکاران را ارسال می کنیم .
⊗ لوله بازکنی فوری در افسریه  ⊗ لوله بازکنی %100 تضمینی در جنوب تهران
رفع گرفتگی بدون کثیف کاری و خرابکاری در جنوب تهران

لوله بازکنی
لوله بازکنی تضمینی افسریه

لوله بازکنی افسریه 

اگر به دنبال لوله بازکنی در افسریه هستید !!
اگر بوی بد فاضلاب باعث از بین رفتن آرامش خانواده شما شده است !!
برای ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با قیمت مناسب در سراسر افسریه می توانید با شرکت تضمینی برادران جعفری به صورت شبانه روزی تماس بگیرید .
با مؤسسه لوله بازکنی در جنوب تهران تماس بگیرید آماده پاسخگویی شبانه روزی :

>>09190596238<<
>>09920262447<<
>>09920133963>>

وله بازکنی زیر قیمت همکاران
لوله بازکنی با بهترین تجهیزات در زیر 20 دقیقه

علت گرفتگی لوله ها در افسریه

بیشترین و اصلی ترین علت گرفتگی لوله فاضلاب در افسریه رسوب و جرم بستن لوله ها محسوب میشود. لوله فاضلاب به طور معمول در هر 10 ماه در اثر رسوب بستن مخصوصا در بخش سرویس بهداشتی ناحیه شترگلویی دچار گرفتگی میشوند . که باید از طریق فنر تراش جناهین لوله را تراش بدهیدکه این عمل باید به دست متخصصین لوله بازکنی افسریه انجام شود .

بسته شدن لوله در اثر افزایش عمر ساخت ساختمان می باشد ، که اگر بیش از 40 سال داشته باشد توسط عواملی مانند چروک شدن لوله ها , ریشه افکنی ریشه درختان یا بوته ها برای دور لوله : ریشه درخت یا بوته در زمین در حال رشد می باشد و مبدع ریشه به طرف آب یا خنکی میباشد که لوله ها نقش آهن ربا برای ریشه ها ایجاد میکنند که ریشه ها باعث شکستگی یا گرفتگی لوله ها میشود .

برای رفع قطعی این مشگل با مؤسسه فنی لوله بازکنی افسریه در جنوب تهران تماس بگیرید.

لوله بازکنی شبانه روزی افسریه

در خیابان افسریه سرویسکاران لوله بازکنی افسریه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و غیره می باشند . بدون هیچ گونه تعطیلی حتی روز های جمعه هم شرکت فنی لوله بازکنی در افسریه تعطیلی ندارد ، بهترین خدمات لوله بازکنی در افسریه را از ما بخواهید .

توضیح ما بعد از گرفتگی لوله این چنین می باشد که در اول گرفتگی همان لحظه به لوله بازکنی تماس نگیرید . اول مدت زمانی صبر کرده اگر گرفتگی حل نشد ، جهت رفع گرفتگی اگر وسایل و تجهیزاتی لوله بازکنی در دسترس دارید استفاده کنید . در اخرین فرصت مشاهده کردید که دیگر کاری از دست شما بر نمی آید با ما تماس بگیرید .

لوله بازکنی تضمینی
لوله بازکنی ارزان افسریه

لوله بازکنی خیابان افسریه تهران

رفع گرفتگی و چاه بازکنی تضمینی انواع لوله فاضلاب در خیابان افسریه با شرکت برادران جعفری به صورت شبانه روزی انجام می شود ، چاه بازکنی لوله های فاضلابی خود را به متخصصین لوله بازکنی به صورت تضمینی در این خیابان ارائه بدهید .
چاه بازکنی فاضلاب تضمینی و ارزان قیمت در خیابان افسریه تهران ، رفع گرفتگی شبانه روزی و پوشش سراسر منطقه افسریه از نظر چاه بازکنی و تخلیه چاه انجام می شود .

لوله بازکنی زیر قیمت همکاران در افسریه 

به علت رقابتی بودن قیمت ها شرکت فنی لوله بازکنی برادران جعفری پایین ترین قیمت را جهت ثبت مشتری در لیست ارائه خدمت اعمال می کند , قیمت کم نشانه کیفیت کم نمیباشد ، ما با کمترین قیمت بهترین خدمات را ارائه میکنیم بدون خرابکاری و کثیف کاری ، لوله باکنی در افسریه با بهترین تجهیزات و در عوض با کمترین قیمت انجام میشود .

اکثر همکاران محترم در نوشتن اگهی به هر روشی ذکر کرده اند که لوله بازکنی 30 هزار تومان . بعد شما مشتاق قیمت کم می شوید بعد از انجام کار وارد به عمل می آید که متر فنری 30 هزار تومان و هزینه بسیار زیاد بابت گرفتگی های مختلف می گیرند . ما در همان اول حضور سرویسکار در محل بعد از تشخیص گرفتگی اصلی ترین و منصفانه ترین قیمت را ارائه می دهد ، اگر قبول کردین رفع گرفتگی می کند . و اگر که نه بدون دریافت هزینه به محل بر می گردد .

لوله بازکنی منطقه افسریه

رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله سینک ظرفشویی را بدون سیاه شدن بعد از فنر زنی به تکنسین های مجرب شرکت برادران جعفری ارائه بدهید . باز کردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی در افسریه بدون کثیف کاری با ترکیب مواد شیمیایی و با استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا انجام می شود .

رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به ما ارائه بدهید ، در کمتر از 15 دقیقه انجام خدمات رفع گرفتگی ، رفع بوی بد ، رفع لکه یا نقطه سیاهی را از سینک ظرفشویی شما پاک می کنیم .

لوله بازکنی در منطقه افسریه

چگونه بهترین و حرفه ای ترین چاه بازکنی را در منطقه افسریه به صورت شبانه روزی دریافت کنیم ؟ اگر به هر دلیلی در هر ساعتی دچار گرفتگی هر یک از لوله های فاضلابی در منطقه افسریه شده اید با یک تماس در کمتر از 15 دقیقه مجرب ترین و حرفه ای ترین تکنسین چاه بازکن را برای شما عزیزان ارسال می کنیم .

نمونه خدمات لوله بازکنی در افسریه

خدمات رفع گرفتگی لوله در مؤسسه لوله بازکنی افسریه :
باز کردن گرفتگی لوله های سرویس بهداشتی ، توالت فرنگی ، دستشویی افسریه
لوله بازکنی لوله سینک ظفشویی آشپز خانه
رفع گرفتگی و لوله بازکنی شبانه روزی
لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا در فرمانیه
چاه بازکنی و لوله بازکنی کفشور و وان حمام افسریه
لوله بازکنی حیاط و پشت بام و دیگر لوله های فاضلابی در مناطق جنوب تهران

خدمات تشخیص نشتی لوله در افسریه :
تشخیص نشتی لوله با دستگاه نشت یاب حرفه ای و رفع نشتی بدون خرابکاری اضافه و کثیف کاری .
تشخیص نشتی لوله در سخت ترین شرایط ، مکان هایی وجود دارد که هر کسی قادر به انجام خدمات نمی باشند ولی سرویسکاران مؤسسه شرکت با بهترین دستگاه ها این خدمات را انجام می دهند .

خدمات نصب و تعمیر :
نصب کاسه توالت ایرانی با رعایت اصول اسلامی
نصب توالت فرنگی در هر مدلی
نصب هواکش توالت
نصب دست شویی در مکان توالت

خدمات چاه در افسریه : 
1- تخلیه چاه با تانکر های بزرگ و کوچیک با پمپ های ساکشن بسیار قوی آجرکش
2- حفر چاه با اکیپ مجرب در افسریه
3- لایروبی چاه بدون کثیف کاری و خرابکاری با گروه ایرانی
4- کول گزاری و طوقه چینی چاه
5- تشخیص دقیق درب چاه با دستگاه المانی در افسریه

لوله بازکنی فوری
لوله بازکنی شبانه روزی در افسریه

به طور خلاصه و مفید انجام دادن تمام خدمات چاه و لوله در مجموعه مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری با تجهیزات مدرن .

با لوله بازکنی همسایه تماس بگیرید

>>09190596238<<
>>09194104643<<

نحوه باز کردن گرفتگی فاضلابی لوله در افسریه

1 – لوله بازکنی لوله فاضلابی توالت ( فرنگی و ایرانی ) لوله کفشور حمام و آشپز خانه توسط پمپ هوا .
2 – لوله بازکنی توسط دستگاه تراکم هوا با جدید ترین تجهیزات برای باز کردن لوله های توالت ، سینک ظرفشویی ، پارکینگ و… استفاده میشود .
3 – لوله بازکنی توسط مواد شیمیایی و مایع چاه بازکن که نتیجه خاصی در باز کردن لوله ندارد . متخصصین لوله بازکنی شرکت ما در این منطقه استفاده از مواد شیمیایی را توصیه نمی کنند .
4 – مهم ترین و کاربردی ترین روش استفاده از دستگاه لوله بازکنی فنری جهت باز کردن انواع لوله را با سخت ترین گرفتگی ها میتواند باز کند .

لوله بازکنی با دستگاه مته ای در جنوب تهران

رفع گرفتگی و چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت به صورت تخصصی در منطقه افسریه تهران با استفاده از بروز ترین تجهیزات رفع گرفتگی انجام می شود . اگر لوله فاضلاب زیادی دارید که سن مفید را گذرانده اند و در مدت زمان کمی نیاز به چاه بازکن دارند شما می توانید دستگاه لوله بازکنی مته ای را با قیمت خیلی ارزان و با ارائه فاکتور از مجموعه شرکت برادران جعفری در مناطق مختلف دریافت نمایید .
فروش فوری با ارسال رایگان به سراسر تهران ، این دستگاه به ساختمان های تجاری و بیمارستان ها خیلی نیاز است و ما با قیمت منصفانه به شما عزیزان ارسال می کنیم .

لوله بازکنی توسط سرویسکاران متخصص در افسریه 

باز کردن لوله های فاضلابی توسط سرویسکاران متخصص این رشته ، رفع گرفتگی لوله های (( سرویس بهداشتی ، حمام ، حیاط ، آشپز خانه ، باغچه و غیره در افسریه از طریق دستگاه لوله بازکنی فنری انجام میشود . باز کردن هر لوله کار هر کسی نیست با بهترین سرویسکاران در این محدوده و حومه این محل توانسته ایم سخت ترین گرفتگی ها را با راحت ترین روش باز کنیم .
قابلیت حمل این دستگاه بسیار آسان است ، وزن کلی دستگاه لوله بازکنی 15 kg میباشد و می توان به هر نقطه از ساختمان حمل کرد .

انواع سر فنر :

1 – سر فنر قلاب کن : برای استفاده از مواردی که موانع و جرم ها متراکم و چسبنده و برای خرد کردن آنها از فنر قلاب کن استفاده میکنند .
2 – سر فنر قیفی
3 – فنر مستقیم
4 – فنر سرخم
5 – فنر یاب و غیره

انواع سر فنر تیغه ای :

1 – تیغه لوله بازکنی پهن
2 – تیغه اره ای چهار پر
3 – تیغه چربی تراش
4 – تیغه لوله بازکنی گاز انبری : برای تمیز کردن لوله هایی که مواد معمولی به جداره آنها چسبیده ترجیح به استفاده میشود .
5 – تیغه لوله بازکنی مارپیچ : برای لوله های فاضلابی اصلی که به وسیله ریشه ها , خورده برگ ها , مواد چسبنده , خاک اره و تکه لباس که به صورت کامل کیپ شده است .
6 – تیغه لوله بازکنی گرد بر :برای پاک کردن لوله هایی که ریشه گیاهان آنها را گرفته اند . شکل یکنواخت تیغه شرایطی را فراهم کرده که می تواند از لوله های آسیب دیده بدون قفل شدن عبور کند .
7 – تیغه اره ای نوار پیچ لوله بازکنی : برای تمیز کردن هر گونه گرفتگی , رد کردن ریشه ها , تیکه پارچه ها , مواد چسبنده و غیره
8 – برس سیمی . ( برای تمیز کردن لوله دیگ بخار و مبدل های حرارتی استفاده میشود .
9 – سنبه زنجیر دار لوله بازکنی . ( برای زمانی که نیاز به اعمال نیروی زیاد , برای تمیز کردن پوسته و جرم گرفتگی لوله استفاده میشود .
10 – تیغه لوله تراش باز شو .( برای جرم گیری و پاک کردن نهایی موادی که به جداری لوله چسبیده اند و ریشه هایی که ماهیت الیافتی دارند .
11 – تیغه چربی گیر دهان باز لوله بازکنی .( برای چربی گرفتن لوله هایی که به واحد دفع زباله یا لوله فاضلاب منتهی میشوند .
تمامی فنر و سر فنر های نام برده شده در متن بالا . در خیابان افسریه توسط سرویسکاران بسیار مجرب و حرفه ای در امر لوله بازنی به کار برده میشود .

رفع گرفتگی مهندسی
لوله بازکنی مهندسی افسریه

لوله بازکنی بدون تعطیلی در افسریه 

افسریه یکی از مناطق عالی از جهت عبور مرور بزرگ راهی میباشد . که از هر جهت پرسنل های لوله بازکنی افسریه زیر 20 دقیقه به شما عزیزان خدمات رسانی میکنند .
با داشتن 2 شعبه فعال در خیابان افسریه سعی شرکت در این است .که خدمات لوله بازکنی را به صورت شبانه روزی و تمام وقط ایفا کند . با افزایش سرویسکاران مبتکر در این منطقه . سرویس دهی لوله بازکنی بدون تعطیلی میباشد . یعنی اگر شما بعد از 12 شب دچار مشگل گرفتگی شده باشید با ما میتوانید تماس بگیرید . تا زیر 15 دقیقه به محل شما سرویسکار فرستاده شود .

شرکت فنی مهندسی لوله بازکنی برادران جعفری در افسریه . آماده بستن هر نوع قرارداد کاری برای لوله بازکنی .  حفر چاه / تخلیه چاه و غیره با بنیادها.سازمان ها .مجتمع تجاری و تفریحی / منازل ساختمانی و غیره میباشد .
مشاورین جهت پاسخگویی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی می باشند .

باز کردن لوله کفشور حمام در افسریه تهران

بهترین لوله بازکن در منطقه افسریه را برای رفع گرفتگی و تراش رایگان تمام لوله های فاضلابی خود را از شرکت برادران جعفری در جنوب تهران از ما دریافت نمایید .
ارسال فوری و باز کردن تضمینی لوله های فاضلابی در منطقه افسریه جنوب تهران با هزینه مناسب و با کیفیت عالی انجام می شود .

لوله بازکنی  کفشور حمام ، چاه بازکنی کفشور حمام ، رفع گرفتگی کفشور حمام 100 درصد تضمینی با ارزان ترین هزینه به صورت شبانه روزی انجام می شود . اگر می خواهید لوله کفشور حمام گرفته خود را با هزینه مناسب باز کنید به صورت شبانه روزی با مؤسسه حرفه ای برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .

چاه بازکنی تضمینی در منطقه افسریه

رفع گرفتگی و چاه بازکنی تخصصی ، چاه بازکنی بدون کثیف کاری ، چاه بازکنی بدون خرابکاری ، چاه بازکنی ارزان قیمت و شبانه روزی را در منطقه افسریه از مؤسسه خدماتی برادران جعفری دریافت نمایید .
پوشش سراسر مناطق افسریه به صورت 24 ساعته و ارسال چاه بازکن یا ماشین تخلیه چاه به سراسر مناطق جنوب تهران افسریه را به حرفه ای ترین مؤسسه لوله بازکنی افسریه تهران ارائه بدهید .

جهت دریافت لوله بازکنی فوری در افسریه با ما تماس بگیرید 

>>09190596238<<

>>09194104643<<
>>09920262447<<

>>09926794282<<

87 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی افسریه»

      1. سلام خیلی ممنون از لوله بازکنی تون خیلی سریع و تمیز بود و امیدوارم همیشه کارتون پر رونق باشه

  1. سلام و خسته نباشید تقدیم
    میکنم خدمت شما برادر
    +عزیزم داداش دست گلت
    درد نکنه ایشاالله همیشه
    سلامت باشه ما را از این
    بوی بد خونمون نجات دادی
    اون روز اومدید ببنید لوله اشپز
    خونمون را یادم رفت ازتون بپرسم
    که علت بوی بد لوله ما چی بود
    میشه بگید
    خیلی خیلی ممنونم

  2. سلام
    داداش منم می خواستم
    همین سوالی را که اقا
    مصطفی از شما پرسیده
    را بپرسم میشه بگید که
    علتش از چی میتونه
    باشه واسه ما یه روز
    اونجوری شد بلعد لوله
    بازکن خبر کردیم گفتش
    لولتون راعوض کنید عوض
    کردیم دوباره اینجوری شد
    میشه یه راه حل بگید/؟؟؟؟

  3. سلام و خسته نباشید ارض
    میکنم امید وارم موفق باشید
    من از کار شما بسیار راضی
    بوودم داداش یک ماه پیش اومدید
    تخلیه چاه داشتم اونو انجام دادین
    امروزم یک لوله معمولی
    داریم گفتین که قیمتش 80هزار
    تومان اگه هشتاد هزار تومان میشه بیایید
    اونو باز کنید
    خیلی خیلی ممنونم

  4. سلام و خسته نباشید
    جناب ما یه تخلیه چاه
    داشتیم که نمیدونم چند
    متر هستش که به شما
    بگم که قیمت بگید می شه
    تشیف بیارید یه نگاهی بندازید تا
    یه قیمت بگید هر چقد که باشه
    میدم بعد انجامش بدین
    خیلی ممنون
    شمارمو براتون ارسال کردم
    به این شماره09190596238

  5. سلام واحترام مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی خیلی بدی میاد وداخل سالن میپیچه وسنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره.
    البته سنگ دستشویی سالهاست عوض نشده بنظرم باید عوضش کرد.
    میخاستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی اب به زیر سنگ وارد وفاسد بشه وبو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟
    سوال دوم اینکه اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یانه؟
    سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده.
    ممنون.

  6. والا راست گفتید واقعا لوله بازکنی فوری که میگن همینه. دیروز تهران انقدر باران بارید فکر کنم همه مثل ما ناردونشون گرفته بود وسریعا احتیاج به یه لوله بازکن داشتن بیاد فنر بزنه گرفتگی رو باز کنه. ممنون که تو این شرایط اب وهوایی هم سرویسکار رو به موقع میفرستید البته قبلش تو تماس تلفنی پشتیبانی شرکت گفت که امکان داره با تاخیر برسه به خاطر بارندگی که قابل قبول بود حرفشون.

  7. سلام بابت دیروز میخاستم ازتون تشکر کنم از همه پرسنلتون مخصوصا اون اقاییی که فرستاده بودین کارشو تمیز وسریع انجام داد.

  8. سه روز پیش ما نذری داشتیم وما در حیاط دیگها رو شوستیم امروز دیدیم که لوله حیاط گرفته آب نمیره میشه سرویسکارو بفرستید بیاد ممنونم

    1. سلام مشگل نداره تماس بگیرید هماهنگ بشه با تشکر شرکت خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری تهران

  9. سلام خانه ما ویلایی هست وجنوبی و توالت داخل حیاطه هروقت بریم توالت بوی بدی در داخل حال و پذیرایی و اشپز خانه تا چند دقیقه میاد. لوله ها هم بتز هستند ومشکلی ندارند فقط بو اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

  10. سلام وقتی در سرویس بهداشتی رو باز میکنیم بوی بدی میاد واصلا قابل تحمل کردن نیست مخصوصا زمانی که مهمون داریم آدم خجالت میکشه برای رفع بوی فاضلاب سرچ کردم گوگل شمارو بهم نشون داد و مطلب رو کامل خوندم خیلی راهنمایی کردید از روش هاتون استفاده کردم ولی مشکل رفع نشد.
    خواهش میکنم بگید برای از بین بردن بوی بد در اپارتمان چیکار باید بکنیم.

    1. سلام عزیز از چند مایع جوش شیرین و آب نمک برای حل مشگل می تونید برای از بین بردن بوی بد استفاده کنید ولی اصولی ترین روش درخوااست کمک از سرویسکار متخصص هستش

  11. بارنوش حسینی

    سلام ارض ادب ممنون از تشخیص حرفه ای تون کارتون عالی بود ما در خانه دو تبقه زندگی میکنیم که بالا همسایه دیگری زندگی میکند حمامتشون بالای خونه ماس بعد سقف ما نم میداد و بوش سر مارا درد میداد امدند تشخیص کردن سرویسکار تون گفتن به خاطر حمام بالاست بعد به یک گچ کار گفتیم امد تعمیرش کرد بببخشید این همه نوشتم فقط خواستم نظر خوبم را توصیف کنم با تشکر

  12. سلام ببخشید چاه که پر شود اگر شش ماه اب داخلش نرود احتمال داره اب فروکش کنه و ته نشین بشه و از چاه دوباره استفاده کرد در حد اب استفاده از ماشین لباسشویی.

  13. آرزو مانیان

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون ما در یک ساختمان چهار طبقه زندگی میکنیم. متاسفانه بوی چاه های فاضلاب خودمون از پشت بام امان از ما بریده چه کار کنیم؟؟؟؟!

    1. سلام بله عزیزم
      ↙لوله بازکنی
      ↙تخلیه چاه
      ↙تشخیص ترکیدگی
      ↙تعمیرات ساختمانی
      ↙شبانه روزی وبدون تعطیلی
      ↙فوری درمحل
      ✔✔ارزان ارزان ارزان✔✔
      ↙تحت پوشش اتحادیه
      ↙لوله بازکنی رایگان برای خانواده های بی بضاعت وتحت پوشش ارگان های حمایتی

      ✔شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

  14. میرزاجهانپور

    سلام ممنون از مقاله و اموزش رایگانی که به اشتراک گزاشتید.
    نکات مهم در نصب توالت فرنگی خیلی بهم کمک کرد.

    1. سلام و درود بله مشاوره در زمینه لوله بازکنی تخلیه چاه حفر چاه فاضلاب تشخیص نشی تعویض و تعمیر سرویس بهداشتی را خدمات لوله کشی سرویس بهداشتی و دیگر خدمات فاضلاب در سراسر تهران به صورت ۱۰۰% رایگان محسوب می شود

  15. سلام و خسته نباشید ممنون از لطف فراوانتون اومدید و خیلی سریع مشکل گرفتگی لوله کفشور رو حل کردید مچکرم.

  16. سلام عرض می کنم خدمت مشاوره عزیز شرکتتون میخواستم توی چند تا سال منو راهنمایی کنه کنید �ن‌که سرویسکار از اتحادیه دیگه و سیفون توالت مان را نصب کرد الان بعد از یک هفته دوباره از کار افتاده این کار افتادگی از خود سیفون هستش از نصب کردنش ممنون میشم که راهنماییم کنید

    1. منظورتون منظورتون از کار افتادگی سیفون چی یعنی آب و خروجی راه نمیده یا نشر میده بیرون منظورتون رو کامل متوجه نشدم به صورت امکان دوباره توضیح بدیم یا دچار گرفتگی شده یا سیفون تو خراب بوده خراب نصب کردن دیگه مشکل خاص دیگه ای نداره

    1. سلام علی سراسر منطقه افسریه را از نظر لوله بازکنی لوله کشی و تخلیه چاه تعویض و نصب وسایل فاضلابی پوشش می‌دهیم هزینه ۲۵۰ هزار تومان

  17. سلام لوله های روشویی حمام و دستشویی لوله ۶ هستش توسط کاشی کار پارسال پر شده وقتی گونی رو برداشتیم به متوجه شدیم یعنی دوغاب ریختن پر کردن چه کار کنیم با اسید بتن مشکل برطرف میشه یا باید کنده کاری بشه با تشکر.

