جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی مرزداران

لوله-بازکنی-مرزداران

لوله بازکنی مرزداران

لوله بازکنی مرزدان شبانه روزی و فوری در زمینه رفع گرفتی لوله فاضلاب در سراسر مرزداران و مناطق حومه ارائه خدمات می کند و شما هم می توانید استفاده نمایید .

  • فوری در غرب تهران   44173983
    – فوری در شمال تهران  22981856
    – فوری در جنوب تهران   66968120
    فوری در شرق تهران   77379673
    09198806367 تماس مستقیم

شما در منطقه مرزداران می توانید از شرکت برادران جعفری لوله بازکن ، مقنی چاه کن و ماشین تخلیه چاه به صورت شبانه روزی درخواست نمایید .
همچنین با یک کلیک می توانید در رابطه با لوله بازکنی شهرک اندیشه هم آشنایی داشته باشید 

لوله-بازکنی-در-مرزداران
لوله بازکنی مرزداران تهران

لوله بازکنی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی در مرزداران

اکثر افرادی که ساکن منطقه مرزداران هستند و به دنبال لوله بازکن می گردند به احتمال خیلی زیاد لوله فاضلاب توالت ایرانی یا فنرگی آنها دچار گرفتگی شده . شرکت لوله بازکن برادران جعفری در منطقه مرزداران لوله های فاضلابی را با قیمت توافقی و خیلی فوری باز می کند ، باز کردن لوله فاضلاب توالت فرنگی با فنر در مرزداران بدون کثیف کاری ، رفع گرفتگی و چاه بازکنی لوله گرفتگی کاسه توالت ایرانی همراه با مدفوع در کمترین زمان و فوری انجام می شود .

اصلی ترین خدمات فاضلابی در مرزداران

  1. لوله بازکنی انواع لوله فاضلاب در مرزداران تهران
  2. حفر چاه فاضلاب و هر نوع چاهی در منطقه مرزداران
  3. تخلیه چاه فاضلاب با ماشین در  مرزداران
  4. لایروبی چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی در مرزداران تهران
  5. رفع گرفتگی لوله های فاضلابی سخت و دشوار با قیمت مناسب در مرزداران
خدمات-لوله-بازکنی-در-مرزداران
خدمات لوله بازکنی فوری در مرزداران تهران

رفع گرفتگی و لوله بازکنی لوله فاضلاب در مرزداران

چگونه یک لوله فاضلاب مسدود شده را باز کنیم ؟ 
ما از دوربین های تصویربرداری کانالی سفارشی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در مرزداران استفاده می کنیم . استفاده از فنر های لوله بازکنی با تراش واقعی بدون آسیب به لوله به صورت فوری و تضمینی انجام می شود .
اگر لوله فاضلاب هر قسمتی از منزل به مانند گرفتگی لوله آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی ، پارکینگ ، تراس و سایر مناطق لوله کشی فاضلاب شما را ناراحت کرده و نیاز به لوله بازکن دارید می توانید با ما تماس بگیرید .

علل گرفتگی لوله فاضلاب در مرزداران

اگر می خواهید اصلی ترین علل های گرفتگی لوله فاضلاب را در بخش های مختلف لوله کشی منازل آموزش ببینید با ما همراه باشید .

علل گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی :

 از نظر کارشناسان اصلی ترین دلیل گرفتگی این لوله استفاده مکرر و نامناسب به مانند ریختن وسایل بهداشتی داخل لوله توالت ، در هنگام تعمیرات محیط لوله باز بودن درب کاسه توالت و ریختن مصالح سیمانی داخل لوله فاضلاب از اصلی ترین دلایل گرفتگی در این بخش می باشد.  البته چند دلیل دیگر وجود دارد که باعث گرفتگی لوله توالت می شود که از دلایل اصلی محسوب نمی شود .
شماره لوله بازکن توالت ایرانی در مرزداران تهران : 09198806367 تماس مستقیم

علل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی : 

در بخش لوله کشی سینک ظرفشویی اصلی ترین علل گرفتگی از نظر کارشناسان لوله بازکنی مرزداران ریختن چربی ، مایعات داخل لوله و روسوب بستن داخل لوله ، ریختن اضافه مواد غذایی و استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی باعث گرفتگی لوله فاضلاب در بخش لوله سینک ظرفشویی می شود .

علل گرفتگی لوله کفشور حمام : 

لوله کفشور حمام از باز بودن درب کفشور اکثر گرفتگی ها به وجود می آید . رسوب بستن لوله حمام ، افتادن وسایل ریز داخل لوله به مانند درب شامپو ، درب ژلت و غیره باعث گرفتگی اصلی لوله فاضلاب در بخش حمام می شود .

چاه-بازکنی-شبانه-روزی-مرزداران
ارسال لوله بازکنی شبانه روزی در مرزداران تهران

لوله بازکنی و چاه بازکنی شبانه روزی مرزداران

مؤسسه لوله بازکنی مرزداران آمادگی ارائه سرویس شبانه روزی به تمامی محلات مرزداران می باشد . در هر منطقه ای از تهران هستید در هر ساعتی دچار گرفتگی بشوید برای مؤسسه فنی برادران جعفری در تهران فرقی ندارد در کمتر از 15 دقیقه برای محل شما سرویسکار ارسال می کنند .
شماره چاه بازکنی در مرزداران : 09190596238

لوله بازکنی قانونی مرزداران

شما قبل از این که لوله بازکن درخواست نمایید باید با تمامی قوانین و مقررات لوله بازکنی به مانند قیمت باز کردن لوله فاضلاب توالت با لوله فاضلاب سینک ظرفشویی چه تفاوتی دارد ؟ قوانین پرداخت هزینه لوله بازکنی چگونه است ؟ شرکت لوله بازکنی در منطقه مرزداران در کدام بخش است و سایر موارد که از قوانین اصلی لوله بازکنی می باشد که با یک تماس می توانید از ما راهنمایی پیدا کنید .

قیمت لوله بازکنی مرزداران

هزینه لوله بازکنی توالت فرنگی ، توالت ایرانی ، سینک ظرفشویی ، لوله کفشور و سایر لوله های فاضلابی در مرزداران چقدر است ؟
اگر می خواهید قیمت ها و نرخ های دقیق لوله بازکنی را بدانید و بیشتر اطلاع داشته باشید چند نکته زیر را با ما همراه باشید :
1 – قیمت لوله بازکنی با فنری که استفاده می شود تعیین می شود
2 – هزینه لوله بازکنی را می توان به مدت زمان کار سرویسکار برای باز کردن لوله تعیین کرد
4 – در نظر داشته باشید اصلی ترین قینت های لوله بازکنی را می توان با نرخ دقیق اتحادیه دریافت نمایید

امروز قیمت باز کردن لوله در مرزداران چقدر است : 
با ما تماس بگیرید تا قیمت دقیق لوله بازکنی در سراسر تهران را برای شما عزیزان ارائه کنیم .

لوله-بازکنی-لوله-سینک-در-مرزداران
رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی در مرزداران

لوله بازکنی لوله پایین سینک ظرفشویی در مرزداران

رفع گرفتگی و باز کردن گرفتگی لوله پایین سینک ظرفشویی با ارزان ترین هزینه در منطقه مرزداران انجام می شود . آیا تفاله چایی و اضافه مواد غذایی بعد از شستشوی ظروف باعث گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی می شود ؟ ما به شما این قول را می دهیم که اگر بیش از یک ماه تفاله چایی خود را به صورت مداوم داخل سینک ظرفشویی بریزید 100 درصد شاهد گرفتگی و بالا زدن بوی بد در سینک ظرفشویی خواهید شد .

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدیم چیکار بکنیم ؟

اکثر افراد بعد از گرفتگی لوله فاضلاب دچار اضطراب و دلهوره می شوند . دیگر نگران گرفتگی لوله های فاضلاب در هر ساعتی از شبانه روز نباشید . مؤسسه لوله بازکنی مرزداران با ارائه مشاوره به شما عزیزان میتواند کمک کند تا خودتان در منازل لوله بازکنی بکنید .

اگر گرفتگی لوله فاضلاب طوری باشد که شما خودتان نتوانید لوله بازکنی بکنید. می توانید از مؤسسه لوله بازکنی مرزداران درخواست سرویسکار بکنید . ارسال سرویسکار به محل در کمتر از 30 دقیقه می باشد . لوله بازکنی بدون کثیف کاری ، لوله بازکنی بدون خرابکاری در مرزداران

لوله بازکنی لوله ناودانی در مرزداران

لوله کفشور ناودانی یا پاستور در مرزداران از سه بخش امکان گرفتگی دارد ، اولین جایی که بیشتر دچار گرفتگی می شود از زانویی اولیه پایین تر از کفشور ، دومین بخش جایی که هر لوله فاضلاب ناودانی دچار گرفتگی می شود تبدیل دو لوله به همدیگر می باشد و آخرین جایی که بیشتر دچار گرفتگی می شود انتهای لوله ناودانی می باشد .
برای لوله بازکنی لوله ناودانی و پاستور لوله بازکنی لوله پازتیو در مرزداران می توانید با ما تماس بگیرید .

آشنایی با فنر های لوله بازکنی در مرزداران

فنر های لوله بازکنی در مجموعه لوله بازکنی مرزداران تقسیم به 4 دسته می شوند . هر نوع فنر دارای سرفنر هایی می باشد که در لوله های فاضلابی گرفته شده می تواند کارساز باشد .

انواع فنر در لوله بازکنی تقسیم به 4 دسته زیر می شوند . :
1 – فنر برقی لوله بازکنی  2 – فنر دستی لوله بازکنی  3 – فنر شارژی لوله بازکنی 4 – فنر پاییه دار لوله بازکنی

1 – فنر برقی لوله بازکنی 

فنر برقی یکی از اصلی ترین تجهیزات در زمینه لوله بازکنی می باشد . این فنر با دستگاه برقی بسیار قوی که با برق شهری شارژ می شود کار می کند . دستگاه لوله بازکنی برقی قابلیت فنر جای گیری تا قطر 5 سانت را در خود دارد ،  این دستگاه تا فنر 50 متری را در لوله بازکنی می تواند کنترل بکند .

کار با این دستگاه نسبط به وسایل لوله بازکنی دیگر فرق می کند و باید در این زمینه تخصص داشته باشید . دستگاه برقی شامل دو بخش استفاده از دست در لوله بازکنی  ، بلاوه بر فشاری که دستگاه به فنر وارد می کند به صورت دستی هم فرد سرویسکار به فنر نیرو وارد می کند . پاییه دار در بازار ارائه می شود . در این بخش ما دستگاه به کمک دست را برای شما عزیزان معرفی کردیم .

دستگاه لوله بازکنی فنری در زمینه فاضلاب یکی از کم هزینه ترین دستگاه های برقی می باشد .

کاربرد کار با دستگاه لوله بازکنی برقی : این دستگاه قابلیت کار داخل آب را دارد ، توانایی رسوب شکنی لوله های فاضلابی را بدون ایجاد خطر و کثیف کاری دارد . اگر از دستگاه فنر برقی در لوله بازکنی استفاده بکنید هم گرفتگی لوله شما رفع می شود و هم از بالا زدن بوی نامطلوب فاضلاب توسط این فنر جلوگیری می کنید .

2 – فنر دستی لوله بازکنی 

فنر دستی وسیله ای است که بدون دستگاه و با هدایت انسان کار می کند . فنر دستی را می توانید ز بازار تهیه کنید و در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب در منازل استفاده بکنید . متراژ فنر دستی از 3 تا 8 متر در بازار وجود دارد ، در گرفتگی های کم فشار و ضعیف می توانید با  فنر دستی لوله بازکنی بکنید .

استفاده از فنر دستی در هنگام لوله بازکنی هیچ خطری را برای لوله های فاضلاب و محیط منتقی نمی شود .

فنر دستی برای گرفتگی های آسان به مانند گرفتگی کفشور حیاط که با ریختن خاک و غیره دچار گرفتگی می شود کاربرد دارد .

3 – فنر شارژی لوله بازکنی

فنر های شارژی با دستگاه تفانگ مانند که با شارژ باتری کار می کند لوله بازکنی انجام می شود . این دستگاه از فنر های نازک و با طول 6 تا 10 متری میتواند انتقال نیروی فشاری برای باز کردن لوله بدهد .

اگر روش کار با این دستگاه را آمز ببینید می توانید از بازار تهیه کرده و در هنگام گرفتگی لوله فااضلاب استفاده بکنید . استفاده از دستگاه شارژی برای افرادی که آشنایی با این دستگاه ندارند خطرناک است و می تواند باعث بروز خطرات جانی و مالی در هنگام لوله بازکنی ایجاد بکند .

قدرت این دستگاه از دستگاه فنر برقی کم می باشد ، این دستگاه قابلیت باز کردن لوله های که گرفتگی متوسطی دارند را باز بکند .

4 – فنر پاییه دار لوله بازکنی

فنر های پاییه دار یکی از مطرح ترین وسیله های لوله بازکنی بروز در بازار کاری می باشد . در لوله بازکنی مرزداران بیش از 90 درصد گرفتگی ها را با این دستگاه جدید و بروز باز می کنیم .

فنر پاییه دار مانند دستگاه برقی با برق شهری کار می کند ولی با این تفاوت که در این نوع دستگاه از دست به هیچ وجه استفاده نمی شود . یعنی بعد از انداختن فنر داخل لوله فاضلاب با زدن دکمه روشن دستگاه کار می کند و شما می توانید با تعویض دنده های دستگاه قدرت فشاری دستگاه را تغییر دهید .

لوله-بازکنی-مرزداران-با-فنر
بهترین روش لوله بازکنی با فنر
سوالات تکراری از مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در مرزداران

بعد از لوله بازکنی لوله فاضلاب تا چه مدت می توانیم با خیال راحت از این بخش از لوله کشی فاضلاب استفاده بکنیم ؟

بسته شدن لوله های فاضلاب بستگی به نوع استفاده شما را دارد . برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب باید از قوانین و استاندارد های استفاده از لوله فاضلاب را که در بخش بالا آموزش دادیم بلد باشید . برای مثال بعد از شستشوی ظروف روغنی با ریختن آب سرد باعث جامد شدن و رسوب بستن چربی داخل لوله می شود . ما به شما توصیه می کنیم با ریختن آب داغ داخل لوله رسوبات روغنی را سریعا تراش بدهید .

هزینه لوله بازکنی در این منطقه چقدر محسوب می شود ؟

هزینه های لوله بازکنی مرزداران با قانون اتحادیه ارائه می شود . مؤسسه لوله بازکنی مرزداران از کمترین هزینه برای لوله بازکنی در غرب تهران استفاده می کند .

آیا خدماتی به غیر از لوله بازکنی در زمینه فاضلاب انجام می دهید ؟

بله تمامی خدمات فاضلابی را به مانند : ( چاه بازکنی ، لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه فاضلاب ، تشخیص نشتی لوله و هر خدماتی که مرتبط به فاضلاب باشد را در مجموعه لوله بازکنی مرزداران انجام می شود .

آیا امکان دارد چاه فاضلابی ما ریزش کند و ما اطلاع از ریزش چاه نداشته باشیم ؟

بله چاه های فاضلاب بنا به فشاری که قدرت فضولات به دیواره های چاه وارد می کند اگر خاک چاه شنی یا رسی باشد و کول گذاری نشود ریزش می کند . برای جلوگیری از این خطر با یک تماس از لوله بازکنی مرزداران تقاضای بازدید چاه کنید تا خیال خود را از ئضیعت سالم بودن چاه راحت بکنید .
آموزش نحوه باز کردن لوله در منزل

48 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی مرزداران»

  1. از توالت ما خیلی بوی بد فاضلاب میاد، انگار گازه ادم سردرد میگیره از چی میتونه باشه؟
    شبیه این توالت های عمومی بین راهی شده واقعا اذیتمون میکنه اقا هرچقدر پولش باشه میدم فقط درستش کنید.

  2. سلام بنده احتمال میدم گوشوارم داخل چاه حمام افتاده باشه اما داخل حمام متوجه نبودن گوشوارم نشدم وقتی داخل اینه متوجه شدم که یک لنگه گوشوارم نیست داخل چاه رو نگاه انداختم اما چیزی داخل چاه نبود با این حساب که اب زیادی هم بعد از ان داخل چاه ریخته باشیم پیدا کردن گوشواره امکان پذیر است؟

    1. شاید امکان داره دست نزنید تا سرویس کاران لوله بازکنی برین خدمات رسانی کنند . نگران نباشید اگه بیفته چاه هم می تونیم سالم بیرون بکشیم

  3. سلام من ساکن کرج هستم.
    خونه ما در طبقه اول هست از زمانیکه هوا یکم گرم میشه فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوریکه نمیتونیم تو خونه بمونیم چیکار کنم؟ شما کرج هم شعبه دارید؟

  4. فرمانی زاده

    باسلام خدمت مجموعه لوله بازکنی شرکت برادران جعفری.
    ما تو خونمون وقتی از توالت ایرانی استفاده میکنیم بوی بدی از توالت فرنگی که توی حمومه پخش میشه وبا توجه به اینکه حمام توی اتاق خوابه، عملا نمیشه از اتاق خواب برای استراحت استفاده کرد وتحمل این بوی بد غیر قابل تحمله، در ضمن وقتی فقط از توالت فرنگی استفاده میشه یا فقط چند روز مثلا به دلیل مسافرت از سرویس های بهداشتی استفاده نمیشه، هیچ بویی وجود نداره.
    لطفا راهنمایی کنید علت چیه؟
    اگه نیاز باشه به صورت حضوری هم در خدمتتون هستیم.

  5. علت بوی بد توالت در آپارتمان همین چیزهایی هست که توضیح دادین؟
    با این روش ها حل میشه یا نه؟
    چون دیدم نوشتید برای پیشگیری اگه برای پیشگیری هست چطور میشه از بین بردتش؟

  6. خیلی ممنون از توضیحات خوبتون.
    سرویسکار شما از ماسک استفاده میکرد و خیلی تشکر میکنم بابت باز کردن سرویس بهداشتی بنده.

    1. سلام باز شرمنده احتمالا وسیله موتوری خراب شده بود باز شرمند در اینده اگر خدا نکرده مشگل گرفتگی لوله فاضلاب یا نیاز به حفر چاه و تخلیه چاه داشتید جبران خواهیم کرد

  7. سلام وخسته نباشید امید وارم حالتون خوب باشه مچکر از اینکه دیروز تشریف اوردین و لولمونو باز مردین ممنون.

    1. سلام تشکر عزیزمی
      ✔خدمات فنی لوله بازکنی و تخلیه چاه برادران جعفری در تهران لوله بازکنی ارزان قیمت در مرزداران✔
      ☚ تمام نقاط تهران ازنزدیکترین شعبه ☛

      لوله بازکنی شبانه روزی➿ ۴۵%تخفیف ➿۱۰۰%تضمینی

      لوله بازکنی↘
      رفع گرفتگی لوله بادستگاه پیشرفته بروزباانواع
      فنرها تا ۴۰ متر حتی لوله های سخت سیمانی
      با نیروی مجرب وکار بلد بدونه کنده کاری

      تخلیه چاه↘
      با تانکرهای ۶و۱۲هزارلیتری با پمپهای ،لجن کش
      آبکش ، مکنده ، ساکشن ، بدون کثیف کاری

      ↙تشخیص ترکیده گی لوله بادستگاه وترمیم آن

      ↩باارسال نیرو بمدت⌚۲۰⌚دقیقه به سراسر
      تهران ازنزدیکترین شعبه محل بصورت اورژانسی↪

      ❌❌و با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی❌❌*****
      شماره همراه 09920262447
      09190596238 لوله بازکنی حرفه ای و شبانه روزی در مرزداران
      ((با احترام به تمامی مشتریان عزیز فقط تماس
      پاسخگو هستیم))
      برای رفع گرفتگی فوری و تضممینی همین الان تماس بگیرید

    1. سلام تشکر شکر خدا که راضی بودین

      تهران خدمات باسی سال تجربه

      تخلیه چاه لوله بازکنی

      لایروبی چاه کهنه توسط نیروی انسانی
      تراش چاه توسط نیروی انسانی

      تعمیر چاههای ریزشی وکهنه

      تخلیه چاه توسط پمپ لجن کش قوی تمام مکانیزه

      رفع بوی بدچاه باضمانت

      رفع گرفتگی لوله توسط دستگاه ژنراتوربرقی

      تشخیص محل درب چاه توسط دوربین برای اولین بار

      بازدید رایگان تمام نقاط تهران نیم ساعته

      ارزانتراز همه جا

      بابیمه نامه مسئولیت کارگران

      پیمانکار کلام اله جعفری دارای تجربه 30 ساله در این زمینه

    1. سلام تشکر عزیزمی

      خدمات فنی لوله بازکنی در مرزداران شبانه روزی

      خدمات لوله بازکنی ارزان تر از همه جا ۲۴ ساعته

      با ارائه سرویس به سراسر نقاط تهران به مدت ۲۰ دقیقه

      سرویس از نزدیکترین شعبه محل به صورت شبانه روزی

      لوله بازکنی تخلیه چاه با ۴۵% تخفیف

      رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با دستگاه و پمپ باد

      باز کردن سخت ترین گرفتگی لوله ها با دستگاه پیشرفته

      درآوردن اشیا از داخل لوله مانند طلا گوشی و غیره با ابزارهای مخصوص

      تخلیه چاه با ماشین های ۶هزار تایی و ۱۲ هزار تایی

      لایروبی با نیروی انسانی و دستگاه

      تعمیر چاه ریزشی کول چینی و طوقه چینی

      بزرگ‌کردن انباری چاه و کندن چاه

      تمامی خدمات با ۴۵% تخفیف

      پاسخگوی تمام وقت بدون تعطیلی شبانه روزی

  8. محمد رضا سرشار

    ببخشید به دلیل بستن جرم لوله سینک مون تعمیر کارگفته که باس تعویض شه شما تعویض لوله هم میکنید؟؟

  9. سلام ما طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه هستیم وقتی که بمدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میاد و دستشویی کلا بو میگیره. و وقتب اب رو باز میکنیم این بو کم میشه و از بین میره میخاستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت اب ریخته نمیشه در دستشویی این بو بوجود میاد؟؟؟؟

  10. کارتون عالیه زنجیرم وقتی افتاد داخل چاه حمام چاه داخل وان بود هر چقدر نگاه کردم دیده نمی شد کاملا ناامید بودم که شما رو پیدا کردم وقتی تشریف آوردین بعید می دونستم در بیاد و با کمال ناباوری شما زنجیرم را در آورد این خیلی ممنونم ازتون واقعا تشکر می کند

    1. سلام و درود وظیفه ماست می توانم از خدمات لوله بازکنی برادران جعفری راضی باشید شرکت لباس کنی برادران جعفری همیشه آماده ارائه خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه می باشد

  11. عرض سلام و خسته نباشید حدود ۲ سال است که توالت فرنگی نصب شده و در کف توالت فرنگی که با چسب آکواریوم آب بندی شده است در بعضی از قسمت هایی که آب بندی شده لکه های سیاه زنگی مشاهده می‌شود علت به وجود آمدن این لکه‌ها را برای بنده توضیح بدهید باتشکر از شما.

  12. سلام آقا خسته نباشید من تعریف شما رو شنیدم خداوکیلی بدون کثیف کاری لوله بازکنی را انجام میدین

  13. سلام لوله ما گرفته شما و سرویسکاران تان در منطقه مرزداران هستید یا از جای دیگری اعزام می شوند؟

  14. خدمات تون عالی بود خیلی راضی بودم هم از به موقع اومدن لوله باز کن هم از اینکه ماسک و الکل داشتند و کارشون و تمیز انجام دادند قیمتی هم گرفتند به نظرم با توجه به کیفیت کارشون خیلی مناسب بود خدا قوت میگم بهتون انشالله خدا به کارتون برکت بده.

  15. سلام من ساکن کرج هستم خونه ما در طبقه اول هست از زمانی که هوای کم گرم میشه
    فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوری که نمیتونیم تو خونه بمونیم چیکار کنیم؟
    شما کرج هم شعبه دارید؟

  16. آقای جلالی کارشون عالی بود دمتون گرم دیشب ساعت ۱۱ نفر فرستادید برای لوله بازکنی قسمت آشپزخانه کثیف کاری زیادی هم نداشت

    1. 1. آویز سیم خم شده
      با صاف کردن آویز سیمی یک قلاب درست کنید. با فشار دادن انتهای آن به درپوش تخلیه شروع به برداشتن هرگونه انسداد کنید.

      از فشار دادن گن به پایین در فاضلاب خودداری کنید. بعد از اینکه همه چیز را برداشتید، می توان از آب گرم برای تمیز کردن خط فاضلاب استفاده کرد.

      2. سرکه و جوش شیرین
      جوش شیرین یک پاک کننده عالی است زیرا ملایم است و می تواند چربی و کثیفی را به راحتی حل کند. سرکه مولکول های بوی اسیدی را خنثی می کند و خطوط تخلیه را خوشبو می کند. 1/3 فنجان سرکه و 1/3 فنجان جوش شیرین را با هم ترکیب کنید. مخلوط را در زهکشی مسدود شده فاضلاب بریزید.

      اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، می توانید از سرکه برای از بین بردن مو، چربی و کثیفی از خط اصلی فاضلاب استفاده کنید. بعد از یک ساعت لوله را با آب داغ بشویید.

      3. خلاء خشک و مرطوب
      وقتی نوبت به پاکسازی خطوط فاضلاب گرفتگی می رسد، جاروبرقی مرطوب و خشک می تواند ابزار قدرتمندی باشد. برای جلوگیری از هر گونه آشفتگی، دریچه را بپوشانید و خط تخلیه را ببندید.

      پس از اینکه تنظیمات خلاء را روی Liquids قرار دادید، می‌تواند محتویات لوله را به داخل کیسه بکشد. سعی کنید کیسه را با چوب لباسی باز کنید اگر کار نکرد.

      4. آب جوش
      برای جوشاندن هرچه بیشتر آب از کتری برقی استفاده کنید. اجازه دهید آب به آرامی در زهکش نفوذ کند و آن را در زهکش بریزید. آب داغ هر گونه چربی یا کثیفی را که به زباله های دیگر چسبیده است حل می کند و باعث انسداد می شود.

      5. سود سوزآور
      از خود در برابر سوختگی های شیمیایی ناشی از سود سوزآور محافظت کنید. برای محافظت از خود از دستکش و عینک لاستیکی استفاده کنید. برای درست کردن سطل، 3 فنجان سود سوزآور را به 15 لیتر آب اضافه کنید.

      هنگامی که آن را خوب مخلوط کنید، مخلوط شروع به کف کردن می کند. اجازه دهید 30 دقیقه بماند و آن را در آبکش بریزید. آب را بجوشانید تا زهکشی تخلیه شود.

      6. تمیز کردن لوله
      کثیفی و چربی می تواند باعث مسدود شدن لوله فلکس زیر سینک شود. برای گرفتن هر آبی که ممکن است بریزد، یک سطل زیر سینک قرار دهید. می توانید مهره ها را با آچار یا با دست باز کنید.

      محتویات لوله U شکل باید در یک سطل خالی شود. برای از بین بردن زباله های باقی مانده از لوله، از مسواک استفاده کنید. سپس لوله را با آب داغ بشویید و دوباره آن را سفت کنید.

      7. The Drain Snake
      مارهای تخلیه، مارپیچ های انعطاف پذیر و باریکی هستند که انسداد فاضلاب خانه شما را پاک می کنند. وقتی باید گرفتگی هایی را که پیستون نمی تواند آنها را پاک کند باز کنید، مار لوله کش بهترین دوست شماست.

      انتهای مار را به داخل انسداد فشار دهید و دسته را بچرخانید. به هل دادن مار ادامه دهید تا سفت شود. اگر در مقابل انسداد چرخانده شود، در نهایت از شر زباله ها خلاص می شود.

      8. نمک و جوش شیرین
      جوش شیرین و نمک می توانند واکنش نشان دهند و یک واکنش شیمیایی ایجاد کنند که هر گونه تخلیه را باز می کند. با مخلوط کردن نمک و جوش شیرین به نسبت 1:1 می‌توانید یک ماده تمیزکننده عالی برای فاضلاب خود بسازید. بگذارید مخلوط چند ساعت در آبکش بماند. زهکش را با آب جوش بشویید.

      9. شوینده ظرف
      گرفتگی زهکشی می تواند باعث خرابی شود و باید فوراً درمان شود. همچنین می توانید از مواد شوینده ظروف برای رفع گرفتگی فاضلاب استفاده کنید.

      یک چهارم صابون ظرف را به کاسه اضافه کنید. سپس مقداری آب جوش اضافه کنید. صابون ظرف به عنوان روان کننده عمل می کند و آب جوشانده هرگونه کثیفی را حل می کند. برای رفع انسداد، آب داغ بیشتری اضافه کنید.

      10. جوش شیرین، سرکه و فشار آب
      می توانید با استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه برای پاک کردن لوله فاضلاب حمام، گرفتگی آن را باز کنید. بسته به ماهیت گرفتگی شما به مار تخلیه و یک پیستون نیز نیاز است. جوش شیرین را با سرکه به نسبت 1:4 ترکیب کنید و مخلوط را در 60 گالن آب مخلوط کنید.

      همانطور که آب را در زهکشی می ریزید، از پیستون / مار تخلیه استفاده کنید. فشار آب به راحتی هر گونه زباله را از خط اصلی فاضلاب خارج می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+