رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه

لیست متخصصین لوله بازکنی در تهران

عکس متخصص
نام متخصص
منطقه تحت پوشش
شماره تماس
خرید و فروش دستگاه لوله بازکنی

فهرست مطالب

فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم و نو را از سایت لوله بازکنی برادران جعفری درخواست نمایید و با ارسال رایگان درب منزل خود درخواست نمایید.
نکته بسیار مهم:
ما خریدار دستگاه های لوله بازکن دست دوم شما عزیزان از سراسر ایران با بهترین قیمت های روز هستیم. با ما برای مشاوره و برسی دستگاه تماس بگیرید.

(( ساعت کاری 8 صبح تا 10 شب ))

اگر همکار هستید یا سرایدار یک ساختمان هستید که در روز یا هر چند روز یک بار با گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو می شوید از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری دستگاه لوله بازکنی خریداری نمایید.

مزیت درخواست دستگاه لوله بازکنی از شرکت لوله بازکنی برادران جعفری:

  • ارسال درب منزل شما به صورت رایگان
  • دریافت هزینه دستگاه بعد از امتحان شما در درب منزل شما یا در شرکت دریافت می شود
  • ارسال به سراسر مناطق تهران و شهرستان های همجوار انجام می شود
  • تا یک ماه اجازه تعویض این دستگاه را دارید، اگر مشکلی پیش آمد
قیمت دستگاه لوله بازکنی چهارپایه چقدره؟ دست دوم: 6800، نو: 7500 میلیون
قیمت دستگاه های لوله بازکنی موشکی چقدره؟ دست دوم: 9 میلیون، نو: 13 میلیون
✅ هزینه فنر و دستگاه های لوله بازکنی در تهران؟ هزینه بروز با نرخ روز را در ادامه محتوا
چگونه با شرکت دستگاه لوله بازکنی فروشی تماس بگیریم؟   09198806367

چه میزان به قیمت های دستگاه های لوله بازکنی می خواهید آشنایت داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا از کف قیمت های دستگاه لوله بازکنی چهارپایه تا سقف قیمت دستگاه لوله بازکنی چهارپایه و سایر دستگاه های خدمت شما مقاله بروز ارائه کنیم.

خدمات فروش دستگاه موشکی در تهران
خدمات فروش بهترین دستگاه های لوله بازکنی موشکی و چهارپایه در تهران

فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم در تهران

فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم

این سایت چه نوع برند هایی برای درخواست کنندگان ارائه می کند؟

  1. دستگاه لوله بازکنی چهارپایه
  2. دستگاه لوله بازکنی موشکی
  3. برند دستگاه لوله بازکنی واترجت
  4. دستگاه لوله بازکنی چرخ دار 55 کیلویی
  5. دستگاه لوله بازکنی کیفی
  6. مدل دستگاه لوله بازکنی با نصب سه نظام جدا
  7. دستگاه لوله بازکنی فنر موشکی
  8. دستگاه لوله بازکنی مخصوص تراش سیمان و مصالح ساختمانی

هر نوع دستگاهی را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب درخواست نمایید می توانید از این شرکت خریداری کنید. در کمترین زمان برای هر منطقه ای از استان تهران دستگاه های لوله بازکنی ارسال می شود.

خرید و فروش دستگاه لوله بازکنی دست دوم
دستگاه لوله بازکنی و فنر لوله بازکنی

ابزاری قوی برای گرفتگی های سخت لوله فاضلاب

کسانی که خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما هستند می خواهند تا در این حوزه فعالیت خود را شروع کنند. چون گاهی اوقات نیاز به ابزاری قوی برای گرفتگی های سخت لوله فاضلاب به خوبی حس می شود. تا پیش از استفاده از دستگاه لوله بازکنی از فنر با دریل برای گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می شد. با توجه به مشکلاتی که استفاده از این ابزار برای باز کردن لوله های فاضلاب وجود داشت رفته رفته از دستگاه های جدیدتری برای این منظور استفاده به عمل آوردند. چرا که با استفاده از دستگاه لوله بازکنی می توان به راحتی و با سرعت بالا بدون کمترین خطر، اقدام به باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب کرد. با فنر و دریل می توان برخی گرفتگی های سطحی ناشی از مواد زائد، مو و… را باز کرد؛ اما برای گرفتگی های سخت لوله فاضلاب نیاز به دستگاه لوله بازکنی می باشد. به همین جهت شرکت ها و افراد زیادی هستند که خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما هستند.

دستگاه لوله بازکنی چهارپایه دست دوم و نو

فروش دستگاه لوله بازکنی چهارپایه دست دوم و نو در استان تهران و کرج

قیمت دستگاه لوله بازکنی چهارپایه نو موتور 750:  14 میلیون تومان
قیمت دستگاه لوله بازکنی چهارپایه دست دو موتور 750:  7 تا 10 میلیون تومان

توجه داشته باشید این رنج قیمت ها مخصوص سال های 1402 و 1403 می باشد. از این دستگاه لوله بازکنی چهارپایه دست دوم به تعداد کم و دستگاه لوله بازکنی چهارپایه نو تا هر تعدادی که نیاز داشته باشید می توانید از ما درخواست نمایید.

بیاید تعمیر انواع دستگاه لوله بازکنی را توسط شرکت لوله بازکنی برادران جعفری مشهاده نماییم:

توصیه ما به خریدار واقعی:
اگر برای ساختمان یا محل کار که گرفتگی معمولی و سخت در پی دارد می خواهید دستگاه لوله بازکنی خریداری نمایید، بهترین دستگاه با وزنی 5 کیلو گرم برای خدمات چاه بازکنی در اختیار شما قرار می گیرد.
همین الان برای اقدام به خرید دستگاه لوله بازکنی چهارپایه از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.

برای دریافت مشخصات کامل خدمات تخلیه چاه تهران از این لینک استفاده نمایید.

قیمت بهترین دستگاه های لوله بازکنی
قیمت های دستگاه های لوله بازکنی موشکی و چهارپایه در شرکت برادران جعفری

دستگاه لوله بازکنی و مهمترین مزایای آن

برخی شرکت ها که خود فروشنده دستگاه لوله بازکنی هستند نقش خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما را ایفاء می کنند. این دستگاه با توجه به اینکه می تواند یک پاک کننده خوب و قوی برای لوله ها به حساب آید بسیار کاربردی است. دستگاه لوله بازکنی با استفاده از موتور الکتریکی بسیار قدرتمند و کابلی فلزی بلند، عمل می کند. وقتی شما دستگاه لوله بازکنی را روشن می کنید کابل وارد لوله می شود و با فرو رفتن در آن و چرخش قطعات فلزی هر گونه لجن و مواد زائد درون لوله بیرون می آیند. به جهت همین کاربری ساده و فوایدی که لوله بازکنی دارد خرید آن مورد توجه قرار گرفته است. ضمن اینکه این دستگاه قابل حمل است و با برق شهری کار می کند. انواع گرفتگی های خست را به راحتی باز می کند. سرعت عملکرد این دستگاه نیز بسیار بالا و قابل توجه است. فنر بلند و بسیار طولانی این دستگاه کار را برای گرفتگی لوله فاضلاب ساده کرده است.

خرید انواع دستگاه های لوله بازکنی

شما می توانید نسبت به خرید انواع دستگاه های لوله بازکنی نو اقدام کنید. کما اینکه خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما نیز وجود دارد که در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض آن کنید. این امکان را دارید که دستگاه نو مدنظر خود را از فروشگاه لوله بازکنی برادران جعفری خریداری کنید. این شرکت با سال ها سابقه کار و تجربه می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند. بنابراین در صورتی که نیاز به خرید دستگاهی با کیفیت دارید و می خواهید از آن استفاده کنید می توانید خرید خود را در این شرکت نهایی کنید. چون امکان ارسال دستگاه به درب منزل شما به صورت کاملا رایگان وجود دارد. هزینه های خرید دستگاه لوله بازکنی نیز در این شرکت نسبت به سایر شرکت ها بهتر و برای مشتری مقرون به صرفه است. ضمن اینکه تا یک ماه در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان تعویض دستگاه را در این شرکت خواهید داشت.

فروش دستگاه لوله بازکنی موشکی با هر شکلی برای شرکت یا فرد

به احتمال زیاد شما اکنون به دنبال دستگاهی قوی تر از چهارپایه هستید، ما بهترین دستگاه های لوله بازکنی را برای تک تک خریدار های سایت لوله بازکنی برادران جعفری معرفی می کنیم.

قیمت لوله بازکنی دستگاه موشکی، چگونه با یک تماس در کمترین زمان دستگاه لوله بازکنی را درب منزل خود خریداری نماییم؟ اگر ساکن شهر تهران هستید با تخفیف 5 درصدی برای خرید دستگاه لوله بازکنی رو به رو خواهید شد.
یکی دیگر از خدمات ما شاید نیاز به برسی داشته باشید خدمات لوله بازکنی فردیس کرج می باشد.

دستگاه چاه بازکنی چهارپایه لوله بازکنی
بهترین دستگاه های لوله بازکنی چهار پایه صفر شرکتی از تولید به مصرف با ارسال رایگان به سراسر ایران
خرید و فروش دستگاه لوله بازکنی صفر و دست دوم
دستگاه های لوله بازکنی موشکی از تمام ارقام صفر و دست دوم
قنر لوله بازکنی فروشنده ایم
فروش فنر های لوله بازکنی با قطر های متفاوت در استان تهران
خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران
جدید ترین دستگاه های لوله بازکنی با تولید ایران

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما

شرکت لوله بازکنی برادران جعفری خود خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما به حساب می آید. به معنای دقیق تر شما می توانید هم در این شرکت اقدام به خرید دستگاه لوله بازکنی نو کنید و هم دستگاه های دست دوم خود را به آن بفروشید. بدین ترتیب می توانید دستگاه های قدیمی خود را فروخته و دستگاه های نو و جدیدی را در اختیار داشته باشید. دستگاه هایی که می توانند مورد نیاز شما باشند تا بتوانید از قابلیت های آن ها به خوبی بهره مند شوید. برادران جعفری به عنوان خریدار دستگاه لوله بازکنی دست دوم شما بیش از 18 سال سابقه در این زمینه فعالیت حرفه ای دارد. در این شرکت کلیه خدمات مربوط به لوله بازکنی با کیفیت بی نظیری انجام می شود. بنابراین شما می توانید با خیال راحت دستگاه های نو مورد نیاز خود را در این شرکت خریداری کنید. همان طور که می توانید دستگاه های دست دوم خود را به آن ها بفروشید.

نتیجه توضیحات

این محتوا بروز خواهد شد، هدف از انتشار این محتوا برای خریداران واقعی می باشد که می خواهند دستگاه لوله بازکنی را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب داشته باشند. این شرکت به همراه یک دستگاه لوله بازکنی 10 متر فنر لوله بازکنی به صورت رایگان ارسال می کند.

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

120 پاسخ

    1. سلام . من یک دستگاه لوله بازکن می خواهم برای مصرف خانگی خودم . ۱۰ واحد آپارتمان هستیم . لطفا راهنمایی فرمایید که چه دستگاهی بخرم ؟

      1. سلام من یک دستگاه لوله بازکنی سه پایه نیک در حد داشتم خیلی تمیزه با وسایل و فنر .مزاجم نکشید باهاش کار کنم .میخاستم بفروشمش..

        1. مشکل ندارد لطفا توی روبیکا به شماره 09190596238 عکس خود دستگاه و تابلو مشخصات دستگاه رو بفرستید تا برسی کنیم خدمتتون

  1. سلام یه دستگاه که کار خوب بده و برای تراش هم مناسب باشه. یعنی اگر یه جا مجبور به استفاده از تراش شدیم کارمون را راه بندازه

  2. سلام رضا ربیعه هستم یک دستگاه ۷۵۰چهار پایه دست دوم در حد تمیز و یک فنر ۲۰متری ۲۲ نیاز دارم09169439561
    آدرس اهواز کوی مهدیس خیابان 5نیشکرپلاک1661منزل ربیعه

    1. سلام حتما خدممتون ارسال میشه. ممنون که سایت خدماتی برادران جعفری را برای دریافت دستگاه لوله بازکنی انتخاب کرده اید

      1. سلام خوبی شما محمد صادقی هستم درخواست دستگاه چهارپایه داده بودم الان ۵ روز گذشته قرار بود ۴ یا ۵ روزه تحویل بدید با یک فنر ده متری 09960183971

        1. سلام از دیرکرد کار معذرت،
          آقای صادقی به نسبط خرید و تعداد نفراتی که صف خرید هستند خیلی زیاده و امید واریم که هر چه سریع تر دستگاه شمارو با نوبت خدمتتون ارسال بکنیم

          1. سلام خدمت شما من نزدیک ۱۲ روز سفارش دادم ولی هنوز خبری نشد من کار دارم اگه نمیاری بگو تا پنجشنبه صبر میکنم

  3. سلام خوبی شما محمد صادقی هستم درخواست دستگاه چهارپایه داده بودم الان ۵ روز گذشته قرار بود ۴ یا ۵ روزه تحویل بدید با یک فنر ده متری 09960183971

    1. سلام آقای بابالی
      ممنون که سایت خدمات رسانی و خرید فروش دستگاه لوله بازکنی را در سراسر ایران انتخاب کرده اید. لطفا منتظر باشید تا در اوللین فرصت خدمت شما تیم پشتیبانی تماس می گیرند و برای تحویل دستگاه و هزینه نهایی با شما

  4. با سلام و خسته نباشید دستگاه درحدود قیمت تا۵میلیون خواهانم بنده از همکاران در مشهد هستم با تشکر

  5. با سلام خسته نباشید خدمت همکاران محترم دستگاه لوله بازکنی اگر کسی فروشی داره من خریدارم
    093747596

    1. سلام و درود ببخشید دیر پاسخ داده شد
      حتما در اولین فرصت نوبت شما رسید تماس گرفته می شود آقای اصلی

  6. سلام وخسته نباشین
    دستگاه لوله بازکن میلاد۳۷۵ دسته دوم میخاستم
    میلاد۳۷۵
    بعدهمراه فنر۵متر و ۱۰مترو۲۰متر

    ۰۹۱۸۲۹۲۵۱۴۴همراه

  7. سلام خسته نباشید ابوالقاسمیم ی دستگاه دست دوم چهارپایه با فنر ۱۵ متری درحد پنج میلیون نیاز دارم لطفا اوکی شد با شماره ۰۹۹۶۱۲۳۱۴۸۳تماس بگیرید ممنون از لطفتون منتظرم

  8. سلام مهدی ازبندرعباس دستگاه چهارپایه لوله بازکنی مدل375میلادمیخواهم لطفا قبل ازارسال تماس بگیرید بدون فنر09169267915ممنون

  9. سلام. دستگاه لوله بازکنی دست دوم ۴پایه با فنر ۱۰ متری نیاز دارم اگر موجود شما خبر بدین ممنون میشم. ۰۹۱۲۲۰۸۳۹۹۴
    ۰۲۱۶۶۷۴۴۴۳۹
    حداد

    1. سلام اگه یهدستگاه چهارپاییه معمولی بخرین واستون جواب میده { توجه داشته باشید که اگر از شرکت ما بخرید با ارسال رایگان ارسال می کنیم}

    1. سلام الان یه دستگاه چهار پایه داریم قیمت 6500 با یه فنر 20 متری و 7 متری می تونید تماس بگیرید و در صورت نیاز بازدید کنید.

  10. سلام یه دستگاه لوله بازکنی دست دوم نیاز دارم البته کارم اینه یه دستگاهی باشه که فنرم جمع کنه من استان کرمان شهرستان زرندم 09134256728
    کمساری هستم

    1. سلام موجود هست الان اگه وقت دارید تشیف بیارید ببرید یا می تونید تماس بگیرید و فیلم دستگاه رو با قطعات کامل برسی کنید و اگه مورد پسند بود خدمتتون ارسال می کنیم

  11. سلام من یک دستگاه که خوب کار کنه و کم کار باشه کمی سبک میخواستم کسی رهنمایی کنه و فنر خوب الان فنر از تهران گرفتم بنامه اقای زاهدی که اصلان به درد نمیخوره لطفان کسی میتونه رهنمایی کنه بازممنونم ۰۹۱۸۵۳۳۹۸۹۱

    1. سلام و درود
      اگه دستگاه دسته دوم می خوایین لطفا با این شماره تماس بگیرید: 09198806367
      اگه دستگاه نو موشکی یا چهارپایه می خواین با این شماره تماس بگیرید: 09190596238
      در نظر داشته باشید دستگاه های دست دوم ما موتور ژاپنن و کارشون حرف نداره ولی دستگاه های نو واسه ایرانن

  12. سلام یک دستگاه چهار پایه نیمه اتماتیک تمیز دست دوم نیاز دارم از کجا باید شفارش بدم چطوری ببینم خرید کنم.

  13. سلام یک دستگاه چهار پایه نیمه اتماتیک یا تمام اتماتیک تمیز دست دوم میخواهم چطوری باید ببینم سفارش بدم ممنون میشم کمکم کنید.

  14. سلام وقت بخیر . جعفری هستم ارادتمند شما. محبت کنید یه دستگاه خوب و مناسب قیمت برام کنار بذارید نظر خودتون برام مهمه . ممنونم .منتظر تماس شما هستم .

      1. سلام ببخش داداشم فراموش کردم .جناب جعفری کارت درسته خدا هم هواتو داره.ازت میخام شما هم هوای مارو داشته باشی . خ عجله ای شده کارم منو اورژانسی راه بنداز من کوچیکتم . یه دستگاه کار راه انداز مناسب قیمت . عزیز منی خدا سلامتی بده بهت .منتظرم یا علی.۰۹۱۸۲۷۴۶۰۷۲

          1. دوست گلم من روز قبل شب کار بودم خاب بودم شماره غریب داشتم تماس بی پاسخ گفتم شاید از طرف شرکت شما بوده .ممنون میشم تماس بگیرید منتظرم جناب جعفری سپاس

      2. سلام و دورود من میخوام یک دستگاه بخرم پیشنهاد شماکدوم یک از دستگهای موجود در مجموعه شما هست واینکه دستگهای دست دوم شما چند متر فنر همراه داره

  15. سلام من چند بار پیام داده ام ولی جواب ندادید ایا دستگاه لوله بازکن نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک دست دوم دارید.

  16. سلام قرار بود تماس بگیرید ولی یه هفته هست خبری نشده ایا دستگاه لوله بازکن دست دوم تمیز نیمه اتوماتیک ۷۵۰ با فنر و نشتیاب موجود دارید آدرس تبریز.

  17. سلام قرار بود تماس بگیرید ولی یه هفته هست خبری نشده ایا دستگاه لوله بازکن دست دوم تمیز نیمه اتوماتیک ۷۵۰ با فنر و نشتیاب موجود دارید آدرس تبریز.۰۹۱۴۹۱۲۴۸۹۰

  18. بنده یه دستگاه چهار پایه سلید دارم 8تومن میفروشم تمام تهران لوله بازکن های قدیمی سازنده رو می‌شناسن دستگاه سلید خیلی خوبه موتور آلمانیه 09369079701دهقانی

  19. سلام یه دستگاه ۷۵۰ یا ۵۵۰ تمیز میخوام برا کار کردن دست دوم یانوو قیمت اعلام کنید ممنونم ازتون

  20. سلام.دوست عزیز من یک ماهه منتظرم پیگیری کنید خواهش میکنم کارم لنگ مونده یه دستگاه چهارپایه یا نوع دیگه ای که ما بده در نظر بگیرید و در اولین فرصت بفرماید چطور باید پرداخت کنم مبلغ رو. حق الزحمه پرسنل رو هم رو چشمم میذارم فقط هر چه سریعتر ممنون میشم . همدان مزاحم میشم جعفرزاده 09182746072

    1. سلام آقای جعفرزاده
      عزیز قبلا تماس گرفتید خدمتتون فرمودند که در قسمت دیدگاه ها حتما شماره تلفن بگزارید . به دلیل ترافیک فروش شماره تماس های ثبت شده در سایت می توانند دستگاه دریافت نمایید
      خدمتتون پیگیری می‌شود

  21. سلام یک دستگاه لوله بازکن چهارپایه اکند اصفهان اطلس دارم موتور 750 به علت مشکل مالی برای فروش دارم شماره09187324750 کرمانشاه

  22. سلام من ساکن شاهرود هستم متقاضی یه دستگاه لوله باز دست دوم هستم لطفا با این شماره تماس بگیرید و خبرش رو بهم بدین ممنونم شماره همراه ۰۹۹۱۹۲۱۵۶۶۲ محمد رضا عرب عامری

  23. سلام وقت بخیر یه دستگاه موشکی تمیز و سالم میخام حدودا 5تومنی .با لوازم و فنر 5/10/20متری
    09149723103

  24. سلام نیاز به یک دستگاه برای کار حرفه ای دارم لطفا پیشنهاد بدهید کدام دستگاه مناسب است و قیمت آن چند است و در تهران چند روزه تحویل می‌گیرم تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *