جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی آجودانیه

لوله-بازکنی-آجودانیه

لوله بازکنی آجودانیه

لوله بازکنی آجودانیه را تنها شما انتخاب نکرده اید ، اگر شما در نتیجه گوگل لوله بازکنی ارزان قیمت و فوری در منطقه آجودانیه جستجو کردید و سایت برادران جعفری به شما معرفی شده بدانید که از این صفحه روزی ده ها کاربر برای درخواست لوله بازکنی و خدمات فاضلابی استفاده می کنند .

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367  بدون نگرانی 24 ساعته تماس بگیرید

لوله بازکنی در آجودانیه

لوله بازکنی در آجودانیه با سرویسکاران مجرب آماده لوله بازکنی (( لوله های توالت ، حمام ، حیاط ، سینک ظرفشویی و غیره )) به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد . فقط و فقط برای دریافت سرویسکار لوله بازکنی آجودانیه با شماره های ما تماس بگیرید . انجام خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه ، حفر چاه ، تشخیص نشتی و درب چاه با بهترین تجهیزات دیجیتالی و غیره در این آجودانیه تهران

لوله-بازکنی-در-آجودانیه
لوله بازکنی در سراسر آجودانیه

چاه بازکنی ارزان قیمت با ارسال فوری در آجودانیه تهران

ارسال چاه بازکن و لوله بازکن از شرکت برادران جعفری به سراسر محله آجودانیه شبانه روزی می باشد ، شما برای باز کردن هر نوع لوله فاضلابی در محله آجودانیه تهران می توانید از شرکت چاه بازکنی ما استفاده نمایید .

  • چاه بازکنی تمیز و بهداشتی با دستگاه فنر برقی
  • چاه بازکنی فوری و شبانه روزی با دستگاه تراکم هوا در آجودانیه تهران
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب سیمانی با بهترین نفرات چاه بازکن در سراسر آجودانیه تهران

شما با قیمت بسیار ارزان و مطمئن با نرخ اتحادیه تهران می توانید از نزدیک ترین محله به منزل خودتان لوله بازکن معتبر دریافت نمایید

چاه-بازکنی-در-آجودانیه
خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در آجودانیه

شماره تماس لوله بازکن متخصص در محله آجودانیه شمال تهران

برای دریافت لوله بازکن اظطراری با نرخ قانونی شما می توانید از تخفیفات واقعی شرکت برادران جعفری در محله آجودانیه استفاده نمایید . شماره تماس لوله بازکن حرفه ای ، متخصص ، معدب ، منظم ، خوش قول و خوش تیپ را در محله آجودانیه با ما تماس بگیرید.

لوله بازکن سیار و قابل اعتماد برای باز کردن گرفتگی فاضلاب در آجودانیه تهران

  • رفع گرفتگی سرویس بهداشتی ( کاسه توالت ایرانی یا فرنگی ) تضمینی در آجودانیه تهران
  • باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ و پشت بام با لوله بازکن سیار در محدوده محله آجودانیه تهران
  • لوله بازکنی کفشور حمام فوری و رفع بوی بد از سینک ظرفشویی در آجودانیه تهران

لوله بازکن سیار در سراسر تهران هست ولی قابل اعتماد در زمان رسیدن و قیمت باز کردن لوله فاضلاب نیست و به همین دلیل توصعیه ما به شما استفاده از شرکت های معتبر لوله بازکنی می باشد .

چندین هزار سایت برای ارائه خدمات لوله بازکن و تخلیه چاه تهران در سایت گوگل اجرا و ارائه شده و شما اگر امروز دچار گرفتگی شده اید و سایت گوگل این سایت را به عنوان اولین سایت برای درخواست لوله بازکنی آجودانیه به شما معرفی کرده بدانید که اعتبار چندین ساله در این زمینه دارد .

نشانه هایی که بعد از مشاهده در لوله بایستی با لوله بازکنی تماس بگیرید

  • استشمام بوی بد انتشار شده در محدوده لوله فاضلاب از نشانه فاحش خبر از گرفتگی لوله فاضلاب می باشد
  • تخلیه نشدن فوری یا کامل آب فاضلابی استفاده شده از دهانه کفشور یا دیگر قسمت ها
  • باز پس دادن آب فاضلابی استفاده شده به دهانه لوله
  • تولید حشرات فاضلابی و پیدا شدن در محیط از نشانه گرفتگی و نیاز چاه به تخلیه می باشد

شما امروز با روش های نوین لوله بازکنی از شر هر نوع گرفتگی و استشمام بوی بد که باعث ناراحتی خانواده و استفاده کنندگان می باشد راحت شوید ، شرکت لوله بازکنی نوین برادران جعفری در سراسر تهران به صورت چند جنبه ای لوله فاضلاب گرفته را باز می کند .
جنبه های لوله بازکنی شرکت برادران جعفری :

  • از صفر تا 100 لوله بازکنی را با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می دهند
  • تمامی سعی سرویسکار در باز شدن لوله با فنر معمولی است و بدون سه نظام دستگاه لوله شما را باز می کند
  • شرط شرکت برادران جعفری در سراسر تهران برای دریافت هزینه فقط در صورت باز شدن می باشد
  • شما شبانه روز با نرخ قیمت خیلی ارزان می توانید برای باز کردن لوله فاضلاب خود با شرکت آجودانیه فنر تماس بگیرید

رفع گرفتگی بدون کثیف کاری و خرابکای در لوله بازکنی آجودانیه

یکی از اصول اصلی شرکت برادران جعفری در لوله بازکنی آجودانیه رعایت بهداشت و ایمنی برای جلوگیری از خرابکاری و کثیف کاری در محیط کار می باشد . اگر می خواهید گرفتگی های لوله خود را بدون کثیف کاری رفع گرفتگی بکنید با چاه بازکنی تهران آجودانیه تماس بگیرید . با بهترین تجهیزات در این زمینه از کثیف کاری و خرابکاری کار جلوگیری می شود .

علل گرفتگی لوله ها در منطقه آجودانیه

در چند نکته در رابطه با علل های گرفتگی لوله های فاضلابی در منطقه آجودانیه بهترین توضیحات را خواهیم داد .

در لوله فاضلاب هایی که موارد جلوگیری از گرفتگی را رعایت می کنند و به صورت استاندارد استفاده می کنند . فقط یک دلیل اصلی دارد که لوله دچار گرفتگی می شود . این دلیل رسوب بستن دوره ای لوله ها می باشد . هر لوله در هر چند ماه با جذب رسوبات فاضلابی و آبی به خود باعث گرفتگی طبیعی می شود . برای جلوگیری از این نوع گرفتگی در منطقه آجودانیه هر 8 ماه یک بار باید لوله ها تراش بشوند .

علل های دیگر گرفتگی لوله ها به مانند باز بودن درب کفشور ها ، ریختن اضافه غذایی و روغنی به داخل لوله کفشور ، انداختن وسایل بهداشتی به مانند دستمال کاغذی به داخل لوله توالت ، ریختن مصالح ساختمانی به داخل کفشور ها در هنگام تعمیرات و غیره از اصلی ترین علل هایی که مردم دچار گرفتگی لوله می شوند ، می باشد .

حفر چاه و مقنی چاه کن در محله آجودانیه تهران

کند چاه فاضلاب با حفاری تخصصی برادران جعفری در حفر چاه آجودانیه تهران 
اگر نیاز به حفر چاه نو فاضلابی در آجودانیه دارید و برای منزل خود چاه فاضلابی می خواهید حفر کنید با شرکت ما تماس بگیرید تا مقنیان متخصص را برای مشاوره و برسی خاک زمین به محل شما ارسال بشود .

  • حفر چاه تخصصی فاضلاب مسکونی در آجودانیه
  • حفر چاه فاضلاب جذبی آب باران دستی در محله آجودانیه
  • لایروبی چاه فاضلاب و کندن هر نوع چاهی با دستگاه و دستی در محله آجودانیه تهران

اگر در محدوده آجودانیه تهران به دنبال مقنی یا مغنی چاه کن هستید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان با استفاده از نفرات ایرانی و یا افغانی با دین کار شما را انجام دهیم ( بیش از 40 سال در زمینه حفر چاه فاضلاب در تهران تجربه داریم )

لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی و آشپزخانه در محله آجودانیه تهران

  • نصب شیرآلات فاضلابی و شیرآلات آب گرم و سرد برای آشپزخانه در محله آجودانیه
  • نصب شیرآلات جدید و جایگزینی با وسایل کههنه در محله آجودانیه تهران
  • لوله کشی و تنظیم لوله کشی تضمینی در محله آجودانیه تهران

شما را به یک لوله کش متخصص و قابل اعتماد در محله آجودانیه وصل می کنیم که با ارزان ترین هزینه فوری ترین و تضمینی ترین خدمات لوله کشی آب و فاضلاب سراسر منزل را تحویل می دهد .

خدمات-کاری-لوله-بازکنی-در-آجودانیه
خدمات کاری لوله بازکنی و لوله کشی تضمینی در آجودانیه

امروز صنعت خدماتی لوله بازکنی با دستگاه های پیشرفته ارائه می شود

دیگر با روش های قدیمی لوله بازکنی در منزل خداحافظی کنید و خودتان را در دردسر این کار نندازید ، شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در محله و منطقه آجودانیه به شما کمک می کند تا دیگر دچار گرفتگی نشوید . از دستگاه هایی برای رفع گرفتگی استفاده می کنیم که خود شرکت های تولید کننده لوله کشی مورد تایید قرار داده اند .
در ادامه مطالب با هر نوع دستگاه لوله بازکننی تخصصی شرکت برادران جعفری در شمال تهران آشنا خواهید شد #

بهترین روش های لوله بازکنی آجودانیه

در لول بازکنی آجودانیه از بهترین روش ها و سرویسکاران جهت رفع گرفتگی استفاده میکنیم ، دستگاه های لوله بازکنی در این منطقه به صورت زیر می باشند .

  • دستگاه لوله بازکنی فنر برقی :

دستگاه لوله بازکنی فنر برقی از معروف ترین دستگاه های لوله بازکنی می باشد که اصلی ترین کارایی را در این زمینه دارد . این دستگاه لوله بازکنی قابلیت هایه این را دارد که در رفع گرفتگی لوله های فاضلابی خانگی و شرکتی کمک فراوانی بکند . با دستگاه لوله بازکنی فنر برقی می توانیم هر نوع گرفتگی را در آجودانیه به راحتی باز بکنیم .

  • دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا :

دستگاه لوله بازکنی پمپ تراک هوا در آجودانیه کاربرد مختلفی در باز کردن لوله دارد . این دستگاه توانایی باز کردن لوله ها با هر ابعادی و با هر طولی می باشد . کار این دستگاه این چنین می باشد که بعد از نصب در محوطه لوله لوله خروجی دستگاه را به لوله ورودی متصل می کنند . با روشن کردن دستگاه و فشار هوای این دستگاه در کمتر از 5 دقیقه هر نوع لوله را باز می کند . این دستگاه بدون صدا و کثیف کاری کار می کند .

  • دستگاه لوله بازکنی پمپ فشار آب :

از این دستگاه لوله بازکنی پمپ فشار آب معمولا در لوله های بسیار بزگ که چند خروجی دارند استفاده می شود . از این دستگاه معمولا در شرکت های بزرگ کاری استفاده می شود .

  • دستگاه لوله بازکنی واتر جت :

واتر جت یکی از قوی ترین دستگاه های لوله بازکنی می باشد . این دستگاه دارای ابعاد بزرگ ماشینی می باشد ، که برای لوله هایی که اصلا باز نمی شود استفاده می شود . این دستگاه لوله بازکنی ردخور ندارد و توانایی باز کردن هر نوع لوله ای با هر گرفتگی می باشد .

باز کردن گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را در آجودانیه تهران به ما بسپارید

  • چاه بازکنی سینک ظرفشویی بدون آسیب و کثیف کاری در محله آجودانیه تهران
  • باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی از قسمت لوله پایین و لوله مشترک فاضلاب آشپزخانه با فنر
    فرق گرفتگی لوله سینک از لوله پایین و یا از لوله مشترک فاضلابی آشپزخانه چیست ؟
    در مواقعی که فقط آب استفاده شما از سینک ظرفشویی حرکت نکرد و از کفشور حرکت کرد یعنی فقط لوله پایین شما گرفته یا از خود خورتمی سینک گرفتگی دارید ، ولی اگر هم آب سینک قفل شود و هم کفشور آشپزخانه در این مواقع لوله مشترک فاضلابی آشپزخانه نیاز به فنر زنی دارد .
  • رفع گرفتگی و باز کردن راه تخلیه ماشین لباسشویی بدون دست کاری بدنه دستگاه در آجودانیه تهران

شما برای لوله بازکنی لوله های فاضلاب آشپزخانه می توانید به صورت تمیز و منظم با فنر های کاملا تمیز دارای محافظ جهت ظربه به اشیاء از شرکت لوله بازکنی آجودانیه تهران استفاده نمایید .

خدمات رفع گرفتگی
لوله بازکنی منتخب در این منطقه آجودانیه

رفع گرفتگی شبانه روزی در لوله بازکنی آجودانیه

مؤسسه فنی لوله بازکنی آجودانیه با کارآمد ترین سرویسکاران در این منطقه به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند . در هر ساعتی از شبانه روز مشاورین ما آماده پاسخگویی و ارسال سرویسکار به هر نقطه ای از تهران هستند . بعد از همکاری با مؤسسه لوله بازکنی آجودانیه دیگر نگران رفع گرفتگی ساعتی نباشین در هر ساعتی از شبانه روز بدون تعطیلی برای شما عزیزان خدمات رسانی می کنیم .

چگونه از گرفتگی لوله کفشور حمام جلوگیری کنیم

  • موی سر بانوان و مو های زائد بدن که بعد از پاک کردن کامل بدن با موبر های مختلف به صورت خمیر مانند وارد لوله تخلیه حمام می شود و جرم گرفتگی لوله فاضلاب شما را ایجاد می کند
  • صابون ریز ، لطفا اگر صابون های بدن شما اندازه ریزس دارند که امکان رد شدن از کفشور حمام را دارند زمین رها نکنید تا جریان آب به کفشور منتقل نماید .
  • وسایل بازی کودکان یکی دیگر از دلایل گرفتگی کفشور حمام می باشد

خدمات مفید در منطقه آجودانیه

در منطقه آجودانیه به همراه لوله بازکنی لوله بازکنی شمال تهراندیگر خدماتی هم ارائه می شود که در زیر نام برده می شود .

  • خدمات لوله بازکنی فوری و شبانه روزی
  • خدمات تخلیه چاه فوری و بدون کثیف کاری با بهترین تانکرهای بروز
  • نمونه خدمات حفر چاه فاضلاب ، حفر چاه آب ، حفر چاه های مختلف در زمینه فاضلابی
  • خدمات لایروبی چاه فاضلاب به صورت تضمینی و ارزان قیمت می باشد
  • خدمات تشخیص نشتی لوله با دستگاه و تعمیر نشتی لوله
  • بیرون کشیدن اشیاء از داخل لوله ها
  • تشخیص درب چاه با دستگاه های چاه یاب و باز کردن درب چاه
  • مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی وغیره
  • لوله کشی ساختمان
  • چاه بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب به صورت تضمینی

خدمات تخلیه چاه با بهترین دستگاه های لجنکش در لوله بازکنی آجودانیه

یکی از اصلی ترین نیاز ها در رابطه با فاضلاب بعد از لوله بازکنی تخلیه چاه می باشد . تخلیه چاه ها ر مناطقی که فاضلاب شهری ندارند واجب می باشد . به منظور تخلیه چاه در لوله بازکنی آجودانا از دستگاه های فوق پیشرفته به مانند دستگاه لجنکش ماشین استفاده می شود .

در منطقه آجودانا برای تخلیه کردن چاه خود می توانید با مشاورین شرکت تماس بگیرید تا نیرو جهت مشاهده کار اعزام بکند . تمامی خدمات این منطقه به صورت شبانه روزی و با قیمت خیلی منصفانه می باشد .

لوله بازکنی ارزان در آجودانیه

خدمات رفع گرفتگی بسیار ارزان در آجودانیه باعث افزایش مشتریان ما در این منطقه و حومه شده است . شما می توانید با تماس با مشاورین فنی شرکت و طرح مشگل کرده و قیمت دقیق خود را دریافت بکنید . لوله بازکنی در این منطقه با قیمت های خیلی منصفانه انجام می شود . باز کردن لوله های توالت با آب ریزی و بدون آب ریزی با کمترین قیمت ، رفع گرفتگی لوله های حمام ، آشپز خانه و غیره با سرویسکاران مجرب و حرفه ای در این منطقه .

شرایط را برای درخواست متخصص جهت بیرون کشیدن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب با تماس با لوله بازکنی آجودانیه فراهم نمایید

خودتان را به دردسر نندازید و متخصص برای بیرون کشیدن وسایل قیمتی از داخل لوله درخواست نمایید :
اگر هر شیع قیمتی وبه مانند طلا و غیر داخل لوله های فاضلابی رها می شود با دستکاری باعث سخت شدن کار برای متخصص و ناپدید شدن کلی وسایل نشوید .
توجه داشته باشید که هیچ نفری با هیچ دستگاهی نمی تواند وسایل شما را از چاه بیرون بکشند .

رفع گرفتگی با سرویسکاران حرفه ای در آجودانیه

لوله بازکنی دو اصول اصلی یکی استفاده از دستگاه مناسب در لوله بازکنی و دومی استفاده از سرویسکار حرفه ای در این زمینه بسیار موثر می باشد . در لوله بازکنی آجودانیه از بهترین سرویسکاران جهت رفع گرفتگی استفاده می شود . تمامی سرویسکاران حاضر در این منطقه و کل تهران دارای صلاحیت لوله بازکنی دارند که قادر به باز کردن هر نوع گرفتگی با هر اندازه لوله می باشند . شما عزیزان که در هر محله ای از این استان قرار دارید و دچار مشگلات فاضلابی به مانند گرفتگی لوله ، پر شدن چاه ، حفر چاه جدید و غیره می توانید با مؤسسه ما تماس بگیرید .
با وظایف لوله بازکنی در قیطریه بیشتر آشنا بشوید

در چه زمانی شما به لوله بازکنی نیاز دارید ؟

برای درخواست لوله بازکن هیچ قانونی وجود ندارد و هر زمانی که شما بخواهید در هر ساعتی و در هر منطقه ای به شما سرویسکار لوله بازکنی ارسال می شود . معمولا بعد از گرفتگی لوله ها به گفته کارشناسان این بخش خود فرد باید تلاش در جهت رفع گرفتگی بکند با تجهیزات در منزل اگر توانایی باز کردن لوله را نداشتین یا از بوی بد فاضلاب و غیره نتوانستین تحمل بکنید می توانید با لوله بازکنی آجوانیه تماس بگیرید تا در کمتر از 10 دقیقه به محل شما نیرو ارسال بشود .

لوله بازکنی 10 دقیقه ای در آجودانیه

منظور از لوله بازکنی 10 دقیقه ای در این منطقه مدت زمان رسیدن سرویسکار به محل شما می باشد . بعد از تماس شما با مشاورین شرکت در کمترین زمان ممکن به محل زندگی شما نیرو ارسال می شود . شرکت فنی لوله بازکنی آجودانیه با داشتن بیش از 30 سرویسکار آماده در این منطقه ، آماده ارائه خدمات به مناطق حومه هم می باشد .

نتیجه توضیحات

مؤسسه فنی لوله بازکنی اجودانیه آماده بستن قرارداد جهت لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص درب چاه ، تشخیص نشتی لوله و تمامی خدمات چاه و لوله با تمامی مؤسسه ها ، شرکت ها ، بیمارستان ها و غیره آمادگی بستن قرارداد را در هر صورت کاری می باشد .

برای دریافت مشاوره و ارسال سرویسکار سریع با شماره های زیر تماس بگیرید

09190596238
09372546238
09920262447
09194104643

34 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی آجودانیه»

  1. پر شدن مجدد چاه فاضلاب از چه چیزی میتونه باشه؟ ما یکبار چاه فاضلاب منزلمون رو دو هفته پیش تخلیه کردیم ولی در همین زمان کوتاه چاه دوباره پر شده میشه لطفا راهنمایی کنید؟

  2. سلام چاه منزل ما پر شده و تا الان دوبار تخلیه کردیم بهترین کار برای منزل ما چیست؟ چاه دیگری کنارش حفر کنیم؟

  3. سلام و خسته نباشید خدمت مشاوره عزیز لوله بازکنی شرکت برادران جعفری یه سوالی برام پیش اومد که خواستم از شرکت شما بپرسم بعد بعد از اینکه باز کردن گرفتگی لوله تمام شد بهترین کار چیه که ما بدش انجام بدیم مثلاً چه چیزی بریزیم که مثل بعضی وقتا میبینی به خوبی کار نمیکنه یعنی آب به خوبی ازش پایین نمیره ما چیکار کنیم بعد از کارکنان را باز کند و باز کرد ما چه کار کنیم ممنون میشم که تو این سال ما را راهنمایی کنید با تشکر از خدمات و پرسنل شما

    1. سلام عزیزم اگه از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای رفع گرفتگی استفاده کنین ما تمامی خدمات بعد از ارائه لوله بازکنی را به شما معرفی میکنیم و انجام خدماتی همچون ریختن آب صابون و دیگر موارد برای جلوگیری از لوله فاضلاب شما استفاده می کنیم همین الان با شرکت لوازم خانگی برادران در سراسر تهران تماس بگیرید
      09190596238

  4. یکی از اصول اصلی شرکت برادران جعفری در لوله بازکنی آجودانیه رعایت بهداشت و ایمنی برای جلوگیری از خرابکاری و کثیف کاری در محیط کار می باشد .و به خاطر همین کارتون باعث جلب نظر من شده است

    1. ممنون شما لطف دارین و بعد از انتشار ویروس کرونا موارد الزامات بهداشتی ما چند برابر باشد قبل از انتشار ویروس کرونا هم بهداشتکار را به دلیل نوع کارمون و اصلی‌ترین عنوان بستگی به نظافت منزل اینا داره رعایت می کردیم ولی بعد از ویروس کرونا با بالابردن محافظان و بالابردن تعویضی در کاری یعنی استفاده از تجهیزات درست در لوله بازکنی مانند اینکه بعد از اینکه �ار فنر زنی میکنیم فنرهای لوله بازکنی را کاملاً با دستگاه ضدعفونی ضدعفونی می‌کنیم و از و بین کلام برای لوله بازکنی توالت با سینک ظرفشویی از دستگاه‌های جداگانه استفاده کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس ویروس جلوگیری از کثیف کاری

  5. با سلام چاه خونه من در پارکینگ است و چاه همسایه پشت دیوار خانه من است. وقتی چاه تخلیه میشود اب چاه همسایه مانند آبشار در چاه من سرازیر میشود. دیوار پذیرایی من نم زده و ترک برداشته. و دیوار حیاط هم ترک بزرگی برداشته به حدی که دیوار شکم برداشته و در حال ریزش است. من باید چیکار کنم؟ میتونم شکایت کنم.

  6. سلام و عرض خسته نباشید. ما شمال یه آپارتمان 4طبقه داریم که چاه ساختمان در زیر ساختمان حفر شده و بدنه چاهه هم از بتن هست البته اکثرا در شمال دیواره چاه رو بلوک میچینن ولی ما لوله های بتنی آماده گزاشتیم به علت مقاومت بالاتر ولی چاه خیلی زود به زود پر میشه که کارشناس گفتند بخاطر اینه که زمین رطوبتی هست و چون دیواره چاه بتنیه جذب انجام نمیشه و یکی هم پیشنهاد داد اسید بریزیم. لطفا میشه راهنمایی کنید چیکار کنیم.

    1. سلام و خسته نباشین گنبله کاشان درست فرمودند ولی ما هم راه حل خوبی داریم که این منطقه بیشتر اجرا می‌کنیم و از بوتون و از خبرگزاری پوشش می‌دهیم تا نریزه ولی اماری چشات یه قسمتی که برگزار می‌کنیم و بقیه شو دست می کنیم تا قرص جذب آب از چاه بالا بره به خاطر همین چاهات شمال شمال کشور بیشتر پر میشه ولی ما با انجام این خدمات باعث شدیم که چاه فاضلاب حداکثر تا ۱۵ سال از شما کارایی بده اگه خواستی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستیم حتماً با ریزش چاه کار هر شرکتی نیست ما هم شرکت با سابقه برادران جعفری بیش از ۴۰ سال در این زمینه چاه کنی و لباس کنی تجربه داریم

  7. باسلام عرض ادب
    یک ساختمان دو طبقه دارم که چاه توالت وفاضلاب ازهم جداست
    حدود یک ماهی میشود هراز چند روز موقع استحمام یا ظرف شستن در یک حوضک که در حیاط داریم حدود ۱٠سانت اب بالا میزند وبعد سریع حوضک تخلیه میشود
    شاید چند روز هم مشکلی نداشته باشد
    چند نفر لوله کش و تخلیه چاه اوردیم تعدادی میگویند چاه پر شده وتعدادی میگویند گرفتگی است
    دیروزهم فنر زدم ولی مشکل حل نشد.
    چی کار کنیم

    1. قیمت لوله بازکنی با فنر معمولی 80 هزار تومان و قیمت باز کردن لوله با دستگاه تراکم هوا 120 هزار تومان

  8. ببخشید جناب لولمون اصلا راهکاری برای باز شدن ندارد شما میید با دستگاه واتر جت باز کنید

  9. سلام چاه منزل ما در حیاط هست و هفت سال است که در این منزل سا کنیم اخیراً وقتی کسی در حال حمام است یا در داخل منزل ماشین لباسشویی به طور مثال مشغول تخلیه آب می باشد در حیات نزدیک خروجی چاه صدایی شبیه قلپ قلپ می آید نزدیک چاه سرویس بهداشتی ایرانی است که در طول روز که آبریز بالایی است سطح آب در توالت بالاست اما صبح خیلی زود کاملاً توالت سطح آب پایین آمده و فروکش کرده بوی نامطبوعی هم حس نمیکنیم از علایمی که گفتید هیچکدام نیست فقط همین صدای قلپ قلپ مانند و بالا آمدن سطح آب در توالت حیاط در ساعتهای روز به نظر شما چاه پر شده چون برای باز کردن چاه باید موزاییک حیاط برداشته شود و مقداری کنده کاری لازم است.

  10. سلام خسته نباشید خدمات خیلی خوبی ارائه میدید لوله سینک ظرفشویی ما گرفته میتونیم خودمون از فنر دستی استفاده کنیم یا نیاز به درخواست سرویسکار هست؟

    1. لوله های زهکشی نصب آب تمیز در مناطق ساختمانی مانند انواع ساختمان ها یا خانه ها وجود دارد. تأسیسات آب تمیز برای تخلیه آب از سینک های حمام یا آشپزخانه به فاضلاب و همچنین هزینه های نصب ویژه برای تخلیه کثیف، یعنی فاضلاب، به فاضلاب در این سازه ها ایجاد می شود. گاهی اوقات، انسداد یا نشت آب ممکن است در تاسیسات فاضلاب از پیماس یا زهکشی توالت رخ دهد. در این صورت باید دقیقا متوجه شد که مشکل چیست و تعمیرات لازم را انجام داد. دستگاه مانیتورینگ کانال برای تشخیص نشتی که در تاسیسات فاضلاب قسمت های داخلی ساختمان ها ایجاد می شود.میتواند مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه رباتیک که درست مانند دستگاه نمایشگر پیماس کار می کند، از نظر اندازه بزرگتر می شود. همچنین برای تشخیص نشتی در تاسیسات ضایعات داخلی در خارج از کانال ها به دلیل طولانی تر بودن لوله استفاده می شود

  11. آرزو پاکدشت

    سلام کارتون در سطح واقعاً زنجیرم افتاده بود تو توالت اینقدر از شوهرم میترسیدم که بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجا بود دعوا بشه که نگو ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتی در میاد خیلی آروم شدم و وقتی هم که در اومد واقعا نمیدونستم بهتون چی بگم فقط میتونم تشکر کنم واقعا سپاسگزارم.

  12. جناب میشه یه راه کاری برای باز کردن لوله توات فرنگی بگید که
    خودمون باز کنیم به خدا هرچی تو هر ماه درامد در میارم میدم
    به این لوله بازکن های کلاه بردار

  13. سلام خسته نباشید بابت این همه اطلاعاتی که در مورد لوله و فاضلاب نوشتید واقعا ممنونم ازتون خیلی کمک کرد بهمون مشکل من حل شد از فرستادن سرویس کارتون هم متشکرم.

  14. قیمت اصلی با نرخ اتحادیه لوله بازکنی در منطقه آجودانیه چه قدر می باشد یا همان یکی هستند

  15. ایوب خراسانی

    عرض سلام و خسته نباشید و عرض تشکر ویژه از دست اندرکاران مجموعه شرکت لوله بازکنی برادران جعفری که شبانه روزی در خدمت مردم هستند و مشکل ما را در عرض چند دقیقه حل کردند اونم ۱۲ شب.

  16. سلام یکی از کامل ترین مقالات توضیحات زمینه بوی بد فاضلاب بود واقعاً عالی هستید تمام مشکلات را گفتید متشکرم از شما به سایت خوبتون

    1. آقای ذاکری ممنونم از شما
      شما پرسیده بودید که همنگام استفاده از توالت فرنگی طبقه بالا آب سریز می کند چیکار کنیم می تونید در محتوای زیر دریافت کنید
      دلیل خروج آب از توالت چیست؟ لوله های تخلیه اصلی در ساختمان شما وجود دارد که از طبقه بالا شروع می شود و به طبقات پایین می رود . مثلا؛ شما در طبقه پایین یک ساختمان 3 طبقه زندگی می کنید. هنگامی که لوله فاضلاب اصلی ساختمان گرفتگی می کند ، خانه شما غرق در فاضلاب می شود زیرا فاضلاب خارج نمی شود. ازدحام بیشتر در مکان هایی که به صورت افقی روی زمین قرار گرفته اند رخ می دهد. به همین دلیل است که همه ساکنان ساختمان شما باید به کاربری توجه کنند.

    2. فدات دایی
      راه حل با ربات لوله بازکن 100% گرفتگی
      گرفتگی اغلب در کاسه توالت رخ می دهد. هنگام باز کردن لوله توالت ، بهتر است کاسه توالت را جدا کنید تا آسیبی به آن وارد نشود. پدها، نوارهای موم، میله های گوش پاک کن که داخل توالت انداخته می شوند باعث انسداد لوله توالت می شوند.

      پرسنل خدمات لوله بازکنی گرفتگی دوربین ما در مدت زمان بسیار کوتاهی لوله های شما را بدون شکستگی باز می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+