رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین

عکس متخصص
نام متخصص
شماره تماس
روش های فنر زنی با متخصص ایرانی

فهرست مطالب

رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب با فنر های لوله بازکنی انجام می شود.

این مقاله در چه زمینه منتشر شده است؟

  1. معرفی انواع فنر های لوله بازکنی و کاربرد فنر
  2. آموزش روش های دستی لوله بازکنی با فنر
  3. معرفی فنر لوله بازکنی برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی جدا از هم
  4. فنر زنی چه مزایایی دارد؟
  5. معرفی متخصصین فنر زن با دستگاه برقی در منطقه شما

گرفتگی انواع لوله فاضلاب از گذشته تا به امروز با فنر های مختلف متراژ کم یا بلند چاه بازکنی میشود، اما امروزه به دلیل پیشرفت تجهیزات فنر زنی دستی یا برقی ساده، مشتریان هم می توانند در منزل برای باز کردن انواع گرفتگی به صورت دستی خدمات فنر زنی را انجام بدهند.

مهم مهم:
اگر شرایط کاری یا خیلی دیگر از موارد دیگر به شما اجازه نمی دهد که خدمات لوله بازکنی با فنر را خودتان انجام بدهید، با سایت لوله بازکنی در تهران سایت برادران جعفری تماس بگیرید. ارسال نزدیک ترین متخصص لوله بازکن برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب شما در هر منطقه ای وظیفه قانونی این سایت است.

رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب تأسیسات ساختمان با فنر

مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان در بخش های مختلف منزل به مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، پشت بام و سایر بخش ها که سالانه با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب روبه رو می شوند، نیاز به حضور متخصصین لوله بازکن با تجهیزات تخصصی فنر زنی دارند.

اما یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب، استفاده از فنر های لوله بازکنی دستی یا برقی است. کاربرد این فنر برقی یا دستی در لوله بازکنی، باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب، بیرون کشیدن گرفتگی از لوله فاضلاب، تمیز کردن لجن و چربی از لوله فاضلاب است که اگر کار با این نوع وسیله را بلد باشید، می توانید در کمترین زمان مشکل گرفتگی را باز کنید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر دستی در منزل ارزانتر از روش درخواست متخصص است:
 همه ما می دانیم که امروزه به دلیل افزایش هزینه همه خدمات، درخواست لوله بازکن متخصص امروزه حداقل 300 هزار تومان هزینه برخوردار می شود تا مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را باز بکند. اما شما می توانید با خرید وسیله 100 هزار تومانی از بازار برای تمامی روز های سال اگر با مشکل گرفتگی انواع لوله فاضلاب روبه رو شدید این مشکل را رفع کنید.

نکته آموزشی:
چه زمانی از فنر برای لوله بازکنی استفاده می شود؟

معرفی انواع فنر های لوله بازکنی در باز کردن لوله به صورت دستی

  1. فنر لوله بازکن دستی مدل سیم برشی
  2. فنر لوله بازکنی دستی مدل فولادی 
  3. جنس فنر لوله بازکن ام اف آی
  4. فنر لوله بازکن مدل نوریس
  5. فنر لوله بازکن مدل فشرده

گرفتگی لوله فاضلاب در شرایط مختلف می تواند به کمک این نوع فنر ها به صورت تضمینی باز بشود.

اگر نیاز به خرید آنلاین فنر و دستگاه لوله بازکنی دارید می توانید از سایت فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم و نو استفاده بکنید که به سراسر استان تهران و شهرستان ها به صورت رایگان دستگاه و فنر لوله بازکنی را ارسال می کند.

آموزش روش های انجام کار رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر دستی در منزل

فنر لوله بازکنی از روش هایی است که به مانند مواد شیمیایی یا سایر روش های پرخطر به لوله فاضلاب آسیب نمی رساند. در این بخش از مقاله رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر لوله بازکنی می خواهیم آموزش قدم به قدم باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب را با فنر دستی در منزل بدون درخواست متخصص لوله بازکنی آموزش بدهیم.

  1. خرید فنر لوله بازکنی آی بی تی (این نوع فنر به همراه دسته چرخش فنر در بازار وجود دارد که می تواند در چرخاندن فنر به فرد کمک بکند)
  2. فشار دادان فنر به داخل لوله فاضلاب گرفته
  3. چرخش فنر به یک سمت
  4. ادامه کار تا زمانی که گرفتگی به لوله فاضلاب اصلی برسد
  5. خارج کردن فنر با همان چرخش اولیه

دوستان عزیز دلیل پیشنهاد خرید فنر دسته دار یا آی بی تی اینه که با دسته ای که داره می توانید راحت تر یا خیلی راحت از فنر که دسته ندارد گرفتگی لوله فاضلاب را باز کنید.

بهترین فنر لوله بازکنی دستی در منزل
فنر دسته دار برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

فشار دادن یا هدایت کردن فنر به لوله فاضلاب با کمی سختی کار شروع می شود، توجه داشته باشید که در اول کار باید سر فنر را کمی خم کنید که حالت 90 درجه را بگیرد تا از زانویی لوله فاضلاب رد بشود.

شما همین فشار را ادامه بدهید همراه با چرخش فنر که قطر لوله فاضلاب را تراش بدهد، معمولا سرعت چرخش فنر تا زمانی ادامه پیدا می کند که به گرفتگی لوله فاضلاب نرسیده باشد. بعد از اینکه سر فنر به گرفتگی لوله فاضلاب برخورد کرد، باید همان چرخش را در همان جهت ادامه بدهید که گرفتگی لوله فاضلاب را یا به لوله اصلی هدایت کند یا با چرخش فنر، گرفتگی لوله فاضلاب محکم تر به دور فنر بپیچد و شما به بیرون بکشید.

بعد از خارج کردن فنر از لوله فاضلاب، سعی کنید چند تشت یا بانکه آب را همراه با تاید داخل لوله فاضلاب بریزید که ریز گرفتگی های لوله فاضلاب را به صورت کامل از لوله فاضلاب بشوید و خارج بکند.

فنر لوله بازکنی بهداشتی برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی در رفع گرفتگی لوله

فنر لوله بازکنی در انواع مختلف برای خدمات رسانی وجود دارد که مشتریان خریدار باید توجه کنند. بهداشت در کار، محکمی گرفتگی، گیر گرفتگی لوله فاضلاب و سایر موارد باعث می شود که در انتخاب فنر لوله بازکن دقت داشته باشیم.

  • فنر لوله بازکنی برای آشپزخانه
  • فنر لوله بازکنی برای سرویس بهداشتی
  • رسوب تراش، جرم تراش، سیمان تراش که از فنر فولادی استفاده می شود

فنر هایی که برای آشپزخانه استفاده می شوند را نباید با فنر های سرویس بهداشتی یا سایر فنر ها در یک جا قرار بدهیم، زیرا باعث جمع شدن ویروس و کثیفی در فنر های آشپزخانه می شود. توجه داشته باشید که لوله بازکنی سینک ظرفشویی بایستی با فنر های تمیز و بهداشتی که حالت خمیری شکل دارند انجام بشود.خدمات فنر زنی بهداشتی به سرویس بهداشتی و غیره

پیشنهاد فنر زنی دستی در هر 6 ماه یک بار با مزایای تضمینی برای جلوگیری از گرفتگی

عزیزانی که دوست ندارد اصلا با گرفتگی چربی و رسوب لوله فاضلاب روبه رو بشوند، بایستی هر 6 ماه یک بار تک تک لوله های داخل ساختمان یا واحد ساختمانی را با فنر زنی لایروبی بکنند.

مزیت فنر زنی در لوله فاضلاب:

  1. لایروبی لجن و چربی لوله فاضلاب
  2. جلوگیری از گرفتگی
  3. رفع بوی بد فاضلاب با فنر زنی
  4. جلوگیری از رسوب بندی در داخل لوله فاضلاب
  5. رفع حشرات از لوله فاضلاب با حرکت فنر زنی 

به صورت دستی این اقدام فنی را انجام بدهید، اما اگر نتوانستید با این روش مشکل گرفتگی را باز کنید با نزدیک ترین سرویسکاران سایت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید.

فنر لوله بازکنی چه قابلیت هایی در باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب دارد؟

بهتر است که بپرسیم با فنر لوله بازکنی چه نوع گرفتگی لوله های فاضلاب را می توانیم باز کنیم؟

  1. باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب معمولی و دشوار
  2. انسداد لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی با مدفوع
  3. گیر کردن اشیا در لوله های فاضلاب
  4. گیر کردن ریشه درخت در داخل لوله فاضلاب
  5. انسداد لوله فاضلاب با جرم و لجن در قطر لوله فاضلاب
  6. گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی به مانند (سیمان، گچ، ماسه، خاک و غیره)
  7. گرفتگی لوله فاضلاب با روغن و چربی
  8. انسداد لوله فاضلاب باموی سر یا دستمال کاغذی

فنر های لوله بازکنی سایت برادران جعفری برای هر نوع گرفتگی به صورت متفاوت عمل می کنند. توجه داشته باشید که قبل از حرکت سرویسکار لوله بازکنی از این سایت، از مشتری محل گرفتگی و دلیل گرفتگی را سوال می کنند تا تجهیزات مورد نظر را به همراه سرویسکار ارسال بکنند.سخت ترین گرفتگی لوله فاضلاب با فنر زنی باز می شوند

سوال های مهم کاربران در رابطه با رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر:

❓ از فنر لوله بازکنی می توانیم برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنیم:؟

✅ بله، از فنر های لوله بازکنی برای انواع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می شود. الته باید این مورد را هم در نظر بگیرید که برای گرفتگی توالت فرنگی به دلیل حساسیت کار باید از یک سرویسکار متخصص درخواست بکنید. تا گرفتگی توالت فرنگی شما را با اصول و استاندارد های تضمینی انجام بدهد.

❓ باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر در چه مواقعی توصیه می شود:؟

✅ توجه داشته باشید که فنر دستی بهترین روش برای باز کردن گرفتگی است. ما پیشنهاد می کنیم که بعد از گرفتگی لوله فاضلاب اولین قدم با فنر زنی شروع به باز کردن گرفتگی بکنید.

❓ گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان را می توان با فنر دستی باز کرد:؟

✅ فنر دستی برای گرفتگی لوله های فاضلاب داخل واحد های مسکونی که با گرفتگی معمولی دچار گرفتگی شده اند طراحی شده است. اگر گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان شما باعث پس زدن آب بشود از روش درخواست لوله بازکن با فنر برقی اقدام بکنید.

❓ هزینه باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر چگونه است:؟

✅ متراژ فنر، قطر لوله فاضلاب، تعداد مراحل فنر زنی در لوله فاضلاب و محل گرفتگی لوله فاضلاب در تعیین هزینه فنر زنی نقش مهمی دارد. اما شما اگر بخواهید با دقیق ترین فهرست هزینه های فنر زنی باخبر بشوید، همین الان با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

❓ فنر زنی به لوله فاضلاب کثیف کاری ایجاد می کند، این کثیف کاری تا چه حدی است؟

✅ بله ما شاید مثل سایر همکاران قول صد درصد را به مشتری ندهیم که بدون هیچ گونه کثیف کاری مشکل گرفتگی را با فنر باز خواهیم کرد. در فنر زنی کمی کثیف کاری وجود دارد، اما این نوع کثیف کاری را به روش های جدید و مطمئن رفع می کنیم که مشتری خیال راحت باشد.

استاندارد ترین فنر های لوله بازکنی چه ویژگی هایی دارند؟

  • تمیز باشد
  • سر فنر برای هر نوع گرفتگی به همراه داشته باشد
  • طول متراژ مورد نیاز را در فنر زنی به همراه داشته باشد
  • سر فنر ها نباید میخی باشد که به لوله های فاضلاب آسیب برساند
  • بعد از هر فنر زنی شستشو بشود 

همه سایت های لوله بازکنی و دیگر منابع خدمات رسانی لوله بازکنی در سراسر ایران و جهان، برای باز کردن سخت ترین نوع گرفتگی لوله فاضلاب از فنر ها استفاده می کنند. فنر لوله بازکنی مطمئن می تواند هر نوع گرفتگی را باز کند به شرط اینکه با یک سرویسکار مطمئن این کار انجام بشود.

طریقه فنر زنی به گرفتگی لوله فاضلاب با سرویسکار متخصص

اگر تا به اینجای آموزش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر دستی، متوجه نشدید یا نتوانستید گرفتگی لوله فاضلاب را با فنر دستی باز کنید. توجه شما عزیزان را به فنر زنی به گرفتگی لوله فاضلاب با سرویسکاران متخصص را جلب می کنیم.

سرویسکار فنر زن در غرب تهران و سایر مناطق استان تهران و شهرستان ها از سایت لوله بازکنی برادران جعفری آمادگی ارسال فنر زن به محل زندگی یا محل کار شما هستند.

ممکن است گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حمام، گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حیاط، پارکینگ با دلایل محکمتری دچار گرفتگی بشود. برای این شرایط از گرفتگی لوله فاضلاب نمی توانیم به صورت دستی اقدام بکنیم، پس از طریق سایت گوگل به دنبال نزدیکترین فنر زن در منطقه می گردیم.

دستگاه های فنر زنی برقی با متخصص باتجربه می توانند سخت ترین گرفتگی لوله های فاضلاب را در هر جایی از منزل لوله بازکنی بکنند. اگر بعد از خالی شدن نخاله، سیمان، گچ یا سایر موارد سخت به داخل لوله فاضلاب ناراحت شدید که دیگر گرفتگی لوله فاضلاب باز نمی شود. با سایت لوله بازکنی برادران جعفری در هر جایی از استان تهران می توانید تماس بگیرید.شماره فنر زن در استان تهران برای چاه بازکنی

شماره تماس فنر زن برقی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب چنده:؟

برای همین منطقه از استان تهران و سایر مناطق استان تهران کافی است با یکی از پیش شماره های ثابت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید. نزدیک ترین فنر زن را برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب خدمت شما ارسال بکنند.

همه روزه و در همه ساعات هفته آمادگی برای ارسال فنر زن خدمات شما عزیزان هستیم.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *