رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
لوله-بازکنی-کوی-فراز-تهران

فهرست مطالب

لوله بازکنی کوی فراز

لوله بازکنی کوی فراز را با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن می توانید با شرکت برادران جعفری که اصلی ترین شعبه لوله بازکنی را در این منطقه دارد تماس بگیرید و استفاده نمایید.
همین الان تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن را در کمترین زمان 15 دقیقه ای دریافت نمایید

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس مستقیم
لوله-بازکنی-در-کوی-فراز-تهران
لوله بازکنی شبانه روزی با شرکت برادران جعفری در کوی فراز تهران

چاه بازکنی در محدوده کوی فراز تهران

چرا نیاز شما به چاه بازکن حرفه ای است در محله کوی فراز؟ 
در بعضی از مواقع به دلیل گرفتگی های لوله فاضلاب اصلی بایستی این نوع گرفتگی با بهترین تکنسین لوله بازکن باتجربه باز شود، اگر با همچین شرایطی در هر محله ای از کوی فراز تهران رو به رو هستید با شرکت برادران جعفری می توانید تماس بگیرید.

  • چاه بازکنی توالت فرنگی با فنر بدون بو در کوی فراز تهران
  • چاه بازکنی تخصصی کاسه توالت ایرانی با سینک ظرفشویی با ارزان ترین هزینه در کوی فراز تهران
چاه-بازکنی-در-کوی-فراز-تهران
چاه بازکنی تخصصی و ارزان قیمت در کوی فراز تهران به صورت شبانه روزی

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

در این بخش از توضیحات لوله بازکنی کوی فراز اصلی ترین دلایل گرفتگی هر یک از لوله های فاضلاب را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد .

علل گرفتگی لوله توالت : 

  • رسوب بستن لوله فاضلاب توالت
  • ریختن وسایل بهداشتی به داخل لوله توالت طبق عادت ( معمولا افراد بعد از تمیز کاری از طریق دستمال کاغذی در دستشویی داخل کاسه توالت می اندازند. این مورد در آینده ای نچندان دور باعث ایجاد گرفتگی می شود. )
  • ریختن مصالح ساختمانی در هنگام کاشی کاری ، تعمیر دیوار دستشویی، تعویض ساختار توالت و ریختن مصالح ساختمانی به مانند سیمان و ماسه داخل لوله فاضلاب توالت
  • افتادن مدفوع بزرگ داخل کاسه توالت( معمولا تمامی افراد مخصوصا بانوان ایرانی از مدفوع چندش و دوری می کنند و با ماندن مدفوع داخل کاسه باعث گرفتگی می شود.و نیاز به فرد سرویسکار به باز کردن لوله فاضلاب دارد. )

علل گرفتگی لوله کفشور پارکینگ: 

  • بالا زدن آب فاضلاب از چاه و تراکم فضولات فاضلابی داخل لوله کفشور پارکینگ
  • افتادن سیمان و سنگ شکسته در هنگام رفت و آمد ماشین از محیط کفشور فاضلاب
  • افتادن وسایل ریز و کوچک در هنگام باز بودن درب کفشور
  • ورود حیوانات ریز مانند موش داخل لوله کفشور پارکینگ و دیگر موارد مذکور

در ادامه توضیحات به علل های دیگر گرفتگی لوله فاضلاب ها در بخش های مختلف لوله کشی اشاره می شود.

چرا در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب از سرویسکار متخصص باید استفاده بکنیم ؟

برای  هر یک از افراد در هر ساعتی از شبانه روز می تواند اتفاق گرفتگی لوله فاضلاب پیش بیاید . این مشگل بسیار حساس می باشد و باعث بالا زدن بوی بد فاضلاب به محیط لوله و منازل می شود .

در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب به شما عزیزان توصیه می شود که از سرویسکاران مخصوص لوله بازکنی استفاده کنید . دلیل ضروری سرویسکار در هنگام گرفتگی چیست ؟ شاید شما در بعضی از مواقع با کمی فشار و ضربه لوله بازکنی بکنید ، ولی از عواقب کار خود اطلاع کافی ندارید . این کار باعث فاشر آوردن به درز های چسب شده لوله فاضلاب شده در بعضی مواقع باعث محکم شدن گرفتگی می شود .

اگر در هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب از سرویسکاران لوله بازکنی کوی فراز استفاده بکنید برای شما خدمات تضمینی با ارائه فاکتور انجام می دهند . این مؤسسه خدمات تضمینی انجام می دهد و هر مشگلی بعد از گرفتگی پیش بیاید صادقانه بر عهده خود می گیرد . پس از نظر اطمینان خیالتان راحت باشد با کمترین هزینه لوله بازکنی بکنید .

نکات مهم در هنگام نصب توالت فرنگی

اگر توالت قابل اعتماد شما ترک خورده یا نشتی دارد، در هر بار شستشو آب زیادی مصرف می‌کند، یا به سادگی سایه‌ای از آبی کودک در 20 سال گذشته دیده نمی‌شود، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. شما ممکن است این زمان را برای تماس با لوله کش در نظر بگیرید، اما برای یک کار DIY مناسب می تواند همه چیز در یک روز کاری باشد. این برای افراد ضعیف نیست، زیرا توالت‌ها سنگین و غیر قابل حمل هستند، اما اگر پشتی قوی (یا دستیار محکمی دارید) می‌توانید با نصب آن در هزینه‌های یک تماس خانگی صرفه‌جویی کنید.

نصب توالت فرنگی فوری و تضمینی در محدوده کوی فراز تهران

زمان تخمیل زده شده برای نصب توالت فرنگی هزینه نصب توالت فرنگی با شرکت برادران جعفری  مهارتی که نصاب توالت فرنگی دارد
30 دقیقه الی یک ساعت در هر شرایطی  200 هزار تا 500 هزار تومان با نرخ اتحادیه  نصب هر نوع کاسه توالتی با هر برندی با ارزان ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن

برای نصب کردن توالت فرنگی بدون تکنسین نصاب توالت فرنگی در کوی فراز تهران بایستی شرایط زیر را حتما رعایت نمایید:

  • اول از همه با کارشناسی خودتان محل دقیق چاه توالت فرنگی را تعیین کنید
  • لوله کشی کف توالت فرنگی به توالت فرنگی را آماده کنید
  • سعی کنید تا نزدیکی 50 سانتی لوله کشی آب گرم و آب سرد را نزدیک توالت فرنگی بکشید
  • سعی کنید اندازه خروجی توالت فرنگی را تعیین کنید تا به صورت دقیق قرار بگیرد
    نصب-توالت-فرنگی-با-نصاب-در-کوی-فراز
    نصب توالت فرنگی تخصصی و ارزان قیمت در کوی فراز تهران شبانه روزی

رفع بوی بد فاضلاب از لوله ها و چاه فاضلاب

اکثر افرادی که با تماس به مؤسسه فنی لوله بازکنی کوی فراز در شمال تهران مراجعه می کنند از بالا زدن بوی نامطلوب فاضلاب می باشد.

علل به وجود آمدن بوی نامطلوب فاضلاب از لوله های فاضلابی:

  • رسوب یا چربی بستن داخل لوله فاضلاب
  • بالا زدن آب چاه فاضلاب
  • نشتی لوله از محیط منزل
  • ریختن مواد شیمیایی بیرویه داخل لوله فاضلاب و دیگر دلایل

اگر می خواهید بوی بد فاضلاب شما از داخ لوله و محیط منزل با کمترین هزینه رفع بشود با مجموعه لوله بازکنی کوی فراز در شمال تهران تماس بگیرید . بهترین روش رفع رسوب و بوی بد فاضلاب استفاده از فنر تراش در لوله بازکنی می باشد که در مجموعه لوله بازکنی کوی فراز از جدید ترین تجهیزات برای رفع مشگل شما عزیزان استفاده می کنند .

لوله بازکنی 24 ساعته و بدون تعطیلی در کوی فراز

بیشتر افرادی که دچار گرفتگی لوله های فاضلاب در هر بخشی از لوله کشی منازل می شوند نگران زمان آمدن سرویسکار در ساعات معین هستند . در مؤسسه لوله بازکنی کوی فراز انجام خدمات لوله بازکنی به صورت 24 ساعته می باشد و از لحاظ ارائه خدمات شبانه روزی در این مجموعه خیالتان راحت باشد.

لوله بازکنی ارزان قیمت کوی فراز

قیمت های بسیار بالا و باور نکردنی همکاران در زمینه لوله بازکنی کوی فراز باعث نگرانی همشهریان در شمال تهران شده است . اکثر همکاران برای جلب رضایت اولیه مشتری و دریافت آدرس منزل از قیمت پایینی ارائه می کنند و بعد از رسیدن به مقصد با ارائه قیمت های چند برابری مشتری را مجبور به پرداخت هزینه می کنند .

توجه توجه دروغ های تکراری در لوله بازکنی برای افزایش قیمت:

برای افزایش قیمت لوله بازکنی همکاران از روش های مختلفی به مانند سه نظام . دور تراش ، متراژ فنر ، ساعت کاری یا غیره استفاده می کنند . تمامی این موارد دروغ می باشد.در لوله بازکنی 3 مرتبه قیمت وجود دارد طبق قوانین اتحادیه کشوری : قیمت فنر معمولی ، قیمت فنر 20 متر ، قیمت فنر 40 متر شما می توانید برای دریافت قیمت بروز هر یک از مرتبه های فنری با ما تماس بگیرید تا دقیقا و بروز برای شما ارائه قیمت بکنیم:   (((   09190596238   )))

رفع گرفتگی لوله کشی شوفاژ در کوی فراز تهران

اگر بعد استفاده تولانی مدت از خدمات گرمایشی شوفاژی یا همان پکیجی مشاهده کردید که با گرفتگی لوله کشی شوفاژ در زمین شدید می توانید از خدمات نصاب و لوله کش معتبر شرکت برادران جعفری برای رفع گرفتگی و لوله کشی استفاده نمایید.

رفع-گرفتگی-لوله-شوفاژ
رفع گرفتگی تضمینی و ارزان قیمت لوله کشی شوفاژ و پکیج منازل در سراسر تهران و کوی فراز

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

آیا تا به امروز از دستگاه تراکم هوا برای لوله بازکنی منازل استفاده کرده اید. ؟ در مجموعه لوله بازکنی کوی فراز روش استفاده از این دستگاه را برای شما عزیزان کاملا رایگان آموزش می دهیم . دستگاه تراکم هوا هم شرکتی می باشد و هم خانگی اگر روش استفاده صحیح این دستگاه را در لوله بازکنی آمزش ببینید می توانید خودتان بدون ارائه هزینه لوله بازکنی انجام دهید .

لوله بازکنی با واترجت در کوی فراز

دستگاه واترجت در لوله بازکنی کوی فراز توانایی باز کردن چه لوله هایی را دارد ؟

ل.له بازکنی لوله توالت ایرانی  ، لوله بازکنی لوله توالت فرنگی ، لوله بازکنی کفشور حمام ، لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی ، لوله بازکنی کفشور پشت بام ، لوله بازکنی ونت بالکن ، لوله بازکنی با طول بیش از 40 متر ، لوله بازکنی لوله های گرفته شده با قطر های مختلف .

این دستگاه قابلیت های مختلفی در زمینه لوله بازکنی دارد . با انواع فنری که در خود جای میگرد و کاربرد دارد می تواند برای هر یک از گرفتگی های لوله فاضلاب در کمترین زمان رفع گرفتگی بکند .

قیمت دستگاه لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی

اگر می خواهید از دستگاه های دستی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خودتان استفاده کنید می توانید در کوی فراز تهران با شرکت همیشه آنلاین و دارای اعتبار کاری در کوی فراز تهران و سایر مناطق تماس بگیرید تا دستگاه مد نظر شما را معرفی کنیم و در صورت نیاز با ارسال رایگان خدمت شما ارسال می کنیم.

خدمات تشخیص نشت خبره در کوی فراز تهران

قبض آب بالا؟ حتی کوچکترین نشتی می تواند به کیف پول شما ضربه بزند. علاوه بر راه‌اندازی توالت‌ها و شیرآلات ، نشتی در پایه دال خانه شما می‌تواند قبض آب را بالا ببرد و باعث آسیب شود. تجهیزات پیشرفته ما از الگوهای صوتی نشت برای ردیابی نشت پنهان استفاده می کنند. ما همچنین از دوربین تصویربرداری حرارتی مادون قرمز استفاده می کنیمبرای تجسم منطقه مشکل قبل از انجام هر حفاری. با این اطلاعات و تجربه و دانش تکنسین های دارای مجوز، می توانیم محتمل ترین محل نشتی را تعیین کرده و با حداقل حفاری خط آب را تعمیر یا مسیریابی مجدد کنیم! تجربه و فناوری ما همیشه با شرکت های بیمه، وام دهندگان وام مسکن و سایر اشخاص ثالث به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد. همه این خدمات توسط لوله کش حرفه ای و آموزش دیده ما انجام می شود – بدون پیمانکار فرعی. ما کار را از ابتدا تا انتها کامل می کنیم.
در کوی فراز تهران اگر کنتر آب شما مصرف بالایی داشت می توانید از تکنسین های لوله کش نشت یاب شرکت برادران جعفری به صورت رایگان برای بازدید استفاده نمایید.
تشخیص-نشت-لوله-با-تکنسین-خبره
تشخیص تخصصی نشتی لوله آب و فاضلاب با تکنسین خبره در کوی فراز تهران

دستگاه تشخیص چاه آب

نکته بسیار مهم را در بین توضیحات لوله بازکنی کوی فراز ارائه کردیم که می توانید در زمینه حفر چاه فاضلاب یا حفر چاه آب در محله کوی فراز تهران استفاده کاملی نمایید. اگر مدنظر شما باشد ما دستگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد که تنها در سراسر ایران پاک برای حفر چاه از شرکت 40 ساله حفر چاه تهران برادران جعفری استفاده می کنند.

تشخیص چاه آب را در مناطق کشاورزی که نیاز به چاه آب در متراژ کم دارد می توانید استفاده نمایید. ما به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن آب چاه را به شما تحویل خواهیم داد، شرط مهم رسیدن به چاه اب انتخاب محل مناسب و نزدیک به ریشه آب می باشد که ما با دستگاه های حرفه ای و تخصصی این شرط را رعایت می کنیم.

لوله بازکنی کوی فراز با دستگاه فنر برقی

در این قسمت از توضیحات می خواهیم بهترین دستگاه لوله بازکنی تهران را از نیم قرن پیش تا به امروز برای شما عزیزان معرفی بکنیم . دستگاه لوله بازکنی فنر برقی ، این دستگاه با برق شهری 220 ولت کار می کند .

چه نوع گرفتگی ها را با چه متراژی میتوان با دستگاه لوله بازکنی فنر برقی رفع کرد ؟

دستگاه فنر برقی توانایی باز کردن تمامی لوله های مجود در ساختمان ها و غیره را دارد . در این دستگاه می توان از فنر هایی تا طول 40 متر برای لوله بازکنی استفاده کرد .

در مؤسسه لوله بازکنی کوی فراز از دستگاه لوله بازکنی فنر برقی بیشترین استفاده را می شود. و پاسخگویی 90 درصدی را از این دستگاه تا به امروز کاری دریافت کرده ایم .

اگر بخواهید بهترین دستگاه را از تجربه کاری برای شما عزیزان در زمینه لوله بازکنی معرفی کنیم . دستگاه لوله بازکنی فنر برقی می باشد که در زمینه لوله بازکنی بدون کثیف کاری و خرابکاری انجام کار می شود .

بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله فاضلاب

در بعضی از مواقع اکثر افراد وسایل قیمتی خود را داخل کاسه توالت ، کفشور لوله فاضلابی یا غیره می اندازند به صورت ناخداگاه که بیرون کشیدن این نوع وسایل برای افراد تقریبا غیرممکن می شود . در این مواقع شما می توانید با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در هر منطقه ای تماس بگیرید . بیرون کشیدن وسایل قیمتی به مانند طلا ، گوشی همراه یا وسایل دیگر از داخل کاسه توالت یا لوله های فاضلابی دیگر به صورت 100 درصد تضمینی و بی خطر می باشد .

برای دریافت این نوع خدمات با مجموعه لوله بازکنی برادران جعفری در هر یک از مناطق بزرگ تهران تماس بگیرید .   ((   09190596238   ))

