جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی شهرک نفت

لوله-بازکنی-شهرک-نفت

لوله بازکنی شهرک نفت

لوله بازکنی شهرک نفت آمادگی شبانه روزی برای ارسال لوله بازکن به خود منطقه و مناطق حومه را دارد 
برای دریافت لوله یازکنی و تخلیه چاه در محدوده شهرک نفت کافی است فقط تماس بگیری

    44173983
  22981856
   66968120
   77379673
09198806367 شماره تماس

مدت زمان رسیدن نزدیک ترین لوله بازکن به محله شما در محدوده شهرک نفت ؟  در هر ساعتی از شبانه روز کمتر از 14 دقیقه لوله بازکن درب منزل شما می باشد
قیمت باز کردن لوله فاضلاب در شهرک نفت ؟  بسیار ارزان و مورد تایید مشتری می باشد ( تماس بگیر قیمت دقیق بگیر )
چه ساعتی لوله بازکنی در منطقه شهرک نفت تعطیل می باشد ؟  خدمات لوله بازکنی در این منطقه به صورت 24 ساعته دایر می باشد بدون تعطیلی
لوله-بازکنی-در-شهرک-نفت-تهران
لوله بازکنی در شهرک نفت

مؤسسه فنی لوله بازکنی در شهرک نفت

اگر العان از این سایت بازدید می کنید به احتمال یا دچار گرفتگی لوله یا چاهتان پر شده است و یا نیاز به حفاری چاه دارید که دارین از این سایت بازدید می کنید . مؤسسه فنی لوله بازکنی شهرک نفت آماده خدمات رسانی با تخفیفات ویژه به مردم تهران می باشد .
شبانه روز برای درخواست لوله بازکن به منزل یا محل کارتان از شرکت برادران جعفری در سراسر محدوده شهرک نفت و حومه این منطقه می توانید تماس بگیرید

در شهرک نفت برای لوله بازکنی با چه شماره تماسی بایستی درخواست لوله بازکن کرد ؟

شماره تماسی که برای درخواست لوله بازکن و چاه بازکن به سراسر مناطق شهرک نفت همیشه روشن است ((( 09198806367 ))) می باشد 
چاه بازکن های آماده برادران جعفری در محدوده شهرک نفت برای باز کردن لوله فاضلاب شما خیلی فوری به محل شما می رسند و بدون نگرانی در مواقعی که آب فاضلابی بالا زده در کوتاه ترین زمان رفع گرفتگی و تمیز کاری می کنند .

  • شماره تلفن شرکت چاه بازکنی در شهرک نفت تهران
  • شماره تماس با لوله بازکن سیار در شهرک نفت و مناطق حومه را از سایت برادران جعفری دریافت نمایید


    شماره-تماس-لوله-بازکن-در-شهرک-نفت
    دریافت آدرس و شماره تماس لوله بازکن در محدوده شهرک نفت تهران

خدمات ارائه شده در لوله بازکنی شهرک نفت

هر خدماتی که به ذهن شما در رابطه با فاضلاب منازل برسد را مؤسسه فنی لوله بازکنی شمال تهران در این منطقه و مناطق حومه انجام می دهد .

  • لوله بازکنی در محدوده شهرک نفت
  • چاه بازکنی فوری شهرک نفت
  • تراش لوله با دستگاه فنر
  • لوله بازکنی به سراسر مناطق شمال تهران
  • خدمات تخلیه چاه شهرک نفت
  • خدمات حفر چاه شهرک نفت
    لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب
  • لوله کشی آب سرد و گرم فاضلاب
  •  بازدید رایگان به هر منطقه ای در هر ساعتی
  • خدمات نشت یابی و رفع نشتی لوله در شهرک نفت
  • خلاصه تمامی خدمات فاضلابی را در این منطقه و مناطق حومه انجام می دهیم فقط و فقط با ما تماس بگیرید .( 09190596238 )


