جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لوله بازکنی دروازه غار

لوله-بازکنی-دروازه-غار

لوله بازکنی دروازه غار

چاه بازکنی و رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب را می توانید برای ارائه خدمات در هر ساعتی از شبانه روزی به صورت 24 ساعته در دروازه غار دریافت نمایید. لوله بازکنی تضمینی ارزان قیمت با نرخ اتحادیه در منطقه دروازه غار ارائه می شود، بهترین سرویسکاران متخصص لوله بازکنی در جنوب تهران را با ما تجربه نمایید.

     44173983
   22981856
    66968120
    77379673
09198806367 تماس مستقیم

لوله بازکنی فوری تضمینی، لوله بازکنی شبانه روزی، لوله بازکنی دروازه غار ارزان می باشد. رفع گرفتگی لوله توالت ، لوله بازکنی لوله سینک ظرفشویی و غیره در این مجموعه ایفا می شود.

لوله-بازکنی-در-دروازه-غار-تهران
لوله بازکنی در دروازه غار تهران

انتخاب چاه بازکن برای محدوده دروازه غار از شرکت برادران جعفری

شرکت برادران جعفری تنها شرکت خدماتی می باشد که در زمینه لوله بازکنی برای محدوده دروازه غار تهران خدمات تخصصی و شبانه روزی را ایفا می کند. انتخاب چاه بازکن برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب شما از شرکت برادران جعفری مزیت زیادی همچون رسیدن به موقع لوله بازکن، پایین ترین هزینه برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب، دلیل: پوشش مستقیم منطقه دروازه غار تهران توسط شرکت برادران جعفری دلیل کاهش هزینه در رفت و آمد سرویسکار با بازدید رایگان می شود.

شماره لوله بازکنی منطقه دروازه غار تهران را از این سایت می توانید انتخاب نمایید

چاه-بازکنی-در-دروازه غار-تهران
چاه بازکنی در دروازه غار تهران

خدمات ارزان و فوری لوله بازکنی دروازه غار

هر مؤسسه ای در زمینه لوله بازکنی ادعای ارزان بودن را می کند این جمله کاملا دروغ می باشد. هر یک از سرویس کارانی که برای لوله بازکنی به محل شما ارسال می شوند تمامی سعی خود را می کنند تا با بالا ترین قیمت مشگل شما را رفع بکنند. اما مؤسسه لوله بازکنی دروازه غار اینچنین نمی باشد تمامی قیمت های کاری زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی می باشد.

هر یک از سرویسکاران با نشان دادن کارت مختص قیمت فنر لوله را باز می کنند تا مشتری از قیمت دقیق کار راضی باشد.

 

لوله بازکنی دروازه غار به شرط باز شدن می باشد

مؤسسه لوله بازکنی دروازه غار در جنوب تهران تنها مؤسسه ای می باشد که خدمات لوله بازکنی این شرکت به شرط باز شدن می باشد. در این منظور یعنی سرویسکاران باتجربه این شرکت توانایی رفع هر نوع گرفتگی را دارند در غیر این صورت بدون دریافت هزینه باز خواهد گشت

طرز درآوردن وسایل قیمتی از لوله فاضلاب و چاه در دروازه غار

  • بیرون کشیدن تلفن همراه ( گوشی ) از لوله فاضلاب و کاسه توالت
  • چنگال دستی برای بیرون کشیدن کارت بانکی از لوله فاضلاب
  • بیرون کشیدن طلا، هر نوع طلایی از لوله فاضلاب در دروازه غار تهران

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری در دروازه غار تهران چه روش هایی را برای بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله فاضلاب و چاه فاضلاب را به شما پیشنهاد می کند؟
بنا به تجربه بیش از 40 ساله در زمینه لوله بازکنی و لوله کشی در تهران به شما اطمینان می دهیم که لوله فاضلاب شما هر نوع گرفتگی داشته باشد را باز می کنیم، هر نوع اشیاء ای اگر در لوله فاضلاب شما گیر کند با بهترین دستگاه های دستی و الکترونیکی بیرون می کشیم.

طرز-بیرون-کشیدن-وسایل-قیمتی-از-لوله-فاضلاب
بهترین روش های بیرون کشیدن وسایل قیمتی طلا از لوله فاضلاب

نمونه خدمات فاضلابی که در دروازه غار ارائه می شود:

هر نوع خدماتی که به فاضلاب مختص شده باشد را مؤسسه لوله بازکنی دروازه غار انجام می دهد:

  • لوله بازکنی در منطقه دروازه غار
  • لوله بازکنی در جنوب تهران
  • چاه بازکنی دروازه غار
  • رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب
  • تخلیه چاه این منطقه
  • لایروبی چاه به صورت دستی و دستگاهی در دروازه غار
  • حفر چاه فاضلاب، حفر چاه آب
  • لوله بازکنی شبانه روزی
  • لوله بازکنی فوری
  • حفر چاه فاضلاب تضمینی
  • لوله بازکنی تضمینی
  • تشخیص نشتی لوله
  • لجنگیری لوله فاضلاب
  • باز و بسته کردن درب چاه بدون کنده کاری اضافه
  • خدمات چاه به صورت صفر تا 100 ( هر نوع خدماتی که در رابطه با چاه به ذهن شما عزیزان می رسد را از حفر چاه گرفته تا لایروبی چاه ما انجام می دهیم.)
  • بیرون کشیدن وسایل قیمتی از لوله فاضلاب و چاه
  • رفع نم و نشتی لوله های فاضلابی
  • باز کردن لوله گرفتگی در دروازه غار
  • افزودن به متراژ میله و انباری چاه فاضلاب و دیگر خدمات که مخصوص فاضلاب می باشد.

لوله بازکنی با فنر در دروازه غار

شاید تا به امروز فنر لوله بازکنی را از نزدیک دیده باشید. این فنر به تنهایی چندان کاربردی ندارد از فنر به تنهایی در اکثر منازل برای لوله بازکنی استفاده می شود ولی در بعضی از گرفتگی های ساده این فنر به تنهایی پاسخگو می باشد. زمانی فنر لوله بازکنی در رفع گرفتگی کاربرد دارد که از دستگاه لوله بازکنی استفاده بشود. اگر در رفع گرفتگی از فنر و دستگاه لوله بازکنی استفاده شود به احتمال 90 درصد هر نوع گرفتگی توسط فنر باز می شود

لوله-بازکنی-با-فنر-در-دروازه-غار-تهران
رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر بدون خطر در دروازه غار تهران

قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب در دروازه غار تهران

شما عزیزانی که ساکن منطقه دروازه غار تهران محله لوطی ها و جوان مردان تهران هستید برای خالی کردن آب و مدفوع چاه فاضلاب خودتان از شرکت برادران جعفری برای تخلیه چاه تماس بگیرید.
تخلیه چاه فاضلاب ارزان قیمت و تضمینی در دروازه غار تهران، خالی کردن چاه فاضلاب سرویس بهداشتی در دروازه غار تهران، تخلیه سپتیک فاضلابی در منطقه دروازه غار تهران، لایروبی چاه فاضلاب قدیمی در دروازه غار تهران، تعمیر چاه فاضلاب ریزشی در کمترین زمان با مقنیان ایرانی در دروازه غار تهران

اگر از درب چاه فاضلاب شما دچار ریزش شده یا نم می دهد نشانه های ریزش می باشد که می توانید برای تعمیر درب چاه فاضلاب در محدوده دروازه غار تهران با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی با استفاده از فشار کپسول گاز

یکی از جدید ترین روش ها از بین بردن گرفتگی با استفاده از فشار نیروی گاز می باشد. با استفاده از فشار گاز بی ضرر یعنی انفجار نمی کند شما می توانید لوله های مستقیمی که دچار گرفتگی شده اند را رفع گرفتگی بکنید

فنر زدن به انواع لوله ساختمان

هر نوع لوله فاضلابی در هر بخشی از ساختمان باشه شما می توانید با قدرت فنر لوله بازکنی بکنید . نمونه لوله های موجود که با فنر زدن رفع گرفتگی می شوند:
فنر زدن به لوله فاضلاب در لوله بازکنی دروازه غار
فنر زدن به لوله توالت ایرانی و فرنگی
فنر زدن به لوله حمام
فنر زدن به لوله تخلیه ماشین لباسشویی
فنر زدن به لوله پایین سینک ظرفشویی
فنر زدن به کفشور حیاط و پارکینگ
خلاصه لوله فاضلابی مجود نیست که با فنر لوله بازکنی باز نشود. برای دریافت لوله بازکنی دروازه غار در 10 دقیقه با ما تماس بگیرید  ((       09190596238     ))

لوله بازکنی شبانه روزی دروازه غار

لوله بازکنی ، چاه بازکنی ، تخلیه چاه و حفر چاه در شرکت لوله بازکنی دروازه غار شبانه روزی می باشد . کافیست در هر ساعتی از شبانه روز با شماره های تماس زیر هماهنگ بشوید آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارسال سرویسکار به محل شما هستیم. برای مؤسسه لوله بازکنی دروازه غار تفاوتی ندارد که ساعت چند باشد تا ارائه خدمات بکند زیرا افراد مشغول در این شرکت به صورت شیفتی و شبانه روزی مشغول به کار هستند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب دروازه غار

با لوله بازکنی دروازه غار نگران گرفتگی های لوله فاضلابی خود نشوید در کمتر از 10 دقیقه سرویس کاران شرکت لوله بازکنی برادران جعفری برای خدمات رسانی به محل شما می رسند. رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلابی از لوله توالت گرفته تا گرفتگی لوله حمام ، لوله سینک ظرفشویی، لوله کفشور پارکینگ و غیره با تجهیزات لوله بازکنی این شرکت می توانیم رفع گرفتگی بکنیم.

رفع گرفتگی لوله حمام دروازه غار

دلیل گرفتگی:

گرفتگی لوله کفشور حمام در هنگام استشمام می تواند مشکل ترین مسئله باشد. برای رفع گرفتگی به یکباره با شرکت لوله بازکنی در جنوب تهرانتماس بگیرید. گرفتگی لوله حمام به یکباره ایجاد نمی شود با ریختن موهای بلند، چربی بیش از حد، افتادن در شامپو ویا غیره در چند ساعت با فشار کم باعث بسته شدن خروجی لوله فاضلاب می شود.
برای اینکه با مشگل گرفتگی لوله فاضلاب مقابله کنید با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید.

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

دلیل گرفتگی:

هر لوله فاضلابی به چند دلیل مشخص و غیره مشخص دچار گرفتگی می شوند. لوله فاضلابی آشپزخانه با ریختن چربی ، روغن ، تفاله چایی، اضافه غذا، افتادن وسایل ریز به مانند سیم ظرفشویی و غره دچار گرفتگی می شود.

اصلی ترین روش های رفع گرفتگی:

ما به شما به نسبط تجربه کاری بهترین روش های لوله بازکنی سینک ظرفشویی را معرفی می کنیم در صورت موفقیت بدون هزینه لوله بازکنی کرده اید و در غیر این صورت با شرکت لوله بازکنی دروازه غار تماس بگیرید. (  در لوله بازکنی خانگی استفاده از فنر دستی آسان ترین روش و کم هزینه ترین روش لوله بازکنی می باشد. با فنر لوله بازکنی خانگی به راحتی می توانید گرفتگی ها را تا 60 % رفع کنید در غیر این صورت با لوله بازکنی برادران جعفری تماس بگیرید تا با کمترین قیمت گرفتگی شما را رفع بکنند.

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در دروازه غار تهران

اگر به هر دلیلی کاسه توالت ایرانی برای رفع نیاز شما در سرویس بهداشتی پاسخگو نیست برای تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی می توانید از شرکت برادران جعفری در دروازه غار تهران استفاده نمایید.
قیمت نصب توالت فرنگی به جای توالت ایرانی با تمام خدمات تخریب و نصب را با یک تماس کوتاه از شرکت برادران جعفری دریافت نمایید.

  • نصب توالت فرنگی در منطقه دروازه غار تهران
  • تعمیر نشتی توالت فرنگی در منطقه دروازه غار تهران
  • تعویض محل توالت فرنگی تخصصی و فوری
  • رفع گرفتگی و باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی با بهترین دستگاه لوله بازکنی در منطقه دروازه غار تهران

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در دروازه غار تهران

دلیل گرفتگی:

این دو نمونه با مشخصه های یکنویی دچار گرفتگی می شوند. لوله توالت ایرانی بیشتر از لوله توالت فرنگی به علت حساسیت دچار گرفتگی می شود. اصلی ترین مواردی که باعث گرفتگی لوله توالت می شود شامل:  بی توجی به انداختن لوازم بهداشتی مانند دستمال کاغذی و پوشاک کودکان، افتادن مدفوع بزرگ، ریختن اسید بی رویه داخل لوله توالت جهت تراش لوله، ریختن مصالح ساختمانی در هنگام تعمیرات یا تخریب سرویس بهداشتی و غیره از دلایل گرفتگی لوله توالت می باشد.

اصلی ترین روش های رفع گرفتگی:

معمولا در گرفتگی های لوله توالت افراد به صورت دستی لوله بازکنی نمی کنند. به علت بوی بد و محیطی نامناسب مجبورند با لوله بازکنی تماس بگیرند تا با دستگاه های لوله بازکنی مشغول به کار بشوند. اصلی ترین دستگاه مؤسسه لوله بازکنی شبانه روزی در جنوب تهران در این زمینه دستگاه برقی فنری می باشد. با این دستگاه به آسانی می توانیم برای شما عزیزان لوله بازکنی بکنیم.

لوله بازکنی گرفتگی های سخت 

معمولا اکثر همکارانی که در زمینه لوله بازکنی توانایی کاملی نداشته باشند با شرکت لوله بازکنی دروازه غار تماس می گیرند. در مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری از سرویس کارانی استفاده می شود که با کمترین تجهیزات می توانند سخت ترین لوله ها را باز بکنند. لوله بازکنی گرفتگی های سخت در محل دروازه غار و حومه این منطقه توسط شرکت برادران جعفری انجام می شود.

بیرون کشیدن تضمینی وسایل قیمتی از لوله و چاه فاضلاب

اگر وسایل قیمتی شما مانند  : ساعت، طلا، مبایل و غیره داخل لوله فاضلاب و چاه فاضلاب افتاده است نگران نباشید. شرکت لوله بازکنی برادران جعفری به صورت 100 درصد تضمینی وسایل شما را بیرون می کشند. هر نوع وسایلی که باشد با دستگاه مکشی لوله بازکنی از لوله فاضلاب بیرون میکشیم به گونه ای که هیچ خراشی به وسایل شما وارد نشود.
با ما تماس بگیرید:     ((   09190596238   ))

رفع مشکل ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در دروازه غار تهران

دلیل نشتی و محل نشتی لوله فاضلاب یا لوله آب شما را با بهترین دستگاه تشخیص تصویری در کمترین زمان پیدا می کنیم، دروازه غار تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله آب ساختمان را به تکنسین های لوله کش ما بسپارید تا با کمترین هزینه محل نشتی لوله را مشخص کنیم و با کمترین کنده کاری به صورت روکار یا توکار مشکل نشتی را حل نماییم.

رفع بوی بد فاضلاب 100 درصد تضمینی 

اگر از لوله های فاضلابی شما به صورت کلی یا تکی بوی بد فاضلاب می آید دیگر نگران نباشید. با شرکت لوله بازکنی برادران جعفری هر مشگل فاضلابی که باشد حل می شود فقط کافی است با ما تماس بگیرید: ((   09190596238   ))

رفع بوی بد از لوله فاضلاب به صورت 100 درصد تضمینی و بدون خرابکاری. اگر لوله فاضلاب شما بوی بد می دهد تنها سه دلیل منتقی دارد.  1 – یا داخل لوله فاضلاب وسایلی گیر کرده است که با جمع رسوبات داخل لوله باعث بالا امدن بوی بد می شود.

با مؤسسه لوله بازکنی برادران جعفری در هر ساعتی از شبانه روز می توانید تماس بگیرید.

09190596238
09372546238
09194104643
09920262447

64 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی دروازه غار»

  1. مهشید غلام پور

    درود برشما به موقع رسیدنتون خیلی خوبه.
    من از انتظار بدم میاد ولی تایمی که حدودی میدید تقریبا دقیق.

  2. خدابخش پاشایی

    سلام لوله فاضلاب ساختمان ما اب راحت جریان داره ومشکلی نداره و مشکل اینه که کف پودر یا شامپو از اخرین سیفون که در حیاط هست بالا میاد وتمام سرامیک اطراف رو پوشش میده. اگه امکانش هست راهنمایی کنید که مشکلش از کجاست. ممنون

  3. سلام ارض ادب و خسته نباشید
    کارتون بسیار عالی بود امید
    وارم موفق باشید
    خیلی ممنونم کارتون شبانه روزی
    و همیشه حتی روز های تعطیل
    هستش
    سپاسگذارم

  4. با سلام ما یه دونه چاه داریم که پنج متر با دستگاه
    کندیم وآب خیلی کمی در آمده احتیاج به متراژداره
    شما میتونید انجامش بدید اگه می تونید به من
    یه ندا بدید تا زنگ بزنم بیایید
    باتشکر

  5. حارث مسلم اباد

    داداش خدا خیرت بده خدا از جونی کمت نکنه
    لوله طرف شویی سرش درامد بعد آب خونه را برداشت
    بعد همسایمون را خبر کردم شمارتون را داشت زنگ زدم
    آمدید هزینش هشتاد هزار تومان شد بالای چهل هزار تومان نداشتم در منزل
    خدا خیرتون بده گفتین همینو بده بسته خیلی ممنونم
    ممنونم

  6. حارث مسلم اباد

    داداش خدا خیرت بده خدا از جونی کمت نکنه
    لوله طرف شویی سرش درامد بعد آب خونه را برداشت
    بعد همسایمون را خبر کردم شمارتون را داشت زنگ زدم
    آمدید هزینش هشتاد هزار تومان شد بالای چهل هزار تومان نداشتم در منزل
    خدا خیرتون بده گفتین همینو بده بسته خیلی ممنونم.
    ممنونم

  7. اق حسن عزیز بسیار بسیار وقت شناس بودن
    یعنی من بهشون گفتم عجله دارم زودی خودشن
    را رسوندن کاشونو که انجام دادن بسیار پاکیزه
    بود مهم تر از همه قیمتش پایین بود
    مرسی
    ممنون
    تشکر

    1. شاید عمر چاه شاید تعداد استفاده کنندگان تسلط به اندازه چاه کم باشد شاید رسوب و جرم بسته کرده خاک چاهتونو

  8. سلام من یک انگشتر یازده گرمی داشتم افتاد توی چاه دستشویی هرکاری کردم نتونستم دربیارم چاه بازکنم نتونست دربیاره فقط دستشویی ما سیفون ندارهامکان داره توی سیفون مشترک ساختمان هنوز مونده باشه؟؟؟

