رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
حفر چاه فاضلاب تهران

فهرست مطالب

حفر چاه فاضلاب تهران

حفر چاه فاضلاب خود را به معتبر ترین شرکت خدماتی در هر منطقه از تهران بزرگ می توانید بسپارید . مؤسسه حفر چاه فاضلاب تهران پوشش دهنده شبانه روزی خدمات فاضلابی سراسر تهران می باشد .

09372546238
09190596238

نحوه ارائه قیمت و هزینه قانونی حفر چاه فاضلاب و متراژ قانوونی چاه فاضلاب را از معتبر ترین شرکت خدمات فاضلابی از نظر مردم و صنف خدمات فاضلابی دریافت بکنید .

"<yoastmark

اصلی ترین موارد مؤثر در قیمت حفر چاه چه مواردی می باشد ؟

1 – بستگی به انواع چاه دارد شامل : حفر چاه فاضلاب ، حفر چاه آب ، حفر چاه ارت ، حفر چاه جذبی ، حفر چاه آب باران و غیره .

2 – حفر چاه دستی و حفر چاه با دستگاه

3 – جنس خاک زمین چاه شامل ( خاک شنی ، خاک سیلت ، خاک رسی ، خاک لومی ، خاک شنی و سنگی )

4 – ارائه خدمات با مصالح چاه کنی یا مصالح با مشتری می باشد . مصالح چاه شامل : خرید گول چاه ، آجر برای طوقه چینی ، سیمان و ماسه ، درب چاه و دیگر موارد که در مصالح چاه فاضلاب مورد نیاز می باشد .

5 –  تشخیص درب چاه ، باز و قالب گذاری درب چاه

6 – حمل نخاله چاه کنی با شرکت یا با مشتری و دیگر موارد که بر قیمت حفر چاه موثر می باشد . برای ارائه مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید : 09190596238 

خاک چاه فاضلاب
یکی از علل های اصلی و موثر در حفر چاه نوع خاک و روش حفر چاه دستی و دستگاهی می باشد .

نحوه محاسبه اندازه چاه و قیمت گذاری

نحوه محاسبه اندازه چاه فاضلاب با چاه آب متفاوت می باشد . چاه آب فقط میله خالی با قطر دو برابر چاه فاضلاب می باشد و لی چاه فاضلاب دارای میله و انباری می باشد .

در محاسبه اندازه حفر چاه فاضلاب میله و انباری را با متراژ مغنی یا مقنی حساب می کنند . قطر میله چاه فاضلاب به طور معمول 80 سانتی متر می شود و انباری چاه فاضلاب بستگی به نوع خاک دارد . در بعضی از خاک ها مقنی چاه کن انباری چاه فاضلاب را با 2 متر عرض و 3 متر ارتفاء حفر می کنند ، با این متراژ در انباری هر یک متری طولی که جلو می رویم 6 متر مقنی محسوب می شود .

قیمت متراژ حغر چاه فاضلاب با متراژ حفر چاه آب یکسان نمی باشد . برای دریافت قیمت حفر چاه فاضلاب و حفر چاه آب با مجموعه خدماتی آنلاین برادران جعفری تماس بگیرید .: 09190596238

هزینه یا قیمت حفر چاه

هزینه حفر چاه بستگی به نوع چاه فاضلاب یا چاه آب دارد . حفر چاه از نو یا حفر چاه دوباره کاری ، حفر چاه فاضلاب داخل لجن یا حفر چاه در خشکی ، متراژ درخواستی حفر چاه و حفر چاه دستی یا حفر چاه دستگاهی بستگی دارد .

هزینه های حفر چاه را به صورت متراژی یا روز مزد تعیین می کنند . قیمت حفر چاه با مقنی ایرانی یا مقنی افغانی ، قیمت حفر چاه شبانه روزی یا حفر چاه روزانه و دیگر موارد بستگی دارد . اگر می خواهید از اخبار بروز قیمت گذاری حفر چاه در هر منطقه ای با یک تماس مطلع بشوید با این شماره تماس بگیرید . 09190596238

هزینه حفر چاه
چگونه قیمت حفر چاه های مختلف را دریافت بکنید : 09190596238

نحوه دریافت هزینه حفر چاه

هزینه حفر چاه را به صورت قانونی و با رضایت مشتری در قرار داد ارائه می شود امضا کرده و شروع به کار می کنیم . بعد از اتمام کار طبق شرایط دریافت هزینه مشتری باید طبق قانونی و فاکتور ارائه هزینه بکنید .

قیمت حفر چاه فاضلاب یا حفر چاه آب را به طور معمول در شروع مرحله خدمات 25 درصد دریافت می شود ، در میان کار 25 درصد دریافت می شود و بعد از اتمام کار 25 درصد دریافت می شود . 25 درصد باقی مانده را برای ضمانت تا مدت حداقل یک ماه و حداکثر 1 سال مشتری می تواند پرداخت بکند . در بعضی شرایط وجود دارد که مشتری یا سرویسکار مقنی نوع دریافت هزینه را مشخص می کنند .

هر سوالی در رابطه با حفر چاه قیمت حفر چاه داشتیدمی توانید با ما تماس بگیرید : 09190596238

توضیح حفر انواع چاه

حفر چاه فاضلاب ، حفر چاه آب ، حفر چاه جذبی ، حفر چاه آب باران ، حفر چاه ارت ، حفر چاه چاه شمع ساختمانی . خدمات حفر قنات چشمه ، حفر منهول فاضلابی ، حفر کانال فاضلابی ، حفر جوب خیابانی یا منزلی و حفر جوب برای باغ و مناطق کشاورزی در انواع چاه ارائه می شود .

حفر چاه فاضلاب جدید

حفر چاه توالت یا حفر چاه فاضلاب جدید معمولا در مناطقی ارائه می شود که تعداد ساکنین افزایش پیدا کرده و کشش چاه فاضلابی کهنه کم و مناسب با تعداد نفرات نمی باشد . چاه فاضلاب جدید را معمولا وصل به چاه کهنه می کنند تا قدرت کشش چند برابر بشود . کندن چاه فاضلاب جدید در مناطقی اجرا می شود که خطر ریزش چاه وجود داشته باشد و نتوان چاه فاضلاب را لایروبی کرد .

در هر منطقه که قرار دارید با یک تماس در کمتر از نیم ساعت مقنی خدماتی برای ارائه مشاوره و بازدید از محل به درب منزل شما ارسال می شود . : 09190596238

حفاری چاه
چاه کن حرفه ای و تخصصی

حفر چاه جذبی

حفر چاه جذبی چه مزیتی برای حفر چاه فاضلاب دارد ؟ چاه جذبی یا چاه کمکی در مناطق ارائه می شود که ساکنین نسبطا زیادی دارد . چاه جذبی یه مانند چاه فاضلاب حفر می شود و به جای انباری چاه لوزی به شکل ابعاد مکعبی طراحی می شود . مهم ترین قابلیت چاه جذبی جذب رسوبات و چربی می باشد که توسط ساکنین استفاده می شود .

تخلیه چاه جذبی معمولا هر 5 سال یک بار برای رفع رسوبات از لابه لای خاک چاه انجام می شود . حفر چاه جذبی بهترین راه برای جذب بیشتر آب فاضلاب استفاده کننده گان می باشد .

اگر به دنبال آشنایی بیشتر در رابطه با حفر چاه جذبی در هر منطقه از تهران و استان های همجوار هستید با مؤسسه خدماتی حفر چاه فاضلاب برادران جعفری تماس بگیرید .

حفر چاه آب باران

حفر چاه فاضلابی آب باران چه مزیتی دارد و به چه عللی حفر می شود. ؟ ارائه خدمات حفر چاه فاضلابی آب باران برای مناطق و شرکت های بزرگ به مانند فرودگاه ها ، ترمینال ها یا برای اتوبان های جاده ای برای جذب آب باران در هنگام بارندگی می باشد .

حفر چاه آب باران در پایانه جوب ها و کانال های فاضلابی حفر می شود تا در هنگام بارندگی باران و برف جذب آب بکند . بهترین مزیت حفر چاه فاضلابی آب و باران جداسازی منبع زخیره آب فاضلابی و آب بارانی می باشد . چاه های آب باران به نسبط اندازه و اصول استفاده خیلی کم نیاز به تخلیه و لایروبی چاه دارد .

"<yoastmark

حفر چاه آب

حفر چاه آب به دو روش دستی و دستگاهی در شرکت خدماتی برادران جعفری ارائه می شود . خدمات حفر چاه آب را با مقنی چاه کن باسابقه و حرفه ای تا هر متراژ درخواستی شما ارائه می شود . مقنی چاه کن در تهران و ساوه تا متراژ 120 متری به صورت دستی تجربه کندن چاه را داشته ایم .

حفر چاه آب با دستگاه های مختلفی به مانند ظربه ای ، چکشی ، چرخشی ظربه ای ، تراکتوری و دیگر دستگاه های حفر چاه آب در شرکت برادران جعفری به سراسر مناطق کشور ایران ارائه می شود .

اگر می خواهید همین امروز از قیمت بروز دستگاه های حفر چاه آب عمیق مطلع بشوید با مؤسسه خدماتی حفر چاه فاضلاب برادران جعفری تماس بگیرید . : 09190596238

"<yoastmark

حفر چاه ارت و تجهیزات چاه ارت

حفر چاه ارت دستی و با دستگاه در کمترین زمان با ارائه فاکتور به مشتری انجام می شود . خدمات حفر چاه ارت میله خالی یا خدمات حفر چاه ارت از صفر تا 100 در منطقه شما مانند کندن چاه اجرای تجهیزات استاندارد و خیلی دقیق ارت کاری چاه با اصول قانونی ارائه می شود .

حفر چاه ارت با مقنی چاه کن به روش دستی در یک روز ارائه می شود . متراژ استاندارد حفر چاه ارت یک متر قطر و از ارتفاء 5 تا 15 متر به نسبط تعداد طبقات حفر می شود . فروش تجهیزات چاه ارت در مرکز خدماتی ، ارائه حفر چاه و راه اندازی چاه ارت با کمترین هزینه و با رعایت استاندارد در محل شما می باشد .

حفر چاه فاضلاب ارزان قیمت

حفر چاه فاضلاب با تعرفه قانونی در سراسر مناطق ارائه می شود . قیمت بروز حفر هر نوع چاه و غیره را می توانید به صورت شبانه روزی از مؤسسه حفر چاه برادران جعفری دریافت بکنید .

حفر چاه ارزان قیمت در هر منطقه ای و با رضایت مشتری از نظر کیفیت و قیمت ارائه می شود . بعد یا قبل ارائه خدمات حفر چاه می توانید بروز ترین قیمت های خدماتی را از شرکت ما دریافت بکنید تا در زمینه حفر چاه با کلاهبرداران خدماتی رو به رو نشوید . : 09190596238

حفر چاه فاضلاب ارزان
حفر چاه ارزان قیمت
تجهیزات حفر چاه

مؤسسه حفر چاه فاضلاب برادران جعفری در سراسر مناطق از بروز ترین و ایمنی ترین تجهیزات برای ارائه خدمات چاه کنی استفاده می کنند . تجهیزات حفر چاه شامل :

  • بیل یا بیلچه
  • دبل دستی و دبل بالاور
  • بالاور دستی یا بالاور برقی
  • کلنگ میله چاه و کلنگ انباری چاه فاضلاب
  • دژبور یا کمپرستور بادی
  • کلاه ایمنی و کمربند ایمنی مخصوص چاه
  • آیفون خطر
  • هواکش یا مکنده هوا به داخل چاه برای جلوگیری از خطر خفگی در متراژ پایین چاه می باشد .
نحوه استفاده از تجهیزات حفر چاه

برای استفاده درس و بجای تجهیزات حفر چاه باید تجربه مقنی کاری در حفر چاه های مختلف داشته باشید . به عنوان مثال اگر در روش استفاده از کلنگ حفر میله چاه آشنایی یا تجربه نداشته باشید با چند ضربه خودتان را ناقص می کند . استفده از تجهیزات برقی به مانند کمپرستور و بالاور ریسک بالایی دارد که هم می تواند با استفاده درست کار خدماتی سریع جلو برود و هم با یک اشتباه کوچیک می توان جان مقنی چاه کن را در خطر انداخت .

در گفتگو با یکی از مقنیان با تجربه و حرفه ای در رابطه با سرویسکار پشت بالاور توضیح داد که خدای دوم مقنی کسی است که کنترل بالاور را در دست دارد . پس باید هر کسی در هر زمینه ای تجربه و استعداد داشته باشد تا از خطرات جانی و مالی در ارائه کار جلوگیری کرد .

حفر چاه دستی و دستگاهی در تهران
نحوه استفاده از دستگاه بالاور دستی کاملا اصولی
دستمزد حفر چاه فاضلاب

حفر چاه فاضلاب یا حفر هر نوع چاهی اگر به روش دستی و با مقنی چاه کن ارائه بشود نسبط به تعداد نفرات و مقنی چاه کن به صورت روزانه دریافت دستمزد قانونی می کنند . اگر به صورت دستگاهی نسبط به نوع دستگاه و متراژی که ارائه می شود هزینه دستمزد دریافت می شود .

هزینه دستمزد حفر چاه می توان گفت در نوع چاه فاضلابی یا دیگر چاه هایی که ارائه می شود بستگی دارد . برای آشنایی با دستمزد مقنی چاه کن و دستمزد دستگاه چاه کن با مؤسسه خدماتی حفر چاه فاضلاب سراسری در هر ساعت شبانه روز تماس بگیرید .: 09190596238

حفر قنات یا چشمه آب

ارائه خدمات حفر قنات برای چشمه های آبی در هر منطقه ای ارائه می شود . حفر قنات تنها به روش دستی و با مقنی چاه کن حرفه ای ارائه می شود . حفر قنات چاه آب به مانند انباری چاه فاضلاب حساسیت بالایی دارد و با حفر اشتباه با زمین لرزه کوچیک یا جریان آب زیاد باعث ریزش قنات آبی می شود .
حفر چاه مسعودیه
لوله بازکنی تهران ویلا

خدمات حفر میله چاه

یکی از اصلی ترین بخش های چاه حفر میله چاه فاضلاب یا آب می باشد . میله چاه فاضلاب باید کاملا دقیق بدون تورفتگی یا بر آمدگی ارائه بشود . در حفر چاه توالت یکی از بخش های حساس و مقاوم در برابر ریزش حفر میله چاه می باشد . میله چاه باید به صورت کاملا عمودی به صورت دستی و دستگاهی ارائه بشود .

در حفر چاه میله دستی برای بالا یا پایین روفتن از چاه بدون بالاور از پله میله استفده می کنند که در مواقع ضروری از این پله ها بالا بروند .

معمولا حفر میله خالی را برای حفر چاه ارت و حفر شمع ساختمان ارائه می کنند .

حفر میله چاه
حفر میله چاه
حفر انباری چاه فاضلاب

یکی دیگر از بخش هایی که اکثرا برای چاه فاضلاب اجرا می شود و در بعضی مواقع برای زخیره کردن آب چاه در زیر زمین ارائه می شود انباری چاه می باشد . همانطور که میله چاه توالت حساسیت بالایی دارد حفر انباری دو برابر این مسئله حساس تر می باشد . متراژ انباری به صورت مهندسی و حساب مقنی ارائه می شود .

حفر انباری چاه توالت در بعضی مواقع نیاز به کول گذاری و کار داخل کول به دلیل ریزش چاه می باشد . برای دریافت قیمت حفر انباری چاه توالت و انباری چاه آب با مؤسسه خدماتی چاه کن برادران جعفری تماس بگیرید .: 09190596238

حفر انباری چاه به روش گرد بری
حفر انباری چاه در خاک ماسه ای
حفر شمع ساختمان

شمع ساختمانی به میله هایی می گویند که ستون داخل این میله هایی که حفر می شود قرار می گیرید و اصلی ترین وظیفه شمع ساختمانی تحمل فشار ساختمان می باشد . حفر میله استاندارد جهت تحمل وزن و کلاف کاری داخل میله کاملا استاندارد و مهندسی ارائه می شود .

تعمیر چاه آب

در بعضی از مکان ها با گذشت زمان و زمین لرزه های متفاوت میله چاه آب ریزش کرده و باعث گرفتگی چشمه های چاه می شود . مؤسسه حفر چاه فاضلاب و حفر چاه آب سراسر مناطق تهران با مقنی باتجربه خدمات تعمیر میله و انباری چاه آب شما را در کمتر از یک روز و با کمترین هزینه انجام می دهند . تعمیر چاه آب داخل آب و با پمپ لجنکش یا به صورت دستی ارائه می شود .

تعمیر چاه آب
صفر تا 100 خدمات تعمیر چاه آب ریزشی در کمتر از یک روز با نیروی کاری حرفه ای
نحوه اجرای طوقه چینی و گلدانی در چاه

طوقه چینی و گلدان گذاری یکی از خدمات پایانی حفر چاه فاضلاب محسوب می شود . برای کامل کردن درب چاه تا بدون استفاده از دریچه درب چاه را ببندید تا بوی نامطلوب ایجاد نشود در داخل ساختمان به روش طوقه چینی درب چاه را با رعایت استاندارد خدماتی با آجر و بتون با مقنی چاه کن با مانند تصویر می بندند .

گلدانی چاه فاضلاب برای یکسان رفتن و میزان رفتن آب فاضلابی به کف چاه ارائه می شود . بعضی از افراد چاه کن در این زمینه تجربه ندارند و با زانویی به جای گلدانی کار خود را راحت و احتمال ریزش چاه فاضلاب را زیاد می کنند . زانویی در اکثر مواقع به دلیل فشار آب یا هنگام فنر زنی به لوله فاضلابی در می رود و آب فاضلابی  مستقیما به دیواره های چاه برخورد می کند و باعث ریزش چاه فاضلابی می شود . گلدانی چاه بهترین روش برای دوری از خطرات ریزش چاه فاضلابی می باشد که مقنیان چاه کن تمامی اصول ایمنی را در هر شرایطی رعایت می کنند .

طوقه چینی و کول گذاری چاه فاضلاب
طوقه چینی قانونی در چاه فاضلاب
کول گذاری چاه

کول گذاری به چه علل ارائه می شود ؟ خدمات کول گذاری چاه فاضلاب یا چاه آب برای مناطقی ارائه می شود که احتمال ریزش خاک بالایی داشته باشد . کول گذاری هم در میله چاه وو هم در انباری چاه به شکل های مختلفی ارائه می شود .

انواع کول چاه : کول دایره ای  ، کول لورپزی ، کول تخت برای انباری ، کول بادامی شکل و غیره هر یک از کول ها با اندازه مختلفی در مصالح فروشی ها ارائه می شود .

کول گذاری اصولی
کول گذاری از کف چاه تا درب چاه فاضلاب و آب

هزینه کول گذاری چاه به صورت جداگانه حساب می شود . بعضی از افراد با مشاهده خطر ریزش در چاه های فاضلابی و آبی بعد از گذشت چند سال اقدام به کول گذاری چاه می کنند . هر نوع خدمات کول گذاری را چه در انباری چاه فاضلاب و چه در میله چاه آب و چاه فاضلاب با رعایت استاندارد و ایمنی کاری با بهترین مقنان چاه کنی این خدمات را ارائه می دهیم .

اگر چاه فاضلاب یا چاه آب حفر کرده اید و می خواهید از خطرات ریزش چاه خود جلوگیری بکنید با مؤسسه خدماتی حفر چاه فاضلاب برادران جعفری در تهران و سایر استان ها تماس بگیرید .: 09190596238

کول گذاری
صفر تا 100 کول گذاری چاه با مقنی خدماتی
بهترین زمان برای حفر چاه فاضلاب و آب

آیا می دانید بهترین زمان برای کندن چاه فاضلاب پاییز و حفر چاه آب تابستان می باشد . دلیل کندن چاه فاضلاب در پاییز در این فصل آب های زیر زمنی به نسبط پایین می رود و بدون فشار آب مب توان ارائه خدمات کرد .

حفر چاه آب باید در فصل تابستان زمان خشک شدن رگه های ضعیف زمین باید اطفاق بیافتد . اگر در فصل بهار یا دیگر فصل ها که وضعیت آب های زیر زمینی خوب است در حفر چاه آب جریان آب ضعیف هم باعث گمراهی در محل دقیق کندن می شود و هم نمی گذارد برای پیدا کردن رگ اصلی آب پایین برویم .

متخصصین چاه کن حرفه ای مؤسسه حفر چاه فاضلاب تهران تخصص در انتخاب محل دقیق حفر چاه فاضلاب و آب را با چند آزمایش خاک و برسی منطقه دارند .

نتیجه پایانی در حفر چاه

اگر نیاز به حفر یا تعمیر چاه چه چاه فاضلاب و چه چاه آب و دیگر چاه ها دارید با مؤسسه خدماتی حفر چاه فاضلاب تهران تماس بگیرید . ارائه خدمات با قیمت قانونی در کمترین زمان ممکن و با مشاوره رایگان می باشد . برای دریافت خدمات به صورت شبانه روزی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

09190596238
09372546238
09194104643
09195119784

خدمات لوله بازکنی در تهران، تخصص ماست، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

4 پاسخ

  1. کارتون خیلی خوب بود اقا خسته نباشین امید وارم همیشه در مراحل کاریتون موفق باشین خیلی زحمت کشیدین مرسی ممنونم.

  2. با سلام و آرزوی عاقبت بخیری برای شما ضمن تشکر از زحمات شما و همکارانتان که به صورت مرتب و با رعایت نظافت لازم و حسن اخلاق و با هزینه مناسب در درآوردن انگشتر طلا از چاه و جلوگیری از ضرر و زیان به ما خدا قوت

    1. شما می توانید در هر تامی از شبانه روز برای رفع گرفتگی و تخلیه چاه در منطقه تهران با ما تماس بگیری
      در صورت امکان علت یا منبع گرفتگی را تعیین کنید. مگر اینکه شما یک سرویس لوله کشی حرفه ای بیاید و یک مانیتور ویدئویی را در لوله خود قرار دهد، دشوار است که مطمئن شوید گرفتگی شما در چه قسمتی یا کجاست. با این حال، اگر همیشه چربی را در زهکشی تخلیه می‌کنید، یا اگر درخت‌های غول‌پیکر درست در نزدیکی خط فاضلاب شما وجود داشته باشد، ممکن است بتوانید حدس درستی داشته باشید. [1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *