جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رفع گرفتگی روشویی در 5 مرحله

رفع گرفتگی و لوله بازکنی با فنر

رفع گرفتگی روشویی در 5 مرحله

لوله بازکنی و رفع گرفتگی روشویی را در 5 مرحله آسان آموزش ببینید و در خانه به آسانی لوله بازکنی بکنید . لوله بازکنی تضمینی بدون نیاز به صرف هزینه و ایجاد کثیف کاری فقط و فقط با ادامه محتوا همراه باشید .

و لوله بازکنی روشویی ، چاه بازکنی روشویی ، رفع گرفتگی روشویی ، فنر زنی به روشویی ، رفع بوی بد از روشویی ، رفع آب گرفتگی از روشویی فقط در چند دقیقه انجام می شود . اگر توانایی ارائه خدمات لوله بازکنی در منزل و حوصله انجام این کار را ندارید بهترین روش تماس با مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران می باشد .

رفع گرفتگی و لوله بازکنی روشویی
رفع گرفتگی لوله روشویی در 5 مرحله به صورت حرفه ای
تماس با لوله بازکنی شبانه روزی تهران : 09190596238

دلیل گرفتگی روشویی

طبق توضیحات گذشته گرفتگی لوله فاضلاب معمولا با دلایل یکسانی آغاز می شود . اکثر گرفتگی ها بر اثر رسوب ، جرم ، گیر کردن اجسام ریز داخل لوله ، شکستگی لوله ، پر شدن چاه و دیگر موارد اصلی می باشد .

گرفتگی روشویی با دلایل افتادن نخ دندان داخل روشویی ، خمیر دندان ، درب خمیر دندان ، کاغذ دستمالی ، موی سر ، چربی و دیگر موارد تشکیل می شود . اگر می خواهید از گرفتگی لوله فاضلاب در بخش روشویی جلوگیری و پیشگیری بکنید با مؤسسه خدماتی برادران جعفری همراه باشید .

رفع بوی بد از روشویی

آیا بوی نامطلوب فاضلاب از روشویی شما را آزار می دهد ؟ آیا از لوله روشویی شما صدا تولید می شود ؟ بهترین روش برای کنترل گرفتگی و بالا زدن بوی بد روشویی چه مواردی می باشد ؟

اکثر افراد بعد از تماس با مؤسسه خدماتی برادران جعفری شکایت بالا زدن بوی نامطلوب را از لوله های فاضلابی به محیط منازل می کنند . بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلابی مخصوصا سرویس بهداشتی و دستشویی به صورت متعددی بالا می زند . دلیل بالا زدن بوی بد از لوله های فاضلابی شامل گرفتگی لوله فاضلابی ، رسوب و جرم گیری لوله فاضلاب ، بالا زدن آب چاه فاضلاب و دیگر موارد می باشد . در هر سه صورت ما آمادگی رفع مشگل در کمتر از نیم ساعت بعد از هماهنگی هستیم .

لوله بازکنی روشویی
ارائه خدمات رفع گرفتگی روشویی در 5 مرحله تخصصی

چگونه با گرفتگی روشویی مقابله بکنیم ؟

اکثر افراد در منزل به دلیل کنترل نکردن در نوع استفاده و ارائه کارهای بیرویه دچار مشگل گرفتگی روشویی می شوند . شما می توانید با نصب یک سطل آشغال از گرفتگی لوله فاضلاب در بخش روشویی به صورت 50 درصد جلوگیری بکنید . اکثر افراد بعد از استفاده از خلال دندان و موارد مشابه سعی می کنند این موارد را با جربان آب در روشویی و دیگر بخش های لوله کشی رفع بکنند .

بهترین کار هایی که نباید انجام دهیم تا از گرفتگی لوله فاضلاب بخش روشویی جلوگیری بکنیم شامل :

  • نریختن آشغال و وسایل اضافه به روشویی بعد از استفاده
  • ریختن حداقل روزی یک بار آب گرم با سطل داخل روشویی
  • جلوگیری از رسوب و جرم گیری داخل لوله روشویی
  • تمیز کردن زیر سیفون روشویی به صورت ماهانه با محلول های مناسب
  • استفاده از کفشور های مناسب طوری برای جلوگیری از ورود موارد ریز به لوله

شما می توانید با انجام دادن این کار از گرفتگی 100 درصدی لوله فاضلاب خود به صورت حرفه ای جلوگیری بکنید . اگر از این کار ها در لوله کشی فاضلاب منازل خود پیروی بکنید حداقل از گرفتگی لوله فاضلاب چندین سال دور خواهید ماند .

رفع گرفتگی روشویی در 5 مرحله

در هنگام گرفتگی لوله روشویی می توانید با 5 مرحله زیر از گرفتگی لوله فاضلاب روشویی به صورت تضمینی خلاص بشوید . رفع گرفتگی روشویی  بدو صروف هزینه در منزل با انجام پنج مرحله تخصصی و تجربی انجام می شود .

مرحله اول تمیز کردن محل گرفتگی

اکثر گرفتگی ها سطحی می باشند و با تمیز کردن قسمت درب گرفتگی شما می توانید از گرفتگی کاملا خلاص بشوید ، یا با تمیز کردن محل گرفتگی شروع به ارائه خدمات با مراتب بعدی برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی روشویی انجام بدهید .

مرحله دوم استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی روشویی

اگر مشاهده کردید با تمیز کردن محل گرفتگی لوله فاضلاب مورد نظر باز نمی شود شما می توانید با ریختن چند لیتر آب گرم به داخل لوله یا گرفتگی را باز نمایید و یا حداقل نوع گرفتگی را نرم کرده و در مواقعی که از فنر و دیگر موارد برای لوله بازکنی روشویی استفاده می شود آسان شود .

مرحله سوم استفاده از جوش شیرین ، سرکه و نمک می باشد 

اگر این سه مواد بی خطر را با هم مخلوط بکنید و روی سطح کثیفی بکشید به صورت تضمینی این سطح را تمیز می کند و کارایی مناسبی در نظافت و تمیز کاری دارد . اما در بخش گرفتگی شما می توانید این سه محلول را در چند لیتر آب گرم مخلوط کردن و بعد از خالی کردن آب داخل لوله فاضلاب گرفته شده آن را داخل لوله بریزید تا بتوان رفع گرفتگی انجام داد .

مرحله چهارم استفاده از فنر دستی در رفع گرفتگی

اگر تا این مرحله پیش آمده اید و نتوانسته اید که گرفتگی لوله فاضلاب را باز بکنید می توانید از فنر دستی برای رفع گرفتگی یا ابزار های نرم به مانند لوله آتن خم شو برای لوله بازکنی روشویی استفاده نمایید . شما تا این مرحله اگر انجام دهید و گرفتگی باز نشود به صورت تضمینی شل و کم قدرت می شود و شما می توانید با چند ظربه فنر دستی رفع گرفتگی انجام دهید .

مرحله آخر درخواست سرویسکار معتبر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بخش روشویی شما

اگر گرفتگی از نوع سخت باشد امکان دارد شما تا این مرحله جلو بیایید ولی نتوانید رفع گرفتگی انجام بدهید . در بعضی از مواقع با ریختن مصالح ساختمانی یا جرم و رسوب گیری لوله فاضلاب باعث گرفتگی می شود که شما به ندرت بتوانید با این مراحل انجام خدمات لوله بازکنی بکنید .

در آخرین مرحله شما باید سرویسکار لوله بازکنی معتبر درخواست بکنید که با کمک تجربه کاری خود و دستگاه لوله بازکنی اصطلاکی خود انجام خدمات بکند . این را در نظر داشته باشید که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود باید از شرکت های معتبر درخواست ارائه خدمات بکنید تا از خطرات و گرفتگی های سنگین و شکستگی لوله جلوگیری بکنید .

چاه بازکنی روشویی

لوله بازکنی روشویی و چاه بازکنی روشویی را به معتبر ترین شرکت و قدیمی ترین شرکت خدمات فاضلابی در تهران واگذار نمایید . مؤسسه خدماتی لوله بازکنی برادران جعفری در زمینه لوله بازکنی و دیگر خدمات مرتبط به چاه فاضلاب و خدمات لوله کشی دارای تجربه بیش از 50 ساله می باشد . شما می توانید برای رفع گرفتگی روشویی خود در هر منطقه از تهران از سرویسکاران حرفه ای مؤسسه خدماتی برادران جعفری درخواست نیروی کاری بکنید .

سوال : آیا با ریخت اسید می توان از گرفتگی روشویی جلوگیری کرد ؟ اسید یک ماده بسیار خطرناک و انفجاری می باشد . اگر شما به صورت دائمی از این ماده برای جلوگیری از گرفتگی و رفع بوی بد و نامطلوب فاضلاب استفاده نمایید دچار ترک لوله و نشتی لوله فاضلاب می شوید .

نتیجه توضیحات رفع گرفتگی لوله روشویی در 5 مرحله

مؤسسه خدماتی برادران جعفری با داشتن 5 شعبه شرکتی در سراسر تهران آمادگی پوشش شبانه روزی ارائه خدمات لوله بازکنی می باشد . در مؤسسه خدماتی برادران جعفری هر خدماتی که مرتبط به فاضلاب باشد را انجام می دهیم ! ما از لوله بازکنی ، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه گرفته تا حفر چاه و تخلیه چاه فاضلاب را به صورت حرفه ای و شبانه روزی انجام می دهیم .

09190596238
09372546238
09194104643
09195119784

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+