رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
شرکت لوله بازکنی در یاخچی آباد

فهرست مطالب

لوله بازکنی یاخچی آباد

لوله بازکنی یاخچی آباد جنوب استان تهران را برای ارائه خدمات لوله بازکنی لوله فاضلاب، رفع بوی بد فاضلاب از لوله کشی، خالی کردن فاضلاب از درون لوله های فاضلاب و دیگر خدمات مرتبط درخواست نمایید.
اگر شما این سایت را در منطقه یاخچی آباد تهران انتخاب کرده اید به احتمال خیلی زیاد گرفتگی لوله فاضلاب دارید. برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در یاخچی آباد شما بهترین انتخاب را از نظر درخواست کنندگان قبلی و سایت گوگل کرده اید.

در اول مقاله به موارد مورد نیاز شما اشاره خواهیم کرد، اما با دنبال کردن محتوا بهترین و مفید ترین موارد را برای درخواست لوله بازکنی و دیگر موارد به دست خواهید آورد.

🟡 درخواست کننده چه ساعت هایی می تواند تماس بگیرد؟ هر روز هفته از 6 صبح تا 2 بامداد
🟡 آیا بعد از باز کردن مسدودی لوله فاضلاب فاکتور تضمینی دارید؟ بله با مهر اتحادیه
🟡 برای ارسال لوله بازکن به یاخچی آباد شعبه نزدیک شما کجاست؟ شعبه خیابان گودرزی
🟡 شماره ای که برای لوله بازکنی همه ساعته فعال باشد؟ 09198806367

فرقی ندارد اگر سینک ظرفشویی گرفته است یا سرویس بهداشتی و دیگر لوله های فاضلابی، کافی است در تماس با مشاور لوله بازکنی یاخچی آباد قسمت گرفتگی و در صورت مشخص بودن دلیل گرفتگی را بیان کنید. سرویسکار برای هر بخش از گرفتگی لوله های فاضلابی فنر مشخصی دارد.

لوله بازکنی در یاخچی آباد 

لوله بازکنی یاخچی آباد با بهترین تجهیزات و با حرفه ای ترین افراد لوله بازکن در زیر 20 دقیقه در محل انجام می شود.

اگر ساکن منطقه یاخچی آباد میباشید و دچار گرفتگی شده اید در هر پرسه زمانی میتوانید با ما تماس بگیرید. سرویسکاران برادران جعفری آماده ارائه سرویس به صورت 24 ساعته، بدون تعطیلی حتی روز های جمعه هم کار انجام میدهند، پس با ما تماس بگیرید .

منطقه یاخچی آباد در جنوب غرب منطقه 16 شهرداری تهران قرار دارد. که از شمال به خیابان تولایی، از جنوب به بزرگراه آزادگان و از غرب به خیابان بهمنیار وصل می شود.

شعار ها و ادعا های زیادی در زمینه لوله بازکنی یا چاه بازکنی لوله فاضلاب وجود دارد، افراد برای جلب توجه مشتری از مطالب وسوسه انگیزی استفاده می کند تا فقط و فقط شخص مورد نظر با شماره آگهی تماس بگیرید.

نمونه شعار های بی پایه بعضی از تبلیغات که عملی در پشت تبلیغ وجود ندارد شامل موارد زیر می باشد:

لوله بازکنی ارزان یاخچی آباد، لوله بازکنی زیر قیمت، لوله بازکنی شبانه روزی، لوله بازکنی زیر قیمت همکاران، لوله بازکنی با ارائه فاکتور رسمی، لوله بازکنی در سراسر این منطقه و مناطق حومه به صورت 24 ساعته انجام می شود.

رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب در یاخچی آباد
خدمات برادران جعفری در محله یاخچی آباد

نمونه خدمات قابل ارائه در یاخچی آباد

  • نمونه خدمات فاضلابی در لوله بازکنی جنوب تهران فوری
  • رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب در یاخچی آباد
  • چاه بازکنی ارزان قیمت در یاخچی آباد
  • چاه بازکنی شبانه روزی در یاخچی آباد
  • تخلیه چاه بدون کثیف کاری و فوری در یاخچی آباد
  • حفر چاه فاضلاب در یاخچی آباد
  • حفر چاه ارت و حفر چاه نو در یاخچی آباد
  • لوله کشی فاضلابی و آب در یاخچی آباد
  • ترمیم ترکیدگی و نشتی لوله فاضلاب با دستگاه در یاخچی آباد
  • حفر چاه ریزشی در یاخچی آباد
  • لایروبی چاه ریزشیدر یاخچی آبادکول گذاری چاه رریزشی
  • ترمیم و رفع گرفتگی شبانه روزی لوله فاضلاب در یاخچی آباد
  • ترمیم چاه ریزشی در یاخچی آباد
  • حفر چاه در یاخچی آباد
  • باز کردن لوله فاضلاب در یاخچی آباد
    هر نوع لوله فاضلابی اگر دچار گرفتگی بشود با کمترین قیمت ارائه خدمات می کنیم. رفع گرفتگی و چاه بازکنی اصولی و بدون کثیف کاری لوله فاضلاب از نمونه خدماتی می باشد که باعث جلب مشتری می باشد.
لوله-بازکنی-یاخچی-آباد
رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب در یاخچی آباد

گرفتگی های لوله فاضلاب در یاخچی آباد به چند بخش تقسیم میشوند؟

  • گرفتگی لوله فاضلاب در بخش سرویس بهداشتی
  • مسدودی لوله فاضلاب در بخش آشپزخانه
  • گرفتگی لوله فاضلاب در بخش کفشور حمام
  • گرفتگی لوله فاضلاب در بخش کفشور پشت بام
  • انسداد لوله فاضلاب در بخش کفشور پارکینگ و حیاط
  • گرفتگی لوله فاضلاب تراس، حیاط خلوط و پاستیو

شما در کدام قسمت گرفتگی لوله فاضلاب دارید و می خواهید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه یاخچی آباد تهران استفاده کنید؟

لوله بازکنی سینک ظرفشویی در یاخچی آباد

رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی تخصصی و تضمینی در منطقه یاخچی آباد تهران با ارزان ترین هزینه ارائه می شود. اگر گرفتگی لوله سینک ظرفشویی شما باعث بالا زدن آب فاضلابی از سینک ظرفشویی، باعث بالا زدن بوی بد از سینک ظرفشویی شده است به صورت تضمینی در هر ساعتی از شبانه روز برای چاه بازکنی با این مؤسسه می توانید تماس بگیرید.

منتقی ترین دلیلی که بیشتر باعث انسداد یا گرفتگی لوله سینک ظرفشویی می شود چربی و جرم داخل لوله فاضلاب می باشد. اگر احساس می کنید بوی بد فاضلاب از سینک یا کفشور فاضلابی شما بالا می زند حتما شما دچار گرفتگی شده اید.

دستگاه هایی که برای لوله بازکنی سینک ظرفشویی در شرکت برادران جعفری برای لوله بازکنی یاخچی آباد استفاده می شود، شامل:

البته توجه داشته باشید این گرفتگی سینک یا دیگر قسمت های لوله فاضلابی است که تکنسین را مجاب می کند تا دستگاه مورد نیاز را انتخاب کند. برای مثال برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی با انسداد چربی تکنسین بایستی از دستگاه فنر برقی استفاده کند تا گرفتگی رفع شود و مهمتر از آن در آینده دوباره دچار گرفتگی نشود.

شما می توانید در یاخچی آباد برای:

  • لوله بازکنی سینک ظرفشویی
  • باز کردن گرفتگی در خود لوله های پایین سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه
  • تراش رسوب و جرم تراشی برای رفع بوی بد فاضلاب
  • لایروبی لوله فاضلاب آشپزخانه و سایر موارد در منطقه یاخچی آباد تهران با ما تماس بگیرید.
    خدمات رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در یاخچی آباد تهران
    لوله بازکنی تمیز و بهداشتی سینک ظرفشویی در یاخچی آباد تهران

خدمات درآوردن اشیاء از لوله و کاسه توالت

در هنگام افتادن اشیاء گران قیمت به داخل کاسه توالت، لوله شتری یا حتی داخل چاه خدمات در آوردن سالم تجهیزات را با بهترین دستگاه های حرفه ای داریم. با دستگاه فلزیاب آهن ربا در آوردن اشیاء فلزی با ویدیومتر در داخل لوله و چاه خلاصه مؤسسه فنی ما در جهت خدمات لوله و چاه به صورت کلی آماده به خدمت می باشد.

