جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی شادآباد

بهترین-لوله-بازکن-در-شادآباد

خدمات لوله بازکنی شادآباد به صورت تخصصی

خدمات لوله بازکنی شادآباد به صورت تخصصی را بایستی از مراکزی بخواهید که دارای اعتبار و سابقه کافی باشند. مراکز لوله بازکنی زیادی در این منطقه وجود دارند که کیفیت کار آنها با هم یکسان نیست. از این رو بایستی با انجام تحقیقات لازم مرکزی را انتخاب کنید که خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه کند. ما در شرکت لوله بازکنی تهران دارای تیم های تخصصی لوله بازکنی هستیم که انواع گرفتگی لوله، تعمیرات لوله، تخلیه چاه، لایروبی، تعمیر چاه، تعویض لوله و … را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. برای استفاده از خدمات مجموعه ما کافی با کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

 شماره تماس لوله بازکن سیار در شادآباد: 09198806367
لوله-بازکنی-تخصصی-شادآباد
خدمات لوله بازکنی شادآباد به صورت تخصصی

استفاده از خدمات لوله بازکنی شادآباد به صورت مرحله به مرحله

در مورد استفاده از خدمات لوله بازکنی شادآباد بسیاری از افراد این پرسش را مطرح می کنند که در طی این پروسه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با مشاهده علائم گرفتگی لوله ابتدا بایستی چه کار کرد؟ و … . در اینجا صفر تا صد آنچه را که در طی پروسه استفاده از خدمات مرکز لوله بازکنی اتفاق خواهد افتاد تشریح می کنیم.

44173983
22981856
66968120
77379673

با مرکز لوله بازکنی تهران به عنوان معتبرترین مرکز لوله بازکنی شادآباد تماس بگیرید!

اولین کاری که به محض مشاهده علائم گرفتگی لوله باید انجام دهید، تماس با یک مرکز معتبر لوله بازکنی شادآباد است. برخی افراد به هنگام مواجهه با مشکل انسداد لوله ها خود سعی می کنند اقدام به باز کردن مسیر لوله نمایند. این افراد به هر جسم نوک تیزی که امکان دارد به آنها کمک کند متوسل می شوند. برخی نیز در این مورد استفاده از لوله بازکن های شیمیایی را ترجیح می دهند. این نوع لوله بازکن ها غالبا اسیدهایی قوی هستند که به شدت با آب وارد واکنش می شوند. از آنجایی که در میان محتویات لوله های فاضلاب، آب نیز وجود دارد، استفاده از اسید برای رفع گرفتگی می تواند بسیار خطرناک باشد. علاوه بر این مدنظر داشته باشید که اسیدهای قوی باعث ایجاد خوردگی سطح داخل لوله ها نیز می شوند. این خوردگی ها به مرور زمان مقاومت لوله را در برابر تنش های فیزیکی کاهش می دهند و در نهایت ممکن است باعث ایجاد شکستگی در لوله شوند.

پمپاژ دستی به کمک بادکش روش دیگری است که افراد به کمک آن سعی در رفع گرفتگی لوله ها می کنند. هر چند که در مورد گرفتگی های سطحی این روش می توند یک روش موثر برای حل موقت مشکل باشد، اما غالبا این ابزار قدرت کافی را برای اغلب موارد گرفتگی ندارد. با توجه به این مطالب می توان گفت که سپردن کار به متخصص بهترین کاری است که برای رفع گرفتگی لوله ها می توانید انجام دهید. پس زمان را تلف نکنید و در اسرع وقت با یک سرویسکار معتبر لوله بازکن تماس بگیرید.

حضور سرویسکار متخصص در محل

تیم های تخصصی لوله بازکنی و سرویسکاران مجموعه ما در بهترین مرکز لوله بازکنی شادآباد در کمترین زمان ممکن پس از تماس مشتری در محل حاضر می شوند. آنها ابتدا به دنبال علت انسداد لوله هستند. تشخیص صحیح علت می تواند در ارائه بهترین راه حل برای برطرف کردن مشکل نیز موثر باشد. برای تشخیص علت گرفتگی لوله ها متخصصان مجموعه ما پرسش هایی را مطرح خواهند نمود. علاوه بر این به کمک ابزارهای تخصصی اقدام به بررسی و یافتن محل انسداد می کنند. پس از تشخیص علت، عمق و شدت گرفتگی و سایر فاکتورهای بررسی شده، استفاده از دستگاهی که برای رفع مشکل مناسب است آغاز می شود.

لوله بازکنی شادآباد به روش های مختلف

پس از بررسی گرفتگی لوله و تشخیص علت آن، استادکاران لوله بازکنی شادآباد ممکن است از انواع روش ها برای رفع مشکل استفاده نمایند. فنر برقی یکی از راهکارهایی است که در بیشتر موارد برای باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده می شود. این دستگاه دارای یک سری متصل به فنری طویل است که با اتصال جریان برق قادر به تخریب سخت ترین گرفتگی ها می باشد. پس از استفاده از فنر، مسیر لوله با استفاده از آب تحت فشار شستشو داده می شود تا مواد به طور کامل از سطح داخلی لوله پاکسازی شوند. در صورت عدم اثربخشی فنر یا به تشخیص سرویسکار ممکن است برای رفع انسداد لوله ها از دستگاه پمپ هوا یا سایر دستگاه های قدرتمند لوله بازکنی نیز استفاده گردد.

لوله-بازکنی-شادآباد-به-روش های-مختلف
لوله بازکنی شادآباد به روش های مختلف

تست رفع گرفتگی لوله ها و پاکسازی محل

پرسنل متخصص ما پس از استفاده از هر روشی برای رفع انسداد لوله ها، مجددا به کمک دوربین یا سایر ابزارهای تخصصی گرفتگی لوله را مورد بررسی قرار می دهند. این کار به این دلیل انجام می شود که از تخریب کامل مواد متراکم در داخل لوله اطمینان حاصل گردد. رفع گرفتگی لوله اگر به طور کامل و اصولی انجام نشود، مشکل مجددا و در کوتاه مدت تکرار خواهد شد. بعد از اطمینان از برطرف شدن انسداد لوله سرویسکاران مجموعه ما محل را از هر گونه کثیفی و آلودگی پاک می کنند. پس نیازی نیست در این مورد نگران پخش فاضلاب در محل یا ایجاد کثیفی در ناحیه ای که سرویکاران مشغول کار هستند، باشید.

تعیین و برآورد هزینه نهایی کار

هزینه استفاده از خدمات لوله بازکنی شادآباد در مجموعه ما با توجه به فاکتورهای خاصی مشخص می شود. نوع گرفتگی لوله، شدت گرفتگی، عمق گرفتگی لوله، طول و قطر فنر مورد استفاده، تعداد سرویسکاران حاضر در محل، مدت زمان رفع انسداد، آدرس محل و … همگی از جمله این فاکتورها هستند. البته نه تنها در شرکت ما بلکه در اغلب شرکت های لوله بازکنی معتبر این فاکتورها بر تعیین هزینه نهایی ارائه سرویس تاثیر می گذارند. آنچه در برآورد هزینه ارائه خدمات لوله بازکنی حائز اهمیت است، پیروی از تعرفه های تعیین شده برای هر نوع خدمت و استفاده از هر نوع روش و دستگاه لوله بازکنی می باشد. ما در مجموعه خود در تعیین هزینه نهایی ارائه سرویس توجه به تعرفه ها و داشتن انصاف و وجدان کاری را مدنظر داریم. پس برای دریافت خدمات لوله بازکنی به صورت تخصصی و با کیفیت بالا و در عین حال به قیمت مناسب می توانید با کارشناسان ما در شرکت لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.

چرا گرفتگی لوله فاضلاب اتفاق می افتد؟

به هنگام انسداد لوله فاضلاب، نه تنها یک خانه یا یک محل کار، بلکه بیش از یک ساختمان می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. تمام محتویات فاضلاب قبل از ناحیه مسدود شده از توالت ها سرریز می شوند و توالت ها را غیرقابل استفاده می کنند. از این رو گفته می شود که رفع انسداد لوله فاضلاب کاری است که نیاز به تجربه دارد و کاری است که باید توسط شرکت های ذیصلاح انجام شود. استادکاران این شرکت ها با استفاده از ربات ها یا دستگاه های دوربین دار، با ارسال سرویسی که انسداد لوله تخلیه فاضلاب را با ربات بدون شکستن آن باز می کند، در مدت زمان کوتاهی راه حلی حرفه ای برای مشکل ارائه می دهند. ماشین‌آلاتی که گرفتگی‌های گودال فاضلاب را برطرف می‌کنند، پس از رفع گرفتگی، فرآیند مشاهده داخل لوله فاضلاب با دوربین را اعمال می‌کنند. به این ترتیب داخل لوله نمایش داده می شود و وضعیت رفع انسداد بررسی می شود.