  9. سلام خسته نباشید می دونید که پا یزه برک زیادی در حیات پر از برگ کمی برگ رفته به لوله ما هر کاری کردم در نیامده میشه لوله بازکن بیاد باز کنه ممنونم

  10. سلام وقتتون بخیر زحمت کشیدین سر تایمی که گفتن اومدندر اوردن انگشتر ازدواج بود ممنونم

  11. سلام ما یه انگشتر ۱۱گرمی داشتیم افتاد تو چاه دستشویی هر چی کردیم نتونستیم دربیاریم چاه بازکنم اومد نتونست دربیاره فقط دستشویی ما سیفون نداره امکان داره تپ سیفون مشترک ساختمون هنوز مونده باشه؟

  12. بینهایت از خدمات خوب شما ممنون سرویس بهداشتی شرکت گرفته بود نیروی فنی شما انقدر خوب لوله رو باز کرد که کویف کاری هاصی نشد از مدیریت مجموعه هم تشکر میکنم.

  13. سلام کارتون درسته واقعامن زنجیرم افتاده بود تو توالت انقدر از شوهرم میترسیدم که بیاد بگه چرا انداختی و حواست کجا بوده دعوا بشه که نگو.
    ولی وقتی با شما تماس گرفتم گفتید که در میاد خیلی اروم شدم و وقتی هم که دراومد واقعا نمیدونستم که چی بگم بهتون.
    فقط تشکر میکنم سپاسگزارم.

  14. فکر کنم که به دلیل رفتن چرب و سوخته غذا لوله بی صاحاب مون گرفته راهلی داره یا باس بیایید بازش کنید؟؟

  15. اقا خیلی ممنونم من روی سر قول موندن خیلی حساسم وقتی با شما تماس گرفتم گفتین نیم ساعته اونجاییم و واقعا همونطور که گفتین شد ممنونم که انقدر خوش قول هستید مچکرم.

  16. وقتی در سرویس بهداشتی رو باز میکنیم بوی بدی میادو اصلا قابل تحمل کردن نیست مخصوصا زمانی که مهمون داریم ادم خجالت میکشه.
    برای رفع بوی فاضلاب سرچ کردم گوگل شما رو نشون داد و مطلب رو کامل خوندم خیلی راهنمایی کردید و از روش هاتون هم استفاده کردم اما مشکل رفع نشد.
    خواهش میکنم ازتون بگید برای از بین بردن بوی بد تو خونه چیکار باید بکنیم؟

  17. علی سان جعفری

    من فکر نمی کردم که این بوی بد رفع بشه از خونمون. ولی بعد از اینکه شما آمدید وکمکمان کردید این بوی بد رفع شد واقن ممنونم آقای جعفری.

    1. سلام و تشکر ممنونم بابت نظرتون و لوله بازکنی برادران جعفری هر نوع گرفتگی رو باز میکنه اگه بوی بدی در محیط لوله های فاضلابی دارین اگه بوی بد در هر قسمتی از لوله های فاضلابی به محیط منزل شما حتی محل کار شما بالا میزنه لوله بازکنی برادران جعفری در سراسر تهران و حومه استان تهران می توانید تماس بگیرید ارسال ۱۵ دقیقه با بازدید رایگان و شبانه روزی میباشد

  18. باسلام چیلو چیست مقنی گفته زمین چیلو هست یا موادی است که بتواند به جذب آن کمک کند کودآوره چیست؟

  19. سلام و خسته نباشید نماز روزهاتون قبول درگاه حق باشه
    از کارتون بسیار راضی بودم مچکر از شما و سایت خوبتون.

  20. سلام ما طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه هستیم وقتی که به مدت چند ساعت از دستشویی استفاده نمیشه بوی خیلی بدی از چاه دستشویی بیرون میاد و دستشویی کنم بو میگیره و وقتی آب رو باز میکنیم اینبو کم میشه و از بین میره میخواستم بپرسم مشکل از چیه که وقتی چند ساعت آب ریخته نمیشه در دستشویی این به وجود میاد؟

  21. سلام و خسته نباشید عرض می کنم میخواستم یه سوال بپرسم از خدمتتون ببخشید پر شدن مجدد چرخ فاضلاب از چه چیزی میتونه باشه از چه علائمی آخه ما یک ماه پیش چاه مون را تخلیه کردیم بعد الان دوباره گرفته بعضی ها میگن شاید ریزش میکنه آخه ما کورگذاشتیم نمیدونم از چیه میشه راهنمایی کنید

    1. چاه فاضلاب شما کهنه شده
      چاه فاضلاب شما ریزش کرده
      چاه فاضلاب شما نیاز به لایروبی و کف تراشی دارد
      احتمال نشتی آب ساختمان در داخل چاه وجود دادرد و خیلی از مسائل دیگر که داخل سایت ریز به ریز به این ماسئل پرداخته شده است

      اگر همانطور که می توانید سعی کنید توالت گرفتگی را تمیز کنید و هیچ بهبودی حاصل نشد، ممکن است مشکل در رایزر معمولی باشد که از طریق آن فاضلاب از تمام آپارتمان های طبقات بالا خارج می شود. در این مورد، فوراً با سازمان خدمات دهنده خانه تماس بگیرید و اجازه دهید متخصصان با مشکل برخورد کنند.

      در این حالت، آب نه تنها می تواند در توالت بایستد، بلکه خیلی سریع می رسد و پس از مدت کوتاهی از لبه کاسه جاری می شود و به آپارتمان می رسد.

      در این مورد، فوراً با اورژانس، تیمی که هر شرکت مدیریتی مالک آن است، HOA یا با سازمانی که به خانه خدمات می دهد تماس بگیرید و اجازه دهید متخصصان با مشکل برخورد کنند. شما می توانید با هر سرویس لوله کشی یا لوله کش استاد تماس بگیرید. چوب پنبه را با تجهیزات حرفه ای به سرعت جدا می کنند.

      مشکل گرفتگی توالت فرنگی حل شده است و برای اینکه دیگر تکرار نشود باید وضعیت لوله کشی خود و استفاده بی وقفه از آن را زیر نظر داشته باشید. به طور منظم درمان پیشگیرانه را با کمک وسایل خاص انجام دهید، سپس فضای بهداشت و راحتی در خانه حاکم خواهد شد.

  22. سوسن تسلیمی

    سلام
    ببخشید یه سوال دارم اگه لوله رو فنر زده باشند و باز شده باشه و بعد از چند روز دوباره بگیره مشکل کجاست؟
    درست فنر نزدند؟

  23. یه محلول بدون ضرر نام ببرید که باعث پوسیدگی نشه من از هرمحلولی استفاده کردم پدر لوله در اومده….‌‌

  24. سلام
    بسیار عالی خدماتتون رو توضیح دادید
    زمان رسیدن سریع واقعا خیلی خوبه برای کسایی که میخاهند خیلی زود مشکلشان حل شود.

  25. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بدون شک هر کسی که با شما همکاری کرده راضی بوده چون خیلی حرفه ای کار میکنیم و لوله بازکنی عالی و بسیار خوبی دارید راضی بودیم.

  26. سلام توالت فرنگی ما از روزهای اول نصب پس از سیفون جرم و کثیفی داخل اب باقی میمونه با یکی دو نفر مشورت کردم میگن عیب از خود توالت فرنگی و تعویض کن لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید با تشکر.

  27. سلام خسته نباشید لـوله فاضلاب اصلی ما که به فاضلاب شهری وصل میشه هر از گاهی دچار گرفتگی میشه و باید فنر بندازیم آیاراهی برای تشخیص اینکه علت گرفتگی چیه وجود داره
    مثلا با دوربین های خاصی داخل لوله رو بررسی کرد لوله فاضلاب از داخل خانه به حیاط و سپس به فاضلاب شهری وصل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+