رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
لوله-بازکنی-شهران

فهرست مطالب

لوله بازکنی شهران

لوله بازکنی شهران ارزان تر از همه جا به صورت شبانه روزی انجام می شود ، اگر به لوله بازکنی فوری با بازدید رایگان نیاز دارید همین الان برای ارائه خدمات با ما در منطقه شهران تماس بگیرید .
چاه بازکنی شبانه روزی و ارزان در منطقه شهران  

شماره تماس لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر غرب تهران

لوله-بازکنی-در-منطقه-شهران
لوله بازکنی در منطقه شهران

لوله بازکنی شهران چه خصوصیاتی دارد؟ لوله بازکنی شهران در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟ خدمات متنوع لوله بازکنی شهران به چه صورت انجام می شود؟ چه عواملی در گرفتگی انواع مختلف لوله های فاضلاب و چاه فاضلاب مؤثر است؟

تصور کنید که در آشپزخانه مشغول ظرف شستن هستید و ناگهان می بینید که کف آشپزخانه پر از آب شده است و آب در داخل سینک ظرفشویی جمع شده است و خالی نمی شود. قطعا در این حالت بسیار نگران و ناراحت می شوید و سعی می کنید به رفع مشکل ایجاد شده بپردازید. شما ابتدا فکر می کنید شاید مشکل از لوله فاضلاب سینک ظرفشویی باشد. پس پلیکای سینک ظرفشویی را باز می کنید و می بینید که پر از ذره های مواد غذایی و سبزیجات و میوه جات است.

در این وضعیت شما با انواع روش های مختلف سعی می کنید تا به تمیز کردن لوله سینک بپردازید. اما متوجه می شوید که بعد از تمیز کردن سیفون ظرفشویی باز هم مشکل حل نمی شود و آب از طریق پلیکای آشپزخانه بالا می آید و کماکان آب در داخل سینک ظرفشویی انباشته می شود. در چنین حالتی قطعا یکی از پلیکا های اصلی ساختمان دچار گرفتگی شده است و روش های ساده و خانگی در بهبود گرفتگی لوله های فاضلاب مؤثر واقع نمی شود.

در این وضعیت باید از کمک  افرادی که در این حوزه کاری تخصص و تبحر دارند استفاده کنید. امروزه تعداد زیادی شرکت های لوله بازکنی در محله ها، شهر ها و مناطق مختلف ایجاد شده است. یکی از مهم ترین شرکت‌ های لوله بازکنی که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است لوله بازکنی شهران در استان تهران می باشد. در این مقاله سعی داریم در مورد لوله بازکنی شهران صحبت کنیم و به پاسخ سوال های موجود در ذهن شما در مورد خصوصیات لوله بازکنی شهران  بپردازیم. با ما همراه باشید.

 لوله بازکنی شهران تهران

اگر در سراسر منطقه شهران تهران نیاز به لوله بازکن فوری دارید همین الان با شرکن لوله بازکنی همیشه مستقر ما در منطقه شما تماس بگیرید . ارسال فوری با بازدید رایگان به صورت شبانه روزی انجام می شود .
لوله بازکنی در شهران تهران کاملا تضمینی با فاکتور اتحادیه لوله بازکنی تهران انجام می شود تا خیال مشتری در رابطه با پشتیبانی بعد از گرفتگی راحت باشد .

باز کردن لوله سینک ظرفشویی ، بازکردن لوله کف آشپزخانه ، باز کردن لوله توالت فرنگی ، باز کردن لوله آشپزخانه و کفشور حمام در منطقه شهران با مجرب ترین تکنسین ها به صورت 24 ساعته با تایمی آزاد انجام می شود .

نگاهی به تاریخچه محله شهران به منظور بررسی لوله بازکنی شهران

استان تهران مهم ترین و بزرگترین استان موجود در کشور ایران است. با توجه به اینکه استان تهران پایتخت کشور ایران است، بنابراین دارای تعداد زیادی منطقه و شهرک های مختلف است. قسمت شرق و جنوب تهران نسبت به شمال و غرب این استان از نظر آب و هوا، امکانات و جمعیت متفاوت می باشند.