گرفتگی فاضلاب که عموماً از استفاده غیر صحیح ناشی می شود، با انداختن دستمال توالت، دستمال مرطوب و پارچه به داخل توالت اتفاق می افتد. ریختن بقایای روغن، باقی مانده مواد غذایی و باقی مانده چای در فاضلاب سینک، دفع قطعاتی مانند پارچه و کیسه در فاضلاب محل کار، عدم اجرا و نصب صحیح لوله ها و عدم استفاده از مواد با کیفیت به هنگام ساخت ساختمان (ریزش، ترک خوردن و شکستگی لوله ها، گرفتگی به دلیل خطای شیب، ته نشینی مصالح ساختمانی و ملات در لوله ها و … همگی از جمله مشکلاتی هستند که با ایجاد انسداد فاضلاب باعث کاهش کیفیت زندگی می شوند.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب کدامند؟

علائم-گرفتگی-لوله-فاضلاب
علائم گرفتگی لوله فاضلاب کدامند؟

در حالت کلی با مشاهده علائم زیر می توانید ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب را تشخیص دهید:

  • وقتی آب و فاضلاب در توالت ایرانی یا فرنگی سرریز می شود.
  • وقتی پس از ریختن آب در کاسه توالت، به جای جاری شدن، شاهد برگشت آب هستیم.
  • وقتی سرعت حرکت آب در دهانه های خروجی فاضلاب کند می شود.
  • وقتی بوی نامطبوعی از دهانه های خروجی فاضلاب به مشام می رسد.
  • وقتی با بی توجهی نسبت به علائم بالا شاهد تجمع حشرات و حیوانات موذی در دهانه های فاضلاب هستیم.

به هنگام مشاهده این علائم، بهترین و عاقلانه ترین کار این است که با یک مرکز تخصصی لوله بازکنی شادآباد تماس بگیرید.

44173983
22981856
66968120
77379673

بهترین مرکز لوله بازکنی شادآباد با ارائه خدمات تخصصی لوله بازکنی

بهترین-لوله-بازکن-در-شادآباد
بهترین مرکز لوله بازکنی شادآباد با ارائه خدمات تخصصی لوله بازکنی

مشکل گرفتگی لوله ها مشکلی است که اگر توسط افراد غیر متخصص حل شود ممکن است با نتایجی چون شکستن لوله، عدم رفع انسداد لوله به طور کامل، آسیب به خط لوله فاضلاب و … همراه باشد. پس برای حل این مشکل بایستی به دنبال مراکز تخصصی لوله بازکنی که خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می کنند باشید. در مجموعه ما تمامی خدمات اعم از لوله بازکنی شادآباد، تخلیه چاه، تعمیر خط لوله فاضلاب و … به صورت کاملا حرفه ای انجام می شوند. علاوه بر درخواست اعزام تیم های تخصصی می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی نیز با کارشناسان ما در شرکت لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.

لینک های مرتبط به این صفحه در لوله بازکنی شادآباد تهران:

9 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی شادآباد»

    1. علت گرفتگی توالت فرنگی شامل موارد زیر می باشد
      توالت، مانند سینک آشپزخانه، با استفاده مکرر یا استفاده نادرست مسدود می شود. دلایل رایج گرفتگی توالت، ضایعات، دستمال‌های قدیمی است که همگی می‌توانند در فاضلاب گیر کنند. همچنین می توانید زیر حمام یا سینک آشپزخانه را نگاه کنید و لوله ای پیدا کنید که زباله و آب را دور می کند. به خصوص هنگام فشار دادن برای تخلیه زباله در توالت.

    1. سلام ما توی چند مرحله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه انجام دهید
      رفع گرفتگی توالت: با یک پیستون شروع کنید
      برای حدود 90 درصد از توالت های گرفتگی، فقط به یک ابزار خاص نیاز دارید – یک پیستون توالت. یک پیستون توالت با یک فلنج کششی در انتهای لاستیکی زنگی شکل بخرید. یک پیستون توالت با فلنج اکستنشن طوری طراحی شده است که بهتر در توالت ها قرار بگیرد، بنابراین شما می توانید “اومف” بیشتری را به شیرجه بدهید. اگر به سادگی فلنج را به داخل زنگ برگردانید، پیستون توالت زهکشی سینک و وان را نیز جدا می کند.

      نحوه استفاده از پیستون
      ابتدا توالت را با فلنج لاستیکی بیرون کشیده فرو کنید تا مهر و موم بهتری داشته باشید. به شدت به داخل و خارج فشار دهید و آب کافی را در کاسه نگه دارید تا پیستون را بپوشاند. مثل همیشه، حوله ها برای پاک کردن هر گونه آبی که پاشیده می شود، مفید است.

      نکات غوطه ور شدن
      یک پیستون توالت روی آن قرار می گیرد و لوله فاضلاب توالت را می بندد. دستکش لاستیکی بپوشید – همه چیز ممکن است به هم ریخته شود – و نکات زیر را دنبال کنید:

      اولین فرو رفتن خود را به آرامی انجام دهید. در ابتدا، زنگ پر از هوا خواهد بود. یک رانش سخت باعث می شود هوا به اطراف مهر و موم برگشته و آب در سراسر حمام و شما باد کند!
      هنگامی که هوا را به زور خارج کردید، به شدت داخل و خارج شوید، و مهر و موم را حفظ کنید. شما آب را به هر دو جهت در زهکشی فشار می دهید، که به طور موثر اکثر گرفتگی ها را از بین می برد. به آن بچسبید و در صورت لزوم 15 تا 20 بار فرو بروید.
      صبور باش. سعی کنید به طور متناوب بین ضربات ثابت و هیولاهای گاه به گاه حرکت کنید.
      آب کافی در کاسه نگه دارید تا پیستون توالت پوشیده بماند. تلاش برای عبور هوا از طریق تله توالت فشار زیادی ایجاد نمی کند.
      در بیشتر مواقع، غوطه ور شدن تنها چیزی است که برای پاک کردن گرفتگی لازم است. اما برای گرفتگی های سخت تر، سعی کنید از مار توالت استفاده کنید.

      (توجه: اگر بارها گرفتگی دارید، ممکن است مشکل عملکرد توالت باشد. نحوه بهبود عملکرد توالت را در اینجا بیاموزید .)

      نحوه استفاده از پیستون برای رفع گرفتگی توالت
      دستفروش خانوادگی

      مرحله 3
      جراحی توالت بزرگ (اگر همه موارد دیگر ناموفق باشد)
      اگر گرفتگی در برابر تمام تلاش‌های شما مقاومت می‌کند، احتمالاً باید توالت را بالا بکشید . این کار چندین ساعت طول می کشد، زیرا باید منبع آب را قطع و قلاب کنید، توالت را تا حدی جدا کنید و آن را از حلقه نصب آن باز کنید. این احتمال وجود دارد که پس از آن بتوانید مشکل را حل کنید. حتماً یک حلقه مومی جدید و پیچ‌های نصب جدید بخرید تا پایه توالت را مجدداً به حلقه نصب ببندید.

      اگر سایر زهکش‌ها در خانه شما مسدود هستند، یا اگر آب از طریق آنها بالا می‌رود، احتمالاً مشکل در لوله‌های تخلیه اصلی دورتر از دسترس است. برای آن گرفتگی ها، ممکن است مجبور شوید با یک لوله کش تماس بگیرید. لوله کش ها گران هستند، اما می توانند حمام شما را سریعاً به سرویس بازگردانند، حتی اگر انسداد بزرگی وجود داشته باشد.

      بوهدانا اسمیان/ گتی ایماژ
      مرحله 4
      پاداش توالت رفع گرفتگی بایدها و نبایدها
      1. از مواد شیمیایی اجتناب کنید.

      درگیر این فکر نباشید که مواد شیمیایی قدرتمند این کار را برای شما انجام می دهند. آنها گاهی اوقات کار می کنند، اما آنها کندتر هستند. و هنگامی که آنها کار نمی کنند، یک زهکشی پر از آب خورنده روی دستان خود دارید. اگر مواد شیمیایی را امتحان کردید و جواب ندادند، تا جایی که ممکن است آب داخل توالت بریزید و بگذارید یک شب بماند تا از گرفتگی خارج شود. سپس، هنگام غوطه ور شدن، از عینک ایمنی و دستکش لاستیکی استفاده کنید تا آب از چشمان شما و پوست برهنه شما خارج نشود.

      2. روکش توالت را پایین نگه دارید.

      یک راه خوب برای جلوگیری از گرفتگی های قابل پیشگیری در وهله اول، به خصوص اگر بچه های کوچک دارید، بستن درب توالت است. این کار از افتادن اسباب‌بازی‌ها، مداد رنگی و برس‌های مو در توالت جلوگیری می‌کند.

      3. ترکیبات سفت کننده را در توالت نریزید.

      فقط اگر قرار است مایع باقی بماند، مایعی را در توالت بریزید. چه چیزی را نباید در توالت بریزید؟ این موارد شامل مواردی مانند ترکیب اتصالات دیوار خشک، گریس، درزگیری و محصولات مومی است.

    1. چگونه انسداد خط اصلی را باز کنیم
      مشکلات لوله کشی می تواند مشکل باشد – و مشکل تخلیه یکی از رایج ترین چیزهایی است که صاحبان خانه با آن مواجه هستند. پاکسازی زهکشی می تواند یک راه حل آسان باشد، اما در مواقع دیگر ممکن است لازم باشد با یک متخصص تماس بگیرید که ممکن است گران تمام شود.

      این پست به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا با تخلیه کندی روبرو هستید که به تنهایی قابل حل است یا اینکه گرفتگی شدید در خط اصلی فاضلاب وجود دارد. (اینها به تجهیزات حرفه ای نیاز دارند زیرا یک تمیز کننده معمولی تخلیه آن را برش نمی دهد.)

      اگرچه ما یک شرکت لوله‌کشی هستیم، اما متوجه شده‌ایم که مردم می‌خواهند از صورت‌حساب بزرگی که اغلب با تماس خدمات اضطراری همراه است، اجتناب کنند . ما اغلب قبل از برقراری تماس، عیب‌یابی اولیه را به تنهایی توصیه می‌کنیم. بنابراین بیایید در مورد چگونگی ارزیابی یک زهکش مسدود شده بحث کنیم.

      محل گرفتگی: گرفتگی سینک آهسته، زهکشی کف یا کانال اصلی فاضلاب؟
      گرفتگی اولیه:

      رایج ترین و “قابل رفع” انسداد در لوله نزدیک لوله لوله کشی رخ می دهد. این می تواند سینک آشپزخانه، توالت یا حمام باشد. یک پاک کننده یا پیستون تخلیه شیمیایی از فروشگاه خریداری شده اغلب مشکلات اساسی مانند این را حل می کند.

      در واقع، شما حتی می‌توانید برای حل کردن چربی‌ها و چربی‌ها، پاک‌کننده فاضلاب طبیعی خود بسازید . اگر این روش جواب نداد، به یک سرویس لوله کشی اولیه نیاز دارید که در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

      گرفتگی سرسخت:

      یک زهکش مسدود شده که دسترسی به آن سخت تر است، یا با گذشت زمان توسعه یافته و رشد کرده است، به قدرت شلیک اضافی نیاز دارد. یک لوله کش ابزارهایی مانند مار تخلیه یا مارپیچ را در اختیار خواهد داشت که قدرت و قدرت آن را دارد که اقلام را از دهانه تخلیه خارج کند.

      این رایج ترین روشی است که تقریباً در هر ایالت توسط سرویس تمیز کردن فاضلاب استفاده می شود. اما اگر این نمی تواند مشکل را حل کند، احتمالاً گرفتگی فاضلاب دارید.

      نظافت خط فاضلاب:

      لوله فاضلاب شما (که خط تخلیه اصلی نیز نامیده می شود) از جایی شروع می شود که لوله ها از خانه شما خارج می شوند و به لوله فاضلاب شهر یا سیستم سپتیک تانک شما می روند.

      گرفتگی خط اصلی فاضلاب به چند دلیل جدی تر است. ابتدا باید نوع گرفتگی را شناسایی کرد تا بتوان به درستی آن را برطرف کرد. ریشه درختان در لوله های فاضلاب باید به گونه ای متفاوت از خط رو به زوال که نیاز به تعویض دارد، نزدیک شود.

      اگر خط فاضلاب اصلی شکسته که نیاز به پوشش CIPP داشته باشد، اکثر گرفتگی ها به راحتی با استفاده از یک پاک کننده جت هیدرولیک که توسط تکنسین با تجربه کار می کند برطرف می شود. این جت‌های آب قدرتمند ریشه‌ها، زباله‌ها را بریده و پس از پاک‌سازی، خط را در وضعیت «شبیه جدید» قرار می‌دهند.

      چرا باید مشکلات اصلی فاضلاب را پاکسازی کنید؟
      یکی از بزرگترین دلایلی که این مسائل نیاز به توجه دارند، اجتناب از پشتیبان گیری فاضلاب است. پاکسازی فاضلاب به شما کمک می کند تا از آسیب اموال داخل خانه در اثر پساب فاضلاب جلوگیری کنید، از مشکلات بیشتر در شهر جلوگیری کنید و اگر در زمین های روستایی هستید به حفظ سیستم سپتیک کمک می کند.

      علائم گرفتگی خط اصلی فاضلاب را بشناسید
      قبل از اینکه مار لوله را بیرون بیاورید یا بخواهید خودتان چیزی را تعمیر کنید، مهم است که علائم مسدود شدن خط فاضلاب را بدانید. محل گرفتگی نحوه برخورد با آن را تعیین می کند و اینکه آیا باید برای کمک با یک شرکت تمیز کردن فاضلاب محلی تماس بگیرید یا خیر . در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

      سینک و دوش پشتیبان
      آب بد رنگ و بدبو
      زهکشی توالت در دوش یا وان
      چگونه انسداد خط اصلی را پاک کنیم: رویکرد اساسی
      اکنون می خواهیم در مورد مکانیک چگونگی رفع انسداد خط فاضلاب اصلی صحبت کنیم. برخی از صاحبان خانه تمایل دارند ابتدا خودشان اقدام به پاکسازی کنند یا به سادگی می خواهند بفهمند که هنگام فراخوانی یک لوله کش چه چیزی دخیل است.

    1. 5 نکته کوتاه و مفید را برای رفع گرفتگی خدمتتون توضیح می دیم لطفا همشو بخونید
      بایدها و نبایدهای” باز کردن گرفتگی توالت، با و بدون پیستون
      تعداد کمی از صداها می توانند بیشتر از حباب غیرقابل انکار یک سیفون توالت که در مسیر آن متوقف شده است، اضطراب فوری را ایجاد کنند. چه در خانه باشید، چه در دفتر کار یا یک مهمان در منطقه ای ناآشنا، به نظر می رسد گرفتگی توالت همیشه در نامناسب ترین لحظات اتفاق می افتد. اگر متوجه شدید که با این مشکل لوله کشی روبرو هستید، یا بدتر از آن – بدون پیستون با آن مواجه هستید – چند روش متداول برای تخلیه نگرانی های خود در فاضلاب وجود دارد.

      با این مراحل از سیل احتمالی اشتباهات اجتناب کنید تا تقریباً در هر شرایطی با موفقیت مسدود شود.

      مهمتر از همه: از سرریز شدن آب خودداری کنید
      این کار را انجام ندهید: تا زمانی که انسداد از بین برود، از روش شستشوی دوباره و دوباره و دوباره استفاده کنید. به احتمال زیاد این می تواند منجر به سرریز شود.

      انجام دهید: اگر آب از قبل بالا می‌آید، درب مخزن را بلند کرده و با دقت از شناور لاستیکی استفاده کنید تا آب را از پر کردن سوراخ پایین جلوگیری کنید. اگر این گزینه به اندازه کافی سریع نیست، آب دریچه را که معمولاً در پشت توالت به سمت پایین قرار دارد، خاموش کنید (به سمت راست بپیچید تا بسته شود).

      گزینه شماره 1: غوطه ور شدن: نحوه استفاده از پیستون

      مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی آب ساکن توالت وجود دارد که کف پیستون را بپوشاند.

      اگر وجود ندارد، می توانید مقدار لازم را از سینک یا دوش اضافه کنید تا از حفره های هوا جلوگیری کنید.

      مرحله 2: پیستون را طوری تراز کنید که سوراخ تخلیه را کاملاً بپوشاند. هنگام قرار دادن، از فشار دادن مستقیم فنجان به سمت پایین خودداری کنید، زیرا باعث وارد شدن هوای اضافی می شود. این باعث تضعیف نیروی مکش می شود. در عوض، پیستون را با کمی مورب داخل کاسه پایین بیاورید تا تا حد امکان با آب پر شود.

      مرحله 3: غوطه ور شدن بدون شکستن مهر و موم بین فنجان و سوراخ، فنجان پیستون را به شدت با هر دو دست هفت تا ده بار بالا و پایین فشار دهید یا تا زمانی که آب شروع به شستشو شود. اگر به نظر می رسد هوا از طرفین پیستون به بالای کاسه می ریزد، فنجان پیستون را در محل مهر و موم قرار دهید و این کار را تکرار کنید.

      مرحله 4: منبع آب را مجدداً روشن کنید (به چپ بپیچید تا باز شود) اگر قبلاً بسته شده بود و توالت را بشویید.

      مرحله 5: مراحل 1-4 را در صورت نیاز تکرار کنید.

      فراخوان برای “پشتیبان”: چگونه می توان گرفتگی توالت را بدون پیستون باز کرد
      گزینه شماره 2: آب گرم، صابون و خیساندن

      آنچه شما نیاز دارید: آب داغ (نه جوش)، صابون مایع، ظرف

      آب داغ سینک یا دوش را روشن کنید و صابون مایع و یک سطل، فنجان یا ظرف مشابه را برای پر کردن پیدا کنید. صابون ظرفشویی ترجیح داده می شود، اما اگر نمی توانید به آشپزخانه بروید، صابون مایع دست، شستشوی بدن یا بمب حمام می تواند موثر باشد. حدود یک چهارم فنجان (یا تا جایی که می توانید) را تا حد امکان به سوراخ فشار دهید. مقداری آب داغ (نه جوش) اضافه کنید و بگذارید بماند تا به روغن کاری و رفع گرفتگی کمک کند.

      گزینه شماره 3: آب گرم برای خارج کردن شما از آب های ناآرام

      آنچه شما نیاز دارید: آب داغ (نه جوش)، ظرف

      آب داغ سینک یا دوش را روشن کنید و یک سطل، فنجان یا ظرف مشابه را برای پر کردن پیدا کنید. هنگامی که آب به گرم ترین دمای ممکن خود رسید (زیر جوش؛ هر چیزی که در بالا قرار دارد می تواند چینی کاسه را بشکند)، آب را تا یک اینچ زیر لبه بریزید تا از سیل جلوگیری شود. اجازه دهید آب چند دقیقه بماند تا فشار داده شود و ماده موجود در آن حل شود.

      گزینه شماره 4: برس توالت “لونگینگ”

      آنچه شما نیاز دارید: برس توالت و یک دستگیره خوب

      روزگار ناامیدانه نیاز به اقدامات ناامیدانه دارد. اگر هیچ پیستونی در دید شما نیست، می‌توانید با چرخاندن برس توالت از سوراخ و مانند یک پیستون معمولی برای شل کردن وسایل از «مسواک زدن» با فاجعه گرفتگی توالت جلوگیری کنید. اگر موها خیلی پهن هستند، سعی کنید برس را وارونه بچرخانید تا انتهای بلند دسته را به سمت پایین بچرخانید، “سبک مار”.

      گزینه شماره 5: “مار کردن” به دست خود شما اهمیت می دهد

      آنچه شما نیاز دارید: آویز سیمی یا دسته ای با ساقه بلند

      مشابه روش برس، اگر هنوز قادر به دسترسی یا درخواست پیستون نیستید، فرآیند رفع گرفتگی باید به صورت دستی انجام شود. برخی از گزینه‌های نامطلوب و در عین حال تمیز کردن آسان‌تر می‌تواند شامل یک آویز سیمی برای باز کردن، یک دسته پلاستیکی یا فلزی با ساقه بلند – مانند برس توالت، شانه و غیره باشد – یا با پوشاندن آن با یک کیسه پلاستیکی، دست خود را قربانی کنید. هنگامی که ابزار انتخابی خود را پیدا کردید یا آماده کردید، سوراخ تخلیه را به دقت بررسی کنید تا انسداد برطرف شود. در طول این فرآیند “ماهیگیری”، تا حد امکان از دست زدن به چینی برای جلوگیری از خراش دائمی سطح آن خودداری کنید.

      برای هیجان بیشتر آماده اید؟ برای مقالات مفیدتر، به‌علاوه کمی اطلاعات تمیز کردن، به اتاق خواندن سر بزنید. تمیز کردن صندلی توالت واقعاً آسان است – به ما اعتماد کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+