جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی سوهانک

لوله-بازکنی-سوهانک

لوله بازکنی در سوهانک

لوله بازکنی سوهانک را در کمتر از 15 دقیقه در تماس اول از شرکت برادران جعفری از خود محلتان دریافت نمایید

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس مستقیم
⊗ لوله بازکنی ارزان قیمت سوهانک    ⊗ رفع گرفتگی و چاه بازکنی بی واسطه
⊗ لوله بازکنی بدون کثیف کاری در سوهانک    ⊗ ارائه خدمات لوله بازکنی %30 تخفیف
لوله بازکنی در شمال تهران
لوله-بازکنی-در-سوهانک
لوله بازکنی در منطقه

سوهانک

لوله بازکنی در سوهانک تهران

اگر شما برای باز کردن لوله فاضلاب گرفته منزل یا محل کارتان در محله و منطقه سوهانک تهران به دنبال لوله بازکن شبانه روزی هستید، می توانید شرکت لوله بازکنی برادران جعفری را که اکثر ساکنین مردم شریف سوهانک تهران می شناسند امتهان نمایید.

شاید برای شما سوال باشد تضیمین شرکت برادران جعفری برای قیمت و کیفیت لوله بازکنی چه مواردی می باشد تا ما اعتماد نماییم؟

  • مطمئن ترین و باسابقه ترین شرکت لوله بازکنی در استان تهران را می توان گفت شرکت برادران جعفری با بیش از نیم قرن سابقه می باشد
  • پایبند بودن به قوانین و نرخ لوله بازکنی اتحادیه تهران
  • همیشه می توانید برای دریافت لوله بازکن، دستگاه بیرون بر وسایل قیمتی از لوله و چاه فاضلاب، دریافت مشاوره جهت قیمت لوله بازکنی و سایر موارد
    لوله-بازکنی-در-سوهانک-تهران
    لوله بازکنی در سوهانک تهران

قیمت لوله بازکنی در منطقه سوهانک

ارزان قیمت ترین و یکی از تضمینی ترین شرکت های لوله بازکنی در منطقه سوهانک برادران جعفری می باشد. ما به صورت شبانه روزی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما در حال ارائه خدمات فاضلابی می باشیم.
اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب در هر بخشی از منازل ، حیاط ، بیرون از خانه، محل کار و غیره شده اید با لوله بازکنی برادران جعفری در جنوب تهران تماس بگیرید. این شرکت با منصفانه ترین قیمت ها در لوله بازکنی یکی از پیش فعالان این مجموعه در کشور ایران می باشد.
 👈 آشنایی بیشتر در رابطه با قیمت لوله بازکنی

لوله بازکنی توالت فرنگی در سوهانک پاسداران

امروزه یکی از پردرخواست ترین خدمات لوله بازکنی در سوهانک تهران درخواست لوله بازکنی برای توالت فرنگی گرفته با مدفوع یا سایر موارد می باشد. شما عزیزانی که در منطقه سوهانک پاسداران تهران نیاز به چاه بازکن توالت فرنگی دارید، از نفرات سیار چاه بازکن در این زمینه با تماس به سایت دیوار و شیپور خودداری نمایید.

باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی در سوهانک تهران فقط با یک تماس می شود حل شود.

لوله-بازکنی-توالت-فرنگی-در-سوهانک-پاسداران
چاه بازکنی توالت فرنگی در سوهانک پاسداران

خدمات شرکت برادران جعفری در سوهانک

شرکت لوله بازکنی سوهانک در جنوب تهران تمامی تلاش خود را کرده و می کند تا تمامی خدمات را با ماهر ترین سرویسکاران برای شما عزیزان ارائه بکند.

نمونه خدمات فاضلابی در منطقه سوهانک:

  • لوله بازکنی برای سوهانک
  • لوله بازکنی شمال تهران
  • چاه بازکنی در منطقه سوهانک
  • تخلیه چاه برای منطقه سوهانک
  • حفر چاه مطمئن در سوهانک
  • لایروبی چاه سوهانک
  • لوله بازکنی شبانه روزی در سوهانک
  • لوله بازکنی ارزان سوهانک
  • تشخیص نشتی لوله در سوهانک
  • تراش رسوبات لوله
  • تخلیه فضولات لوله فاضلاب
  • ترمیم نشتی لوله فاضلاب
  • تعمیرات تخصصی و حرفه ای در زمینه فاضلابی در منطقه سوهانک
  • تعمیرات تجهیزات توالت فرنگی
  • لوله بازکنی توالت فرنگی
  • لوله بازکنی حمام
  • رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب با فاکتور کاری
  • خدمات لوله بازکنی 100 درصد تضمینی
  • ارائه مشاوره تلفنی و حضوری کاملا رایگان

خلاصه مجموعه لوله بازکنی برادران جعفری در سوهانک با سرویسکاران حرفه ای و بهترین تجهیزات هر خدمات فاضلابی را انجام می دهند . تمامی خدمات با ارائه فاکتور می باشد.

تلفن لوله بازکن سوهانک

چرا از این سایت بایستی شماره تماس شرکت و لوله بازکن در منطقه سوهانک را انتخاب کنیم؟
یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در این منطقه داشتن تجربه حرفه ای چند ساله در این منطقه و مورد تایید شرکت های همکار لوله بازکنی می باشد.

شماره تلفن نفر و شرکت لوله بازکنی در منطقه سوهانک تهران:  09198806367
شماره تماس با ماشین تخلیه چاه در زمینه خالی کردن چاه فاضلاب در سوهانک:  22981856 *** 66968120
شماره تماس با مقنی چاه کن در سوهانک تهران:  09190596238

لوله بازکنی با فنر در سوهانک

در این مقاله ما به کمک مطرح ترین مشاورین لوله بازکنی بهترین خدمات و روش های لوله بازکنی را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. توضیح هر روش لوله بازکنی به مشتری کمک می کند تا در آینده اگر دچار مشگل گرفتگی شد چشم بازتر با این موضوع روبه رو بشود.

لوله بازکنی با فنر یکی از اصلی ترین روش هایی می باشد که شرکت لوله بازکنی سوهانک و دیگر همکاران از این روش رفع گرفتگی می کنند. لوله بازکنی با فنر به دو روش انجام می شود اولی لوله بازکنی با فنر دستی و دومی لوله بازکنی با فنر دستگاه برقی

در روش لوله بازکنی با فنر دستی معمولا هر یک از افراد ساحب خانه و غیره یکی از فنر های دستی در اختیار دارند تا در هنگام گرفتگی لوله بازکنی بکنند . این روش در گرفتگی های آسان و ضعیف کاربرد دارد . در لوله بازکنی با دستگاه برقی فقط به دست متخصصین دوره دیده لوله بازکنی انجام می شود. هر نوع گرفتگی را به این روش می توان باز کرد ، در ادامه مطالب به لوله بازکنی با فنر بیشتر اشاره خواهد شد.

لوله-بازکنی-با-فنر-در-سوهانک
چاه بازکنی فوری با فنر در سوهانک تهران

لوله بازکنی سوهانک دیوار

لوله  باز کنی در سوهانک تهران با درخواست نفر از سایت دیوار چه معایب و چه مزیت هایی دارد؟

اگر بخواهیم معایب سایت دیوار را برای لوله بازکنی در خلاصه محتوای کوتاه ارائه کنیم بایستی گفت: این سایت معتبر و قابل اعتماد در ایران هر نفر لوله بازکن که هزینه جدیدی برای خدمات خود پرداخت کند نفر اول برای مشتری نشان داده می شود.
ما می خواهیم شما را از شکایت به اتحادیه لوله بازکنی، استعلام قیمت بعد از دریافت پول لوله بازکن از سایر شرکت ها، شکایت از پلیس 110 برای پیگیری لوله بازکنی با این مقاله راحت نماییم.

فنر زنی لوله فاضلاب

اصلی ترین جایی که فنر لوله بازکنی در آن کاربرد دارد لوله فاضلاب می باشد. لوله های فاضلاب بنا به دلایل مختلفی در گذر زمان یا بگونه افتادن وسایل داخل لوله دچار گرفتگی می شوند. رفع گرفتگی لوله فاضلاب مخصوصا لوله توالت و لوله سینک ظرفشویی کار وسایل در منازل مانند فنر دستی نیست. برای لوله بازکنی لوله های فاضلابی فقط از دستگاه ها و سرویسکاران حرفه ای استفاده می شود در غیره این صورت مسئولیت هر خطری به صورت جانن و مالن با مشتری می باشد.

لوله بازکنی شبانه روزی در سوهانک

هر یک از لوله های فاضلابی بنا به دلایل مختلف در هر زمانی از شبانه روز امکان گرفتگی را دارند . اگر در هر ساعتی ااز شبانه روز دچار گرفتگی لوله ، بالا زدن آب چاه فاضلاب شدید با مؤسسه لوله بازکنی سوهانک در شمال تهران تماس بگیرید.