یکی از مهم ترین محله های واقع در شمال غربی تهران، محله شهران می باشد. این محله در دامنه کوه البرز واقع شده است و توسط تعداد زیادی از جنگل های زیبا و متنوع پوشانده شده است. محله شهران دارای امکانات مختلفی مثل    انواع مدارس مختلف با سطح علمی بالا، مجتمع تجاری و فروشگاه های مختلف و پارک های بسیار زیبا است. قیمت مسکن در این محله بسیار بالا است. بنابراین قشر خاصی از مردم مثل هنرمندان، ورزشکاران و افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند در این محله اقامت دارند. در این محله تعداد زیادی شرکت‌ های لوله بازکنی فعالیت دارند. لوله بازکنی شهران در رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب به مردم خدمت رسانی می کنند.
شماره تماس لوله بازکن چاه بازکن تضمینی در شهران : 09190596238

Pipe-opener-Shahran
لوله بازکنی با متخصصین لوله بازکنی در شهران زیر قیمت

باز کردن گرفتگی لوله کفشور در شهران تهران

آیا لوله کفشور شما گرفته است ؟ پ ن پ !! اگه نگرفته بود که وقت خودتونو صرف مطالعه صفحه لوله بازکنی در شهران طلف نمی کردید . اگر می خوایین همین الان لوله بازکن در کمتر از 30 دقیقه درب منزل شما برای باز کردن لوله کفشور فاضلابی شما آماده باشه همین الان با لینک تماسی که مشاهده می کنید می تونید تماس بگیرید .

لوله بازکنی کفشور پارکینگ ، لوله بازکنی کفشور حمام ، لوله بازکنی کفشور حیاط ، لوله بازکنی لوله کفشور و ناودانی پشتبام ، لوله بازکنی لوله کفشور بزرگ و کوچیک در منطقه شهران تهران با بروز ترین روش های فنر زنی انجام می شود .

اهمیت لوله های فاضلاب  به منظور بررسی لوله بازکنی شهران

بدون شک طرح ساخت فاضلاب شهری برای دفع انواع فاضلاب های انسانی، در زمینه بهداشت بین‌المللی  انقلابی عظیم ایجاد کرده است. از دیرباز دفع فاضلاب انسانی به شیوه صحیح و درست یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است و همواره از روش های مختلفی برای دفع فاضلاب انسانی استفاده شده است. اما اکثر این راه‌حل ها کاربردی نبوده و در مدت زمان بسیار کمی به علت کارآیی نامناسب منسوخ شده اند.

در زمان قدیم برای دفع فاضلاب انسانی از چاه هایی که به طور دستی حفر می شد . استفاده می کردند و سپس به شیوه مکانیکی و دستی به تخلیه چاه می پرداختند . و به مناطق خارج از شهر می بردند و در آن جا انباشته می کردند. این روش بسیار روش سخت و طولانی بوده است که در نهایت کارایی چندانی نداشته . و باعث بروز انواع بیماری های مختلفی در جامعه  شده است. بعد از مدتی طرح لوله کشی در  ساختمان ها ارائه شد و این طرح  کمک بزرگی به دفع فاضلاب انسانی کرد.
لوله بازکنی شبانه روزی و 24 ساعته در شهران

انواع لوله های فاضلاب  به منظور بررسی لوله بازکنی شهران

  • لوله های فاضلاب سفالی:

 لوله های سفالی برای انتقال فاضلاب استفاده می شد. اما به دلیل اینکه سفال از جنس خاک بود و آب را جذب می کرد بعد از مدت کوتاهی از بین می رفت . ‌و  آب به همراه فاضلاب به بیرون نشت می کرد. سپس لوله هایی از جنس چدن، گالوانیزه و آهنی و فلزی مورد استفاده قرار گرفت.

  • لوله های فاضلاب آهنی:

فلز آهن در مقابل هوا و رطوبت به سرعت واکنش می دهد و بر سطح لوله آهنی . لایه های مختلف اکسید آهن ایجاد می شود و بعد از طی زمان کوتاهی این لوله ها دچار پوسیدگی می شوند.

  • لوله های فاضلاب فلزی:

لوله های فلزی در طول زمان در مقابل رطوبت و آبی که از داخل این لوله ها می گذرد، دچار فرسایش و پوسیدگی می شوند. بنابراین استفاده از انواع لوله های فلزی و گالوانیزه نیز کمتر شد.

  • لوله های فاضلاب پلاستیکی:

لوله پلاستیکی پلیکا بهترین لوله های فاضلاب شناخته می شوند. این پلیکا ها از جنس پلیمر و پلاستیک فشرده هستند و در مقابل رطوبت، آب و هوا مقاوم هستند . و دچار فرسودگی نمی شوند و نسبت به بقیه انواع لوله ها از نظر وزن سبک تر هستند. بنابراین بهترین نوع لوله های فاضلاب به حساب می آیند.
شماره تماس لوله بازکن چاه بازکن در شهران :09190596238

Pipe-opener-with-pump-in-shahran
باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه های پیشرفته در لوله بازکنی شهران

عوامل مختلفی که باعث گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند

  • انداختن باقی مانده مواد غذایی و انواع سبزی ها و میوه های مختلف در سینک ظرفشویی
  • انداختن انواع دستمال های کاغذی و پوشک بچه و نوار بهداشتی با الیاف مصنوعی در داخل لوله فاضلاب سینک دستشویی :

در این حالت الیاف دستمال کاغذی و پوشک و نوار بهداشتی در لوله های فاضلاب جمع می شود . و رسوب می کند و مانع عبور آب در طور لوله فاضلاب دستشویی می شود. وقتی که چنین اتفاقی در یکی از ساختمان های محله شهران اتفاق بیفتد . می توان از لوله بازکنی شهران برای رفع مشکل استفاده کرد.

  • انداختن وسایلی مثل نخ دندان در سیفون روشویی :

در این حالت نخ ممکن است باعث گرفتگی در لوله های فاضلاب و سیفون روشویی شود. در این حالت آب در داخل روشویی جمع می شود و خالی نمی شود. لوله بازکنی شهران با استفاده از بهترین نیرو های متخصص در کمترین زمان با استفاده از وسایل پیشرفته مشکل گرفتگی  لوله را رفع می کند.

  • انداختن وسایل مختلف مربوط به انواع محصولات مختلف شوینده مثل درب شامپو و صابون در داخل پلیکای حمام
  • انداختن مو های زائد در لوله  های فاضلاب :

 وقتی که موی زائد در لوله فاضلاب ریخته می شود. در ابتدا مشکلی ایجاد نخواهد کرد و آب به راحتی در طول لوله حرکت می‌کند. اما به مرور زمان مو ها به یکدیگر پیچ می خورند . و در داخل لوله رسوب می کنند. با توجه به اینکه قطر لوله های مورد استفاده در حمام کم است، بنابراین رسوب مقدار زیادی مو در لوله باعث گرفتگی آن می شود و آب به راحتی عبور نمی کند و آب از لوله بالا می آید و محیط را به شدت آلوده می کند. این آلودگی باعث بروز انواع مختلف بیماری قارچی، ویروسی و میکروبی و… می شود.
چاه بازکنی ارزان قیمت در شهران : 09190596238

Pipe-opener-guaranteed-in-cities
رفع گرفتگی با بهترین تجهیزات و سرویسکاران باتجربه در لوله بازکنی شهران

خصوصیات لوله بازکنی شهران

بافت محله شهران ترکیبی  از بافت نو و قدیمی است. در محله شهران تعدادی از ساختمان و مراکز اداری دارای بافت قدیمی هستند. بنابراین امکان فرسودگی و پوسیدگی لوله های فاضلاب در این ساختمان ها بسیار زیاد است. لوله بازکنی شهران با استفاده از بهترین و به روز ترین روش های جدید به  باز کردن لوله های فاضلاب می پردازند.

  • حضور در محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن در لوله بازکنی شهران
  • فعالیت شبانه روزی لوله بازکنی شهران
  • دارای انواع راه های ارتباطی مختلف با مردم مثل تلفن و فضای مجازی
  • تعمیر و اصلاح چاه هایی که دچار ریزش شده اند یا در طی اتفاقی تخریب گشته اند.
  • دارای شرایط مناسب برای  قرارداد بستن به مدت طولانی برای رفع مشکل هایی مثل گرفتگی با انواع مدارس و اداره های مختلف
  • در لوله کنی شهران از انواع وسایل پیشرفته برقی مثل پمپ تراکم و فشار هوا و دستگاه فنر برقی استفاده می شود.
  • لوله بازکنی شهران در مواقعی که عمیق و میزان گرفتگی بسیار زیاد باشد از دستگاه فنر برقی استفاده می شود.
  • در صورتی که وسیله گران بها و ارزشمندی مثل طلا، نقره یا وسایلی مثل گوشی و… در داخل لوله فاضلاب  بیفتد. می توان از  لوله بازکنی شهران برای رفع این مشکل کمک گرفت.
  • نیرو های لوله بازکنی شهران در زمینه ساخت و حفر انواع مختلف چاه فاضلاب، تعمیر چاه و رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب مناطق مسکونی، تجاری، اداری و مدارس تخصص دارند و با استفاده از وسایل پیشرفته لوله های فاضلاب گرفته شده را باز می کنند.
  • لوله بازکنی شهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و در تمام ساعات شبانه روز مشغول به خدمت رسانی به مردم محله  شهران  هستند و در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت و کمک رسانی به مردم می باشند.
    لوله بازکنی شبانه روزی در شهرزیبا
Pipe-opener-professional-in-cities
رفع گرفتگی لوله فاضلاب در لوله بازکنی شهران

لوله بازکنی شبانه روزی در شهران

در منطقه شهران واقع در غرب تهران مؤسسه ارائه خدمات لوله بازکنی شهران شرکت ما از سرویسکاران منتخب و حرفه ای جهت رفع مشگل استفاده می کنیم . برای رضایت مشتریان از خدمات ما در غرب تهران مخصوصا شهران ما برای ارائه سرویس زمان مشخصی قرار نمی دهیم . به همین دلیل ما به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته ، بدون تعطیلی برای رفع مشگل لوله شما عزیزان تلاش می کنیم .
شماره لوله بازکنی در غرب تهران : 09190596238

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی شهران

آیا شما دچار مشگل بالا زدگی چاه شده اید ؟

آیا احساس میکنید بوی فاضلاب چاه بالا میزند ؟

چاه فاضلابی در هر منطقه مخصوصا در شهران به نسبط اندازه متراژ چاه در مدت زمان مختلف بنا به اندازه مصرف شما بالا می زند . سرویسکاران تخلیه چاه ما در شهران با بهترین تجهیزات پمپی و ساکشنی ماشین برای تخلیه چاه 100 درصد در هر زمان آمادگی دارند . آیا می دانید در مدت زمان مشخص چاه خود را تخلیه نکنید چه خطراتی شما و چاهتان را تهدید می کند ؟

با توجه به نسبت اندازه چاه در هر 2 ماه یک بار از دهانه چاه وضیت را برسی کرده . در صورت بسته بودن یا معلوم نبودن درب چاه با سرویسکاران تشخیص چاه ما تماس بگیرید تا با دستگاه چاه یاب محل دقیق درب چاه را به شما نشان دهند . در صورت تایید شما هم درب چاه را باز کرده و هم بسته می کنند .

خطراتی که در هنگام پر شدن چاه در مدت زمان تولانی باشد و شما اقدام به تخلیه آن نکنید شامل . ( ریزش انباری و میله چاه ، این عمل باعث می شود که اگر حیاط شما از خاک رس و ماسه باشد . ریزش ادامه دار بوده و حتی ممکن است ساختمان حیاط را ریزش تهدید کند جهت خرابی آن . بسته شدن چمه چاه ، در روبه رو شدن با این نتیجه فقط باید چاه را لایروبی و تراش داده تا کشش آن برگردد .

لوله بازکنی سرویس بهداشتی لوله توالت در شهران تهران

چرا لوله توالت شما زود به زود نیاز به لوله بازکنی دارید ؟ اگر توالت فرنگی و لوله فاضلاب توالت ایرانی شما در زمان کمتر از 2 سال نیاز به رفع گرفتگی داشت حتما لوله بازکن محل خود را تعویض کنید . ما لوله های فاضلابی شما را با قارانتی و پشتیبانی چند ساله بیشتر از 2 سال باز می کنیم ، شرکت لوله بازکنی برادران جعفری را با سابقه بیش از 40 سال در زمینه لوله بازکنی همه می شناسند و شما هم می توانید اعتماد نمایید .

عزیز اگه مشگل گرفتگی لوله فاضلاب شما با قیمت زیادی رفع میشه بازم لوله بازکن خودتونو عوض کنید ، ما با هزینه بسیار کمی در سراسر تهران مخصوصا این منطقه لوله بازکنی می کنیم .

لوله بازکن سینک ظرفشویی در شهران تهران

باز کردن لوله پایین سینک ظرفشویی با حداقل کثیف کاری بدون آسیب به لوله پایین سینک ظرفشویی در منطقه شهران تهران انجام می شود . رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی با تراش تنظیم شده لوله بدون صدمه به لوله شما و لوازم محیط آشپزخانه انجام می شود .
خلاصه با سرویسکاران متخصص شرکت برادران جعفری در سراسر تهران از مشگلات باز کردن لوله راحت باشید ، با قیمت مناسب نا پایین و نه بالا لوله های فاضلابی شما را به شرط باز شدن لوله بازکنی می کنیم .

