جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی راه آهن

لوله بازکنی را آهن

لوله بازکنی در راه آهن

رفع گرفتگی و لوله بازکنی باز کردن لوله های توالت فرنگی ، ایرانی ، حمام ، پارکینگ ، پاسیو ، آشپزخانه ، تراس پارکینگ و دیگر لوله های فاضلابی را با سخت ترین گرفتگی به صورت تضمینی با بروز ترین دستگاه های چاه بازکنی و لوله بازکنی در راه آهن رفع می کنیم .
⊗ ارزان تر از همه جا فوری با ضمانت کتبی ⊗
√ %50 تخفیف    100% تضمینی √
⊗ با کادر مجرب و کاربلد با رعایت اصول بهداشتی ⊗
مراحل لوله بازکنی تضمینی در منزل

لوله بازکنی
لوله بازکنی فوری و تضمینی در سراسر راه آهن

لوله بازکنی راه آهن تهران

رفع گرفتگی و لوله بازکنی تضمینی به صورت شبانه روزی در سراسر مناطق راه آهن ارائه می شود . اگر به لوله بازکن و چاه بازکنی تخصصی در این منطقه وحومه این منطقه نیاز دارید همین الان تماس بگیرید .
انجام تمامی خدمات فاضلابی به مانند لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، تشخیص نشتی و گرفتگی لوله با بهترین سرویسکاران و تجهیزات انجام می شود . با لوله بازکنی در این منطقه دیگر نگران گرفتگی لوله ای فاضلاب خود نباشین .
شماره تماس لوله بازکنی و لوله بازکن و چاه بازکنی چاه بازکن در راه آهن تهران :

<<09190596238<<

برای ما هیچ تفاوتی ندارد که چه لوله فاضلابی شما دچار گرفتگی شده است سخت ترین گرفتگی را باز می کنیم .

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در میدان راه آهن

رفع گرفتگی لوله های فاضلابی ( لوله توالت ، حمام ، سینک آشپزخانه و غیره ) با دستگاه های بروز لوله بازکنی در جنوب تهران  بدون خرابکاری و کثیف کاری .

لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی سر الماسی با کمترین قیمت در راه آهن . رفع مشگل گرفتگی با دستگاه های پمپ هوا و فنری بدون واسطه کاری در راه آهن .

لوله بازکنی راه آهن
لوله بازکنی بدون کارمزد اتحادیه کمترین هزینه لوله بازکنی

 

خدمات لوله بازکنی در راه آهن

☆خدمات لوله بازکنی در راه آهن به این ترتیب میباشد:

لوله بازکنی بدون کثیف کاری

✓ رفع گرفتگی لوله با کمترین هزینه در راه آهن تهران

✓ لوله بازکنی با رعایت پروتکل های بهداشتی

✓ لوله بازکنی با ارسال 15 دقیقه به محل

✓ حفر چاه فاضلاب و آب در راه آهن تهران

✓ حفر چاه فاضلاب تضمینی در راه آهن تهران

✓ حفر چاه آّ در راه آهن تهران

✓ تخلیه چاه فاضلاب بدون کثیف کاری در راه آهن تهران
✓ لایروبی چاه فاضلابی در راه آهن تهران

✓ تراش و رسوب زدایی رایگان لوله در راه آهن

✓ خدمات تخلیه چاه و حفر چاه در لوله بازکنی راه آهن

<<09190596238>>

<<09194104643>>


لوله بازکنی بدون کثیف کاری در راه آهن

مهترین اهداف مؤسسه خدماتی در راه آهن این است. که خدمات خود را در لوله بازکنی بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام دهد.

سرویسکاران لوله بازکنی  با تسلط بالایی که در این زمینه کاری دارند تمامی سعی و تلاش خود را کرده اند. تا لوله بازکنی در این منطقه به بهترین نحف اجرا بشود. زیرا اولین الویت کاری ما رضایت مشتری میباشد.

لوله تراش
لوله بازکنی تضمینی

رفع گرفتگی لوله با کمترین هزینه

مؤسسه فنی لوله بازکنی راه آهن یکی از منصفانه ترین شرکت خدماتی در ضمینه لوله بازکنی میباشد. که قیمت کاری بسیار پایینی دارد. و این مورد سبب شده تا ما در این منطقه مشتری کاری به تعداد زیادی داشته باشیم.

لوله بازکنی با رعایت پروتکل های بهداشتی

سرویسکاران لوله بازکنی در راه آهن با رعایت کامل بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی.  با زدن ماسک چند لایه، دو جفت دسکش در محیط کار،  ضدعفونی کردن فنر لوله بازکنی و محیط کار و غیره بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت می کنند.  تا به امید خدا از شر این ویروس راحت بشویم.

لوله بازکنی زیر 15 دقیقه در محل

منطقه راه آهن یکی از گسترده مناطقی میباشد که از هر بخش راه دارد و در این منطقه مشگل ترافیکی کم میباشد. به همین دلیل با تعداد زیاد لوله بازکنی که در این منطقه میباشد. تمامی محله های این منطقه را پوشش میدهند. که اگر شما در هر ساعتی از شبانه روز با لوله بازکنی تماس بگیرید سرویسکاران زیر 15 دقیقه در اختیار شما میباشند.

تراش و رسوب زدایی رایگان در لوله بازکنی راه آهن

مؤسسه فنی برادران جعفری اولین شرکت لوله بازکنی میباشد.  که بعد از باز کردن لوله تراش و رسوب زدایی رایگان انجام میدهد.

رسوب زدایی بعد از لوله بازکنی باعث میشود که محل گرفتگی داخل لوله کاملا تراش بخورد. که این عمل باعث میشود تا دیگر لوله به خود چربی و رسوب جمع نکند. این عمل باید سالی یک بار انجام بشود.

خدمات تخلیه چاه و حفر چاه در لوله بازکنی راه آهن

شرکت فنی لوله بازکنی راه آهن فقط خدمات لوله بازکنی انجام نمیدهد.  بلکه تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه را مخصوصا تخلیه چاه را با اکیپ مجرب در هر منطقه و تانکر های پیشرفته لجن کش انجام میدهد.

دلایل گرفتگی لوله در راه آهن

یکی از بارز ترین و ساده ترین دلیل عدم توجه به موارد ساده که باعث گرفتگی میشود . مانند :

  • توجه در کشیدن سیفون بعد از اتمام کار در (wc) 

سیفون دستشویی یکی از تاثیر گذار ترین دلیل میباشد که لوله ها در مدت زمان تولانی دچار گرفتگی میشوند . زیرا این سیفون در عمل یک لوله بازکنی فشاری و بادی ساده میباشد . که با ریخته شدن آب با سرعت زیاد باعث خالی کردن لوله از فضولات میشود .ولی بعضی از افراد یا سیفون ندارند یا استفاده کمی میکنند .که این عمل باعث گرفتگی در کوتاه مدت میشود .

  • انداختن دسمال کاغذی و فیلتر سیگار بعد از استفاده در کاسه توالت

اکثر افرادی که مواد دخانیات مانند سیگار مصرف میکنند . یا خارج از خانه میکشند یا داخل دستشویی همه ما شاهد این موضوع هستیم . بعد از کشیدن سیگار فیلتر آن را داخل کاسه توالت انداخته و بدون سیفون کشیدن رها میکند . پنبه سیگار حالت جذبی دارد و جذب لوله فاضلاب میشود که این عمل در دراز مدت باعث گرفتگی سنگین میشود .

یا دستمال کاغذی که مردم بعد از استفاده آن را داخل کاسه انداخته و رها میکنند . که این دستمال ها از نرمی برخوردار هستند و جذب لوله ها میشوند .

  • بسته نبودن درب کاسه در هنگام تعمیر و باز سازی محیط توالت

بسته نبودن درب لوله کاسه توالت یا خود کاسه در هنگام تعمیرات اطراف توالت باعث میشود . مصالح ساختمانی داخل لوله بریزند و مانند تکه آجر و دغاب سیمان . که باز کردن این موارد بسیار سخت میباشد و باید متخصصین لوله بازکنی باز بکنند .

  • استفاده کردن پی در پی از مواد شیمیایی الکلی برای رسوب گیری لوله ها 

استفاده کردن از مواد شیمیایی اسیدی برای رسوب زدایی و جرم گیری لوله های فاضلاب .

این عمل کار بسیار نادرست میباشد که مواد شیمیایی باعث پوسیده شدن لوله و از بین رفتن مفصل لوله ها میشود .

<<09190596238>>

<<09194104643>>

لوله بازکنی را آهن
لوله بازکنی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی در راه آهن

راه های لوله بازکنی لوله فاضلاب در راه آهن

راه های لوله بازکنی لوله فاضلاب بسیار زیاد میباشد مانند استفاده از سرویسکار لوله بازکن با تجهیزات .

لوله بازکنی از طریق دستگاه برقی فنری  : یکی از بهترین و کار آمد ترین روش در لوله بازکنی استفاده از دستگاه برقی میباشد . لوله بازکنی با این دستگاه بسیار کم هزینه و بی ختر میباشد . ولی برای باز کردن لوله با دستگاه برقی باید از طریق سرویسکار حرفه ای باشد . زیرا این دستگاه مزیت های فراوانی دارد و در مقابل در صورت استفاده نادرست معایب خیلی زیادی دارد .

رفع گرفتگی از طریق دستگاه فنر برقی با سرویسکار مجرب و کار درست در راه آهن بسیار زیاد میباشد . باز کردن لوله های فاضلاب ، توالت ، حیاط ، کفشور های مختلف منزل و حیاط و غیره بدون دردسر و کثیف کاری . باز کردن لوله توالت بدون کثیف کاری و خرابکاری .

لوله بازکنی از طریق پمپ مکنده : پمپ مکنده برای باز کردن لوله های توالت و کفشوری کار ساز میباشد . این دستگاه با قدرت هوای مکشی باعث جذب کردن گرفتگی میشود . که اصولا اکثر در پارکینگ های منازل استفاده میشود .

لوله بازکنی با دستگاه سه نظام بتون تراش :  همان طور که از نام این دستگاه پیداست دستگاه لوله بازکنی( بتون تراش ) این دستگاه قادر به باز کردن سخت ترین نوع گرفتگی ها از هر جنسی . با فنر سر الماسی بدون ردخوری در لوله بازکنی . 

با سه نظامی که به صورت تخصصی سیمپیچی شده است باعث باز کردن سخت ترین نوع گرفتگی . مانند بتونی یا قیری میباشد که در یک چشم بهم زدن بدون آسیب و کثیف کاری باز میکند .

 

لوله بازکنی راه آهن
لوله بازکنی برادران جعفری برای باز کردن لوله ها در راه آهن

لوله بازکنی شبانه روزی در راه آهن 

لوله بازکنی در محدوده راه آهن به علت تراکم سرویسکاران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی میباشد .

لوله بازکنی راه آهن برای باز کردن گرفتگی توالت ، حیاط و غیره مقدور میباشد . باز کردن لوله ها با متخصصین لوله بازکنی به آسانی و با پایین ترین نرخ قیمت . رفع گرفتگی در راه آهن با بیش از 35 سرویسکار محلی و بیش از 150 سرویسکار حومه محل انجام میشود . پس اگر شما در هر وقته ی زمانی دچار گرفتگی شدید خیلی سریع در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید .

رفع بوی بد فاضلاب با مواد طبیعی در راه آهن

رفع بوی بد فاضلاب بدون استفاده از مواد شیمیایی و مضر در راه آهن .

رفع بوی بد به صورت کاملا طبیعی و بدون نیاز به تخصص و سرویسکار . با چند لیتر آب ، آبلیمو ، نمک و جوهر نمک با هم قاطی کرده و به مدت یک ساعت تمام جوشانده .

بعد از بخار کشیدن این چن مخلوط با هم داخل تمامی لوله های که متصل به فاضلاب هستند بریزیند . در مدت زمان بسیار کمی هم بوی بد فاضلاب را دفع میکند . و هم حشرات مضر مانند سوسک را از محل فراری میدهد . این مواد بسیار کار ساز و بی خطر میباشد که با تجربه کاری به ارمغان آمده است .

لوله بازکنی توالت فرنگی در راه آهن تهران 

لوله بازکنی توالت فرنگی ، لوله بازکنی توالت ایرانی در منطقه راه آهن با دستگاه فنر برقی بدون کثیف کاری و 100 درصد تضمینی انجام می شود . در هر منطقه ای از استان تهران مخصوصا جنوب و مرکز تهران برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی کاسه توالت ایرانی می توانید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید .
ارسال 15 دقیقه ای سرویسکار به سراسر مناطق جنوب تهران
رفع گرفتگی تضمینی همراه با فاکتور در جنوب تهران
چاه بازکنی ارزان قیمت در منطقه راه آهن تهران

لوله بازکنی سینک ظرفشویی در راه آهن تهران

علل انسداد لوله سینک ظرفشویی در منطقه راه آهن تهران ریختن روغن و اضافه غذایی داخل لوله سینک ظرفشویی می باشد . شاید برای شما سخت باشد که بعد از رفع گرفتگی سینک ظرفشویی شما سیاه بشود و کثیف کاری در این محیط ایجاد بشود . مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر مناطق تهران از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله بدون نیاز به فنر تراش استفاده می کنند .

لوله بازکنی لوله فاضلاب کفشور در راه آهن

در اکثر مناطق راه آهن تهران به دلیل گرفتگی لوله کفشور پارکینگ و به دلیل گرفتگی لوله کفشور ناودانی پشت بام به شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در جنوب تهران تماس می گیرند .
رفع گرفتگی لوله کفشور بدون خرابکاری 100 درصد تضمینی و ارزان قیمت انجام می شود . اکثر گرفتگی های لوله کفشور سخت و از مصالح ساختمنی بسته می شود و این گرفتگی را به صورت دستی نمی توان باز کرد و باید از سرویسکار حرفه ای برای رفع گرفتگی درخواست نیرو کرد .

رفع گرفتگی لوله توالت با دستگاه تراکم هوا در راه آهن

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا بسیار کار امد و مطمئن میباشد . دستگاه پمپی تراکم هوا برای باز کردن لوله های مخصوص توالت فرنگی و ایرانی انجام میشود . کار با این دستگاه باعث شده تا لوله بدون کثیف کاری و خرابکاری باز بشود .

طرز کار این دستگاه در لوله بازکنی : دستگاه تراکم هوا با جریان هوای بالایی که از ورودی لوله تولید میکند . فشار بالایی به گرفتگی ایجاد میکند که این عمل باعث باز شدن گرفتگی میشود .

لوله بازکنی بی دردسر
راه آهن یک از اصلی ترین مناطقی میباشد که شرکت ما خدمات لوله بازکنی را در آنجا بر پا کرده است .

 

خدمات تخلیه چاه در لوله بازکنی راه آهن

خدمات تخلیه چاه با کادر مجرب و حرفه ای با تانکر های متفاوت و قوی در لوله بازکنی راه آهن .

تخله چاه با تانکر های (( 6 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 )) هزار لیتری با پمپ های مکنده بسیار قوی و دستگاه ساکشن متصل به ماشین با قدرت کشش بسیار قوی که قادر به کشیدن تیکه آجر میباشد . انجام خدمات تخلیه چاه به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی میباشد .

 

(( مؤسسه خدمات لوله بازکنی برادران جعفری آماده بستن قرارداد کتبی با مدت زمان تایین شده . برای باز کردن لوله های شرکتی ، و مسکونی میباشد ))

تماس با لوله بازکنی

((09190596238))

((09194104643))

((09920262447))

52 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی راه آهن»

  1. سلام ببخشید چاه فاضلاب ما هر بار تخلیه به مدت ده روز دوباره پر میشه.
    میشه راهنمایی کنید عمق چاه هم زیاده. ممنون میشم ازتون اگه پاسخ بدید.

  2. پاکزاد ایمانی

    سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    ما طبقه پنج ساختمانیم واخرین طبقه هستیم.
    بوی چاه فاضلاب از توی کولر میاد توی خونه لوله های ونت رو تا چهار متر بردم بالا ولی متاسفانه تاثیری نداشت. چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام بوی فاضلاب به کولر ربطی ندارد ولی امکان دارد لوله فاضلابی که به لوله کولر نزدیکه دچار نشتی شده باشه

  3. سلام یک دنیا ازتون ممنونم بخاطر کاری که امروز برام انجام دادین پلاک طلارو خیلی حرفه ای بعد از یک روز از سرویس بهداشتی خارج کردید.

  4. رحمانی نژاد

    توالت ما بوی خیلی بدی میده و وقتی بارندگی شروع میشه بدتر هم میشه به قدری که چند شب پیش نتونستیم خونه بخابیم وشب رفتیم خونه مادرم.
    طبقه اول هستیم تو راه اهن تهران تو رو خدا اگه میشه این بوی بد رو از بین برد راهنماییمون کنید.

  5. پارلا ترخال

    با سلام لوله بازکنی بسیار فوقعلاده بود و معلوم بود که دارای تجربه چندین سال هستین از خوش قولی و خوش اخلاقیتون خوشم امد

  6. سلام اگر یکبار چاه پرشود تخلیه شود و یه مدت کوتاه از چاه استفاده شود و مدت شش ماه اب داخل چاه نرود امکان این هست که اب چاه خشک شود یا فروکش کند البته چاه داخل مناطق کویری هست.

    1. خدماتی و تاسیساتی تهران لوله بازکنی برادرام جعفری در (غرب پایتخت)
      کلیه ی امور ساختمانی پذیرفته میشود. تضمینی
      شماره مغازه ********
      شماره ثبت 1414
      آماده ی عقد قرارداد با ارگانهای شخصی دولتی
      با20سرویسکارفعال ازمحله شما فوری ارزان
      ✓✓✓✓✓✓✓
      لوله بازکنی منصف بهداشتی ارزانترازهمه
      بافنرهای جداگانه
      بااصول بهداشتی بدون کثیفی و خرابی
      رفع بوی بد لوله ها
      لوله کشی آب وفاضلاب شوفاژ
      تشخیص نم ونشتی و روطوبت
      نشت یابی دقیق ونقطه ای بادستگاهای
      تصویری 100٪تضمینی
      ✓✓✓✓✓✓✓
      نصب وتعویض شیرآلات
      نصب وتعویض لوازم بهداشتی
      نصب توالت فرنگی وفلاش تانک
      نصب پمپ آب
      رفع نم سرویس ها. عایق کاری بندکشی. ایزوگام
      سرامیک. کف برداری سرویس ها تعمیرات
      کارهای کنده کاری. خورده کاری. بنایی. تغییرات
      ✓✓✓✓✓✓
      سرویس دهی فوری به
      ستارخان.سعادت آباد ژاندارمری جنت آباد.شهران
      بلوارفردوس.کاشانی.دهکده المپیک.تهرانسر
      شهرک آزادی.شهرک استقلال.ایران خودرو.
      باغ فیض.آزادی.گلاب پیکانشهر آزادشهر ویلاشهر
      ارزانترین
      سریعترین
      منصفترین
      شبانه روزی. بدون تعطیلی. دراسرع وقت

  7. قیمت‌تشخیص‌صوتی‌با‌دستی‌چه‌فرقی
    داره‌ممنون‌میشم‌با‌مشاوره‌رایگانتون‌
    راهنمایی‌کنید؟؟

    1. به صورت کلی هر دو دستگاه نشرو پیدا می‌کنند ولی دستگاه صوتی مثل دستگاه ضربان قلب که با توجه به نشریه و صدای قطره آب که از لوله میریزه نشون میده ولی دستگاه تصویری به صورت حرارتی محل دقیق رو به صورت ۱۰۰% تضمینی بدون بدون خرابکاری اضافه به شما نشون میده ما انجام خدمات تشخیصی شمشیرو و تعمیر ترکیدگی رو ۱۰۰ درصد تضمینی با قیمت ۰۰۰ تومان در سراسر تهران انجام می‌گیرد

  8. ببخش نمیدونم چه جوری کشیدم که دیگر از کار افتاده که نمیشه باهاش کار کرد هرچی میکشم آب نمیده بیرون واقعا نمیدونم مشکلش از چی میتونه باشه یا عطف تعمیر داره اگه تعمیر داره لطفاً شما یه سرویس کار ارائه بدین و درست کنه چون موندیم الان آدرس براتون ارسال می کنم

  9. سلام من تازه کردم داخل باکس خاک و شن و سنگ های رودخانه گنگ آتیه و خاکش احتمال جذابش ۵۰ درصد هنوز که در بچه بسته نشده باید چی بریزیم و خاکش کفش آبکش کنه ماده را پیشنهاد بدید خیلی ممنون از شما

  10. سلام ما در یک مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی زندگی میکنیم پس از گذشت ۸ سال سقف تانک پر شد آن را تخلیه کردیم از آن پس ماهی یک دفعه پر میشه دلیلش چیست؟

  11. سلام فاضلاب حمام گرفته شده با سیمان و آب از داخلش رد نمیشه باید چه کار کنیم لطفاً پاسخ را بدهید با تشکر.

  12. ببخش لوله بازکنی از طریق محلول شیمیایی واسه لوله هامون خطر نداره مثلاً باعث شه جرم ببندند از بین برن

  13. سلام واقعا سپاسگزارم از خدمات خوب شما امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

  14. من می خوام یه چاه بکنیم و این سوال برام پیش اومد که چگونه تشخیص دهیم چند متر چاه فاضلاب برای ما کافی است میشه راهنماییم کنین اگه بخوای تماس بگیرید تا مشخصات کامل بهتون بگم شماره شماره براتون دربی ارسال کرد

  15. سلام من یکی از فامیلام تو کرج میگفت لوله بازکنی تو خیلی تمیزه و سریع میخواستم بگم که تو رشت هم لوله بازکنی تون فعالیت داره؟

  16. سلام لوله حمام ما گرفته شما سرویسکارانتان تو کدوم منطقه هستید و چقدر زمان میبره برسید
    ما در شهرک شهید محلاتی هستیم.

  17. سلام کارتون درسته واقعاً زنجیرم افتاده بود تو توالت انقدر از شوهرم میترسیدم که بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجا بوده دعوا بشه که نگو
    ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید در میاد و خیلی آروم شدم
    و وقتی هم که در اومد واقعا نمیدونستم بهتون چی بگم
    فقط میتونم تشکر کنم واقعا سپاسگزارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+