لوله بازکنی شبانه روزی سوهانک در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخ به تماس شما عزیزان می باشد . با نیروی کاری تعداد زیاد آماده لوله بازکنی شبانه روزی و با برنامه می باشد.

ژنراتور لوله بازکنی سوهانک در تهران

چرا امروزه برای باز کردن اکثر گرفتگی های لوله فاضلاب از ژنراتور های برقی استفاده می کنند؟

دستگاه لوله بازکنی ژنراتور برقی امروزه با مزیت های بسیار زیاد در زمینه لوله بازکنی باعث تحت تاثیر قرار دادن لوله بازکن ها برای باز کردن لوله فاضلاب بدون کثیف کاری و بی خطر ارائه می شود.
لوله بازکنی با ژنراتور برقی را برای باز کردن گرفتگی های لوله فاضلاب خود در منطقه سوهانک تهران از شرکت برادران جعفری تجربه نمایید.

لوله بازکنی لوله فاضلاب در سوهانک

هر یک از لوله های فاضلابی به هر دلیلی دچار گرفتگی می شوند که با دستگاه های پیشرفته مجموعه لوله بازکنی سوهانک قادر به انجام هر کاری در زمینه فاضلاب می باشیم . لوله های فاضلابی در منازل شامل: (( لوله توالت ایرانی، لوله توالت فرنگی، لوله های موجود در آشپزخانه به مانند لوله سینک ظرفشویی، لوله کفشور آشپزخانه، لوله تخلیه ماشین لباسشویی ، لوله های موجود در حمام، لوله کفشور در پارکینگ، لوله کفشور حیاط و باغچه، لوله کفشور پشت بام، لوله تخلیه تراس منزل و هر نوع لوله فاضلابی موجود در ساختمان ))

علل گرفتگی لوله فاضلاب

هر یک از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ها در مطالب زیر از تجربه 50 ساله به دست آمده است . بهترین دلیل توضیحات ما برای کمک به همشهریان در زمینه لوله بازکنی می باشد.

هر بخش از لوله های فاضلابی بنا به هر دلیلی دچار گرفتگی می شوند . تک تک لوله های فاضلابی که دچار گرفتگی می شوند را در زیر ارائه کرده و دلایل گرفتگی هر کدام را بیان خواهیم کرد.

دلیل گرفتگی لوله توالت

لوله های توالت فرنگی و توالت ایرانی تقریبا هر دو مورد به دلایل همراستایی دچار گرفتگی می شوند. از افتادن مدفوع بزرگ داخل لوله گرفته تا ریختن دستمال کاغذی از بالا بودن حجم آب فاضلاب چاه گرفته تا ریزش مصالح ساختمانی در هنگام تعمیرات محل لوله توالت. هر دلیلی باعث بسته شدن راه خروجی آب فاضلاب در توالت فرنگی می باشد به مانند رسوب بستن لوله های فاضلاب مادری که برای رفع گرفتگی از بالاترین قیمت لوله بازکنی برای باز کردن این نوع گرفتگی ارائه می کنند.

دلیل گرفتگی لوله آشپزخانه

لوله های آشپزخانه شامل لوله سینک ظرفشویی و کفشور آشپزخانه می باشد .که در بیشتر اوقات لوله سینک ظرفشویی دچار گرفتگی می شود.

لوله سینک ظرفشویی از چربی بستن لوله از طریق استفاده بیش از حد از چربی و روغن در شستشو ایجاد می شود ، ریختن اضافه غذا داخل لوله سینک ظرفشویی، ریختن تفاله چایی داخل لوله .باز بودن درب کفشور سینک و افتادن نایلون فریزر داخل لوله و غیره از دلایل گرفتگی لوله فاضلابی آشپزخانه می باشند.

شما می توانید تماس با شرکت لوله بازکنی سوهانک با کمترین قیمت و ارائه فاکتور کاری لوله بازکنی آسانی و بدون کثیف کاری داشته باشید :    ((   09190596238   ))

دلیل گرفتگی لوله کفشور حمام

بیشترین علل گرفتگی لوله کفشور حمام در این دوره 50 ساله که در زمینه لوله بازکنی فعالیت داشتیم ریختن موهای بلند داخل لوله می باشد. اکثر بانوان ایرانی بنا به هر دلیلی در زندگی و اجتماع باعث بهم ریختن اعصاب در مردم می شود .و یکی از نتیجه های عصاب خوردکنی ریزش موی سر می باشد . با ریختن موی سر در حمام و بردن جریان آب به لوله فاضلاب باعث وصل شدن موها به یک بخش لوله می شود و در گذر زمان جذب رسوبات را شروع می کند و باعث گرفتگی می شود.

به غیر از این موارد دلایل گرفتگی لوله کفشور حمام از افتادن درب شامپو، درب ژلت، ریختن مواد شیمیایی مختلف و بیش از حد داخل لوله فاضلابی، چربی بستن لوله و غیره از دلایل گرفتگی می باشد.

رفع بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلابی

یکی از روش هایی که در لوله بازکنی سوهانک به سرویسکاران در زمینه رفع بوی بد فاضلاب از لوله های فاضلابی به کار آمده است روش فنر زدن می باشد. فنر لوله بازکنی باعث رفع گرفتگی در فاضلاب و در گوشه ای دیگر باعث از بین بردن بوی بد در لوله های فاضلابی می شود.

چرا لوله فاضلابی بوی بد می دهد؟

لوله های فاضلابی اگر دچار گرفتگی جزئی بشوند تا آن حد که گرفتگی معلوم نکند. رسوبات را در نقطه کوچک از لوله جمع می شوند و باعث بالا آمدن بوی بد فاضلاب می شود. دلیل بعدی بالا آمدن سطح آب چاه می باشد که در این زمان بوی فضولات را چاه نمی تواند جذب کند و از لوله های فاضلابی به بیرون پس می دهد.

با فنر زدن به لوله فاضلابی باعث از بین رفتن بوی بد در لوله فاضلابی می باشد.

تخلیه چاه در لوله بازکنی سوهانک

یکی دیگر از خدماتی که در زمینه فاضلابی بعد از لوله بازکنی بیشتر درخواست می شود تخلیه چاه در لوله بازکنی سوهانک می باشد.

تخلیه چاه در سوهانک با ماشین های 6 هزار لیتری تا 20 هزار لیتری انجام می شود . تخلیه چاه سوهانک با نیروی کاری مجرب بسیار تمیز و منزم انجام می شود . به علت ترافیک بودن روزانه در بعضی از مناطق تهران خدمات تخلیه چاه هم به صورت روزانه و هم به صورت شبانه انجام می شود. بعضی از ماشین های همکاران در زمینه تخلیه چاه با ایجاد صدای بلند ماشین و بوی بد باعث ناراحتی همسایگان می شوند. ولی شرکت لوله بازکنی سوهانک از بهترین و جدیدترین دستگاه ها در زمینه تخلیه چاه استفاده می کند. که تا نه مشتری و نه همسایگان مشتری از خدمات ناراضی نباشند.

نتیجه کار

در نتیجه توضیحات در هر بخشی از قسمت های فاضلابی منازل اگر دچار مشگل شده اید با مؤسسه نام آشنا و با سابقه لوله بازکنی سوهانک تماس بگیرید تا با کمترین قیمت برای شما عزیزان بهترین خدمات را ارائه بکنند.

تماس فقط با یک کلیک

09190596238
09372546238
09194104643
09920262447

36 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی سوهانک»

  1. سلام برای لوله بازکنی سوهانک چقدر زمان میبره همکاران شما برسن؟ یه سرویس داریم که لوله فاضلابش گرفته و اب بالا زده و میخایم هر چه سریعتر باز بشه.

  2. ببخشید جناب شما جز خود تهران تو جای دیگر فعالیت می‌کنیم مثلاً در کرج یا اعترافات کرج یاخود اطراف تهران ما یه باگ داشتیم توی تقریباً ۱۰۰ متری دماوند دوست دارم تو را یه چاه بیست متری برای فاضلاب حفظ بشه و یه دونه آب می خوام که زمینش تنگی هست به نظرتون اززمین حسنی آب در میاد چون چونکه اونجا همه چاه آب دارند من میخواستم ببینم اگه از این زمینه سنگی ما کنده کاری کنیم آب در میاد یا نه شما باید تشخیص بدین ببینیم آب از این زمین در میاد یا نه نگران نباش ما مجوز هم گرفتیم اگه بخواین من تا سه روز توی همین باک هستم یعنی توهم دماوند هستم اگه میخوای دو سه روز جواب منو بدین که من تو این شمالی که نوشتین کلیک کنم و با شما تماس بگیرم و آدرس دقیق که را به شما بدم ممنون میشم خسته نباشید خدانگهدار

    1. سلام بله موسسه لباس کنی برادران جعفری در سراسر تهران سراسر کشور ایران در سراسر کرج هر منطقه از خدمات می کند

  3. سلام ممنون از راهنمایی هاتون یک سوال داشتم ما داخل یک مجتمع مسکونی 30واحدی زندگی میکنیم که متاسفانه چاه های مجتمع بعد از چهار سال پرشده و ما مجبور هستیم هر ۱۵ روز تخلیه کنیم مشکل چیه

  4. شما قیمت سلام معمولی ۸۰ هزار تومان ولی این یارو هه اومد و ۲۰۰ هزار تومان از ما برای فنر معمولی گرفت ما الان شکایت داریم از ایشان از از کجا میتونیم شکایت کنیم

    1. سلام می تونید به سایت طادی لوله بازکنی مانتو سایت لباس فروشی برادران جعفری مراجعه کنین تو دقیق بهترین راهنمایی کنند ارسال کنید که روشهای ارسال نظر و درخواست شکایت برای شرکتهای لوله بازکنی را ثبت نمایید

  5. خسته نباشید برای باز کردن لوله آشپزخانه از شما کمک گرفتن مشکل بنده را با فرستادن سرویسکار حل کردید شخصی که اومد حرفه‌ای و سریع کار را انجام داد مسئله ای که برای من اهمیت داشتن ماست بود که خوشبختانه شما را رعایت می کنید و ماسک زده بود بود ممنونم

    1. سلام ممنونم شکر خدا که راضی بودین امیدوارم تو بنده از خدمات لوله بازکنی تخلیه چاه حفر چاه و لایروبی چاه برادران جعفری اگر استفاده کردین رضایت کامل داشته باشیم

  6. سلام من ساکن کرج هستم خونه ما در طبقه اول هست از زمانی که هوا یکم گرم میشه فاضلاب توالت بوی خیلی بدی میده طوری که نمیتونیم تو خونه بمونیم چیکار کنیم شما کرج هم شعبه دارید؟

  7. سلام توالت ما بوی خیلی بدی میده و بعد کی بارندگی شروع میشه بدتر هم میشه به قدری که چند شب پیش نتونستیم خونه بخوابیم و شب رفتیم خونه مادرم طبقه اول هستیم تو سوهانک تهران تورو خدا اگه میشه بوی فاضلاب را از بین بردراهنمایی کنید.

  8. سلام و احترام مدتی هست که از توالت ایرانی آپارتمانم بوی بدی میاد و داخل سالن میپیچه و سنگ توالت هم وسطش یک ترک نازک داره البته سنگ دستشویی سالهاست عوض نشده و به نظرم باید عوضش کرد میخواستم بپرسم میتونم از ترک سنجش کمیاب زیر سنگ وارد و فاسد بشه و بو بدهیم میتونه از شتر گلویی باشه سوال دوم اینکه اگه بخوام تبدیل فرنگی کنم این رو از بین میره یا خیر سپاس از پاسخ سبزتون که واقعا ارزشمنده شب خوش.

  9. دلایل بالا زدن آب فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب از چی میتونه باشه میشه لطفاً دقیق راهنماییم کنی خیلی ممنون میشم

  10. افشین کافه

    سخت یا آسان بودن گرفتگی لوله تاثیر بر قیمت داره مثلاً یک لوله ای ساده باشه معمولی یک لوله ای پیشتر پیش باشه و نوع گرفتگی هاشون فرق کنن اینا قیمتشون یکی یا فرق میکنه

    1. بله 100 دردص تاثیر مستقیمی در قیمت لوله بازکنی دارد

      فاضلاب ممکن است به دو دلیل اصلی کار نکند:

      سیستم تخلیه به درستی تخلیه نشده است.
      سو استفاده کردن.
      اگر لوله تخلیه طبق فناوری نصب نشود، مثلاً با نقض زاویه شیب، رسوب به مرور زمان در لوله جمع می شود و انسداد ایجاد می شود.

      تهویه ناکافی فن منجر به مسدود شدن زهکشی می شود. این به دلیل سرعت کمتر تخلیه آب در صورت عدم ورود هوا به لوله آسانسور است.

      نقض شرایط استفاده از فاضلاب اغلب به تقصیر ساکنان رخ می دهد.

      از این گذشته ، باقی مانده هایی که آماده های خانگی را تخمیر می کنند ، مانند ترشی گوجه فرنگی ، می توانید با خیال راحت بریزید. و گاهی اوقات پس از تمیز کردن آپارتمان، همراه با آب کثیف تخلیه شده، یک پارچه به طور تصادفی پاک می شود. پس از چنین “تغذیه” توالت از کار خودداری می کند، که از عبور آب در لوله ها جلوگیری می کند.

      گرفتگی توالت با گربه های پرکننده و تکه های بزرگ دستمال توالت منجر به همین نتایج می شود. خاک رس که اساس پرکننده آگلومرا را تشکیل می دهد در لوله می نشیند.

      اقلام، اشیاء و اسباب بازی های نامحلول که به طور تصادفی در زهکشی سقوط می کنند، چوب پنبه ای را در لوله ایجاد می کنند. همین اتفاق در مورد ماسه، سیمان و سایر مصالح ساختمانی می افتد.
      شرکت لوله بازکنی با مخلصانه ترین خدمات لوله بازکنی آمادگی ارائه خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب در سراسر تهران می باشد

  11. سلام من تازه چاه کندم داخل باک هست خاکی و شین و سنگهای رودخانه ای قاطی و خاکش احتمال جذابش ۵۰ درصد هنوز که در بچه بسته نشده باید چی بریزیم تا خاکش کفش آبکش کنه ماده رو پیشنهاد بدید خیلی ممنونم از شما.

  12. چه ساعتی لولهبازکنی شما در منطقه سوهانک تعطیل میباشد و ساعت کارتون از چند تا چند می باشد روزهای تعطیل یا ایام تعطیل مثل شهادت شما سرویس کار ارائه می دهید

  13. من هم از این شرکت خدمات گرفتم به موقع می رسند و کار را هم درست و حسابی انجام می‌دهند تشکر از پرسنل خوبه شما

  14. دستتون واقعاً درد نکنه سرویسکارتون خیلی زحمت کشید. لوله اصلیمون گرفته بود با فنر بلند کلی تلاش کرد تا باز شد و ما را خلاص کرد.
    حتماً شما را به آشناها معرفی می کنم

  15. قیمتی که برای لوله بازکنی کفشور حمام ارائه میشود به طور معمولی چقدر است؟
    و در شرایط سخت چقدر میشود؟

  16. سلام ما در منطقه سوهانک هستیم و بابت یک سرویس بهداشتی فرنگی مزاحمتون میشم زمانی که دکمه فلاش فرنگی را فشار میدهیم آب از کف شوی سرویس بالا میزنه و آب ذره ذره از فرنگی پایین میره و در همان حالت آب در کف شوی قل قل می کند میخواستم ببینم چه زمانی وقت دارید برای درست کردن این مشکل تشریف بیارید

  17. قیمتی که برای لوله بازکنی کفشور حمام ارائه میشود به طور معمولی چقدر است؟ و در شرایط سخت چقدر میشود؟

  18. سلام خسته نباشید ما شمالی آپارتمان ۴ طبقه داریم چاه ساختمان زیر ساختمان هفر شده و بدنه چاه هم از بتنه البته اکثراً در شمال دیواره چاه رو بلوک میچینن ولی ما لوله های بتنی آماده گذاشتیم به خاطر مقاومت بالاتر ولی چاه خیلی زود به زود پر میشه کارشناس گفتند به خاطر اینکه زمین رطوبتی است چون دیواره چاه بتنی جذب انجام نمیشه و یکی هم پیشنهاد داده اسید بریزیم
    لطفاً میشه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟

  19. خدمات تون عالی بود خیلی راضی بودم از هم به موقع اومدن لوله باز کن هم از این که ماسک و الکل داشتنو کارشونو تمیز انجام دادند. قیمتی هم که گرفتن به نظرم با توجه به کیفیت کارشون خیلی مناسب بود خدا قوت میگم بهتون انشالله خدا به کسب تون برکت بده.

  20. نماز و روزه هاتون قبول باشه میخاستم تشکر کنم از اون عزیزی که برای لوله بازکنی که فرستادید سوهانک منزل ما.
    خیلی ممنونم از خدماتی که بصورت شبانه روزی ارائه میدهید.

  21. سلام خداقوت ممنون که حین انجام کار نیروهای فنی تون از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و بهداشت را رعایت می‌کنن متشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+