رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
لوله بازکنی شهر بزرگ یزد

فهرست مطالب

لوله بازکنی یزد شامل چه خدماتی می شود؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی مشکلاتی که ممکن برای لوله ها در سیستم فاضلاب رخ دهد آشنا شویم. همچنین بررسی دلایل این اختلال ها در سیستم فاضلاب خانگی، نحوه رفع آنها، معرفی بهترین لوله بازکنی در شهر یزد از دیگر موضوعاتی است که به آن ها خواهیم پرداخت.

معرفی خدمات لوله بازکنی یزد

لوله بازکنی یزد و خدماتی که این مجموعه ها ارائه می کنند، به خصوص در بافت های فرسوده و قدیمی این شهر اهمیت بالایی دارد. همانطور که می دانید، یزد یکی از شهرهای قدیمی در ایران است که غالب ساختمان های آن مشابه با اکثر شهرها در ایران مانند قم و کاشان، کرج و غیره، از سیستم فاضلاب خانگی قدیمی بهره می برد. این موضوع سبب می شود تا مشکلاتی از جمله مسدود شدن لوله‌ها و گرفتگی چاه ها بیشتر از مناطق دیگر در این حوزه رخ دهند.

لوله بازکنی یزد مجموعه ای از خدمات را ارائه می کند که در جدول زیر بیان شده اند. این موارد در قسمت های جلوتر به صورت کامل معرفی خواهند شد.

خدمات لوله بازکنی شهر یزد

توضیحات

تعیین محل لوله های فاضلاب

بررسی کامل محل لوله ها با دستگاه ها، نقشه های سیستم فاضلاب خانه و یا کنده کاری بخش های احتمالی

تعیین محل گرفتگی

استفاده از دستگاه های لوله بازکنی

برطرف کردن مسدودی لوله های فاضلاب یزد

خارج کردن و یا از بین بردن اجرام داخلی در لوله ها با دستگاه لوله بازکنی یزد

تشخیص ترکیدگی و مشکلات لوله

استفاده از دستگاه های نشت یاب به منظور مکان یابی دقیق ترکیدگی لوله های فاضلاب یزد

لوله های فاضلاب در طول زمان دچار مشکلات مختلفی می شوند. این موضوع به خصوص در بازه های زمانی طولانی مدت، منجر به اشکالات بیشتری خواهد شد که ممکن است به صورت ناگهانی به وقوع بپیوندد. در نهایت مجموعه خرابی ها در این بخش، سبب می شوند تا جریان فاضلاب به کندی پیش رفته، مسدود شوند و از منافذی که در حیاط، آشپزخانه و دستشویی وجود دارند، سرازیر گردند. اما چه دلایلی برای ایجاد چنین مشکلاتی وجود دارند؟ در ادامه با ما باشید تا به بررسی کامل این موضوع بپردازیم.

 

لوله بازکنی در یزد
آشنایی با لوله بازکنی یزد

 

علل انسداد لوله های فاضلاب چیست؟

از متداول ترین پرسش هایی که همواره شهروندان در رابطه با لوله بازکنی یزد دارند، می توان به علل انسداد این مجراها اشاره کرد. در پاسخ به این پرسش، باید گفت:

  • انباشته شدن اجرام: دلیل بسیاری از مشکلاتی که در این زمینه ایجاد می شوند، انباشته شدن و گیر کردن فاضلاب جامد است. به طور معمول این مشکل با گذشت بیش از چند سال یا حتی چند ماه رخ می دهد. هر چقدر نفوذ مواد زاید و غیر فاضلابی مانند کاغذ ها، برگ های درختان، چوب و اجسام سخت بیشتر شود، احتمال انباشته شدن این جرم ها افزایش یافته و گرفتگی لوله ها سریع تر رخ می دهد.

نکته: به این موضوع توجه کنید حتی اگر اجرام سخت خارجی نیز در لوله ها نفوذ نکنند، تجمع چربی ها و سفت شدن آنها به مرور زمان عامل مسدود شدن لوله های فاضلاب خانگی است. این پدیده بیشتر در اثر شستشوی مواد غذایی و نفوذ چربی های آن از آشپزخانه، به ایجاد یک سد نفوذ ناپذیر پس از چند سال منجر خواهد شد.

  • سیستم لوله کشی فاضلاب: مورد دیگری که ممکن است در این بخش علت بسیاری از مشکلات لوله بازکنی یزد باشد، سیستم نامناسب فاضلاب در خانه ها است. این مشکل عمدتا منجر به بند شدن فاضلاب در بین لوله ها شده و از ایجاد جریان پایدار و روان آن جلوگیری می کند.
  • نفوذ فاضلاب چاه به لوله ها: در صورتی که چاه های فاضلاب خانگی پر شده باشند، می بایست از خدمات تخلیه چاه یزد استفاده کنید. چراکه با توجه به محدود بودن ظرفیت این محفظه ها، ممکن است محتوای آن بیش از حد نرمال پر شود. در نهایت شاهد آن هستیم که فاضلاب مایع به لوله ها و مجراهای خانه نفوذ خواهند کرد.
  • شکستگی لوله ها: آسیب دیدن لوله ها در اثر نفوذ اجرام سخت، ریشه درختان و نیز طراحی نامناسب سیستم فاضلاب خانگی، از عوامل دیگری است که منجر به گرفتگی و نشت آنها می شود.
دلیل گرفتگی لوله فاضلاب
مهم ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب یزد

آشنایی با انواع خدمات لوله بازکنی یزد

اما خدماتی که لوله بازکنی یزد ارائه می کند، شامل چه سرویس هایی است؟ پاسخ به این پرسش کمک می کند تا شهروندان بدانند چه خواسته هایی را می توان از شما انتظار داشت. بنابراین در جواب باید گفت:

  • برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب: بدیهی است که مهم ترین بخش از خدماتی که این شرکت ها ارائه می کنند، رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب است.
  • تشخیص محل دقیق گرفتگی: یکی از مهم ترین بخش ها در خدمات این موسسات، تعیین محل گرفتگی است. این کار می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در سال های بعد نیز محلی که ممکن است دچار انسداد شده باشد را به راحتی تعیین کرده و فرآیند رفع این مشکل را سرعت دهید.
  • بیرون کشیدن اجسام: برخی از دستگاه های لوله بازکنی، امکان بیرون کشیدن اجسام را دارند. بنابراین شما می توانید برای خارج کردن وسایل مهم خود و یا مواردی که فکر می کنید منجر به گرفتگی لوله ها شده اند، از خدمات این سرویسکارها استفاده کنید.
  • رفع گیر کردن اشیا: ممکن است برخی از اشیا مانند سنگ، کلید و غیره نیز در این قسمت ها گیر کنند. این واقعه نیز می تواند منجر به مسدود شدن لوله های فاضلاب شده و مشکلاتی را در این بخش ها به وجود آورد که می بایست حتما برای رفع آن از لوله بازکن یزد کمک بگیرید.
  • رفع مشکل چاه توالت یزد: شما می توانید با کمک خدمات لوله بازکنی یزد، به سرعت مشکل بالا زدگی فاضلاب از چاه توالت را برطرف کرده و اجرام یا اشیاء داخلی آن را نیز آزاد کنید.
خدمات چاه بازکنی در یزد
معرفی انواع خدمات لوله بازکنی یزد

روش های مختلف لوله بازکنی یزد کدامند؟

روش های مختلفی که در لوله بازکنی فاضلاب یزد به کار گرفته می شوند، کدامند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت:

  • لوله بازکنی یزد به روش دستی: در این متد، شما می توانید از روش های دستی استفاده کنید. به عنوان مثال می توان به روش های تلمبه زنی اشاره کرد اما باید بدانید این روش تنها برای مواردی که جزئی هستند کاربرد دارد. در این حالت، قسمت پلاستیکی لوله بازکن به درب چسبیده و عمل مکش انجام می شود تا قطعه‌ای که گیر کرده است، رها شود.
  • استفاده از محلول های شیمیایی: این مورد، راهکار دیگری است که غالبا در خانه ها به عنوان اولین روش در ذهن شهروندان خطور می نماید. با این کار شما می توانید موادی همچون کاغذها، برگ های درختان، به خصوص مواد طبیعی که ممکن است در لوله ها گیر کرده باشند را حذف کنید.
  • استفاده از دستگاه فنر زنی: مهم ترین راهکار تخصصی که بیشتر لوله بازکن ها از آن استفاده می کنند، به کار بردن دستگاه فنر زنی است. این نوع از تجهیزات دارای یک موتور قدرتمند هستند که می تواند فنر را به داخل لوله ها بفرستند. حال با توجه به سری چرخان و تیز آن، گرفتگی لوله ها را با حرکات دورانی حذف می کند.
  • استفاده از پمپ های تراکم هوا: راهکار دیگر برای لوله بازکنی یزد، به کار بردن دستگاه هایی است که می توانند با ارسال هوای فشرده شده، انسداد آن را رفع نمایند. زمانی که روش فنرزنی کاربردی نداشته باشد، به خصوص هنگامی که مواد از جنس رسوب و چربی ها نیستند، می توان از این پمپ های هوا استفاده نمود. به طور مثال گیر کردن مصالح ساختمانی مانند گچ یا سیمان و غیره با این راهکار برطرف می شوند.
لوله بازکنی استان بزرگ یزد
آشنایی با انواع لوله بازکنی در یزد

معرفی بهترین لوله بازکنی شهر یزد

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب یک موسسه لوله بازکنی یزد، تعهد و تضمین رفع مسدود شدن لوله ها است که می توان آن را بسیار مهم دانست. در واقع بسیاری از موسسات، قول رفع این نوع مشکل را نمی دهند که این موضوع باعث می شود تا کارفرما هزینه ای را بدون نتیجه دلخواه پرداخت کرده و از طرف دیگر، مدت زمانی که لوله کش برای رفع مشکل درنظر گرفته است، بیهوده تلف شود. شرکت لوله بازکنی برادران جعفری، با سابقه 18 سال ارائه خدمات، رفع مشکلات مربوط به لوله بازکنی یزد را تضمین می کند.

از مزیت هایی که این مجموعه در قبال مشتریان ارائه می دهند، می توان گفت:

  • تضمین لوله بازکنی یزد: با تکیه بر نیروی متخصص، استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیز تجربه ای که در طول 18 سال فعالیت داریم، می توانیم خدمات خود را ضمانت کنیم.
  • ارائه فاکتور معتبر: برای مجموعه های حقوقی و نیز حقیقی به منظور رفع ابهام و ارائه اسناد معتبر، فاکتورهایی از سوی شرکت برادران جعفری ارائه می شود.
  • ارائه خدمات در سراسر یزد: فرقی نمی کند در کدام منطقه از این شهر حضور دارید، کافیست با شماره لوله بازکنی یزد تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.
  • وقت شناسی در ارائه خدمات: متعهد هستیم برای ارائه خدمات چاه بازکنی یزد و ارسال سرویس کار، بدون تاخیر در محل حضور داشته باشیم.
  • هزینه های مشخص: ارائه کلیه خدمات شرکت لوله بازکنی برادران جعفری، مطابق با هزینه های درنظر گرفته شده در نرخ اتحادیه لوله بازکنی شهر یزد است.
  • فعالیت در 7 روز هفته: فرقی نمی کند چه روزی درخواست خود را ثبت می کنید. مجموعه ما حتی در تعطیلات رسمی نیز برای رفع مشکل شما حاضر خواهد بود.
بهترین خدمات لوله بازکنی استان یزد
بهترین لوله بازکنی شهرستان یزد

پرسش و پاسخ های متداول لوله بازکنی یزد

در انتهای این مقاله راجع به برخی از پرسش و پاسخ های متداول پیرامون موضوع لوله بازکنی یزد باید گفت:

  • بهترین چاه بازکنی یزد چیست؟

بهترین مراکز برای ارائه خدمات لوله بازکنی در شهر یزد، موسساتی هستند که رفع مشکلات مسدود شدن لوله های فاضلاب را تضمین می کنند.

  • تخلیه چاه و چاه بازکنی یزد چقدر طول می کشد؟

تخلیه چاه و لوله بازکنی 2 نوع سرویس متفاوت است. در حالت معمول، مدت زمان لازم برای رفع این مشکلات در حدود 1-2 ساعت می باشد.

  • هزینه چاه بازکنی یزد چقدر است؟

قیمت تخلیه لوله یزد و حفر چاه براساس نرخ اتحادیه مشخص می شود. اما با این حال کارفرمایان باید بدانند وجود برخی از شرایط ذکر شده در این صفحه،  می تواند بر افزایش قیمت آن تاثیر گذار باشد. این موارد براساس شرایط محل و نیز استفاده از دستگاه های مختلف درنظر گرفته شده اند.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *