رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
خدمات-لوله-بازکنی-در-خیابان-آذربایجان

فهرست مطالب

معتبرترین مرکز لوله بازکنی در خیابان آذربایجان

بهترین و معتبرترین مرکز لوله بازکنی در خیابان آذربایجان کجاست؟ رفع گرفتگی لوله ها در قسمت های مختلف منزل چگونه انجام می شود؟ هزینه دریافت خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان چقدر است؟ برای دریافت پاسخ پرسش های خود در این متن با ما همراه باشید.

09198806367

نیاز به دریافت خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان زمانی احساس خواهد شد که به دلایل مختلف شاهد کند شدن یا توقف کامل آب پیشروی در لوله های فاضلاب باشیم. لوله مسدود شده با اتصال دستگاهی که انسداد را می شکند (فنر برقی) و انتهای سیمی طویل وصل شده است، باز می شود. زمانی که گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت مداوم اتفاق بیفتد، باید از سرویسکار های لوله بازکنی درخواست شود که با دستگاه تصویربرداری مشکل را به طور اساسی بررسی کنند.

لوله-بازکنی-در-آذربایجان
معتبرترین مرکز لوله بازکنی در خیابان آذربایجان

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های مختلف منزل کدامند؟

گرفتگی لوله ها به مرور زمان به دلیل ورود باقی مانده مواد غذایی از سینک آشپزخانه یا ماشین ظرفشویی به فاضلاب، افتادن باقی مانده صابون یا ورود مو در سینک یا فاضلاب حمام و یا ضایعات دستمال کاغذی در توالت ها رخ می دهد. اگرچه پمپاژ یا استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکن راه حل های موقتی برای گرفتگی لوله ها محسوب می شوند، اما این کارها برای رفع انسدادهای پیشرفته کافی نیستند. پمپاژ دستی قدرت برطرف کردن انسدادهای پیشرفته را ندارد و مواد شیمیایی به مرور زمان با ایجاد خوردگی در سطح داخلی لوله ها به آنها آسیب رسانده و گاها باعث سوراخ شدن لوله ها می شوند.

09198806367 

لوله بازکنی در خیابان آذربایجان با متد پیشرفته

با استفاده از تکنولوژی در حال توسعه، خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان می تواند بدون ایجاد هیچ گونه شکستگی انجام شود. در فرآیندهای گرفتگی لوله، باز کردن انسداد با استفاده از سیستم های دوربین دار و بدون دوربین، بدون آسیب رساندن به لوله ها برطرف می شود. سیستم های دوربین دار به صورت آسان و سریع و بدون زحمت مشکل گرفتگی لوله را با نمایش علت انسداد، حل می کنند. پس از رفع انسداد، مسیر لوله مسدود شده با دوربین مشاهده می شود و هر گونه خطایی در صورت وجود تشخیص داده می شود. با استفاده از دوربین می توان از رفع کامل مواد مسدودکننده مسیر لوله ها مطمئن شد. این کار از تکرار تراکم مواد در مسیر لوله جلوگیری می کند.

لوله-بازکنی-حرفه ای-در-آذربایجان
لوله بازکنی در خیابان آذربایجان با متد پیشرفته

بسیاری از افراد به محض مشاهده علائم گرفتگی لوله ها همچون بالا آمدن آب و فاضلاب از دهانه های خروجی کانال فاضلاب، جریان کند آب در مسیر فاضلاب یا ایجاد بوی نامطبوع در منزل اقدام به لوله بازکنی غیر تخصصی می کنند. این اقدامات شامل فرو کردن اجسام نوک تیز در مسیر فاضلاب، ریختن مواد شیمیایی و اسیدهای قوی همچون جوهر نمک در مسیر لوله ها و یا پمپاژ دستی دهانه های خروجی فاضلاب می شود. این راهکارها هرچند که ممکن است در کوتاه مدت نتیجه بخش باشند اما در دراز مدت می توانند به کانال فاضلاب آسیب وارد کنند. علاوه بر آسیب، اثربخشی این راهکارها چندان قابل توجه نمی باشد. پس در صورت اقدام غیر تخصصی برای لوله بازکنی در منزل دیری نخواهد پایید که مجددا شاهد گرفتگی لوله های فاضلاب باشید.