نکات اصلی برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب
  • برای لوله هایی که در لوله کشی فاضلاب نیاز به کفشور دارند از بهترین نوع کفشور استفاده کنید . تا به صورت ناگهانی باز نشود و باعث افتادن وسایل داخل آن نشود .
  • از ریختن وسایل بهداشتی داخل لوله های فاضلابی کاملا خود داری بکنید تا باعث بستن رسوب لوله های فاضلابی نشود .
  • از ریختن مواد شیمیایی بدون اطلاع داخل لوله فاضلاب جلوگیری بکنید .
  • در لوله کشی فاضلاب از سرویسکاران معتبر استفاده کنید که در موقع لوله کشی استاندارد های لوله کشی فاضلاب را کاملا رعایت بکنند .
  • در هر سالی یک با از تراش لوله های فاضلاب توسط سرویسکار لوله بازکنی استفاده کنید تا از رسوب بستن لوله های فاضلاب جلوگیری بکنید . ( اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب بستن رسوب می باشد )
  • از ریختن چربی و مایعات غلیظ داخل لوله های فاضلاب جلوگیری بکنید .
  • در زمان استشمام در حمام برای تخلیه شدن سریع آب از باز کردن درب کفشور خود داری بکنید .
لوله بازکنی کوی فراز با سرویسکاران خوش قول

هر یک از سرویسکارانی که در مجموعه لوله بازکنی کوی فراز مشغول به کار لوله بازکنی هستند. در زمینه لوله بازکنی دارای تجربه بیش از 10 سال را دارند . این افراد دارای خصوصیات خوش قولی در زمان رسیدن به مقصد ، خوش برخوردی با مشتری در هر زمانی از شبانه روز . ارائه هزینه های کاملا منصفانه ، راهنمایی مشتری برای رفع گرفتگی آسان و بی هزینه لوله های فاضلاب ، انجام خدمات به بهترین شکل ممکن بدون کثیف کاری و خرابکاری در لوله بازکنی کوی فراز .

بیرون-کشیدن-وسایل-قیمتی-طلا-از-لوله-فاضلاب-در-کوی-فراز-تهران
بیرون کشیدن تضمینی وسایل قیمتی از لوله فاضلاب به مانند طلا یا سایر موارد از چاه و لوله فاضلاب در کوی فراز تهران
مؤسسه لوله بازکنی کوی فراز آماده بستن قرارداد با بیمارستان ها ، نهادها . مجموعه های ورزشی ، تفریحی ، ساختمان های تجاری . ساختمان های مسکنی و غیره را به صورت نیمه وقت و تمام وقت را در زمینه های لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه و لایروبی چاه را در کل تهران بزرگ دارد .

توجه داشته باشید مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری تمامی مناطق تهران بزرگ را به صورت شبانه روزی پوشش می دهد .

برای ارارئه خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی مؤسسه لوله بازکنی کوی فراز و مناطق دیگر با شماره های زیر تماس بگیرید .

09190596238
09372546238
09194104643
09920262447

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

49 پاسخ

  1. سلام ممنون از صفحه آموزشی شما.
    لطفا بگید مشکل توالت فرنگی اونیکس چیه که تخلیش درست انجام نمیشه؟ هرکاریش کردم نشد.

  2. ممنون که هرساعتی که میگیم میاین من یسری ساعت۱ونیم تماس گرفتم اومدن خیلی سریع رسیدن کارو انجام دادن.

  3. ما یک فرنگی داریم دیروز گرفته بود بی دلیل یهو زد بالا یک لوله بازکن از محل اوردیم نتونست باز کنه گفت باید فرنگی بلند شود ینی چی فرنگی باید بلند شود شما میتونید این کار رو انجام بدین.

  4. سلام لوله فاضلاب ساختمان ما اب راحت جریان داره ومشکلی نداره ولی مشکلمون اینه که کف پودر یا شامپو از اخرین سیفون که در حیاط هست بالا میاد وتمام سرامیک اطراف رو پوشش میده. اگه امکانی هست راهنمایی کنید که مشکلش از کجاست ممنونم.

    1. عزیز یا چاه فاضلابتون آبش بالا زده یا لوله تون دچار گرفتگی شده ولی امکان بیشتری میدم چاهتون پر شده باشه به خاطر همون آب از لوله های فاضلابی بالا می زنه

  5. سلام ما یک انگشتر داشتیم افتاد توی دستشویی هرچی کردیم نتونستیم در بیاریم، چاه بازکنم اومد نتونست دربیاره فقط دستشویی ما سیفون نداره امکان داره توی سیفون مشترک ساختمون هنوز مونده باشه؟

  6. سلام وقت بخیر داخل حمام دوغاب ریختیم و رفته داخل راه اب و سفت شده تقریبا دوسه ساله همینطوری مونده چون خونه خالی بوده راهی داره و مشکل دیگه همون دوسه سال پیش اب به حمام طبقه پایین نشت میکرد میخاستم بدونم بدون خرابی میشه هر جفتشو درست کرد اگه میشه راهنمایی کنید ممنونم میشم شمارتون رو هم اینجا بزارید.

  7. گرفتگی روشویی خیلی بده بوی گند برمیداره همه جارو بنظرم بستگی به نوع روشویی هم داره خونمون دوتا دستشویی داره تو یکی که بیرونه خونس و زیاد استفاده نمیشه کابینت روشویی که مارک نیست انداختیم همش گیر میکنه تو یکی دیگه کابینت روشویی الگانته کابین که مارک فوق العادیه هست تا حالا که چهار سال گذشته مشکلی ندیدیم ازش.

    1. سلام تشکر عزیز

      لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در سراسر تهران و کوی فراز
      ✴✴خدمات✴✴

      ➰➰لوله بازکنی وتخلیه چاه کوی فراز➰➰
      =======********************======
      لوله بازکنی و تخلیه چاه کوی فراز شبانه روزی بدون تعطیلی ۱۰۰%تضمینی✅

      سرویس دهی به سراسرتهران✅

      با قیمت مناسب زیرنرخ اتحادیه و همکاران✅

      %۴۵تخفیف.ارزانتراز همه جا ✅

      تخلیه چاه باتانکر۶و۱۲هزارلیتری با انواع پمپ ها✅

      لوله بازکنی آشپزخانه توالت فرنگی و ایرانی حمام پارکینگ پاسیو پشت بام ✅

      پایین ترین نرخ و بالاترین کیفیت ✅

      ➿➿➿با رعایت اصول بهداشتی ➿➿➿

      بازکردن لوله های سیمانی وسخت با دستگاه ژنراتوربرقی بدون خرابی کنده کاری ✅
      ♂️تشخیص ترکیدگی لوله ورفع نم و رطوبت
      ♂️لوله کشی آب و فاضلاب
      ♂️کار بنایی مانند تعویض کاسه توالت و برداشتن کف

      ارسال نیرو به سراسرتهران بمدت ۲۰دقیقه از نزدیکترین شعبه✅
      آمادگی بستن قرارداد با هر نهاد وشرکتی در زمینه خدمات فاضلابی به مانند لوله بازکنی تخلیه چاه حفر چاه و دیگر خدمات

  8. ممنونم لوله بازکنی عالی دارین خیلی زود مشکل را پیدا کردم و هلش کردن با اینکه کمی دیر کردن ولی کارشون تمیز و عالی بود تحویل سر موقع تمیز و مرتب من خودم خیلی وقتا دیده بودم که وقتی فنر می زنن خیلی کثیف کاری به وجود میاد ولی سرویس کار شما ما خیلی با حوصله و با دقت انجام دادند و بدون کثیف کاری پیشرفت کارشون با تشکر از لوله بازکنی برادران جعفری حکمت خدا یاری هستم

    1. سلام ممنون عزیزم لطف کردین موسسه برادران جعفری به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی میباشد برای رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب برای تخلیه چاه فاضلاب شاه باز کنیم و دیگر خدمات فاضلاب می توانید به این شرکت اعتماد نمایید شرکت برادران جعفری در سراسر تهران بیش از پنجاه سال سابقه درخشان دارند در هر ساعت از شبانه روز با یک تماس می تواند لوله بازکن درخواست نمایید
      09190596238

  9. درب کفشور باز بود دیوارحسن افتاد و شکست روزها شیخ از شراب پایین نمیره چونلی موتوری وایساده شد از شروع به کار خودم میتونم هر چی هر کاری کردم نشد دستمو بندازم و دریا را میباره رو چه جوری میتونیم با فشار آب نمیره پایین هر کاری تراکم هوا هر کاری کردیم داشتند شما میتونین انجام بدین

    1. عزیزم میتونی لوله بازکنی در محل خودتون شرکت برادران صفحه درخواست نیروی لباسشویی برای رفع گرفتگی با قیمت کاملا اردستان بکنید

  10. سلام توالت فرنگی نه است و خروجی تخلیه هشت و مسیر لوله باز هست ولی موقع چسب زدن توالت فرنگی عمل سیفون بسیار کند انجام می‌شود ولی وقتی دوتا جا چسب نمیزنیم سیفون خوب خالی میکنه اگه میشه لطفاً بگین که مشکل چیه واقعا آدم سختی میکشه تشکر ممنون ازتون

    1. سلام و درود عزیز به احتمال زیاد مشکل اصلی شماست ایفون باشه اگه بخواهید تعویض سیفون هم داریم ارائه خدمات به سراسر استان تهران لوله بازکنی تخلیه چاه در سالهای روی چاه تشخیص نشتی لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر استان تهران با موسسه لوله بازکنی برادران صفری راه می‌شود

  11. سلام مشکلی که در ساختمان ما هست اینه که الان چند ماهی میشه که لوله فاضلاب ساختمان در قسمت کفشور پارکینگ آب و گنداب و بعضاً فضولات بیرون میزند و در کف پارکینگ راکد میمونه بوی بدی را ایجاد می‌کند ما تا الان ظرف این مدت چهار دفعه لوله رو دادیم فنر زدند و اکثراً یک ماه دوام می آورد و بعدش دوباره همون حالت قبل اتفاق می افتاد یعنی بالا زدن گنداب از کفشور پارکینگ و این آخرین بار نزدیک به یک هفته بیشتر طول نکشید که دوباره این اتفاق افتاد الان به نظر شما این مشکل از اول فاضلاب ساختمان به بیرون هست یا ممکنه از پر شدن چاه فاضلاب باشه مسئله ای که بخوام خدمتتون بگم این هست که این ساختمان قدیمی هست ولی این قسمتی که دائماً گرفته میشه تازه درست کرده بودیم ممنون میشم راهنمایی کنید.

  12. جناب جونم خیلی رسوب بسته واقعا کلافه شدیم راه حلی من داره شنیدم خواستم تراش رسوبات لوله چقدر در میاد هزینش سریع به سوال من جواب دهید خیلی ممنونم

  13. چاه منزل ما در حیاط است و هفت سال است که در این منزل ساکنین اخیراً وقتی کسی در حال حمام است یا در داخل منزل ماشین لباسشویی به طورمثال مشغول تخلیه آب می باشد در حیاط نزدیکی خروجی چاه صدایی شبیه قلپ قلپ میاد.
    نزدیک چاه سرویس توالت ایرانی است در طول روز که آبریز بالایی هست سطح آب در توالت بالاست اما صبح خیلی زود کاملاً توالت سطح آبش پایین اومده و فروکش کرده بوی نامطبوعی هم حس نمیکنیم از علائمی که گفتید هیچکدام نیست فقط همین صدای قلپ قلپ مانند و بالا آمدن سطح آب در توالت حیاط در ساعتهای روز به نظر شما چاه پر شده چون برای باز کردن چاه باید موزاییک حیاط برداشته شود و مقداری کنده کاری لازم است.

  14. جناب میتونید روش های آسان بگید که تا ما خودمون در خانه رفع گرفتگی کنیم و نیاز به لوله بازکنی هزینه بالا نداشته باشیم

  15. سلام وقتتون بخیر لوله کفشور پارکینگمون گرفته میتونید یکی رو بفرستید بیاد لطف کنه فنر بزنه؟

  16. خدماتتون عالی بود خیلی راضی بودم هم از به موقع اومدن لوله بازکن هم از اینکه ماسک و الکل داشتن و کارشونو تمیز انجام دادن قیمتی هم که گرفتن به نظرم با توجه به کیفیت کارشون خیلی مناسب بود. خدا قوت میگم بهتون انشالله خدا به کسب و کارتون برکت بده.

  17. عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما.
    یک سوال دارم ممنون میشم راهنماییم کنید.
    توالت ما مدتی هست گرفته و یک یا دوبار هم فنر خورده و کسی را برای فنر زنی آوردیم.
    ولی هر بار چند روز خوبه و دو باره مشکل از نو شروع میشه گرفتگی ایجاد میشه.
    قبلا بازسازی داشتیم و بعد از آن اینجوری شد فنر هم میزنند هیچ فرقی نمیکنه
    میشه راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟

  18. سلام ما منطقه لویزان هستیم بابت یک سرویس بهداشتی فرنگی مزاحمتون میشم
    زمانی که دکمه فلاش فرنگی رو فشار میدم اب از کفشوی سرویس بالا میزنه و ذره ذره از فرنگی پایین میره و در همون حالت اب در کف شوی قل قل میکنه
    میخاستم ببینم چه زمانی وقت دارید برای درست کردن این مشکل تشریف بیارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *