جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی شوش

لوله-بازکنی-شوش

لوله بازکنی شوش

لوله بازکنی شوش از موفق ترین خدمات شرکت برادران جعفری در جنوب تهران می باشد
شرکت لوله بازکنی جنوب تهران در شوش 24 ساعته می باشد ، بازدید لوله بازکن از محل رایگان و قیمت های ارائه خدمات با فاکتور قیمت لوله بازکنی اتحادیه ارائه می شود .

لوله-بازکنی-شوش
لوله بازکنی تضمینی میدان شوش تهران

مختصر نگاهی به محله شوش از نظر لوله بازکنی

شوش یکی از قدیمی ترین مناطق جنوبی در تهران می باشد.  این منطقه در شماره 15 شهرداری این استان قرار دارد، از نظر تجاری و کسب کار بازاری در این محلات رونق دارد. با توجه به محله های پیچیده شوش سرویسکار تازه وارد نمی تواند ارائه سرویس لوله بازکنی بدهد. ما با تجربه بیش از 35 سال خدماتی در این منطقه و دیگر مناطق تهران قادر به سرویس دهی به تمام نقاط حتی حومه تهران در کمتر از نیم ساعت.

Pipe-opener-welding
لوله بازکنی در منطقه شوش

لوله بازکنی در میدان شوش

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری با موفق ترین سرویسکاران چاه بازکن در میدان شوش و مناطق حومه این محله فعالیت لوله بازکنی شبانخ روزی دارند . گرفتگی لوله در میدان شوش را با ارزان ترین هزینه باز کنید ، باز کردن گرفتگی های مختلف با دستگاه چاه بازکنی تخصصی در میدان شوش با فاکتور کتبی به صورت حداقل یک سال یا حداکثر 5 سال تضمین می شود .

دریافت لوله بازکن فوری در شوش

پوشش سراسر مناطق جنوب تهران مخصوصا منطقه شوش تهران با ارسال 15 دقیقه لوله بازکن انجام می شود
شما همین الان که یکی از صفحات برتر لوله بازکنی استان تهران را مطالعه می کنید می توانید با یک تماس قیمت دقیق لوله بازکنی در منطقه خود را دریافت نمایید .

چگونه لوله بازکن به سراسر مناطق شوش در کمتر از 15 دقیقه ارسال می شود ؟ شرکت چاه بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق شوش فعالیت فعال و نیمه فعال دارد ، بعد از تماس درخواست کننده در کمترین زمان از خود محله به شما چاه بازکن ارسال می شود .
ارسال لوله بازکن فقط با موتور سیکلت به دلیل جلوگیری از ترافیک انجام می شود .

دلایل گرفتگی لوله های فاضلابی ( لوله توالت ، سینک ظرفشویی ، کفشور حمام و غیره )

اکثر گرفتگی های لوله در دقت نکردن در نوع لوله ، ریختن وسایل ، استفاده نکردن از کفشور و غیره در لوله ها می باشد .
برای مثال در لوله توالت دلایل گرفتگی متفاوتی دارد که برای نمونه ریختن مصالح ساخمانی مانند ، سیمانی و غیره در هنگام تعویض و یا تعمیر کاسه توالت و توالت فرنگی . از ریختن دستمال کاغذی داخل کاسه توالت بعد از استفاده . تراش ندادن سالیانه لوله فاضلابی ، اگر لوله را در مدت مشخص به نسبت اندازه استفاده تراش ندهید لوله دچار گرفتگی می شود .

یا در لوله های آشپز خانه از ریختن مواد غذایی داخل ظرفشور در هنگام شستشوی ظرف . از ریختن اضافه چای بعد از استفاده داخل سینک . در هنگام شستشوی سبزی جات و میوه ها اضافه آنها داخل لوه کفشور گیر کرده و باعث گرفتگی در کوتاه مدت می شوند .
در لوله های کفشوری حمام اکثر دلایل از افتادن درب شامپو و درب ژیلیت در داخل لوله حمام  و یا از ریختن یکپارچه موی سر در لوله کفشوری ، از شست و شوی حنا و رنگ موی سر که دارای مواد شیمیایی می باشند و حالت چسبندگی دارند ، این موارد از دلایل اصلی در گرفتگی لوله فاضلاب می باشد .

قیمت لوله بازکنی شوش

مؤسسه لوله بازکنی شوش با تعرفه های قانونی لوله بازکنی خدمات ارائه می کند . اگر می خواهید بروز ترین قیمت لوله بازکنی را دریافت بکنید با مؤسسه فنی برادران جعفری تماس بگیرید . ارائه مشاوره و قیمت لوله بازکنی با نرخ های تایید شده قانونی ، لوله بازکنی ارزان شوش ، لوله بازکنی کم هزینه ، لوله بازکنی در این منطقه توسط سرویسکاران شرک انجام می شود و واسطه ای میان این خدمات وجود ندارد تا قیمت را چند برابر بکنند .

Elimination-clogging-of-sewer-pipes-in-Shousha-Square
باز کردن لوله فاضلاب و غیره با مؤسسه لوله بازکنی شوش

اقدامات ضروری جهت جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

همیشه شنیده می شود پیش گیری بهتر از درمان می باشد . برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها از موارد زیر استفاده کافی ببرید .
♦ در لوله های توالت ایرانی و فرنگی بعد از استفاده از دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی و پوشاک بچه ها آن ها را داخل لوله فاضلاب نندازید .
♦ در تمامی لوله ها در هنگام تعمیرات اطراف و محیط آنها درب کفشور ها را بسته تا مصالح داخل لوله نریزد .
♦ در کفشور لوله های حیاط یا منازل از درب کفشورهای مناسب و محکم استفاده کنید که با یک فشار دچار شکستگی یا توسط کودکان از جای خود در نیاید .
♦ در هنگام شستشوی ظروف که دارای چربی یا مواد غذایی هستند ، اضافه مواد غذایی و چربی ها را داخل سینک نریزید تا دچار گرفتگی نشوید .
چه کاری انجام بدهیم که در زمان کوتاه دچار گرفتگی نشویم ؟

چاه بازکنی لوله کف آشپزخانه در شوش

مشخص است که دلیل گرفتگی لوله کفشور آشپزخانه یا از ریختن اشیاء داخل لوله چاه کفشور ارائه می شود و یا از چربی بستن لوله با استفاده نادرست انجام می شود که ما در هر دو موارد برای شما راهکار هایی ارائه می کنیم .
شما برای باز کردن هر لوله فاضلابی با هر نوع گرفتگی می توانید تصمیم بگیرید خودتان باز کنید یا با لوله بازکن متخصص با تضمین واقعی بدون خرابکاری تماس بگیرید . در رفع گرفتگی دستی در منزل هم امکان دارد گرفتگی باز بشود که هیچ تضمینی در بسته نشدن لوله در آینده ای نزدیک ندارد و هم می تواند در رفع گرفتگی دستی آسیب به لوله کشی و یا حتی باعث صفت تر شدن گرفتگی بشود .

ما برای شما عزیزان پیشنهاد می کنیم شما که به وقت و زمان های برنامه ریزی شده امروز که هر ثانیه با گذراندن عمر بشریت برابر است ارزش بیشتر قرار دهید و بدون نگرانی از تکنسین های لوله بازکن برای باز کردن لوله فاضلاب خود استفاده کنید .

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ در شوش

رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ و پشتبام در میدان شوش با بروز ترین ابزار های چاه بازکنی انجام می شود . اگر لوله فاضلاب کفشور پارکینگ شما آب بالا می زند یا بوی بدی را در مواقعی که استفاده زیاد می شود بالا می زند می توانید برای حل این چنین مشگلاتی با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .

باز کردن گرفتگی لوله سیمانی لوله کفشور پارکینگ با دستگاه فنر برقی ، باز کردن لوله کفشور پارکینگ بدون کنده کاری و خرابکاری انجام می شود . اکثر همکارانی که در این زمینه تجربه زیادی ندارند و از دستگاه های پیشرفته برای باز کردن لوله فاضلاب شما استفاده نمی کنند در مواقعی که موفق به باز شدن لوله با دستگاه نمی شوند ، شروع به کنده کاری محل گرفتگی می کنند که این موارد هزینه بسیار زیادی برای طرف صاحب کار یا صاحب خانه دارد .
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری بدون کنده کاری سخت ترین لوله های فاضلابی شما را باز می کند با بهترین دستگاه های تراش بازکنی در شوش و حومه

رفع بوی بد از چاه و لوله های فاضلابی

شاید برای شما هم پیش آمده است که بوی بد فاضلاب از لوله ها به محیط خانه مخصوصا آشپزخانه و توالت و غیره بیرون بزند . یا بوی چاه در پارکینگ بپیچد و باعث نارضایتی همسایگان بشود .مؤسسه فنی لوله بازکنی در شوش این مشگل را در چند دقیقه به آسانی و با کمترین هزینه رفع می کنند . برای دریافت سرویسکار جهت رفع بوی بد از لوله ها و چاه با ما تماس بگیرید .

شاید برای شما سوال باشد که چگونه سرویسکاران لوله بازکنی ما بوی بد فاضلاب را رفع می کنند ؟ البته رفع بوی بد با هزینه بسیار کم و منصفانه انجام می شود . سرویسکار لوله بازکن بعد از اعزام به محل جهت رفع گرفتگی چاه و لوله ها را برسی می کند . اکثر پیچیدن بوی بد از پر شدن چاه می باشد . در مواجه شدن با پر شدن چاه سرویسکاران تخلیه چاه ما این مشگل را هم با کمترین هزینه و زمان رفع می کنند . و شاید ممکن است جرم در داخل لوله ها باقی مانده و بعد از استفاده آب فاضلاب از لوله به صورت کامل پایین نمی رود . در این صورت سرویسکاران ما با تراش لوله توسط فنر الماسی مشگل را حل می کنند . هیچ مشگلی در این دنیا به غیر از مرگ نیست که به دست بشر حل بشود . پس جهت دریافت سرویسکار با ما هماهنگ باشید .

لوله بازکنی تضمینی شوش

اولین شرکتی که خدمات فاضلابی مخصوصا لوله بازکنی را در جنوب تهران با تضمین نامه ارائه می کند مؤسسه لوله بازکنی شوش می باشد . ارائه خدمات لوله بازکنی با ارائه فاکتور و تضمین برگه جهت تضمین مدت زمان لوله بازکنی . اگر در این مدت لوله فاضلاب دچار گرفتگی بشود توسط سرویسکاران لوله بازکنی برادران جعفری رفع می شود .

<<09190596238>>
<<09920262447>>

لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی در شوش

بهترین روش برای لوله بازکنی توالت ایرانی استفاده از دستگاه فنر و صحیح ترین روش برای باز کردن لوله توالت فرنگی استفاده از تلمبه دستی یا دستگاه تراکم هوا می باشد . به دلیل لوله کشی حساس و جنس حساس توالت فرنگی از فنر آهنی نمی توان برای باز کردن لوله استفاده کرد زیرا با دور تراش هایی که انجام می شود باعث آسیب به توالت فرنگی شما می شود . ما با دستگاه تراکم هوا با هزینه کمتر از فنر زنی لوله فاضلاب شما را باز می کنیم .

باز کردن لوله فاضلاب حمام با دستگاه در شوش

لوله بازکنی حمام باز کردن لوله کفشور حمام با فشار فنر دستی و دستگاه فنر برقی انجام می شود . اصلی ترین نقطه ای که بیشتر باعث جمع شدن گرفتگی در آن نقطه می شود لوله زانویی کفشور حمام می باشد که بایستی به صورت حرفه ای لوله بازکنی بشود تا نیاز به کنده کاری و لوله کشی دوباره کاری نداشته باشد .

لوله بازکن حمام لوله بازکنی تضمینی لوله کفشور حمام بدون تعطیلی در منطقه شوش با کمترین هزینه ارائه می شود که شما در هر تایمی از ساعت 7 صبح تا 1 بامداد برای ارسال سرویسکار به درب منزل خود تماس بگیرید .

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی شوش

تخلیه چاه یکی از نیاز های ضروری در مدت زمان مشخص می باشد . که در این زمینه از خدمات از حساسیت بالایی برخوردار می باشد . تخلیه چاه های فاضلابی در شوش توسط دستگاه ساکشن و پمپ های بسیار قوی به صورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت .
تخلیه چاه به چند روش اصلی انجام می شود . برای مثال اصلی ترین روش تخلیه با ماشین تانکر دار انجام میشود . که توسط پمپ از چاه به تانکر کشیده می شود . یا تخلیه چاه به روش تانکر نیسانی انجام می شود . که در مکان هایی که دارای پارکینگ طبقاتی با ارتفاء کم باشد از این نوع ماشین استفاده میشود جهت تخلیه . یا به صورت پمپاژ از چاه به چاه اصلی و غیره انجام می شود .

Pipe-opener-welding
خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی شوش آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی می باشد .

لوله بازکنی شبانه روزی در شوش 

منظور از لوله بازکنی شبانه روزی در شوش این می باشد . که شما فقط روزانه با ما ارتباط برقرار کنید جهت درخواست سرویسکار . بلکه در کل شبانه روز در هر ساعتی که لوله شما دچار گرفتگی شد . ما آماده خدمات رسانی در کمتر از 10 دقیقه هستیم .

خلاصه لوله بازکنی حرفه ای در شوش

مؤسسه لوله بازکنی در شوش از بهترین و کار آمد ترین سرویسکاران . جهت برسی و رفع گرفتگی لوله همشهریان استفاده می کند . خلاصه خدمات حرفه ای ما این چنین است که بعد از تماس شما با لوله بازکنی شوش . یا هر منطقه ای ، مشاورین ما آدرس دقیق را ثبت کرده . و نزدیک ترین سرویسکار را که در زیر مجموعه شرکت می باشد ارسال می کند . سرویسکار در کمتر از 15 دقیقه در محل جهت رفع گرفتگی آماده می شود . بعد از برسی گرفتگی ممکن است از فنر استفاده نکند شما را به صورت اصولی راهنمایی کند . تا خودتا لوله را باز کنید و هزینه نپردازید . و ممکن است گرفتگی خیلی سخت باشد یا متوسط که شما قادر به باز کردن آن نباشید . در این صورت قیمت را به شما به صورت کاملا منصفانه و دقیق ابلاغ می کنند . و در صورت رضایت شما لوله را باز می کنند .

لوله بازکنی با بهترین روش بدون کثیف کاری در شوش

امروزه همه افراد مخصوصا بانوان در تمیز بودن محیط کار حساسیت بالایی نشان می دهند . خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه مؤسسه نی شرکت برادران جعفری در شوش . از بهترین تجهیزات و با سابقه ترین سرویسکاران جهت انجام خدمات استفاده می کنند . برای مثال در لوله بازکنی همکاران رعایت حال صاحب کار ملاحظه نمی شود . زیرا محیط کار و تجهیزات را کثیف کرده و مشتری ناراضی می شود . سرویسکاران ما به بهترین شکل کار را تحویل مشتری می دهند که مشتری رضایت کامل از کار را دارد .

مؤسسه فنی لوله بازکنی در شوش و سایر مناطق تهران . آماده بستن قرارداد جهت ارائه خدمات ( لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی و تراش چاه ، تشخیص نشتی لوله ، پیدا کردن درب چاه و … ) به صورت کامل و روزانه می باشد .

ما سعی کردیم  در این توضیحات بهترین ها را در مورد لوله بازکنی شوش در اختیار شما بگذاریم  در صورت رضایت و درخواست سرویسکار در هر زمینه ای با ما تماس بگیرید .

شماره تماس لوله بازکن در منطقه شوش

در منطقه شوش در هر ساعتی از شبانه روز می توانید جهت درخواست لوله بازکنی فوری با ما تماس بگیرید .
ارش قائل شدن به وقت طرف درخواست کننده لوله بازکن را  در سراسر تهران در کمتر از نیم ساعت به محل شما ارسال می کنیم
توجه داشته باشید به دلیل همسایه بودن شرکت برادران جعفری در منطقه شوش بازدید رایگان می باشد و در هر تایمی می توانید برای بازدید حضوضری از محل کار با ما تماس بگیرید .

119 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی شوش»

  1. سلام و خسته نباشید ارض میکنم
    کارتون بسیار سریع ماهرانه انجام
    شد تشکر میکنم از شما و کارکنان
    شما کارتون مرکه بود حتما از عوض
    من از کارکنانتون تشکر کنید
    ممنون

  2. سلام خسته نباشید تقدیمتون میکنم
    مایک لوله معمولی داشتیم که گرفته
    داداش چقدر میگیرید که بازش کنید/
    ممنون میشم زود جواب بدین

    1. سلام مونده به نوع گرفتگی باید بیایم ببینیم بعد قیمت بگیم در من بازدید ما رایگانه هر وقت خواستید تماس بگیرید

  3. سلام دا اشکار شما ایولله داره
    چشم نزنم مگه این همه کارو
    زود تمام میکنن عالی بود کارتون .
    داداش گلم ممنون از تمام ذحمات
    باتشکر

  4. سلام و خسته نباشید تقدیم روی ماهتان میکم
    امید وارم که خسته نباشید بابا داداش شما خیلی
    زحمت میکشید خواستم یه خسته نباشی تقدیمتون
    کنم تا کمی از خسته گی هاتون رفع بشه باتشکر از
    شرکت برادران جعفری

  5. سلام و خسته نباشید تقدیمتون میکنماینومیگم
    که هر کی اومد توی سایت شما با خیال راحت
    باتماس بگیرن با شما لوله بازکنی برادران جعفری
    با بهتربن کیفیت و سریع و متمعن هستن و در
    واقع هزینه کمتر و خیلی زود در. درب .همه ما

    حاضر هستن
    من اینو ازخودم نمیگم دیدم میگم
    با تشکر

  6. هزاران سلام و خسته نباشید تقدیمتون میکنم
    داداش کارتون حرف نداشت
    من هیچ گلایه ای ازتون نمیکنم چون هیچ ایب
    و ایرادی در کارتون نبود
    هزاران تشکر تقدیمتون میکنم

  7. سلام و خسته نباشید تقدیمتون میکنم
    میخواستم ببینم شما غیر وله بازکنی
    تخلیه چاهم میکنید
    چون ما در یک اپارتمان نه طبقه
    زندگی میکنیم خواستم ببین
    بیایید ببنید یه قیمت بگید بعد ما بااهالی
    ساختمان صحبت کنیم با شما تماس بگیریم
    باتشکر

    1. سلام بله تمامی خدمات فاضلابی را کلا انجام می دهیم شما می تونید با تماس به شرکت و مشاوره آدرستونو بدین تا برسیم خدمتون 09190596238

  8. سلام و خسته نباشید تقدیم بر شما
    داداش کارتون عالی بود
    خیلی تمیز مرتب و خیلی سریع کارتون
    را انجام دادین
    ضمنن ان قدر برای شما مهمه که خیلی
    سریع خودتون رارسوندین
    رسوندین

  9. سلام خسته نباشید
    داداش نمی دونم چی گیر کرده توی لوله
    حیاطمان بعد اب ازش پایین نمیره دیروز
    هم باران بارید پایین نمی رفت جارو کردیم
    خواهش میکنم فوری خودتون را بسونید
    خیلی ممنون

    1. سلام عزیز شما نمیتوانید دقیق بگید که لوله گرفت یا رسوب بسته باید کارشناس لوله بازکنی بیان برسی کنند اگه اوکی بود با تجهیزات لوله بازکنی رفع رسوب می کنند فقط با ما تماس بگیرید 09190596238

  10. سلام داداش حسن کارتون
    عالی بود من از کار شما راضی
    بودم کارتون با موفقیت به پایان رسید
    عالی بود من اصلا از کار لوله بازکنی دیگران
    که اسم نمیبرم خیلی نا راضی هستم چون که
    بعضی ها دیر اومدن بعضی ها هیچ نیومدن
    بعضی ها ای کاش نمی یومدن کار بلد نبودن
    پول مفد گرفتن رفتن ولی شما ای کاش هرجا
    که هستین موفق باشین از کارکنانتون هم تشکر کنید
    دستتون درد نکنه
    با تشکر

  11. سلام وخسته نباشید تقدیم روی ماهتان میکنم
    برادرم کار شما بسیار عالی بو من خیلی خوشم
    اومد
    باتشکر از شرکت برادران جعفری

  12. سلام خسته نباشید تقدیم شما
    برادران ذحمت کشم
    میکنم خواستم تشکرکنم که
    مدید لوله ی مارا باز
    کردید

  13. سلام خسته نباشید تقدیم می کنم
    شهادت شیر خوار کوچک را تسلیت
    عرض میکنم خیلی ممنون که تو
    تعطیلات به خدمت مامردمان میرسید

  14. سلام چاه اب فاضلاب خونه من خاکش صابونی اب نشست نمیکنه دوتا چاه پنج متری کنار هم هست ایا موادی هست که بریزم داخل چاه تهنشین بشه زود زود پر نشه. ممنون

    1. نه مواد باعث انفجار یا خیلی از موارد دیگر می شود اگر می خواست باسالم باشه لایروبی چاه انجام بدید

  15. سلام واحترام مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی بدی میاد وداخل سالن میپیچه وسنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره.
    البته سالهاست سنگ توالت عوض نشده وبنظرم باید عوضش کرد.
    میخاستم بپرسم میتونه از ترک سنگ کمی اب به زیر زمین وارد و فاسد بشه و بو بده یا میتونه از شتر گلویی باشه؟
    سوال دوم اینه که اگه بخام تبدیل به فرنگی کنم این بواز بین میره یاخیر.
    سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده.
    شبتون خوش.

  16. سلام و خسته نباشید آقا دلایل گرفتگی
    لوله دست شویی از میتونه باشه ؟
    مثلا لوله ظرف شویی از فضولات گرفته میشه یا… میتونیدبگید که از چیه؟؟

  17. من در بیمارستان کار می کنم ولوله ی آشپز خانه گرفته بود زنگ زدیم به لوله باز کنی برادران جعفری آمدن بازکردن من تشکر میکنم

  18. چند سال بود که میخواستیم چاه دستشویی بکنیم که نمی شود اما هفته پیش زنگ زدیم به برادران جعفری امدن چهار روزه چاه کندن من ازشون ممنونم

  19. چند سال بود که میخواستیم چاه دستشویی بکنیم که نمی شود اما هفته پیش زنگ زدیم به برادران جعفری امدن چهار روزه چاه کندن من ازشون ممنونم خیلی عالی بودین

  20. من دیروز خانه نبودم لوله آشپز خانه گرفته بوده خانومم زنگ زده لوله باز کنی برادران جعفری آمدن بازکردن می خواستیم ازشون تشکر کنم خدا قوت ممنون

  21. من میخواستم کاش دستشویی را عوض کنم و کاش نو جاش بگزاریم من به کجا باید زنگ بزنم میشه راهنمای کنید با تشکر از راهنمای خوبتان

  22. دیروز من کاشی حیاط داشتم عوض می کردم که کمی سیمان به کفشور حیاط رفت وآب کمکم خارج میشه من چکار کنیم زنگ بزنم لوله بازکن یاخودبه خود باز میشه یه راهنما کنید تشکر

  23. خدایاهر مردی که کارمی کنه وعرقه پیشانیش همیشه می ریزی وبه فکر خانواده‌اش هست مثل لوله باز کنی برادران جعفری همیشه نکبانش باش آمین

  24. هشت سال پیش ما چاه دشوی کندن ولی امرو ریزش کرده می شه بیان نگاه کنید ببینید که باید تخلیه کنم یا چاه نو بکنیم

  25. ما میخواهیم یک چاه نو بکنیم میشه بیان یک باز دید انجام بدین و بگین چند روزه میتونید کارو انجام بدین وتمام کنید با تشکر

    1. تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️تشکر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  26. احترام برومند

    واقعا تو کارتون حرفه ای هستید سرویسکاری که برای در اوردن انگشتر من اومد کارشو خیلی خوب انجام داد.

  27. نادر رجب پور

    سلام مشکلی که در ساختمان ما هست اینه که الان چند ماهی میشه که لوله فاضلاب ساختمون در قسمت کفشور پارکینگ اب وگنداب وبعضا فضولات بیرون میزنه و در کف پارکینگ راکد میمونه و بوی بدی را ایجاد میکنه.
    ما تا الان ظرف این مدت ۴دفعه لوله رو دادیم فتر بزنند واکثرا یک ماه دوام میاورد و بعدش دوباره همون حالت قبل اتفاق می افتاد.
    و این اخرین بار نزدیک به یک هفته بیشتر طول نکشید که دوباره این اتفاق افتاد.
    الان بنظر شما این مشکل از لوله فاضلاب ساختمون به بیرون هست یا ممکنه از پر شدن چاه فاضلاب باشه؟
    مساله ای که بخام خدمتتون بگم این هست که این ساختمان قدیمی هست واین قسمت دائما گرفته میشه.

    1. عزیز اگه با فنر رفع نمیشه و در کمتر از یک ماه دوباره گرفته می شه باید لوله فاضلابی را تعویض بکنیم اگرم بخایین مسدود میکنیم لوله روکار می زنیم از رو اون ولی شما برای اطمینان یک بارم شده از سرویسکاران مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری استفاده بکنید شاید تونستیم مشگلتونو کامل حل بکنیم اگه مایلید با ما تماس بگیرید مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته ارائه خدمات می کند . لوله بازکنی برادران جعفری در کمتر از چند دقیقه برای ارائه خدمات درب منزل شما آمادگی ارائه خدمات را دارند

  28. سلام وقت بخیر.
    در مجتمعی زندگی میکنیم که تعداد ۲۰۰ واحد خانوار دارد.
    از سال گذشته خصوصا همزمان با بارندگی ها بالا زدگی در چاه های مجموعه مشاهده شده که البته به صورت مقطعی تخلیه نیز صورت گرفته است. اما به تازگی وجود گاز در چاه تشخیص داده شده و بوی بد در واحد های طبقات اول نیز احساس شده است؟
    راه حل موضوع چیست و چه باید کرد؟

    1. عزیز باید تکنسین تشخیص کار بیاد تا مشگلتونو به صورت دقیق تشخیص بده بعد رفع مشگل انجام بشه اگه می تونید با ما تماس بگیرید تا سرویسکار متخصص ارائه بشه

  29. اوسانلو جلال حسینی

    لوله بازکنیتون عالی بود بدون کثیف کاری سرویسکارتون کار را ارائه داد مچکرم

  30. بنظر من یکی از دلایل گرفتگی های لوله دقت نکردن در نوع لوله ریختن وسایل استفاده نکردن از کفشور و غیره در لوله ها هست به هر حال لوله بازکنی شما عالی بود ممنونم.

  31. خسته نباشید برای بازکردن لوله اشپزخانه از شما کمک گرفتم مشکل بمده رو با فرستادن سرویسکار حل کردید.
    شخصی که اومد حرفه ای و سریع کار رو انجام داد.

  32. از چاه ما بوی خیلی خیلی بدی میاد پر هم نشده واقعا ازاردهندس دلیلشو میتونید بگید چی هست ممنونم.

    1. به تسیسات برادران جعفری در تهران خوش آمدین

      (۱) لوله بازکنی گرفتگی فنرزنی فنرزن چاه بازکن

      (۲) تخلیه چاه باماشینهای ۶هزارتای ۱۲هزارتای

      (۳) درآوردن اشیا ازداخله لوله باپمپ مکنده بشرط

      (۴) بازکردن لوله های سخت سیمانی بدونه خراب

      (۵) لوله کشی آب وفاظلاب تعمیرات کلی

      (۶) تعمیرات آبگرمکن وشوفاژ

      (۷) کارهای گج کاری وکاشی کاری کلی وجزئ

      دوستان پیام پاسخگو نیستیم
      فقط فقط فقط فقط باتماس تلفن

  33. سلام مرسی از اینکه کار مارو سریع انجام دادین فقط یه سوالی که داشتم شما به مناطق دیگر تهران هم سرویس دهی دارین؟

  34. سلام جناب یه لوله بازکن اومد لولمون را باز کرد لوله سینک ظرف شوییمون را بعد الان آب به زور ازش پایین میره

  35. سلام اقا خسته نباشید یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
    توالت فرنگی ما خود به خود مدفوعش میزنه بالا علتش چی میتونه باشه خیلی وضعیت بدی بوجود میاد.

  36. سلام برای رفع بوی بد دستشویی آپارتمان چه راهکاری دارید؟ چه کار هایی انجام می دهد که می توانید رفع کنید یا نه؟ من تو جنوب تهران هستم اونجا هم میتونید کسی رو بفرستید بیاد

  37. با سلام خدمت شما برادران عزیز ما در خانه ای ۳ واحد
    ساخت سال ۷۰ هستیم که ۱۰ سال پیش تخلیه چاه انجام دادیم وبه ما گفتند حتما ده سال دیگه هم مجدد تخلیه کنیم. اکنون که اقدام به باز کردن چاه نمودیم در ابتدا اب چاه کمی بالا بود ولی بعد اینکه ماشین برای تخلیه اومد ابی مشاهده نشد و فقط شن وکمی لجن از زمین کشیده شد.
    لطفا در صورت امکان پاسخ دهید،
    برای اینکه ما نگرانیم اب کجا رفته و مشکلی پیش نیاد

    1. سلام و درود عزیز چند تا احتمال اصلی داره که یکیش اینه که دچار ریزش کرده غمگین ده ساله تخلیه کردیم جایی که ۱۰ سال تخلیه نشده باشه به احتمال خیلی زیاد خاکش از بین میره چون باید استاندارد تخلیه چاه ۵ سال پنج سال پایین تر از ۵ سال انجام میدن ولی به احتمال خیلی خیلی زیاد انباری چرا فاضلاب شما ریزش کرده و به امید به خودش خیلی خطرناکه سریع اما یکی از تکنسین‌های چاه کن برای بازدید از شاه تن تماس بگیرید شرکت ما آماده ارائه خدمات اگه میتونید هم با ما میتوانید تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان برای رفع مشکل خدمتتون نیروی سال به چاه فاضلابی ریزشی تعمیر می‌کنیم که برگزاری چاه می‌کنیم حفر چاه فاضلاب می‌کنیم هر خدماتی مرتبط به چاه فاضلاب تالاب و لوله بازکنی باهاش انجام میدیم

  38. دمتون گرم تا به حال اول باز کنی انقدر سریع و فوری ندیده بودیم خیلی زود اومد باز کرد رفت ممنون

  39. سلام بسیار خوب توضیح داد این از شما متشکرم از شما سوالی داشتم ما نمیدونیم چاه ساختمونمون کجاست یکی دو تا از دیواره آن هم دارن که به هیچ عنوان لوله ای از آنجا نرفته و دچار لرزش شده ممکنه که چاه همون مسیر باشه؟

    1. سلام و درود مهلت کلاب ساختمان و از کنیم و باز کردن آب مسیر لوله رو ادامه بدید و در آخرین نقطه به چاه فاضلاب برسیم این کار معمولاً سخته و بسته هر کسی برنمی‌آید و زمان برای امتحان های زیادی میخواد ولی اگه با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید در کمتر از ۵ دقیقه به صورت تضمینی هم در بچه ها شما را پیدا می‌کنیم هم خدمات ۷۰۴ باز کردن درب چاه بسته کردن درب چاه شما را انجام می‌دهیم

  40. تشکر از خدمات خوبی که در جنوب تهران انجام میدهید.
    امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق باشید.

  41. ببخشید یه ۶ متری دارم که تقریباً پنج سال پیش کنده شده است الان می خواهیم ادامه بدیم که انباری هم داشته باشه هزینش به نظرتون چقدر در میاد واسه مون لطفاً به این شماره که ارسال شده در بیو تماس بگیرید

  42. خسته نباشید
    دوماه پیش فنر زدیم الان دوباره گرفته میگن باید تراکم هوا بخوره
    به نظر شما تراکم میتونه باز کنه؟

  43. سلام من یه انگشتر ۱۱ گرمی داشتیم افتاد تو چاه دستشویی هرچی کردیم نتونستیم در بیاریم چاه باز کن هم اومد نتونست در بیاره فقط دستشویی ما سیفون نداره امکان داره توی سیفون مشترک ساختمان هنوز مونده باشه؟

  44. سلام
    ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید یک سینکی داریم از قسمتی که خرطومی ان رفته به دیوار فاضلاب پس میزنه. این رو باید چیکار کنیم
    بنده در غرب تهران منطقه 22ساکن هستم شما میتونید زحمت بکشید برای رفع مشکل تشریف بیارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+