09198806367 

بهترین راهکار برای رفع انسداد لوله های فاضلاب

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد، بهترین راهکار برای رفع انسداد لوله های فاضلاب استفاده از خدمات سرویسکاران ماهر است. ما در شرکت لوله بازکنی تهران به شما کمک خواهیم کرد که تنها با برقراری یک تماس تلفنی این مشکل جزئی را که در صورت اتلاف وقت می تواند به مشکل بزرگتری تبدیل شود، در سریع ترین زمان ممکن حل نمایید. استاد کارانی که مجموعه ما به محل حادثه اعزام می کنند ابتدا به تشخیص علت مشکل می پردازند. تشخیص علت دقیق مشکل در ارائه راهکار صحیح حل آن نیز بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر تشخیص علت، عمق و شدت گرفتگی نیز توسط استادکاران مجموعه ما تعیین می گردد.

خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان در بخش های مختلف منزل

خدمات-لوله-بازکنی-در-خیابان-آذربایجان
خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان در بخش های مختلف منزل

لوله بازکنی در خیابان آذربایجان برای گرفتگی سینک: ما خدمات رفع گرفتگی لوله های تخلیه سینک را بدون نیاز به شکستگی ارائه می دهیم. متخصصان مجموعه ما پس از رفع گرفتگی لوله های فاضلاب سینک مسیر باز شده آب را مورد تست مجدد قرار می دهند تا از گشایش کامل آن اطمینان یابند. این کار از گرفتگی لوله ها در طولانی مدت جلوگیری می کند.

گرفتگی لوله فاضلاب توالت: دستمال کاغذی و دستمال توالت های گیر کرده در مسیر فاضلاب از علل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب توالت هستند. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توالت غالبا با مکانیزم هل به سمت جلو انجام می شود. در این حالت در واقع سرویسکار با استفاده از فنر برقی یا هر دستگاه دیگری که رفع کننده مشکل باشد، مسیر لوله های فاضلاب را باز می کند. لوله های فاضلاب توالت غالبا به صورت افقی مسدود می شوند. از این رو بایستی نهایت دقت را داشت که حین رفع انسداد به لوله ها آسیبی وارد نشود.

رفع گرفتگی خط لوله: پس از انجام فرآیند رفع گرفتگی در منازل دارای انسداد لوله، بهتر است خطاهای ساختمانی با تصویربرداری بررسی شوند. در این حالت تمام گرفتگی های موجود در خط لوله تشخیص داده شده و برطرف می گردند. با بررسی تصویری خط لوله فاضلاب اطلاعات گسترده ای در مورد علت گرفتگی لوله به مشتری ارائه می شود.

گرفتگی لوله فاضلاب حمام: لوله فاضلاب حمام غالبا به دلیل گیر کردن و تراکم مو در مسیر لوله، افتادن تکه های صابون در مسیر فاضلاب یا هر شی کوچک دیگری که به این کانال راه یافته باشد، اتفاق می افتد. باز کردن مسیر فاضلاب حمام نیز باید به گونه ای انجام شود که از گشایش کامل مسیر اطمینان حاصل شود. علاوه بر تست مسیر لوله می توان زهکشی سریع و صحیح کف حمام را نیز برای اطمینان از این موضوع مورد بررسی قرار داد.

رفع انسداد لوله آشپزخانه: مجموعه ما خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان را برای رفع انسداد لوله های فاضلاب آشپزخانه نیز ارائه می کند. گرفتگی های موجود در لوله های فاضلاب آشپزخانه ها عموماً به دلیل ورود روغن های پخت و پز به داخل کانال ایجاد می شوند. لوله بازکنی مسیر فاضلاب آشپزخانه ها غالبا با استفاده از تکنیک خرد کردن ارائه می شود.

لوله بازکنی فاضلاب باغ: لوله بازکنی در خیابان آذربایجان در مورد گرفتگی فاضلاب باغ غالبا با استفاده از فنر برقی طویل انجام می شود. موادی مانند برگ، ماسه، خاک و … می توانند باعث مسدود شدن مسیر لوله های فاضلاب در باغ و باغچه ها شوند. پس از رفع علت انسداد مسیر فاضلاب باغ باید با استفاده از آب تحت فشار به صورت کامل پاکسازی شود. در صورت اهمال کاری در این مورد، ممکن است مشکل انسداد پس از مدت زمان کوتاهی مجددا تکرار و دردسر ساز گردد.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت شبانه روزی

پرسنل متخصص مجموعه ما خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان برای رفع گرفتگی لوله ها را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند. گرفتگی لوله ها مشکل بسیار آزار دهنده ای است که در رفع آن نباید کمترین زمان را نیز از دست داد. در واقع اتلاف زمان در این باره فقط به بزرگتر شدن مشکل کمک می کند. لوله های فاضلاب مسدود شده می توانند نه تنها خانه و محل زندگی شما بلکه به منازل همسایگان و محیط زیست نیز آسیب برسانند. از این رو نباید به هیچ وجه زمان را از دست بدهید. به هنگام مواجهه با علائم گرفتگی لوله ها با ما تماس بگیرید تا تیم های تخصصی خستگی ناپذیر ما در هر ساعت از شبانه روز به محل منزل شما اعزام شوند.

چگونه یک لوله مسدود شده باز می شود؟

سرویسکاران متخصصی که به منظور ارائه خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان به خانه شما می آیند غالبا با استفاده از فنر برقی مخصوص اقدام به رفع انسداد لوله ها می کنند. فنرهای فولادی برقی در انتهای خود دارای یک سری هستند که با اتصال جریان برق، تراکم موجود در مسیر را برطرف می کند. این فنر را از طریق دهانه های فاضلاب به داخل کانال می فرستند تا وجود مشکل را در محل گرفتگی تشخیص دهند. علاوه بر فنر به منظور باز کردن مسیر لوله های فاضلاب ممکن است استفاده از دستگاه پمپ هوا یا هر دستگاه پیشرفته دیگری نیز لازم باشد. این مهارت و تجربه سرویسکار است که به او می گوید از کدام دستگاه باید برای رفع انسداد لوله های فاضلاب استفاده کند.

لینک طرفداری شرکت لوله بازکنی براردران جعفری شامل موارد زیر می باشد:

قیمت خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان

هزینه-لوله-بازکنی-در-آذربایجان
قیمت خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان

برای تعیین قیمت ارائه خدمات در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب، قطر لوله فاضلاب باید مشخص باشد. علاوه بر این، آدرس محل، مکان گرفتگی لوله، شدت گرفتگی، نوع گرفتگی، روش مورد استفاده برای رفع انسداد و … نیز بر قیمت خدمات لوله بازکنی تاثیرگذار هستند. آنچه در این میان حائز اهمیت می باشد پیروی از نرخ های تعیین شده اتحادیه برای برآورد هزینه نهایی ارائه خدمات است. زمان پردازش و تعداد نیروی انسانی به کار گرفته شده برای رفع مشکل نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارائه خدمات لوله بازکنی هستند.

با استفاده از خدمات مجموعه ما در لوله بازکنی تهران به عنوان معتبرترین مرکز لوله بازکنی در خیابان آذربایجان می توانید از خدماتی تضمینی بهره مند شوید. تضمین خدمات در مجموعه ما هم شامل تضمین کیفیت کار و هم شامل تضمین هزینه مناسب تعیین شده است. برای اعزام سریع تیم تخصصی لوله بازکنی به محل کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

44173983
22981856
66968120
77379673

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

7 پاسخ

    1. این مهم ترین صندلی در خانه است …
      به احتمال زیاد، اگر به فکر تعویض صندلی توالت خود هستید، به احتمال زیاد زمان آن فرا رسیده است که آن را عوض کنید. این یک راه ساده برای ارتقاء ظاهر و عملکرد حمام شما است. همچنین برای مکانی که همه ما روزانه به طور متوسط ​​تا 27 دقیقه در آن می نشینیم، کلید بهداشت خوب است.

      اما قبل از اینکه بپرید و هر صندلی توالت را بخرید، در نظر بگیرید که چه موادی – چوب لعابی، پلاستیک، صندلی نرم یا روکش – به بهترین وجه با سبک زندگی و دکوراسیون شما مطابقت دارد. این مقاله به شما در تصمیم گیری کمک می کند. صندلی توالت ما در طیف وسیعی از رنگ ها برای ایجاد حالت، بافت و هماهنگی با تم دکوراسیون حمام شما موجود است.

      از اینکه نمی توانید صندلی توالت خود را واقعاً تمیز کنید خسته شده اید؟ ما راه حلی برای آن داریم! بسیاری از صندلی‌های توالت ما دارای لولاهایی هستند که به شما امکان می‌دهد به راحتی صندلی را جدا کنید تا بتوانید به آن مناطق مزاحم و تمیز کردن سخت دسترسی داشته باشید. درباره خط کامل ویژگی های ما در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید .

      بیا شروع کنیم! تعویض صندلی توالت شما یک پروژه ایده آل زیر 30 دقیقه است، بنابراین این مراحل را دنبال کنید تا با موفقیت یک صندلی توالت موجود را جدا کرده و جایگزین کنید.

      آنچه شما نیاز دارید:
      تعویض صندلی توالت
      متر نواری
      پیچ گوشتی
      انبر
      ضد زنگ (اختیاری)
      سوکت یا آچار ترکیبی ½ یا 5/8 اینچی بسته به صندلی توالت
      مرحله 1 : پیدا کردن تطابق کامل – نحوه اندازه گیری صندلی توالت

      ویدیوی مفید ما مکانی عالی برای شروع است.

      کاسه توالت و صندلی توالت استاندارد در دو اندازه گرد و کشیده عرضه می شوند. برای تعیین اندازه صندلی توالت مورد نیاز، طول کاسه توالت و فاصله بین سوراخ های نصب را اندازه بگیرید.

      طول یک کاسه توالت گرد تقریباً 16 ½ اینچ است. طول یک کاسه دراز تقریباً 18 ½ اینچ است. بر اساس اندازه گیری خود، صندلی مناسب – گرد یا کشیده – را برای کاسه خود انتخاب کنید. صندلی‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کاسه‌های گرد یا کشیده اکثر تولیدکنندگان مطابقت داشته باشند.

      مرحله 2 : بیرون رفتن با قدیمی – نحوه جدا کردن صندلی توالت

      گاهی اوقات برداشتن صندلی توالت موجود ممکن است کمی کار ببرد. با یک آچار استاندارد، یک پیچ گوشتی و مقداری ماده نافذ زنگ‌زدگی، می‌توانید در کمترین زمان ممکن ظاهری جدید داشته باشید.

      صندلی های توالت را معمولاً می توان با پیچ گوشتی یا آچار جدا کرد. لطفا احتیاط کنید، زیرا ابزار شما به راحتی می تواند چینی کاسه توالت شما را خرد کند. مهره ها را زیر مخزن توالت قرار دهید و آنها را با انبردست در یک دست محکم بگیرید. در حالی که از دست دیگر برای باز کردن پیچ ها با پیچ گوشتی استفاده می کنید، مهره ها را در جای خود نگه دارید.

      نکته: اگر پیچ ها زنگ زده یا به شدت کلسیفیه شده اند، آن ها را با ماده نافذ زنگ اسپری کنید و بگذارید پنج یا ده دقیقه بماند. دوباره پیچ ها را باز کنید.

      مرحله 3 : تخته سنگ (و صندلی) را تمیز کنید

      پس از برداشتن صندلی توالت قدیمی، از فرصت استفاده کنید و سوراخ های پیچ و مهره را تمیز کنید. بهترین راه برای تمیز کردن صندلی توالت با صابون ملایم و آب گرم است. صندلی توالت قدیمی را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و آن را به درستی دور بیندازید.

      مرحله 4 : با جدید – نحوه نصب صندلی توالت

      در مرحله 1، شما را با مراحل اندازه گیری صندلی توالت آشنا کردیم. با داشتن این دانش، باید صندلی توالت جایگزین با اندازه مناسب داشته باشید تا اکنون روی کاسه خود نصب کنید. هر یک از صندلی های توالت ما با کیت سخت افزاری و دستورالعمل های مناسب بسته بندی شده است.

      اگر در حین نصب سؤالی دارید، لطفاً با تیم خدمات مشتری ما به شماره 09198806367 تماس بگیرید و آنها شما را در مراحل نصب راهنمایی خواهند کرد.

      اگر ترجیح می دهید فیلم نصب را تماشا کنید، لطفاً برای تعیین نام صندلی توالت یا شماره مدل آن، به برگه دستورالعمل خود مراجعه کنید. هنگامی که برای مشاهده لیست ویدیوهای نصب ما اینجا را کلیک می کنید، این کار مفید است.

      آماده برای بیشتر؟ برای مقالات مفید مرتبط با صندلی توالت، به اتاق مطالعه مراجعه کنید. از سفت کردن تا شل شدن و همه چیز در این بین، ما آن را پوشش داده ایم!

    1. چگونه انسداد را باز کنیم؟
      در که کار رفع گرفتگی در گذشته بسیار دردناک و زمان بر بود، اکنون با ربات ها در مدت زهان. پاسخ به این سوال که چرا لوله های لوله کشی دارد و راه حل چیست در شرکت تاسیساتی نهادی نهادی نهادی نهادی نهادی موسسه.

      با تشکر از لوله کشی که با ربات لوله توالت را بدون شکستن مسدود می کنند، مصرف می کنند در لوله های لوله در مدت زمان کوتاهی رفع انسداد می شوند. شرکت ما که با لوله کشی خود در سراسر استانبول خدماتی را ارائه می دهد که بدون شکستن انسداد با دستگاه لوله لوله را باز می کند، بدون شکستن انواع لوله های لوله کشی با دستگاه های تکنولوژیکی انسداد را تشخیص داده و به صورت حرفه ای مداخله می کند. کند.

      چگونه یک لوله بسته شده را باز کنیم؟
      دهانه منهول کانال
      منهول مسدود شده
      گودال مسدود شده است
      گرفتگی لوله های مدارس ابتدا با دستگاه های دوربین نمایش داده می شود. بیشتر دستگاه های مناسبی به دستگاه ها متصل می شوند تا لوله رابا توجنبگیرند. اجسام مسدود کننده لوله با خرد کردن، له کردن یا خرد کردن حذف می شوند. زهکشی ها با محیط با آب تحت فشار می شوند. همه اینها کار شرکت لوله کشی است که لوله را با ربات باز می کند. هزینه ترمیم گرفتگی هایی که توسط استادکاران عادی درخواست می شود زیاد است و پیدا کردن زمان زمی.

      تمیز کردن گودال
      چاله ها یا سپتیک پیت مخازن مردم هستند که در مناطقی ساخته می شوند که شبکه فاضلان وجا می شوند. با گذشت زمان، حوضچه ها مسدود شده و سرریز می شوند و در نتیجه محیط های ناسالم ایجاد می شوند. در چنین حالتی عملیات رفع گرفتگی آبگیر انجام می شود. بیشتر در غیر این صورت، پیامدهای شروع به سریز شدن کرده و با انتشار میکروب ها، سلامت را تهدمین کرده اند.

      رفع گرفتگی و نظافت چاه سپتیک همراه با وکیوم تراک انجام می شود. گنج ها و بقایای کثیف که در ته نشست می شوند با کامیون های جاروبرقی و پمپ ها تمیز می شوند. گودال های در حجم های مختلف هستند و نباید تمیزکاری اسپری شود. چاله های مناطقی که عموماً در مناطق روستایی هستند، انبارهایی هستند که در مواردی که ساخ ت زایرساخ زانه است وجود دارد.

      شرکت هایی که انسداد را باز می کنند
      می توان شرکت های زیادی را در بازار دید که انسداد را باز می کند. با توجه به اینکه شرکت های بزرگ با ربات ها کار می کنند، تحقیقات شرکت باید به خوبی انججام تحقیقات شرکت باید به خوبی انجام دهد. کار با شرکت هایی که راه حل های دقیق را در زمان کوتاه تری ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی از شر مشکل خلاص می شود. تعداد شرکت های تاسیساتی که منهول های را می سازند بسیار کم است. بیشتر

      دهانه منهول کانال
      رفع گرفتگی فاضلاب
      سرریز آب از منهول
      مصرف در عصر تکنولوژی در هر زمینه ای از ماشین آلات استفاده می شود، گرفتگی و سدادای می شود کار با یک شرکت با تجربه که از دستگاه ها استفاده می شود باعث صرفه جوئی در زمان و هزینه می شود. کار با استادهای معمولی برای روزها مشکل ایجاد می کند و هزینه را به همراه دارد.

      قیمت رفع انسداد
      شرکت هایی که هنگام بازکردن لوله ها به لوله ها آسیب نمی رسانند و با ایجاد انسداد در مدت زمان کوتاهی با دوربین راه حل های حرفه ای تولید می کنند این کار را با قیمت مناسب تری انجام می دهند و راه حل های دقیق ارائه می کنند. می دهند. زهکشی ها که در آن باران و دیگر مردم از شهر خارج می شوند، شرایطی است که ابتدا سلامتی را تهدید می کند و سپس به یک مشکل آزاردهنده کیفیت زندگی را می دهد. بیشتر __ _ با دستگاه های تصویربرداری، ناحیه گرفتگی در مدت زمان کوتاهی شناسایی می شود. بسیار ارزان تر است زیرا این روند بدون شکستن ساختمان ها بدون آسیب به آنها انجام می شود.انسداد یک مشکل بزرگ است و چیزی نیست که کسی از آن برآید.

      انسداد باز فقط با ربات قابل تبدیل شدن است
      استفاده از مواد شیمیایی برای لوله های بازکردن صحیح نیست. برای راه حل تضمینی و قطعی باید از یک شرکت نصب مجرب دعوت شود. تنها شرکت‌های نصب و راه‌اندازی نهادی و با تجربه، دستگاه‌های تکنولوژیکی بسیار گران قیمت دارن. علت انسداد با دستگاه های تصویربرداری تشخیص داده می شود و انسداد در مدت زمان کوتاهی با ربات ها بدون هیچ گونه عملیات شکستگی و بدون آسیب دیدن لوله های پین در هنگام شکستن رفع می شود. استفاده از سینک بازکن، سوزاننده، سفید کننده، شامپو و تلاش برای باز کردن انسداد با پمپاژ هجیچ ناته از طرف دیگر یک لوله کشی حاذق با تشخیص انسداد جلوی صاحب ساختمان، داخل لوله های لوله را نشان می دهد و به مالک ساختمان نشان می دهد و اشیای مسدود کننده لوله ها را در مدت زمان کوتاهی با تغییر مناسب می کند. دستگاه

    1. علت گرفتگی را مشخص کنید
      اولین گام هنگام تلاش برای پاکسازی گرفتگی خط فاضلاب اصلی، یافتن علت آن است. واقعیت این است که بیش از یک دلیل برای ایجاد گرفتگی وجود دارد. تعیین علت اصلی به شما کمک می کند تا بهترین مسیر را تعیین کنید.

      در حالی که ممکن است دلایلی مانند تجمع چربی روی سینک های آشپزخانه را حدس بزنید، استفاده از خدمات یک متخصص بهترین انتخاب است. یک لوله کش حرفه ای آنچه را که لازم است، از جمله مهارت ها و ابزارها، برای تعیین علت و ارائه راه حل دارد.

      حال، پس از تعیین علت، چگونه می توان یک خط فاضلاب اصلی را بدون مار باز کرد؟ خوب، بسته به علت ممکن است از هر یک از این گزینه ها برای رفع گرفتگی سیستم استفاده کنید.

      واشر برقی
      واشر برقی یکی از موثرترین روش ها برای رفع گرفتگی فاضلاب اصلی است. ابتدا درپوش پیچی موجود در لوله پاکسازی را پیدا کرده و آن را بردارید. این عمدتا در نزدیکی خطوط زهکشی خانه شما و در زیرزمین قرار دارد.

      اما قبل از باز کردن لوله تمیز کردن، مطمئن شوید که یک ظرف زیر آن قرار داده اید. این به جمع آوری هرگونه فاضلاب یا فاضلابی که از خط اصلی فاضلاب شما سرازیر می شود، کمک می کند.

      پس از این، یک لوله فاضلاب را به تفنگ ماشه واشر برقی خود وصل کنید. سپس، از طریق لوله پاکسازی باز، زهکش فاضلاب را در خط فاضلاب اصلی خانه خود پایین بیاورید تا زمانی که به گرفتگی برخورد کنید. این کار را با دقت انجام دهید تا از هرگونه ریزش غیر ضروری جلوگیری کنید.

      پس از آن، می توانید به تدریج آب واشر فشار خود را روشن کنید تا از برگشت آب از طریق خط فاضلاب جلوگیری کنید. فشار آب را به تدریج افزایش دهید و جتر را به جلو و عقب ببرید تا گرفتگی آن پاک شود. این روند را تا زمانی ادامه دهید که واشر برقی گرفتگی را از خط فاضلاب اصلی شما پاک کند.

      آب داغ برای شل کردن زباله های چسبنده
      گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز دارید یک راه حل ساده است: آب گرم!

      هنگامی که نمی توانید به یک مار لوله کشی دسترسی داشته باشید، آب گرم می تواند برای رفع گرفتگی خط اصلی فاضلاب شما کمک کند. اما چگونه؟

      حداقل 5 تا 10 دقیقه اجازه دهید آب گرم از طریق سیستم لوله کشی شما عبور کند. آب داغ به شل شدن مواد زائد مانند گریس رسوب‌شده، روغن‌ها یا هرگونه پوشش روی دیواره‌های فاضلاب کمک می‌کند. انجام چندین بار این کار ممکن است بهترین و ساده ترین راه برای رفع گرفتگی خط اصلی فاضلاب باشد.

      با این حال، استراتژی آب گرم به ویژه در صورتی موثر است که خط اصلی فاضلاب شما به طور کامل مسدود نشده باشد. همچنین، زمانی که گرفتگی در سینک آشپزخانه شما اتفاق می افتد، ایده آل است. همانطور که می دانید علت اصلی گرفتگی در اینجا تجمع چربی، روغن و چربی است. همه اینها را می توان با آب داغ ذوب کرد و به پایین زهکشی فشار داد.

      اگر گرفتگی در سیستم لوله کشی شما یک گرفتگی بزرگ است یا گرفتگی های سرسخت تری را شامل می شود که حتی پس از جاری شدن آب گرم پاک نمی شوند، باید به روش های موثرتری اعتماد کرد. با این حال، گاهی اوقات جاری شدن آب گرم از طریق سیستم لوله کشی آشپزخانه شما باید به رفع گرفتگی آن و تمیز نگه داشتن آن کمک کند.

      روش پلانجر
      یک پیستون فورس-بال یکی از بهترین ابزارهایی است که می تواند به شما کمک کند بدون استفاده از مار لوله کشی لوله فاضلاب را باز کنید. این نوع پیستون در مقایسه با پیستون های معمولی فنجانی نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت زیرا به شما کمک می کند فشار بیشتری را به لوله وارد کنید تا هرگونه گرفتگی موجود را پاک کنید.

      یک پیستون برای باز کردن انسداد خط اصلی فاضلاب کار می کند، زیرا باعث ایجاد یک مهر و موم هوا با زهکشی می شود. در این فرآیند، به خروج گرفتگی سرسخت از زهکشی سیستم لوله کشی کمک می کند. مهر و موم کامل هوابند فشار اضافی ایجاد می کند و به رفع انسداد خط اصلی فاضلاب کمک می کند.

      هنگام استفاده از پیستون فنر توپ، مطمئن شوید که مقدار زیادی آب جاری در سینک یا کاسه توالت دارید. استفاده از پیستون به همراه آب جاری به جابجایی زباله ها با شل شدن آنها از دیواره های لوله و در نهایت آزاد کردن کامل آن کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که چندین بار از پیستون استفاده کرده اید و کل فرآیند را تکرار کنید تا از پاک شدن گرفتگی اطمینان حاصل کنید.

      نحوه رفع گرفتگی خط اصلی فاضلاب بدون مار: جوش شیرین
      یک مار لوله کشی یک گزینه مکانیکی برای رفع گرفتگی خط اصلی فاضلاب فراهم می کند. با این حال، اگر گزینه مکانیکی در دسترس نیست، استفاده از جوش شیرین برای مقابله با مشکل ممکن است بهترین ایده باشد.

      جوش شیرین یک داروی طبیعی است که با قدرت بیشتری به شما کمک می کند تا زهکشی فاضلاب اصلی مسدود شده خود را باز کنید. این روش موثرتری نسبت به آب داغ برای رفع گرفتگی است، زیرا این ترکیب نتایج بهتری به شما می‌دهد – به خصوص زمانی که با گرفتگی‌های سرسخت‌تری برخورد می‌کنید که به راحتی شل نمی‌شوند.

      تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فنجان جوش شیرین بردارید و آن را در آبکش بریزید. در نتیجه، یک فنجان سرکه سفید را در همان زهکش بریزید. پس از آن، حدود 10 تا 15 دقیقه صبر کنید تا محلول جوش شیرین و سرکه شکسته شود و گرفتگی آن پاک شود.

      پس از آن 15 دقیقه، مقداری آب داغ را در لوله های فاضلاب بریزید تا بررسی کنید که گرفتگی آن پاک شده است یا خیر. مخلوطی از جوش شیرین و سرکه سفید با واکنش در داخل زهکشی برای شکستن گرفتگی و در نتیجه پاک کردن آن، مانع از گرفتگی خط اصلی فاضلاب شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *