جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تشخیص ترکیدگی لوله در پونک و تعمیر نشتی

تشخیص ترکیدگی لوله در پونک

تشخیص ترکیدگی لوله در پونک به کمک دستگاه تخصصی با تکنسین باتجربه به شرط پیدا شدن محل نشتی انجام می شود.
اگر دیوار های ساختمان شما نم می دهد، اگر کنتور آب شما ارقام زیادی نسبط به مصرف شما نشان می دهد، اگر بوی کپک زدگی در محیط منزل خود دارید، می توانید با شرکت تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله در پونک تماس بگیرید.

09198806367

شرکت خدماتی برادران جعفری با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله و تعمیر نشتی در استان تهران، برای کارشناسی و تشخیص محل نشتی از بروز ترین و دقیق ترین دستگاه های تشخیص استفاده می کند.

تضمین شما برای پیدا کردن محل دقیق نشتی؟ پیدا کردن محل و تعمیر نشتی بهترین تضمین است
از چه روش هایی برای تشخیص استفاده می کنید؟ تشخیص با دستگاه های تصویری و حرارتی
ساعات ارائه خدمات در پونک؟ هر روز هفته از ساعت 7 صبح تا 2 بامداد
شماره تماس جهت پیگیری؟ 44173983

تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله در پونک با دستگاه

تشخیص نشتی یا ترکیدگی لوله را با دستگاه در پونک از شرکت برادران جعفری درخواست نمایید. اگر لوله کشی آب یا فاضلاب شما به هر دلیلی دچار مشکل نشتی دارد که نمی توانید محل نشتی را پیدا کنید. شرکت تشخیص نشتی پونک همراه با بهترین دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله در کمتر از چند دقیقه برای شما محل نشتی و ترکیدگی را پیدا می کند.

در منطقه پونک تهران خدمات زیر را به صورت 24 ساعته ارائه می کنیم:

خدمات تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در مناطق پونک شمالی و پونک جنوبی تهران با بهترین دستگاه های تشخیص انجام می شود. اگر می خواهید از هزینه های تشخیص ترکیدگی لوله و تعمیر یا لوله کشی دوباره لوله آب و فاضلاب مطلع شوید همین الان با ما تماس بگیرید.

44173983
22981856
66968120
77379673

اصول تشخیص ترکیدگی لوله در پونک
تشخیص ترکیدگی لوله در پونک شبانه روزی

نشانه های نشتی و ترکیدگی لوله در پونک کدام موارد است؟

گاها در مواقع نشتی یا ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب از خود در مکان های مختلف بر طبق لوله کشی نشانه هایی در جای می کذارند و بعضی از مواقع بدون نشانه نشتی و ترکیدگی لوله ایجاد می شود.

خب وظیفه ما این است که به شما راهنمایی در رابطه با پیش گیری از ترکیدگی و نشتی لوله آب و فاضلاب بدهیم. اگر خط لوله کشی آب فاضلاب شما در مواقع استفاده روزانه افزایش فشار آب یا کاهش فشار آب داشت حتما لوله کشی شما دچار نشتی شده است. افت فشار آب از اصلی ترین نشانه هایی می باشد که نشان دهنده ترکیدگی و نشتی لوله است و ما در ادامه توضیحات از دیگر نشانه هایی که به شما کمک می کند دلیل افزایش ارقام کنتور را پیدا کنید.

نشانه های محرض به ترکیدگی و نشتی لوله کشی ساختمان:

  • نشانه نم و رطوبت در دیوار و سقف خانه
  • بوی نامطلوب آب و خاک
  • بوی کپک زدگی 
  • کپک زدگی دیوار یا سقف خانه
  • تغییر رنگ دیوار و سقف خانه
  • پف کردن یا تغییر رنگ کاشی و سرامیک کف ساختمان
  • افت فشار آب
  • افزایش هزینه مصرف کنتور آب
  • پر شدن چاه فاضلاب زود به زود
اصول تشخیص ترکیدگی لوله در پونک
تشخیص ترکیدگی لوله در پونک و تعمیر نشتی در پونک تهران

تشخیص ترکیدگی لوله در حیاط با برسی چاه فاضلاب در پونک

اگر هیچ یک از نشانه های نشتی و ترکیدگی لوله کشی آب ساختمان را ندارید ولی باز مصرف بیش از حدی از کنتر آب شما عبور می کند، حتما ترکیدگی لوله بین مسیر حیاط به ساختمان را دارید.

لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان معمولا بایستی در یک جهت تنظیم نشوند زیرا امکان نشتی و ترکیدگی لوله کشی آب با دلیل مختلف مرتبط به لوله کشی فاضلاب می شود داشته باشد. امروز درب چاه فاضلابی خود را باز کنید و برسی کنید که تا چه میزانی آب فاضلابی در خود دارد؟ 

با برسی موارد زیر متوجه خواهید شد که لوله کشی ساختمان شما به چاه فاضلاب ترکیدگی دارد:

  1. باز کردن درب چاه فاضلاب
  2. بستن تک تک لوله کشی آب و فاضلاب واحد های ساختمان از خود واحد
  3. گوش دادن به صدای آبی که به چاه فاضلاب ریخته می شود
  4. تخلیه چاه و برسی محیط میله چاه فاضلاب
  5. گرفتگی لوله فاضلاب کفشور پارکینگ به صورت یک باره امکان پر شدن چاه فاضلاب را دارد

با برسی این موارد اگر متوجه یکی از الائم ترکیدگی لوله کشی ساختمان خود شدید سریعا راه آب اصلی ورودی ساختمان را مسدود کنید تا در کمترین زمان شرکت تکنسینی تشخیص ترکیدگی لوله در پونک برای خدمات رسانی عظام بشود.

اصول و قواعد تشخیص ترکیدگی لوله در پونک
تکنسین متخصص برای تشخیص ترکیدگی لوله در پونک

شماره تماس تشخیص کار و تعمیر کار لوله کشی در پونک

همه ما در برسی سایت گوگل به دنبال شرکتی هستیم که در کمترین زمان بهترین نتیجه کاری را با قیمت مناسب به نرخ روز کاری ارائه کند. حال اگر در سایت گوگل با جستجوی شماره تماس تکنسین تشخیص کار یا لوله کش در پونک هستید. ما همه روزه برای خدمات رسانی و انجام خدمات اصولی برای رفع ترکیدگی یا پیدا کردن محل دقیق ترکیدگی لوله کشی آب و فاضلاب در اختیار شما عزیزان هستیم.

شبانه روز برای حل مشکل در زمینه لوله کشی و تشخیص ترکیدگی لوله در منطقه پونک تهران می توانید تماس بگیرید.

کاربرد رباتیک برای جلوگیری از ترکیدگی فاضلاب در پونک

هنگامی که یک توالت آب می شود یا شیر آب باز می شود، فاضلاب از طریق فاضلاب به سمت پایین می رود. اما زمانی که بیش از حد عمیق می شود، باید دوباره در برابر گرانش به قسمت دیگری از فاضلاب یا تصفیه خانه پمپ شود. به این بخش های پمپاژ رایزر می گویند – خطوط لوله تحت فشار که جریان را به سمت تصفیه خانه می برند.

به دلیل پمپاژ مداوم شبکه، نمی توان آنها را برای بازرسی بدون اختلال قابل توجه خاموش کرد. بنابراین، مهندسان در تلاش برای ارزیابی وضعیت شبکه و پیش‌بینی زمان و مکان وقوع ترکیدگی با مشکل مواجه هستند. هنگامی که بخشی از یک رایزر می ترکد، کنترل آن بسیار دشوار است و می تواند باعث آلودگی و تخلیه بی رویه فاضلاب شود.

پروژه به رهبری تیمز واتر به دنبال استفاده از روبات های کوچک برای درک وضعیت لوله است. تیم لوله کشی شرکت برادران جعفری در منطقه پونک تهران در حال بررسی امکان ارسال ربات ها از طریق لوله ها برای شناسایی بخش هایی است که باید جایگزین شوند. در نهایت، این به معنای خرج کردن عاقلانه‌تر پول مشتریان با هدف قرار دادن تعمیرات و کاهش خطر زیست محیطی ترکیدگی فاضلاب است.

ربات ها برای این نوع کار در صنعت لوله کشی و تشخیص ترکیدگی وجود دارند، اما این ربات ها برای کار با مواد مختلف و ضخامت های مختلف لوله ساخته شده اند. تیم تشخیص ترکیدگی لوله در پونک به دنبال این است که ببیند آیا اینها می توانند برای بخش آب سازگار شوند یا خیر. در صورت موفقیت آمیز بودن، امید می رود که محصولی برای استفاده در شبکه های فاضلاب در سراسر تهران توسعه یافته و به صورت تجاری در دسترس قرار گیرد، از آلودگی جلوگیری کرده و شرکت های آب را قادر می سازد تا تعمیرات لوله های بالابر را به روشی مقرون به صرفه انجام دهند که بسیار هدفمند است.

تشخیص ترکیدگی لوله در پونک با ابزاری مطمئن
تشخیص ترکیدگی لوله در پونک تضمینی و دقیق

چگونه می توان شرکت های تشخیص ترکیدگی را در پونک مقایسه کرد؟

روش های مختلفی برای مقایسه عملکرد شرکت های لوله کشی و تشخیص ترکیدگی در مورد نشت وجود دارد.

• نحوه عملکرد هر شرکت را با توجه به هدف خود مقایسه کنید

همه شرکت‌ها اهدافی برای میزان آب نشت‌شده از لوله‌هایشان دارند – آیا آنها را برآورده می‌کنند، آنها را شکست می‌دهند یا از دست می‌دهند؟

هدف گذاری برای هر شرکت متفاوت است، بسته به هزینه کاهش نشت در هر منطقه و ارزش آب اضافی در کاهش نشت – از نظر پول، محیط زیست و مشتریان. اهداف توسط شرکت برادران جعفری در پونک تایید شده و تعیین شده اند، به طوری که صورتحساب ها بالاتر از آنچه باید باشد نباشند.

• شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

از آنجایی که اندازه مناطقی که شرکت‌ها به آن‌ها خدمات می‌دهند می‌تواند بسیار متفاوت باشد، برای مقایسه شرکت‌ها با یکدیگر ، می‌توانید به میزان نشتی برای هر طول لوله – یا میزان نشتی برای هر ملک نگاه کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله در پونک بدون کنده کاری
پیدا کردن محل نشتی مطمئن در تشخیص ترکیدگی لوله در پونک

نشت آب پنهان می تواند صدمات زیادی ایجاد کند

نشت آب – یا حتی شکستگی لوله – می تواند آسیب جدی به مبلمان آپارتمان و یا حتی ساختار ساختمان وارد کند.

اگر مثلاً در زیرزمین آب برای مدت طولانی نشت کند و متوجه آن نشویم، مبلمان و سایر اشیاء داخل اتاق نیز ممکن است خیس شوند.

تصور کنید از تعطیلات به خانه می آیید و متوجه می شوید که تمام زیرزمین در آب است. یک سورپرایز کاملا ناخوشایند.

همچنین ممکن است یک اتصال لوله آب در دیوار شل شده و آب از آنجا نشت کند. در این حالت، دیوار حتی می تواند در یک منطقه بزرگ خیس شود که این نیز یک مشکل جدی است.

ساعت آب بی جهت می چرخد

شاید یک سردرد حتی بزرگتر در صورت نشت زمانی باشد که متوجه می شویم مقدار اندازه گیری شده توسط کنتور آب می پرد و قبض آب بسیار بیشتر از حد معمول می شود.

این یکی از علائمی است که به راحتی متوجه نشت آب پنهان می شود.

اما اگر مشکوک به نشت آب در خانه شد چه کنیم؟

در صورت شکستگی لوله، مقدار قابل توجهی آب در مدت زمان بسیار کوتاهی از سیستم لوله کشی خارج می شود که اگر در داخل خانه اتفاق بیفتد، آسیب جدی وارد می کند.

ما قبلاً مقاله ای در مورد علائم شکستگی لوله نوشته ایم ، همچنین ارزش خواندن دارد.

در صورت شکستگی لوله چه باید کرد؟

مهم:قطعاً شایان ذکر است که لوله شکسته در صورت نشت آب.
اگر با یک لوله شکسته مواجه شویم، نسبتاً سریع متوجه می شویم که این یک نشتی ساده نیست.

لوله کشی و تشخیص ترکیدگی لوله در پونک
رفع نشتی کنتور و تعمیر کنتور در تشخیص ترکیدگی لوله در پونک

قبوض آب را چک می کنیم

اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا افزایش غیرمنتظره یا قابل توجهی در قبوض آب وجود دارد.

البته قبل از انجام این کار باید در نظر داشت که آیا مصرف آب خانواده یا هم اتاقی ها تغییر کرده است. اگر مثلاً شخصی بیشتر از قبل آب مصرف کند، طبیعتاً قبض آن بیشتر می شود.

چنین وضعیتی معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که قبض آب در تابستان بیشتر باشد، زیرا مردم بیشتر، حتی چندین بار در روز دوش می‌گیرند.

علاوه بر این، آب آشامیدنی نیز می تواند قابل توجه باشد و نیاز بدن انسان به آب در تابستان افزایش می یابد.

با این حال، اگر چنین شرایطی وجود نداشته باشد و همچنان مبالغ معوقه را در قبض نسبت به قبل مشاهده کنید، احتمال زیادی وجود دارد که آب در جایی از خانه نشت کند.

چرا سطح نشتی می تواند متفاوت باشد؟

اهداف نشت بر اساس مقایسه هزینه تامین آب اضافی از طریق کاهش نشت و هزینه تامین آب اضافی از منابع دیگر در تمام نقاط کشور است. بنابراین اهداف تخلیه، و سطوح تخلیه، بسته به هزینه های محلی و در دسترس بودن آب در آن منطقه متفاوت است. اهداف همچنین شامل میزان اهمیت مشتریان برای کاهش نشتی است و این در سراسر کشور نیز متفاوت است.

نشتی همچنین می تواند به دلایل زیر متفاوت باشد:

  1.  شرایط آب و هوایی شدید – هوای گرم یا خشک یا یخ زدگی که منجر به انبساط یا انقباض زمین در اطراف شبکه آب می شود و منجر به ترکیدن لوله ها می شود.
  2.  سن شبکه لوله در یک منطقه معین – لوله های قدیمی تر تمایل به نشت بیشتری دارند
  3. مواد لوله – احتمال ترکیدن برخی مواد بیشتر از سایرین است
  4. تفاوت در فشار آب
  5. شرایط خاک – فرسایش می تواند منجر به خورده شدن برخی از مواد لوله شود
  6. آسیب به لوله ها – در شهرها و شهرک ها، ترافیک سنگین، خاک اطراف لوله ها را فشرده می کند و می تواند به آنها آسیب برساند.
  • درست به ازای هر هدف
  • مجموع ترشحات
  • متر مکعب بر سانتی متر اصلی (روزانه)
  • لیتر در هر ملک (روزانه)

علت شکستگی لوله آب و فاضلاب در پونک

شایع ترین علت شکستگی لوله در لوله های فشار آهنی قدیمی، البته سن است. یعنی زنگ زدگی. در مناطق خاصی، زمین اسیدی تر است و در اینجا لوله هایی که در زمین کار می کنند سریعتر خورده می شوند.
روی این لوله ها مونتاژ همیشه با اتصال رزوه ای انجام می شد. این به خوبی ترسیم شد و طول عمر آن زندگی ابدی و یک روز است.
حداقل این چیزی است که آنها می گفتند. امروز می دانیم که اینطور نیست. بعد از چند دهه لوله ها تسلیم می شوند، زنگ می زنند و به دلیل ترکیدگی لوله آماده شکستن است.

از طرفی لوله های پلاستیکی جدید به دلیل نقص مواد و خطا در هنگام نصب مستعد شکستگی لوله هستند. بسیاری از مفاصل (خم شدن، آرنج، مفاصل “T” و غیره) تمایل به شکست دارند. اینها برخی از ایرادات ساخت هستند. نپرسید چگونه خلق شده اند، من نمی فهمم. فقط یک سوراخ (معمولاً کشیده) روی لوله، قسمت وجود خواهد داشت و آب به بیرون سرازیر می شود.
لوله پلاستیکی و اتصالات آن چسب، جوش داده شده و خرد می شود. اگر چسب کافی وجود نداشته باشد، جوشکار به اندازه کافی داغ نباشد یا کراکر در جای خود قرار نگیرد، اتصالات معیوب می شوند. آب بلافاصله جاری نمی شود. نه واقعا… تا نیم سال دیگه لوله خراب میشه.

البته ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد.
گرفتگی اغلب در لوله های فاضلاب رخ می دهد. شاید چیزی در آن انداخته شود که نمی تواند تخلیه شود. دیوارهای آن ممکن است چرب و سطح مقطع آن باریک باشد. همان طور که رگ های انسان به آن عادت کرده اند.
اما این امکان نیز وجود دارد که یک ریشه در فاضلاب رشد کند. البته برای این کار باید سوراخی در آن وجود داشته باشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص ترکیدگی لوله در پونک و تعمیر نشتی»

  1. با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم ازتون ما تازه ساختمون رو خریدیم و الان از دیوار آشپزخانه کپک زدگی دیده میشه نمیدونم دلیل این چیه واسه من تمیز می کنم دوباره همون قسمت کپک میزنه و خیلی بوی نامطبوع زیادی داره اما تازه ساختمان را گرفتیم نمیدونم از اونجا لوله آبی رد شده امکان داره ترکیدگی لوله باشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفع گرفتگی تضمینی+دریافت هزینه=به شرط باز شدن✔️لوله بازکنی با فاکتور🔵 ارسال لوله بازکن شبانه روزی در 15 دقیقه
+