جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی شهرری

لوله-بازکنی-شهرری-تهران

لوله بازکنی شهرری

لوله بازکنی شهرری با پوشش شبانه روزی ، شما برای باز کردن لوله فاضلاب خود در سراسر منطقه شهرری و حومه در هر ساعتی می توانید با ما تماس بگیرید
نمونه خدمات لوله بازکنی ( لوله بازکنی توالت ، لوله بازکنی حمام ، آشپزخانه ، حیاط ، ماشین لباسشویی ، پشت بام و سایر لوله گرفتگی ها در شهرری )

  📞   44173983
📞   22981856
📞    66968120
📞    77379673
09198806367 📞 همین الان تماس بگیرید

لوله-بازکنی-تضمینی-در-شهرری
لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت 24 ساعته منطقه شهرری

چاه بازکنی تضمینی در منطقه شهرری تهران

چرا به چاه بازکنی در منطقه شهرری نیاز دارید ؟
ساعات کاری شرکت چاه بازکنی شهر ری چگونه است ؟
چاه بازکنی و لوله بازکنی شهرری را به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته حتی در روز های تعطیل رسمی هم می توانید دریافت نمایید
اگر چاه فاضلاب توالت فرنگی ، چاه فاضلاب توالت ایرانی یا هر یک از لوله های فاضلابی به مانند لوله تخلیه کفشور پارکینگ یا کفشور پشت بام دچار گرفتگی بشود می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه شهرری تماس بگیرید

چاه-بازکنی-لوله-فاضلاب-در-شهرری-تهران
چاه بازکنی فوری و تضمینی با بهترین تجهیزات برقی در شهرری

شماره تماس لوله بازکنی در شهرری 09198806367

اگر واقعا برای رفع گرفتگی هر یک از لوله های فاضلابی خود نیاز به لوله بازکن متخصص با بهداشت کامل در شهرری دارید به صورت 24 ساعته می توانید درخواست لوله بازکن فوری و اورژانسی نمایید . شماره تلفن شرکت لوله بازکنی همیشه آنلاین را فقط با یک کلیک روی لینک سبز رنگ سمت چپی 👈 09198806367 📞 همین الان تماس بگیرید می توانید دریافت نمایید

بهترین انتخاب لوله بازکن در محدوده شهرری

تاسیسات فاضلاب را می توان یکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان دانست که باید به خوبی حفظ شده و در نگهداری آن کوشا بود. باید در نظر داشته باشیم که در برخی از موارد ممکن است که به خاطر گرفتگی لوله های فاضلاب به خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در شهرری نیاز داشته باشیم. گرفتگی لوله به چه دلیل روی می دهد و اصولا ما چطور باید از بروز این مشکل جلوگیری به عمل بیاوریم؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و از این روی ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا بیشتر در این خصوص با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که می خواهید در این خصوص بیشتر بدانید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت-لوله-بازکنی-در-شهرری
شرکت لوله بازکنی تضمینی با بهترین دستگاه ها در شهرری

چه زمانی نیاز به دریافت خدمات لوله بازکنی شهرری احساس می شود؟

زمانی که لوله های فاضلاب کارایی خود را به دلیل گرفتگی از دست بدهند، ما نیاز به استفاده از خدمات لوله بازکنی را احساس خواهیم کرد و در این خصوص باید گفت که این خدمات به صورت حرفه ای باید به کمک ما بیاید تا به سیستم فاضلاب مشکلی وارد نشده و در عین حال بتوانیم انتظار داشته باشیم که رفع مشکل به صورت کامل انجام می شود.

امروز روش های مختلفی برای لوله بازکنی در نظر گرفته می شود . از روش های خانگی گرفته تا ابزار و مایعاتی که در بازار به فروش می رسند تا بدون نیاز به خدمات حرفه ای، لوله بازکنی انجام شود. این در حالی است که در بهترین حالت، این روش ها، شیوه ای موقت برای رفع گرفتگی لوله ها به شمار می روند .  از این روی باید در نظر داشته باشیم که خدمات لوله بازکنی شهرری در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای رفع کامل مشکل به شمار می رود . که امروزه در دسترس شما بوده و می تواند برای شما مفید واقع شود. از این روی توصیه می شود که در صورت گرفتگی لوله ها، حتما با مرکز متخصص در این زمینه در ارتباط باشید . تا بتوانید از این خدمات استفاده داشته باشید.

چرا لوله ها دچار گرفتگی می شوند؟

دلایل متعددی وجود دارد که باعث گرفتگی لوله ها می شود . که از جمله مهم ترین آن ها می توان به گرفتگی لوله ها به دلیل ورود مو و زباله های جامد به درون فاضلاب اشاره نمود. همچنین گرفتگی لوله ها می تواند به دلیل ورود روغن و چربی با حجم بالا و غلظت زیاد باشد که همین امر باعث گرفتگی لوله ها می شود .  از این روی باید دقت بسیار زیادی در این خصوص داشته باشیم. در کنار این موارد، شستن مصالح ساختمانی و ورود آن ها به درون لوله های فاضلاب مانند گچ و سیمان را می توان از دیگر دلایل عمده ای دانست که امروزه باعث بروز گرفتگی در لوله های فاضلاب می شود.

لوله بازکنی شهرری می تواند برای هر یک از این مسائل از روش های مختلفی استفاده کند . تا از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که این مرکز می تواند . در صورت بروز گرفتگی به دلیل فرسودگی و خراب شدن لوله ها نیز به شما کمک کند. با وجود تمامی خدمات مدرنی که توسط این شرکت به شما ارائه می شود . شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده داشته و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

اقدامات اولیه لازم پس از گرفتگی لوله

یکی از مهم ترین مسائلی که شما پس از گرفتگی لوله باید به آن دقت داشته باشید، اقدامات اولیه ای است که پس از گرفتگی لوله باید انجام دهید. در این صورت شما می توانید از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری کرده و همچنین ممکن است تا زمان رسیدن خدمات از سوی لوله بازکنی شهرری بتوانید بهتر از فاضلاب استفاده کنید. اما این اقدامات اولیه چیست؟

  • باز-کردن-گرفتگی-لوله-فاضلاب-در-شهرری
    باز کردن گرفتگی لوله در شهر ری تضمینی

    در ابتدا باید سعی کنید که از ورود بیشتر آب به درون فاضلاب که باعث گرفتگی بیشتر لوله و همچنین تجمیع آب پشت گرفتگی می باشد جلوگیری کنید.

  • در قدم دوم باید سعی کنید که با استفاده از لوله بازکن خانگی و یا آب جوش . جوش شیرین و سرکه نسبت به باز کردن لوله ها به صورت موقت اقدام کنید . تا نیروی خدمات لوله بازکنی از راه برسد و بتواند بررسی دقیق تری از محل داشته باشد . سپس بتواند به صورت دائم رفع گرفتگی را برای شما انجام دهد.
  • قدم سوم پس از گرفتگی لوله های فاضلاب . تماس گرفتن با لوله بازکنی شهرری می باشد. بهتر است که شرح اقدامات انجام شده بیان شود . همچنین در صورتی که می دانید به چه دلیل گرفتگی لوله حادث شده است . حتما به مسئول ثبت درخواست اطلاع دهید تا تجهیزات لازم برای رفع گرفتگی به همراه آورده شده و مشکل برای شما حل شود.

پس از گرفتگی لوله فاضلاب در صورتی که بتوانید این اقدامات را انجام دهید . می توانید انتظار داشته باشید که در اسرع وقت توسط خدمات ارائه شده از سوی شرکت لوله بازکنی شهرری، مشکلات برای شما حل شده و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.

لوله بازکنی سینک دستشویی و ظرفشویی در شهرری

لوله بازکنی چاه بازکنی تضمینی لوله پایین سینک ظرفشویی و دستشویی در شهرری تهران با شرکت برادران جعفری ارائه می شود
شما برای رفع گرفتگی یا برای رفع هر مشگل لوله سینک ظرفشویی به صورت شبانه روزی می توانید با ما در منطقه شهرری تماس بگیرید

رفع بوی بد از لوله پایین سینک یا لوله فاضلاب آشپزخانه فقط با یک فنرزنی انجام می شود
با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری دیگر نیازی نیست بوی بد فاضلابی آشپزخانه خود را تحمل کنید با یک تماس در کمتر از 15 دقیقه مشگل شما را حل می کنیم

لوله-بازکنی-سینک-ظرفشویی-در-شهرری
لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی و دستشویی با بهترین لوله بازکن در شهرری تهران

لوله بازکنی توالت ایرانی و نصب توالت در شهرری تهران

نصب و تعمیر توالت فرنگی در شهرری ، نصب و تعمیر توالت ایرانی در منطقه شهرری ، لوله کشی و لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی با ارزان ترین هزینه در منطقه شهرری با شرکت برادران جعفری انجام می شود .
باز کردن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی همراه با مدفوع بدون کثیفی محیط 100% تضمینی انجام می شود ، اگر توالت ایرانی شما گاها دچار گرفتگی می شود یا بوی بد آن باعث ناراحتی شما شده است با شرکت لوله بازکنی تضمینی منطقه شهرری تهران تماس بگیرید تا خیلی فوری به محل شما ارسال شود

باز کردن لوله کفشور حمام تضمینی در شهر ری

اگر آب از لوله کفشور حمام شما به هر علتی پایین نمی رود و تلاش شما در زمینه لوله بازکنی کفشور حمام لوله بازکنی کفشور وان حمام بی فایده است با شرکت لوله بازکنی در محدوده و خود شهرری تماس بگیرید .
آب جمع شده در کف حمام هیچ خطری برای دستگاه لوله بازکنی ندارد و تکنسین های لوله بازکن ما به راحتی در کمترین زمان گرفتگی شما را باز می کنند . چاه بازکنی تضمینی و ارزان قیمت لوله کفشور حمام را در شهرری به سرویسکار حرفه ای و همه کاره ما ارجا بدهید
برای باز کردن لوله کفشور حمام دیگر نیازی نیست از اسید های خطرناک و وقت تلف کردن های زیاد در این زمینه از دست بدهید همین الان با ما تماس بگیرید تا خیلی فوری به محل شما نیروی لوله بازکن ارسال نماییم.

رفع گرفتگی و لوله بازکنی تضمینی ماشین لباسشویی در شهرری تهران

برای باز کردن گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی فقط لوله بازکن بودن کافی نیست زیرا دستگاه ماشین لباسشویی پیچیده تر از لوله های فاضلابی می باشد و نیاز به آشنایی در رابطه با سیستم لوله کشی این دستگاه وجود دارد
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تنها مؤسسه ای می باشد که سرویسکاران مخصوص و حرفه ای فقط برای لوله ماشین لباسشویی در منطقه شهرری دارد و شما با خیالی راحت می توانید از شرکت ما لوله بازکن درخواست نمایید .

لوله بازکنی فوری و اورژانسی لوله کفشور پشت بام و حیاط در شهرری

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری شرایط شما را درک می کند و اگر در مواقع بارندگی شدید و دیگر مواقع دچار گرفتگی لوله کفشور پشت بام ، دچار گرفتگی لوله کفشور حیاط و پارکینگ شدید در کمتر از 20 دقیقه از محل خودتان ( شهرری ) لوله بازکن با تجهیزات کامل بدون دردسر ارسال می کند .

چاه بازکنی لوله پشت بام را با هر متراژی از چاه یا فاضلاب شهری انجام می دهیم ، رفع گرفتگی لوله چاه پشت بام بدون نگرانی و خطر از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در شهرری

درخواست لوله بازکنی مخصوص لوله تخلیه استخر یا حوض باغچه در شهرری

برای لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله تخلیه استخر ، حوض باغچه خود به همراه لایروبی لوله تخلیه کفشور استخر با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه شهرری تماس بگیرید

لوله بازکنی تراس در شهرری

چاه بازکنی و لوله بازکنی همه وقته لوله کفشور تراس در شهرری حتی در مواقع بارندگی از شرکت برادران جعفری

چرا خدمات لوله بازکنی شهرری را باید دریافت کنیم؟

تجهیزات و امکاناتی که از سوی شرکت لوله بازکنی شهرری به شما ارائه می شود بسیار حرفه ای و پیشرفته بوده و می تواند به صورت کامل از بروز مشکلات جلوگیری به عمل بیاورد. در واقع شما می توانید با استفاده از این خدمات در کوتاه ترین زمان گرفتگی لوله را از بین ببریم . که این مسئله می تواند برای شما بسیار با اهمیت باشد. باید در نظر داشت که خدمات مربوط به لوله بازکنی باید به صورت کاملا حرفه ای و توسط متخصصان ارائه شود .  از این روی شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به دریافت خدمات لوله بازکنی اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که از ابزار پیشرفته و به روز برای رفع این مشکل استفاده می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر هستید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. در ادامه با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص لوله بازکنی شهرری با شما به اشتراک بگذاریم و در این خصوص با شما صحبت کنیم.
گرفتگی لوله فاضلاب چه دلایلی می تواند داشته باشد ؟

شرکت لوله بازکنی شهرری از چه روش هایی استفاده می کند؟

این شرکت روش های مختلفی را برای از بین بردن گرفتگی لوله مورد استفاده قرار می دهد و از تجهیزات به روز و پیشرفته ای در این خصوص استفاده می کند. برای مثال دستگاه الکترونیکی لوله بازکنی که از سوی این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند در جلوگیری از بروز گرفتگی دوباره لوله فاضلاب تاثیر گذار باشد. اما روش هایی که توسط این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد شامل چه مواردی می شود؟

بهترین-روش-لوله-بازکنی-شهرری
بهترین روش و دستگاه لوله بازکنی در منطقه شهرری تهران
استفاده از موتور الکتریکی

استفاده از موتور های الکتریکی امروزه بسیار رایج شده است .  توسط لوله بازکنی شهرری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. موتور الکتریکی در کنار لوله هایی که وارد فاضلاب می شود . تا بخش های گرفته را باز کند را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. و می تواند با کارایی بسیار بالایی که دارد به صورت کامل گرفتگی مربوط به لوله ها را برطرف کند.

در صورتی که نیاز به استفاده از موتور الکتریکی در لوله بازکنی باشد . اپراتور باید متخصص و با تجربه باشد . از این روی توصیه می شود که در این زمینه حتما با لوله بازکنی شهرری همکاری داشته باشید. این خدمات برای فاضلاب مربوط به سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد . مورد استفاده می باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در خصوص سایر روش ها با شما صحبت داشته باشید.

استفاده از پمپ باد قوی

از دیگر روش هایی که برای لوله بازکنی امروزه در نظر گرفته می شود . را می توان استفاده از پمپ باد قوی دانست . که امروزه مورد استفاده قرار گرفته و دارای عملکرد می باشد. این روش به خصوص در صورتی که زباله ها باعث گرفتگی لوله ها شده باشد. یا چربی ها باعث این مسئله باشند. استفاده از پمپ باد قوی می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. باید در نظر داشت که استفاده از پمپ های باد قوی امروزه بسیار رایج شده است . شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید. با توجه به این که پمپ باد قوی می تواند در مواردی آسیب رسان به سیستم فاضلاب باشد. استفاده از آن باید حتما توسط متخصصان انجام شود.

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی شهرری

در شهرری از بهترین سرویسکاران جهت تخلیه چاه استفاده می کنند . برای دریافت ماشین مورد نیاز با حجم تانکر می توانید با ما تماس بگیرید . شما عزیزان می توانید در منطقه شهرری از خدمات تخلیه چاه با ثبت مشخصات ماشین ، نوع پمپ ، تعداد تخلیه ، نوع استفاده از پمپ یا دستگاه لجنکش ، میزان ساعت حضور و غیره قیمت را در سایت ما پیدا بکنید .

تخلیه-چاه-فاضلاب-در-شهرری
تخلیه چاه لایروبی چاه فاضلاب در شهرری تهران
نتیجه گیری

خدمات لوله بازکنی شهرری که امروزه با بهترین کیفیت ارائه می شود را می توان از مهم ترین خدماتی دانست که برای رفع مشکلات مربوط به گرفتگی لوله ها در این قسمت از تهران مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. در این مقاله به بررسی لوله بازکنی شهرری پرداختیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک گذاشتیم . که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

برای دریافت بهترین سرویسکاران لوله بازکنی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

09190596238

09372546238

09920262447

46 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی شهرری»

  1. شارلوووووت،،، ♡

    سلام چاه توالت ما وصله به توالت پایین طبقه پایین چاه توالتش هواکش نداره بوی نامطبوع فاضلاب بنظرتون از نداشتن هواکش پایینه؟

  2. سلام مطالبتون خیلی مفید وکارشناسی شده بود.
    از یزد مطالب شمارو مطالعه کردم وای کاش امکان استفاده از تجربیات شما برای رفع مشکل بوی بد آپارتمانم که در طبقه چهارم هست علت اصلی ان بنظر خودم ایراد لوله کشی غیر استاندارد هست) وجود میداشت.

  3. با سلام علت بوی بد روشویی چی میتونه باشه؟
    با وجود اینکه قبلا چاه فاضلاب بوده والان چاه کور کردیم وبه فاضلاب شهری وصل کردیم وای بو هنوز هست یه وقت زیاد یه وقت کم.

  4. سلام واقعا تو کارتون حرفه ای هستید سرویسکاری که برای دراوردن انگشتر من از توالت اومد خیلی عالی دراوردتش درصورتی که من فکر میکردم اصلا دیگه حلقه ازدواجمو نمیبینم واقعا ازتون ممنونم

  5. آتنه فقیه نصیری

    امروز بارون زیادی داره میباره کار میکنید؟ کسی رو میتونید بفرستید لوله حیاط خلوت ما رو باز کنه؟

  6. آقا سلام دیروز سرویس کارتون آمدن لوله مارا باز کردو من می خواستم تشکر کنم ممنونم از زحمت که می کشید

  7. سلام چاه فاضلاب ما بعضی اوقات گاز خیلی سمی خارج میکنه که باعث حالت تهوع میشه ولی بعد از اب ریختن در چاه بو برطرف میشه، احتمال داره برای شتر گلویی باشه؟

  8. سلام ما ساکن طبقه اول هستیم هنگام بارندگی شدید از کف اشپزخانه اب بیرون میزند. گاههی با فنر زدن درست میشود گاهی هم نه. لوله کش گفتن شیب لوله پارکینگ مناسب نیست وهمینطور لوله منزل مابا لوله ای که از پشت بام اب راخالی میکند یکی هست.
    امکان جدا کردن لوله اشپزخانه ما از پشت بام هست؟
    منزل ما دو سال ساخت است.

  9. سلام چاه منزل ما پرشده وتا الان دوبار تخلیه کردیم بهترین کار برای منزل ما چیست؟ چاه جدید حفر کنیم؟

    1. سلام اگه متراژ چاهتون کوچیکه می تونید با افزایش متراز و لایروبی چاه فاضلاب از این مشگل دوری بکنید

  10. ممنون از مطالب مهم تون که آدم را در مورد لوله بازکنی تمام ذحماتی که می کشید اشنا میکنه ممممممممنون

  11. خداقوت و خسته نباشید عرض میکنم خدمتتون انشالله همیشه در صحت و سلامت کامل بسر ببرید کارتونم عالی بود مرسی.

  12. سلام چسب دور توالت فرنگی اگه باز بشه امکان داره اب نفوذ پیداکنه و به طبقه پایین برسه سقف طبقه پایین چکه میکنه و دور تا دور توالت فرنگی چسبش اسیب دیده یا کلا کنده شده؟

  13. کارتون خیلی خوب بود من واقعا راضی بودم از کار شما و سرویس کارهایی که برای بنده فرستاده بودین.

  14. سلام اقا میشه لطفا یه سرویس کار بفرستین لوله اشپزخانه گرفته اب ازش رد نمیشه اشپزخانه پر اب شده لطفا کمک کنید.

    1. ♻️لوله بازکنی و تخلیه چاه تمام نقاط تهران فوری و ارزان قیمت می باشد♻️

      ✅تمام نقاط تهران فور و کم هزینه با ارسال شبانه روزی✅

      ↙️حتی در ایام تعطیلات↘️

      ❌ارزان فوری تضمینی بهداشتی❌

      ↩۴۰٪تخفیف_________ ۱۰۰٪تضمینی ↪

      ✅✅پایین ترین نرخ بالاترین کیفیت✅✅

      شبانه روزی _________ بمدت ۲۰ دقیقه

      ⭕بازکردن تمام لوله های سخت وسیمانی⭕

      ⚪باکادرمجرب کار بلد با رعایت اصول بهداشتی⚪

      ❌دراوردن اشیا از داخل لوله های فاضلاب ب مانند❌
      طلا گوشی سرشیر و غیره …. با ابزار مخصوص
      ________________________________________ ⭕ارسال نیروازنزدیک ترین شعبه کمتر۲۰دیقه⭕

  15. ببخشید لولمون گرفته میایید شما باز کنید میشه با فنر دستی باز کنید چون دستگاه کثیف کاری میکنه

  16. سلام بنده احتمال میدم که گوشوارم در داخل چاه حمام افتاده باشه اما داخل حمام متوجه نبودن گوشوارم نشدم وقتی داخل اینه متوجه شدم که یک لنگه از گوشواره ام نیست داخل چاه را نگاه انداختم اما چیزی داخل چاه نبود با این حساب اب زیادی هم بعد از ان داخل چاه ریخته باشیم پیدا شدن گوشواره امکان پذیر هست؟

  17. سلام من ساکن کرج هستم.
    خونه ما در طبقه اول هست از زمانیکه هوا یکم گرم شده فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوریکه نمیتومیم تو خونه بمونیم. چیکار کنیم؟
    شما کرج هم شعبه دارین..

  18. جناب لوله سینک ظرفشویی مون پوسیده و داره آب میده بیرون تقریبا یک سال پیش من تعویضش کردم واسه چی اینجوری میپوسه میشه دلیلشو بگین عوض نمیکنن واقعا خیلی گرون هم است

    1. سلام عزیز به احتمال یا شما واسه تمیز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی توان از مواد شیمیایی استفاده می کنید ولی به دلیل خاصی نداره چون مواد شیمیایی اکثراً لوله های فاضلابی مخصوصاً سینک ظرفشویی را از بین میبره یا از آن استفاده می‌کنیم و گرفتگی داره بعدی گرفتگی ضربه میزنی نظر به پاییزه ترش خوردن لوله شما میشه دلیل خاص

    1. سلام و درود لطفاً واضح تر توضیح بدین آب از کجا ورود میکنه آب از چاه همسایه به چالش ما ورود میکنه آب از لوله همسایه به ساختمان شما وارد می کنم لطفاً کامل توضیح بدین تا واضح توضیح دهید

  19. سلام ممنون از مطالب مفیدتون ما طبقه ۵ ساختمانی و آخرین طبقه هستیم بوی چاه فاضلاب از کولر توی خونه لوله های ونت رو تا ۴ متر بردن بالا ولی متاسفانه تاثیری نداشت چه راه حلی پیشنهاد میکنید.

  20. دنیاـــــــــــــــــ...

    سلام من امروز تماس گرفتم. کارم بسیار عالی انجام شد
    در زمان کوتاه و کثیف کاری هم نداشت. ممنونم از زحمت تون واقعاً عالی بودید فیلمهای سایتتون هم خیلی در تصمیم گیری کمکم کرد

  21. سلام یک سوال دارم
    اگه از کف آشپزخانه کف بالا بزنه
    بدون اینکه اب ریخته باشیم لوله گرفته؟
    ایا داخل واحد خودمون گرفتگی داریم؟
    با لوله بازکنی میشه مشکل رو رفع کرد؟
    ممنون میشم سریع جواب بدید.

  22. عرض سلام و خسته نباشید حدود دوسال است که توالت فرنگی نصب شده و در کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم آب بندی شده است در بعضی قسمتهایی که اب بندی شده لکه های سیاه رنگی مشاهده میشود علت بوجود آمدن این لکه ها را برای بنده توضیح بدهید
    با تشکر از شما.

  23. خسته نباشید سه سوال دارم
    شما برای تشخیص ترکیدگی لوله تو سقف از چه دستگاه استفاده میکنید؟
    شرکت ما یه تیکه از سقفش نم داده فکر میکنیم ترکیدگی باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+