هزینه باز کردن لوله در منطقه شهران تهران چقدر هست ؟

چقدر هزینه باز کردن لوله با سرویسکار مربوطه برای شما مهم است ، آیا می خواهید با هزینه باور نکردنی خیلی فوری برای شما لوله بازکن ارسال بشود ، آیا می دونید مزنده و نرخ امروز لوله بازکنی در منطقه شهران تهران چقدره ؟

عزیز با یه تماس خیلی آسون اول قیمت لوله بازکنی در منطقه شهران تهران دریافت کن بعد درخواست لوله بازکن کنید . ما با هیچکسی یا نهادی در رابطه با قیمت های شرکتی خودمون تعارف نداریم اگه تماس بگیرید قیمت واقعی باز کردن لوله رو به شما ارائه می کنیم و در کمترین زمان در صورت رضایت از قیمت سرویسکار ارسال می کنیم .

نکته پایانی در لوله بازکنی شهران تهران

امیدواریم در این مقاله لوله بازکنی منطقه شهران تهران مطالبی که ارائه شد مورد تایید شما کاربران و نیازمندان به لوله بازکن نموده باشد ، در نظر داشته باشید که ما به صورت شبانه روزی در این منطقه و مناطق حومه فعالیت لوله بازکنی داریم و بدون تعطیلی در هر ساعتی از شبانه روز برای درخواست لوله بازکن در هر محله ای می توانید با ما تماس بگیرید .

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

60 پاسخ

  1. سلام
    ما طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه هستیم
    وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میادودستشویی.کلا بو میگیره، و وقتی اب رو باز میکنیم این بو کم میشه واز بین میره.
    میخاستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت اب ریخته نمیشه در دستشویی این بو بوجود میاد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  2. سلام
    وقت شناس بودن .پی گیر کار بودن.
    وبسیار محترمانه و باحوصله بودن
    برای یک لوله باز کن خوبه که شما
    همشو دارید

  3. سلام داداش شما در اطرافات تهران هم لوله باز کنی میکنید/؟
    چون که ما در طرافات تهران یه باغ داشتیم که لوله ظرف شوییش
    گرفته زیاد دور نیستش

  4. سلام
    می خواهم یه چیزی بگم
    آقا حسن عزیز بسیار وقت شناس هستن
    و خیلی کارو تمیز انجامش میده
    واز همه مهم که توی بعضی از لوله
    بازکنی ها نیستش مودب باشخصیت
    بودن که آقا حسن ماشالله داره
    قیمت مناسب می گیره هم نسبت به
    همگارانش
    آمدن ذحمت کشیدن مشکل ترکیدگی
    لوله منزل ما را حل کردن
    باتشکر

  5. سلام جناب خیلی ممنونم
    که آمدید و لوله ما را باز
    کردید از همه چیز ممنونم
    و از یه چیز دیگتون ممنونم
    که پروتکل را رعایت کرده بودید
    ممنونم ماهان هستم

  6. سلام خونه ما در طبقه اول قرار داره ولی فاضلاب ما متصل به اگو وشبکه فاضلاب است با این حال زمان بارندگی بوی فاضلاب در حمام میاد از چی میتونه باشه.

  7. اقا دمتون گرم واقعا این سرویسکاری که فرستاده بودین خیلی انسان با فرهنگی بود لطفا دوباره از طرف من ازش تشکر کنید.

  8. درصورتی که اب در داخل روشویی دستشویی وسینک ظرفشویی اشپزخانه جمع بشه و خالی نشه دراین صورت گرفتگی پیش اومده یا ایتکه ممکنه در لوله اصلی فاضلاب ساختمان گرفتگی ایجاد شده باشه؟

    1. سلام ممنونم خدارو شکر
      لوله بازکنی شبانه روزی شهران تهران

      ⏮️بادستگاهای پیشرفته بروز وهمه سایز فنر

      ⏮️مستقیم باسرویسکار ارزانتر از همه جا

      لوله بازکنی ارزان قیمت و تضمینی به صورت شبانه روزی در شهران فوری و تضمینی می باشد

      ⏮️با رعایت کلیه‌ پروتکل های بهداشتی

  9. ممنونم ازتون سرویسکارتون پروتکل های بهداشتی رو رعایت کرده بود کارتون هم تا حدودی خوب بود مچکر.

  10. اقای جعفری واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم کارتون حرف نداشت خیلی زحمت کشیدین سپاسگزارم.

  11. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم و کثیفی داخل آب باقی میمونه با یکی دو نفر مشورت کردم میگم از خود توالت فرنگی و تعویض کن لطفاً در صورت امکان راهنمایی بفرمایید با تشکر از مطالب خوب و مفیدتون

    1. سلام و درود عزیز که توالت فرنگی شما به صورت دقیق تخلیه نمیکنه و فاضلاب و مشکل از گرفتگی لوله شماست اگه مشکل دیگه ای داره مربوط به تعمیرات توالت فرنگی میشه که ما انجام می دهیم می توانید با ما تماس بگیرید با بازدید رایگان سرویسکار خدمتتون ارسال میکنیم سراسر تهران را به صورت شبانه روزی از نظر لوله بازکنی و مشاوره رایگان پوشش می‌دهیم

  12. سلام ما در یک ساختمان ۱۰ واحد زندگی می کنیم که واحد ما در زیر زمین است حدود شش ماه پیش چاه سرویس ها گرفت و ما فنر انداختیم و دوباره دو هفته پیش گرفت و فنر انداختیم الان دوباره چاه گرفته میخواستم بدونم علت چیه و اینکه مگه فاضلاب همه تهران به بیرون از چاه منازل نبرده شده و دیگه خونه ها چاه ندارند لطفاً کمک کنید واقعا خسته شدیم از بوی بد.

  13. سلام ممنون که مشکل ما رو تو هفت روز هفته حتی تو روزهای جمعه هم کار میکنید لوله خونمون گرفته بود و به محض تماس خیلی فوری کسی را برای انجام کار فرستادید.

  14. درود و عرض ادب خدمت استاد محترم
    یک کفشوی در منزل واقع در خیابان دربند داریم که چند وقت پیش به علت ورود مصالح ساختمانی به دلیل بازسازی ساختمان مسدود شده و در حال حاضر از کف شوی آبی خارج نمیشود از شما تقاضا دارم در صورت امکان راهنمایی کنید چه کاری باید انجام بدیم و مورد دوم اینکه آیا خودتان برای رفع مشکل سرویس کار را می فرمایید یا خیر

  15. سلام و احترام
    مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی بدی میاد و داخل سالن میپیچه و سنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره.
    البته سنگ دستشویی سالهاست که عوض نشده و بنظرم باید عوضش کرد.
    میخاستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی آب به زیر سنگ کمی وارد و فاسد بشه و بو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟
    سوال دوم اینکه اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بو از بین میره یا خیر؟
    سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده.
    روز خوش

    1. هیچ کس از گرفتگی فاضلاب خوشش نمی آید

      آیا متوجه گرفتگی های مکرر در سیستم لوله کشی خانه خود شده اید؟ آیا به نظر می رسد دوش، سینک، توالت و حمام شما به طور همزمان عمل می کنند و به درستی تخلیه نمی شوند؟

      اگر پاسخ شما یک “بله!” ناامید کننده است. پس احتمالاً با گرفتگی خط فاضلاب روبرو هستید.

      مشکل این نوع گرفتگی این است که اگر تصفیه نشده رها شود، فاضلاب در لوله های شما جمع می شود و تنها راه فرار، زهکشی شماست. که بو از آنجا می آید. به این ترتیب متوجه می شوید که مشکل دارید، که باید گرفتگی خط فاضلاب خود را باز کنید.

      لوله کشی خانه شما مانند یک درخت تنظیم شده است. خط اصلی فاضلاب تنه درخت است. هر یک از شاخه های درخت یک خط لوله کشی جداگانه است. اگر گرفتگی فقط در یک شاخه باشد، این تنها خط لوله کشی آسیب دیده است.

      اگر آب در هر مکان به جز یک مکان خوب تخلیه شود، ممکن است مشکوک شوید که فقط یک خط مسدود شده است. سعی کنید گرفتگی را با استفاده از یک پیستون پاک کنید و/یا محلول سرکه و آب را در زهکشی بریزید. اگر آب در حال حاضر تخلیه می شود، شما خوب هستید.

      اما اگر چندین وسیله مانند قهوه جوش در حال حباب زدن هستند، احتمالاً صندوق عقب یا خط فاضلاب اصلی مسدود شده است. یک پیستون در یک زهکشی برای باز کردن گرفتگی خط فاضلاب کار نمی کند.

      اگر لوله فاضلاب شما به طور کامل مسدود شده است، فورا آن را برطرف کنید. وسایل خانه شما می توانند به درستی کار نکنند که منجر به هزینه و دردسر اضافی می شود. به همان اندازه مهم است که فاضلاب به داخل خانه ناسالم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *