رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-چهاردیواری

فهرست مطالب

لوله بازکنی چهاردیواری

لوله بازکنی چهاردیواری را از معتبر ترین شرکت به صورت شبانه روزی دریافت نمایید 
باز کردن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی
رفع گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حمام و آشپزخانه با نرخ اتحادیه در محدوده چهاردیواری تهران

چرا شما برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود نیاز به فردی دارید که در این زمینه توانایی و دستگاه های مفیدی برای لوله بازکنی داشته باشد ؟ ما در محدوده چهاردیواری با استفاده از بهترین برند های دستگاه لوله بازکنی در کمترین زمان کاملا تضمینی گرفتگی شما را باز می کنیم .

✔️ شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در چه ساعتی در چهاردیواری لوله بازکنی می کند ؟  به صورت 24 ساعته بدون تعطیلی در هفت روز هفته (  شبانه روزی )
✔️ نزدیک ترین سرویسکار برای چهاردیواری چقدر زمان می برد تا برسد ؟  در کمتر از 10 دقیقه بدون بدقولی لوله بازکن درب منزل شماست
✔️ هزینه لوله بازکنی در چهاردیواری چقدر است ؟  بایستی به صورت حضوری برسی  بشود و دقیق قیمت ارائه بشود
✔️ آیا باز کردن لوله همراه با کثیف کاری و خرابکاری است ؟  به هیچ وجه 100% تضمینی بدون کثیف کاری
✔️ برای دریافت لوله بازکن در محدوده چهاردیواری به چه شماره ای تماس بگیریم ؟  09198806367

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 ارسال لوله بازکن به سراسر تهران

لوله-بازکنی-چهاردیواری
لوله بازکنی چهاردیواری تهران

لوله بازکنی سریع در چهاردیواری

یکی از پر درخواست ترین سرویس ها ارائه سرویس لوله بازکنی چهاردیواری در غرب تهران می باشد . لوله بازکنی چهار دیواری آمادگی ارائه سرویس لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص درب چاه ، تشخیص نشتی لوله ، تراش دیواره و کف چاه ، حفر چاه فاضلاب ، خدمات کار در شرایط سخت ، ارائه مشاوره شبانه روزی ، لوله بازکنی زیر قیمت نرخی و غیره می باشد . برای دریافت خدمات فوری و سریع لوله بازکنی و دیگر خدمات با ما تماس بگیرید ( 09190596238 ) آمادگی خدمات رسانی 24 ساعته به تمامی همشهریان عزیز هستیم .

نمونه خدمات فاضلابی چهاردیواری

اگر بخواهیم بهترین و نمونه ترین خدمات فاضلابی را در غرب تهران مخصوصا در منطقه چهار دیواری به شما عزیزان ارائه بدهیم باید بگوییم مؤسسه فنی لوله بازکنی چهاردیواری تمامی خدمات فاضلابی را در این منطقه برای شما عزیزان ارائه می دهد .

نمونه خدمات فعال این بخش از تهران : 

  • چاه بازکنی در محدوده چهاردیواری
  • تخلیه چاه فاضلاب در چهاردیواری
  • لایروبی چاه به همراه شستشوی چاه فاضلاب رایگان در چهاردیواری
    لوله بازکنی سراسر تهران
  • حفر چاه فاضلاب در سراسر چهاردیواری
  • حفر چاه آب با دستگاه در حومه چهاردیواری
  • لوله بازکنی ( لوله فاضلابی لوله توالت ، حمام ، آشپزخانه ، تمامی کفشور ها ، پشت بام و غیره
  • حفر چاه های فاضلابی و چاه ارت چهاردیواری
  • حفر انباری چاه های فاضلابی و چاه آب چهاردیواری
  • تشخیص نشتی لوله چهاردیواری
  • رفع نشتی لوله فقط با یک قطره چسب چهاردیواری
  • طوقه چینی و کول گذاری چاه چهاردیواری
  • رفع گرفتگی هر نوع لوله ای چهاردیواری
  • تعویض وسایل فاضلابی و یا تعمیر آنها چهاردیواری

در اصل تمامی خدمات فاضلابی را در لوله بازکنی چهاردیواری قابل انجام می باشد .

حفر چاه تخلیه چاه و نوسازی چاه فاضلاب در محدوده چهاردیواری

خدمات حفر چاه فاضلاب و حفر چاه پایه ستون در محدوده چهاردیواری تهران را از بهترین شرکت برادران جعفری در این محدوده دریافت نمایید 
اگر برای منزل خود یا ساختمان مسکونی خود که شما مدیریت ساختمان را بر گردن دارید در نظر دارید چاه فاضلاب مشترک حفر کنید همین الان با شرکت برادران جعفری در محدوده چهاردیواری تماس بگیرید تا مقنی مربوطه از محل شما به صورت رایگان بازدید نمایند و قیمت کندن چاه فاضلاب را با متراژ درخواستی شما اعلام نمایند

اصلی ترین علل های بالا زدن آب فاضلاب 

اگر این مقاله را دنبال می کنید به احتمال زیاد در یکی از بخش های لوله کشی فاضلاب منزلتان دچار بالا زدن آب شده اید . ما در این توضیحات و روش های جلوگیری از این مشگل را در لوله بازکنی چهاردیواری به شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

تمامی لوله های فاضلابی منازل اکثرا به چند دلیل اصلی دچار گرفتگی می شوند . برای مثال لوله های توالت ، سینک ظرفشویی ، حمام ، کفشور پارکینگ به چند دلیل اصلی دچار گرفتگی می شود که عبارتند از :

  • گرفتگی لوله های فاضلابی بر اثر رسوبات و چربی لوله ها که بر اثر ریختن مواد چربی دار و شیمیایی بر اثر شستشو ایجاد می شود .
  • گرفتگی لوله فاضلاب با ریختن مسالح ساختمانی به داخل لوله فاضلابی در هر بخشی از منازل
  • گرفتگی لوله با ریختن وسایل بهداشتی و غیره به داخل لوله های فاضلاب . به مانند اینکه بعد از استفاده دستمال کاغذی یا پوشاک کودکان را داخل لوله فاضلاب توالت بیندازیم .
  • گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل بالا زدن آب فاضلاب از چاه . وقتی چاه فاضلاب پر بشود از پایین ترین قسمت های لوله کشی منازل شروع به بالا زدن می کند .
  • تنظیم نبودن شیب لوله های فاضلابی در هنگام ساخت یا تعویض لوله در منازل . باعث افزایش رسوبات و تراکم رسوبات در لوله می شود و در مدت زمان کم تنگ و تنگ تر می شود .

برای مقابله از گرفتگی لوله های فاضلابی می توانید بهترین مشاوره ها را از شرکت فنی لوله بازکنی چهاردیواری داشته باشین تا بتوانید چندین سال بدون گرفتگی لوله زندگی بکنید .
شماره  چاه بازکن در چهاردیواری :09190596238

بیرون کشیدن وسایل قیمتی از چاه فاضلاب در محدوده چهار دیواری

اگر به ناگاه از دست شما وسایل ارزشی به مانند تلفن همراه یا طلا به داخل کاسه توالت افتاده است نگران نباشید در مواقعی که با این مشکلات رو به رو شدید اصلا دستکاری نکنید تا وضعیت را بدتر نکنید ما بدون استفاده از چنگال دستی با استفاده از دستگاه تراکم هوا در کمترین زمان وسایل درخواستی شما را از چاه بیرون می کشیم .

  • بیرون کشیدن طلا از چاه فاضلاب در چهاردیواری
  • بیرون کشیدن وسایل گران قیمت از لوله فاضلاب در محدوده چهاردیواری تهران
رفع گرفتگی
خدمات بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله و چاه در مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری

لوله بازکنی چهاردیواری بدون کثیف کاری و خرابکاری

مؤسسه فنی خدمات لوله بازکنی چهاردیواری از باتجربه ترین سرویسکاران در بخش لوله بازکنی این منطقه و مناطق حومه استفاده می کند . تنها نکته اصلی شرکت ما در لوله بازکنی این می باشد که در اصل اول مشتری از خدمات کاری ما رضایت کامل را داشته باشد .

تمامی تجهیزات و وسایل سرویسکار بعد از انجام هر کاری به صورت کامل شستشو می شود و ضدعفونی می شود . هر یک از سرویسکاران شرکت برادران جعفری بدون سوئپیشینه می باشند و در کار لوله بازکنی با امنیت کاری تمام کار می کنند .
شماره  چاه بازکن در چهاردیواری :09190596238

با هزینه های پشت تلفنی و دروغ لوله بازکن برای چهاردیواری درخواست نکنید

شاید شما هم اکنون از سایت دیوار و یا سایر سایت های همکار لوله بازکنی از شایت گوگل استعلام هزینه لوله بازکنی کرده اید و هزینه های بسیار پایینی برای لوله بازکنی چهاردیواری کمتر از 100 هزار تومان اعلام کرده اند . توجه داشته باشید که در سال 1401 هزینه لوله بازکنی با فنر معمولی کمتر از 150 هزار تومان نمی باشد و شما در هنگام استعلام هزینه باز کردن لوله فاضلاب کامل طی نمایید تا هم فرد لوله بازکن توجه داشته باشد که شما تازه کار نیستید و هم خود شما قیمت را کامل گفته باشید تا آگاه شود لوله بازکن

لوله بازکنی چهاردیواری با عادلانه ترین قیمت

اگر به دنبال مؤسسه ای هستین که قیمت کاری مناسبی داشته باشد تا شما درخواست تخفیف نکنید با مؤسسه لوله بازکنی چهاردیواری تماس بگیرید . تمامی خدمات فاضلابی در شرکت برادران جعفری با عادلانه ترین قیمت ها ارائه می شود تا از رضایت مشتری و پایدار بودن مشتری استفاده بکنیم . تمامی سعی و تلاش سرویسکاران لوله بازکنیچهار دیواری در این است که رضایت شما را جلب کنند .

مؤسسه فنی لوله بازکنی چهاردیواری برای باز کردن هر نوع لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است آمادگی کاملی دارد . باز کردن لوله های فاضلابی به مانند لوله توالت ، لوله حمام ، لوله آشپزخانه ، لوله سینک ظرفشویی و غیره با بهترین دستگاه ها می باشد .

  • لوله بازکنی لوله توالت ایرانی با دستگاه فنر برقی
  • لوله بازکنی توالت فرنگی با دستگاه فنر برقی ( محافظ دار ) که نمی گذارد فنر به تجهیزات توالت فرنگی آسیب برساند
  • لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی
  • لوله بازکنی لوله کفشور حمام
  • لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ
  • لوله بازکنی لوله کفشور پشت بام
  • لوله بازکنی کفشور استخر و حیاط
  • لوله بازکنی با دستگاه فنری
  • لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا
  • لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

دستگاه لوله بازکنی فنر مته ای چه قابلیتی در باز کردن لوله گرفتگی دارد ؟

در بازار امروز صنعت لوله بازکنی دستگاه های متفاوتی برای ارائه خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های فاضلابی به ما و مشتریان درخواستی معرفی می شود اگر می خواهید لوله فاضلاب منزل را خودتان باز کنید بدون نیاز به لوله بازکن منطقه ، از شرکت برادران جعفری در محدوده چهاردیواری دستگاه لوله بازکنی منزل را دریافت نمایید .
با داشتن سال ها تجربه و اعتبار در زمینه لوله بازکنی بهترین دستگاه را برای باز کردن لوله فاضلاب به شما عزیزان معرفی می کنیم و با قارانتی کامل می توانید دستگاه لوله بازکنی را در سراسر تهران از ما تحیه نمایید .

هزینه و قیمت دستگاه لوله بازکنی دستی مته ای در تهران  قیمت سال 1401 با فنر 10 متری 350 هزار تومان
هزینه و قیمت دستگاه لوله بازکنی چهار پایه در تهران قیمت سال 1401 بدون فنر 7 ملیون تومان
قیمت فروشی دستگاه لوله بازکنی موشکی در تهران قیمت سال 1401 بدون فنر 5 ملیون تومان
هزینه دستگاه لوله بازکنی سه نظام در تهران قیمت سال 1401 بدون فنر 12 ملیون تومان
قیمت دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا در سال 1401 در تهران قیمت سال 1401 تضمینی 4 ملیون تومان
دستگاه-لوله-بازکنی-در-چهار-دیواری
فروش و خرید بهترین برند های دستگاه لوله بازکنی در محدوده چهاردیواری

لوله بازکنی لوله توالت فرنگی در چهاردیواری

اگر نگران رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی هستید با لوله بازکنی چهاردیواری تماس بگیرید . لوله بازکنی چهاردیواری با کمترین هزینه و بهترین تجهیزات توانسته است که تمام لوله های فاضلابی را بدون کثیف کاری و خرابکاری باز بکند . رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی بدون آسیب و کثیف کاری با تجهیزات فنر مستقیم .

لوله بازکنی توالت فرنگی با فنر های مستقیم و ظربه گیر دار بدون ظربه و آسیب به لوله های فاضلابی ، لوله و جنس توالت فرنگی بسیار حساس می باشد و با کمترین فشار باعث آسیب رساندن به تجهیزات توالت فرنگی نشود .
شماره  لوله بازکن در چهاردیواری :09190596238

لوله بازکنی با دستگاه فنر بررقی

بهترین و قدیمی ترین روش لوله بازکنی از گذشته تا به امروز با دستگاه فنر برقی می باشد . فنر برقی بی دردسر ترین و مفیدترین وسیله لوله بازکنی می باشد که هیچ آسیبی به تجهیزات و سیستم برق منازل نمی رساند . این دستگاه توانایی وصل بیش از 40 سرفنر به خود را دارد و با سه نظام های تعویضی بیشترین قدرت دستگاه در باز کردن لوله های فاضلابی می باشد .
شماره  لوله بازکن در چهاردیواری :09190596238

لوله بازکنی شبانه روزی چهاردیواری

مؤسسه لوله بازکنی چهاردیواری در غرب تهران فعالیت شبانه روزی برای انجام خدمات فاضلابی تمامی همشهریان می باشد . در هر ساعتی از شبانه روز اگر یکی از لوله های فاضلابی شما دچار گرفتگی یا بوی نامطلوبی بالا زد با مؤسسه لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید . این مؤسسه آمادگی پاسخگویی و ارسال سرویسکار به هر منطقه ای در هر ساعتی را دارد .

لوله بازکنی لوله توالت فرنگی ، لوله بازکنی لوله توالت ایرانی ، لوله بازکنی حمام ، لوله بازکنی کفشور پارکینگ و حیاط ، لوله بازکنی لوله فاضلاب ، لوله بازکنی تضمینی ، لوله بازکنی ارزان ، لوله بازکنی با ارائه فاکتور تضمینی برای مشتری در مجموعه فنی برادران جعفری در غرب تهران
شماره  لوله بازکن در چهاردیواری :09190596238
لوله بازکنی 100 درصد تضمینی را از مؤسسه خدماتی برادران جعفری دریافت نمایید

لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی

چه دلایلی باعث گرفتگی لوله سینک ظرفشویی می شود ؟ ریختن چربی ، اضافه مواد غذایی ، روغن و غیره در هنگام شستشوی ظروف در سینک ظرفشویی . باز بودن درب کفشور و افتادن سیم ظرفشویی و دیگر وسایل ریز از اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب در بخش آشپزخانه می باشد . بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی استفاده از دستگاه لوله بازکنی فنری می باشد . از دستگاه فنری توسط سرویسکاران لوله بازکنی چهار دیواری بهترین استفاده ها را می کنند . لوله فاضلاب گرفته مشتری را بدون کثیف کاری و خرابکاری با کمترین قیمت رفع گرفتگی می کنند .
برای ارائه خدمات فاضلابی در غرب تهران با مجموعه خدماتی و آموزشی لوله بازکنی چهاردیواری تماس بگیرید ، آمادگی ارائه مشاوره رایگان و ارسال سرویسکار به سراسر تهران ، در هر ساعتی از شبانه روزی می توانید با چهاردیواریتماس بگیرید .

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

18 پاسخ

  1. شرکت لوله بازکنی برادران جعفری خیلی خوبه
    واقعا آدم مورد اعتمادی هستین
    داشتین کارو انجام میدادین خونه را ترک کردم اومدم همون جوری داشتین کارو انجام میدین خیلی ممنونم از این غیرتون

  2. سرویسکار های شرکت تون خیلی ماهرانه کارانجام میدین خیلی ممنونم
    رعایت بهداشت رو رعایت کردن و مرتب بودن خانوم من وسواس داشتن همه میومد واسه هیچ کدوم قبول نداشت بر میداشت خودش میشست بعدا ولی من دیدم بعد از اتمام کار شما دیدم رفت نشست گفتم بیا بشوریم گفت تمیزه واقعا شوکه شدم

  3. با سلام جناب جعفری یه دونه سوال داشتم که سرویسکاران شرکت شما هر لوله ای که باشه نیتونن باز کنن..؟

  4. سلام چاه منزل ما پر شده و تا الان دوبار تخلیه انجام دادیم بهترین کار برای منزل ما چیست؟ چاه دیگری حفر کنیم؟

  5. سلام ممنون از مطالب مفیدتون که اطلاعات کاملی به مداد یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید زیرزمین ما یکی دو تا از موزاییک هاش یه خورده خیس شده یعنی چاه پر شده

    1. سلام و درود و خسته نباشین من بستگی داره بستگی داره که اگه ۴ فاضلاب میدونی دقیق پایین نمونه احتمال داره چاه فاضلاب شما پر شده باشد شده باشند از گلدان این میزنه بالا با رطوبت شما الان می کنه ولی اگه لوله کشی فاضلاب شما یا لوله کشی آب ساختمان شما از این قسمت رد بشه احتمال داره که در هر صورت برای رفع نشتی و پیدا کردن درب چاه فاضلاب خود در هر منطقه‌ای از استان تهران می توانید با ما تماس بگیرید
      09198806367

  6. سلام شبتون بخیر ۱ ساعت پیش تماس گرفتم سرویسکار فرستادید ما سمت نیروهوایی هستیم نیم ساعت رسید خیلی سریع بود ممنون از شرکت شما که خدمات فوری ارائه میده.

  7. سلام خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما لوله های منزل ما به خاطر سیمان گرفته بود اومدید باز کردید بدون تخریب ممنونم از شما.

  8. سلام خونه ما بعد از گرم شدن هوا تو سرویس بهداشتی و حمام بوی بد فاضلاب میپیچه شبیه بوی گوشت گندیده
    که انگار گاز می خورد تو صورت آدم
    خدا خیرتون بده سرویسکار فرستادید اومد مشکل را حل کرد و آن طور که توضیح دادن مشکل از لجن و رسوب و چربی داخل لوله بود که تمیز کردن و یه سری کارای دیگه انجام دادن و بو رفع شد
    واقعا ممنونم از خدمات خوب شرکت لوله بازکنی برادران جعفری

    1. سلام شما لطف دارید لطفا با توضیحات ما در رابطه با آموزش لوله بازکنی همراه باشید
      8 نشانه گرفتگی خط فاضلاب
      فاضلاب یک خطر برای سلامتی است که باید توسط یک متخصص برطرف شود. اگر بوی بدی از سینک، توالت، وان یا دوش می آید، ممکن است خط فاضلاب شما مسدود شود. آن بوی نامطبوع فاضلابی است که در نتیجه گرفتگی ضعیف تخلیه می شود.

      انسداد می تواند باعث از کار افتادن فاضلاب های خانگی شود زیرا به سپتیک تانک یا سیستم فاضلاب شهری متصل هستند. سطح آب در توالت زمانی در نوسان است که زهکشی به درستی کار نمی کند یا توالت شستشو نمی شود . پس از شستشوی توالت، زهکش هایی که متصل هستند ممکن است غرغره کنند.

      هنگامی که یک خط تخلیه می شکند، هزینه تعمیر می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. حتی اگر دسترسی به خط اصلی فاضلاب مشکل باشد، قیمت نیز افزایش خواهد یافت. اگر ریشه‌های درختان سیستم فاضلاب را مسدود کرده‌اند یا باید صفحات بتنی برداشته شوند، آماده باشید که بیش از 150 دلار در ساعت برای حفاری و تعمیر هزینه کنید.

      گرفتگی مکرر – اگر متوجه شدید که توالت‌ها، سینک‌های آشپزخانه و حمام، و وان یا دوش‌های خانه‌تان اغلب بدون استفاده از پیستون یا پاک‌کننده‌های شیمیایی تخلیه نمی‌شوند، ممکن است دچار گرفتگی خط فاضلاب اصلی شده باشید. این مشکل را نادیده نگیرید – به خصوص اگر مجبور هستید هر بار که سینک را شستشو می دهید یا از یک پاک کننده شیمیایی استفاده کنید.
      زهکشی آهسته – نشانه واضح انسداد فاضلاب زمانی است که متوجه می شوید چندین زهکشی شما همزمان کند شده است. اگر مشکوک به گرفتگی فاضلاب هستید، تمام وسایل درازکش را بررسی کنید. اینها شامل توالت، وان حمام و حمام است. اگر اکثر آنها کند هستند یا اصلا تخلیه نمی شوند، پس شما مشکل دارید.
      بوهای بد: هنگامی که مجرای فاضلاب و خطوط اصلی شما مسدود می شود، فاضلاب به سینک، توالت و وان شما باز می گردد. اگرچه ممکن است بلافاصله پس از شروع انسداد آب را نبینید، اما بوی بدی را متوجه خواهید شد. این نشانه آن است که آب کثیف دوباره به لوله های تخلیه نفوذ می کند یا اصلا تخلیه نمی شود.
      چندین وسیله درگیر – اگر توالت را فقط برای اینکه وان حمام پر از آب کنید، یا ماشین لباسشویی را روشن کنید و توالت شما سرریز شود احتمالاً به این معنی است که در جایی گرفتگی دارید.
      صداهای غیرمعمول – آیا توالت شما بعد از هر بار شستشو صدای غرغر می دهد ؟ هنگامی که آب را در سینک می‌چرخانید یا بعد از خاموش کردن دوش، صدای جیر جیر یا صداهای عجیب دیگری را می‌شنوید که از دیوارها یا از کف می‌آیند؟ اگر چنین است، ممکن است در یکی از لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده باشید.
      افزایش و کاهش سطح آب در توالت – اگر آب توالت شما بدون دلیل بالا و پایین بیاید، احتمالاً با خطوط اصلی تخلیه فاضلاب خود مشکل دارید. بررسی کنید که آیا سطح آب با تخلیه وان حمام یا سینک آشپزخانه شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر. اگر این اتفاق می افتد، باید خطوط فاضلاب خود را بازرسی کنید.
      جریان آب خارج از محل تمیز کردن – پاکسازی لوله عمودی است که لوله کش از آن برای رفع انسداد خطوط فاضلاب استفاده می کند. اگر متوجه خروج آب از آن شدید، گرفتگی فاضلاب دارید. جدا از اینکه آب غیربهداشتی است، می تواند بوی بد حیاط شما را بدهد.
      مشکلات بیرونی – نمای بیرونی خانه خود را از نظر وجود گودال های آب بررسی کنید (مخصوصاً اگر مدتی است باران نباریده است)، بوی بد، لکه های زرد و قهوه ای روی چمن خود، یا ریشه های درختان در معرض دید که خیلی نزدیک به خانه شما به نظر می رسند. این مسائل معمولاً نشان دهنده گرفتگی خط اصلی فاضلاب است.
      دلایل مختلفی برای مسدود شدن خطوط فاضلاب وجود دارد. رفع گرفتگی آنها می تواند مشکل را بدتر کند، بنابراین همیشه توصیه می شود با یک پیمانکار لوله کش حرفه ای صحبت کنید. او می تواند سیستم را بررسی کند، تمیز کند و به شما بگوید که چه چیزی باعث گرفتگی شده است. در اینجا برخی از دلایل احتمالی گرفتگی فاضلاب وجود دارد.

      آسیب شدید لوله – هنگامی که لوله فاضلاب شکسته یا آسیب دیده است، خط فاضلاب به درستی تخلیه نمی شود. در صورت افزایش ترافیک بالای زمین یا استفاده از تجهیزات سنگین ساختمانی، لوله های فاضلاب ممکن است پاره شوند. به خاطر داشته باشید که وقتی لوله های فلزی در اثر خوردگی شکسته می شوند، به درستی تخلیه نمی شوند.
      افتادگی خطوط فاضلاب – تغییرات خاک می تواند باعث افتادگی خط فاضلاب شما شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، بخشی که غرق شده است، کاغذ و ضایعات را جمع آوری می کند که منجر به انسداد می شود.
      نفوذ ریشه – اگر فاضلاب اصلی قدیمی‌تری دارید و خطوطی از مواد متخلخل مانند خاک رس، درختان و ریشه درختچه‌ها ساخته شده‌اند، روی آنها بچسبانید. با رشد و بزرگتر شدن ریشه ها، می توانند لوله فاضلاب را بشکنند و باعث گرفتگی شوند.
      تخلیه زباله در توالت – چندین چیز وجود دارد که نمی توانید آنها را در توالت تخلیه کنید. وقتی دستمال‌های صورت، پوسته‌های تخم‌مرغ، تفاله‌های قهوه، پدهای اسکراب توالت و تامپون‌ها را در توالت می‌شویید، باعث مسدود شدن خط فاضلاب شما می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *