جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی مجیدیه

لوله-بازکنی-مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه شمالی و لوله بازکنی در مجیدیه جنوبی شبانه روزی با بازدید رایگان جهت ارسال لوله بازکن انجام می شود .
چاه بازکنی و لوله بازکنی توالت ایرانی ، لوله بازکنی توالت فرنگی ، لوله بازکنی ماشین لباسشویی ، لوله بازکنی آشپزخانه و سایر قسمت های لوله فاضلابی در سراسر مجیدیه تهران

                                       📞   44173983
                                  📞         22981856
                          📞                66968120
                  📞                    77379673
09198806367  تماس همه ساعته

لوله-بازکنی-مجیدیه
لوله بازکنی مجیدیه شمالی و جنوبی با شرکت برادران جعفری

لوله بازکنی در مجیدیه

ارسال لوله بازکن از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در تمامی مناطق مجیدیه شمالی و جنوبی تهران کمتر از 14 دقیقه می باشد
باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی ، لوله توالت ایرانی ، لوله آشپزخانه ، لوله حمام ، لوله ماشین لباسشویی ، لوله کفشور پارکینگ ، لوله تراس و سایر لوله های فاضلابی در سراسر منطقه مجیدیه و حومه انجام می شود .

شما عزیزان برای دریافت بهترین لوله بازکنی در سراسر مجیدیه می توانید با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید . سرویسکاران چاه بازکنی ما در مجیدیه قادر به باز کردن هر نوع گرفتگی می باشند .

شماره تماس لوله بازکنی در مجیدیه 09198806367

اگر به هر دلیلی لوله فاضلاب شما آب پس زد یا بوی بدی از خودش به محیط ترشح کرد و شما توان رفع مشگل را نداشتید می توانید از تکنسین های حرفه ای شرکت لوله بازکنی برادران جعفری با یک تماس کوتاه استفاده نمایید .
با چاه بازکنی مجیدیه تهران جهت رفع گرفتگی و باز شدن انسداد فاضلاب در مجیدیه تهران شبانه روزی تماس بگیرید

چاه بازکن چاه بازکنی برای رفع گرفتگی در مجیدیه

شما برای باز کردن لوله فاضلاب خود با دستگاه به صورت تخصصی نیاز به چاه بازکن دارید و بایستی از شرکت های معتبر لوله بازکنی درخواست نمایید . ما به شما توصیعه می کنیم که اگر برای رفع گرفتگی در منطقه مجیدیه شمالی یا مجیدیه جنوبی نیاز به چاه بازکن داشتید می توانید با ما تماس بگیرید .

  • چاه بازکنی توالت ایرانی و فرنگی در مجیدیه
  • چاه بازکنی تضمینی لوله کفشور حمام در مجیدیه 
  • چاه بازکنی تخصصی لوله فاضلاب کفشور پشت بام
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ فوری و تضمینی

هر نوع مشگل چاه گرفتگی شما را به صورت 100 درصد تضمینی با هزینه مناسب چاه بازکنی در سراسر محله های مجیدیه رفع میکنیم . اگر نیاز به لوله بازکنی محله محدوده منطقه مجیدیه دارید همین الان با شماره تماس شرکت برادران جعفری در این منطقه تماس بگیرید .

روش های لوله بازکنی در مجیدیه جنوبی و شمالی تهران

به دو روش می توان رفع گرفتگی کرد در لوله بازکنی مجیدیه جنوبی و شمالی هم با دستگاه های حرفه ای و سرویسکاران متخصص می توانیم گرفتگی شما را رفع بکنیم و هم با استفاده از مواد شیمیایی دست ساز که طبیعی می باشد در این این منطقه می توان لوله بازکنی کرد .
در لوله بازکنی دستگاهی در منطقه مجیدیه از بهترین و جدید ترین دستگاه های لوله بازکنی استفاده می کنیم تا خیال شما عزیزان راحت بشود .

نمونه دستگاه های لوله بازکنی محیدیه جنوبی و شمالی :

1 – دستگاه لوله بازکنی فنری : این دستگاه در باز کردن گرفتگی های لوله ی توالت ، حمام ، حیاط ، لوله سینک ظرفشویی و غیره به کار می رود . با نازلترین قیمت رفع گرفتگی می شود ، این دستگاه با فنر ها و سه نظام ها توانایی باز کردن هر نوع  گرفتگی ازجمله گرفتگی های لوله توالت را با تراش و رسوبگیری می تواند باز کند .
2 – دستگاه لوله بازکنی پمپ دینامیک : ایمن ترین و قابل اعتماد ترین دستگاهی که در لوله بازکنی مجیدیه استفاده می شود این دستگاه می باشد . کار این دستگاه این چنین می باشد که هر لوله ای که گرفته باشد به آن وصل می شود . با فشار هوایی که توسط دینام این دستگاه به گرفتگی وارد می کند باعث رفع گرفتگی می شود .

ارسال فوری 15 دقیقه ای لوله بازکن به سراسر مجیدیه

اگر آب فاضلاب در آشپزخانه شما بالا زده است ! اگر آب فاضلابی در حمام ، پارکینگ و حتی سرویس بهداشتی همراه با فضولات فاضلابی بالا زده و بی نامطلوب باعث از بین رفتن آرامش شما شده است همین الان با شرکت لوله بازکنی با ارسال کمتر از 15 دقیقه به سراسر مجیدیه تهران تماس بگیرید .
ارسال چاه بازکن فوری تر از شرکت های همکار در مجیدیده به دلیل پوشش همه جانبه این منطقه هم در شمال مجیدیه و هم در جنوب مجیدیه به صورت شبانه روزی

ارسال-فوری-و-شبانه-روزی-لوله-بازکن-مجیدیه
ارسال لوله بازکن فوری در کمتر از 15 دقیقه به سراسر مجیدیه تهران

علل هایی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب در لوله بازکنی مجیدیه می شوند چیست ؟

در این مبحث لوله بازکنی از اصلی ترین علل هایی که باعث گرفتگی لوله می شوند را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد . از بهترین کارشناسان لوله بازکنی در مجیدیه کمک گرفته ایم تا به مشگلات گرفتگی لوله شما رسیدگی بکنیم .

آیا می دانید دلیل گرفتگی لوله توالت فرنگی و ایرانی چه می باشد ؟ 

در اولین مرحله به سوال اول پاسخ داده می شود و بعد به ترتیب لوله های فاضلابی توالت در همه مناطق تهران مخصوصا در مجیدیه به علت بالا بودن قدمت لوله های بعضی منازل با کمترین رسوب و با کوچک ترین وسایل به مانند دستمال کاغذی دچار گرفتگی می شوند . اما کارشناسان لوله بازکی ذکر می کنند که می توان اصلی ترین علل گرفتگی لوله توالت را رسوب و جرم بستن لوله ها دانست . با تجربه فراوان در این زمینه می توانیم بگوییم که لوله فاضلاب شما باید هر 6 ماه یک بار با هزینه بسیار کم رسوب گیری بشود . شما می توانید با هزینه کم جلوگیری از پدید آمدن هزینه بالا بشوید .

دلیل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی چه مواردی می باشد و چگونه جلوگیری کنیم ؟

دلیل گرفتگی سینک ظرفشویی در لوله بازکنی مجیدیه از موارد بسیار ساده می باشد که شما عزیزان آن ها را رعایت نمی کنید . با رعایت این اصول لوله شما می تواند به مدت بیش از 10 سال برای شما کار بدهد . از ریختن اضافه غذایی داخل لوله ها خودداری بکنید . در هنگام شستشویه میوه ها و سبزیجات ها از محافظ توری استفاده بکنید . به هیچ وجه نگذارید روغن و چربی بیش از اندازه به لوله سینک ظرفشویی بشود . از انداختن تفاله چایی پرهیز بکنید و غیره

رفع گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی در مجیدیه تهران

شما در منزل خود از چه مدل ماشین لباسشویی استفاده می کنید ؟ ماشین لباسشویی پارس خزر ، ماشین لباسشویی ایکس ویژن ، آبسال ، جی پلاس ، اسنوا ، پاکشما و غیره که ماشین های نامبرده ایرانی می باشند و بیشتر در منازل شما مورد استفاده قرار می گیرند .

اگر ماشین لباسشویی شما آب را تخلیه نکند یعنی دچار مشگل گرفتگی بشود چه کار می کنید ؟
اکثر افراد در این زمینه تخصص ندارند و شروع میکنند به باز کردن پایین ماشین یعنی قسمت لوله تخلیه ماشین لباسشویی که در اکثر مواقع باعث آسیب رساندن به پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می شوند ، لطفا توجه نمایید که گرفتگی ماشین لباسشویی اکثر از قسمت خروجی می باشد و نیاز به تخصص برای باز کردن لوله تخلیه دارد .
ما از سرویسکاران لوله بازکنی ماشین لباسشویی با هر مدلی در مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی تهران استفاده می کنیم که شما می توانید از شرکت ما به صورت شبانه روزی استفاده نمایید

برای لوله بازکنی ، چاه بازکنی و تعمیر ماشین لباسشویی در سراسر محدوده مجیدیه تهران با ما تماس بگیرید

    44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 کافی است روی شماره ها کلیک نمایید

لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در مجیدیه تهران

لوله بازکنی و چاه بازکنی انواع لوله فاضلاب آشپزخانه ، لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی لوله خورتومی سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی لوله کفشور آشپزخانه 100 درصد تضمینی با دستگاه تراکم هوا و فنری در مجیدیه شمالی و جنوبی تهران انجام می شود .
اگر لوله فاضلاب آشپزخانه شما به هر دلیلی در سراسر منطقه مجیدیه دچار گرفتگی شده است می توانید برای باز کردن لوله با شرکت برادران جعفری تماس بگیرید .

لوله-بازکنی-لوله-پایین-سینک-ظرفشویی-در-مجیدیه
لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در مجیدیه تهران

لوله بازکنی با فنر در مجیدیه شمالی جنوبی تهران

اگر لوله فاضلاب شما به صورت کیپ از فضولات و سایر موارد دار گرفتگی شده است و تلاش شما برای رفع گرفتگی فایده چندانی ندارد ، ما به شما برای شما بهترین لوله بازکن را با کامل ترین تجهیزات در مجیدیه و سایر نقاط تهران ارسال می کند .
استفاده از فنر های تمیز و بهداشتی با سرفنر های مخصوص و محافظ های مخصوص برای جلوگیری از خرابکاری و کثیف کاری انجام می شود .
باز کردن انواع لوله فاضلاب و تراش گرفتگی با فنر تراش تضمینی بدون بالا زدن بوی بد

لوله-بازکنی-فنر-زنی-لوله-در-مجیدیه
فنر زنی لوله فاضلاب و رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب به روش فنر زنی

رفع گرفتگی لوله اصلی فاضلاب در لوله بازکنی مجیدیه

در اکثر گرفتگی لوله هایی که بیشتر همکاران نمی توانند باز کنند لوله های اصلی یا همان مرکزی در مجیدیه می باشد . این مشگل زمانی دشوارتر می شد که ساختمان نشین باشین و لوله از پایین ترین قسمت خروجی فاضلاب دشار گرفتگی بشود . سرویسکاران متخصص در مجیدیه قادر به باز کردن هر نوع لوله ای با هر ابعادی هستند

آیا می خواهید بدانید بهترین مرکز لوله بازکنی در قرن گذشته و جدید چه مؤسسه ای می باشد ؟

جواب این بسیار آسان می باشد اگر سرویسکاری را درخواست کردید و از خدمات لوله بازکنی آن راضی بودین یعنی بهترین مؤسسه می باشد . برای اکثر مردم عزیز مشکلات مالی مهمترین دغدغه زندگی می باشد به همین علل ما هم از بهترین سرویسکاران و هم از کمترین هزینه جهت رفع گرفتگی استفاده می کنیم . به قدرت خداوند تا به امروز توانسته ایم از سرویسکاران زیادی جهت افزایش کسب و کار استفاده کنیم .

لوله بازکنی تضمینی و ارزان قیمت با دستگاه تراکم هوا در مجیدیه

رفع بوی بد لوله های فاضلاب در کمتر از 10 دقیقه بدون نیاز به سرویسکار

آیا از بوی بد لوله های فاضلابی خود کلافه شده اید و می خواهید هر چه سریعتر این مشگل حل شود ؟ با ما جهت راهنمایی در این زمینه همراه باشید .
اگر تمامی لوله های فاضلابی منازل شما بوی فاضلاب را به محوطه ساختمان انتقال می دهند می توان مشگل را بدون نیاز به سرویسکار حل کرد ولی اما اگر فقط لوله توالت شما بوی بد را به ساختمان انتقال بدهد باید از دستگاه فنری جهت تراش رسوب های لوله اجرا بشود . شما می توانید بدون صرفه هزینه لوله خود را از بوی بد نجات بدهید . چگونه ؟ با روش سرکه جوش و آب نمک ، این دو را باهم مخلوط کنید و داخل لوله بریزید تا در کمتر از 10 دقیقه مشگل بوی بد حل بشود .

بیرون کشیدن طلا از لوله فاضلاب و چاه در مجیدیه

برای بیرون کشیدن تضمینی بدون نگرانی وسایل ارزشی خود از لوله فاضلاب یا از چاه فاضلاب با بهترین دستگاه های بروز در مجیدیه تهران با ما تماس بگیرید .
ما اینجا هستیم که تا مشگل گرفتگی و دیگر مشگل های همچون بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله و چاه فاضلاب به شما عزیزان خدمات رسانی نماییم

  • بیرون کشیدن طلا از کاسه توالت
  • بیرون کشیدن دسبند ، گوشواره ، ساعت مچی ، حلقه ازدواج از کاسه توالت
  • سالم بیرون کشیدن گوشی همراه از چاه و کاسه توالت 100 درصد تضمینی

در هر ساعتی اگر وسایل شما داخل لوله چاه فاضلاب گیر کرد و افتاد می توانید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه مجیدیه تهران کمک بگیرید تا خیلی فوری بدون نگرانی بیرون بکشید .

خدمات فاضلابی در مجیدیه

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب در مجیدیه تهران
  • چاه بازکنی در مجیدیه
  • لوله بازکنی در شرق تهران
  • حفر چاه در شرق تهران مجیدیه
  • لایروبی چاه فاضلاب در مجیدیه
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب در مجیدیه شمالی و جنوبی
  • چاه بازکنی شبانه روزی در مجیدیه شمالی و جنوبی
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب ارزان قیمت در مجیدیه
  • تخلیه چاه فاضلاب ، حفر چاه فاضلاب و لایروبی چاه فاضلاب در سراسر قسمت های مجیدیه تهران
  • برای ارائه مشاوره و بازدید رایگان همین الان می توانید با ما تماس بگیرید

روش های تضمینی باز کردن لوله کفشور پشت بام تراس با لوله بازکن متخصص در مجیدیه

چرا لوله فاضلاب کفشور پشت بام بیشتر در مواقع بارندگی دچار گرفتگی می شود ؟
دلایل اصلی که منجربه مسدود شدن لوله تخلیه کفشور پشت بام می شوند شامل : یکی از دلایل مصالح ساختمانی می باشد که امکان دارد در اکثر مواقع تعمیرات قسمت پشت بام ساختمان با افتادن تکه سنگ ، سیمان و غیره به داخل لوله کفشور پشت بام باشد یا حتی امکان دارد بعد از ارائه خدمات اضافه مصالح که از نظر شما هیچ مشگلی ندارد را جارو کنید و داخل لوله کفشور پشت بام بریزید و بماند .

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری معمولا در فصل زمستان و بهار بیشتر برای خدمات رسانی لوله تخلیه پشت بام به افراد ساکن مجیدیه تهران خدمات رسانی می کنند ، دلیل اصلی این موضوع در فصل هایی که بارندگی کم است قطر لوله برای تخلیه آب از پشت بام مشگلی ایجاد نمی کند ولی در مواقعی که بارندگی به مانند فصل زمستان زیاد و به همراه یخ ضدگی باشد قطر لوله گرفته شده از هر مواردی پاسخگوی تخلیه آب از آن قسمت نخواهد بود و آب هیچ حرکتی به نقطه خروجی نمی کند

برای لوله بازکنی لوله کفشور پشت بام لوله تخلیه تراس ، لوله تخلیه ناودانی در منطقه مجیدیه می توانید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری استفاده نمایید 

خدمات تعمیر و تعویض توالت فرنگی و ایرانی در مجیدیه تهران

اگر نیاز به لوله بازکنی توالت فرنگی و نیاز به لوله بازکنی توالت ایرانی در مجیدیه تهران دارید همین الان با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در هر ساعتی می توانید تماس بگیرید .
توالت فرنگی شما اگر دچار مشگل نشتی ، مشگل گرفتگی ، مشگل تخلیه یا هر یک از مشگل هایی را دارد که شما نمی توانید تعمیر کنید می توانید از شرکت لوله بازکنی مجیدیه برای حل این مشگل استفاده نمایید .

  • نصب توالت فرنگی در مجیدیه
  • نصب توالت ایرانی در مجیدیه تهران
  • تعمیر مشگل توالت فرنگی و ایرانی در مجیدیه تهران
  • لوله کشی و انجام تمامی خدمات تعمیراتی انواع توالت در مجیدیه تهران

لوله بازکنی توالت فرنگی با دستگاه تراکم هوا در مجیدیه تهران

چرا یکی از بهترین روش های لوله بازکنی برای باز کردن لوله فاضلاب توالت فرنگی استفاده از دستگاه تراکم هوا می باشد ؟
شاید بعضی از شرکت های همکار برای باز کردن هر نوع گرفتگی فقط از دستگاه فنری استفاده می کنند ولی سرویسکاران شرکت برادران جعفری به دلیل داشتن تجربه کارشناسی لوله بازکنی و رعایت نکات بهداشتی ، رعایت آسیب نرساندن به تجهیزات محیط لوله فاضلاب مورد نظر از هر دستگاهی در محل مناسب خود با شرایط مناسب استفاده می کنند .
دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی چه مزیت هایی دارد ؟
رفع گرفتگی توالت فرنگی بدون کثیف کاری
باز کردن گرفتگی سخت و آسان توالت فرنگی همراه با مدفوع بدون نیاز به فنر
لوله بازکنی توالت فرنگی بدون بالا زدن بوی بد و ایجاد صدا انجام می شود
لوله بازکنی تضمینی توالت فرنگی را در سراسر محله های مجیدیه شمالی و جنوبی تهران را با شرکت اتحادیه لوله بازکنی در تهران انجام دهید .

چاه-بازکنی-توالت-فرنگی-در-مجیدیه
چاه بازکنی تضمینی توالت فرنگی در مجیدیه

لوله بازکن کفشور حمام لوله تخلیه وان حمام در مجیدیه

لوله تخلیه حمام شما اگر مشگل گرفتگی دارد به شرکت ما تماس بگیرید که خیلی نزدیک به شما است و در کمتر از 20 دقیقه نیروی انسانی ارسال می کند و شما می توانید در هر تایمی برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی کفشور حمام در مجیدیه تهران با ما تماس بگیرید

خدمات مشاوره رایگان در لوله بازکنی مجیدیه

اکثر افراد که دچار مشگل گرفتگی لوله فاضلاب می شوند با استفاده از مشاورین شرکت ما بدون نیاز به لوله بازکن رفع مشگل می کنند . اکثر علل های گرفتگی از موارد ساده ایجاد می شوند که می توانید به آسانی این موارد را حل بکنید . اگر می خواهید روش های رفع گرفتگی لوله را بدون نیاز به سرویسکار بیاموزید با مشاورین لوله بازکنی مجیدیه تماس بگیرید . اکثر روش های رفع گرفتگی را در مقاله های قبلی گفته شده است ولی نمی توان تمام موارد را گفت چون هر لوله به روش خودش با چه مواردی گرفته شده باشد را نمی توان نوشت ولی می توانیم به صورت تلفنی به شما عزیزان ارائه بدهیم .

پیدا کردن لوله بازکن ارزان قیمت کفشور پارکینگ در مجیدیه تهران

کفشور پارکینگ شما به چه دلیل می گیرد و آیا می شود به صورت دستی گرفتگی را باز کرد ؟ برای باز کردن لوله کفشور پارکینگ به صورت دستی فقط با فشار آب و ظربه شیلنگ آب می توان در صورت ضعیف بودن گرفتگی می توان دستی لوله بازکنی کرد .
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای باز کردن لوله فاضلاب کفشور پارکینگ شما با قیمت خیلی ارزان به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته لوله بازکن تضمی ارسال می کند ، برای لوله بازکنی لوله کفشور پارکینگ ، حیاط و تراس در منطقه مجیدیه می توانید با ما تماس بگیرید .

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی مجیدیه

یکی از اصلی ترین خدمات ما در منطقه مجیدیه به غیر از چاه بازکنی تخلیه چاه می باشد، از نیاز های اصلی مردم عزیزی که از فاضلاب شهری استفاده نمی کنند ، خدمات تخلیه چاه می باشد .
مؤسسه فنی لوله بازکنی در این منطقه از بهترین تجهیزات در تخلیه چاه این منطقه استفاده کرده اند . برای تخلیه چاه تضمینی می توانید در هر منطقه ای که مستقر هستید با ما تماس بگیرید .

لوله بازکنی مجیدیه با قیمت خیلی ارزان

در لوله بازکنی مجیدیه از نرخ بسیار ارزان در رفع گرفتگی استفاده می کنیم . برای مثال همکارانی که برای جلب توجه مردم به آگهی خود از کلمه لوله بازکنی 30 هزار تومان استفاده می کنند . ولی مؤسسه فنی ما با اصول اتحادیه کار می کند و هیچ نرخی را بالا تر از نرخ دولتی اعلام نمی کند .

قیمت لوله بازکنی در مجیدیه چقدر است ؟

قیمت و هزینه لوله بازکنی توالت فرنگی ، قیمت و هزینه لوله بازکنی توالت ایرانی ، حمام ، آشپزخانه ، لوله سینک ظرفشویی ، قیمت باز کردن لوله ناودانی ، هزینه رفع گرفتگی لوله کفشور پارکینگ ، هزینه لوله بازکنی با فنر و هزینه لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا برای باز کردن لوله های مختلف فاضلابی در منطقیه مجیدیه تهران چقدر است ؟
با تماس کوتاه جدید ترین و ارزان ترین قیمت لوله بازکنی شرکتی را در سراسر تهران از ما دریافت نمایید .
پاسخ به تماس شبانه روزی

قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام چقدر می باشد ؟

برای دریافت قیمت لوله بازکنی با دستگاه سه نظام در مجیدیه تهران همین الان با ما تماس بگیرید ، لوله بازکنی در مجیدیه شمالی و جنوبی استان تهران را با بهترین چاه بازکن ها به ما ارائه بدهید .

تمامی مدارک لازم را برای ارائه خدمات لوله بازکنی داریم و می توانید استعلام نمایید 

64 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی مجیدیه»

  1. در این مطالبی که زحمت کشیدید نوشتید، متوجه شدیم خیلی از اشتباهات را خودمان انجام دادیم که باعث پر شدن چاه فاضلاب شده است.
    ممنون از مطالب بسیار مفیدتون.

  2. سلام ببخشید لوله آشپزخونیه مافکرکنم با پوست میوه گرفته شده راهکاری برای این مشکل وجود داره چیکار باید بکنم؟

  3. خیلی ممنون از لوله بازکنی برادران جعفری لولیه حمام مابا موی سر گرفته شده بود خیلی ممنون که بازش کردید.

  4. سلام برای رفع بوی بد دستشویی آپارتمانچه راه کاری دارید؟چه کارهایی انجاممیدیداصلا میتونید رفعش کنید یانه؟من تو غرب تهران هستم اونجا هم کسی رومیفرستید؟

    1. سلام مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری پوششش دهنده سراسر تهران می باشد . برای رفع 100 درصدی بوی بد فاضلاب می تونید با ما تماس بگیرید

  5. علت بوی بد توالت در آپارتمان همین چیز هایی هست که توضیح دادید؟ بااین روش هاحل میشه یا نه؟چون دیدم نوشتید برای پیشگیری اگر برای پیشگیری هست چطور میشه ازبین بردتش؟

    1. سلام عزیز بستگی به شرایط شما داره شما می تونید تماس با مشاورین بگیرید تا دقیق راهنماییتون بکنند .

  6. سلام.
    چاه فاضلاب ما بعضی اوقات گاز خیلی سمی خارج میکنه که باعث حالت تحوع میشه ولی بعد از آب ریختن در چاه بو بر طرف میشه احتمال داره برای شتر گلویی باشه؟

    1. sghl ucdcl hdk ugg dh ld j,ki hc \v ank ]hi thqghf fhai dh hc vs,f fsjk g,gi thqghf fvhd fvsdرایگان با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران تماش بگیرید .

  7. اتاق ما خیس میشد کاشف به عمل اومد که حمام نشتی میده به زیر قیرگونی واب سرازیر شده بود به سمت اتاق خواب. از دیوار اتاق هم اب نم داده بود. حمام رو کندند وقیرگونی دوبار انجام دادند ونم تمام شد. ممنونم ازتون مرسی….

  8. ارژنگ آخوندی

    سلام زیرزمین خانه ما گاهی بوی فاضلاب میپیچه این مشکل چند ساله که داریم
    ایا ممکنه که دلیلش پر شدن چاه باشه؟؟؟

  9. ارژنگ آخوندی

    سلام زیرزمین خانه ما گاهی بوی فاضلاب میپیچه این مشکل چند ساله که داریم
    ایا ممکنه که دلیلش پر شدن چاه باشه؟؟؟
    خیلی ممنون میشم ازتون که دوباره راهماییمون کنید چون چند وقت پیش هم برای لوله اشپزخانه مشکل گرفتگی بوجود اومده بود باشما تماس گرفتیم شما حلش کردین سپاسگزارم.

  10. شاهین امیرشاهی

    سلام عرض میکنم خدمت شما. اقا واقعا دستتون درد نکنه نوشتید با ماسک وارد خونه میشن بازم ادم میترسید رعایت نکنند وتو این شرایط کرونایی به مشکل بخوریم ولی سرویسکارتون که اومد ماسک زده بود ورفت سرویس بهداشتی وهمونجا کارش رو انجام داد وچیزی بیرون سرویس نیاورد.

  11. سلام چاه فاضلاب ما بعضی اوقات گاز خیلی سمی خارج میکنه که باعث حالت تهوع میشه ولی بعد از اب ریختن درچاه بو برطرف میشه احتمال داره برای شتر گلویی باشه؟

    1. بله اکثر بالا زدن بوهای بد از شتر گلویی ولی متونه از گرفتگی جزعی لوله هم باشه ولی بدون بازدید نمیشه دقیق گفت

  12. عرش سلام و خسته نباشید. حدود دو سال است که توالت فرنگی نصب شده ودر کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم اب بندی شده است در بعضی از قسمت هایی که اب بندی شده لکه های سیاه رنگی مشاهده میشود علت بوجود امدن این لکه هارا برای بنده توضیح دهید.
    با تشکر از شما.

  13. لوله بازکنی شما عالیه مشکل لوله داشتیم با چند لوله بازکن تماس گرفتم اومدن ولی نتونستن رفعش کنن ولی وقتی باشما تماس گرفتم و سرویسکار اومد انقدر لوله رو حرفه ای بازکرد که اونجا مطمئن شدم لوله بازکن حرفه ای وفوری که میگن همینه.

  14. خیلی ممنون دمتون گرم دیروز تو اون وضع بارون زحمت کشیدید اومدید لولمونو باز کردید ممنونم. 🌸

  15. سلام چاه اب فاضلاب خانه من خاکش صابونی و اب نشت نمیکنه 2تا چاه ۵ متری کنارهم هست ایا مپادی هست که بریزیم داخل چاه ته نشین بشه زود زود پر نشه ممنونم.

  16. سلام من شهرستان هستم و امروز یه سرویس بهداشتی جدید در منزلم ساختم.
    در سرویس بهداشتی ما یک کفشور برای استحمام، یک دستشویی فرنگی و یک روشویی وجود دارد.
    چند دقیقه بعد از استحمام بوی بدی در حمام پخش میشود.
    مشکل از چی میتونه باشه؟

  17. عرض ادب خدمت پرسنل زحمت کش شرکت لوله بازکنی برادران جعفری.
    میخاستم از این طریق از خدمات شما تشکر کنم، امیدوارم در تمام مراحل کاری موفق باشید.

  18. دیروز من رفتم دشوی یهو گردنبند م افتاده دشوی از دیروز هرکاری کردیم در نیامد شما را به خدا بیان دربیارید اگه شوهرم بفهمه منو میگشه تورا خدا توراخدا زود بیاید

  19. سلام خدمات شما به نظر خوب میاد پشتیبانیتونم که خوبه و نظرات رو دیدم تو سایت جواب دادین.
    زمان رسیدن سرویسکار چقدره؟

  20. پر شدن مجدد چاه فاضلاب از چه چیزی میتونه باشه؟ ما یکبار چاه فاضلاب منزلمون رو دو هفته پیش تخلیه کردیم ولی در همین مدت زمان کوتاه چاه دوباره پر شده لطفا راهنمایی کنید؟

    1. عزیز طلایی که دلایلی که باعث پر شدن چاه فاضلاب میشه یکیش ریزش چاه فاضلاب در قسمت انبار ایمیلی چاه یکیش آب یکیش عمر بالای چاه فاضلاب شماست که دیگه پاسخگویی مکش آب نیست و مثل تانکر برای شما کار می‌کنند و دیگر دارای که باعث پر شدن چاه فاضلاب پی‌درپی میشه که میتونید با ما تماس بگیرید تا هر چه سریعتر رفع کنیم این ماشالا

  21. سلام برای لوله بازکنی مجیدیه چقدر زمان میبره همکاران شما برسند یه سرویس داریم که لوله فاضلاب شپش گرفته و آب بالا زده و می خواهیم هرچه سریع تر باز بشه.

  22. سلام اقا تو رو خدا کمکم کنید دستبند طلا م افتاد تو توالت هر کاری کردم نتونستم دربیارم میشه لطف کنید یه نفر رو بفرستید بیاد
    تشکر میکنم از سایت خوبتون.

  23. باسلام چیلو چیست مقنی گفته زمین چیلو است آیا موادی هست که بریزیم بتواند به جذب آب کمک کند
    کود آوره چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+