  18. ببخشید قیمت لوله بازکنی برای همیشه
    ثابت هستش یا اینم مثل بقیه وسایل
    می خواد قیمتش بره بالا؟؟//

    1. سلام خیر آقای برزو در صفحه قبل یه سوالی پرسیده بودید خواستم جواب بده
      از تعمیر اساسی جلوگیری کنید و برای بررسی سیستم تهویه
      وقتی خط اصلی فاضلاب شما مسدود می شود چه کاری باید انجام دهید؟
      خط فاضلاب اصلی شما مسئول تخلیه تمام فاضلابی است که از مجرای فاضلاب پایین می رود، بنابراین اگر مسدود شود، می توانید خیلی سریع خود را در آب گرم پیدا کنید. در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید در مورد چگونگی تشخیص گرفتگی خط فاضلاب اصلی، در صورت بروز آن چه باید کرد و چگونه در آینده از آنها جلوگیری کنید، آورده شده است.

      نشانه هایی که نشان می دهد ممکن است خط اصلی فاضلاب گرفتگی داشته باشید
      نگران این هستید که ممکن است خط فاضلاب اصلی گرفتگی داشته باشید، اما قبل از شروع تماس تلفنی کمی اطلاعات بیشتری می خواهید؟ در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد خط اصلی شما مسدود شده است.

      چند زهکشی با سرعت کند. اگر بیش از یک تخلیه کند کار می‌کند، احتمالاً تصادفی نیست، بلکه نشانه‌ای از این است که یک گرفتگی برای همه آنها مشکل ایجاد می‌کند. معمولاً می بینید که آنها ابتدا در طبقه اول به آرامی شروع به دویدن می کنند، جایی که نزدیک ترین مکان به انسداد هستند، و با بدتر شدن وضعیت، زهکشی های طبقه دوم نیز تحت تأثیر قرار می گیرند.
      برگشت آب به زهکشی های دیگر اگر آب در وان یا دوش کف اصلی شروع به خروج از فاضلاب کرد، یا هنگامی که از زهکشی استفاده می کنید یا ماشین لباسشویی را روشن می کنید، توالت ها شروع به پر شدن می کنند، به احتمال زیاد شما گرفتگی خط فاضلاب اصلی دارید. آب باید جایی برود، و از آنجایی که به روش معمول نمی تواند از خانه بیرون برود، روزنه دیگری پیدا می کند.
      صداهای غرغر. اگر زمانی که آب را در فاضلاب می ریزید، سیفون توالت یا ماشین لباسشویی را روشن می کنید صدای غرغر می شنوید، این نشانه این است که آب در تخلیه مشکل دارد. صداها صداهای glug-glug آب هستند که به سختی از انسداد عبور می کنند.
      بوی فاضلاب از زهکش ها می آید. اگر زهکشی‌های شما بوی بدی می‌دهد، به‌ویژه در سطوح پایین‌تر، نشانه خوبی

  19. وای خدا خیرتون بده توالت میگیره آدم میگه فقط یکی سریع بیاد بازش کن هیچ جا کثیف نشه دستتون درد نکنه زود یه لوله بازکن فرستادید اومد ـ.

  20. شما در کدام منطقه از استان تهران ارائه خدمات چه می کنید آیا در منطقه افسریه هم ارائه خدمات می‌کنید

  21. قیمتی که برای لوله بازکنی کفشور حمام ارائه میشود به طور معمولی چقدر است؟
    و در شرایط سخت چقدر میشود؟

  22. سلام یک دنیا از تو ممنونم بخاطر کاری که امروز برای ما انجام دادیم انگشتر طلا که خیلی برام با ارزش بود خیلی حرفه ای از کاسه توالت درآوردین و خیلی هم بهداشتی بود کارتون واقعا ازتون خیلی تشکر می کنم

  23. سلام ببخشید سینک آشپزخانه ما بوی بدی میده پشت بوم رفتم نگاه کردم لوله ونت اجرا نشده
    چیکار میتونیم بکنیم؟

  24. لوله حمام ما گرفته بود اب کلی طول میکشید بره پایینبعد یه سیخ آوردم بزنم گفتم شاید چیزی جلوشو گرفته سیخرو کردم تو لوله درآوردم سیاه شد انگار قیر بود!!!
    تو لوله قیر هست مگه؟
    چیکار کنیم درست بشه؟
    باید از این لوله ها که با دستگاه میزنن استفاده کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+