جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی جردن

لوله-بازکنی-جردن

لوله بازکنی جردن

لوله بازکنی جردن تهران 24 ساعته با بازدید رایگان ارائه می شود
رفع گرفتگی لوله فاضلاب سراسر بخش های ساختمان با بهترین و تمیز ترین فنر های لوله بازکنی در محدوده جردن ارائه می شود.

  • لوله بازکنی توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی لوله آشپزخانه
  • باز کردن گرفتگی ماشین لباسشویی
  • چاه بازکنی سینک ظرفشویی در جردن تهران

همین الان آنلاین هستیم می تونید تماس بگیرید:

09198806367 تماس مستقیم

لوله بازکنی در جردن
چاه بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب در جردن

در این مقاله مطالعه خواهیم کرد:

  1. لوله بازکنی ارزان قیمت در جردن
  2. تعرفه قیمت لوله بازکنی در جردن
  3. چه دلایلی باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود؟
  4. رفع گرفتگی سینک ظرفشویی ارزان در منطقه جردن تهران
  5. چرا کفشور حمام دچار گرفتگی می شود؟
  6. لوله بازکنی با نفر اغانی معایب زیادی دارد:
  7. چگونه از گرفتگی دوباره لوله فاضلاب جلوگیری کنیم؟

لوله بازکنی ارزان قیمت در جردن

ارائه خدمات لوله بازکنی با تعرفه های دولتی می باشد. لوله بازکنی زیر قیمت همکاران محسوب می شود. برای دریافت امروز قیمت لوله بازکنی در منطقه خود و فنر معمولی با مؤسسه لوله بازکنی جردن در هر ساعتی از شبانه روز می توانید تماس بگیرید.

می توانید از صفحات زیر برای درخواست لوله بازکنی در مناطق شمال تهران استفاده نمایید:

 

تعرفه قیمت لوله بازکنی جردن

قیمت همین ساعت لوله بازکنی را از مشاورین کارشناسی مؤسسه لوله بازکنی شمال تهران در جردن دریافت بکنید.

📞 شماره تماس لوله بازکنی آنلاین شبانه روزی: 09198806367

لوله بازکنی جردن زیر صنف کار خدماتی می باشد و تمامی قیمت های لوله بازکنی را از این صنف قانونی دریافت و ارائه می کنند.

بالا یا پایین بودن قیمت لوله بازکنی به چه مواردی بستگی دارد ؟

نوع گرفتگی 

متراژ فنر برای لوله بازکنی
( منظور از متراژ فنر لوله بازکنی متری نمی باشد. متراژ فنر به سه شاخه 6 متری 20 متری و 50 متری در مؤسسه های لوله بازکنی وجود دارد. اندازه فنر مشخص کننده فنر معمولی و فنر بزرگ می باشد)

پیچیدگی لوله فاضلاب گرفته شده

کار داخل آب فاضلاب یا بیرون از آب فاضلاب

لوله بازکنی با دستگاه برقی یا دیگر دستگاه های لوله بازکنی
( قیمت لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی ارزان تر از دستگاه های دیگر می باشد)

تمامی سعی سرویسکاران لوله بازکنی جردن در این است که با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام خدمات بکنند. تا رضایت شما عزیزان را به صورت کامل دریافت بکنیم.

قیمت 💰 واقعی و دقیق لوله بازکنی در منطقه جردن به نرخ سال 1401 لوله بازکنی تهران 

هزینه لوله بازکنی در شب چقدر است؟ آیا می خواهید از صفر تا 100 هزینه لوله بازکنی اطلاعات کاملی داشته باشید با ما تماس بگیرید: 09198806367
هزینه لوله بازکنی در ایام سرد چقدر است؟ در ایام سرد احتمال دیر رسیدن سرویسکار به محل وجود دارد ولی هزینه ایاب و زهاب تغییر نمی کند.
قیمت لوله بازکنی در مواقع بارندگی: هزینه باز کردن لوله در هیچ شرایطی به هیچ دلیل هوایی و مسیری تغییر نمی کند
هزینه لوله بازکنی با سرویسکار افغانی چقدر است؟ اگر می خواهید هزینه و معایب لوله بازکنی با نفر افغانی را بدانید با ما همراه باشید

باز کردن لوله سینک ظرفشویی بدون دردسر و تمیز در جردن شمال تهران

چرا سینک های ظرفشویی دو طرفه بیشتر دچار گرفتگی می شوند؟

اگر برای آشپزخانه منزل خودتان از سینک های ظرفشویی تک سینکه استفاده می کند به هیچ وجه با گرفتگی لوله فاضلاب مقابله نخواهید کرد، گرفتگی لوله فاضلاب برای سینک ظرفشویی معمولا از دو طرفه بودن و افتادن اشیاء داخل لوله فاضلاب ایجاد می شود.

آیا بعد از رفع گرفتگی سینک ظرفشویی نیاز به تعویض فیلتر زیر سینک ظرفشویی داریم؟

فیلتر سینک ظرفشویی چیشت؟ اگر از فیلتر های مخصوص برای لوله پایین سینک ظرفشویی استفاده نمایید شما از گرفتگی لوله فاضلاب اصلی آشپزخانه خود به صورت تضمینی جلوگیری خواهید کرد. فیلتر تمیز کننده و جزب کننده فضولات لوله پایین سینک ظرفشویی بعد از رفع گرفتگی نیازی به تعویض ندارد به شرطی که بتوانید به صورت کامل شستشو دهید و تمیز جای گزاری نمایید، اگر فضولات بعد از رفع گرفتگی داخل فیلتر بماند باعث بالا زدن بوی بد فاضلاب می شود.

لوله بازکنی مخصوص سینک ظرفشویی را در جردن تهران از ما خریداری نمایید با قیمت ارزان و همیشگی

باز-کردن-کردن-گرفتگی-فاضلاب-آشپزخانه-در-جردن
باز کردن لوله فاضلاب سیک و کفشور آشپزخانه در منطقه جردن تهران

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب

اولین سوالی که بعد از گرفتگی لوله فاضلاب به فکر می رسد چرا لوله فاضلاب ما دچار گرفتگی شده است؟ این سوال باعث می شود یا خودتان رفع مشگل را پیدا بکنید و لوله گرفته شده را باز بکنید یا به شما کمک می کند بعد از باز کردن لوله فاضلاب دیگر این اشتباه را نکنید تا لوله فاضلاب شما دوباره دچار گرفتگی بشود.

اصلی ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب که اگر بیش از 2 سال در یک منزل ساکن باشید رسوب لوله فاضلاب باعث گرفتگی لوله فاضلابی می شود. لوله های فاضلابی خود به خود رسوب می بندند ولی با کار های اشتباهی که در هنگام استفاده از لوله های فاضلابی می کنیم باعث بالا رفتن اندازه رسوب و بسته شدن خروجی لوله فاضلاب می شود.

بهترین روش برای رسوب گیری و از بین بردن جرم داخل لوله فاضلابی تراش با دستگاه فنر برقی می باشد. تراش لوله های فاضلابی یکی از کار های بسیار حساس و سخت لوله بازکنی می باشد که ریسک بالایی دارد. سرویسکاران لوله بازکنی جردن دارای تخصص در زمینه لوله بازکنی به صورت کاملا استاندارد و تضمینی خدمات لوله بازکنی را با تراش حرفه ای رسوب لوله های فاضلابی انجام می دهند.

دلایل-گرفتگی-انواع-لوله-فاضلاب
دلایل گرفتگی انواع لوله فاضلاب و بهترین روش های لوله بازکنی در منطقه جردن تهران

کفشور حمام چرا گرفته؟

چرا کفشور حمام منزل ما بعد از استفاده آب و صابون بوی بد فاضلاب را بالا می زند؟
اگر در منطقه جردن شمال تهران با گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حمام رو به رو هستید می توانید با ما برای لوله بازکنی تماس بگیرید تا رفع گرفتگی کفشور حمام را با دستگاه فنر برقی و نیروی انسانی حرفه ای انجام دهیم.

رفع-گرفتگی-کفشور-حمام-در-جردن
لوله بازکنی کفشور حمام

لوله بازکنی با نفر افغانی معایب زیادی دارد:

معایب استفاده از لوله بازکنی افغانی ارزان قیمت در تهران:

  • نداشتن صلاحیت انسانی برای لوله بازکنی و انجام کار های لوله کشی
  • نداشتن مدارک کاری برای امنیت شغلی
  • استفاده از دستگاه های کثیف
  • لوله بازکنی بدون برسی کار 
  • دریافت هزینه لوله بازکنی بدون فاکتور

شما برای باز کردن لوله فاضلاب خود کمی بیشتر هزینه خرج کنید و با اطمینان کامل از شرکت کاملا ایرانی و حرفه ای درخواست لوله بازکن نمایید.

چگونه از گرفتگی دوباره لوله فاضلاب جلوگیری بکنیم ؟

اگر به این بخش از توضیحات متخصصین لوله بازکنی جردن کامل دقت کنید و در لوله های فاضلابی خود ارائه بدهید دیگر دچار گرفتگی لوله های فاضلابی نمی شوید. اگر برای اولین بار لوله فاضلابی شما دچار گرفتگی شد و برای رفع گرفتگی تضمینی و ارائه توضیحات جهت جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب از لوله بازکنی ما استفاده نمایید.

نکات اصلی برای جلوگیری از گرفتگی دوباره لوله فاضلابی: 

در اولین مرحله از ریختن آشغال و وسایل بهداشتی به مسیر های لوله کشی فاضلاب به مانند دستمال کاغذی، پوشاک کودکتن، نوار بهداشتی و دیگر موارد را داخل لوله های فاضلابی و مسیر لوله های فاضلابی رها نکنید. در مرحله بعدی اگر دچار ریزش موی سر هستید در هنگام شانه زدن جمع کرده و داخل سطل آشغال بیندازید تا در مسیر لوله فاضلاب نرود. از زمین بودن وسایل ریز به مانند تکه صابون، درب شامپو و دیگر موارد جلوگیری بکنید تا در جریان آب استشمام وارد لوله فاضلابی نشود.

در مرحله بعدی برای هر یک از ما پیش می آید که بعد از گذر زمان کهنه شدن و قدیمی شدن کاسه توالت آن را تعویض می کنیم. در هنگام تعویض کاسه توالت و وصل کاسه توالت درب لوله فاضلاب توالت را کاملا با پارچه یا دیگر موارد ببندید تا از ورود مصالح ساختمانی به مانند سیمان داخل لوله های فاضلابی خود داری بکنید.

لوله-بازکنی-حرفه-ای
رفع گرفتگی لوله فاضلاب در هر شرایطی با لوله بازکن متخصص تهران

 

لایروبی چاه فاضلاب با نیسان در جردن فوری

چه نوع چاه های فاضلابی را در چه شرایطی لایروبی می کنند و برای لایروبی چاه فاضلاب ساختمان خود در جردن تهران یا سایر مناطق استان تهران چقدر هزینه بایستی کنار بگذاریم؟

هزینه لایروبی چاه فاضلاب با نیسان در جردن چقدر می باشد؟

ارسال ماشین های نیسان بیش از 5 عدد ماشین برای لایروبی نخاله و لجن فاضلاب چاه فاضلابی در منطقه جردن تهران را به شرکت لوله بازکنی برادران جعفری بسپارید.
اگر چاه فاضلاب شما در پارکینگ منفی ساختمان مسقر می باشد حتما برای لایروبی و افزایش متراژ چاه فاضلاب نیاز به ماشین های دارای بشکه و مکنده نیسانی خواهید داشت. شرکت حفر چاه برادران جعفری در منطقه جردن تهران با بهترین دستگاه و بهترین نفرات لایروبی و تخلیه چاه را انجام می دهد.

حفر چاه فاضلاب در جردن تهران

کندن چاه فاضلاب در پارکینگ، حفر چاه فاضلاب در حیاط، حفر چاه فاضلاب خیلی بزرگ، حفر چاه فاضلاب با نفرات مقنی ایرانی، حفر چاه فاضلاب با مقنی افغانی، کندن چاه آب عمیق، حفر چاه فاضلاب با خدمات کول گذاری و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی را در جردن شمال تهران به شرکت چاه کنی برادران جعفری بسپارید.

شما برای دریافت چاه کن به صورت روزانه بایستی هزینه پرداخت کنید یا متراژی محسوب می شود؟

چاه کنی که برای حفر چه به محل شما ارسال می شود برای بستن قرارداد کاری به صورت زیر عمل می کند که نه برای مشتری فشار وارد شود از لحاظ مالی و نه به مقنی چاه کن هزینه کمتری ارائه شود.

✔️ همیشه قرارداد چاه کنی را اول به قیمت زمین نگاه می کنند بعد امضا می کنند
✔️ قیمت حفر چاه برای متراژی بستگی به شل بودن خاک چاه فاضلاب دارد
✔️ حفر چاه به صورت روز مزد در مواقعی انجام می شود که کار در شرایط سخت و زمین سخت باشد
✔️ مقنی چاه کن برای چاه آب به صورت چند طبقه ای قرار داد امضا می کند

برای تمیز کردن برچسب لوله بازکنی از درب خود در جردن با ما تماس بگیرید

اگر درب منزل شما یا کناره های درب منزل شما پر از برچسب تبلیغ لوله بازکنی شده است می توانید برای تمیز کردن رایگان برچسب لوله بازکنی در جردن تهران با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید.

  • پاک کردن چریش از درب منزل با مواد مخصوص در جردن
  • پاک کردن برچسب لوله بازکنی بدون آسیب و کثیف کاری در منطقه جردن تهران

لوله بازکنی بدون بدقولی در جردن

یکی از اصلی ترین خصوصیات سرویسکاران و مشاورین شرکت لوله بازکنی جردن خوش قول بودن در ارائه خدمات می باشد. به دلیل خوش قولی سرویسکاران لوله بازکنی باعث جذب بیشتر مشتریان در زمینه خدمات فاضلابی شده است. اگر در هر ساعتی از شبانه روز با مؤسسه لوله بازکنی تماس بگیرید در کمتر از 15 دقیقه برای ارائه خدمات درب منزل شما آماده می شوند.

یکی دیگر از نکاتی که باعث رضایت مشتریان جردن شده است خوش قولی در قیمت خدمات می باشد. در اولین تماس شما با شرکت لوله بازکنی  قیمتی به شما ارائه می شود و سرویسکار بدون بالا برزن هزینه لوله بازکنی انجام خدمات می کند.

رفع بوی بد فاضلابی از لوله های فاضلابی با مواد در منازل

اگر بوی نامطلوب لوله های فاضلابی از لوله ها و چاه فاضلابی بالا می زند نگران رفع مشگل نباشید. با توضیحات مشاورین لوله بازکنی جردن همراه باشید تا مشگل بوی بد را در منزل خودتان رفع بکنید در صورت متوجه نشدن با مشاورین این شرکت تماس بگیرید تا ارائه توضیحات مختصر به شما بدهند.

رفع بوی بد فاضلابی با جوهر نمک و آب نمک در هر شرایطی، رفع بوی نامطلوب لوله های فاضلابی با فنر زدن دستی در منازل ارائه می شود. اگر می خواهید روش استفاده از مواد و فنر راا به صورت کامل یاد بگیرید با مشاورین همیشه فعال لوله بازکنی منطقه شما تماس بگیرید تا توضیحات کامل را نسبط به نوع لوله فاضلاب ارائه بدهند.

لوله بازکنی لوله توالت فرنگی در جردن ارزان و بدون کثیف کاری

لوله بازکنی توالت فرنگی با دستگاه ژنراتور برقی، لوله بازکنی توالت فرنگی بدون خرابکاری و کثیف کاری، لوله بازکنی توالت فرنگی با دستگاه تراکم هوا، لوله بازکنی توالت فرنگی بدون آسیب زدن به تجهیزات لوله توالت فرنگی و بالا زدن آب فاضلابی

رفع گرفتگی توالت فرنگی خود را به سرویسکاران مؤسسه لوله بازکنی ما واگزار بکنید. لوله بازکنی توالت فرنگی با کمتری هزینه خدماتی

علت گرفتگی لوله فاضلابی توالت فرنگی در جردن: رسوب بستن لوله فاضلاب توالت فرنگی، افتادن مدفوع بزرگ داخل توالت فرنگی، صحیح وصل نکردن لوله های فاضلابی توالت فرنگی، ریختن وسایل بهداشتی به مانند نواربهداشتی و غیره داخل کاسه توالت

لوله بازکنی شبانه روزی جردن

در هر ساعتی از شبانه روز لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی یا بالا زدن بوی نامطلوب فاضلابی شدند با لوله بازکنی همیشه فعال تماس بگیرید. لوله بازکنی 24 ساعته، لوله بازکنی با تخفیف ویژه در بلوار نلسون ماندلا

ارسال سرویسکار لوله بازکنی در هر ساعتی از شبانه روز به درب منزل شما در کمتر از 15 دقیقه می باشد.

لوله بازکنی گرفتگی سخت جردن

در سراسر مناطق تهران اگر همکاران لوله بازکنی توانایی رفع گرفتگی لوله فاضلاب را نداشته باشند یا دستگاه مناسبی برای لوله بازکنی نداشته باشند با مؤسسه لوله بازکنی جردن تماس می گیرند.

لوله بازکنی با تجهیزات کامل و نفرات باتجربه و حرفه ای ارائه می شود. لوله بازکنی گرفتگی سخت بدون خرابکاری به شرط باز شدن

در سراسر مناطق انجام خدمات لوله بازکنی را به شرط باز شدن انجام می دهیم.

خدمات-لوله-بازکنی-جردن
خدمات لوله بازکنی در جردن تهران شبانه روزی می باشد

نمونه خدمات شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در جردن

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه در جردن

  • لوله بازکنی تضمینی و ارزان
  • چاه بازکنی لوله فاضلاب
  • حفر چاه فاضلاب در جردن
  • حفر چاه آب با دستگاه و دستی
  • لایروبی چاه فاضلاب
  • لایروبی چاه آب
  • لوله بازکنی شبانه روزی
  • تراش و لایروبی لوله فاضلابی رسوب بسته
  • تخلیه چاه فاضلابی
  • حفر و اضافه کردن به متراژ چاه فاضلاب کهنه
  • باز و بسته کردن درب چاه فاضلاب
  • تشخیص دقیق درب چاه فاضلاب و بدون خرابکاری
  • تشخیص نشتی لوله فاضلابی با دستگاه مربوطه و رفع نشتی بدون صرف هزینه گزاف
  • ارائه خدمات حفر چاه ارت ، حفر چاه آب باران، حفر چاه جذبی و دیگر چاه ها و کانال های فاضلابی
  • ارائه مشاوره و بازدید از محل به صورت رایگان و تضمینی

نتیجه لوله بازکنی جردن در شمال تهران به صورت خلاصه

اگر نیاز به لوله بازکنی جردن، حفر چاه جردن، لایروبی چاه فاضلاب جردن، تخلیه چاه جردن، مشاوره و بازدید از محل کار در جردن نیاز دارید با مؤسسه همیشه آماده تماس بگیرید. آمادگی بستن قرارداد قانونی خدمات فاضلابی با هر مخاطبی در هر زمینه کار فاضلابی با شما عزیزان هستیم.

منتظر تماس شما هستیم

09190596238
09372546238
09194104643
09920262447 

کلیه‌ی حقوق محفوظ است

30 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی جردن»

  1. پر شدن مجدد چاه فاضلاب از چی میتونه باشه؟ ما یکبار چاه فاضلاب منزلمون رو دو هفته پیش تخلیه کزدیم ولی در همبن زمان کوتاه چاه دوباره پر شده میشه راهنمایی کنید.

  2. ممنوم از خدمات باکیفیت وپیشرفتتون عالی بود خیلی بادقت انجام میدن به نکته ریز کار توجه زیادی دارین

  3. سلام
    لوله حیاطمون گرفته و متوجه شدیم کارگرا هنگام کار مصالح و سیمان ریختن و سفت شده بنظر شما ما باید چیکار کنیم امکان باز شدنش هست؟

  4. ببخشید جناب لولمون بادستگاه باز نشد یارو هه گفت زنگ بزنید اتحادیه دیگه فنر الماس بیاره ومن نمیدونم اون چجور دستگاهی هستش و قیمتش مناسب هست یا نه خواستم از شما بپرسم ببینم چیه و میتونید انجامش بدین یعنی فنر الماس دارید؟

    1. سلام و درود و خسته نباشید عزیز گرفتگی لوله بستگی به نوع گرفته اشاره باز کردنش باید بازدید بشه طرف کیه اومده باز شما را بازدید کرد و گفت فنر الماسمی خود باید شرکتی باشه اگه فنی نباشه و انفرادی به سلول های شما رو باز کنم از شما هزینه بالایی دریافت میکنه برای ارائه خدمات لوله بازکنی سعی کنید از شرکتهای لوله بازکن در سراسر تهران استفاده کنید موسسه لوله بازکنی برادران جعفری زیر نظر اتحادیه چاه بازکنی و لوله بازکنی فوری و تضمینی مخصوص استان تهران می باشد شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای ارائه خدمات چاه بازکنی و لباس میتوانند استفاده کنیم

  5. سلام وقتتون بخیر زحمت کشیدین سر تایمی که گفتن اومدن دراوردن انگشتر ازدواج بود ممنونم ازتون.

  6. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم لوله سینک ظرفشویی خیلی زود زود دچار گرفتگی میشه چیزی هم داخل لوله نمیندازیم که باعث گرفتگی بشه نمیدونم مشکلش از کجاست اگه میشه لطفا راهنمایی کنید. 🙏

  7. سلام وقتی در سرویس بهداشتی رو باز میکنیم بوی بدی میاد و اصلاً قابل تحمل کردن نیست مخصوصاً زمانی که مهمون داریم آدم خجالت میکشه برای رفع بوی فاضلاب سرچ کردم شما را گوگل نشان داد و مطلب رو کامل خوندم خیلی راهنمایی کردید و از رفع هاتون هم استفاده کردم اما مشکل رفتن شد خواهش می کنم ازتون بگیرم واسه از بین بردن بوی بد تو خونه چیکار باید بکنیم.

    1. سلام بله فرمودین وقتی که طرح در رو باز می کنی بوی بد فاضلاب بیرون میاد بله واقعا خجالت اول من می خوام شما را راهنمایی کنیم از روش انار زنی را به شما پیشنهاد می کنیم که از تنور زنی بهترین راه برای جلوگیری و رفع بوی بد فاضلاب از سرویس بهداشتی می باشد

  8. قیمت ترمیم چاه کهنه چقدر ما یه چاه داریم که ۷ متر ولی خیلی کهنه شده امروز است که ریزش کنه الو خواهش می کنم که بین ترمیمش کنید

  9. تعمیر و تعویض تجهیزات فاضلابی همچون توالت فرنگی هزینه چقدر میشه قیمتش چند در میاد واسمون

  10. سلام اگر یک بار چاپر بشود تخلیه شود و یه مدت کوتاه از چه استفاده شود و مدت شش ماه آب داخل چاه نرود امکان این هست که آب چاه خشک شود یا فروکش کند البته چاه داخل مناطق کویری است.

  11. علل گرفتگی دائمی لوله توالت فرنگی از چه چیزی میتواند باشد چون ما هر ماه ۳بار هزینه میکنیم تا این لوله را را باز کنیم شما راهکار هایی دارید که تا نگیره

  12. سلام ممنون از مطالب مفیدی که توضیح دادید
    یک سوال دارم ممنون میشم راهنماییم کنید خواهشا نگید با اتحادیه تماس بگیرم.
    یه توالت ایرانی داریم که یهو گرفت و آبش زد بالا اما بعد از چند ساعت رفت پایین آب میریختیم میومد بالا با یک شرکت لوله باز کنی از طریق گوگل زنگ زدیم یکی رو فرستادن اومد یا کلی روش و اصلاحات خاصی که خودش میگفت لوله رو باز کرد مبلغ انجام لوله بازکنی شد دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان!!!!
    این مبلغ برای یک لوله بازکنی ساده که کلاً یه ربع شد منطقی هست.

  13. با سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت شرکت لوله بازکنی برادران جعفری یه سوال داشتم از خدمتتون من این بود که چرا آب توالت فرنگی خوب تخلیه نمیشه با یک گرفتگی نداره چیزی توش ننداختیم

  14. سلام و خسته نباشید
    از خدمات لوله بازکنی جردن که برای لوله فاضلاب سرویس فرنگی انجام شد خواستم تشکر کنم و بهتون بگم بنده از حضور به موقع سرویسکارتون راضی بودم چون خیلی عجله داشتم.

  15. سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت شرکت لوله بازکنی برادران جعفری یک سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ بدین آب از سینک ظرفشویی مون خیلی دیر تخلیه میشه و زمانی که داخل سینک آب ریخته نشده و خشک است بوی خیلی بد و نامطلوب ای میاد که اصلاً قابل تحمل نیست میخواستم بدونم ممکنه که لوله سینک گرفته باشه خودمون میتونیم حلش کنیم یا اینکه نیاز هست درخواست لوله بازکن بکنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+