جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رفع گرفتگی لوله در شهرک غرب

رفع گرفتگی لوله در شهرک غرب

لوله بازکنی شهرک غرب
رفع گرفتگی لوله در شهرک غرب

با گرفتگی لوله ها در آپارتمان، دیر یا زود هر صاحبی با آن روبرو می شود و در بیشتر موارد می توانید بدون کمک یک لوله بازکنی حرفه ای رفع گرفتگی لوله در منزل انجام دهید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب ، لوله بازکنی لوله فاضلاب توالت ، حمام ، آشپزخانه و غیره در شهرک غرب به صورت حرفه ای و با مجرب ترین نفرات ارائه می شود . لوله های فاضلابی خود را با کمترین هزینه با مؤسسه دولتی رفع گرفتگی بکنید .

در صورت وجود لوله های پلاستیکی در آپارتمان، علت انسداد ممکن است نصب نادرست، یعنی رعایت نکردن شیب لوله ها در جهت رایزر باشد. این منجر به تشکیل یک پوشش در داخل لوله ها می شود. یکی از شایع ترین علل انسداد لوله ها چربی است. با گذشت زمان، در سطح داخلی لوله می نشیند، زباله های کوچک، بقایای مواد غذایی و غیره را در خود نگه می دارد، چنین رسوبی به تدریج غلیظ شده و ظرفیت لوله ها را کاهش می دهد.

علت گرفتگی لوله می تواند نصب نادرست، عدم رعایت شیب لوله باشد. یک جسم خارجی که می تواند وارد سیستم شود، در نتیجه عملکرد طولانی مدت، ضخامت هایی را روی دیواره های داخلی لوله ها تشکیل می دهد. لوله ها همچنین در صورت نامناسب بودن یا عدم مراقبت مناسب مسدود می شوند.

راه های زیادی وجود دارد، هم در خانه و هم برای تمیز کردن لوله های گرفتگی، با استفاده از داروهای مردمی، مواد شیمیایی و دستگاه های مکانیکی. اگر آب از طریق سوراخ تخلیه به آرامی شروع به خروج کرد، بوی نامطبوع در آشپزخانه یا حمام وجود داشت و هنگام روشن شدن فشار، آب از زیر ریل های تخلیه نردبان فاضلاب افزایش می یابد، باید آن را بردارید. انسداد

لوله ها اغلب در دوره تابستان و پاییز مسدود می شوند که با مصرف بسیار بیشتر آب و افزایش میزان ریزش زباله در فاضلاب همراه است. باید به دوره ای که برداشت برای زمستان انجام می شود توجه ویژه ای شود و مطلوب است آنچه را می توان از لوله ها تمیز کرد.

چگونه در خانه انسداد لوله ها را پاک کنیم

با درک نحوه تمیز کردن انسداد لوله‌ها در خانه، روش‌ها و دستگاه‌هایی را که می‌توان برای این کار استفاده کرد فهرست می‌کنیم:

ساده ترین گزینه – استفاده از یک پیستون معمولی. این ابزار در واقع در خانه همه است و به راحتی می توان با یک انسداد ساده کنار آمد، به عنوان مثال، اگر سینک با ذرات کوچک خاک، گرد و غبار و چربی مسدود شده باشد.

موانع پیچیده تر باید به روشی دیگر پاک شوند. در این حالت از یک طناب بهداشتی به طول حدود سه متر با نازلی به شکل پایک در انتهای آن استفاده می شود. البته باید به خاطر داشت که کابل ها برای سیفون های کروم اندود، مسی و پلاستیکی مناسب نیستند.

چگونه در خانه انسداد لوله ها را با استفاده از مواد شیمیایی تمیز کنیم؟ یک ابزار را در فروشگاه بخرید، دستورالعمل استفاده روی برچسب را بخوانید و آن را دنبال کنید. معمولاً مایع را داخل سینک می ریزند و به مدت نیم ساعت کهنه می کنند و با مقدار زیادی آب داغ می شویند. اینها می توانند ژل، مایع، قلیایی، اسید یا پودر (مول، آقای عضله، تارتت، مقعد) باشند. به عنوان بخشی از این جعبه ها، هیدروکسید سدیم وجود دارد.

اصل عمل مواد شیمیایی “خورندگی” است. رسوبات بر روی دیواره های داخلی لوله ها. استفاده از این محصولات برای سیستم های فاضلاب پلاستیکی و چدنی کاملا بی خطر است.

از مواد شیمیایی با احتیاط استفاده کنید: دستکش لاستیکی بپوشید، صورت او با ماسک پوشانده شده است، توصیه می شود در اثر تبخیر مواد شیمیایی، غشاهای مخاطی دچار سوختگی نشوند.

توصیه می شود حداقل در 2-3 ماه یک بار از مواد شیمیایی برای تمیز کردن لوله ها استفاده کنید، سپس برای مدت طولانی می توانید از تعویض پرهزینه سیستم فاضلاب جلوگیری کنید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب

چگونه در خانه انسداد لوله های حمام را با پیستون برطرف کنیم؟ حمام، بر خلاف سینک، مجهز به یک سوراخ تخلیه ایمنی است. قبل از تمیز کردن باید بسته شود. با کمک پیستون، یک شوک هیدرولیکی ایجاد می شود که تجمع کثیفی زیر لوله را از محل تخلیه باریک، جایی که اغلب گرفتگی ها ایجاد می شود، منحرف می کند.

اول از همه، باید حوضچه را با آب پر کنید تا فنجان پیستون را بپوشاند. یک فنجان هواکش را روی سوراخ تخلیه نصب کنید، آن را محکم روی سوراخ فشار دهید و دسته تیز را 3-4 بار فشار دهید و پیستون را به شدت از آب بیرون بکشید. در صورت لزوم، این کار را تا زمانی که آب شروع به جریان آزادانه کند، تکرار کنید.

می توان سینک را با روف تمیز کرد که داخل دهانه فاضلاب قرار می گیرد و با حرکات تند انسداد را خفه می کند. در صورت لزوم، می توانید روف را به یک میله انعطاف پذیر بچسبانید تا ساختار را بلندتر کرده و انسداد را در عمق زیاد ایجاد کنید.

اگر از کابل لوله کشی برای تمیز کردن استفاده شود، سیفون خاموش می شود و کابل تا آنجا که ممکن است در سوراخ تخلیه وارد می شود. در این حالت در هر دو جهت می چرخد. لوله را پیچ کنید، کابل تمام انسدادها را تمیز می کند، زباله ها در امتداد تخلیه حرکت می کنند و شسته می شوند. پس از تمیز کردن، تمام عناصر کانال تخلیه شسته شده و سیفون تمیز می شود.

اگر سیم نزدیک دست خود ندارید، می توانید یک مته برقی یا یک پیچ گوشتی بردارید، که به طور موثری به مقابله با انسداد کمک می کند.

حال بیایید به نحوه پاکسازی انسداد لوله ها در خانه با روش های مردمی به طور ایمن و موثر نگاه کنیم. سودا برای این کار عالی است. این ارزان ترین و ساده ترین راهی است که هر صاحبخانه می تواند بدون انتظار کمک لوله کشی از آن استفاده کند.

به نسبت مساوی، به عنوان مثال، یک لیوان، باید نوشابه و سرکه مصرف کنید. سودا را در سوراخ تخلیه می ریزند و سپس سرکه را روی آن می ریزند. سوراخ با درپوش بسته می شود و به مدت 2-3 ساعت در این حالت باقی می ماند و پس از آن لوله با آب داغ شسته می شود. این روش تمیز کردن گرفتگی برای لوله ها کاملا بی خطر است. می توان از آن نه تنها برای از بین بردن انسدادهای موجود، بلکه برای پیشگیری نیز استفاده کرد.

بیایید چند محلول دیگر تهیه شده از نوشابه را در نظر بگیریم که به خلاص شدن از شر انسداد کمک می کند. برای این کار، حدود 150 گرم نوشابه را بردارید و آن را به مدت 15 دقیقه روی یک تابه چدنی گرم کنید. بعد از خنک شدن کامل آن را با یک لیوان آب حل کنید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب را می توان از نظر کارایی با فروشگاه شیمیایی معروف “Mole 9raquo ;” مقایسه کرد.

یکی دیگر از راه های مطمئن برای تمیز کردن فاضلاب استفاده از لیموی معمولی است. برای این کار، چند عدد لیمو را بردارید و آنها را مستقیماً در سوراخ تخلیه فشار دهید. بدون باز کردن آب، حداقل یک ساعت زنده بمانید. اگر لیمو وجود ندارد، می توانید نصف لیوان آب لیمو غلیظ بخورید. این روش نیز بسیار موثر است.

اگر در سینک پلاگین چربی انسداد وجود دارد، می توانید محلول نمک قوی تهیه کنید. مستقیماً در سوراخ تخلیه ریخته می شود و شروع به تمیز کردن تخلیه با پیستون می کند. برای اطمینان از بهترین تناسب پیستون، می توان لبه های آن را با یک کرم ارزان قیمت روغن کاری کرد.

انسدادهای بدون عارضه در فاضلاب را می توان با یک جاروبرقی قدرتمند با استفاده از عملکرد دمش آن برطرف کرد.
لوله بازکنی امیر بهادر
تشخیص ترکیدگی با دستگاه

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه در شهرک غرب 

بیایید در مورد چگونگی رفع انسداد لوله های آشپزخانه در شرایط خانه صحبت کنیم. ابتدا باید بدانید که سیفون چگونه در سینک چیده شده است، زیرا در بسیاری از موارد ممکن است فقط به تمیز کردن آن محدود شود.

رایج ترین آنها سیفون های بطری با قطر 32 یا 40 میلی متر هستند. هرچه قطر سوراخ تخلیه کمتر باشد، سریعتر مسدود می شود. طراحی سیفون یک محفظه قابل جابجایی را فراهم می کند که شبیه کف یک بطری است. حذف زباله های داخل سینک با این سیفون کار سختی نیست. برای جدا کردن قسمت قابل جابجایی به ابزار خاصی نیاز نیست.

بنابراین، قبل از تعویض کاسه یا سطل، سینک را باز کرده و خارج کنید تا آب باقیمانده روی زمین نریزد. سپس با استفاده از سیم قلاب در انتها سیفون را تمیز می کنیم.

همچنین در سینک ها می توان از انواع دیگر سیفون استفاده کرد. لوله – ساخته شده به شکل یک لوله منحنی. اغلب سیفون های راه راه وجود دارد که به راحتی خم می شوند و می توانند در شرایط غیر استاندارد نصب شوند. سیفون هایی با سرریز در زهکشی ها با سوراخ مخصوص برای تخلیه آب اضافی نصب می شوند. در صورت اتصال ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی از سیفون های دوتایی یا سه گانه استفاده می شود. سیفون هایی از نوع مخفی وجود دارد که در جعبه نصب می شوند.

برای جلوگیری از گرفتگی پوسته، می توانید یک توری پلاستیکی را روی سوراخ تخلیه قرار دهید. می‌توانید را طوری تنظیم کنید که همه زباله‌های به دام افتاده در سینک را خرد کند، سپس زباله‌ها در زهکشی شسته شوند. اغلب نیاز به تمیز کردن لوله ها را از بین می برد، مقابله با زباله های گازی، و حتی سنگ زنی استخوان ها، بی سر و صدا آسان است. فضای زیادی را اشغال نمی کند، نیاز به مراقبت خاصی ندارد، کافی است معمولی را با آب سرد بشویید.

چگونه در خانه ها رفع گرفتگی بی خطر ارائه بکنیم ؟

باید در نظر داشت که استفاده از وسایل شیمیایی برای تمیز کردن انسدادها می تواند به تجهیزات لوله کشی، لوله های آلومینیومی و زهکشی آسیب برساند. واقعیت این است که برخی از واکنش های شیمیایی منجر به آزاد شدن مقدار زیادی گرما می شود. اگر صدای پارس بلند شنیدید، خم شدن روی سینک و نگاه کردن به سوراخ تخلیه توصیه نمی شود. این نشان دهنده یک واکنش است و می تواند خطرناک باشد.

مهم است که به یاد داشته باشید که در انتخاب مواد شیمیایی برای تمیز کردن فاضلاب باید مواد منبع آب و نوع آلودگی را در نظر گرفت. در بیشتر موارد، جهانی “مول 9” مناسب برای دست زدن به انواع مختلف آلاینده ها است.

استفاده از کابل لوله کشی برای تمیز کردن لوله های فلزی مناسب است، زیرا به حذف موثر، از جمله زنگ زدگی، از دیواره لوله ها کمک می کند. در نتیجه افزایش فشار مکانیکی، لوله های پلاستیکی ممکن است آسیب ببینند. شما باید با دقت تمیز کنید. این ماده به خودی خود خورده نمی شود و ناخالصی های روی سطح آن ضعیف می چسبد. اما با گذشت زمان، چربی به تدریج مجرای فاضلاب را مسدود می کند و در مواقعی که نیاز به رفع گرفتگی وجود دارد، بهتر است از مواد شیمیایی یا پیستون استفاده کنید.

09190596238 خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب

علائم اصلی انسداد ظاهر بوی نامطبوع از سیستم فاضلاب و رکود کوتاه مدت آب در سینک، کاسه توالت یا حمام است. اگر مشکل به موقع اصلاح نشود، سیستم کاملاً مسدود می شود.

لوله کاملاً با آوار و رنگ آهکی مسدود شده است

شما می توانید انسداد فاضلاب را به چند روش از بین ببرید:

اگر آب فقط در وان حمام یا در یکی از زهکش ها جمع شود، به این معنی است که به احتمال زیاد مشکل در سیفون است. از این گذشته ، این نوعی مانع است ، تله ای برای متوقف کردن موارد کوچک و جلوگیری از نفوذ آنها به فاضلاب. با کمک یک سیفون، یک مانع آب ایجاد می شود که اجازه نمی دهد بوها به داخل محل زندگی نفوذ کنند.

تمیز کردن سیفون زیر سینک

اصل کار این دستگاه ساده است، شبیه به اصل یک پمپ. شیر لاستیکی (درپوش)، سوراخ تخلیه را محکم می پوشانیم، سپس کمی آب داخل سینک یا توالت می ریزیم.

سینک را با پیستون شستشو دهید

سیستم اتوماتیک دو مرحله ای

با کمک یک کابل فولادی قوی، می توانید شمع های متراکم کافی را از بین ببرید و فاضلاب را با دقت بیشتری از رسوب آهک پاک کنید. در یکی از انتهای آن یک محلول مارپیچ یا وسیله ای به شکل برس وجود دارد که می توانید آن را از بین بستر فشار دهید یا تکه های آن را بگیرید. روی یک مارپیچ یا روف، الیاف ریز مانند تکه‌های کهنه، مو یا کاغذ فشرده به راحتی زخم می‌شوند و در زهکشی گیر می‌کنند.

با مجموعه ای از حیوانات خانگی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب با جاروبرقی

به نظر می رسد که چنین لوازم خانگی می توانند حتی در صورت انسداد جدی سیستم به کمک بیایند. برای انجام این کار، برای فشار دادن چوب پنبه به دست آمده تحت فشار، لازم است انتهای شلنگ را به سوراخ دوم وصل کنید. قبل از شروع کار، کیسه گرد و غبار باید برداشته شود!

برای اینکه در آینده مجبور نباشید فاضلاب را متحمل شوید و تمیز کنید، برای جلوگیری از بروز انسداد باید قوانین زیر را رعایت کنید:

به طور منظم سیستم فاضلاب را با مواد تمیز کننده مدرن تمیز کنید

رفع گرفتگی تمامی لوله های فاضلابی در شهرک غرب

اگر آب بسیار بد شد و به آرامی وارد زهکشی شد و اتاق دائماً با بوی نامطبوع فاضلاب پر شد، اقدامات لازم ضروری است.

صاحبان آپارتمان ها و خانه های خصوصی سعی می کنند این مشکل را به تنهایی حل کنند، بنابراین می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. اما اگر انسداد قدیمی است و با ابزارهای دست ساز قابل رفع نیست، می توانید با یک شرکت تخصصی که کارکنان آن از ایستگاه های هیدرولیک مخصوص استفاده می کنند، تماس بگیرید. با کمک آنها می توانید مشکل را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

رفع گرفتگی در شهرک غرب با استفاده از پیستون

اگر انسدادی در سیستم وجود دارد، می توانید با استفاده از یکی از روش های سنتی – استفاده از پیستون، آن را از بین ببرید. استفاده از این ابزار می تواند با مشکلاتی همراه باشد، زیرا ساختار تخلیه فرآیند را پیچیده می کند. مشکل ایجاد سوراخ هوا در زمانی است که آب سرریز است و برای کار به جاروبرقی نیاز دارید.

لوله بازکنی شهرک غرب
رفع گرفتگی تضمینی لوله فاضلاب در شهرک غرب

اگر انسدادی در حمام وجود دارد، چگونه آن را از بین ببرید، باید در اسرع وقت تصمیم بگیرید. بنابراین، هنگام استفاده از روش توصیف شده، پلاگین باید با یک سوراخ برای سرریز آب محکم بسته شود. پس از ضد عفونی کردن لبه کاسه لاستیکی با ژله نفتی، که به آنها اجازه می دهد تا آنها را محکم به زهکش فشار دهید. استاد باید 10 حرکت رفت و برگشتی تیز انجام دهد.

هنگامی که انسداد وجود دارد، می توانید سعی کنید آن را با استفاده از دو دمنده از بین ببرید، اما این به کمک شخص دیگری نیاز دارد. به جای دوشاخه برای ایجاد سفتی، می توانید از یک پیستون دیگر استفاده کنید.

اگر نتیجه مثبت حاصل نشد، می توانید نه از نیروی هوا، بلکه از نیروی آب استفاده کنید. برای این کار، حمام را با آب داغ پر می کنند تا کاسه لاستیکی نیمه بسته شود. در همان زمان، پیستون با زاویه فرو می رود و در آخرین غلتش باید به شدت از آب بیرون کشیده شود.

اگر اولین تلاش ها برای خلاص شدن از مشکل شکست خورد، می توان این روش را چندین بار تکرار کرد.

رفع گرفتگی در شهرک غرب با استفاده از فنر دستگاه برقی

لوله بازکنی با فنر
رفع گرفتگی لوله در شهرک غرب با استفاده از فنر دستگاه برقی

هنگامی که یک انسداد نسبتاً بزرگ رخ می دهد، بعید است که آن را با کمک فن آوری فوق از بین ببرید. برای انجام این کار، می توانید از یک کابل لوله کشی استفاده کنید که به شما امکان می دهد اقلام خارجی را که در لوله ها قرار دارند، فشار دهید یا بکشید.

دستکاری باید در چند مرحله انجام شود. در ابتدا، کابل به سوراخ تخلیه وارد می شود. و این مورد، دو نفر باید درگیر شوند – یکی از آنها کابل را فشار می دهد، در حالی که دیگری با کمک یک دسته خاص یک حرکت چرخشی انجام می دهد.

در اسرع وقت برای رسیدن به محل انسداد باید چند تکان تیز به جلو و عقب زده و سپس شیر آب گرم را باز کرده و کابل را خارج کنید. جریان ها به شستشوی فاضلاب گیر کرده در لوله های فاضلاب کمک می کنند.

 

انسدادهای بزرگ و نسبتاً بزرگ را می توان با استفاده از یک کابل که لزوماً باید چرخانده شود، از بین برد. فقط از این طریق می توانید با این مشکل مقابله کنید. شما می توانید این ابزار را در هر فروشگاه سخت افزاری خریداری کنید، اما برخی از استادان آن را خودتان می سازند.

برای این کار از یک تکه کابل فلزی انعطاف پذیر استفاده کنید که در انتها خم شده و کمی ذوب شده است. به لطف این دستکاری، او در امتداد خم لوله ها حرکت می کند و در برابر گره هایی مانند زانو قرار نمی گیرد. و برای اینکه کابل برای استفاده راحت تر باشد، در فرآیند کار به دام بیاندازید، بهتر است آن را با چیزی سخت بپیچید تا بتوانید نوعی چنگ زدن به دست آورید.

به هیچ وجه نمی توان گرفتگی لوله های پلاستیکی را با کابل لوله کشی برطرف کرد، زیرا ممکن است سطح داخلی آنها آسیب ببیند.

رفع گرفتگی لوله با فنر دستگاه و مواد شیمیایی در شهرک غرب تهران

رفع گرفتگی لوله با مواد شیمیایی در شهرک غرب

از بین بردن گرفتگی لوله ها در خانه، گاهی اوقات در آشپزخانه ضروری است. برای این کار اغلب از مواد شیمیایی استفاده می شود. با این حال، مهم است که بدانید کدام یک برای خرید بهتر است و همچنین نحوه استفاده از آن.

در راهنما، توصیه هایی را خواهید یافت که نیاز به استفاده از مقدار معینی از ترکیب دارد، که در سوراخ تخلیه ریخته یا ریخته می شود. باید مدتی در آنجا نگه داشته شود، سپس کاملاً با آب بشویید. پیروی از توصیه های سازنده بسیار مهم است، در غیر این صورت حتی ایمن ترین آماده سازی می تواند باعث تغییر شکل مواد شود.

ما لیستی از مؤثرترین ابزارها را ارائه می دهیم:

  1. شاید رایج ترین خدمات رفع گرفتگی باشد؛ با این حال، استفاده از آن برای لوله های پلاستیکی ممنوع است.
  2. برای انواع تیوپ ها می توانید از مستر ماسل که به صورت فوم یا ژل موجود است استفاده کنید. ساختار ویژه به تمام جنبه ها نفوذ می کند و باکتری ها و بوهای نامطبوع را از بین می برد.
  3. اگر بوی آمونیاک را تحمل نمی کنید، می توانید از “Tyt” استفاده کنید که کاملاً با وظیفه آن مطابقت دارد.
  4. اگر نیاز به از بین بردن گرفتگی قوی وجود دارد، می توانید “پوتان” را خریداری کنید که دارای ترکیب شیمیایی قوی است.

چگونه از شر رسوبات چربی در سیفون خلاص شویم؟

رفع گرفتگی لوله ها در منزل با آب جوش امکان پذیر است اما این روش برای انواع لوله ها به جز پلاستیکی قابل قبول است. هنگامی که علت رسوبات چربی باشد، این یک راه حل موثر خواهد بود.

اگر لوله های پلاستیکی در آشپزخانه دارید، در آب نسبتا داغ باید پودر شوینده را رقیق کنید و سپس محلول را خوب هم بزنید. سپس یک جریان در زهکش پوسته ریخته می شود. در صورت لزوم، کل روش می تواند تکرار شود. برای جلوگیری از چنین مشکلی، هر بار که ظروف را می شویید، باید آب داغ را تخلیه کنید و آن را به مدت 20 ثانیه بگذارید.

رفع گرفتگی لوله حمام در شهرک غرب به صورت تضمینی و ارزان قیمت

اگر نمی دانید چگونه انسدادها را در آشپزخانه از بین ببرید، باید اقدامات را در یک دنباله خاص انجام دهید. در سطح داخلی که به طور منظم توسط لوله های صابون راه راه جذب می شود، چربی ته نشین می شود. برای حل این مشکل باید:

  1. قیف را از قیف داخل آکواریوم جدا کنید.
  2. لوله بالایی باید از زهکشی در فاضلاب جدا شود.
  3. پس از آن، می توانید سیفون را که به آن چین خم شده نیز می گویند، با دقت خارج کنید.
  4. رفع گرفتگی سینک در خانه می تواند با گسترش لوله های برداشته شده به طوری که تمام صورت ها صاف شوند، انجام شود. پس از آن می توان سطح داخلی آن را با آب شستشو داد.

اگر می خواهید تمیزکاری دقیق تری انجام دهید، توصیه می شود این کار را با یک طناب و یک تکه سلفون انجام دهید. یک انتهای لوله بسته می شود و آب داغ داخل آن ریخته می شود. در مرحله بعد، انتهای دوم بر اساس همان اصل بسته می شود، که اجازه می دهد تا زمانی که آب در داخل است، عنصر با حرکات چرخشی تمیز شود. پس از اتمام تمیز کردن، تمام موارد باید تعویض شوند.

 

اگر با این سوال روبرو هستید که چگونه گرفتگی توالت را از بین ببرید، با همان ابزارهایی که در آشپزخانه یا حمام استفاده می شود کار کنید. همانطور که می دانید شیمی تاثیر محسوسی روی دوشاخه های قدیمی ندارد، بنابراین بهتر است از پیستون استفاده کنید.

لازم است دستگاهی با قطر گلدان 10 سانتی متر انتخاب کنید. برای کار موثر، آب اضافی باید از توالت خارج شود، به طوری که مایع فقط قسمت لاستیکی را بپوشاند. برای اینکه در پذیرایی گجت گیر نکنید، باید از رنگ کاغذ دیواری گل میخکی استفاده کنید که با دسته لمسی به فنجان زده می شود. اگر نمی دانید چگونه انسداد توالت را در زمانی که پیستون در دسترس نیست از بین ببرید، می توانید از وسایلی که در دست دارید استفاده کنید و باید بین ته بریده شده یک بطری پلاستیکی یا عروسک قرار گیرد.

در حالت اول، عنصر به داخل توالت پایین می آید و سپس با کمک آن، حرکات رفت و برگشتی انجام می شود. پرداخت را می توان از پارچه و چوب انجام داد.

اما اگر از کابل استفاده می کنید، گاهی اوقات با مشکل مواجه می شود و سایر اقدامات ممکن است متفاوت باشد. اگر المنت در طرف مقابل کاسه قرار دارد، قبل از ادامه رفع گرفتگی، لازم است به حرکت رو به جلو ادامه دهید تا کابل به این بخش از کاسه توالت بلغزد.

اگر در جاده دیوار عمودی زهکشی وجود دارد، باید از کابلی استفاده کنید که طول آن 1.5 متر یا بیشتر است. و یک لوله کشی با خروجی مستقیم وجود دارد، کابل باید از طریق لوله افقی رانده شود. هنگامی که با یک مانع روبرو می شوید، این نشان می دهد که مسیر به انسداد رسیده است.

هنگامی که وظیفه پیش می آید، نحوه از بین بردن انسداد در خانه، مهم است که در ابتدا با ویژگی های طراحی تجهیزات بهداشتی آشنا شوید.

لوله بازکنی
رفع گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و توالت فرنگی در شهرک غرب

در صورت عدم وجود پیستون، می توانید از یک فناوری دیگر استفاده کنید که شامل استفاده از مواد شیمیایی است. آب اضافی باید از کاسه تخلیه شود، مقداری مایع در زهکش باقی بماند. بعدی در دوره نوشابه است که به 1/2 بسته نیاز دارید. باید تا حد امکان به عمق آن فشار داده شود و پس از ریختن یک لیوان سرکه. سپس واکنش شروع می شود که حدود 20 دقیقه طول می کشد. در پایان، یک کتری آب جوش در توالت ریخت.

این روش برای تجهیزات لوله کشی که در آن راه راه از پلاستیک نازک ساخته شده است، مناسب نیست، زیرا ممکن است ترکیده شود. شستشو در این حالت بهتر است نه با آب جوش بلکه با آب گرم انجام شود.

برای اینکه به طور دوره ای مشکل نحوه رفع انسداد لوله ها به صورت دوره ای حل نشود، لازم است هر از گاهی کارهای پیشگیرانه انجام شود. می توان آن را بر اساس یکی از فناوری های شرح داده شده در بالا انجام داد. بهتر است از ترکیبات شیمیایی استفاده کنید، این کار آسانتر و سریعتر خواهد بود.

قبل از از بین بردن انسداد در حمام در خانه، باید پارچه هایی را آماده کنید. کابل باید پس از خارج شدن از سیستم فاضلاب گذاشته شود. توصیه می شود آن را با یک پارچه آغشته به محلول شوینده پاک کنید. این کار باعث از بین رفتن بوی نامطبوع می شود.

اگر انسدادی در حمام وجود دارد و چگونه آن را از بین ببرید، بسته به اینکه چه وسایل بداهه ای در خانه پیدا می شود، باید تصمیم بگیرید. اما همراه داشتن دستکش الزامی است که استاد باید قبل از شروع کار از آن استفاده کند. در غیر این صورت شستن بوی نامطبوع از دست ها به مدت کافی امکان پذیر نیست.

نتیجه توضیحات رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله توالت در شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله آشپزخانه در شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله حمام در شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله کفشور در شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله پارکینگ در شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله حیاط در شهرک غرب ، رفع گرفتگی ارزان قیمت لوله فاضلاب با فنر در شهرک غرب با بهترین سرویسکاران به صورت 24 ساعته ارائه می شود .

لوله بازکنی شهرک غرب ، چاه بازکنی تضمینی شهرک غرب ، رفع گرفتگی لوله در شهرک غرب ، لوله بازکنی چاه فاضلاب در شهرک غرب ، چاه بازکنی شبانه روزی شهرک غرب ، لوله بازکنی ارزان قیمت شهرک غرب ، لوله بازکنی تضمینی شهرک غرب ، لوله بازکنی 24 ساعته شهرک غرب ، لوله بازکنی با نرخ اتحادیه در شهرک غرب با مجرب ترین سرویسکاران به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته 09190596238

3 دیدگاه دربارهٔ «رفع گرفتگی لوله در شهرک غرب»

  1. سلام و عرض خسته نباشید ما شمالی آپارتمان ۴ طبقه داریم که چاه ساختمان در زیر ساختمان حفر شده و بدنه چاه هم از بتن است البته اکثر من در شمال دیواره چاه رو بلوک میچینن ولی ما لوله های بتنی آماده گذاشتیم به خاطر مقاومت بالاتر ولی چاه خیلی زود به زود پر میشه چه کارشناس گفتم به خاطر اینکه زمین رطوبتی است و چون دیواره چاه بتونی جذب انجام نمیشه و یکی هم پیشنهاد داده اسید بریزیم لطفاً در صورت امکان راهنمایی کنید ممنون از سایت خوبتون خیلی مطالب عالی توضیح دادید تشکر.

  2. سلام آقای جعفری ممنونم ازتون کارتون خیلی عالی بود و بسیار تمیز انجام شد با اینکه راهمونم دور بود ولی سرویسکارتون زحمت کشید اومد و مشکل رو حل کرد ممنونم مرسی.

  3. سلام لوله بازکنی شبانه روزی شما ساعت ۳ بامداد هم میان؟
    من تا ۱۲ سرکار هستم تا بیام خونه و یه خورده استراحت کنم همین حدودا میشه تو این ساعت تشریف میارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+