    خدمات-لوله-بازکنی-در-شهرک-نفت
    خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در شهرک نفت

رفع گرفتگی و لوله بازکنی فوری برای باز کردن گرفتگی کفشور پارکینگ در محدوده شهرک نفت تهران

  • مشتری : بعد از تماس و هنگام مشاوره با متخصص لوله بازکنی در محدوده شهرک نفت تهران ( سلام ببخشید لوله فاضلاب کفشور پارکینگ ما دچار گرفتگی شده و آب فاضلابی سراسر پارکینگ ساختمانی رو فرا گرفته چیکار کنیم ؟ )
  • مشاور لوله بازکنی شرکت برادران جعفری : اگر نیاز به راهنمایی جهت باز کردن دستی لوله فاضلاب دارید ما راهنمایی کنیم در غیر این صورت اگر می خواهید لوله بازکن از نزدیک ترین محل به منزل شما ارسال بشود همین الان آدرس دقیق محل زندگیتان را بفرمایید 
  • مشتری بعد از اطمام کار : با تشکر از خدمات لوله بازکنی برادران جعفری برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب ما بسیار راضی کننده بود و ممنون بابت قیمت مناسب لوله بازکنی شما

خیلی ساده مشاهده نمودید که بعد از تماس فرد درخواست کننده که نیاز به تکنسین لوله بازکن در محدوده شهرک نفت تهران داشت خیلی فوری نزدیک ترین لوله بازکن به این محدوده ارسال شد و با ارزان ترین هزینه گرفتگی لوله فاضلاب را باز کرد. ما برای جلب رضایت مشتری هر کاری می کنیم و در سخت ترین شرایط حتی مواقعی که بارندگی شدیدی هست لوله بازکن خدمت شما ارسال می کنیم .

باکیفیت ترین مؤسسه لوله بازکنی شهرک نفت در شمال تهران

اگر بخواهیم یکی از چند شرکت موفق در زمینه لوله بازکنی برای شما عزیزان در شمال تهران معرفی بکنیم  . می توانیم با افتخار بگوییم شرکت لوله بازکنی شهرک نفت از نمونه ترین شرکت های فاضلابی در این زمینه می باشد .

این شرکت دارای پرسنل های معدب و خوش اخلاق می باشد .

تمامی خدمات فاضلابی را در هر ساعتی از شبانه روز برای شما ایفا می کند .

یکی از باسابقه ترین شرکت های فاضلابی که دارای سابقه بیش از 40 سال می باشد .

از سرویسکاران باتجربه و خوش قول در کار خود استفاده می کند.

بیش از 3 خدمات شرک رایگان و در بعضی از رشته ها به شرط انجام می دهند.

خدمات لوله بازکنی را با تراش رایگتن ارائه می دهند و دیگر موارد

دلایل بالا زدن آب فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب

شاید برای شما عزیزان اتفاق افتاده باشد که در هنگام شستشوی ظروف به یک باره آب فاضلاب بالا بزند . یا در هنگاه دوش گرفتن به یکباره آب از کفشور بالا بزند و جمع شود این اتفاق بسیار ناخوشایند می باشد . اگر می خواهید دلایل گرفتگی و بالا زدن آب فاضلاب را بدانید با ما همراه باشید .

  • رسوب و جرم بستن لوله فاضلاب :

پسمانده مواد غذایی و موارد دیگری که اضافه آن داخل لوله فاضلاب ریخته می شود ، باعث رسوب بستن لوله می شود و این عمل در گذر زمان باعث بسته شدن خروجی لوله می شود .

  • استفاده بیش از حد از روغن و چربی :

این نمونه ها در لوله های سینک ظرفشویی و کفشور آشپزخانه باعث ایجاد گرفتگی می شود . معمولا بعد از ریختن چربی و روغن بعد از شستشوی ظرف با آب سرد شستشو می دهند که باعث جامد شدن چربی و روغن داخل لوله فاضلاب می شود .

  • افتادن اشیاء داخل لوله های فاضلاب : هر گونه اشیاء با هر اندازه ای که به صورت طبیعی یا غیره طبیعی داخل لوله های فاضلاب بشود و باعث گرفتگی بشود . معمولا در لوله های کفشور آشپزخانه بیشتر کودکان با انداختن اسباب بازی های خود داخل کفشور آشپزخانه باعث ایجاد گرفتگی می شوند .
  • موی بلند : اگر موهای بلند خود را در سطل آشغال نندازید و کف حمام بماند جریان آب آنها را وارد لوله می کند و به احتمال 80 درصد داخل لوله گیر می کند و کم کم باعث افزایش حجم مو می شود و این عمل نتیجه ای جز گرفتگی لوله ندارد .
  • ریختن دغاب ، سیمان ، تکه سنگ و مصالح ساختمانی داخل لوله فاضلاب : در بعضی مواقع با تخریب یا تعمیر گوشه ای از منازل روبه رو می شویم که باید درب لوله های فاضلابی نزدیک به محیط را ببندیم زیرا امکان افتادن هر یک از مصالح ساختمانی به داخل لوله فاضلاب نیز وجود دارد .
  • مدفوع بزرگ : شاید می توان گفت اکثر گرفتگی های لوله فاضلاب که افراد مشتری نمی توانند تحمل کنند گرفتگی بر اثر افتادن مدفوع بزرگ داخل کاسه توالت می باشد .

لوله بازکن با ارسال فوری برای باز کردن سینک ظرفشویی در محدوده شهرک نفت تهران

گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را در هر ساعتی از هفته با بهترین لوله بازکن در محدوده شمال تهران در منطقه شهرک نفت تهران می توانید با تکنسین های لوله بازکن برادران جعفری در این منطقه باز نمایید .
برای باز کردن این نوع گرفتگی در شهرک نفت فقط با ما تماس بگیرید و نگران کثیف کاری یا آسیب دیدگی به تجهیزات آشپزخانه نباشید

دستگاهی که در لوله بازکنی سینک ظرفشویی کمک می کند : اگر گرفتگی از لوله های فاضلابی خود سینک ظرفشویی باشد و ربتی به لوله فاضلاب آشپزخانه نداشته باشد بدون دستگاه لوله بازکنی تکنسین های لوله بازکن برادران جعفری در کوتاه ترین زمان گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را باز می کنند .

رفع-گرفتگی-لوله-سینک-ظرفشویی-در-شهرک-نفت
رفع گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی در شهرک نفت با بهترین لوله بازکن

بهترین روش های رفع گرفتگی در لوله بازکنی شهرک نفت

برای لوله بازکنی در شهرک نفت روش ها و دستگاه های زیادی وجود دارد که مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری از آن موارد استفاده می کنند .

در ابتدای توضیحات باید ارائه کنیم که لوله بازکنی با فنر دستگاه یکی از اصلی ترین روش های لوله بازکنی می باشد که توسط کارشناسان لوله بازکنی مورد تایید قرار گرفته است .

لوله بازکنی با فنر دستگاه برقی :

یکی از اصلی ترین دستگاه های لوله بازکنی می باشد که اگر سرویسکار حرفه ای باشد و آشنایی کاملی با این دستگاه داشته باشد . این دستگاه توانایی باز کردن تمامی لوله های فاضلابی با هر نوع گرفتگی می باشد .

دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا :

یکی از تازه شناخته شده های لوله بازکنی شهرک نفت می باشد که برای لوله های فاضلابی که با موارد جزعی دچار گرفتگی شده اند کارآمد دارد .

دستگاه پمپ ساکشن :

از دستگاه ساکشن اکثرا برای برگشت گرفتگی ها به نقطه ورودی استفاده می کنند . معمولا این دستگاه در بیرون کشیدن اشیاء قیمتی به کار می رود .

مواد شیمیایی :

اگر بگوییم با مواد شیمیایی نمی توانیم لوله بازکنی بکنیم بسیار دروغ بزرگی می باشد . مواد شیمیایی می تواند رفع گرفتگی بکند ولی ضرر های فراوانی در این زمینه دارد به مانند پوسیده کردن لوله فاضلاب ، باعث بالا زدن بوی بد فاضلاب ، باعث به وجود آمدن حشرات داخل چاه و لوله فاضلاب ، باعث ایجاد رسوب داخل لوله و دیگر موارد

ولی ما به جای مواد شیمیایی روش مواد طبیعی را برای شما معرفی میکنیم که هیچ آسیبی به تجهیزات لوله وارد نمی کند و باعث از بین رفتن بوی بد فاضلاب می شود . روش لوله بازکنی با مواد ( اب نمک ، اسید 80 درصد و سرکه ) این موارد را با هم مخلوط کرده و داخل لوله گرفته شده یا لوله ای که بو می دهد وارد کنید در کمتر از یک ساعت نتیجه کار خود را می بینید .

خطرات لوله بازکنی چه مواردی می باشد ؟

همه افرادی که از زاویه دور کار لوله بازکنی و پول لوله بازکنی را می بینند احساس می کنند به آسانی بدون زحمت این کار انجام می شود ، توجه داشته باشید یک لوله بازکن برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب بایستی استعداد و تجربه علمی و عملی کافی در این زمینه داشته باشد .

نمونه خطرارت که یک لوله بازکن را تهدید می کند ؟

  • خطر برق گرفتگی 
  • خطر انفجار از فشار گاز فاضلاب 
  • آسیب به تجهیزات منزل با فنر و خطر ظربه خوردن جانی فرد
  • خطر انفجار دستگاه لوله بازکنی در مواقعی که دورتراش دستگاه را نتوان تنظیم کرد

تخلیه چاه و نوسازی چاه فاضلاب در شهرک نفت

خدمات تخلیه چاه تضمینی در سراسر محدوده شهرک نفت تهران با شرکت برادران جعفری در این محدوده انجام می شود 
برای خالی کردن چاه فاضلاب یا برای تخلیه آب استخر منزل شما اگر نیاز به ماشین تخلیه چاه در محدوده منطقه و محله شهرک نفت نیاز به ماشین دارید با ما تماس بگیرید .

ماشین هایی که در تخلیه چاه برای شرکت برادران جعفری مورد استفاده قرار میگیرد :

  • ماشین تخلیه خاور 6 هزار لیتری در سراسر محدوده شمال تهران مخصوصا شهرک نفت تهران :
    در این ماشین از دستگاه های پمپ تخلیه چاه مکنده و پمپ لجنکش که به صورت برقی کار می کنند استفاده می کنند ، این ماشین دستگاه ساکشنی در خود دارد که توانایی لایروبی سطح 5 سانتی از دیواره میله و دیواره انباری چاه فاضلاب را دارد .
  • ماشین بادسان مخصوص تخلیه چاه فاضلاب با مخزن +12 هزار لیتری و با ارسال به سراسر شمال تهران ارائه خدمات می کند . این ماشین هم از پمپ لجنکش استفاده می کند و هم از دستگاه ساکشن خود دستگاه که با کمی قابلیت های بیشتر و هزینه بیشتر از خاور تخلیه چاه ارائه خدمات می کند

سوال : آب فاضلابی که از چاه با ماشین های تخلیه چاه تخلیه می شود به کجا خالی می شوند ؟ 
شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر استان تهران با شهرداری مرکزی تهران قرارداد دارد و آب فاضلاب تانکر ها را وارد اگوی مرکزی شهر خالی می کنند ، تها شرکت برادران جعفری این مجوز را در ارائه خدمات تخلیه چاه دارد .

ماشین و نفرات آماده برای تخلیه نخاله و هر مواردی از حیاط به بیرون از تهران در شهرک نفت

شماره تماس با ماشین خاور برای تخلیه نخاله در منطقه شهرک نفت تهران را از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید 
اگر نخاله بیرون کشیده شده از چاه فاضلاب را می خواهید تخلیه کنید و از محل خارج نماید با ماشین های تخلیه نخاله با کارگران افغانی در شمال تهران تماس بگیری تا نیروی انسانی برای محل شما همراه با ماشین ارسال نمایند 

ویژگی های سرویس کاران لوله بازکنی شهرک نفت

در شرکت لوله بازکنی برادران جعفری از بهترین سرویسکاران در لوله بازکنی شهرک نفت استفاده می کنیم که شرایط زیر را داشته باشند  تا مورد تایید مشتریان در شهرک نفت قرار بگیرند .

  • سرویسکاران بدون سوء پیشینه
  • دارای صلاحیت کار در مشاغل فاضلابی
  • دارای تجربه کاری موفق بیش از 5 سال در این زمینه
  • خوش قول
  • با اخلاق
  • مرتب و منظم در کار لوله بازکنی
  • رفع گرفتگی بدون کثیف کاری و خرابکاری
  • باز کردن هر نوع لوله ای در هر شرایطی
  • آشنا بودن با روش کار تمامی دستگاه های لوله بازکنی

تمامی نیروهای کاری لوله بازکنی برادران جعفری با داشتن تجربه کاری موفق و بیمه کاری در هر شرایطی توانایی باز کردن لوله های فاضلابی و غیره را دارند .

لوله بازکنی شهرک نفت با منصفانه ترین قیمت 

اگر نشانه پایین بودن قیمت کم کیفیت بودن کار باشد بسیار اشتباه می باشد در شرکت لوله بازکنی شهرک نفت بنا به بالا بودن تعداد مشتریان در روز و برکت کاری با پایین ترین قیمت که از قیمت مورد تایید اتحادیه هم پایین می باشد ارائه خدمات می شود .

تمامی سرویسکاران کاری مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری با منصفانه ترین قیمت ها کار می کنند . قیمت شرکت لوله بازکنی برادران جعفری به مقداری پایین حساب می شود که مشتری درخواست تخفیف نکند .

لوله بازکنی شبانه روزی و بدون تعطیلی در شهرک نفت

اگر در هر ساعتی از شبانه روز دچار مشگل گرفتگی شده اید دیگر نگران ساعت کاری نباشید شرکت لوله بازکنی شهرک نفت آماده ارائه خدمات شبانه روزی در هر ساعتی از شب ، صبح و ظهر می باشد . در اولین صدای تماس تلفن شما پاسخ داده می شود فقط با ما تماس بگیرید (  09190596238  )

مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در تمامی مناطق تهران فعالیت کامل فاضلابی دارد . اگر در هر شرایطی دچار هر یک از مشگل های فاضلابی بشوید می توانید با ما تماس بگیرید . 

60 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی شهرک نفت»

  1. سلام لوله بازکنی شبانه روزی شما ساعت ۳بامداد هم میان؟
    من تا ۱۲سرکار هستم تا بیام خونه ویخورده استراحت کنم همین حدودا میشه تو این ساعت تشریف میارید؟

  2. آرمان هوسپیان

    سلام روزتون بخیر چند روز پیش از خدمات شما استفاده کردیم میخاستم تشکر کنم چون بجایی رسید که فکر میکردیم با ید کف اشپزخانه رو بکنیم تا سیمان سفت شده داخل لوله رو از بین ببریم ولوله رو عوض کنیم که هزینه خیلی زیادی داشت.
    وقتی با شما تماس گرفتیم اول فکر میکردیم شما هم نمیتونید باز کنید ولی واقعا همونطور که میگفتید سرویسکارتون خیلی با تجربه بود وفقط با فنر زدن لوله رو برامون باز کردن وسیمان رو از بین بردن!!!
    واقعا دستتون درد نکپه کارتون خیلی درسته خدا خیرتون بده.

  3. سلام یک بنده خدایی که کارش تشخیص نم ساختمان و تعمیرات هست به من گفت بجای لایروبی چاه فاضلاب ۳تا۴تا ۲٠لیتری اسید سولفریک بریزیم تا صب تمام چشمه های چاه باز میشه وچاه نیاز به تخلیه ولایروبی نداره ایا درسته.

    1. نه عزیزم خودتون فکر کنید ببینید این مورد آیا شدنیا این مواردی بود دیگه باید مؤسسه های خدمات فاضلابی در دکونشونو ببندند برن خونه هاشون عزیز سوالایی می پرسینا

  4. سلام کف اتاق ما خیس میشه هر دفعه هم یه جای جدید از اتاق خیس میشه من کل اتاق رو بیشتر از ۵۰سانت کندم رفتم پایین نه چاهی هست نه لوله ای از اونجا رد شده جایی هم که خیس میشه زیرش کاملا خشکه بنظرتون مشکل از کجاست؟

  5. سلام واقعا لوله گرفته شده با سیمان رو میتونید بازش کنید؟
    اگه باز کنید هرچقدر هزینش باشه بهتون میدم، یه استخر داریم لوله تخلیه اون گرفته میتونید یکی رو بفرستید سمت شهرک غرب؟

    1. ✡لوله بازکنی شبانه روزی تخفیف ۵۰درصد تضیمینی در ده دقیقه فوری در شهرک نفت

      ➰بازکردن انواع لوله با دستگاه تمام اتوماتیک بدون خرابی
      ✡ بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی ✡

      ✔ هزینه فنر معمولا ۷۰الی ۸۰ هزار تومان ✔
      ✔ارزان ارزان زیر قیمت اتحایه و همکاران ✔

      ✔تخصص باز کردن لوله توالت ایرانی و فرنگی حمام آشپزخانه پارکینگ و پاسیو وغیره….
      ✔باز کردن لوله های سخت سیمانی و قیر بدون خراب کاری و کنده کاری
      با فنر های جداگانه و ایزوله شده بهداشتی
      ✔رسوب گیری و رفع بوی بد فاضلاب
      ✔در آوردن اشیا مانند گوشی و طلا از داخل لوله با دستگاه مخصوص ********************
      ✔تخلیه چاه با تانکر های بزرگ و کوچک
      ✔تشخیص ترکیدگی با دستگاه تمام دیجیتالی
      ✔با اکیپ بیمه شده و استخدام شده تحت نظر اتحادیه
      ✔با خیال راحت بدون استرس کارهای خدماتی شمارا به ✔بهترین شکل و با کیفیف عالی انجام میدهیم
      ✔با بیش از ۲۰ سال سابقه کار و۲۰سرویس کار ماهر در محل

      جهت ارطباط باما ومشاوره رایگان لطفا گزینه اطلاعات تماس را کلیک کنین ⬇⬇ تا بهترین سرویسکاران لوله بازکنی در هر منطقه ای که قرار دارید برای ارائه خدمات خدمت ششما برسند

  6. مگه ارزان تر از اینم دارین یهویی مشاورتون گفت فنر معمولی هشتاد هزار تومانه یهویی قلبم وایساد چون همه جازنگ زدم گفتن صدو پنجاه هزار تومانه
    ممنونم

    1. ⭐⭐ارائه خدمات لوله بازکنی/تخلیه چاه فاضلاب در شهرک نفت به صورت شبانه روزی می باشد⭐⭐

      ✔شبانه روزی✔بدون تعطیلی✔سراسر شهرک نفت

      ⭐درعرض15دقیقه اورژانسی درمحل شما هستیم

      ⭐با چندین شعبه فعال در سطح شهر

      ⭐با رعایت کامل پروتکول های بهداشتی

      درآوردن اشیاءقیمتی و غیره ازلوله با ابزارمخصوص

      رفع گرفتگی و بوی انواع لوله های فاضلاب….
      ✔آشپزخانه✔حمام✔توالت فرنگی و ایرانی
      ✔روشویی✔پشت بام✔تراس✔پارکینگ و غیره
      با دستگاه های پیشرفته و قوی بدون کنده کاری

      بازکردن لوله های آب، سرد و گرم با پمپ هوا

      ✔تشخیص دقیق نشتی یابی سوتی 100%تضمینی

      ✔تخلیه چاه باتانکرهای۶۰۰۰هزار تایی و ۱۲۰۰۰هزارتایی و لایروبی چاه

      ✔آماده قرداد با اورگانهای دولتی و خصوصی
      شرکت با ارائه فاکتور معتبر و مهر شده

      با احترام به تمامی مشتریان عزیز فقط تماس پاسخگو هستیم⭐⭐⭐⭐

  7. با سلام علت بوی بد روشویی چی میتونه باشه؟
    با وجود اینکه قبلا چاه فاضلاب بوده و الان چاه کور کردیم و به فاضلاب شهری وصل کردیم ولی بو هنوز هست یه وقت زیاد یه وقت کم.

  8. امروز باران شدید داره میباره کار میکنید؟ کسی رو میتونید بفرستید لوله حیاط خلوت ما گرفته اونو باز کنه؟

  9. سلام عرض می کنم خدمت شما برادر عزیزم ببخشید من یه چاه داریم که توی باغمون اعترافات کرج هستش و این اینجا هر سه ماه یک بار پر میشه عمرش هم خیلی زیاده ۵ و ۶ متری هست اومدن تشخیص دادند تشخیص کاران گفتن به یک موسسه حفر چاه که دارند زنگ بزنید بگید که بیاد برای ترمیم تا درستش کنن این مشکل از ریزش چاه پستش به خاطر همین باعث میشه که زود پر شه خواستم ببینم شما ترمیم چاه داریم یا همون حفاری چاه اگه داریم اطلاع بدین ما زنگ بزنیم تا شما بیایم

    1. سلام و درود مشکل نداره عزیز هستیم خدمتتون در هر ساعت از شبانه روز می تونید با موسسه لباس کنار برادران جعفری در سراسر تهران و سراسر کرج و برای رفع گرفتگی و تخلیه جا تماس بگیرید

  10. سلام یه بنده خدایی که کارش تشخیص نم ساختمان
    و تعمیرات هست به من گفت به جای لایروبی چاه فاضلاب 3تا 4تا 20لیتری اسید سولفریک بریزیم تا صبح تمام چشمه های چاه باز میشه و چاه نیاز به تخایه و لایروبی نداره درسته؟

  11. واقعا برنامه که لوله بازکنی خیلی خوبی دارین آ چون تو نظرات و پیشنهادات بالا دیدم همه ازتون تعریف کردن هیچ بدی از تو ندیدم که گفته باشد و اینکه ازتون دعوت می کنم که بیایید اینکه ما رو وصل کنید اگه بلدین این کارتون رو باز کنی گفتم شاید اونم بلد باشین وصل کنیم من میشم فاتحی هستم

    1. سلام و تشکر ممنون بابت نظرتون شرکت لوله بازکنی فوری و تضمینی برادران جافری در سراسر استان تهران ارائه خدمات رو باز کنی و تخلیه را انجام می دهد همین الان میتونید درخواست لباس کنم

  12. اگه ما بخواهیم لایروبی و کف تراشی کنیم دم عیدی چقدر برامون در میاد آدرس رو تو پیوی براتون ارسال کردم بیایید نگاه کنید و قیمت بدید

  13. خیلی ممنون از توضیحاتتون سرویس کار شما از ماسک استفاده می‌کرد و خیلی تشکر می کنم بابت باز کردن سرویس بهداشتی بنده.

  14. سلام اقای جعفری کارتون خیلی عالی بود مچکرم اومدید لوله حیاط خلوتمون گرفته بود اونو باز کردین

  15. علی جهرمی

    سلام ضمن تشکر از اطلاعات مفیدی که در سایتتون گذاشتید �ارتمان من توی طبقه سوم از یک ساختمان ۵ طبقه است برخی مواقع و به صورت مقطعی بوی نامطبوع در ساختمان به شدت پخش میشه و پس از مدت کوتاهی مثلاً یک ربع برطرف میشه این در حالی است که اصلاً از سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه استفاده نمی شود زمان دریچه های کولر هم بسته هست و هم با پلاستیک های چسبان کاملاً آب بندی شده من بی انتها را چک کردم به نظرم منشاء آن حمام باشد ولی وقتی که بوی یکبار در ساختمان پخش میشه شناسایی آن مشکله لازم به ذکر است که سیستم فاضلاب حمام و توالت فرنگی و همچنین توالت ایرانی یکی هستند ممنون میشم نظرتون را در این باره داشته باشم.

  16. سلام یکی از کامل ترین مقالات و توضیحات در زمینه بوی فاضلاب بود واقعاً عالی هستید تمام مشکلات را گفتید و در ضمن تماس گرفتن برای رفع مشکل که پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان فوق العاده بود با حوصله تمام سوالات را جواب دادم و سرویسکار متخصص برام اعزام کردند خیلی ممنون

  17. جناب لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب هزینش چقدر میشه مثلا اندازه میخوای کلاً هفت متر است شما بگین یک متر چقدر میشه

  18. حســــــــــینی

    سلام چاه ما سی ساله شده و چربی اطرافش رو گرفته که مجبور شدیم بعد از ۳۰ سال هر ۲۰ روز یک بار یا یک ماه تخلیه کنیم از خیلی ها سوال کردم از چاه کن گرفته تا مغنی یکیشون گفت نمیدونم بزار برم دانشگاه ثبت نام کنم بخونم ببینم مشکل از کجاست آخر یه تصمیم گرفتم بعد از تخلیه چاه که فهمیدم به کف رسیده هیچ آبی باز نکردم و یک کارتون لوله بازکن گرفتم و از درب چاه �تقیم ریختم داخلش حدوداً ۲۰ لیتری لباس کنج کن و آب داغ رو بعد از یک ساعت باز کردم روش الان یک ساله پر نشده توی چاه کفش خیلی مهمه چربی به مرور زمان کفش یا دیواره های چاه رو میگیره و نمیزاره که آبش بره و زود به زود پر میشه قدیم هم برای اینکه این چربی ها را ببرند داخل چاه جیگر یا گوشتی چیزی می انداختند که کرم زده می‌شد و اونا رو میخورد انشالله که مفید باشه.

  19. جناب ببخشید راهکارهای بی ضرر برای باز کردن لوله خودمان در منزل میشه بگید که بی ضرر باشه مثلا انجام بدیم لوله نشکنه یا به چیزی آسیب نرسانیم

  20. من هم شرکت شما را میشناسم و باهاتون آشنا هستم واقعا سریع هستید و هر ساعتی هم که بگم سرویس کار دارین که برای لوله بازکنی بفرستید واقعا از زحمات شما سپاسگزارم همین که اینقدر پیشرفت کردیم با یک جستجوی یک تماس هرجای تهران باشیم لوله بازکن سریع میاد خیلی خوب و عالی هست.

  21. درود بر شما به موقع رسیدنتون خیلی خوبه. من از انتظار بدم میاد ولی تایمی که حدودی میدید تقریبا دقیقه.

  22. سلام وقتتون بخیر لوله کفشور پارکینگمون گرفته میتونید یکی رو بفرستید بیاد لطف کنه فنر بزنه؟

  23. سلام وقتتون بخیر لوله کفشور پارکینگمون گرفته میتونید یکی رو بفرستید بیاد لطف کنه فنر بزنه??????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+