  • بیرون کشیدن طلا از لوله فاضلاب در یاخچی آباد
  • بیرون کشیدن وسایل قیمت از لوله فاضلاب در یاخچی آباد
  • ارسال دستگاه برای بیرون کشیدن هر نوع شیع کوچکی از هر قسمتی از لوله به بیرون از لوله فاضلاب در یاخچی آباد تهران

همچنین می توانید در صفحه لوله بازکنی تهران مطالب بیشتری در رابطه با لوله بازکنی و شرایط کار چاه بازکنی مطالعه نمایید.

بهترین نیروی لوله بازکنی در یاخچی آباد
لوله بازکن در یاخچی آباد برای دیگر خدمات

لوله بازکنی شبانه روزی در یاخچی آباد

خدمات لوله بازکنی برادران جعفری در کلیه مناطق تهران مخصوصا در یاخچی آباد به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد.

لوله بازکنی یاخچی آباد با بهترین تجهیزات و سرویسکاران مجرب با کمترین هزینه در یاخچی آباد برای باز کردن هر نوع لوله ای با اندازه های مختلف و گرفتگی های سخت در 20 دقیقه اگر شما عزیزان در یاخچی آباد یا مناطق دیگر تهران بزرگ هستید می توانید با یک تماس در تمام ساعات شبانه روز سرویسکار جهت رفع گرفتگی درخواست بکنید.

چرا شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در منطقه یاخچی آباد موظف هست به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته خدمات ارائه کند؟

توجه داشته باشید که شرکت یا صنفی که در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی به صورت 24 ساعته خدمات ارائه نمی کند، ولی چون شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در یاخچی آباد تهران زیر صنف کار ارائه خدمات می کند. صنف کار اتحادیه لوله بازکنی تهران دستور داده است که به دلیل ضروریت کار خدمات لوله بازکنی را در این منطقه به صورت شبانه روزی انجام دهیم.

لوله-بازکنی-تضمینی-یاخچی-آباد
باز کردن لوله فاضلاب تضمینی

نکات مهمی که برای جلوگیری از لوله فاضلاب باید انجام داد چیست؟

معمولا برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در منازل باید چند نکته ساده را رعایت کرد.

یکی از این نکته ها نباید پسمانده غذایی و غیره را در ظروف داخل سینک ظرفشویی ریخت در توالت فرنگی و ایرانی نباید بعد از استفاده کاغذ دسمالی و نوار بهداشتی را داخل کاسه یا لوله انداخت زیرا خیلی سریع لوله شما دچار گرفتگی میشود.

در کفشور های لوله حمام نباید درپوش کفشور را باز گذاشت تا جهت آب واسیل ریز را داخل لوله بیاورند. احتمال افتادن هر نوع وسایل ریز پلاستیکی در این کفشور می باشد. به مانند درب شامپو، تکه صابون، درب ژالت، لیف های کوچک و غیره

رعایت چند مورد ساده و غیره باعث جلوگیری از گرفتگی یهویی میشود پس این اصول را به صورت کامل ملاحظه کرده تا لوله شما در مدت زمان معمولی دچار گرفتگی نشود.
شاید نیاز داشته باشید که از خدمات تخلیه چاه تهران ما نیز برسی کنید، زیرا گاها یکی از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب پر شدن چاه فاضلاب می باشد.

باز کردن لوله فاضلاب در یاخچی آباد

خدمات فنی لوله بازکنی یاخچی آباد برای باز کردن لوله فاضلاب در مناطق جنوب تهران با کمترین هزینه، از هر نوع تجهیزات بروز و مدرن با سرویسکاران مجرب انجام به عمل مییایند.

تا به بهترین نحوه کار شما عزیزان را به خوبی بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام بدهند. باز کردن لوله های گرفته شده متصل به فاضلاب شهری یا چاه مانند لوله توالت، لوله حمام و کفشور به بهترین روش در کمترین زمان با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون توقف با بهترین نیرو های کار ممکن انجام میشود.

لوله-بازکنی-فوری-یاخچی-آباد
لوله بازکنی فوری و تضمینی

لوله بازکنی توسط دستگاه فنر برقی در یاخچی آباد

بهترین روش لوله بازکنی که توسط نظام مهندسی مورد تایید قار گرفته لوله بازکنی توسط دستگاه فنر می باشد.

این دستگاه قابلیت عالی در این ضمینه را دارد. باز کردن لوله های از هر جنس چدنی یا سیمانی سفت یا شل در منزل یا حیاط با بهترین تجهیزلت در کمترین زمان قرار کاری و با قیمت خیلی پایین انجام میشود. لوله بازکنی فنر برقی برای لوله بازکنی توالت فرنگی، لوله باکنی توالت ایرانی، لوله بازکنی کفشور حمام ، لوله بازکنی کفشور پارکینگ و تمامی لوله های فاضلابی موجود در منزل می تواند رفع گرفتگی بکند. برای ارائه خدمات فاضلابی با مؤسسه فنی لوله بازکنی یاخچی آباد تماس بگیرید.

لوله بازکنی توسط پمپ ساکشن 

برای لوله بازکنی با مسیر های تولانی و گرفتگی از نوع ساده باشد از پمپ ساکشن استفاده می کنند. تا گرفتگی را به صورت مکنده به طرف مخزن دستگاه بکشد. باز کردن گرفتگی ها با این دستگاه مانند: ریخته شدن ماسه خاک یا افتادن اجسام سبک داخل کفشور لوله ها از این نوع دستگاه ایرانی استفاده میکنند که فقط کارایی سبکی دارد.

لوله-بازکنی-تمیز-در-یاخچی-آباد
رفع گرفتگی اصولی لوله فاضلاب

لوله بازکنی توسط پمپ تراکم هوا

دستگاه پمپ تراک هوا برای باز کردن لوله مانند پمپ ساکشن عمل میکند. اما پیشرفته تر از آن میباشد که قابلیت بالایی مانند. تنظیم قدرت هوا پمپ تشخیص نشتی لوله با هوا و غیره را دارد.

لوله بازکنی کم کاربرد توسط مواد شیمیایی

از این روش اکثرا در گرفتگی استفاده نمی کنند، برای جلوگیری از گرفتگی از مواد شیمیایی استفاده میکند. مانند ریختن الکل صنعتی و غیره برای رسوب گیری لوله که این عمل معمولا کارایی کافی ندارد. حتی ممکن است به اتصالات لوله های شما آسیب وارد کند.

آیا فنر زنی آسیبی به کاسه توالت یا توالت فرنگی وارد میکند؟

اگر لوله فاضلاب شما در بخش توالت فرنگی دچار گرفتگی شده است نگران رفع گرفتگی نباشید. فقط برای اطمینان از استاندارد باز کردن لوله فاضلاب توالت فرنگی با مؤسسه ای تکمیل به مانند مؤسسه لوله بازکنی یاخچی آباد تماس بگیرید تا به بهترین روش ها برای شما عزیزان لوله بازکنی بکند.

رفع گرفتگی کفشور حمام در یاخچی آباد

باز کردن لوله کفشور حمام 100 درصد تضمینی با قیمت مناسب در منطقه یاخچی آباد را به شرکت مخصوص منطقه لوله بازکنی یاخچی آباد بدهید. رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله کفشور حمام با تراش رایگان بدون کثیف کاری به صورت شبانه روزی با ارزان ترین هزینه انجام می شود.
یکی از مکافات ترین مسائل بالا زدن آب فاضلابی از کفشور حمام به دلیل گرفتگی در هنگام استشمام می باشد که باعث عصاب خوردکنی و ناراحتی می شود. شما عزیزان در هر ساعتی که به لوله بازکن کفشور حمام در منطقه یاخچی آباد داشتید می توانید با شرکت مخصوص لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید.

خدمات رفع گرفتگی بدون واسطه در یاخچی آباد 

اکثر همکاران لوله بازکنی با تبلیغات در سایت یا برچسب به هر نقطه از تهران ایفای خدمات میکنند. به چه روش هایی روش دلالی یا واسطه گری انجام میدهند؟  مثلا خودشان در مرکز تهران قرار دارند و از شمال تهران کار میگیرند و به ارائه دهنده کار در شمال تهران واگزاری کار را میکند که صود 50 درصد میشود و باعث میشود از مشتری زیاد پول بگیرند تا صرف بکند.

ولی خدمات فنی برادران جعفری شعبه اصلی خود را در یاخچی آباد ایفا کرده و بدون واسطه خدمات ایفا میکند.

اگر شما با لوله بازکنی در یاخچی آباد تماس بگیرید؟

شما عزیزان در یاخچی آباد اگر دچار مشگل گرفتگی لوله بشوید همان لحظه با موسسه لوله بازکنی یاخچی آباد تماس بگیرید .زیرا هم شعبه اصلی لوله بازکنی تهران در یاخچی آباد می باشد. که به صورت خیلی سریع و زیر 10 دقیقه خدمت شما میرسند، که هم از خیال دلالی کار خیالتان راحت میشود. و هم اگر با ما تماس بگیرید بهترین تجهزات را با نازل ترین قیمت برای شما در کمترین زمان ایفا میکنیم.

رفع گرفتگی لوله کفشور حیاط در یاخچی آباد

لوله بازکنی لوله کفشور، چاه بازکنی لوله کفشور حیاط خلوط، رفع گرفتگی لوله کفشور پارکینگ، چاه بازکنی لوله کفشور پشت بام، چاه بازکنی تضمینی لوله کفشور فاضلاب منازل در یاخچی آباد را به شرکت همسایه خود بدهید. ارائه خدمات رفع گرفتگی و چاه بازکنی شبانه روزی در سراسر مناطق یاخچی آباد به صورت شبانه روزی با هزینه مناسب انجام می شود

به هر شرکتی برای ارائه خدمات لوله بازکنی نمی توان اعتماد کرد

آموزش لوله بازکنی ساده و سریع در منازل 

آموزش ساده بازکرد لوله توسط افراد عادی در منازل، اگر گرفتگی لوله از نوع ساده بود. برای مثال اگر درب شامپو یا غیره آسان داخل لوله حمام گیر کرد. اگر شما فنر دستی دارید سر آن را قلاب کرده و به اجسام گیر داده و به بیرون بکشید. در صورت نبودن فنر از سیم فلزی نرم سر قلابی استفاده بکنید.
اگر شما نتوانستید گرفتگی را باز بکنید حالا به هر روشی سریعا با لوله بازکنی تماس بگرید. و از موارد دیگر مانند مواد شیمیایی یا فشار آب استفاده نکنید زیرا باعث محکم شدن گرفتگی می شود.

زیاد شدن کلاهبرداری در لوله بازکنی یاخچی آباد

افتخار خدمات فنی لوله بازکنی یاخچی آباد این است که عادلانه ترین خدمات را با منصفانه ترین قیمت ها را انجام می دهد. این مؤسسه خدماتی در جنوب تهران بدون کلاهبرداری و سوءاستفاده به هر روشی خدمات ارائه می کند و تا به امروز مورد تایید مشتریان بوده ایم.
روزانه چندین نفر از سایت لوله بازکنی ما بازدید مثبت میکنند. که از این متالب به خوبی در لوله بازکنی و اصولش استفاده میکنند.
خدمات فنی برادران جعفری با درست کاری سعی در انجام کار مشتری در شبانه روزی می باشد.

میزان ساعت کاری چاه بازکنی در یاخچی آباد

ارائه سرویس در یاخچی آباد به صورت شبانه روزی می باشد بدون تعطیلی و سستی در کار، به تعداد میزان سرویسکار در یاخچی آباد خدمات لوله بازکنی برای باز کردن لوله فاضلاب و حمام و … به صورت شبانه روزی در تلش هستند تا مشکل شما عزیزان را حل کنند.

شرکت فنی لوله بازکنی برادران جعفری برای بستن قرارداد نیمه وقت و تمام وقت، با تمامی ارگان ها در تهران و حومه این شهر با شرکت ها، سازمانه، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها و غیره می باشد .

تماس با لوله بازکنی یاخچی آباد در تمام مناطق جنوب تهران 

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

88 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید تقدیم شما برادر زحمت کشم میکنم امید وارم که هر جاهستید موفق باشید لوله ما همیشه میگرفت خودم باز میکردم ولی باز دوباره میگرفت ولی بعد از اینکه شما امدید باز کردین دیگه نمی گیره من سه روز صبر کردم ببینم بازم میگیره ولی نگرفت خیلی ممنون برادرم

  2. سلام و خسته نباشید ارض میکنم خواستم اینو بگم که همه بدونن خدمات مئسسه برادران جعفری بهترین لوله بازکنی در .یاخج اباد .هستش من که مشتری داعمی شما هستم وتا الان در کار شما هیچ مشکلی ندیدم دیروز امدید لوله حیاط مان را باز کردین واقعا یعنی خیلی عالی بود کارشون همسایمون هم داشت میدید یک خانوم بسیار حساس و وسواسی بود وقتی که لولش میگرفت حاضر بود خودش باز کنه ولی به لوله بازکنی نگه ولی کار شما را دید خیلی پسندید

  3. سلام و خسته نباشید
    میخواستم یه سوال بپرسم اگه اشکال نداره جواب بدین
    اگه توالت فرنگی صدایی مثل قل قل بده از کفشور هم بعضی موقع این صدا میاد موقع تخلیه
    گرفتگی داره/

    1. سلام عزیز ممنونم قربان شما عزیز باید متراژ دقیقشو بدونم بد جواب قطعی بگم براتون برای دریافت جواب دقیق با این شماره تماس بگیرید 09190596238

  4. درود برشما واقعا ماشاالله داره کار شما داداش
    واقعا خیلی عالی انجام دادین
    اول این که خیلی سریع خودتون را رسوندین
    دوم اینکهتمیز عالی انجام دادین
    سوم اینکه بدون اسیب رسوندن
    به وسایلات کار انجام شد
    واز همه مهم خیلی سری انجام دادین
    ایولا دارین

  5. واقعا صد سلام و خسته نباشید
    ارض میکنم بر شما و کارکنان عزیزتان
    من نمی دونم با چه رویی از شما تشکر
    کنم شما زنگی منو نجات دادین واقعا
    بعضی ها تو سایتشون مینویسن
    شبانه رئزی ولی دروغه
    داداش خیلی ممنون

  6. سلام امید وارم که حالتون خوب باشه من از کار
    شما از همسایه ها خیلی تعریف شنیدم
    و میخواستم بپرم ببینم قیمت یه فنر معمولی
    چقدره

    1. سلام عزیز هر یک از خدمات در هر شرایطی نسبط به اون شرایط فرق میکنه اگه می خواین قیمت دقیقو دریافت کنید با مشاورین ما در تماس باشید . 0919059623

  7. سلام وعرض ادب من یجور اسید گرفتم ریختم که ریختم درون لوله تا اگه گرفته باشه راهش باز بشه چون بالا میومد وتاثیر چندانی نداشت واب رفت پایین وباز برگشت حالا عرضم اینه که اگه فنر بزنیم اسید درون چاه بریزه خطر نداشته باشه یه موقع چون دوتا یک لیتری ریختم.

      1. سلام‌آ‌قای‌جعفری‌من‌شنیدم‌که‌جوش‌شیرین
        برای‌رفع‌لوله باز‌کنی‌خوبه‌به‌نظر‌شما‌دیگر‌ما
        می‌توانیم‌از‌چه‌چیزهایی‌استفاده‌کنیم؟؟ مچ

  8. سلام بنده احتمال میدم گوشوارم داخل چاه حمام افتاده باشه اما داخل حمام متوجه نشدم گوشواره ام نیست
    وقتی داخل ایته متوجه شدم یه لنگه از گوشوارم نیست
    داخل چاه رو نگاه انداختم اما چیزی داخل چاهه نبود با این حساب که اب زیادی هم بعد از ان داخل چاه ریخته باشیم پیدا کردن گوشواره امکان پذیر هست

  9. چندروز بودک سینگ زروشوی ما آبش کمکم میرفت ولی امروز دیگه نرفت من زنگ زدم لوله باز کنی برادران جعفری آمدن بازکردن من خیلی ممنونم از شون

  10. ببخشید می خواستیم بپرسم دیوار آشپزخانه ما نم میده اما آب ظرفشویی خوب میره میشه بیایید یه نکاه کنید ممنونم

  11. سلام منزل ما در طبقه اول قرار داره ولی فاضلاب ما متصل به اگو وشبکه فاضلاب هست با اینحال زمان بارندگی بوی فاضلاب در حمام میاد از چی میتونه باشه؟

  12. باسلام خسته نباشید خدمت برادران جعفری کارتون مرکه کرد لوله اصلا باز نمی شد سرویس کارتون امد انجامش کرد

  13. در صورتی که اب در داخل روشویی دستشویی و سینک ظرفشویی اشپزخانه جمع بشه و خالی نشه دراین صورت گرفتگی پیش اومده یا ایتکه ممکنه در لوله اصلی فاضلاب ساختمان گرفتگی ایجاد شده باشه.

    1. سلام تشکر ما خدمات زیر هم انجام می دیم خاستین در خدمتیم
      لوله بازکنی برادران جعفری به صورت شبانه روزی آمادگی ارائه خدمات چاه بازکنی فوری را به شما عزیزان دارد لوله بازکنی سراسر تهران شبانه روزی
      باز کردن انواع لوله های آشپزخانه توالت حمام پشت‌بام پاسیون پارکینگ وغیره
      عقد قرارداد با تمامی شرکت های دولتی خصوصی در سراسر تهران و کرج
      سرویس دهی کمتر از 20دقیقه از نزدیکترین شعبه
      حتی لوله های سخت سیمانی با دستگاه ژنراتوربرقی بدون خرابی وکثیف کاری توسط سرویسکاران کار بلد
      تخلیه چاه با تانکر های 6و12هزارلیتری
      تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دیجیتال
      رفع نم وبو لوله کشی تعویض کف سرویس
      درآوردن اشیاء از لوله مانند طلا گوشی وغیره
      بهترین سرویسکار لوله بازکنی را برای ارائه خدمات چاه بازکنی خدمت شما عزیزان ارسال می کنیم
      شماره تماس دفتر
      09190596238

    1. ⭕ توجه ما هر خدمات فاضلابی را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهیم ☘️ خدمـات فنـی بهـار☘️ توجه⭕
      شبـانه روزی تا 4شب
      ☘️لوله بازکنی تجربه بیش از ۲۰ سال سابقه☘️
      ✔️ 100% تضمینی بازدیدکار رایگان✔️
      ✅ دریافت هزیـنه بشـرط باز شدن✅
      ✅تمامی خدمات 100٪تضمینی میباشد✅
      ༻ شعبـه درتمـام نـقاط استـان تهـران༺
      ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
      ❇️ سرویس‌دهی بمدت ــ20ــ دقیقه ❇️
      باز کردن تمامی لوله های سفت وسخت سیمـانی بادستگاه تمام اتوماتیک بدون هیچ گونه خرابی
      ♻️اعم از♻️
      لوله های فاضلاب ✔️حمام✔️ توالت✔️ آشپزخانه✔️ سینگ ✔️ظرفشویی✔️ لباسشویی ✔️استخر✔️ جکوزی ✔️حیات ✔️و غیره
      ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
      درآوردن هرگـونه اشیـا ازلولـه با ابزارمخصوص خود
      مثل گوشی ✔️ طلا ✔️ سرشیر ✔️ سوئیچ ✔️وغیره
      ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
      ✅تخلیه چاه با تانکر 6و12هزارتایی بازکردن درب چاه
      ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
      ✅تمام نقـاط تهران سرویس دهی می شود✅
      ☆ فقط تماس پاسخگو هستم☆

  14. سلام من تازه چاه کندم و داخل باغ است خاک وشن و سنگ‌های رودخانه‌ای قاطیه و خاکش احتمال جذب ابش50درصده هنوز که درب چاه بسته نشده باید چی بریزیم تا خاکش کفش ابکش کنه ماده ایرو پیشنهاد بدید ممنون از شما.

  15. آقا این خروجی لوله سینک مون گرفته یعنی همون همون لوله رو که میگم به خیابون راه داره تو جوب ولی من خیلی بوی بدی میده از سینک آب بالا میاد با بوی بدی هم میاد لطفاً ما رو نجات بده از این مشکلی که داریم براتون آدرس ارسال می کنم حتما تشریف بیارید خیلی ممنون �ل از اینکه بیایید از قیمت تو‌منو باخبر کنید ممنون

  16. آقا این خروجی لوله سینک مون گرفته یعنی همون همون لوله رو که میگم به خیابون راه داره تو جوب ولی من خیلی بوی بدی میده از سینک آب بالا میاد با بوی بدی هم میاد لطفاً ما رو نجات بده از این مشکلی که داریم براتون آدرس ارسال می کنم حتما تشریف بیارید خیلی ممنون �ل از اینکه بیایید از قیمت تو‌منو باخبر کنید ممنون…

    1. سلام مشکل نداره اگه خواستین دستی جعفر کنید مو توضیحاتی داخل سایت مان را داریم که میتونین به اینجا مراجعه کنید ولی اگه خواستی با هزینه خیلی کم ۸۰ هزار تومان لوله فاضلابی شما را باز کنید می توانید با ما تماس بگیرید ارسال و بازدید رایگان می توانید با ما تماس بگیرید

  17. سلام شرمنده و ان یکاد از این شیشه ها از جیبم افتاد تو توالت هر کاری کردم در نیومد بعد یه خورده آب گرفتم الان خیلی نگرانم که قرآن بوده افتاد اونجا به نظرتون چیکار کنم

  18. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم و کثیفی داخل آب باقی میمونه با یکی دو نفر مشورت کردم میگن ای از خود توالت فرنگی و تعویض کن لطفاً در صورت امکان راهنمایی بفرمایید با تشکر.

  19. سلام لوله فاضلاب سرویس بهداشتی میگیره و متوجه شدیم کارگرا جک و سیمان اضافی رو ریختن داخلش و چندین بار هم لوله بازکن اومده و فنر زده ولی فقط نبودت باز شده و دوباره دچار گرفتگی میشه آیا راهی داره که بدون تخریب تخلیه بشه ساکن کرج هستم.

  20. سلام اگر دایره چاه بست همون دایره ای که روی دستشویی های اسلامی هس بیوفته تو دستشویی و بعدش هم استفاده کنیم از دستشویی ولی مرتب سیفون رو بزنیم احتمال گرفتگی داره؟ میشه در ش آورد؟

  21. سلام و خسته نباشید خدمت شرکت برادران جعفری خیلی ممنونم از کاراتون واقعا حفر چاه تون خیلی عالی بود در مدت سه روزه چاه فاضلاب را بدون عیب و نقص می کند و تحویل دادید یه سوال داشتم که برای ساختمان مسکونی ما به غیر از چاه فاضلاب نیاز به چاه آب باران هم داریم

  22. بینهایت از خدمات خوب شرکت شما سپاسگزارم.
    سرویس بهداشتی شرکت گرفته بود نیروی فنی شما انقدر خوب لوله رو باز کرد که کثیف کاری خاصی نشد از مدیریت مجموعه هم سپاسگزارم.

  23. سلام واقعا تو کارتون حرفه ای هستید سرویس کاری که برای درآوردن انگشتر من از توالت اومد خیلی عالی در آورد تش در صورتی که من فکر میکردم اصلا دیگه حلقه ازدواج من میبینم واقعا از تو ممنونم و بی نهایت تشکر را دارم سپاس.

  24. سلام ممنونم از سایت خوبتون سایت لوله بازکنی برادران جعفری واقعا بهترین خدمات را ارائه نمودند
    ممنونم از مدیریت این شرکت

  25. سلام و وقت بخیر یه مقاله در مورد ابزار های لوله باز کنی میخوندم که یه دستگاه فرقونی رو دیدم
    این دستگاه چه جور دستگاهی هست و روال هست چه شرکتهای لوله بازکنی به این دستگاه مجاز باشند یا نه؟

    1. کمپرستور هوا برای شرکتی مجاز یا غیر مجاز نیست. ولی معمولا برای رفع گرفتگی لوله های فاضلابی استفاده می کنند که طولانی باشه و نتوان با فنر زنی رفع گرفتگی رو انجام داد

  26. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت لباس پونی شرکت برادران جعفری سرویس کارتون تقریباً ساعت ۱۱ شب اومدن مشکل ما را حل کردند بابت این همه خدمات خوب از شما و سایت بی نظیرتون سپاسگزارم که روزهای تعطیل هم به داد مردم می رسید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *